Restaurant de Haard

Pagnevaartdreef 5A 4744 RE Bosschenhoofd Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Haard

Een culinair hoogstaand en gezellig diner

Laat je verrassen door culinaire hoogstandjes tijdens een gezellige lunch of diner. De talentvolle koks staan zes dagen per week voor je klaar om met hun culinaire oog en passie de heerlijkste creaties te maken. In een sfeervolle ambiance, of het nu op het zonovergoten terras of knus bij de open haard is geniet je van een heerlijk maal. Heerlijk vlees en vis vers van de afslag, hier moet je zijn!

Meer informatie over restaurant Restaurant de Haard

• Kom je met de auto?
    Het is 10 minuten met de auto vanaf de A58. Hier neemt u Afslag 21, Rucphen. Vervolgens slaat u rechtsaf op de Rucphenseweg en neemt u de tweede afslag op de rotonde. U rijdt dan op de Pastoor van Breugelstraat, hier slaat u rechtsaf, naar de Pagnevaartdr

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:30
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Haard

Ger F.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Ze denken dat de klanten gek zijn je krijgt niet hetgene wat je besteld
H.J.A V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Goed verzorgd. Vragen en wensen werden heel goed beantwoord!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Schoonmoeder, mijn vrouw en ik hebben heerlijk gegeten.
Dit was voor ons de zoveelste keer dat we gezellig en heerlijk hebben gegeten.
RvanRijen .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Vriendelijke en vlotte ontvangst. Tafels zijn keurig ingedekt inclusief wijnglazen. Het is dan ook enigszins vreemd dat bij het opnemen van het aperitief meteen gevraagd wordt of je wijn gaat drinken en zo ja of dat de huiswijn zal zijn. Als je denkt niet te gaan kiezen voor huiswijn worden de glazen meteen weggehaald want die zijn bestemd voor de huiswijn. Een beslissing die je dan min of meer moet nemen zonder dat je de menu/wijnkaart hebt gezien. Waarom niet wachten tot menukeuze en verdere drankenkeuze is gemaakt?
Het eten was prima; goed van smaak, goede porties en mooi opgemaakt. Gekozen voor de bijpassende wijnen. Deze waren heerlijk en geschonken in mooi glaswerk. Geef wel aan dat je de wijn bij het hoofdgerecht ruim voor het uitserveren van het hoofdgerecht wilt hebben anders kan het gebeuren dat beiden gelijktijdig komen of de wijn pas na het uitserveren van het hoofdgerecht (en dan zit een tweede glas er niet meer in).
Bij het uitserveren van het nagerecht was men vergeten vooraf bestek neer te leggen. Werd wel meteen gebracht, maar staat toch een beetje slordig. Leg dit meteen na het opnemen van het nagerecht neer.
Al met al prima gegeten en een fijne avond gehad. Jammer van de kleine logistieke haperingen.
Frans M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Prima kwaliteit voor een prima prijs in een sfeervolle ambiance. voor herhaling vatbaar
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Vriendelijke personeel, ietwat onervaren. Wijn kan beter aan tafel worden ingeschonken, kwaliteit wijn zeer goed.
Piet B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Zoals aangegeven prijs kwaliteit goed jammer dat de temperatuur te laag was,een ervaring die door meerdere
gedeeld wordt.Dus advies maakt het een beetje behagelijker.
Angelique R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker gegeten.Borden waren mooi opgemaakt. Bij elk gerecht werd er uitleg gegeven van wat er op je bord lag. Weinig keuze als je vegeterier bent. Wat wel een plus punt is dat er bij elk gerecht op de kaart ook een wijnadvies was. Goede bediening. Voor herhaling vatbaar.
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
prijs-kwaliteitsverhouding kan beter geluid is goed wachttijd mag je zelf beslissen alleen hing er een vieze lucht binnen kon een andere tafel krijgen maar dat wilde ik niet daar is het probleem niet opgelost
Els V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Super avond gehad.
Heerlijk gegeten, fijne bediening en gezellige sfeer.
Aanrader: laat je verrassen door de kok en meen het 4 gangen verrassingen menu.
Je zou het bord af willen likken zo lekker
Thea C.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een fantastisch restaurant, leuke ontvangst, mooie keus en een fantastische opdiening.
Mooie borden en variatie in in vlees en vis, die keus konden we doorgeven. Het was echt een belevenis.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Via ah restaurantactie gereserveeerd. Je kunt kiezen uit het a la carte menu. Hebben lekker gegeten en het is een gezellige locatie. Zeker voor herhaling vatbaar.
johndinymens .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Niet te vergelijken met 1 jaar geleden: vriendelijke bediening maar zeer amateuristisch. Wijn vergeten bij de eerste gang: ik moest er om vragen. Wijn bij het hoofdgerecht kwam toen we 2/3 van het gerecht op hadden. Ook niet slim zakelijk gezien, want een 2e wijn zit er dan natuurlijk niet in. De dorade was niet lekker. Droog en aan de bittere kant.
Ikzelf nam een dessert van 9,50. Mijn vrouw vroeg om een kopje thee ipv het (gratis) 2e dessert. Die thee werd wel in rekening gebracht. Regels zijn blijkbaar regels maar niet erg klantvriendelijk. Uit eten is vooral een beleving maar voor ons was die zeer teleurstellend. Soms is het het net niet, maar gisterenavond was het het helemaal niet. Betere afstemming tussen personeel, anticiperen op volgende gang en een serieuze/wat meer enthousiaste uitleg bij de gerechten zou al een flinke verbetering zijn. Los van de smaak van de vis natuurlijk.
pfawouters .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Gisteravond met 6 vrienden gegeten . Het was een fantastische avond super lekker gegeten en zo liefdevol ontvangen en heel de avond verwend. Hebben hier al vaak gegeten en altijd TOP!!!!
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten, leuke sfeer en prima en vakkundige bediening. Ruime parkeergelegenheid in een mooie omgeving. De moeite waard om nog eens terug te gaan.
Karel V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Is voor herhaling vatbaar !!
M J.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Zijn hier al meerdere malen geweest en het was opnieuw prima. Wat we wel gemist hebben is een schaaltje met groenten / salade o.i.d. Was een beetje karig.
Verder was het eten heerlijk en weer voor herhaling vatbaar. Ook zeer vriendelijk personeel.
lucien M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
goed restaurant met hele vriendelijke bediening, eten was heel lekker, wij hebben een leuke en gezellige middag gehad, zeker om nog eens terug te gaan
Jo C.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
goede sfeer ,vriendelijke bediening,eten is goed en verzorgd. Meerdere malen ai geweest en zullen in de toekomst er heen gaan.
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Leuke en gezellige/goede bediening.
Maar wij zouden een gratis karaf kraanwater een aanrader vinden, misschien zelfs met brood en ... erbij