Restaurant De Kaapse Pracht (by Fletcher)

Oosterhiemweg 1 9161 CZ Hollum Nederland Kaart
  • Terras
  • Verjaardag
  • ...
31-519554646

Over het restaurant Restaurant De Kaapse Pracht (by Fletcher)

In het gezellige familierestaurant De Kaapse Pracht in het pittoreske dorpje Hollum geniet je na een schitterende dag op het strand en in de duinen van verrassende à la carte gerechten. De Nederlands georiënteerde menukaart bevat streekgebonden producten. Zo worden de visgerechten bereid met vers gevangen vis uit de Noordzee en de Waddenzee. In de sfeervolle bar kun je de dag afsluiten onder het genot van een heerlijk drankje.

Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant De Kaapse Pracht (by Fletcher)

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Kaapse Pracht (by Fletcher)

Wolter B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
3 gangen menu
Vooraf Mosterdsoep, prima van smaak, lekker gevuld met spekjes en echt lekker heet.
Hoofdgerecht: Varkenshaas, mooi stuk vlees, goed gegaard, lekkere roerbakgroenten.
Gebakken aardappel blokjes, verse salade en heerlijk stoofpeertjes met rozijnen
Dessert: Amelander parfait met dumkes (soort kletskopje) en boerenijs.

Ze hebben geen al te uitgebreide dinerkaart maar ik had keuze genoeg en
heb er heerlijk gegeten.
Lenie V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We werden hier vriendelijk ontvangen en hebben hier heerlijk gegeten via de AH restaurantactie. We hadden genoeg keuze. Een aanrader!
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij hebben 5 dagen via de iens restaurant actie in het restaurant gegeten. Uitstekende kwaliteit en diversiteit van de aangeboden gerechten. Omdat wij 5 dagen in het restaurant gegeten hebben kregen we na de 3e dag keuze uit de gehele menu kaart. Bedankt hiervoor, zeer attent. Ook hebben wij alle dagen een ander tafeltje gekregen. Dit was goed voor de verandering. Vlotte bediening. Zeker een aanrader.
Nanny B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Keuze uit het menu was prima, en lekker.
prijs kwaliteit was goed.
Er was een speciale kaart voor het ah menu.
De ontvangst was prima en hartelijk.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
prettig gegeten met vrienden. goede kwaliteit en bediening voor herhaling vatbaar!!
zijn hier al eerder geweest, is nog steeds ok
Ans J.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Er is een speciale kaart voor deze acties.
Heerlijk gegeten, voor ons was de keuze uit de verschillende gerechten prima.
steendijk126 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst en we hebben genoten van het diner. Kregen geen gevoel van oh dit zijn restaurant AH klanten. Super avond gehad.
wietske .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Hier gedineerd. Geen van der valk diner dus met allerlei groente en voldoende van alles voor een redelijke prijs. Jammer.. Een kopje cappuccino €3,-. niets bijzonders...
Overnachting was verder prima, douchen in bad met een natte douchegordijn op je rug, lagen net in bed toen er onder onze raam een ventilator aanging, dit was van de wasdroger. Deze is op onze verzoek uitgezet, we kwamen toch voor de stilte en thuis hebben we dit ook niet. Tja.... ze doen hun best maar het is het net niet. Veel rokers trouwens op het terras. Wordt tijd om voor deze figuren een kleine gedeelte vh terras aan te wijzen....
m.j.oldenbandringh80 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben uitstekend gegeten. Hetgeen geserveerd werd was uitstekend van kwaliteit en zag er buitendien
aantrekkelijk uit. We kunnen iedereen die op Ameland komt De Amelander Kaap aanraden.
E. W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Erg lekker en goed gegeten, naar onze mening hebben ze ook echt streekproducten gebruikt. Prima service en vriendelijk personeel. Voor buiten de vakanties om was het er gezellig druk. Ga zo door.
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Wij hebben lekker gegeten. Het schuiven van de stoelen over de vloer maakten een hinderlijk geluid. De inrichting was wat oubollig.
g.n. D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Aangeboden menu goed, redelijk van smaak (weliswaar niet erg bijzonder), prettige bediening,
redelijke ambiance. Het voorgerecht wat minimaal, hoofdgerecht smakelijk en voldoende. Het nagerecht
was heel aangenaam.
jjvdlaag .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
We maakten gebruik van de ah restaurantaktie. Op de website was dit keuzemenu niet terug te vinden, maar alles was ok. Bij een volgende gelegenheid zullen we hier vast weer gebruik van maken.
Marja H.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Hebben reeds meerdere malen bij andere Fletcher hotel gedineerd en dit was echt de MINST goede.
Jammer, dit verdient geen aanbeveling voor anderen.
Joop O.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Prima, wel een beperkte keuze maar geen uitgekleed/aangepast menu. Met de "beperkte" keuze, keuze genoeg en kwaliteit prima.
Bediening goed, vriendelijk en gelukkig niet opdringerig.
Amelanderkaap wat mij betreft een aanrader.
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Nette bediening....eten was van een persoon te zout. Niet echt een sfeervolle ruimte meer een luxe kantine.
Wel rustig maar dat lag misschien aan de populatie ouderen die aanwezig waren.
Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Nagerecht werd zonder extra kosten aangepast: (ijs met warme chocoladesaus).

Wel opvallend dat ons menu een aanbieding was van €34,50 voor €27,50, maar dat we toch €34,50 moesten betalen. Andere aanbieding werd ons gemeld.
Carlijn A.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Prima restaurant. De bediening was super, complimenten! Enkel aan het einde toen we de rekening wilden vragen waren ze minder oplettend. De inrichting is inderdaad verouderd, maar goed onderhouden. Het eten is goed. Wel zaten bij het hoofdgerecht overal dezelfde garnituren. Bij het nagerecht waren op de ene twee borden andere soorten frambozenijs gebruikt dan de andere twee borden. De ene twee bolletjes waren lichter en er zaten enkele ijskristallen in die minder smaak hadden. De rest was prima. Gerechten kwamen precies met de juiste snelheid door. De wijnen pasten ook goed bij de gerechten.
L. M.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het restaurant was goed bereikbaar. Vriendelijke bediening. Tafel mooi gedekt. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Voor herhaling vatbaar
Ankie V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Waren met AH actie, voor deze actie hebben ze een aparte menukaart, die genoeg keus biedt. Mooie gerechten en de kok maakt er een mooi geheel van.