Restaurant de Haard

Pagnevaartdreef 5A 4744 RE Bosschenhoofd Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant de Haard

Een culinair hoogstaand en gezellig diner

Laat je verrassen door culinaire hoogstandjes tijdens een gezellige lunch of diner. De talentvolle koks staan zes dagen per week voor je klaar om met hun culinaire oog en passie de heerlijkste creaties te maken. In een sfeervolle ambiance, of het nu op het zonovergoten terras of knus bij de open haard is geniet je van een heerlijk maal. Heerlijk vlees en vis vers van de afslag, hier moet je zijn!

Meer informatie over restaurant Restaurant de Haard

• Kom je met de auto?
    Het is 10 minuten met de auto vanaf de A58. Hier neemt u Afslag 21, Rucphen. Vervolgens slaat u rechtsaf op de Rucphenseweg en neemt u de tweede afslag op de rotonde. U rijdt dan op de Pastoor van Breugelstraat, hier slaat u rechtsaf, naar de Pagnevaartdr

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:30
- Diner vanaf 17:00

Ad S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Ellie J.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Ontvangst was goed, daarna werd alles minder. Merendeel van de bediening heeft het druk met elkaar. Enkeling is zelfs brutaal aan tafel. Wat het eten betreft, ze denken haute cuisine te maken; veel onduidelijke lif-lafjes-sausjes op het bord die nergens naar smaken of waar je de smaak niet van thuis kunt brengen. Bord biefstuk opgemaakt met garnituur (stoofpeertje, zuurkool etc.) voor combinatie( wat is de combinatie??) en (3 kleine stukjes) everzwijn. Toch nog maar gauw "bearnaisesaus zonder dragon" erop gekwakt. En dan het Petit Grand Dessert..... Als je zo een benaming gebruikt moet je als klant eigenlijk al omdraaien.
Dennie V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
we hebben het al tegen de serveerster gezegd via Ah voucher geboekt en van begin tot eind waren de gerechten super,ja de keuken verdient een compliment ga zo door De Haard in boschenhoofd
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We zijn hier vaker gaan eten. De kwaliteit is altijd goed. Jong personeel maar zeer goede, attente bediening. Hier kunnen anderen nog veel van leren. Het was gewoon weer perfect
Saskia W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Het eten was voortreffelijk, mr de bediening... ik had van te voren wisselende recensies gelezen en wilde het daarom toch zelf ervaren. Nogmaals eten was fantastisch en mooi opgemaakt maar we kregen als aperatief een cava en tot na het hoofdgerecht had ik nog steeds een leeg glas voor me neus. Halverwege het hoofdgerecht kwam ze ineens nog aanzetten met een schaaltje aardappeltjes. Omdat het dessert daarna in aantocht was zijn we van het lege glas cava gelijk overgestapt op dessertwijn (overigens ook erg lekker!) Maar ook na het dessert erg lang moeten wachten, ondanks veelvuldig zoeken naar oogcontact (we zouden haast zelf naar de bar lopen) op het kunnen bestellen van een kopje koffie. Zal er niet snel nog eens naartoe gaan.
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst, werden om 13 uur verwacht voor een luxe high tea, pas meer dan een uur later kwamen er wat croissantjes met twee bakjes abrikozenjam, stukjes stokbrood met kip, mini broodjes door midden gesneden met naar niets smakende tomaat en mozzarella erop, we waren met 11 personen maar niet iedereen had alle soorten broodjes, bovendien waren enkele gasten vegetariër en daar was niets bijzonders voor gemaakt, hadden hetzelfde als de rest, na weer heel lang wachten kwam er een soepje dat wel warm was en smaakte, de thermoskannen heet water werden niet bijgevuld, er stonden lege blikjes thee op tafel en degene die high wine had besteld moest een paar keer om de wijn vragen met een slechte uitleg over de wijn, de gerechten van de High wine waren overigens hetzelfde als van de high tea , nog een warm gerechtje erna van droge zalm met oa truffelaardappel die nergens naar smaakte , de vegetariërs hadden geen gerechtje dus maar weer vragen waar dat bleef en tot slot een bordje met kant en klaar gekochte slechte zoetigheden van de Sligro , steeds moesten we de aandacht van de bediening vragen of naar de keuken gaan om tevragen waar iets bleef, ga de high tea dus niet aanbevelen bij andere gasten. Ik was te gast bij deze groep en heb niets laten merken want dat vond ik ongepast maar als ik dit feestje had gegeven had ik geweigerd om te betalen.
Rien.jeanne .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Schitterende locatie en vriendelijk personeel. Wij kwamen via de AH-actie en mochten gewoon alle gerechten van de kaart kiezen. Eten was prima! Kortom: wij komen zeker terug!
Wim_gaby .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Hebben lekker gegeten en de wijn was heerlijk. Een gezellige avond gehad en de prijs viel mee door de AH-actie.
Irame .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Fijne service, mooi en lekker opdiende gerechten. We hebben een zeer fijne avond gehad. In een mooie omgeving. Een echte aanrader!
Connie D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Prettige, kundige en alerte bediening. Mooie gerechten: Mooi opgemaakt maar ook voortreffelijk van smaak/ smaakcombinaties. Bijpassende wijnen ook goed gekozen en tegen een zeer redelijke prijs per glas.
Gaan zeker nog eens terug
Karel V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Ik vond het jammer dat er geen "senioren"menu's op de kaart stonden ,maar de kleinkinderen en ikzelf hebben ,na verzoek,wel een gehalveerd menu gekregen ! Dat was een zeer goede oplossing !
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Vandaag daar met AH bon gedineerd. Wat een gezellig restaurant. Eten wordt rustig uit geserveerd. Geen gevoel van oh AH bon die werken we even buiten. Leuke opgemaakte borden en perfekt eten.
Een aanrader!
Bedankt voor het gezellige verblijf en top eten!,,,
Willemijn T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Gezellige avond gehad met een vriendin, erg lekker gegeten, de gerechten zagen er heel mooi uit en waren smakelijk. Wel vind ik € 21,50 voor een bord pasta aan de dure kant, ook jammer dat dit het enige vegetarische hoofdgerecht was, hieraan zou wat meer aandacht mogen worden besteed. Verder zeker genoten!
Gerdine T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Weer bedankt voor de gastvrijheid we hebben weer genoten. Heerlijk gegeten mooie gerechten. De fazant was heerlijk. Ga zo door. Met vriendelijke groet Wim en Gerdine Tolenaar
Joanna V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Erg leuk en gezellig restaurant. Genoeg parkeerplaatsen die in het donker zijn met lichtjes gemarkeerd. De bediening is zeer attent en vlot. De gerechten mooi opgediend, goede combinaties. Goede wijnkaart die helaas grotendeels was uitverkocht. Toch hebben wij een mooi alternatief gekregen. De sfeer is ontspannen.
A.v.dongen .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Ik vond het heel leuk, het etentje bij De Haard. We mochten gewoon van de kaart kiezen. Er was dus geen speciaal arrangement voor de aanbieding van AH. En toen bleek dat ik mijn kaart was vergeten, werd er niet moeilijk gedaan. Deze ga ik vandaag nog wel even afgeven ook al werd er gezegd, dat het zo goed was.
Een prettig adres om uit uiten te gaan.
A C V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
alles was perfect alleen de friet was niet gaar (jammer )en na afloop het parkeer terein erg donker
maar alles bij elkaar toch een goede gelegenheid
Jnaalden .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
De ontvangst was zeer vriendelijk, de bediening ook heel vriendelijk en het eten was lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.
Choc .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Lunch 3-gangen verrassingsmenu, mochten kiezen uit vlees, vis of vegetarisch. Beiden vis gekozen.
Het was verrukkelijk en daarna kregen we een dessert van allerlei zeer smakelijke hapjes.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
De Haard is een leuk restsurant gelegen in een rustig natuurrijk gebied. Het is sfeervol aangekleed met een groot buitenterras. Toen wij er waren was het donker en was de tuinverlichting aan.
De kaart van dit restaurant bevat lekkere gerechten die ook als zodanig worden geserveerd. Wij hebben hier gegeten met AHrestaurantweken actie. Deze actie heeft helemaal geen negatieve invloed gehad op de kwaliteit van de gerechten. De borden waren leuk creatief opgemaakt en wat werd gepresenteerd was zeer smakelijk.
Ik kan iedereen aanraden om hier een keer te gaan eten.