Restaurant de Heuvel

Heuvelweg 6 1981 LV Velsen-Zuid Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Heuvel

Vanaf Station Haarlem buslijn 385 richting IJmuiden. Op Plein 1945 in IJmuiden overstappen op buslijn 382 richting Amsterdam. Bij de Amsterdamseweg, halte ‘Skiheuvel’ uitstappen. Vanuit Amsterdam Marnixstraat/Sloterdijk buslijn 382 richting IJmuiden.
  • Kom je met de auto?
    Vanaf A9, afslag A22 IJmuiden/Beverwijk, vervolgens de afslag IJmuiden/Spaarnwoude bij de stoplichten rechtsaf, N202 tot aan de afslag SnowPlanet (R102). Bij SnowPlanet kunt u gratis parkeren. Wij beschikken over 440 parkeerplaatsen.

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17:00 - 23:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Heuvel

Joyce K.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Wij hebben hier nu voor het eerst gegeten, maar het zal zeker niet voor de laatste keer zijn. Vooraf hebben we het breekbrood met dippers genomen. Heerlijk vers gebakken brood en de tomaten tapenade erbij was zalig. Als hoofdgerecht kozen we haasbiefstuk en schnitzel. Allebei fantastisch! De biefstuk was perfect medium-rare gebakken. De schnitzel was gebakken met een heerlijke knapperig korstje. Het groente garnituur was bijzonder smaakvol. Bovendien ook een goede hoeveelheid. Alles was supervers en goed op smaak. We hebben werkelijk fantastisch gegeten, en het was ook veel. Wij zijn geen grote eters, daarom houden we het vaak alleen bij een hoofdgerecht, maar we konden het haast niet op. Voor grotere eters zal een 3 gangen menu dan ook zeker afdoende zijn. De bediening was uiterst gastvrij, attent, en vriendelijk. Met de IENS korting van 30% was de eindrekening eigenlijk verbazingwekkend laag. Zeker gezien de hoeveelheid en de kwaliteit van het eten. Een echte aanrader! Chapeau!
vangoghje G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Prima restaurant. Jammer dat we op de zaterdagavond voor Pasen de enige gasten waren en het hele restaurant al was ingericht voor de Paasbrunch de volgende dag. We hadden er echter niet veel last van door onze tafel een half slag te draaien met uitzicht op de open haart die ze speciaal voor ons hadden aangestoken. In dit soort restaurants hoef je geen culinaire hoogstandjes te verwachten. De Surf & Turf was smakelijk. Iets te royaal met de saus, kaas etc. waardoor de smaak van het vlees wat ondergesneeuwd raakte. De burger was uitstekend. Ook voor de 'grote eter' ruim voldoende. We hebben de Syrah gedronken die erg lekker was. Al met al een leuke avond gehad, prima bediening en lekker eten. Ook al waren we de enige gasten, voelde we geen enkele druk om 'snel' te doen.
Joyce Z.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Een aanrader van ons is de geitenkaas salade en de pasta met porto bello. Al was alles heerlijk. Erg grootte porties; het toetje ging er met moeite in. :)
Oh en het steengrillen naast ons zag er ook erg goed uit en rook fantastisch.
Wij komen hier graag nog eens terug om de rest van de kaart te proberen.
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Je kunt zien dat alle gerechten met liefde zijn klaargemaakt. Wij kozen voor de kreeftenbisque als voorgerecht. daarna 1 keer gamba's en 1 biefstuk Stroganoff. Na Heibe Liebe. Alle gerechten met heel veel smaak, en hoofdgerecht mooi afgewerkt met verse biologische groenten en schaaltje frieten. Een aanrader om er te gaan eten!! Vriendelijk personeel.
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
In een woord: super!!
Phoebe A.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heen geweest met mijn vriend voor ons jubileum, super fijne avond gehad. Het eten was heerlijk, vooral de stroganoff saus en de apfelstrudel! Het was lekker rustig, de bediening was goed en het tafeltje bij de open haard heeft voor extra warme gezorgd. Wij komen zeker weer langs :)
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Topservice met keurig telefoontje vooraf, dat de 50% korting niet gold voor de kids (begrijpelijk). Eenmaal aan tafel werd dit ook vermeld.
Gerechten zijn de standaardgerechten; ze waren smakelijk (zalm, biefstuk, creme brulee oma.)en in royale hoeveelheid.
Leuke kleurplaat voor de kids.
Leuk decor, o.a. bepaald door de hertenkop boven de open haard.

We komen zeker terug.
Marijke L.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Restaurant De Heuvel is een gezellig plekje om te eten. Wat aan het eind tegenviel voor ons was de rekening. Ze werken met drie gangen menu's voor een vaste prijs, maar gaven vooraf niet aan dat dit niet mag in combinatie met de korting van Iens. Op die manier waren we toch nog duurder uit dan we wilden. Als we dat vooraf hadden geweten, dan hadden we niet voor dit restaurant gekozen. Al met al wel heerlijk gegeten en vriendelijk bediend.
Hoi Marijke,
Wat jammer dat het niet duidelijk was dat de IENS korting niet geldig is i.c.m. een menu. Actie op actie is helaas niet mogelijk. We hopen jullie snel nog eens te mogen verwelkomen en bieden dan graag iets te drinken aan. Kun je ons via info@resaurantdeheuvel.nl laten weten als je komt?
Met vriendelijke groet,
Restaurant de Heuvel
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, smakelijk en mooi opgediend. Ook de bediening was attent en prettig. We komen zeker nog eens terug!
JC V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Erg leuk vond ik ook dat wisselende voorafje.
We hebben een keer capaccio gekregen en nu eendefilet in knoflooksaus of zoiets.
Erg lekker
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Prima prijs kwaliteit verhouding! Grote porties.
De tafel van José V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Hele leuke locatie.
Lekker aperitiefje gekregen en heerlijk gegeten.
Voor herhaling vatbaar.
Wim B.
Was goed eten verrassend
Goede bediening
Komen zeker weer een keer terug
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Al 2x in dit restaurant geweest. Beide keren was het uitstekend. Het eten was heel lekker. De kaasfondue is een compliment waard: zeer uitgebreid met groentes, vleeswaren, diverse broodsoorten, friet en salade. De borden waren mooi opgemaakt. De bediening was attent. Het restaurant heeft de uitstraling van een eetcafé. Gelukkig met niet te harde stoelen. Gezellig met een open haard. We gaan zeker nog een keer. En ook zonder hier te skiën is dit een heel fijn restaurant om naar toe te gaan.
steven M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prima voor gerechten, Lekkere hoofdgerechten en een lekkere nagerechten.
Wij hadden geen salade (rauwkost) waar wij zelf wel een voorstander van zijn.
Paul T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Wij zij net klaar met eten,met paar vrienden geweist en was niet zo Wow,het eten is niet slecht maar ook niet echt smakelijk en het service gewon standard.price is oké.wij verwacht veel meer voor een france restaurant met 9 op Iens
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Goed eten voor een goede prijs
WilJ J.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk rustig restaurant met een open haard. Vriendelijke bediening, die goed aanvoelde wanneer het tijd was voor het volgende gerecht of tijd was om drinken bij te schenken.
Het eten zag er prachtig opgemaakt uit en smaakte ook geweldig . Kortom dit restaurant is echt een aanrader , ook vanwege de prijs/ kwaliteit verhouding .
Rick K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Na lekker een paar uurtjes geskied te hebben besloten wij om nog even wat te eten bij Restaurant de Heuvel. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, ze hebben een gevarieerd menu, eten was erg lekker en tegen de juiste prijs en de sfeer was top.
Zeker voor herhaling vatbaar!!
Lorenzo V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Huiselijke sfeer en vriendelijk personeel. Ruime parkeerplaats. Onwijs goede beleving. Ik ga zeker snel nog eens terug.