Restaurant De Jonker

Lange Voort 11 B-E 2343 CA Oegstgeest Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Jonker

Genieten bij Restaurant De Jonker

Voel je meteen thuis bij restaurant Jonker. Heerlijk eten in een ongedwongen sfeer. Het eten ziet er niet alleen prachtig uit, maar is ook een ware smaaksensatie. Geniet van heerlijke gerechten uit de Frans-Nederlandse keuken en vraag naar een van de bijpassende wijnen!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant De Jonker

Bus 187/186 halte Irislaan uitstappen en dan aan de andere kant van het winkelcentrum

• MasterCard , Pin , Visa card
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wij hebben daar voortreffelijk gegeten in een mooie sfeer. Goede service en mooi opgediend. Een aanrader. Cijfer 9. Wij komen zeker nog eens terug
Beste Ruud V,

Hartelijk dank uw bezoek aan ons restaurant en voor uw mooie beoordeling op deze site. Wat fijn om te lezen dat wij u en uw tafelgenoot hebben kunnen verrassen met een van onze creaties! Wij hopen u snel weer eens te mogen verwelkomen in ons restaurant.

Met gastvrije groet,

Drachten T.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambience.
Gelet op de prijs van een glas wijn verdient het de voorkeur maar direkt een flesje te bestellen!
Goede service en bediening: een aanrader dus!
Beste Drachten T.

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze recensie. Bedankt voor uw complimenten.
Wij willen u nogmaals hartelijk bedanken voor uw bezoek en hopen u van harte nog eens te mogen ontvangen.

Lageland V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Prettige ontvangst, informatief en accuraat. Zeer smakelijke gegeten. Kwalitatief verrast.

Beste Lageberg V,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze mooie recensie.
Wij willen u hartelijk bedanken voor uw bezoek en hopen u van harte nog eens te mogen ontvangen.

Marga V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten van de dagspecial in een lekker sfeertje... aan te bevelen..
Beste Marga V,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze positieve beoordeling! Wij dank u en uw tafelgenoot voor u bezoek aan ons restaurant en hopen u snel weer eens te mogen verwelkomen!

Christien V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke en kundige bediening!
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Het was alweer een tijdje geleden (bijna een jaar) dat we hier waren, dus we waren benieuwd naar de nieuwe kaart. Mijn partner nam het verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement. Hij was blij met de gemaakte keuzes door de kok, de gerechten stonden gewoon ook op de kaart, dus een super verrassing was het niet. Hij begon met de ravioli met bospaddenstoelen, gevolgd door de parelhoen rouleau, mooi opgemaakt met vergeten groentes, als dessert kreeg hij een siberisch omelet met passie vruchtenijs. Jammer was dat de bediening de gerechten herhaaldelijk niet als verrassing bracht en ook het wijn arrangement verliep niet soepel, deze kwamen pas nadat de gerechten al op tafel stonden. Om de dessertwijn moest zelf gevraagd worden en die kwam terwijl er nog 2 hapjes van het dessert over waren. Jammer omdat je zo de combinatie niet goed kunt proeven. Zelf had ik de salade avocado met krokante gamba's, heerlijk! Gevolgd door de entrecote en de proeverij. Het eten is hier echt super. Jammer dat de service deze avond niet optimaal was...
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Goed eten, goede bediening, leuke entourage. Ik kom zeker terug.
Kom-Buis B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Twee keer achter elkaar in dit restaurant geweest ,hart verwarmend ontvangst .beide keren een ander versie van het vier gangen keuze menu genomen,beide versies met bijpassende huiswijnen overtroffen onze critische verwachtingen . Een absolute aanrader voor de verwende lekkerbek. Complimenten aan de spontane bediening en de vak bekwame keuken .
AsKock .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Het viergangen keuzediner van Social Deal was prima. Alle gerechten waren goed van smaak. Geldt ook voor de rode huiswijn (een fles Carmenere). Bediening is vlot en vriendelijk. In het restaurant heerst een prettige sfeer. We komen zeker terug.
leozwart1949 Z.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Prima gegeten, goede en vriendelijke bediening, prijs kwaliteit uitstekend
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Uitstekend restaurant, prettige sfeer, buiten de kaart meestal een extra keuze van dagelijkse specialiteiten, vriendelijke staf. Heeft nooit teleurgesteld, konstante kwaliteit. Aanrader
Beste Wim T,

Bedankt voor uw positieve reactie en de mooie complimenten die u ons geeft.
We hopen u graag nog eens te verwelkomen.

Met vriendelijke groet
rob S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Plezierige sfeer. Vriendelijke maar ook correcte service en contact. Prettige plek en inrichting. En het eten was heerlijk, fantasievol opgediend, goede spullen.
Ik kom zeker terug.
Beste Rob S,

Hartelijk dank voor uw positieve reactie.
Wij danken u voor uw bezoek en verwelkomen u graag een volgende keer.

Met vriendelijke groet
Ben Z.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gezellige ontvangst, goede toelichting bij menu en wijn, alerte bediening, heerlijk gegeten ! Een niet zo praktische keuze voor het doorbakken van een bepaalde soort vlees is op correcte wijze toegelicht en de smaak was inderdaad uitstekend zo.
Beste Ben Z,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze mooie recensie.
Wij willen u en uw gasten hartelijk bedanken voor uw bezoek en hopen u van harte nog eens te mogen ontvangen.

kathinka M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Vriendelijke bediening en lekker gegeten maar viel toch een beetje tegen. Ik had vooraf de salade met avocado en gamba's, die gamba's waren heerlijk maar door de avocado mousse zaten noorse garnalen, dat vond ik erg jammer, die hadden beter weggelaten kunnen worden. Als hoofdgerecht had ik de entrecote, die was lekker maar niet bijzonder, iemand anders binnen ons gezelschap had de sucade en die vonden we niet erg mals. Dessert was prima. Kortom: lekker gegeten maar kwaliteit van het eten kan nog veel beter !
Beste Kathinka D.

Vriendelijk bedankt voor het nemen van de moeite voor het schrijven van uw recensie op Iens.
Wij vinden het jammer om te lezen dat u enkele gerechten tegen vond vallen en dat het niet de kwaliteit betrof waar u bij een eerder bezoek aan ons restaurant wel van heeft genoten.
Wij streven er naar dat iedereen na een bezoek aan ons restaurant tevreden en voldaan naar huis gaat.
Uw feedback zullen wij dan ook intern bespreken met onze keukenbrigade en waar mogelijk verbeteren.
Wij willen u nogmaals hartelijk danken voor het schrijven van een recensie en hopen u toch weer te mogen verwelkomen in de toekomst.

Rolf T.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Op een doordeweekse woensdag er met mijn vriendin gegeten. Het was niet druk maar door de enigszins gescheiden eetruimtes met een paar bezette tafels toch een gezellige sfeer. Eten was prima, ondanks de beperkte keuze in vis gerechten, waar wij liefhebber van zijn, hebben we een prima tong gegeten. De bediening was uiterst vriendelijk en attent.
Beste Rolf T,

Bedankt voor uw positieve reactie en uw bezoek aan ons restaurant.
We hopen u graag nog eens te verwelkomen.

Jilles L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Op een mooie nazomeravond hier gegeten, buiten op het terras. Leuke plek tussen winkelcentrum en woonwijk.
Meerdere maandmenu's werden besteld. Prima voorgerecht met garnalen en vervolgens de ossenhaas uit het 'big green egg' met frieten en salade. De ossenhaas - geserveerd door de kok zelf! - was werkelijk goed, heerlijk mals en de frieten erg lekker. De salade goed. Als er ergens nog verbetering mogelijk is dan aan de salade/saladedressing. Bediening was attent en vriendelijk en de witte wijn was prima te doen.
Bij het vlees had ik liever rode wijn gedronken maar navraag leerde dat deze ongekoeld was en dat is bij buitentemperaturen van ver boven de 20 graden niet aangenaam. Tip: een wijnkast die niet alleen witte wijnen koel houdt maar ook rode wijnen op een aangename 16 graden, ideaal voor de meeste rode wijnen. Daarmee onderscheid je je als restaurant.
tweeassen .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Goed eten, maar niet verrassend. De entourage was leuk, zeker gezien het feit dat het restaurant aan de rand van een winkelcentrum ligt.
De bediening was correct en zeer vriendelijk
Beste tweeassen,

Bedankt voor het schrijven van uw recensie op Iens. Wij hopen u graag nog eens te mogen verwelkomen, wanneer u onze regio aan het (her)ontdekken bent.

wim K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Wij kozen voor de " vis van de dag" (zalm). En dat was uitstekend! Heerlijk gebakken, knappende huid, mooi opgemaakt wat ook voor het garnituur geldt. De bediening was vlot, duidelijk en vriendelijk zonder amicaal te worden. Kortom ook uitstekend.
Het décor is enigszins koel, heel schoon, keurig maar niet inspirerend. Stolen zitten wel lekker.
Het was voor ons de eerste keer maar we komen zeker terug.
Beste Wimkemper

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze mooie recensie. Bedankt voor uw complimenten.
Wij willen nogmaals hartelijk bedanken voor uw bezoek en verwelkomen u graag de volgende keer.

Wim S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Wij hebben op zaterdag avond bij Jonker gegeten met 9 personen. Was vrij druk maar de bediening was toch perfect. Zeer betrokken en geïnteresseerd personeel. Er werd ons nog een keuze mogelijkheid voor een ander 3-gangen menu aangeboden maar wij vonden het maandmenu prima, en kon ook nog aangepast worden. Zeer flexibel dus. Verschillende wensen voor de gaarheid van de biefstuk en alles was naar wens. De nagerechten waren ook allemaal prima. Niet bij ons in de buurt maar wel voor herhaling vatbaar
Beste Boelewerf,

Wij willen u hartelijk bedanken voor de moeite die u hebt genomen om deze mooie recensie achterlaten. Wat fijn om te lezen dat u en uw gasten bij ons genoten hebben. Wij willen u en uw gasten bedanken voor het gezellige bezoek en verwelkomen u van graag van harte wanneer u bij ons in de buurt bent.

Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Zondag 10 juli 2016 heerlijk gegeten bij De Jonker, echt heerlijk! Ook erg prettig dat men ziet wanneer je glas leeg is, prima service zoals het hoort dus. Fish en Dorien.
Beste Dorien51,