Restaurant De Hoeskamer

31-475520882

Meer informatie over restaurant Restaurant De Hoeskamer

Gezonde-eter .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Wij zijn ook al menigmaal bij de hoeskamer gaan eten. Altijd goed gegeten, prima kwaliteit prijs verhouding. De bediening altijd even vriendelijk. Gezellige sfeer.
Tot gisteravond. Blijkbaar gedroeg onze zoon van 3 jaar zich niet zoals zou moeten. Hij liep rond en praatte wat met andere gasten. Blijkbaar was dit niet naar de zin van de eigenaar. Hij sommeerde ons op brutale toon dat onze zoon op zijn stoel moest gaan zitten en dat hij maar eens opgevoed moest worden.
Uiteraard waren wij hier niet van gediend. Netjes betaald en het restaurant verlaten zonder dat we klaar waren met eten. Een jongen van deze leeftijd hoeft geen uur stil te zitten is onze mening. Hij veroorzaakte geen overlast, dus vonden wij het prima dat hij rondliep. Ik heb heel wat drukkere kinderen daar meegemaakt. .......

Ze zijn een heel aantal trouwe gasten kwijt met deze actie. Niet alleen wij komen niet meer, gezellige familiediners zullen hier ook niet langer plaats vinden.

Betreurenswaardig. Zeker doordat de rest van het personeel geweldig is.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Gisteren hebben mijn ouders hun 50 jarig huwelijksfeest gevierd.
Personeel denkt mee en is zeer behulpzaam en correct, daar kan menig horecabedrijf nog iets van leren. Geen enekele moeite wordt gespaard om je op welk gebied dan ook, de helpende hand te bieden.
Diana, Peggy, Koen en Ruud hadden die dag er al heel wat uurtjes opztten, maar daar metkte je helemaal niets van. Vam begin tot eind vriendelijk.
Mooie gezellige locatie, inderdaad in huiskamersfeer, net voor de Duitse Grens.
Een uitgebreid buffet werd neergezet en meerdere malen bijgevuld.
Kwaliteit was meer dan voortreffelijk.
Meer dan voldoende parkeergelegenheid en aangrenzend bij natuurgebied de Meinweg.
Sssunny .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Al vaker gegeten bij dit restaurant.
Altijd heerlijk eten tegen een schappelijke prijs. Genoeg keuze en een echt een gezellig huiskamer gevoel..
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Heerlijk gegeten leuke attente bediening sfeervolle verlichting en inrichting. Wildkaart was net uit stoofpotje wilde Harry een aanrader.