Restaurant De Jonker

Lange Voort 11 B-E 2343 CA Oegstgeest Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Jonker

Genieten bij Restaurant De Jonker

Voel je meteen thuis bij restaurant Jonker. Heerlijk eten in een ongedwongen sfeer. Het eten ziet er niet alleen prachtig uit, maar is ook een ware smaaksensatie. Geniet van heerlijke gerechten uit de Frans-Nederlandse keuken en vraag naar een van de bijpassende wijnen!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant De Jonker

Bus 187/186 halte Irislaan uitstappen en dan aan de andere kant van het winkelcentrum

Tim V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Goed eten, goede bediening, leuke entourage. Ik kom zeker terug.
Kom-Buis B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Twee keer achter elkaar in dit restaurant geweest ,hart verwarmend ontvangst .beide keren een ander versie van het vier gangen keuze menu genomen,beide versies met bijpassende huiswijnen overtroffen onze critische verwachtingen . Een absolute aanrader voor de verwende lekkerbek. Complimenten aan de spontane bediening en de vak bekwame keuken .
AsKock .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Het viergangen keuzediner van Social Deal was prima. Alle gerechten waren goed van smaak. Geldt ook voor de rode huiswijn (een fles Carmenere). Bediening is vlot en vriendelijk. In het restaurant heerst een prettige sfeer. We komen zeker terug.
leozwart1949 Z.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Prima gegeten, goede en vriendelijke bediening, prijs kwaliteit uitstekend
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Uitstekend restaurant, prettige sfeer, buiten de kaart meestal een extra keuze van dagelijkse specialiteiten, vriendelijke staf. Heeft nooit teleurgesteld, konstante kwaliteit. Aanrader
Beste Wim T,

Bedankt voor uw positieve reactie en de mooie complimenten die u ons geeft.
We hopen u graag nog eens te verwelkomen.

rob S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Plezierige sfeer. Vriendelijke maar ook correcte service en contact. Prettige plek en inrichting. En het eten was heerlijk, fantasievol opgediend, goede spullen.
Ik kom zeker terug.
Beste Rob S,

Hartelijk dank voor uw positieve reactie.
Wij danken u voor uw bezoek en verwelkomen u graag een volgende keer.

Ben Z.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gezellige ontvangst, goede toelichting bij menu en wijn, alerte bediening, heerlijk gegeten ! Een niet zo praktische keuze voor het doorbakken van een bepaalde soort vlees is op correcte wijze toegelicht en de smaak was inderdaad uitstekend zo.
Beste Ben Z,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze mooie recensie.
Wij willen u en uw gasten hartelijk bedanken voor uw bezoek en hopen u van harte nog eens te mogen ontvangen.

kathinka M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Vriendelijke bediening en lekker gegeten maar viel toch een beetje tegen. Ik had vooraf de salade met avocado en gamba's, die gamba's waren heerlijk maar door de avocado mousse zaten noorse garnalen, dat vond ik erg jammer, die hadden beter weggelaten kunnen worden. Als hoofdgerecht had ik de entrecote, die was lekker maar niet bijzonder, iemand anders binnen ons gezelschap had de sucade en die vonden we niet erg mals. Dessert was prima. Kortom: lekker gegeten maar kwaliteit van het eten kan nog veel beter !
Beste Kathinka D.

Vriendelijk bedankt voor het nemen van de moeite voor het schrijven van uw recensie op Iens.
Wij vinden het jammer om te lezen dat u enkele gerechten tegen vond vallen en dat het niet de kwaliteit betrof waar u bij een eerder bezoek aan ons restaurant wel van heeft genoten.
Wij streven er naar dat iedereen na een bezoek aan ons restaurant tevreden en voldaan naar huis gaat.
Uw feedback zullen wij dan ook intern bespreken met onze keukenbrigade en waar mogelijk verbeteren.
Wij willen u nogmaals hartelijk danken voor het schrijven van een recensie en hopen u toch weer te mogen verwelkomen in de toekomst.

Rolf T.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Op een doordeweekse woensdag er met mijn vriendin gegeten. Het was niet druk maar door de enigszins gescheiden eetruimtes met een paar bezette tafels toch een gezellige sfeer. Eten was prima, ondanks de beperkte keuze in vis gerechten, waar wij liefhebber van zijn, hebben we een prima tong gegeten. De bediening was uiterst vriendelijk en attent.
Beste Rolf T,

Bedankt voor uw positieve reactie en uw bezoek aan ons restaurant.
We hopen u graag nog eens te verwelkomen.

Jilles L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Op een mooie nazomeravond hier gegeten, buiten op het terras. Leuke plek tussen winkelcentrum en woonwijk.
Meerdere maandmenu's werden besteld. Prima voorgerecht met garnalen en vervolgens de ossenhaas uit het 'big green egg' met frieten en salade. De ossenhaas - geserveerd door de kok zelf! - was werkelijk goed, heerlijk mals en de frieten erg lekker. De salade goed. Als er ergens nog verbetering mogelijk is dan aan de salade/saladedressing. Bediening was attent en vriendelijk en de witte wijn was prima te doen.
Bij het vlees had ik liever rode wijn gedronken maar navraag leerde dat deze ongekoeld was en dat is bij buitentemperaturen van ver boven de 20 graden niet aangenaam. Tip: een wijnkast die niet alleen witte wijnen koel houdt maar ook rode wijnen op een aangename 16 graden, ideaal voor de meeste rode wijnen. Daarmee onderscheid je je als restaurant.
tweeassen .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Goed eten, maar niet verrassend. De entourage was leuk, zeker gezien het feit dat het restaurant aan de rand van een winkelcentrum ligt.
De bediening was correct en zeer vriendelijk
Beste tweeassen,

Bedankt voor het schrijven van uw recensie op Iens. Wij hopen u graag nog eens te mogen verwelkomen, wanneer u onze regio aan het (her)ontdekken bent.

wim K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Wij kozen voor de " vis van de dag" (zalm). En dat was uitstekend! Heerlijk gebakken, knappende huid, mooi opgemaakt wat ook voor het garnituur geldt. De bediening was vlot, duidelijk en vriendelijk zonder amicaal te worden. Kortom ook uitstekend.
Het décor is enigszins koel, heel schoon, keurig maar niet inspirerend. Stolen zitten wel lekker.
Het was voor ons de eerste keer maar we komen zeker terug.
Beste Wimkemper

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze mooie recensie. Bedankt voor uw complimenten.
Wij willen nogmaals hartelijk bedanken voor uw bezoek en verwelkomen u graag de volgende keer.

boelewerf .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Wij hebben op zaterdag avond bij Jonker gegeten met 9 personen. Was vrij druk maar de bediening was toch perfect. Zeer betrokken en geïnteresseerd personeel. Er werd ons nog een keuze mogelijkheid voor een ander 3-gangen menu aangeboden maar wij vonden het maandmenu prima, en kon ook nog aangepast worden. Zeer flexibel dus. Verschillende wensen voor de gaarheid van de biefstuk en alles was naar wens. De nagerechten waren ook allemaal prima. Niet bij ons in de buurt maar wel voor herhaling vatbaar
Beste Boelewerf,

Wij willen u hartelijk bedanken voor de moeite die u hebt genomen om deze mooie recensie achterlaten. Wat fijn om te lezen dat u en uw gasten bij ons genoten hebben. Wij willen u en uw gasten bedanken voor het gezellige bezoek en verwelkomen u van graag van harte wanneer u bij ons in de buurt bent.

Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Zondag 10 juli 2016 heerlijk gegeten bij De Jonker, echt heerlijk! Ook erg prettig dat men ziet wanneer je glas leeg is, prima service zoals het hoort dus. Fish en Dorien.
Beste Dorien51,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze recensie. Bedankt voor uw complimenten.
Wij willen u nogmaals hartelijk bedanken voor uw bezoek en hopen u van harte nog eens te mogen ontvangen.

Ditty V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Al meerder malen bij de Jonker gegeten.
Deze maal met een social deal bon.
Voor heel weinig erg lekker gegeten, net zo lekker als andere keren zonder bon.
Het vlees uit the Green egg was net zo mals als anders,
de kaas en het ijs net zo lekker!
Vlotte bediening.
Prima!
Beste Winky

Wat fijn om te lezen dat u, net als alle andere keren, weer lekker heeft genoten van uw bezoek aan ons restaurant.
Wij willen u namens het hele team bedanken voor het schrijven van deze mooie recensie en wij verwelkomen u graag een volgende keer.

Met culinaire groet,

Ewoud K.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Wij hebben al meerdere keren gegeten bij De Jonker en tot genoegen. Het was druk vanwege vaderdag maar dat had geen invloed op de kwaliteit. Mooi zacht vlees prima wijn en prettige bediening. Het blijft een aanrader.
Beste Ewoud8,

Hartelijk dank voor uw positieve reactie en de mooie complimenten die u ons geeft.
Wat fijn dat u ons steeds weet te vinden.
Wij hopen u snel weer eens te mogen verwelkomen in ons restaurant!

arnoankie .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Gisteren 27 April met vier mensen hier gegeten was net als de andere keren weer echt lekker
Twee van ons hadden de Kalfslever en die vonden zij geweldig mijn vrouw had de ossehaas en
ik had de noordzeetong allebei waren erg lekker plus een geweldige vriendelijke bediening
zorgd altijd voor een leukeavond bij de Jonker

Arno
Beste Arnoankie,

Hartelijk dank voor uw bezoek op de drukke en gezellige Koningsdag en de tijd die u heeft
genomen voor deze positieve beoordeling.
Het doet ons goed om te weten dat alle arbeid en
liefde die wij in ons vak stoppen zo goed wordt
ontvangen. Hopelijk mogen wij u en uw gasten in de
nabije toekomst weer verwennen.

Rob V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Wij hebben gisteravond bij De Jonker gegeten (met een Groupon) en het was zoals we al eerder bij hen hebben ervaren: bijzonder lekker. De borden zijn mooi opgemaakt en de hoeveelheid is normaal tot ruim. De bediening is vriendelijk en vlot zonder opdringerig te zijn. Zeker een aanrader en we komen zeker weer terug.
Beste Rob573,

Hartelijk dank voor uw positieve reactie en de complimenten die u ons geeft.
Wij danken u voor uw bezoek en verwelkomen u graag een volgende keer.

Erikmeijerink .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Voor het eerst gegeten bij restaurant Jonker. We kregen een leuk plekje, bediening was prima, voorgerecht ook heerlijk. Als hoofdgerecht hadden wij de chateaubriand. Deze hadden we medium besteld. Echter kwam deze doorgegaard bij ons op tafel, de buitenkant zelfs hard en taai, iets wat je niet mag verwachten als je een chateaubriand besteld. Op dat moment wilde we niet klagen in bijzijn van andere gasten. Dag later toch onze bevindingen gaan melden, helaas werd hier niets mee gedaan, erg jammer.
Beste Erik Meijerink,

Bedankt voor het schrijven van uw feedback.
Wat fijn om te lezen dat bij uw bezoek aan ons restaurant u van de tafel, de wijn, het voorgerecht en het nagerecht heeft genoten.
De chateaubriand zoals u beschrijft is niet geserveerd zoals u dat van ons mag verwachten.
Wanneer u dit op de desbetreffende avond had gemeld hadden wij dit direct voor u op kunnen lossen.
Via uw feedback via Groupon hebben wij ook vernomen dat u het vervelend vond om uw “beklag” te doen omdat het restaurant vol was.
Wij waardeerde daarom u bezoek de volgende dag in ons restaurant van harte. Tevens uw mededeling dat u het graag persoonlijk aan ons meldde in plaats van uw ervaring te delen op het internet konden wij waarderen. Daarom betreuren wij uw keuze om dit als nog wel te doen. U heeft tijdens u bezoek de volgende dag met onze chef-kok en onze gastvrouw gesproken. Zij hebben u nooit de intentie dan wel het gevoel willen geven u “af te willen schepen”. Dat is namelijk niet waar Restaurant de Jonker voor staat.

Wij vinden deze kwestie dan ook zeer vervelend en zouden we nog iets uitgebreider met u praten over uw ervaring. Kunt u een mailtje sturen naar info@restaurantdejonker.nl?

Alvast hartelijk dank voor de moeite.

Leenheer L.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Woensdag 20 april hadden wij na het bezoek van Soldaat van Oranje geen zin om in de file te gaan staan richting Zeeland. Via Groupon een voucer gekocht van het ons totaal onbekende restaurant de Jonker. Wat een goede keuze was dat! Heerlijk gegeten van goed opgemaakte borden. Perfecte bediening die alles goed toelichtte en attent was. Als extra een amuse. Normale prijzen ook voor de drankjes. Voor iedereen een aanrader en als wij in de buurt zijn weten wij waar wij weer gaan eten.
Beste Leenheer,

Wij willen u en uw gasten nogmaals hartelijk bedanken voor uw bezoek en hopen u van harte nog eens te mogen ontvangen wanneer u zich in onze regio bevindt.