Restaurant de Fuik

Maasdijk 1 5308 JA Aalst (Zaltbommel) Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Fuik

Culinaire heerlijkheden

Geniet van topgastronomie in een ontspannen sfeer. Chef Martin Ruisaard heeft in de loop der jaren zijn eigen signatuur ontwikkeld. Die laat zich kenmerken door Franse klassiekers die worden aangevuld met creativiteit en een moderne touch. Schuif ook eens aan voor de lunch, daar krijg je echt geen spijt van. Een bijzondere culinaire ervaring!

Meer informatie over restaurant Restaurant de Fuik

9,1
9,1
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Super gerechten, zeer goede presentatie en uitstekende kwaliteit
Marion R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijke gerechten met lekkere wijnen. Cava als aperitief: aanrader. Zelf bonbons kiezen bij de koffie: geweldig. Zeer vriendelijke, vlotte bediening. Wij komen zeker terug maar nu voor een lunch om van het uitzicht over de Maas te kunnen genieten.
artdubois .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Op 27 januari 2017 hebben we het voorrecht gehad om de 50 jarige bruiloft van onze vrienden mee te mogen vieren in een gezellige en sfeervolle ambiance. We werden ontvangen met heerlijke hapjes en dat ging aan tafel verder met overheerlijke amuses. Hierbij werd niet beknibbeld op de hoeveelheid. Maar dat lag zeker ook aan de voorbereidingen van onze vrienden. Kortom een smaakexplosie, die o.a. werd veroorzaakt door smakelijke vlees-en visgerechten, uitgespreid over zo'n 6 uur. Via Tonijn en zeetong surfden we verder naar Tonijn en Zeetong om uiteindelijk te belanden bij Eendenborstfilet en Black Angus Rund. Een selectie van Kazen met passende garnituur sloot dis festijn af. Een aanrader om een keer bij dit restaurant te eten en een groot compliment voor Martin en Rosita en hun staf. De bediening geef ik een 10. Ze leken opgeleid om het de gasten volledig naar de zin te maken.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Hier genoten van een avondje "Fuik" wat deze keer echt meeviel door de deelname aan de AH Restaurantactie. Gekozen voor een 5 gang surprise menu welke vooraf werden gegaan door enkele amuses van het huis en afgesloten met een koffie compleet.
Duurde daardoor al met al redelijk lang, maar dat geeft de gelegenheid
rustig te praten aan tafel. Zeker een aanrader.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij hebben een fijne, heerlijke avond gehad.
Hadden geboekt voor het AH aktie diner en kozen het 5 gangen speciaal diner, hele fijne subtiele smaken, perfect!
Marjan B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We hebben weer genoten van een heerlijke proeverij! Geweldig hoe alles klaargemaakt en opgemaakt was. De smaken waren heerlijk en klopten precies. Een echte aanrader om hier te gaan eten. Helaas was één van onze tafelgenoten ziek (niet van het eten!) en moest naar huis. We komen het zeker nog een keer overdoen met elkaar!! Graag tot ziens, Bert & Marjan Berendsen uit Tienhoven (ZH).
Charlotte R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten, een ster waardig !!!
We hadden het 5 gangen menu van de chef, wat een verrassende gerechten, heerlijk en mooi opgemaakt. Ook het wijnarrangement was verrassend. Vriendelijke bediening. We gaan zeker van de zomer een keer terug. Top restaurant. Een aanrader.
EjAt .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Correcte ontvangst en hoffelijk afscheid. Vriendelijke service en bediening. Mooie en prettige ambiance met een prachtig uitzicht. Het kunstige en smakelijke 5-gangen menu was een goede keuze en bovendien perfect in evenwicht. De bijpassende wijn was met e.e.a. eveneens goed in balans.
Wij hebben genoten en vinden restaurant De Fuik een aanrader.
Harry O.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Recent zeer smakelijk gegeten in dit strak ingerichte restaurant. Dit gaat niet ten koste van de sfeer: warm en gezellig. De bijdragen van de zeer attente gastvrouw en personeel dragen daar in bij. Mooie amuses gaan vooraf aan ons 5 gangen menu. Stuk voor stuk prachtige en smakelijke gerechten, ware smaakbommen. Tot slot nog gesmuld van de bonbonwagen. Zeer origineel ! Verbaasd dat dit restaurant geen ster heeft gekregen tijdens de recente sterrenregen.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Weer gewekdig gegeten met de AH actie, gekoszen voor het 5 gangen diner, alle gerechten waren van hoge kwaliteit en zeer smaakvol.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker gegeten met AH actie, gekozen voor 5 gangen arragement met bijpassend wijn arragement. Een grote afknapper was wel de dessertwijn deze is ook bij alle 4 de personen blijvenstaan !.
Verder waren de gerrechte van voorterffelijk.
FamilievandePol .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Op een zeer gure avond een hele warme ontvangst.
Gelijk mooie amuses, broodjes en tafelwater( kleine bijdrage voor de service). Alles loopt hier van een leie dakje.
Deskundig wijnadvies, prachtige gerechten, mooi gedekte tafels.
Vriendelijke uitgeleide met klein heerlijk presentje...leuk!!
Frits D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Zeer gastvrij, ongedwongen verrassend en van hoge kwaliteit.
Prachtige locatie aan de maas (mooi voor in de zomer) en warme inrichting.
Lejona B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijke avond, heerlijk gegeten en bediening die precies weet hoe zij het gasten naar de zin moeten maken. Een super avond uit!
HBurght .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijke gerechtjes gegeten en lekkere bijpassende wijn gedronken.
Echt genoten van de verrassende smaken samen met mijn echtgenote.????
Lilianne B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Zeer verrassende combinaties .Heerlijk gegeten .
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben genoten van een 5 gangen verrassingsmenu. De kwaliteit was erg goed. Dit restaurant is aan te bevelen als je een goede locatie zoekt voor een bijzonder diner.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Gewoonweg geweldig ! Je wordt geruisloos fantastisch op je wenken bediend. De ontvangst is zeer aangenaaam, het verloop van de avond heel prettig, in een woord geweldig.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
De fuik is een exclusief restaurant, aan de uitstekende reputatie wordt ruimschoots voldaan.
Een absolute aanrader, en het verrassingsmenu is zeker aan te bevelen. Mooie kleine gerechten die uitblinken in smaak en looks.
Echter een kleine kritisch opmerking: wijn per glas is nogal prijzig.
we gaan zeker nog eens terug naar De Fuik.
Annika P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Super lekker gegeten! Echt een aanrader! Wij hebben enorm genoten! Super gastvrouw en personeel ook! En het eten zag er allemaal super lekker uit!????????