Restaurant de Klomp

7,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Klomp

Guus R.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Zojuist met 8 personen gegeten, enigszins teleurstellend... € 320 uitgegeven voor een vrij middelmatige hap met een vooral niet erg gezellige bediening... brrrrr. Over een jaar of 5 maar weer eens proberen....
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Dit is nog een restaurant waar ze weten hoe je mensen ontvangt!Fijne bediening heerlijk gegeten ???? augustus weer een feestje dus..... Eten bij de klomp. .Vr groet
Me kosters ????
bje .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Geweldig wat een restaurant. Wij waren uitgenodigd door vrienden, wij wisten dus niet waar we terecht kwamen. Het was een schot in de roos. De ontvangst was uiterst vriendelijk. De bediening was zeker niet gehaast. Wij kozen voor het keuzemenu. Heerlijk en zeker behoorlijke porties. Wij konden het niet op zoveel kwam er op tafel. Wij gaan vaak uit eten, maar hier weten ze nog hoe je gasten moet verwennen. En niet alleen het bord versieren. Bedankt mensen van restaurant De Klomp.
Oscar2 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Lief en ik aten hier in het weekend. De tafeltjes waren aardig bezet. Het was er heerlijk warm, de bediening was vriendelijk, het tempo rustig, de toiletten opmerkelijk schoon, een kaart met voldoende keuzemogelijkheden. Wij kozen voor het driegangenmenu. Het was redelijk goed, de porties voldoende groot, de piri piri jeukte me door de hoofdhuid heen. En toch. Het was niet bijzonder. De prijs/kwaliteit : kan nog net, maar nodigt ons niet uit voor een volgende keer.
Jorrit K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Wat was dit een tegenvaller! Lunch met twee personen:
- Broodje warm vlees van het huis en een uitsmijter met spek
- Champignons komen uit blik, dat kan in deze tijd toch echt niet meer?
-Spekjes waren lang van te voren voor gebakken. Waren zo hard als steen.
-De kant en klare pindasaus hebben ze vergeten aan te maken met water(jammer dat ik geen foto's kan uploaden)
- Eieren waren koud, echt koud! Er zaten schalen in......Teruggestuurd en een nieuwe gekregen
- T hoopje sla was oud, de komkommerplakjes ook!

Er werd ons een kopje koffie van het huis aangeboden waar we geen gebruik van hebben gemaakt. De gastvrouw was erg onvriendelijk en het deed haar schijnbaar erg weinig dat er 2 ontevreden gasten de deur uit liepen. Jammer dat wij op basis van een lunch doen besluiten om hier niet te gaan dineren.
Wij keren hier voorlopig niet terug en raden het iedereen af!
44Hugo .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Elk jaar vieren wij een verjaardag op deze datum in Restaurant de Klomp. Gelegen langs de weg Arnhem-Elst, dicht in de buurt en altijd goed voor een goed, vakkundig gemaakt menu zonder flauwe kul. Je kunt er in een soort erker zitten of binnen in het dorpse donkere restaurant. De bediening is er vriendelijk en attent. Vooraf namen we gamba's (altijd heel goed hier) en uiensoep, daarna uit het vegetarische assortiment gevulde flensjes met roergebakken groente en oude kaas en een kaassoufflé met roergebakken spinazie, cashewnoten en oude kaas. Aan de soufflé ontbrak alle luchtigheid zodat het een loodzware moeilijk te verwerken klomp werd. De Klomp levert hier standaard nog een extra garnituur bij van frites, aardappelschijfjes in een sausje,verse groenten en salade. Een mooie extra, maar het werd wel erg veel bij elkaar.
Celine G.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
We hebben hier een voortreffelijke black angus biefstuk gegeten die geweldig mals was. Lang geleden dat ik hem zo geproefd heb. De frites waren goed. Het was er druk maar we werden vriendelijk geholpen.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Alweer hier lekker gegeten.Heerlijk Carpaccio als vooraf en Black Angus biefstuk precise good gebakken. Asperges waren ook op het menu en waren zalige zegt mijn eetgenoot.
Heel mooie uitzicht van het terras, groot parasols tegen de zon.
jikkeplanting .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Mijn man en ik hadden maar een uurtje. Daardoor konden we alleen een hoofdgerecht eten. Hier werd geen enkel probleem van gemaakt. En we baalden dat we niet konden blijven voor meer, want het hoofdgerecht was echt super! Goede smaak, lekkere bijgerechten en qua hoeveelheid ook prima. Hier komen we zeker nog eens terug.
Het restaurant was nog helemaal in kerstsfeer met allerlei gezellige lampjes en lichtjes, heel sfeervol.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Ingang nu anders ,geen tocht meer!Heel lekker brood en veel keuze.Mijn hoofdgerecht van tornedos was heerlijk, en gerechten van het wild menu besteld door mijn eetgenoten ook.
Bijgerechten waren lekker maar te veel,goed porties dus! Wij zou zeker weer eten bij De Klomp.
Henkdrik1012 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2015
Heerlijk gegeten bij De Klomp, was erg druk en gezellig. Bediening was top en eten heerlijk. Zeker een aanrader. Ik had de Tournedos met brie, fantastisch en mijn vriendin de ossehaaspuntjes, ook echt goed. Wij komen zeker nog een sterug.
Nico M.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
We hebben lekker gegeten en de bediening was erg vriendelijk. We hebben gekozen voor de varkenshaas en die was lekker mals. Zeker een aanrader.
Nico & Noelia
Lucy1971 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Al vaker hier geweest en het was weer erg lekker. Ik had de champignons met knoflookroomsaus genomen vooraf, erg lekker. Als hoofdgerecht het heksenpannetje wat ook zeer smakelijk was. Een groot toetje ging er niet meer in dus heb het twijfelaartje genomen met thee.
Enig minpuntje was dat toen we weg wilden rijden, we zaten al in de auto, kwam er iemand van de bediening naar buiten en vroeg of we zeker wisten dat we het juiste bedrag hadden betaald. Zeker weten van wel ja, heb het persoonlijk uit zitten tellen en gevouwen in de klomp. Misschien 2 biljetten aan elkaar gezeten. Oh excuses excuses. Denk dat hij volgende keer iets beter moet kijken. Maar het eten was erg lekker en ondanks dit voor herhaling vatbaar.
inge_schoenmaker .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2015
Heerlijk weer en het hele terras zat vol! Samen met een vriendin nog net het laatste tafeltje kunnen bemachtigen. De dame die ons bediende was erg rustig en vrolijk, gaf ons voldoende tijd en maakte het gezellig.
Mijn tosti was lekker (met ham, kaas, tomaat en rode ui) en hierbij had ik de uiensoep: heerlijk! Mijn vriendin had een broodje hamburger met friet en zij was hier ook tevreden over.
Het enige nadeel was, dat we na een paar koppen thee (waar we al erg lang op moesten wachten) toch wel af wilde rekenen. Het terras was ondertussen nagenoeg leeg en de dienst van onze leuke vlotte dame was overgenomen door anderen. Niemand te bekennen. Ik ben het daarom binnen gaan vragen om de rekening (geen probleem), de bon werd vrij vlot gebracht maar aangezien we cash betaalden en een flink bedrag terug kregen... Ben ik na een half uur maar weer naar binnen om te vragen of we dan ook daadwerkelijk konden betalen.
McNutty .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Lawaaierig de tafels zitten veel te dicht op elkaar. Het decor is smakeloos, gedateerd en het is er erg donker. De service was erg traag en het eten was absoluut erg slecht, de salade was lauw en slap, het vlees erg taai, de serveerster arrogant! Toen ik er een opmerking over maakte deed ze het af met: Je kunt wel een gratis kop koffie krijgen.
Bij het bedienen van de mevrouw die naast mij zat hing de kleding van de serveerster in mijn bord met eten.
Tot slot: de witte wijn was niet koud.

Beslist geen aanrader
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
prima restaurant goed eten en het zat helemaal vol ,en dat waren niet allemaal klanten met een social deal. ( wij wel ) ik kan mij ook niet vinden in de matige eerdere recensies wij vonden het prima en eten erg goed en mooi van prijs.
will P.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Wij hebben via socialdeal.nl een bon gekocht voor dit restaurant, het eten was ruim voldoende
je krijgt waar voor je geld.
De kipcoctail daar zaten te veel walnoten in en te weinig dressing of er wel een dressing in zat weten we niet het was heel droog om te eten.
Dus dat werd extra drinken bestellen, de wienerschitzel dat zat een te dikke laag omheen dus die hebben ik er maar afgeschraapt.
De sate daar zat geen satesaus overheen maar volgens mij een ketjapsaus veel te sterk jammer van het lekkere eten de groente die erbij zat was matig.
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Lekker gegeten met familie. Ondanks de grote groepen die er waren liep alles prima. Voldoende aandacht van het bedienend personeel en een feestje op mijn bord.
Marjotje .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Ik ging met een vriendin een drankje doen bij restaurant de Klomp rond half 4 in de middag. Ons werd direct te kennen gegeven dat dit niet de bedoeling was. We kregen een tafeltje in een tochtige hoek. Toen we aangaven dat we toch iets kleins wilden eten (kroketten op brood) werden we raar aangekeken. Rond 6 uur toen het restaurant nog helemaal niet vol zat werd ons duidelijk gemaakt dat we moesten vertrekken. Wij voelden ons weggejaagd. Die middag hebben we toch voor 30 euro gegeten en gedronken. Kortom: we voelden ons absoluut niet welkom en weggekeken. Zelfs bij het afrekenen liep de eigenaresse gewoon weg terwijl ik aan het pinnen was. Onbeschoft! Hier kom ik echt nooit meer terug!
nopbouw .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Wildseizoen! De kaart liet enkele wildgerechten zien.
We bestelden de trio. Op zich prima bereid, het verschil in hoeveelheid vlees was echter groot.
De grootste ergenis waren de bijgerechten, als wild eet, dan verwacht je puree, rode kool, champignons etc.
Helaas de bijgerechten zijn voor iedereen gelijk. Dus bij de heerlijke haas, het lekkere stukje hert en wilde zwijn een bakje zomerse salade, friet, vreemde aardappelschijfjes, en overgare witlof. Zo zonde. Op het bord zelf lag 1 plakje pastinaak en 8 spruitjes.
De bediening gaf ruimte gebrek in de keuken aan als argument.
Nee, erg teleurstellend.
De tiramisu had niets van het origineel, slagroom had de overhand.