Restaurant De Gulzige Kater

Gedempte Kattendiep 33 9711 PM Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Gulzige Kater

Welkom in De Gulzige Kater! De Gulzige Kater is een sfeervol, ontspannen eetcafé waar u een smaakvolle en gezellige avond beleefd. U kunt 7 dagen per week vanaf 17.00 uur bij ons terecht om lekker en ontspannen te dineren! De Gulzige Kater is al meer dan 15 jaar een begrip in Groningen. Naast vertrouwde gerechten zoals onze “beroemde” spareribs hebben we een eetcafé met een gevarieerde menukaart die we regelmatig vernieuwen en waar we nu ook de mogelijkheid bieden om halve porties te bestellen. De combinatie van lekker eten, vlotte bediening en relaxte muziek in een gezellig oud graanpakhuis heeft geleid tot een groeiend aantal gasten. Wij hopen ook u binnenkort (weer) te mogen ontvangen in ons restaurant! De Gulzige Kater bevindt zich aan het Kattendiep 33.

Meer informatie over restaurant Restaurant De Gulzige Kater

• : parkeer garage Q park ( rademarkt )

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Gulzige Kater

Ruud W.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Leuk om te kunnen genieten van twee halve gerechten als één hoofdgerecht. Smakelijk bereid en vlotte bediening.
Jan willem Z.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We
Roy P.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Zeer leuk tentje!! Lekker eten: gewoon zoals het hoort: simpel en verrukkelijk!!!
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Voor het eerst bezocht. Prima gelegenheid. Vooral leuk dat je twee halve gerechten kon bestellen. Hier komen we vast nog wel terug.
LauraH22 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Eten was ontzettend lekker!! We hadden bijna allemaal 2 halve porties waardoor we veel van de kaart hebben geproefd en alles was even lekker. Goede porties, mooie opmaak, leuke gerechten die goed uitgevoerd waren. Vriendelijke bediening, het duurde alleen erg lang voor onze bestelling werd opgenomen maar daarna waren ze erg snel. Gezellige sfeer.
w.j. B.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Het feit dat ik hier regelmatig kom vanaf 1998 zegt genoeg lijkt mij. Ook mijn kinderen willen bij De Gulzige Kater eten wanneer ze de stad Groningen bezoeken.
Melle S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Erg gezellig restaurant! Eten was echt top, prijskwaliteit verhouding heel erg goed, helaas was de bediening niet optimaal, maar wel zeer vriendelijk en gastvrij
Angelique D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijke spareribs, pittig en zoet, zo
mals dat het van het bot afviel
mmmhmm!
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Heerlijk gegeten en een prima service. Woj komen graag terug wanneer wij weer in Groningen zijn.
A.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Erg gezellig, heerlijke gerechten wat met zorg is bereid en ook nog leuk wordt opgediend. Vriendelijk Personeel.
Ook kan je er halve gerechten bestellen.
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Mijn vrouw en ik hebben genoten van een hele goede maaltijd in een prettige sfeer. We werden gastvrij ontvangen en waren zeer content over de bediening. We zullen het restaurant zeker nog weer eens bezoeken.
H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijk gegeten en prettige bediening. Het vlees was precies goed gegaard, zoals opgegeven. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. We moesten iets langer wachten en dus kregen we verscheidene kleine hapjes aangeboden van het huis, erg netjes.
L.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Heerlijke spareribs ,leuke vriendelijke bediening ,
Muziek relaxed op de achtergrond aanwezig,
Tevreden dus kom zeker weer
edgar H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Gezellige ambiance, vriendelijke bediening, heerlijk eten, prima prijsniveau. Hier komen we dus terug
S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Een leuk restaurant.
Zeker de moeite waart om eens te gaan eten.
Gezellige bediening die je een thuis gevoel geven.
Wij gaan er zeker nog een keer heen.
heel veel plezier daar
Jannet B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Omdat het enorm druk was moesten we 1,5 uur op ons voorgerecht wachten. Ze zijn volgens mij bekend met dit probleem, maar vervelend is het wel. Het was wel de moeite van het wachten waard, want het eten was verrukkelijk.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten met familie. Erg gezellig. Zijn hier voor het eerst maar komen zeker terug. Dus echt een aanrader.
Bediening krijgt van ons een 10.
nynke K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Lekker gegeten in prettige omgeving. Zeer vriendelijke bediening. . Tarte tatin met schorseneren en geitenkaasmousse was verrassend en zalig.
H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Wij hebben heerlijke spare-ribs gehad. Er lag te veel op ons bord, waardoor we het niet op kregen. Ons werd aangeboden om het in een doggy-bag mee naar huis te nemen. Nou, dat hebben we niet afgestaan. Wat waren ze heerlijk! Wij komen snel weer!