Restaurant De Gulzige Kater

Gedempte Kattendiep 33 9711 PM Groningen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant De Gulzige Kater

• : parkeer garage Q park ( rademarkt )

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Gulzige Kater

Desmond D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Leuk ingericht restaurant met lekker eten voor een etentje voor 2. Ook handig is de keuze om halve gerechten te bestellen. Zo kan je een lekker stuk vlees combineren met een Vega dish.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Al een paar keer hier gegeten, erg onder de indruk. Goede A-kwaliteit producten, variërende kaart deels rekening houdende met het seizoen,goede bereiding, prachtig geserveerd, vriendelijk personeel. Gezelligheid van een eetcafé met de kwaliteit van een restaurant. Voor iedereen aan te bevelen.
Theresia H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
De temperatuur in het restaurant was wat aan de lage kant. Verder alles top! Heerlijk eten, fijne relaxte plek om te eten!
Renzo B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Een leuke verrassing was, dat je het hoofdgerecht kon halveren en daardoor eventueel nog een ander hoofdgerecht kon nemen. Tevens een uitstekende en vriendelijke bediening alsmede ook zeer flexibel.
Lucas B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Een wildstoofschotel voor 16,95 blijkt klein bakje te zijn met paar stukjes vlees en 2 stukjes stokbrood Alle extra's moet je betalen anders was dit meer een voorgerechtje.We waren met zijn vieren wat uiteindelijk betekende dat er een behoorlijk bedrag bijkwam voor frites,salade en aardappelen. Niet weer dus Was vorig jaar al eens geweest Was toen ook niet bijzonder maar nu niet meer dus.Er zijn veel restaurants in Groningen waar je beter heen kunt gaan.
Guus B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het restaurant zat helemaal vol maar toch genoeg ruimte rondom de tafel, erg fijn. Echter duurde het aardig lang voordat drankjes werden geserveerd en het eten kwam. Gelukkig was de serveerster zich hier van bewust en bood meermalen haar excuses aan.
Qwert .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Vorige week vrijdag heb ik hier heerlijk gegeten. De gerechten bleken heel gemakkelijk veganistisch te maken of waren het al. Nu nog vegan nagerechten en plantaardige melk voor in de koffie! Hoe dan ook kom ik binnenkort weer, het eten was heel erg goed. En de Poké Bowls zijn zeker een aanrader.
Simon W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Ongeveer drie week geleden hier wat gegeten met collega's. Omdat het mogelijk is mixed menu's te kiezen, hebben we van alles wat kunnen eten. De kwaliteit van het eten is dikke prima, met een best aardige salade en knapperige friet. Verder een vriendelijke bediening en een aangenaam bruine aankleding. Dit eetcafé scoort terecht een acht plus.
HD77 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij de Gulzige Kater. Het restaurant was vol, de bediening prima en zeer vriendelijk. Het eten was super smakelijk (spareribs, varkensmedalions, gamba's en biefstuk). We hadden 2x een halve portie, een aanrader! Wordt keurig op twee aparte borden geserveerd, heel leuk en netjes!
We misten warme groenten bij de maaltijd (ze serveren friet en salade), maar we hebben ook niet gevraagd of dit kon. Maar als je geen salade lust is deze mogelijkheid wel gewenst.
Derk B.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Na een mislukt avontuur bij Het Heerenhuis (zie aldaar), neergestreken in de Gulzige Kater. Zeer sfeervolle ambiance en het eten was voortreffelijk! De mogelijkheid om van hoofdgerechten twee een half gerecht te nemen sprak mijn echtgenote zeer aan. Beperkte, maar originele, vega-kaart. Heerlijke gegrilde steak.
We komen terug!
YvonnevtO .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Zeer afwisselende kaart! Kom hier regelmatig eten en er staat altijd wel iets nieuws op. Begonnen met de smulkast. Fantastisch! Handig voor als je niet kan kiezen. O.a. Parmaham, tomatensoepje, kroketjes, olijven, bruscetta met heerlijke zalm en meer..
De hoofdgerechten kan je combineren. (1/2 + 1/2) Zo heb ik een kipstoofpotje met de geitenkaas in bladerdeeg gekozen. Stoofpotje was wat flauw, maar prima op smaak te brengen met wat peper en zout. Genoeg nagerechten om uit te kiezen, alleen geen ruimte meer voor. Patatjes & salade moet je overigens apart bijbestellen. Service was prima. Alert voor nieuwe drankjes en de gerechten keurig geintroduceerd door deze dame.
Roy J.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Met een gezelschap van vier volwassenen gegeten in de Gulzige Kater - het menu biedt de mogelijkheid om halve porties te bestellen als voorgerecht en hele porties als hoofdgerecht en de meeste gerechten zijn ook geschikt voor vegetariërs. De bediening is top : vriendelijk en heel servicegericht en niet opdringerig. de ambiance is goed : gedempt licht en veel warm rood.
De gerechten met bladerdeeg waren een beetje aan de vettige kant, jammergenoeg. Gelukkig hoefde je ook nooit lang te wachten op het eten.
e B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Leuk en lekker. Gezellige sfeer, wel wat rumoerig door een feestje op de bovenverdieping. Het menu bestaande uit alle hoofdgerechten was veel te veel, kleinere hapjes hadden volstaan. Voorgerecht heerlijk.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Met 2 personen goed gegeten bij De Gulzige Kater. Als voorgerecht de eend met zuurkoolbitterballen gehad, deze was prima maar geen uitgesproken smaken. De paddestoelenkroketjes zijn een aanrader, goed van smaak! Als hoofdgerecht beide voor 2 halve gerechten gekozen, dus veel kunnen proeven. De spareribs waren super mals en hadden een goede marinade. De gamba's waren ook prima van smaak en kwaliteit. Ook voor de vegetariërs is er genoeg keuze, het bladerdeegpakketje met geitenkaas was erg goed op smaak. Daarnaast de diamanthaas van de gril met daarbij een smaakvolle puree en krokantje van serranoham gehad. Als toevoeging krokante friet en een frisse salade. Het dessert van stoofperen was prima, alhoewel de peertjes zelf wel wat zachter hadden gekund en aan de zoete kant waren. Het nagerecht van cheesecake met sinaasappelijs viel in goede smaak. Prettig personeel dat niet te vaak maar ook niet te weinig langs komt. De rode huiswijn is overigens prima.
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Heerlijk gegeten! Een superkaart met veel keus en als je niet kan kiezen, mag je zelfs 2 halve gerechten kiezen. Een heerlijke kaasfondue vooraf gehad (wel machtig, maar superlekker), daarna zarzuela (visstoofschotel) en als klap op de vuurpijl een verrukkelijk dessert ( black&white). Zeker een aanrader. Gelukkig zaten wij wel naast de verwarming, zodat we die heel snel uit konden draaien.
MichelleB85 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Wat hebben wij hier heerlijk gegeten! Door de leuke en orginele menukaart hebben we veel kunnen proeven.
Je kunt namelijk 2 halve hoofdgerechten kiezen. Op die manier kun je meer proeven. Zo orgineel!
Bediening was spontaan, professioneel en had kennis van zijn producten. Iets wat ik erg fijn vind als ik een vraag heb!
Zeker een aanrader, komen snel terug
Wildrik P.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Gisteravond met een groepje van 7 voor de eerste keer bij dit restaurant gegeten. Drie gangen gegeten. Leuke, vlotte bediening. Geen uitleg bij het menu, wat opzich jammer is, omdat ze een dagmenu hebben en de mogelijkheid om 2 hoofdgerechten uit te kiezen half/half. Super leuk idee! Wij moesten redelijk lang wachten op het hoofdgerecht, dit kwam denk ik doordat er flink wat gasten zonder reservering binnen kwamen lopen. Bediening lostte dit goed op.

Ik heb zelf drie voorgerechten geproeft: Rundercarpacio, jaaa eindelijk weer een heerlijke carpacio, goede dressing ook! De eendenborst, lekker, vlees was erg koud, wellicht uit de koeling. De scampies, super lekker klein voorgerechtje.

Hoofdgerechten. Pepersteak dagmenu: medium gebakken, goed gebakken. Spareribs: goede spareribs! Niet te vet en lekker gekruid. Diamanthaas was erg lekker met een superlekkere salie jus.
Bij de hoofdgerechten kregen wij een lekkere frisse salade en goede doorgebakken frieten.

Nagerechten: Oranje boven en black and white. Heerlijke desserts, niet teveel en lekker met het verse fruit erbij.

Kortom: Super lekker gegeten, en 100% een aanrader. tot snel.
Robert .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Het eten is top. Kunnen kiezen uit halve hoofdgerechten is echt orgineel. Wijnkaart is beperkt en bediening is voldoende. Voor het eten, diamanthaas met rissotto, gaan we zeker terug.
Ben M.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Een leuk eetcafe met een prima prijs/kwaliteit verhouding. De bediening is altijd vlot en enorm vriendelijk, niets op aan te merken. Het eten is van goede kwaliteit. De spareribs zijn heerlijk en goed mals. De Varkenshaas-medaillons waren lekker, maar behoorlijke machtig. Ook het stoofpotje was heerlijk. Het concept dat je ook "halve" gerechten kunt bestellen is leuk bedacht. De Gulzige Kater is zeker een aanrader om een keer te gaan eten.
Pim W.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Prima gegeten hier, gewoon normaal lekker. Uitstekende bediening. Wel moesten wij even wachten tot het eten op tafel kwam, maar na een keer vragen kwam het vervolgens vrij snel. Wel erg jammer dat je voor friet en salade bij het hoofdgerecht moet betalen, in andere restaurants is dit onderdeel van het hoofdgerecht.