Restaurant de Heuvel

Heuvelweg 6 1981 LV Velsen-Zuid Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 24.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Biologische Tomatensoep
      Carpaccio
      Salade Caprese
  • Hoofdgerechten
    • Diamant haasbiefstuk (+€ 2,00)
      Penne Pasta
      Sliptong & zalm
  • Nagerecht
    • Crème Brûlée
      Heise Liebe
      Tiroler Dessert

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Heuvel

Vanaf Station Haarlem buslijn 385 richting IJmuiden. Op Plein 1945 in IJmuiden overstappen op buslijn 382 richting Amsterdam. Bij de Amsterdamseweg, halte ‘Skiheuvel’ uitstappen. Vanuit Amsterdam Marnixstraat/Sloterdijk buslijn 382 richting IJmuiden.
  • Kom je met de auto?
    Vanaf A9, afslag A22 IJmuiden/Beverwijk, vervolgens de afslag IJmuiden/Spaarnwoude bij de stoplichten rechtsaf, N202 tot aan de afslag SnowPlanet (R102). Bij SnowPlanet kunt u gratis parkeren. Wij beschikken over 440 parkeerplaatsen.

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17:00 - 23:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Heuvel

Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Heerlijk drie gangenmenu voor een redelijke prijs.
Wat wil men nog meer.
Je gaat tevreden en voldaan naar huis.
Wij komen graag weer terug.
JC V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Een leuk sfeervol ingericht restaurant direct aan de indoor skibaan in Spaarnwoude. De menuprijs is perfect voor een lekker hapje uit eten, en lekker is 't want het eten is smakelijk en goed.
Woutera V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
We hadden niet gezien dat het onderdeel was van snow planet, dus de sfeer was anders dan gedacht. de open haard was echter sfeervol en aangenaam. Lekkere amuse vooraf en ook de andere gerechten waren smaakvol. Jammer dat er geen decafé was om het geheel mee af te sluiten. De ontvangst en bediening waren vriendelijk.
Gerardien K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Lekker gegeten,. Bediening was zeer vriendelijk, efficient en gastvrij
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Prima gegeten en vriendelijke bediening.
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Locatie is misschien wat minder voor de hand liggend (trein snowplanet) maar het eten en de bediening is hartstikke goed! Wij hebben hier nu drie keer gegeten met de restaurantactie en was iedere keer weer een succes!
Jaap.vd-berg V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
De keuze is beperkt,maar het eten is wel lekker.Wij vinden de sfeer in het restaurant heel fijn.
Christiana P.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
In oktober zijn we ook geweest. We vonden toen de opmaak van de borden met de gerechten verrassender.
Nu was het meer 'gewoon'.

De serveersters waren zeer vriendelijk en lieten ons 'thuis'voelen.
(Een klein 'dingetje' : oud(er)e mensen vinden het niet prettig om met 'jullie' te worden aangesproken).
Daan W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Nieuwe chef in de keuken, helaas was de vis iets te droog en de biefstuk iets te doorbakken voor medium, maar de service, sfeer en vriendelijkheid van de medewerkers maakt veel goed
A.M. V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Erg lekker gegeten, borden waren mooi opgemaakt en de gangen kwamen niet te snel achter elkaar, bediening was erg vriendelijk, gezellige en sfeervol restaurant.....een aanrader!
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
We hebben heerlijk gegeten. Het was wel heel rustig door alle feestdagen welke net achter de rug waren. Wel heel prettig was dat we tussen de gerechten door even lekker languit op de bank konden (Ben 38 weken zwanger) en zelf konden aangeven wanneer we het volgende gerecht wilden ontvangen. Dit maakte het heel relaxed. Dit is alleen denk ik niet mogelijk als het wel druk is. Als ik dan een minpuntje mag noemen, dan was het de muziek. Het restaurant is onderdeel van Snowplanet en in het hele pand is dezelfde après ski muziek te horen. Dit is jammer voor het knusse goede restaurant.
Bertieheijbroek H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Door omstandigheden lange tijd tussen de gerechten.serveerster maakte (zeer keurig) excuses voor en legde bij het afrekenen uit waardoor het kwam.
Thilly F.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Het was een super leuke avond. Leuk ontvangen, gezellig restaurant en heerlijk gegeten.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Gezellige inrichting en zeer attente bedieningen
W.P. W.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Lekker gegeten en het eten werd in een mooie sfeer opgediend,
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Weer eens langs geweest, deze keer met gezin om restant aan AH iens-restaurantactie vouchers op te maken.
Deze keer een verrassing van de kok, buiten de kaart scholfilet als hoofd. Mijn vrouw liet zich verleiden. Zoals tijdens eerdere bezoeken, zeer royale hoeveelheden en royale mix aan groenten. Echt waar voor je geld.
En..lekker dichtbij huis
P. M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Vriendelijk ontvangst, goed eten en goede sfeer.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Lekker gegeten , sympathieke bediening en gezellig restaurant.
Bianca W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Zeer summiere menukaart waarbij bvb de sliptong al op was, biefstuk rare wordt weldoen geserveerd, roseval aardappels was n bak friet, voorgerecht carpaccio was prima, dessert ook prima, bediening superaardig maar verder niet voor herhaling vatbaar
Jos A.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018