Restaurant de Heuvel

Heuvelweg 6 1981 LV Velsen-Zuid Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant de Heuvel

Vanaf Station Haarlem buslijn 385 richting IJmuiden. Op Plein 1945 in IJmuiden overstappen op buslijn 382 richting Amsterdam. Bij de Amsterdamseweg, halte ‘Skiheuvel’ uitstappen. Vanuit Amsterdam Marnixstraat/Sloterdijk buslijn 382 richting IJmuiden.
  • Kom je met de auto?
    Vanaf A9, afslag A22 IJmuiden/Beverwijk, vervolgens de afslag IJmuiden/Spaarnwoude bij de stoplichten rechtsaf, N202 tot aan de afslag SnowPlanet (R102). Bij SnowPlanet kunt u gratis parkeren. Wij beschikken over 440 parkeerplaatsen.

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17:00 - 23:00 uur

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Heuvel

Paul T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Wij zij net klaar met eten,met paar vrienden geweist en was niet zo Wow,het eten is niet slecht maar ook niet echt smakelijk en het service gewon standard.price is oké.wij verwacht veel meer voor een france restaurant met 9 op Iens
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Goed eten voor een goede prijs
WilJ J.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk rustig restaurant met een open haard. Vriendelijke bediening, die goed aanvoelde wanneer het tijd was voor het volgende gerecht of tijd was om drinken bij te schenken.
Het eten zag er prachtig opgemaakt uit en smaakte ook geweldig . Kortom dit restaurant is echt een aanrader , ook vanwege de prijs/ kwaliteit verhouding .
Rick K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Na lekker een paar uurtjes geskied te hebben besloten wij om nog even wat te eten bij Restaurant de Heuvel. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, ze hebben een gevarieerd menu, eten was erg lekker en tegen de juiste prijs en de sfeer was top.
Zeker voor herhaling vatbaar!!
Lorenzo V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Huiselijke sfeer en vriendelijk personeel. Ruime parkeerplaats. Onwijs goede beleving. Ik ga zeker snel nog eens terug.
Fréderique V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Het restaurant is niet heel groot, maar oogt zeker niet klein! het is er knus en gezellig!

Het eten is erg lekker en het personeel is vriendelijk! Er is voor genoeg gevarieerde keuze, dus voor ieder wat wils. Je wordt snel en goed geholpen en je krijgt het gevoel dat je even helemaal kan genieten van je gezelschap en de omgeving.

Het eten heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding.
Sam S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Geweldig gegeten 3 gangen voor maar €24,95 prijs kwaliteit prima in orde. Zeker de moeite, om hier nogmaals te gaan eten. Sfeer en uitstraling uitstekend en goed om met kids te eten