Restaurant de Haard

Pagnevaartdreef 5A 4744 RE Bosschenhoofd Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Haard

Een culinair hoogstaand en gezellig diner

Laat je verrassen door culinaire hoogstandjes tijdens een gezellige lunch of diner. De talentvolle koks staan zes dagen per week voor je klaar om met hun culinaire oog en passie de heerlijkste creaties te maken. In een sfeervolle ambiance, of het nu op het zonovergoten terras of knus bij de open haard is geniet je van een heerlijk maal. Heerlijk vlees en vis vers van de afslag, hier moet je zijn!

Meer informatie over restaurant Restaurant de Haard

• Kom je met de auto?
    Het is 10 minuten met de auto vanaf de A58. Hier neemt u Afslag 21, Rucphen. Vervolgens slaat u rechtsaf op de Rucphenseweg en neemt u de tweede afslag op de rotonde. U rijdt dan op de Pastoor van Breugelstraat, hier slaat u rechtsaf, naar de Pagnevaartdr

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:30
- Diner vanaf 17:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
A L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Verassingsmenu genomen en oprecht positief verrast. Lekkere smaken, mooie opmaak, juiste garing en divers.
M. D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Na een halfuur wachten, zelf maar om de kaart en bediening gaan vragen.
Voor 6 personen verrassingsmenu. Enkel de visgerechten vielen goed in de smaak.
Het voorgerecht vlees werd door een ieder ervaren, als vlees met te veel vet doorgeregen, wat de smakelijkheid niet ten goede kwam. Helaas was het smaakpalet van het hoofdgerecht identiek aan het voorgerecht. Hierdoor gingen de borden halfvol retour...! Het dessert was redelijk.
We zijn na een eerdere positieve ervaring, deze keer toch echt teleurgesteld. Daarmee prijs/kwaliteit niet in verhouding. En met het gebrek aan personeel, werd het geen culinaire ervaring bij de Haard.
Michalina K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Een fantastisch restaurant midden in de bossen. Heerlijk buiten kunnen eten.
De bediening is snel en accuraat. Het eten is verfijnd. Geen restaurant voor een snelle hap, maar wel voor genieters die de tijd nemen om te proeven en een mooi opgemaakt bord kunnen waarderen.
Wij hebben er 2 x gegeten deze week en de ene dag was de bediening wat sneller dan de andere dag.
Het eten was beide dagen voortreffelijk.
Cheryl E.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
prima gegeten.Goede vriendelijke bediening.Duurde wel een beetje lang, bijna 3 uur voor 3 gangen.Maar de bediening maakte veel goed.
a.j.hekman .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Ineke P.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
eten was prima. zag er verzorgd uit. Personeel zeer correct en vriendelijk. Mooie locatie, alleen moeilijk te parkeren als er een groot gezelschap eet.
p S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
eten was heerlijk, bediening top en hielden rekening met onze wensen...alles klopte. 3 gangen menu.
vis,vlees en heerlijk toetje! wij komen hier geregeld.
wimsaapkegmailcom .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
We waren hier met een bon van A.H., maar we konden gewoon van heel de kaart kiezen. Als voorgerecht nemen wij meestal soep, maar deze keer stond er zoveel anders op de kaart , dat we iets anders hebben genomen, en we hebben zeker geen spijt, het was heerlijk. Als hoofdgerecht hadden we allebei biefstuk, ook dit was overheerlijk, precies goed. Ook alle ingredienten die bij het hoofdgerecht waren, zijn precies goed, eindelijk eens goed te eten groente erbij, meestal is de groente zo hard, dat het lijkt of het nog rauw is, maar hier was ook dat zeer goed te eten. Ook het nagerecht was erg lekker !! Zeker een restaurant om een keer terug te komen, ondanks de toch pittige prijs voor 1 3-gangen-diner.( 2de gratis met de bon van A.H. ). Maar wat kun je zeggen, als je voor 2 personen 50,- euro betaalt, voor een zeer goed 3-gangen-diner, ( met nog een voorafje van het huis.) !!! Voor ons zeker een 9,5 waard.
cees D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Fijn restaurant, prima bediening (legt uit wat er op tafel komt). Eten zeer verzorgd en héél lekker. We aten met AH-zegels en mede daardoor was het een geslaagd restaurantbezoek. Een aanrader !!!
Joke F.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Was erg lekker en zeer goed alles vers en zeer mooi opgediend !ook het personeel is zeer vriendelijk Een echte aanrader!
Joke F.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Echt super lekker gegeten!er is veel aandacht aan het eten besteed en was zeer smakelijk !!Wij raden het iedereen aan die er van houd om eens ' echt " uit eten wil gaan !
Janny P.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
professioneel en vriendelijk
Christina V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk verwend! Aardig personeel. Eten uitstekend!
Ilze A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het is altijd lekker eten en natafelen bij de Haard. Avondeten is zeer lekker, maar ook lunchen is prima. Wij zijn er al een aantal keer geweest en zullen zeker terugkomen.
Fransje H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Alles bij elkaar toch nog best duur, omdat van de drie gerechten (we waren met drie) echt de goedkoopste niet gerekend werd.
Handiger dus om met een even aantal te gaan eten.
bjowni .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het enige minpuntje puntje was dat we als dessert 2x ijs en 2x kaasplankje.
Je zou denken dat je dan als kok eerst de kaasplankjes maakt en dan het ijs. Maar eerst werd het ijs geserveerd en 10 min later de kaasplankjes. Verder was alles super.
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heb er onlangs mogen "genieten" van een nieuwjaarsdiner van onze club.
De prijs/kwaliteitsverhouding van het gebodene was ver onder de maat en het geluidsniveau was erg hoog, zodat een rustig gesprek aan tafel onmogelijk was. Wachttijden bij bestellen van drankjes waren evenmin acceptabel.
KR
Ortom wat mij betreft een grote teleurstelling en geen aanrader
gerritje3 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
hele goede bediening vriendelijk eten bijzonder goed wij zijn daar 3x geweest en elke keer verassend lekker
de wijnen paste er heel goed bij we komen zeker terug .echte aanbeveeling.
Ilona R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Super lekker en goed gegeten!!!!!!!!!!
Personeel is ook netjes en gastvrij!!!!!!!!!!!
Fijn dat je ook in zo'n restaurant met korting kan eten.
B N.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
We hebben heerlijk gedineerd, vooraf capattio en hoofdgerecht tournedos en hertebiefstuk het was er gezellig druk de service was goeden, dus zeker komen wij hier terug