Restaurant De Jonker

Lange Voort 11 B-E 2343 CA Oegstgeest Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Jonker

Genieten bij Restaurant De Jonker

Voel je meteen thuis bij restaurant Jonker. Heerlijk eten in een ongedwongen sfeer. Het eten ziet er niet alleen prachtig uit, maar is ook een ware smaaksensatie. Geniet van heerlijke gerechten uit de Frans-Nederlandse keuken en vraag naar een van de bijpassende wijnen!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant De Jonker

Bus 187/186 halte Irislaan uitstappen en dan aan de andere kant van het winkelcentrum
  • Kom je met de auto?
    Bij het gebruik van een navigatiesysteem kan als alternatief adres Korenbloemlaan 1 in Oegstgeest worden ingevoerd

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Jonker

Adriaan V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
De Jonker is de Huiskamer van Oegstgeest waar het bijzonder goed toeven is. Het geheel klopt. De virtuositeit van Chef Octave maakt de keuze telkens een uitdaging. Ik eet er met regelmaat alleen en ben dat er niet. Het is er knus . Een kaart voor de durfal (zwezerik, lever) in mooie balans met de wensen voor de behoudende (entrecote, spare ribs). Ik zit er gauw weer.
Beste Adriaan,

Hartelijk dank voor deze mooie woorden op Iens! Graag weer tot een volgende keer!

Ivonne B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Voor het eerst bij de Jonker . Vriendelijke ontvangst, heerlijk eten in een gezellige ambiance. Wij komen terug.
Beste Ivonne,

Vriendelijk bedankt voor deze mooie beoordeling op Iens. Wij willen u en uw gasten hartelijk bedanken voor het bezoek dat u aan ons heeft gebracht afgelopen zaterdag.
Graag ontvangen wij u een volgende keer.

Brenda P.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Heerlijk gegeten, zag er goed uit, fijne bediening en super dat ze ook glutenvrij brood serveren.
Beste Brenda,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw beoordeling op Iens. Wij doen er altijd alles aan om rekening te houden met de (dieet)wensen van onze gasten! Wij verwelkomen u dan ook graag een volgende keer!

Pieter R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Vlotte, adequate bediening. Dat was vroeger wel anders! Eten goed verzorgd, wel nogal voorspelbaar. Reserveren ging zeer soepel! Al met al prima gelegenheid. Prijs- kwaliteit verhouding voldoende.
Beste Pieter,

Wij willen u hartelijk dank bedanken voor uw bezoek aan ons restaurant.
Wat fijn om te lezen dat onze service u naar wens is gewenst.
Wij willen u en uw gasten bedanken voor het bezoek en wij verwelkomen u graag een volgende keer.

Hubert O.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Het was een zeer prettig bezoek aan het restaurant. De prijs/kwaliteit verhouding is zeer correct. De bediening was zeer vriendelijk. Een aanrader ! !
Beste Hubert,

Vriendelijk bedankt voor dit mooie cijfer van uw beoordeling over ons restaurant.
Wij bedanken u voor uw bezoek en wij zien u graag terug in ons restaurant.

Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Eten was prima, grappa was uitstekend !!! Het bedienend personeel is zeer attent en vriendelijk. We komen zeker een keer terug als we weer in de buurt zijn!
Een aanrader!!!
Beste Ineke,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze recensie. Wij willen u hartelijk bedanken voor het schrijven van deze mooie recensie en uw bezoek aan ons restaurant.
Graag ontvangen wij u een volgende keer, wanneer u onze regio een bezoek brengt.

Wietske H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Lekker eten, top locatie en waanzinnig personeel
Beste Wietske,

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Graag tot een volgende keer!

Koos G.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Aardig personeel vragen zelfs aan de kok of het hoofdmenu aangepast kan worden als voorgerecht SUPER.

was een top avond. Dank hiervoor.
Beste Koos,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons restaurant.En wat fijn om te lezen dat de asperges Flamande als voorgerecht en de Tomahawk als hoofdgerecht bij u in de smaak vielen.
Graag ontvangen wij u een volgende keer en ook dan doen wij ons uiterste best om aan speciale wensen te voldoen!

Mark D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Zalm met asperges....voortreffelijk!
Beste Mark,

Vriendelijk bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling op Iens.
Wij ontvangen u van harte een volgende keer.

Elja V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
De kwaliteit van het eten is zeker goed! Het personeel is vriendelijk, maar erg traag. Zo moesten wij 25 minuten wachten op een menukaart. Het restaurant was op een zaterdagavond helemaal vol. Echter door de sfeer van het restaurant en de prijs kwaliteit verhouding begrepen wij hier weinig van... De prijzen van het eten vonden wij te hoog voor de kwaliteit van de maaltijden. Opzich een prima restaurant, maar zeker niet bijzonder. Voor ons niet de moeite waard om nog een keer te bezoeken.
Beste Elja,

Allereerst willen wij je hartelijk danken dat je de tijd hebt genomen om een recensie achter te laten op Iens. En dat jullie lekker hebben gegeten.
Wij betreuren het te moeten vernemen via deze weg dat het restaurant niet aan jullie verwachtingen deed. Wij willen graag onze gasten een warm welkom geven en een gezellige avond. Wij vinden het dan ook jammer dat jullie deze sfeer niet zo hebben beleefd.
Wij zullen in ieder geval jullie reactie intern bespreken en kijken wat we kunnen verbeteren.

Nogmaals bedankt voor jullie reactie.

Lucia R.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Prima eten. Wijn goed geprijsd . Niet een heel spannende kaart. Interieur Beetje saai.
Beste Lucia,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze recensie.
Wij willen u hartelijk bedanken voor uw bezoek en hopen u van harte nog eens te mogen ontvangen wellicht in ons vernieuwde interieur ;-)

Lilian R.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Het was al weer een tijd geleden dat we hier hadden gegeten maar ook nu weer super lekker gegeten, goede kwaliteit vriendelijk personeel, zal zeker niet de laatste keer zijn.
Beste Lilian R.

Hartelijk dank voor uw positieve reactie en de complimenten die u ons geeft.
Wij danken u voor uw bezoek en verwelkomen u graag een volgende keer.

Met vriendelijke groet

Mary T.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijk gegeten, aandacht aan smaak en presentatie. Niet de goedkoopste maar wel heel lekker. Vriendelijke bediening en je zit niet op elkaar gepropt.
Beste Mary T,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze mooie recensie.

Wij willen u hartelijk bedanken voor uw bezoek en hopen u van harte nog eens te mogen ontvangen.

Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Alleen hoofdgerecht gegeten, was uitstekend van kwaliteit. geluidsniveau tamelijk hoog, door gepraat van andere tafels.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten. De bediening is attent en professioneel. De sfeer is gezellig. Het was druk dus het was wat rumoerig maar niet storend. We komen zeker terug.
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Hier kun je echt heerlijk eten. Aanrader
Anke M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening
Mca J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Een restaurant dat voldoet aan de verwachtingen! Bediening vriendelijk en goede kennis van de wijnen.
Prijs-kwaliteitverhouding perfect. Eten netjes gepresenteerd, vlees en vis goed gebakken en prima op smaak.
Beste missmc,

Wat fijn om te mogen lezen dat ons restaurant aan u verwachtingen voldeed! Wij willen u hartelijk bedanken voor uw reactie en bezoek aan ons restaurant.
Wij verwelkomen u graag een volgende keer.

g.oudshoorn O.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten en gerecht weer terug op de kaart.
Beste g.oudshoorn O.,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw bezoek! Wat fijn om te lezen dat u weer genoten heeft van de chateaubriand! Wij verwelkomen u graag een volgende keer.

Richard B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Goede ontvangst, leuk en kundig personeel, lekker eten (menu du chef) en leuke ambiance. Erg leuk familie restaurant. Aanrader voor iedereen in de buurt.
Beste Richard B,

Hartelijk dank uw bezoek aan ons restaurant en voor uw mooie beoordeling op deze site. Wat fijn om te lezen dat wij u en uw tafelgenoot hebben kunnen verrassen met een van onze creaties! Wij hopen u snel weer eens te mogen verwelkomen in ons restaurant.