Restaurant de Horizon

Postweg 126 1795 JS De Cocksdorp (Texel) Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant de Horizon

Assje .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
Heel mooi gelegen met uitzicht op het vliegveldje van Texel. Het eten was erg lekker en het personeel aardig. We waren er op dinsdag, alle hoofdgerechten voor 10 euro. Mijn zoontje heeft een allergie en ik had voor hem een paar stukjes kip en aardappelkroketjes besteld. We moesten hier 6 euro voor betalen, vonden wij vrij veel.
Bloem2906 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2012
Na tijden weer terug op Texel. Heerlijk gegeten bij de Horizon. Inrichting had duidelijk een make over ondergaan. Sfeervol absoluut. Kan kort maar bondig zijn: vriendelijke bediening, lekker eten op een smaakvolle manier opgediend en ondanks dat het terras door het warme weer overvol zat, snel geholpen!!
En nu bent u natuurlijk nieuwsgierig wat wij hebben gegeten?!
Zelf koos ik voor de Dakota Burger, een lekkere dikke en sappige burger, mijn man een Kipsate met geb uitjes. Hierbij kregen we een ruim portie frietjes en salade geserveerd. Onze dochter koos voor een broodje kip piri piri, gelukkig niet te heet met gewoon lekker gekruid. Een verse jus een rose en een Skuumkoppe (Texels bier) erbij en smullen maar. Als toetje namen moeder en dochter een creme brulle en een sorbet van Movenpick ijs met fruit. Mijn man koos voor Flensjes met vanille ijs. De toetjes waren de zonde echt waard. Mocht u dus in de buurt van dit restaurant zijn, ons advies is, twijfel niet, het is de moeite waard.
Schildpad .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
De bediening was niet vriendelijk moest 3 keer vragen om geholpen te worden.
Maaltijd was niet warm.
En de rekening klopte niet
Kortom hier komen wij niet meer terug