Restaurant de Haard

Pagnevaartdreef 5A 4744 RE Bosschenhoofd Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Haard

Een culinair hoogstaand en gezellig diner

Laat je verrassen door culinaire hoogstandjes tijdens een gezellige lunch of diner. De talentvolle koks staan zes dagen per week voor je klaar om met hun culinaire oog en passie de heerlijkste creaties te maken. In een sfeervolle ambiance, of het nu op het zonovergoten terras of knus bij de open haard is geniet je van een heerlijk maal. Heerlijk vlees en vis vers van de afslag, hier moet je zijn!

Meer informatie over restaurant Restaurant de Haard

• Kom je met de auto?
    Het is 10 minuten met de auto vanaf de A58. Hier neemt u Afslag 21, Rucphen. Vervolgens slaat u rechtsaf op de Rucphenseweg en neemt u de tweede afslag op de rotonde. U rijdt dan op de Pastoor van Breugelstraat, hier slaat u rechtsaf, naar de Pagnevaartdr

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:30
- Diner vanaf 17:00

Amelee L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Eten was van een goede kwaliteit en zeer kleurrijk. Ook de wijnen die paste perfect bij de gerechten. Het was een echte aanrader en we zullen zeker terugkeren
Paula D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
M. B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst, vlotte bediening en prima kwaliteit van de smaakvolle gerechten.
Zeker de moeite waard voor herhaling.
a.v.dongen .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
We hebben prettig gezeten, ook het eten was erg smakelijk. Alleen op het toetje moest er nog wel erg lang wachten. Dat duurde wel een uur. Verder was alles naar wens.
Christel A.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Zaterdagavond heerlijk gegeten met zijn vieren. Prima bediening, goede sfeer, kortom een gezellige avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar!
joke1944jamclarijs .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Uitstekend en zeker voor herhaling vatbaar. Het personeel was zeer vriendelijk en begripvol. We komen zeker terug. De ambiance is heel gezellig
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Afgelopen weekend op de valreep kunnen eten bij De Haard, een voor ons onbekend restaurant in een onbekende omgeving. Maar wat fijn dat we nog net terecht konden!
Het restaurant ligt op een mooie locatie in het bos en het is erg sfeervol ingericht, de gehele ambiance is goed.
De medewerkers hebben ons uiterst vriendelijk geholpen en daarbij was het eten ook nog eens heerlijk. We werden daarbij verrast met een amuse, waarna we een heerlijk hoofdgerecht hebben genoten, afgesloten met een Petit Grand Dessert welke uit allerlei bijzondere smaken bestond.
Als we hier nog eens in de buurt zijn komen we zeker terug, we hebben een hele fijne avond gehad.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Een restaurant om nog eens terug te komen. Ruime keuze op de menukaart. Vriendelijke bediening. Misschien zouden de tafels iets verder van elkaar kunnen.
J A.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Alles was prima alleen het nagerecht duurde wel lang
Het is een mooie lokatie in het bos
Goede ontvangst en vriendelijk personeel
anoniem4810 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Geen olijfolie was op.Rauw lamsrack, kon gratis toetje krijgen niet meer genomen,rest nam toetje, 3 kwartier wachten voor slecht gran dessert.

Voor ons niet meer
Loes D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Goed restaurant. Sfeervol met vriendelijke bediening. We gaan zeker een keertje terug om ook andere gerechten te proeven.
z.koene7 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was ook heel goed!! Een heel mooi restaurant tussen de bomen en gezellig binnen en buiten!! We komen nog wel eens naar de Haard in Boschenhoofd!!!
D.H. S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Ik ben heel tevreden ben heel netjes ontvangen en goed bedient en ze hadden onthouden dat ik jarig was ik kreeg vuurwerk dat vond ik heel leuk het zijn tong die kleine dingen .heel adtend .
Anja P.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Super gegeten. Veel keuze in voor en nagerecht. We vonden de keuze voor het hoofdgerecht erg weinig. Moesten moeite doen een keuze te maken. Niet omdat er zoveel op stond. Maar meer ja van wat er staat vind ik nou lekker. Erg Jammer. Heb het idee dat dat voorheen niet zo was.
Ivan S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Het was in een woord helemaal geweldig. De carpaccio blijkt zoals verteld van Ierse kogel zelf gesneden te worden. Tevens merk je echt dat ze hun best doen om een fantastische sfeer neer te zetten. Uiteraard niet alles volgens de etiquette, maar dat hoeft ook helemaal niet als je ik dit segment gaat eten. Tenminste niet zo'n stijve tent, maar lekker menselijk. Top top top! Ga zo door team haard
Louis C.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Na een half uur te hebben gewacht hebben we zelf om de menukaart moeten vragen. En na nog een uur gevraagd waar het voorgerecht bleef. Voor het lange wachten kregen we een drankje van het huis. Het voorgerecht schelvislever was ronduit slecht en ging zo weer terug. Werd verder ook niets mee gedaan. De rest was redelijk, maar de bediening ronduit slecht. Beslist geen aanrader!
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Prima eten. Duurde wel redelijk lang.
toinwil .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk gegeten. goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede bediening, vriendelijk en kennis van zaken.
Een restaurant om vaker naar terug te gaan.
Berg1944 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We hebben een gezellige avond gehad. We mochten een keus maken uit de hele (wat beperkte) kaart. De bediening was erg vlot en bestaat uit leuke jonge dames.