Restaurant De Gulzige Kater

Gedempte Kattendiep 33 9711 PM Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Gulzige Kater

Welkom in De Gulzige Kater!

De Gulzige Kater is een sfeervol, ontspannen eetcafé waar u een smaakvolle en gezellige avond beleefd. U kunt 7 dagen per week vanaf 17.00 uur bij ons terecht om lekker en ontspannen te dineren!

De Gulzige Kater is al meer dan 15 jaar een begrip in Groningen. Naast vertrouwde gerechten zoals onze “beroemde” spareribs hebben we een eetcafé met een gevarieerde menukaart die we regelmatig vernieuwen en waar we nu ook de mogelijkheid bieden om halve porties te bestellen. De combinatie van lekker eten, vlotte bediening en relaxte muziek in een gezellig oud graanpakhuis heeft geleid tot een groeiend aantal gasten.
Wij hopen ook u binnenkort (weer) te mogen ontvangen in ons restaurant!

De Gulzige Kater bevindt zich aan het Kattendiep 33, precies tegenover het Holland Casino, daar is ook een mogelijkheid om uw auto te parkeren.

Meer informatie over restaurant Restaurant De Gulzige Kater

• : parkeer garage Q park ( rademarkt )

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Gulzige Kater

A.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Erg gezellig, heerlijke gerechten wat met zorg is bereid en ook nog leuk wordt opgediend. Vriendelijk Personeel.
Ook kan je er halve gerechten bestellen.
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Mijn vrouw en ik hebben genoten van een hele goede maaltijd in een prettige sfeer. We werden gastvrij ontvangen en waren zeer content over de bediening. We zullen het restaurant zeker nog weer eens bezoeken.
H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijk gegeten en prettige bediening. Het vlees was precies goed gegaard, zoals opgegeven. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. We moesten iets langer wachten en dus kregen we verscheidene kleine hapjes aangeboden van het huis, erg netjes.
L.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Heerlijke spareribs ,leuke vriendelijke bediening ,
Muziek relaxed op de achtergrond aanwezig,
Tevreden dus kom zeker weer
edgar H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Gezellige ambiance, vriendelijke bediening, heerlijk eten, prima prijsniveau. Hier komen we dus terug
S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Een leuk restaurant.
Zeker de moeite waart om eens te gaan eten.
Gezellige bediening die je een thuis gevoel geven.
Wij gaan er zeker nog een keer heen.
heel veel plezier daar
Jannet B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Omdat het enorm druk was moesten we 1,5 uur op ons voorgerecht wachten. Ze zijn volgens mij bekend met dit probleem, maar vervelend is het wel. Het was wel de moeite van het wachten waard, want het eten was verrukkelijk.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten met familie. Erg gezellig. Zijn hier voor het eerst maar komen zeker terug. Dus echt een aanrader.
Bediening krijgt van ons een 10.
nynke K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Lekker gegeten in prettige omgeving. Zeer vriendelijke bediening. . Tarte tatin met schorseneren en geitenkaasmousse was verrassend en zalig.
H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Wij hebben heerlijke spare-ribs gehad. Er lag te veel op ons bord, waardoor we het niet op kregen. Ons werd aangeboden om het in een doggy-bag mee naar huis te nemen. Nou, dat hebben we niet afgestaan. Wat waren ze heerlijk! Wij komen snel weer!
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Gewoon erg lekker gegeten. Prettige sfeer, bijzonder vriendelijke bediening. We hebben een hele leuke avond gehad! Dank daarvoor.
Maureen B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijke gerechten is mooie ambiance met zeer vriendelijke bediening. De wijn die ik niet lekker vond, kon gemakkelijk gewisseld worden.
Starter was heerlijk, en ook het hoofdgerecht was zeer smakelijk. beide waren mooi opgemaakt.
Stefan F.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Erg leuk dat je halve gerechten kan bestellen.
Gieneke V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
We werden zeer vriendelijk ontvangen. Vlot geholpen door charmante dame en hebben heerlijk kunnen bijpraten voor het bezoek aan de Oosterpoort. Komen zeker nog eens terug
Marten P.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Goede ontvangst, dachten goed mee toen er een betere plek vrij kwam en we nog moesten beginnen aan voorgerecht. Bediening met oprechtheid, geen neppe glimlach, maar verbinding. Goede gerechtkennis, maar pas toegelicht bij vraag en niet er standaard mee doodgegooid worden wat je in veel restaurants ziet. Wij komen zeker terug, En we raden het zeker aan.
Tina S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
De mogelijkheid om een half hoofdgerecht te bestellen is echt een vondst. Zo kun je proeven van 2 heerlijke gerechten...
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Heerlijk gegeten; prima om voor- en nagerecht vast te leggen en de keus uit 4 hoofdgerechten was eveneens voldoende voor ieders smaak; erg gezellige avond gehad.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Erg lekker gegeten.
Fijne bediening in gezellige sfeer.
Een aanrader,tip spare rips erg lekker.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Goede service en erg lekker eten. Heel goede sfeer in het restaurant op zo'n koude winteravond. Het was nu rustig dus het eten kwam vrij snel.