Restaurant de Haan

Vluggejaapie1 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Rikke T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Geweldig gegeten, bijzonder hoe je in je eentje een restaurant kunt runnen, geweldig eten serveert en zo relaxed blijft! Voor mij geen sterren opsmuk, gewoon goed eten!
Mickie .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Top gegeten! En wat een briljant idee en uitvoering. Zonder enige moeite zowel bediening als keuken draaien! Chapeau hier zit heel veel denkwerk in. We kozen het 5 gangen menu en elke gang was super maar het dessert van banaan, popcorn en witte chocolade was goddelijk. De inrichting mag wat mij betreft wel wat zachter (vooral de verlichting) nu erg mannelijk en efficiënt en daar draait het hier natuurlijk ook. Wij komen zeker terug!
Remco N.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Ontzettend lekker gegeten in een hele relaxte sfeer. Mooie ingrediënten, mooie borden en lekkere wijnen. Op een trotse maar bescheiden manier presenteert de kok de gerechten en het concept.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Dinsdag 08-11 een geweldige avond gehad in Restaurant de Haan. De sfeer, de kok en het eten maakte deze avond top. Vooral het dessert met popcorn en banaan was werkelijk subliem. Grote complimenten voor deze jonge kok, die de stad Groningen met een geweldig concept culinear op de kaart zet. Wij komen snel weer!
Elizabeth V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Alles in dit restaurant klopt, wat een fijne plek om gewoon een hapje te eten of iets te vieren. Wij kozen met een gezelschap van 7 personen voor een 3-gangen verrassingsmenu en hebben daar geen spijt van gehad! Doordat er geen personeel is wordt de avond erg persoonlijk, je hebt het idee dat je een avondje op visite bent bij iemand die je even goed in de watten legt.

Heerlijk eten, goede service, sfeervolle inrichting en erg fijne muziek. Het plaatje klopt :). Een aanradertje!
Petroeska L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Dit restaurant is werkelijk geweldig. in jaren heb ik niet zo verrassend, vernieuwend en vooral overheerlijk gegeten! Leuk nieuw concept, uitstekende prijs-kwaliteit en een super sympathieke eigenaar/kok/serveerder die blaakt van trots en blijdschap. Wat een talent!
Lolo Z.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Al jaren was Dennis bezig zijn restaurant vorm te geven. Over alles nagedacht om zonder personeel zijn gasten toch het beste te kunnen geven. Hoe gasten zichzelf kunnen bedienen zonder het idee te hebben aan het werk te moeten en een gastheer/vrouw moeten missen. En die wordt ook echt niet gemist, want Dennis heeft ook daar nog eens talent voor. Hij ontvangt, overlegt en serveert uit op een natuurlijke manier, zonder opsmuk. Zijn gerechten zijn plaatjes om te zien en daarnaast smaken ze ook nog geweldig, verfijnd, puur en origineel.
Ook over de begeleidende wijn is nagedacht, deze is uitgezocht en staat met informatie erover klaar om door jezelf ingeschonken te worden. Verder is er nog een mooie wijnkaart voor die gast die zelf zijn wijn wil kiezen.
Leuk Dennis, dat je zo in je opzet geslaagd bent.
Mij zie je zeker weer!
Thom B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Wat een geweldige plek! Dennis de Haan runt dit restaurant alleen. We werden vriendelijk ontvangen is zijn prachtige restaurant. De inrichting is licht, modern en ruim van opzet. Drankjes en brood pak je zelf. We kozen voor vier gangen en zijn absoluut aangenaam verrast door wat ons werd voorgeschoteld. Alle gerechten zijn versm prachtig opgemaakt en super smakelijk. De wijnen zijn perfect op temperatuur en complementeren de gerechten. Dennis is een aangename gastheer. Vier geweldige gangen, een wijnarrangement, amuse en koffie met huisgemaakte bonbons voor nog geen € 60,- per persoon! De sfeer is ontspannen en informeel. Wat vinden wij het jammer dat we niet in de buurt van Groningen wonen... Als dat wel het geval was, zouden we hier zeker heel veel vaker terugkomen.
Amy A.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Bijzonder leuke ervaring!

De eigenaar Dennis, staat er helemaal alleen voor in dit restaurant en dit doet hij hartstikke goed.

Allereerst al met zijn eigen concept, waarbij hij alles zelf doet en het goed onder controle heeft.
Daarnaast is hij ook creatief met zijn gerechten, de smaken weet hij goed te combineren.

Dit restaurant heeft een aangename, gezellige sfeer en is mooi ingericht.
Een aanwinst voor Groningen, wij komen zeker weer terug. Bedankt Dennis! :)
Albert J.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Gezellig en goed. Nieuw concept. De chef is de ober en de kok en de gastheer en de schoonmaker en de bedenker. En op alle vlakken scoord deze jonge man een 10. Goed gedaan. Ons zie je snel weer. Vanavond nog plek?????
Geert-Jan G.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Dit is heel leuk concept: Dennis staat er helemaal alleen, drankjes enzo moet je zelf doen, heel gezellig maar ook wel sjiek en goed over nagedacht. Leuke, aardige vent ook. En prima eten natuurlijk! Aanwinst!
Mary64 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
We hebben een geweldige avond gehad. Alles klopte: Goede sfeer, geweldig lekker eten gemaakt door iemand met liefde en passie voor eten. Wij vonden het heel relaxt dat je zelf je brood en drankjes moest halen (en opschrijft). Dennis, wij komen zeker weer!
Jorik B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Met vooraf hoge verwachting hebben wij 2 juli 2016 bij Restaurant de Haan gegeten. Deze hoge verwachting werd 200% waargemaakt door chef Dennis.
De nuchterheid van gastheer/chef Dennis siert de winkel.
Ongedwongen, rust, kwaliteit, top producten, zijn wel de steek woorden.
Maar vooral de super cuisson van de gerechten geeft weer hoe mooi er gekookt wordt in Restaurant de Haan.
De akoestiek in het restaurant is ook top.
De afwezigheid (het concept) van bedienend personeel vind ik geweldig.
Op je eigen tempo (zelf) drankjes/brood halen vind ik briljant.
Ik ben 100% overtuigd dat dit restaurant een succes gaat worden.
Dennis dank je wel voor een geweldige culinaire avond en tot snel.

Groet Jorik Beukeveld
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Nieuw restaurant in Groningen met een uniek concept, de eigenaar kook en serveert het eten zelf! De drankjes en het brood mag je zelf pakken en schrijf je netjes op de rekening die je zelf maakt en aan het einde van de avond betaald bij wederom dezelfde persoon. In het begin wel een beetje wennen omdat je normaal bediend word in een restaurant maar het geeft ook wel iets unieks aan je avond, lekker voor elkaar wijnen en drankjes inschenken en om de beurt nieuw brood halen.

Prijzen zijn prima, je kunt een 3,4 of 5 gangen menu eten en deze menu's veranderen om de 4 á 5 weken en soms vaker. In totaal kunnen er tussen de 10 tot 14 personen zitten op één avond, lekker intiem en knus en toch heb je het gevoel niet boven op elkaar te zitten.

Top tent!