Restaurant de Keizer

Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 20:00
Zondag Gesloten
Arinda B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Gisteren hier bij toeval wezen eten. We kwam 18.30 uur aan en zagen een bord waaruit je uit 3 verschillende hoofdgerechten kon kiezen voor maar 12.50 inclusies stokbrood met kruidenboter vooraf:) Dus niet verder meer gezocht naar iets om te eten. Ons verwachting was ook niet heel hoog aangezien het goedkoop was, maar wat zijn wij blij dat we hier binnen zijn gestapt:) Ik had sate ayam en mijn vriend de biefstukreepjes, alle 2 de gerechten super lekker. De gebakken aardappelen waren ook heel lekker die we erbij kregen, heerlijk gekruid en goed doorbakken:) De kruidenboter en de sate saus waren ook super lekker. Kortom een verrassing op ons bord, we hebben ervan genoten en ook de prijs daar werd je vrolijk van:) En de bediening was ook uiterst vriendelijk, ook leuk dat nadat me vriend had afgerekend ze ook nog naar mij toe kwam om te vragen hoe het eten had gesmaakt:) Echt een aanrader!!!!
Kokkie61 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Vandaag voor de eerste keer gegeten bij deze supertent. Echt een complete verrassing. het is op de 1e etage en valt misschien niet gelijk op, maar ik ben blij dat ik dat ik deze zaak ontdekt heb.
Heb sate Ajam gehad, deze kipsate was echt super ,met de allerlekkerst satesaus die ik ooit geproefd heb. Ik vroeg nog aan de bediening welk merk of dit was maar het bleek dat ze dit een eigen recept was en al jaren op traditionele manier gemaakt werd. Ik heb nog gevraagd of ik het recept kon krijgen, maar helaas...
Ontzettend vriendelijke bediening en zeer betaalbaar.
Kortom een echte aanrader.
Henk
ER M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Ik heb hier 3 of 4 keer gegeten. Cesar salade is erg lekker. Personeel is super vriendelijk en het is niet duur. Als ik weer naar Deventer ga, dan ga ik zeker hier langs.

Ramin
Ferhat Y.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Super!!! Ik kom hier vaker. Ik kan altijd rekenen op het beste eten. Ik probeer hier ook nieuwe dingen uit, omdat ik er van overtuigd ben dat het hoe dan ook zal smaken!
JaquesTeVree .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Vandaag genoten van een heerlijke lunch bij Restaurant de Keizer. De vriendelijke bediening, het prachtige interieur en natuurlijk een heerlijke Caesarsalade met een goed glas verse jus d'orange maakten het tot een geweldige lunch! Nu al zin in de zomer om weer lekker in het zonnetje te genieten bij Restaurant de Keizer in Deventer!
HenkVeenstra .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Heerlijk geluncht bij de Keizer vanmiddag.
Prachtig ingericht en heel leuk personeel!

Bovendien hebben ze de lekkerste koffie die ik ooit heb gehad, met een tipje slagroom met koffielikeur... Hmm... hemels!

De prijs-kwaliteitverhouding is zeer goed!
Bestieluijken .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Als we naar Deventer toe gaan, gaan we naar ons vaste adresje! In de wintermaanden zitten we lekker warm binnen voor het raam, en in de zomer lekker in het zonnetje op het terras. De bediening is altijd super vriendelijk, en binnen zit het er altijd piek fijn en schoon uit. Maar als we komen komen we natuurlijk voor de Sandwich Alaska, heerlijke clubsandwich met tonijn en zalm en een handje frietjes er bij! Echt een aanrader. We komen hier altijd met veel plezier, vandaar ook deze recensie. Die hebben jullie zeker verdient, toppers!

Betsie Luijken
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
dit restaurant is redelijk goed die kunst haarden en en die foto,s aan de muur makn het erggezellig ewe hebben allebij een uitsmijter de keizer gehad,
en een keizerkoffie de uitsmijter is lekker maar de kiezer koffie is erg lekker

het eenege nadeel is een trap de trap is moeilijk tebeklimmen .
rik ben

T. B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
We zijn vandaag vertrokken van het terras, zonder iets te gebruiken. We waren echt stomverbaasd. Hadden het plan om te lunchen en wilden beginnen met een kop koffie. Omdat ik allergisch ben voor koemelk, vroeg ik een klein kannetje heet water ipv melk. Dat kon, werd mij verteld, maar dan zou ze wel extra thee in rekening brengen. Pardon? Ja, dat moest nu eenmaal van haar baas.
Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt en ik drink al jaren koffie buiten de deur:-). Als alternatief bood de serveerster mij aan om maar een cappucino of koffie verkeerd te nemen. Die zijn namelijk niet zo sterk. Nee, fijn alternatief als je een koemelkallergie hebt.
Ik kan geen cijfer geven voor het eten, omdat we voor het bestellen al zijn vertrokken. Ik houd dat cijfer dus maar in het midden. Het decor was wel prettig, zonnetje en markt.