Restaurant de Haard

Pagnevaartdreef 5A 4744 RE Bosschenhoofd Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Haard

Een culinair hoogstaand en gezellig diner

Laat je verrassen door culinaire hoogstandjes tijdens een gezellige lunch of diner. De talentvolle koks staan zes dagen per week voor je klaar om met hun culinaire oog en passie de heerlijkste creaties te maken. In een sfeervolle ambiance, of het nu op het zonovergoten terras of knus bij de open haard is geniet je van een heerlijk maal. Heerlijk vlees en vis vers van de afslag, hier moet je zijn!

Meer informatie over restaurant Restaurant de Haard

• Kom je met de auto?
    Het is 10 minuten met de auto vanaf de A58. Hier neemt u Afslag 21, Rucphen. Vervolgens slaat u rechtsaf op de Rucphenseweg en neemt u de tweede afslag op de rotonde. U rijdt dan op de Pastoor van Breugelstraat, hier slaat u rechtsaf, naar de Pagnevaartdr

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:30
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Haard

M. L. V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Goed en tevreden, alleen de tafel stond iets te dicht tegen het looppad voor de bediening en ook doorgang voor de gasten
redelbloedt E.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zeer leuke ligging in het bos, goede ontvangst en vlotte, vriendelijke bediening van een perfect diner.Aanrader, komen hier graag terug.
fradybuijs B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Hebben met het AH verrassingsmenu voortreffelijk gegeten. Voorgerecht was verse tonijn , hoofdgerecht kalfsbiefstuk. Het dessert was een mooi opgemaakt bordje, dat ook voortreffelijk smaakte. Om voor zo'n goedkoop menu zo'n lekkere maaltijd voorgeschoteld te krijgen: petje af!
j.h.valk .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Een uitstekend restaurant op fietsafstand van Bosbad Hoeven. Gezellige entourage, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten.
Antoine T.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Nu twee keer hier gegeten. Gezellige ruimte, kwalitatief goed eten, netjes verzorgd met amuse en bon bon. Leuk wijnarrangement, gepaste prijzen, en men kan ondanks de aanbieding vrij kiezen uit de kaart.
Voor herhaling vatbaar.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Wij hebben genoten van een heerlijk lunch in een gezellig restaurant. De bediening was vlot en heel vriendelijk. Wij komen terug.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk gegeten en een prima kwaliteit.
Ze nemen de tijd en de gerechten zijn prima bereid en opgediend.
Zeer vriendelijke bediening. KLASSE!!!!!!
M.E. D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heel gezellig goede kwaliteit en goede sfeer.
ineke L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Ik vond het suppergoed afgelopen zaterdag vooral het glutevrij dieet was goed verzorgd.
het personeel was ook erg vriendelijk.
J.M. K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
het was fris binnen. het mag iets warmer zijn. het was rumoerig binnen, ondanks dat het restaurant niet vol was.
misschien zijn dat wat verbeterpuntjes
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Geweldig gegeten met vriendinnen, was heel gezellig zeker een aanrader om te eten met of zonder de AH bonnen. Kom zeker nog een keer terug.????
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Zoals gebruikelijk was het weer goed toeven bij DE HAARD en was het gezellig en prima eten. Je ziet ons weer terug, en al spoedig.
Jacqueline J.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Duurde allemaal redelijk lang, Tournedos was droog en te ver gebakken (medium ipv rood), verder lekker gegeten. Jammer dat er geen uitleg/keuze bij de wijn gegeven werd.
NellyBuquet .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Ik kende het restaurant niet, vond de locatie in het bos sfeervol, mooi opgediende goed smakende gerechten, vriendelijke bediening.
Nel. T.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Een zeer prettige locatie met een vlotte en leuke bediening en niet te vergeten lekker eten komt er zeker nog eens terug.
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Zeer tevreden over de ontvangst; wij waren eerder dan afgesproken, maar dat was geen enkel probleem.
Hele goede bediening en goede keuken
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Een heerlijk adres om samen uit eten te gaan. Alles klopt..... ook met dieet wordt zorgvuldig omgegaan.
Van amuse tot dessert was alles van zeer goede kwaliteit en werd het door leuk personeel geserveerd.
Een aanrader!
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Vaker bij De Haard gegeten. Meer dan 6 keer schat ik. Ook een keer met z'n achten. Altijd ook zeer tevreden disgenoten. Het was weer als vanouds. Heerlijk gegeten. Prettige attente bediening. Mooie wijn. Prettige locatie.
Er is geen verschil of je nu gewoon gaat eten of met de AH actie! Echte een aanrader.
suzanne159 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Erg leuk restaurant, waren we zonder de AH actie nooit 'toevallig' terecht gekomen. Het AH menu was niet helemaal ons ding, maar zeker wel verzorgd en kwalitatief goed. We gaan zeker nog eens terug om à la carte te eten.