Restaurant de Haard

Pagnevaartdreef 5A 4744 RE Bosschenhoofd Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Haard

Een culinair hoogstaand en gezellig diner

Laat je verrassen door culinaire hoogstandjes tijdens een gezellige lunch of diner. De talentvolle koks staan zes dagen per week voor je klaar om met hun culinaire oog en passie de heerlijkste creaties te maken. In een sfeervolle ambiance, of het nu op het zonovergoten terras of knus bij de open haard is geniet je van een heerlijk maal. Heerlijk vlees en vis vers van de afslag, hier moet je zijn!

Meer informatie over restaurant Restaurant de Haard

• Kom je met de auto?
    Het is 10 minuten met de auto vanaf de A58. Hier neemt u Afslag 21, Rucphen. Vervolgens slaat u rechtsaf op de Rucphenseweg en neemt u de tweede afslag op de rotonde. U rijdt dan op de Pastoor van Breugelstraat, hier slaat u rechtsaf, naar de Pagnevaartdr

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:30
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ilze A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het is altijd lekker eten en natafelen bij de Haard. Avondeten is zeer lekker, maar ook lunchen is prima. Wij zijn er al een aantal keer geweest en zullen zeker terugkomen.
jan.hille .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Alles bij elkaar toch nog best duur, omdat van de drie gerechten (we waren met drie) echt de goedkoopste niet gerekend werd.
Handiger dus om met een even aantal te gaan eten.
bjowni .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het enige minpuntje puntje was dat we als dessert 2x ijs en 2x kaasplankje.
Je zou denken dat je dan als kok eerst de kaasplankjes maakt en dan het ijs. Maar eerst werd het ijs geserveerd en 10 min later de kaasplankjes. Verder was alles super.
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heb er onlangs mogen "genieten" van een nieuwjaarsdiner van onze club.
De prijs/kwaliteitsverhouding van het gebodene was ver onder de maat en het geluidsniveau was erg hoog, zodat een rustig gesprek aan tafel onmogelijk was. Wachttijden bij bestellen van drankjes waren evenmin acceptabel.
KR
Ortom wat mij betreft een grote teleurstelling en geen aanrader
gerritje3 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
hele goede bediening vriendelijk eten bijzonder goed wij zijn daar 3x geweest en elke keer verassend lekker
de wijnen paste er heel goed bij we komen zeker terug .echte aanbeveeling.
Ilona R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Super lekker en goed gegeten!!!!!!!!!!
Personeel is ook netjes en gastvrij!!!!!!!!!!!
Fijn dat je ook in zo'n restaurant met korting kan eten.
B N.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
We hebben heerlijk gedineerd, vooraf capattio en hoofdgerecht tournedos en hertebiefstuk het was er gezellig druk de service was goeden, dus zeker komen wij hier terug
a.v.dongen .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Gisteravond hadden we een kerstdiner met groep. Er was dus voor de groep een speciaal kerstdiner gemaakt. Er was keuze tussen een vlees en niet vismenu. Nu heb ik hier vaker gegeten en dat was altijd goed. Maar gisteren niet. De heldere bouillon was heel erg zout echt heel erg. Ik kreeg de andere mogelijkheid aangeboden tot atensoep. Deze was wel goed. Daarna het hoofdgerecht ik hadden vis. De vis was goed, maar de bijgeleverde gebakken frites waren niet een's ontpit. De fritestad zagen er niet smakelijk uit. Aardappelen moeten schoon zijn. Het toetje was wel goed. Jammer een gemiste kans. We waren met ongeveer 50 mensen. Ook al is het een arrangement je moet goed eten serveren. We hebben hier genoeg voor betaald. Ik heb dit ook in het restaurant aan gegeven.
jfp.rijnvos .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Echt genoten van het gekozen menu ,in onze ogen was er niks op aan te merken .Het zag er allemaal voortreffelijk uit. Vriendelijke bediening een aanrader dus.We komen zeker nog terug.
corrymaas .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Heerlijk gegeten, het fijne is dat je met de AH spaarkaarten gewoon ala cart kunt kiezen. Vriendelijke bediening. Alle gerechten waren heerlijk , voldoende.
Conny66 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Restaurant om gezellig en lekker te eten. Je zit op je gemak en er wordt goed voor je gezorgd, zonder dat het vervelend wordt.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Mooi gelegen restaurant met prima kwaliteit eten.
Prijs is aam de hoge kant. De bediening is goed en vriendelijk.
In de zomer een prima plek voor bijv. een high tea/beer.
Ad S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wij vonden het niet prettig om vlak naast andere gasten te zitten, gescheiden door een hekje.
Idee: zet er iets van plantenbakken (kunstplanten) tussen dit geeft meer privacy en is rustiger in onze ogen .
Dit moet je zien als opbouwende kritiek
Het eten was prima. Lekkere tomatensoep met ballen. Vis was goed warm en smakelijk zo ook de biefstuk.
Het nagerecht was als de kers op de taart: perfect.
Ellie J.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Ontvangst was goed, daarna werd alles minder. Merendeel van de bediening heeft het druk met elkaar. Enkeling is zelfs brutaal aan tafel. Wat het eten betreft, ze denken haute cuisine te maken; veel onduidelijke lif-lafjes-sausjes op het bord die nergens naar smaken of waar je de smaak niet van thuis kunt brengen. Bord biefstuk opgemaakt met garnituur (stoofpeertje, zuurkool etc.) voor combinatie( wat is de combinatie??) en (3 kleine stukjes) everzwijn. Toch nog maar gauw "bearnaisesaus zonder dragon" erop gekwakt. En dan het Petit Grand Dessert..... Als je zo een benaming gebruikt moet je als klant eigenlijk al omdraaien.
dennie V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
we hebben het al tegen de serveerster gezegd via Ah voucher geboekt en van begin tot eind waren de gerechten super,ja de keuken verdient een compliment ga zo door De Haard in boschenhoofd
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We zijn hier vaker gaan eten. De kwaliteit is altijd goed. Jong personeel maar zeer goede, attente bediening. Hier kunnen anderen nog veel van leren. Het was gewoon weer perfect
Saskia W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Het eten was voortreffelijk, mr de bediening... ik had van te voren wisselende recensies gelezen en wilde het daarom toch zelf ervaren. Nogmaals eten was fantastisch en mooi opgemaakt maar we kregen als aperatief een cava en tot na het hoofdgerecht had ik nog steeds een leeg glas voor me neus. Halverwege het hoofdgerecht kwam ze ineens nog aanzetten met een schaaltje aardappeltjes. Omdat het dessert daarna in aantocht was zijn we van het lege glas cava gelijk overgestapt op dessertwijn (overigens ook erg lekker!) Maar ook na het dessert erg lang moeten wachten, ondanks veelvuldig zoeken naar oogcontact (we zouden haast zelf naar de bar lopen) op het kunnen bestellen van een kopje koffie. Zal er niet snel nog eens naartoe gaan.
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst, werden om 13 uur verwacht voor een luxe high tea, pas meer dan een uur later kwamen er wat croissantjes met twee bakjes abrikozenjam, stukjes stokbrood met kip, mini broodjes door midden gesneden met naar niets smakende tomaat en mozzarella erop, we waren met 11 personen maar niet iedereen had alle soorten broodjes, bovendien waren enkele gasten vegetariër en daar was niets bijzonders voor gemaakt, hadden hetzelfde als de rest, na weer heel lang wachten kwam er een soepje dat wel warm was en smaakte, de thermoskannen heet water werden niet bijgevuld, er stonden lege blikjes thee op tafel en degene die high wine had besteld moest een paar keer om de wijn vragen met een slechte uitleg over de wijn, de gerechten van de High wine waren overigens hetzelfde als van de high tea , nog een warm gerechtje erna van droge zalm met oa truffelaardappel die nergens naar smaakte , de vegetariërs hadden geen gerechtje dus maar weer vragen waar dat bleef en tot slot een bordje met kant en klaar gekochte slechte zoetigheden van de Sligro , steeds moesten we de aandacht van de bediening vragen of naar de keuken gaan om tevragen waar iets bleef, ga de high tea dus niet aanbevelen bij andere gasten. Ik was te gast bij deze groep en heb niets laten merken want dat vond ik ongepast maar als ik dit feestje had gegeven had ik geweigerd om te betalen.
rien.jeanne .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Schitterende locatie en vriendelijk personeel. Wij kwamen via de AH-actie en mochten gewoon alle gerechten van de kaart kiezen. Eten was prima! Kortom: wij komen zeker terug!
wim_gaby .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Hebben lekker gegeten en de wijn was heerlijk. Een gezellige avond gehad en de prijs viel mee door de AH-actie.