Restaurant de Jonckheer (Grenshotel de Jonckheer)

Aanwas 17 4641 JE Ossendrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant de Jonckheer (Grenshotel de Jonckheer)

• Af te huren , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Sjaak1954 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Prima heel lekker normale prijs goede bediening zeer vriendelijk ook nog wat extra ben nu al meerdere keren geweest maar het blijft geweldig.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Heerlijke asperge menu's (van uiteraard de Brabantse Wal).
Is ook bijna altijd plaats (voor 2) of er wordt wel een mouw aangepast.
Klein nadeeltje, dat er soms grotere groepen zijn, welke een feestdiner hebben, en hierdoor het rustig tafelen wel eens verstoord wordt.
Maarja iedereen heeft recht op zijn eigen feestje. ;-)
CBParker .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Probeer zeker eens de lunchkaart met mooie prijzen en lekkere gerechten.
Kies je voor de hamburger dan stopt nooit Mceer langs de snelweg !!
Kwaliteit/prijs top!
Diana J.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij de Jonckheer. Deze keer mosselen, erg erg lekker.
Er is eigenlijk maar 1 minpuntje, de menukaart blijft zo'n beetje hetzelfde. Deze mag wel eens veranderd worden. Verder is de Jonckheer een aanrader!
Jorben00 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Na twee eerdere positieve ervaringen merkten wij nu een duidelijke kwaliteits vermindering. Zaten net aan tafel en direct opname van gewenste drank. Vraag je om een Chardonnay, maar blijk je zonder uitleg een blend huiswijn te krijgen. Amuse was voorbereid en koud uit de koelkast. Voorgerecht trio van vis, ruim voldoende maar in verhouding tot de zalm en garnaaltjes weinig paling. Mijn zoon had een zeebaarsfilet als hoofdgerecht welke vol met graten zat. Opmerking aan de bediening gemaakt, enkel reactie....och. Entrecote van mijn zwager was heel pezig en ook een goed steakmes ontbrak. Mijn zus nam geen dessert maar een cappuccino met daarbij wat friandises maar helaas niet haar smaak. Tijdens het afsluitende rondje koffie hebben we onze voorkeur qua bonbon uitgesproken maar toen was er slecht 1 voor 4 personen. Al met al een minder prettige ervaring terwijl er normale horeca prijzen gevraagd worden
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Voor een 40-jarig huwelijksfeest was er een zaaltje gereserveerd in de Jonckheer. De bediening was snel en niet te aanwezig. Aan tafel werd de soep uitgeserveerd. Een heerlijke courgettesoep. Prima smaak. Daarna was er een koud/warm buffet. De koude gerechten waren divers (vlees en vis) en goed op smaak. Ook het warm (eveneens vis/vlees) was uitstekend! Ook werd er regelmatig daar waar nodig aangevuld. Ook kwamen ze regelmatig de drankjes controleren en aanvullen. Het nagerecht was eveneens in buffetvorm waarbij per persoon je ijs kon kiezen wat "vers" geschept werd. Ook dit was meer dan voldoende en erg goed. De keuken is prima en de prijs kwaliteit dik in orde. Een aanrader!
Michel65 S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
We gaan hier regelmatig dineren, omdat dit gewoon een zeer goed restaurant is (beste in de omtrek), reserveren gewenst, zit altijd vol....
Prima restaurant, heel goed eten voor een zeer schappelijke prijs, decor van het restaurant is mooi (modern, maar wel huiselijk) je hebt niet het idee in een standaard restaurant van een hotel te zitten eten.
Mooi, net aangepast, terras op de Zuid-West kant, dus met mooi weer super om buiten te eten.
Paar puntjes van aandacht, menukaart word nauwelijks verandert, zou m.i. wat meer variatie mogen zijn (zeker als je hier regelmatig gaat eten).
B.v. dit seizoen, het aspergeseizoen (streekproduct), serveer bij elk gericht gewoon een paar asperges (zeker bij lam).
Ook voor de wijnkaart geld hetzelfde, fleur de kaart eens wat op met wat heerlijke Zuid-Franse wijnen, ipv de traditionele Spaanse en Franse wijnen.
Ondanks mijn paar kritische puntjes: aanrader!!!
John V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2014
Ik plaats zelden een tweede recensie over een restaurant maar in dit geval maak ik een uitzondering. Ons eerste bezoek was door de service wat teleurstellend wat ik in mijn eerste recensie ook beschreven heb. Nadien zijn we nog enkele malen teruggekeerd naar dit restaurant en al die keren nu wel zeer prettig bediend en genoten van de uitstekende keuken van deze drukbezochte zaak. Wij vinden het daarom fair opnieuw cijfers te geven. Als ik nog een goede tip mag geven wanneer u dit restaurant gaat bezoeken, neem de huiswijn ! Kwalitatief zeer goed en erg laag geprijsd.
RVink .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
Toevallig hier beland.
Wat een overheerlijke toeval was dit.
Personeel erg vriendelijk, gepast aanwezig. Duidelijke uitleg over de gekozen gerechten.
Het eten was heeeeeeerlijk! Zo hoort het overal te zijn.
Het is al enige tijd geleden dag ik hier heb gegeten maar weet nog goed dat mijn biefstuk perfect was.
Korrelig van structuur en medium doorbakken.
Het was we grote zaal waar wij dineerde maar ondanks de grote een warme gezellig uitstraling.
Kortom, zeker voor herhaling vatbaar!
John V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Op zaterdagavond dineerden wij in dit restaurant.We konden makkelijk parkeren op het grote gratis parkeerterrein en troffen bij binnenkomst een sfeervolle, eigentijdse zaak aan. We hadden vooraf gereserveerd en dat was maar goed ,want het was die avond een volle bak. We namen van de leuke niet al te uitgebreide kaart als voorgerecht de filet americain van blauw Belgisch rund met een gepocheerd eitje en truffelmayonaise. Heerlijk en supervers zoals het hoort ! Daarna als hoofdgerecht de kalfswang geserveerd op een stamppotje. Goed op smaak gebracht mals vlees dat smolt op de tong.Hierbij dronken we de rode huiswijn. Deze is prima te noemen. Als dessert namen we de choladefondue met vers fruit en marshmallow. Grappig gerechtje en wederom erg lekker. We zouden dit een perfecte avond kunnen noemen ware het niet dat deze toch enigszins verpest werd door de enorm lange wachttijden tussen de gerechten. Tussen het voor en hoofdgerecht bedroeg deze zelfs een uur ! Dit is echt te lang. We begrijpen dat het druk was maar zorg dan dat je een man exstra in de keuken hebt staan. Na een opmerking hierover aan een serveerster antwoorde zij dat ze dit vanavond wel meer had gehoord. Geen excuus of een drankje van het huis als geste voor het lange wachten.Dom en niet gastvrij !Wij hopen dat dit in de toekomst verbeterd wordt zodat we de volgende keer met wat meer plezier kunnen genieten van de uitstekende keuken van dit restaurant.