Restaurant De Kaapse Pracht

• Verjaardag
  • ...

Over het restaurant Restaurant De Kaapse Pracht

Tafelen ten top

Hoewel de naam wellicht anders doet vermoeden worden hier gerechten geserveerd die voornamelijk regionaal georiënteerd zijn. Als het even kan staat er hier dan ook vis uit de Noord- of Waddenzee op de kaart. Daarnaast zorgt de vriendelijke bediening dat je een topavond hebt.

Meer informatie over restaurant Restaurant De Kaapse Pracht

Maandag t/m zondag 17.00 - 24.00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Kookcursus , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,8
Pim B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Het eten van van zeer goede kwaliteit.
De inrichting van het restaurant was minder en hierdoor straalde het mibder gezellig uit.
Corrie S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
MWij hebben heerlijk gegeten bij jullie. Zag er allemaal goed uit. Obers waren aardig alleen jammer dat ze wat minder opvqqqlettend waren .dit is geen aanmerking maar een opmerking. Ze moeten het ook leren.
Maar over het algemeen was was het prima
knekeman1 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Vanavond was de organisatie ver te zoeken. Te weinig personeel?
Ook het eten viel tegen: sate zonder sauna. Bestelde ijs met boerenjongens was zonder boerenjongens. Ook heel lang wachten met lege borden op tafel.
En we waren niet de enige wachtenden voorlopig geen Fletcher meer.
norbruis .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Voor de tweede dag op rij in dit restaurant. Opnieuw twee drie gangen diners die zeer smaakvol waren. De huiswijnen die geschonken worden zijn een aanrader. De hertenbiefstuk bijzonder lekker.
norbruis .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Goede ontvangst op een rustige dag op Ameland. Heel goed gegeten van enkele bijzondere gerechten van de uitgebreide menukaart. Voor herhaling vatbaar, want we zijn de volgende dag opnieuw geweest.
steendijk126 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, hetgeen wij aten was sappig en mals. De bediening was vriendelijk en maakte bij alle tafels even een praatje. Het meubilair liet echter te wensen over ik had een kapotte rugleuning wat echter niet direct opviel.
Vossie1 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
De beoordelingen waren niet allen positief. Maar wat was het eten heerlijk! Bediening aardig en kundig. Een echte aanrader!
R V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Komen hier al jaren eten met veel plezier !! Gezellige sfeer door vriendelijk personeel en goede keuken . De decembermaand is ons ook goed bevallen met mooie kerstbomen en versiering. Alleen pech met het kerstdiner want mijn man werd vlak voor kerst behoorlijk ziek en bleef dat 2 weken. Dus moest ik alleen genieten van het kerstdiner. Gelukkig kwam personeel vaak langs voor een praatje en hoe het met mijn man ging. Top !!
Na 5 weken Ameland gaan we binnenkort weer eten bij het Nautisch kwartier in onze woonplaats Huizen.
g L.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het eten was werkelijk geweldig ruim voldoende en vriendelijke bediening
c.verspoor .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Dat er in de bediening onervaren mensen lopen ok, maar het eten was echt liefdeloos gekookt en t toetje was niet lekker.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Hier gegeten via de AH actie met 4 personen. Ook met deze actie keuze kunnen maken uit het volledige 3-gangen diner. Voldoende keus en voor ieder wat wils. Kwaliteit, kwantiteit en smaak waren uitstekend.
malozand .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Op 11 November gereserveerd om te eten. Wij waren teleurgesteld.
Voorgerecht pate en gerookte eendeborst. De pate werd geserveerd in mousse vorm en was in onze belevenis smaakloos de eend te gerookt. De cobinatie deed het voor ons niet. Dit terug gestuurd. Hoofdgerecht sucade en hert, dit was prima. Ik had stampotje met spruitjes en die waren nog hard. Dit aangegeven, maar het werd afgedaan met ' oo, maar hij kookt ze altijd al dente '. Jammer, zeker niet voor herhaling vatbaar.
jufHeleen .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
We konden een driegangen menu kiezen. Er was voldoende keuze in zowel voor- hoofd en nagerecht. We hebben heerlijk gegeten!
Hidde Ruth B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Met de AH actie bij de enige deelnemer op Ameland gegeten. Prima ervaring!Het eten, drie keer saté en een keer hertenbiefstuk was prima. twee opmerkingen: een beetje chinees zuur en wat kroepoek bij de saté werd gemist en er werd een, voor vier personen te klein schaaltje gebakken aardappels bij geserveerd. Het bijbestelde schaaltje frites kwam toen we nagenoeg uitgegeten waren. De bediening was goed, effectief en aardig. De atmosfeer is, voor een hotel, zeer aanvaardbaar. Ben je op Ameland en heb je nog ah kaarten, zeker doen!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten, restaurant is gedateerd, kan wel een opfrisbeurt gebruiken. De koffie was slecht. Personeel was vriendelijk
Rosemary V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken. Genoeg keuze uit alle gerechten, voldoende is gerechten . Zeer vriendelijk personeel. Prima lokatie.
angela.clappers .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
We hebben er heerlijk gegeten, de bediening was prima.ik zou het iedereen kunnen aanraden. Het was een etentje met de AH kortingsactie maar het was voortreffelijk.
F.M.P. '.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Vriendelijk personeel, goede kwaliteit gerechten, rumoerig door kinderpartijtje, extreem lange wachttijd voordat voorgerecht werd geserveerd.
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Lekker gegeten met AH actie. Voldoende keus en smakelijke gerechten. Helaas ging er wat fout, maar kregen gratis koffie aangeboden.
Iens N.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
We hebben lekker gegeten. We deden mee aan de AH restaurantactie en hadden een ruime keuze uit de hele kaart.
De eendeborstfilet was heerlijk, de kogelbiefstuk wordt niet echt aangebraden, maar meer op de plaat rondom gegaard. Is wel medium, maar mist daarom smaak. Kan makkelijk beter.
Bediening is vriendelijk, druk met van alles bezig maar die avond met ons blijkbaar geen klik.
Hoewel vooraf gereserveerd, stonden wij niet op de gastenlijst.
Onze AH kaart afgegeven en plaatsje bij het raam gekozen.
Na half uur maar gaan vragen of we bediend konden worden.
Ruim een half uur na de bestelling, kwam het overigens prima voorgerecht.
Was ondertussen buiten donker en zelf gevraagd of het lichtje op tafel aan kon.
Een half uur na het dessert, hebben we onze jassen maar aangedaan richting kassa.
Daar was niet bekend dat we met de AH aktie meededen. Totaal 3 uur doorgebracht.