Restaurant de Heuvel

Heuvelweg 6 1981 LV Velsen-Zuid Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 24.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Weense Soes

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Heuvel

Vanaf Station Haarlem buslijn 385 richting IJmuiden. Op Plein 1945 in IJmuiden overstappen op buslijn 382 richting Amsterdam. Bij de Amsterdamseweg, halte ‘Skiheuvel’ uitstappen. Vanuit Amsterdam Marnixstraat/Sloterdijk buslijn 382 richting IJmuiden.
  • Kom je met de auto?
    Vanaf A9, afslag A22 IJmuiden/Beverwijk, vervolgens de afslag IJmuiden/Spaarnwoude bij de stoplichten rechtsaf, N202 tot aan de afslag SnowPlanet (R102). Bij SnowPlanet kunt u gratis parkeren. Wij beschikken over 440 parkeerplaatsen.

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17:00 - 23:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Heuvel

Mattanja V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten en hoe de borden gegarneerd waren was heel erg mooi. Een waar genot voor oog en mond.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Gisteren een hapje gegeten bij restaurant de Heuvel. Ondanks dat het druk was hebben we niet lang hoeven wachten. Het personeel was vriendelijk en rustig waardoor er een prettige sfeer was. Het eten was super en de borden mooi opgemaakt boven verwachting. Complimenten aan de kok en het hele team.
Tip voor de eigenaar om duidelijker aan te geven dat je apart het restaurant kunt bezoeken wij hadden namelijk het idee dat we bij Snowplanet naar binnen gingen.
Gerda W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten. Er was veel aandacht besteed aan de opmaak en de porties zijn ruim voldoende.
We komen zeker terug!
Dennis O.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Poffertjes voor me dochter waren erg droog. En volgens mij waren ze met het zout over de friet uitgeschoten. Als compensatie voor de poffertjes kregen onze dochters een gratis ijsje. Top zou je denken. Helaas stonden ze wel op de bon.
J. S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Het eten smaakt zeker goed en grote porties ;)
JC V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Lekkere carpaccio vooraf en daarna een verrassende snitsel schotel.
Heerlijk en tongstrelend.

We gaan hier zeker vaker heen.
Cereja P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Een aanrader prijs kwaliteit erg goed zeer verzorgd en lekker. Bediening vriendelijk en de koks gedreven. Wij kwamen via de Vomar actie, maar werden niet ergens achteraf of minder behandeld.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Ik kom hier regelmatig. Zeer goed. Nu met 4 vrouwen.. zo gezellig.. kletsen lekker eten en drinken. Top
niels V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Echt heerlijk gegeten voor een mooie prijs
Ton W.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Het was deze dag mooi weer. Prima locatie om buiten te zitten of eten. Het is handig als hier meer reclame voor gemaakt wordt zodat deze zomer klanten dit mooie plekje ontdekken.
Sterre S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken! Sfeervolle inrichting. Personeel is zorgzaam.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
We hoorden dat er een nieuwe kaart was. Zoals alle vorige keren weer heerlijk gegeten. Goede vriendelijke bediening. Echt zeer lekker eten voor een hele mooie prijs. Wij komen weer terug hoor!
Mariska B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Kaart was niet erg uitgebreid maar had van alles iets. We waren de enige in het restaurant dat maakte dat de sfeer niet tot zijn recht kwam. Want het zag er wel heel netjes en gezellig uit. Met een echte open haard. De ingang zit in Snowworld, als je dat niet weet zou je denken dat het gesloten is. Daardoor lopen zij denk ik veel klanten mis. Er zit namelijk wel een deur aan de voorkant maar dit is geen toegang, dus die zit op slot.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Ik heb hier al vaker gegeten en het is elke weer zo top!
Vandaag van nieuwe kaart gegeten in een woord weer super.
Mijn gasten zijn ook zeer enthousiast.
Elke keer weer een verrassing hoe gerechten geserveerd worden.. echt een plaatje.
Joyce K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Na onze eerdere ervaring zagen we er erg naar uit om hier weer te eten. Helaas viel het nu ontzettend tegen. Een schnitzel leek mij in eerste instantie weer erg lekker maar geserveerd met fruit (ananas, mango en aardbei) is voor mij een complete misslag.De surf en turf was een combinatie van 3 ietwat overgare scampi op een beetje couscous met kruiden en een stukje biefstuk van 5x5x1 centimeter, inclusief zeen, gelegen in een sausje wat naar anijs smaakte. Behalve de smaak van de scampi kan ik verder geen enkel positief commentaar leveren op het geheel. De smaken combineerden op geen enkel vlak en zeker niet met elkaar. De kalfs short-rib was een stukje bot met voornamelijk vet. Het erbij geserveerde beetje stoofvlees was wel lekker. De porties waren niet groot. Zeker niet te vergelijken met ons vorig bezoek. Kennelijk 'troffen' wij het dat net de nieuwe zomerse kaart was ingevoerd. De bediening was overigens wederom prima!

Helaas vonden wij deze gerechten niet restaurant waardig. Heel jammer!
Joyce K.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Wij hebben hier nu voor het eerst gegeten, maar het zal zeker niet voor de laatste keer zijn. Vooraf hebben we het breekbrood met dippers genomen. Heerlijk vers gebakken brood en de tomaten tapenade erbij was zalig. Als hoofdgerecht kozen we haasbiefstuk en schnitzel. Allebei fantastisch! De biefstuk was perfect medium-rare gebakken. De schnitzel was gebakken met een heerlijke knapperig korstje. Het groente garnituur was bijzonder smaakvol. Bovendien ook een goede hoeveelheid. Alles was supervers en goed op smaak. We hebben werkelijk fantastisch gegeten, en het was ook veel. Wij zijn geen grote eters, daarom houden we het vaak alleen bij een hoofdgerecht, maar we konden het haast niet op. Voor grotere eters zal een 3 gangen menu dan ook zeker afdoende zijn. De bediening was uiterst gastvrij, attent, en vriendelijk. Met de IENS korting van 30% was de eindrekening eigenlijk verbazingwekkend laag. Zeker gezien de hoeveelheid en de kwaliteit van het eten. Een echte aanrader! Chapeau!
vangoghje G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Prima restaurant. Jammer dat we op de zaterdagavond voor Pasen de enige gasten waren en het hele restaurant al was ingericht voor de Paasbrunch de volgende dag. We hadden er echter niet veel last van door onze tafel een half slag te draaien met uitzicht op de open haart die ze speciaal voor ons hadden aangestoken. In dit soort restaurants hoef je geen culinaire hoogstandjes te verwachten. De Surf & Turf was smakelijk. Iets te royaal met de saus, kaas etc. waardoor de smaak van het vlees wat ondergesneeuwd raakte. De burger was uitstekend. Ook voor de 'grote eter' ruim voldoende. We hebben de Syrah gedronken die erg lekker was. Al met al een leuke avond gehad, prima bediening en lekker eten. Ook al waren we de enige gasten, voelde we geen enkele druk om 'snel' te doen.
Joyce Z.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Een aanrader van ons is de geitenkaas salade en de pasta met porto bello. Al was alles heerlijk. Erg grootte porties; het toetje ging er met moeite in. :)
Oh en het steengrillen naast ons zag er ook erg goed uit en rook fantastisch.
Wij komen hier graag nog eens terug om de rest van de kaart te proberen.
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Je kunt zien dat alle gerechten met liefde zijn klaargemaakt. Wij kozen voor de kreeftenbisque als voorgerecht. daarna 1 keer gamba's en 1 biefstuk Stroganoff. Na Heibe Liebe. Alle gerechten met heel veel smaak, en hoofdgerecht mooi afgewerkt met verse biologische groenten en schaaltje frieten. Een aanrader om er te gaan eten!! Vriendelijk personeel.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
In een woord: super!!