Restaurant De Jonker

Lange Voort 11 B-E 2343 CA Oegstgeest Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Jonker

Genieten bij Restaurant De Jonker

Voel je meteen thuis bij restaurant Jonker. Heerlijk eten in een ongedwongen sfeer. Het eten ziet er niet alleen prachtig uit, maar is ook een ware smaaksensatie. Geniet van heerlijke gerechten uit de Frans-Nederlandse keuken en vraag naar een van de bijpassende wijnen!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant De Jonker

Bus 187/186 halte Irislaan uitstappen en dan aan de andere kant van het winkelcentrum
  • Kom je met de auto?
    Bij het gebruik van een navigatiesysteem kan als alternatief adres Korenbloemlaan 1 in Oegstgeest worden ingevoerd

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Jonker

missmc .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Een restaurant dat voldoet aan de verwachtingen! Bediening vriendelijk en goede kennis van de wijnen.
Prijs-kwaliteitverhouding perfect. Eten netjes gepresenteerd, vlees en vis goed gebakken en prima op smaak.
Beste missmc,

Wat fijn om te mogen lezen dat ons restaurant aan u verwachtingen voldeed! Wij willen u hartelijk bedanken voor uw reactie en bezoek aan ons restaurant.
Wij verwelkomen u graag een volgende keer.

g.oudshoorn O.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten en gerecht weer terug op de kaart.
Beste g.oudshoorn O.,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw bezoek! Wat fijn om te lezen dat u weer genoten heeft van de chateaubriand! Wij verwelkomen u graag een volgende keer.

Richard B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Goede ontvangst, leuk en kundig personeel, lekker eten (menu du chef) en leuke ambiance. Erg leuk familie restaurant. Aanrader voor iedereen in de buurt.
Beste Richard B,

Hartelijk dank uw bezoek aan ons restaurant en voor uw mooie beoordeling op deze site. Wat fijn om te lezen dat wij u en uw tafelgenoot hebben kunnen verrassen met een van onze creaties! Wij hopen u snel weer eens te mogen verwelkomen in ons restaurant.

Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Nog steeds de beste ossehaas van de hele omgeving.
Service en prijs kwaliteit verhouding is prima. Personeel zeer vriendelijk.
Beste Ronald H,

Wij willen u hartelijk bedanken voor deze mooie beoordeling op Iens. Bedankt voor de mooie complimenten die u ons geeft! Wij verwelkomen u graag een volgende keer.

Het team van de Jonker
Chris P.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een van de gasten was niet in staat vis te fileren, werd door het personeel netjes gedaan. Bravo.
Water voor niets
Beste Chris P,

Hartelijk dank uw bezoek aan ons restaurant en voor uw mooie beoordeling op deze site. Wat fijn om te lezen dat wij u en uw tafelgenoten een goede avond hebben kunnen bezorgen.
Wij hopen u snel weer eens te mogen verwelkomen in ons restaurant.

J J.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Gezellig restaurant, eerder 2 zeer goede ervaringen daar. Eten vandaag was lekker, niet echt warm, borden wel. Irish coffee maak je absoluut niet met gezoete geslagen room, echt een minpuntje, jammer! !!!
Beste J.J,

Bedankt dat u na dit bezoek aan ons restaurant de tijd heeft genomen om een recensie te plaatsen.
Fijn om te lezen dat het eten lekker was. We doen er altijd alles aan om het onze gasten zoveel mogelijk naar de zin te maken. Jammer te horen dat de Irish koffie iets te zoet was. Wij gebruiken namelijk vrijwel alleen maar ongezoete room binnen ons bedrijf, waardoor wij het vermoeden hebben dat de room niet te zoet was maar de koffie. Vervelend dat wij dit nu via Iens moeten vernemen, want wanneer u dit kenbaar had gemaakt op de desbetreffende avond hadden wij dit graag meteen voor u opgelost zoals u dat van ons had mogen verwachten.
Graag maken wij voor u een goede lekkere Irish koffie voor u, van ons natuurlijk ;-) wanneer u ons restaurant een volgende keer bezoekt.
Nogmaals hartelijk bedankt voor u feedback!

We zien u graag nog eens terug.

johannes L.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij restaurant de Jonker, Zeer vriendelijke en correcte bediening. Alle gerechten die we namen waren van goede kwaliteit.
Jammer alleen van de stoelen. Zitten lekker, alleen vanwege het materiaal wordt je rug nogal klammig. Hier hadden ook mijn tafelgenoten last van dus ik vind dit het vermelden waard.
Beste Johannes L,

Hartelijk dank voor uw positieve reactie en feedback!
Wij danken u voor uw bezoek en verwelkomen u graag een volgende keer.

Met vriendelijke groet

Darryl_Kitty G.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Prima restaurant en de maaltijden zijn prima bereid. Hoefden niet lang op onze bestellingen te wachten. Een dikke aanrader!!
Beste Darryl_Kitty,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze mooie recensie.
Wij willen u en uw gasten hartelijk bedanken voor uw bezoek en hopen u van harte nog eens te mogen ontvangen.

Harry F.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Vriendelijke bediening door leuke jonge vrouwen. Het 3 gangenmenu was precies goed. Mooi voorgerechten met zalm en ijs gevolgd door een prima steak en een heerlijk verrassend toetje in de vorm van hangop.
Beste Harry F,

Hartelijk dank voor uw beoordeling op Iens! Wij verwelkomen u graag een volgende keer in ons restaurant.

M.W.M. W.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk gegeten.
W. N.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We bestelden chateaubriand, met bearnaise en rode wijnsaus. Het vlees was prima, de bearnaise was koud, en smaakte alsof hij uit een flesje kwam. Hetzelfde gold voor de mayonaise bij de frites, zurig, niet romig. En voor de bijgeserveerde salade kan wel wat meer fantasie gebruikt worden, daar was kennelijk geen tijd aan besteed. Jammer. Vorige keren prima gegeten hier. Misschien was de kok met vakantie?
Beste W.N.,

Allereerst dank dat u de moeite heeft genomen om te reageren op Iens met deze positieve feedback. Wat fijn om te lezen dat u ons steeds weer weet te vinden.
Reacties van onze gasten helpen ons om onszelf steeds te verbeteren en scherp te houden. Dankzij uw feedback kunnen wij dit intern bespreken en oppakken.
Wij vinden het dan ook erg vervelend om te lezen dat u tijdens uw bezoek het hoofdgerecht niet geheel zo hebt ervaren als dat u van ons gewend bent en betreuren het dat u dit niet op de desbetreffende avond tijdens uw diner aan ons heeft toevertrouwd zodat wij dit passend voor u hadden kunnen oplossen.

Graag verwelkomen wij u een volgende keer en nogmaals dank voor uw reactie.

Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wij hebben daar voortreffelijk gegeten in een mooie sfeer. Goede service en mooi opgediend. Een aanrader. Cijfer 9. Wij komen zeker nog eens terug
Beste Ruud V,

Drachten T.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambience.
Gelet op de prijs van een glas wijn verdient het de voorkeur maar direkt een flesje te bestellen!
Goede service en bediening: een aanrader dus!
Beste Drachten T.

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze recensie. Bedankt voor uw complimenten.
Wij willen u nogmaals hartelijk bedanken voor uw bezoek en hopen u van harte nog eens te mogen ontvangen.

Lageland V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Prettige ontvangst, informatief en accuraat. Zeer smakelijke gegeten. Kwalitatief verrast.

Beste Lageberg V,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze mooie recensie.
Wij willen u hartelijk bedanken voor uw bezoek en hopen u van harte nog eens te mogen ontvangen.

Marga V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten van de dagspecial in een lekker sfeertje... aan te bevelen..
Beste Marga V,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze positieve beoordeling! Wij dank u en uw tafelgenoot voor u bezoek aan ons restaurant en hopen u snel weer eens te mogen verwelkomen!

Christien V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke en kundige bediening!
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Het was alweer een tijdje geleden (bijna een jaar) dat we hier waren, dus we waren benieuwd naar de nieuwe kaart. Mijn partner nam het verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement. Hij was blij met de gemaakte keuzes door de kok, de gerechten stonden gewoon ook op de kaart, dus een super verrassing was het niet. Hij begon met de ravioli met bospaddenstoelen, gevolgd door de parelhoen rouleau, mooi opgemaakt met vergeten groentes, als dessert kreeg hij een siberisch omelet met passie vruchtenijs. Jammer was dat de bediening de gerechten herhaaldelijk niet als verrassing bracht en ook het wijn arrangement verliep niet soepel, deze kwamen pas nadat de gerechten al op tafel stonden. Om de dessertwijn moest zelf gevraagd worden en die kwam terwijl er nog 2 hapjes van het dessert over waren. Jammer omdat je zo de combinatie niet goed kunt proeven. Zelf had ik de salade avocado met krokante gamba's, heerlijk! Gevolgd door de entrecote en de proeverij. Het eten is hier echt super. Jammer dat de service deze avond niet optimaal was...
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Goed eten, goede bediening, leuke entourage. Ik kom zeker terug.
Kom-Buis B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Twee keer achter elkaar in dit restaurant geweest ,hart verwarmend ontvangst .beide keren een ander versie van het vier gangen keuze menu genomen,beide versies met bijpassende huiswijnen overtroffen onze critische verwachtingen . Een absolute aanrader voor de verwende lekkerbek. Complimenten aan de spontane bediening en de vak bekwame keuken .
AsKock .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Het viergangen keuzediner van Social Deal was prima. Alle gerechten waren goed van smaak. Geldt ook voor de rode huiswijn (een fles Carmenere). Bediening is vlot en vriendelijk. In het restaurant heerst een prettige sfeer. We komen zeker terug.