Restaurant de Fuik

Maasdijk 1 5308 JA Aalst (Zaltbommel) Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Fuik

Culinaire heerlijkheden

Geniet van topgastronomie in een ontspannen sfeer. Chef Martin Ruisaard heeft in de loop der jaren zijn eigen signatuur ontwikkeld. Die laat zich kenmerken door Franse klassiekers die worden aangevuld met creativiteit en een moderne touch. Schuif ook eens aan voor de lunch, daar krijg je echt geen spijt van. Een bijzondere culinaire ervaring!

Meer informatie over restaurant Restaurant de Fuik

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 21:00

Ria V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Marjan B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We hebben weer genoten van een heerlijke proeverij! Geweldig hoe alles klaargemaakt en opgemaakt was. De smaken waren heerlijk en klopten precies. Een echte aanrader om hier te gaan eten. Helaas was één van onze tafelgenoten ziek (niet van het eten!) en moest naar huis. We komen het zeker nog een keer overdoen met elkaar!! Graag tot ziens, Bert & Marjan Berendsen uit Tienhoven (ZH).
EjAt .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Correcte ontvangst en hoffelijk afscheid. Vriendelijke service en bediening. Mooie en prettige ambiance met een prachtig uitzicht. Het kunstige en smakelijke 5-gangen menu was een goede keuze en bovendien perfect in evenwicht. De bijpassende wijn was met e.e.a. eveneens goed in balans.
Wij hebben genoten en vinden restaurant De Fuik een aanrader.
Harry O.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Recent zeer smakelijk gegeten in dit strak ingerichte restaurant. Dit gaat niet ten koste van de sfeer: warm en gezellig. De bijdragen van de zeer attente gastvrouw en personeel dragen daar in bij. Mooie amuses gaan vooraf aan ons 5 gangen menu. Stuk voor stuk prachtige en smakelijke gerechten, ware smaakbommen. Tot slot nog gesmuld van de bonbonwagen. Zeer origineel ! Verbaasd dat dit restaurant geen ster heeft gekregen tijdens de recente sterrenregen.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Weer gewekdig gegeten met de AH actie, gekoszen voor het 5 gangen diner, alle gerechten waren van hoge kwaliteit en zeer smaakvol.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker gegeten met AH actie, gekozen voor 5 gangen arragement met bijpassend wijn arragement. Een grote afknapper was wel de dessertwijn deze is ook bij alle 4 de personen blijvenstaan !.
Verder waren de gerrechte van voorterffelijk.
FamilievandePol .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Op een zeer gure avond een hele warme ontvangst.
Gelijk mooie amuses, broodjes en tafelwater( kleine bijdrage voor de service). Alles loopt hier van een leie dakje.
Deskundig wijnadvies, prachtige gerechten, mooi gedekte tafels.
Vriendelijke uitgeleide met klein heerlijk presentje...leuk!!
Frits D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Zeer gastvrij, ongedwongen verrassend en van hoge kwaliteit.
Prachtige locatie aan de maas (mooi voor in de zomer) en warme inrichting.
Lejona B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijke avond, heerlijk gegeten en bediening die precies weet hoe zij het gasten naar de zin moeten maken. Een super avond uit!
HBurght .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijke gerechtjes gegeten en lekkere bijpassende wijn gedronken.
Echt genoten van de verrassende smaken samen met mijn echtgenote.????
Lilianne B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Zeer verrassende combinaties .Heerlijk gegeten .
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben genoten van een 5 gangen verrassingsmenu. De kwaliteit was erg goed. Dit restaurant is aan te bevelen als je een goede locatie zoekt voor een bijzonder diner.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Gewoonweg geweldig ! Je wordt geruisloos fantastisch op je wenken bediend. De ontvangst is zeer aangenaaam, het verloop van de avond heel prettig, in een woord geweldig.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
De fuik is een exclusief restaurant, aan de uitstekende reputatie wordt ruimschoots voldaan.
Een absolute aanrader, en het verrassingsmenu is zeker aan te bevelen. Mooie kleine gerechten die uitblinken in smaak en looks.
Echter een kleine kritisch opmerking: wijn per glas is nogal prijzig.
we gaan zeker nog eens terug naar De Fuik.
Annika P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Super lekker gegeten! Echt een aanrader! Wij hebben enorm genoten! Super gastvrouw en personeel ook! En het eten zag er allemaal super lekker uit!????????
Henri P.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Oog voor detail en vriendelijke en juiste bediening. Gedurende de avond meerdere malen verrast. In een heerlijke sfeer genoten van de avond.
Een echte aanrader en we komen zeker nog een keer terug.
estie .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Met de AH-kortingsactie met 4 personen genoten van het 5-gangenmenu met de favoriete topgerechten van de chef. De gerechten hadden het formaat van een tussengerecht. Je kon overigens ook een 3-gangenmenu kiezen van de kaart. Het voordeel van het 5-gangenmenu was dat je meer smaken kon proeven. En dat hebben we geweten! Wat een heerlijke combinaties! Tijdens de gangen genoten van goede bijpassende wijn en bij de koffie en thee na de maaltijd kwam de chef met een rijdend buffet vol handgemaakte bonbons en andere zoete lekkernijen. De bediening was goed, persoonlijk en vriendelijk. Ook de chef diende regelmatig de borden op, hetgeen wij erg konden waarderen. Een echte aanrader dit restaurant!
louise.sudmeyer .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Alle gerechten zijn zowel lekker als mooi maar deze keer vonden we de Bisque Homard echt fantastisch. Een fijn restaurant, fantastisch terras en heerlijk eten. Wat kan je nog meer wensen op een mooie zomeravond.
Emmeke R.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Na een vriendelijke ontvangst mochten wij plaats nemen op het terras, dat een bijzonder compliment verdient voor het prachtig uitzicht over de Maas. Wat een genot om zo tongstrelende gerechten te mogen nuttigen. Een keur aan amuses; de een nog lekkerder dan de ander. Een heerlijke 5 gangenproeverij en geurige thee met eigen gemaakte lekkernijen als afsluiting. Iedere gang werd vriendelijk en deskundig toegelicht. Ja, dit restaurant verdient wel een extra aanbeveling !! Zeker op weg naar een ster en een trits mutsen. Het is een feest om hier te dineren !
kochie .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Gisteravond gegeten bij de fuik in Aalst
Wat een feest voor de smaak papillen. alles was werkelijk verrukkelijk.er heerst een ongedwongen sfeer jong personeel maar vakkundig. We reserveerde via de AH actie
En het 5 gangen menu is zeker een aanrader door de heerlijke amuses vooraf de verse broodjes op tafel en de koffie met bonbons na was het meer dan genoeg .erg verse producten met liefde bereid.en als bonus een prachtige locatie aan het water een echte aanrader hier gaan we zeker terug