Restaurant De Haas (A la Carte)

Jufferenstraat 21 8081 CP Elburg Nederland Kaart

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant De Haas (A la Carte)

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 09:30
Zondag vanaf 13:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Haas (A la Carte)

Evelyn F.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Goed gegeten
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij komen hier regelmatig en het is altijd bijzonder goed! Gewoon gezellig, goede bediening, uitstekende prijs-kwaliteit verhouding en heerlijk eten.
Zwanebloem .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Met een groep van de Culinaire Stadswandeling Elburg bij De Haas genoten van het hoofdgerecht:
genoten van heerlijke gerechten met vis ( oa. zalm) vlees en een vegetarische variant.
De deelnemers waren erg content! Ruim voldoende, goede kwaliteit en met een goede garnituur geserveerd.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Afgelopen vrijdag 7-7-2017 Hier gelunched.
We hadden het broodje warm vlees speciaal.
Heerlijk warm vlees meegebakken uien en spekjes op heerlijk vers brood.
Bovendien hadden ze als een ven de weinigen mijn favoriete drankje, gingen alle.
De gerechten waren snel op tafel door een vlotte bediening.
Ben ik in Elburg, dan zeker naar De haas in de jufferstraat in Elburg.
Ga zo door.
Maya V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Vandaag bij de Haas geweest. De bediening was zeer slecht onprofessioneel en ongeïnteresseerd in haar gasten. We moesten steeds naar de bar lopen om te vragen of we iets kunnen bestellen. Het eten was ook niet over de top. Gemende hapjes verbrand, we bestelden van de hapjes menu gehaktbal met saté we kregen een plate. Dus vraag je volgens mij heb ik dit niet besteld dan krijg je te horen het hoort erbij. Nou ja misschien hadden ze beter kunnen vragen wat heeft u besteld.Pannenkoek voor onze zoon was zwart. We zijn uit gaan eten dus geen zin in discussies met personeel. Helaas vandaag teleurgesteld in de Haas..... Voorlopig even niet meer naar toe.
savatara .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Tijdens de botterdagen lekker even broodje gegeten en mooi glas Chardonnay gedronken, service was goed en de locatie midden in dit mooie stadje geweldig
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Met een grote groep (meer dan 100 personen) hier gegeten na een dagtocht. Meestal stellen dat soort diners niet veel voor, maar nu moet ik een groot compliment uitdelen voor zowel de ontvangst als het 3 gangen diner.
We begonnen met heldere groentesoep, mooi op smaak en niet doorgekookt, daarna volgde de gebraden kipfilet (keurig van garing, sappig) erbij frites, gebakken aardappelen, wortelen en doperwten, broccoli, bloemkool en sperziebonen, verder sla, koude stoofpeertjes en appelcompote. De groenten waren vers en beetgaar. Het toetje bestond ui een ijscoupe.
De service van de bedienende dames was perfect, regelmatig werd gevraagd of er nog iets bijgevuld moest worden.
Het was geen haute cuisine maar een perfect bereid hollandse maaltijd. Een groot compliment.
Mochten wij prive nog eens in Elburg komen, weten wij wel waar we gaan eten.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
op een drukke woensdag tijdens de vestingdagen een lunch gedaan. moesten binnenzitten, maar dat was helemaal niet erg. prima kaart om uit te kiezen. we hebben heerlijk gegeten, prima friet bij de grote wiener schnitzel.
lekker glas wijn erbij. een terugkomertje.
Hanny B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Ieder zomer komen we hier in Elburg met de boot. En restaurant de Haas is altijd vaste prik. Nu ook weer prima gegeten, heerlijke vissoep en de uiensoep van mijn partner was ook ok. Hij neemt altijd de spareribs, onbeperkt maar je krijgt de eerste keer zoveel dat je toch geen tweede portie op kan. Het vistrio was erg lekker. Met uitgebreid groente garnituur, geen haute cuisine, maar gewoon goed. Vanwege het slechte weer binnen gegeten, was wel een beetje donker.
andrea236 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Heerlijk plate service gegeten, een cordon bleu.
Bediening was snel en accuraat en bij elkaar met twee IJsthee nog geen twintig euro kwijt.
Voor kinderen is er een leuk legohoekje.
Toiletten ruim en schoon.
Rolstoelvriendelijk toilet aanwezig
tghvanderzon .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2014
Op 28 mei 2014 gegeten bij De Haas. Voorgerecht uiensoep, deze was goed van smaak, laurierblad in de soep en de gesmolten kaas was perfect. Hoofdgerecht jagerschnitzel met zigeunersaus geserveerd met veel verschillende groenten. De schnitzel was groot en heel smakelijk bereid. Niets op aan te merken. Daarbij fles rode huiswijn gedronken, prima en redelijk geprijsd! Voldoende keuze uit nagerechten. Kortom leuk restaurant, aan de bovenkant van t middensegment. Bediening zeer vriendelijk en attent.
Erika B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Na een heerlijke stadswandeling door dit leuke plaatsje besloten we om nog lekker op het terras te gaan eten. Wij hadden de varkenshaassate en de boerenschnitzel. De hoeveelheden waren groot te noemen en we hebben ervan genoten.
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
kwaliteit en presentatie van het eten is de laatste jaren achteruitgegaan, de airco is altijd hinderlijk, de bediening goed (hoewel in de drukte wel eens een vraag verloren gaat). blijft een goed restaurant voor de hongerige vakantiegast die snel een redelijke hap wil eten tegen een overigens "normale" prijs.
hanny B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
Mijn partner wil hier altijd naartoe voor de spareribs die volgens hem voortreffelijk zijn. Ik zelf had de biefstuk van de Haas, met spekjes en ui, wel erg zout. Ze hebben een terras aan het winkelstraatje, waar het lekker toeven is bij mooi weer. Vriendelijke en vlotte bediening.