Restaurant de Goese Kade

31-113219974

Meer informatie over restaurant Restaurant de Goese Kade

Lies V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Afgelopen weekend bijzonder verrast, fijne bediening en heerlijke gerechten. Met name de steak tartaar viel bijzonder goed in de smaak. Het toetje chocolade en caramel en daarna een latte met friandises waren een perfecte afsluiting van deze avond. Top wij komen terug.
C K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Samen met mijn partner heb ik gelucht bij de Goese Kamer. Mijn vriend vroeg zich af wat een 'salade Goese Kamer' inhield. Antwoord: een salade met schaaldieren, schelpdieren en vis. Dat leek hem wel wat, dus hij bestelde een grote salade. Hij kreeg echter een klein bordje met sla aangemaakt met sojasaus en een stukje kabeljauw erop, verder niets. Toen hij hier wat van zei, kreeg hij te horen 'dat er toch vis op lag'. Mijn garnalenkroketjes waren slap, en de inhoud deed me eerder denken aan saus dan aan ragout. Het erbij geserveerde brood was keihard. Daarnaast is de prijs-kwaliteitverhouding in dit restaurant totaal zoek. Voor een eenvoudige lunch van matige kwaliteit mochten wij 49 euro afrekenen. Een teleurstellende ervaring.
Beps B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Even zoeken voor een parkeerplaats, maar eenmaal binnen krijg je een warm onthaal. Lekker ouderwets verwent daar, zelfs de kok kwam nog even het dessert brengen, dit heb ik in geen jaren meer meegemaakt, zo leuk. Het eten was ook zo verrassend, ook hier alles heerlijk klaargemaakt en 'eindelijk' eens geen sla, zo'n verademing dat er eens groente ligt die je thuis niet zo snel op tafel zet. Al met al, een echte aanrader. O, wij waren met drie personen en er werd rekening gehouden met de beperkingen in het eten van één persoon in ons gezelschap. Wij hebben ons laten verrassen en niet zelf ons eten gekozen, het was een risico, maar het was het in dit geval dubbel en dwars waard.
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Afgelopen zondag een heerlijk diner gehad bij dit restaurant. We kozen voor een 3 gangen verrassing's menu. De wijn spijs klopte helemaal.