Restaurant De Kaapse Pracht

• Verjaardag
  • ...

Over het restaurant Restaurant De Kaapse Pracht

Tafelen ten top

Hoewel de naam wellicht anders doet vermoeden worden hier gerechten geserveerd die voornamelijk regionaal georiënteerd zijn. Als het even kan staat er hier dan ook vis uit de Noord- of Waddenzee op de kaart. Daarnaast zorgt de vriendelijke bediening dat je een topavond hebt.

Meer informatie over restaurant Restaurant De Kaapse Pracht

Maandag t/m zondag 17.00 - 24.00 uur

6,9
L. M.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het restaurant was goed bereikbaar. Vriendelijke bediening. Tafel mooi gedekt. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Voor herhaling vatbaar
Ankie V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Waren met AH actie, voor deze actie hebben ze een aparte menukaart, die genoeg keus biedt. Mooie gerechten en de kok maakt er een mooi geheel van.
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Prima plek om lekker te eten. Mooie keuze uit verschillende menu
Het voorgerecht was top krijgt een 10. De vis was perfect . Zo ook de wijn
Gezellige bediening en verrukkelijk eten
J K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Bediening was niet vriendelijk en gehaast. Was erg rustig in het restaurant, maar we hadden het gevoel, dat we weer snel weg moesten.
Lammert L.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
omdat wij door een deur binnenstapten, die open stond, werden mijn vrouw en ik op een vrij norse manier naar de juiste ingang verwezen. hier werden we vriendelijk ontvangen en naar onze plaats gebracht. we hebben lekker gegeten, alleen de tijd tussen gangen duurde veel te lang.
H.E. V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Goed gegeten, gezellig en een goede kok en personeel.

Mooi opgemaakt.

goede bediening en ruime keuze.

Wij komen hier al 10 jaar

Dit zegt al genoeg
romi09 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Gegeten met de AH actie
Voorgerecht lamsham en de geitenkaas salade waren heerlijk.
Hoofdgerecht de sate van gildehoen ietswat droog.
Nagerecht, brownie met ijs en de boerenjongens met vanilleijs waren erg lekker.
Huub P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We werden snel en vakkundig geholpen. De sfeer was aanvankelijk matig, we waren als eersten aanwezig. Ik heb wel eens een gezelliger geheel meegemaakt. Daarentegen was het eten heerlijk en ruim voldoende qua hoeveelheid. De prijs voor het totaal viel ons mee.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Een prachtig restaurant gelegen in het mooie plaatsje Hollum. Onderdeel van het bijbehorende hotel. Drie gangen menu was ontzettend goed samengesteld. Veel keuze uit zowel vlees als vis en zelfs 4 voorgerechten. Het was allemaal heerlijk. De bediening was goed en de sfeer was prima. In plaats van mijn bestelde spa blauw kreeg ik een karafje water aangeboden. Heerlijk gegeten voor een absoluut mooie prijs! Zeker aan te bevelen voor jong en oud.
Pim B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Het eten van van zeer goede kwaliteit.
De inrichting van het restaurant was minder en hierdoor straalde het mibder gezellig uit.
Corrie S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
MWij hebben heerlijk gegeten bij jullie. Zag er allemaal goed uit. Obers waren aardig alleen jammer dat ze wat minder opvqqqlettend waren .dit is geen aanmerking maar een opmerking. Ze moeten het ook leren.
Maar over het algemeen was was het prima
knekeman1 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Vanavond was de organisatie ver te zoeken. Te weinig personeel?
Ook het eten viel tegen: sate zonder sauna. Bestelde ijs met boerenjongens was zonder boerenjongens. Ook heel lang wachten met lege borden op tafel.
En we waren niet de enige wachtenden voorlopig geen Fletcher meer.
norbruis .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Voor de tweede dag op rij in dit restaurant. Opnieuw twee drie gangen diners die zeer smaakvol waren. De huiswijnen die geschonken worden zijn een aanrader. De hertenbiefstuk bijzonder lekker.
norbruis .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Goede ontvangst op een rustige dag op Ameland. Heel goed gegeten van enkele bijzondere gerechten van de uitgebreide menukaart. Voor herhaling vatbaar, want we zijn de volgende dag opnieuw geweest.
steendijk126 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, hetgeen wij aten was sappig en mals. De bediening was vriendelijk en maakte bij alle tafels even een praatje. Het meubilair liet echter te wensen over ik had een kapotte rugleuning wat echter niet direct opviel.
Vossie1 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
De beoordelingen waren niet allen positief. Maar wat was het eten heerlijk! Bediening aardig en kundig. Een echte aanrader!
R V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Komen hier al jaren eten met veel plezier !! Gezellige sfeer door vriendelijk personeel en goede keuken . De decembermaand is ons ook goed bevallen met mooie kerstbomen en versiering. Alleen pech met het kerstdiner want mijn man werd vlak voor kerst behoorlijk ziek en bleef dat 2 weken. Dus moest ik alleen genieten van het kerstdiner. Gelukkig kwam personeel vaak langs voor een praatje en hoe het met mijn man ging. Top !!
Na 5 weken Ameland gaan we binnenkort weer eten bij het Nautisch kwartier in onze woonplaats Huizen.
g L.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het eten was werkelijk geweldig ruim voldoende en vriendelijke bediening
c.verspoor .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Dat er in de bediening onervaren mensen lopen ok, maar het eten was echt liefdeloos gekookt en t toetje was niet lekker.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Hier gegeten via de AH actie met 4 personen. Ook met deze actie keuze kunnen maken uit het volledige 3-gangen diner. Voldoende keus en voor ieder wat wils. Kwaliteit, kwantiteit en smaak waren uitstekend.