Restaurant de Egelantier

Teteringsedijk 103 4817 MB Breda Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant de Egelantier

Bourgondisch tafelen

Wat in de 16e en 17e eeuw het symbool voor de liefde was is vandaag een karakteristiek restaurant in Breda. De Egelantier bestaat al langer en hier kan je nu dan ook dineren of borrelen vooraf of nadien, in een nostalgisch interieur met een typerend café-uitstraling. Kies voor de ambachtelijke uitgebreide keuken of laat je verwennen door het verrassingsmenu. Altijd tafel je gezellig, romantisch en Bourgondisch, zowel binnen als buiten op het terras.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Egelantier

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Susanne M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
RINUS D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wij hebben weer genoten
Onze somalische buurvrouw mee
Deze vond het ook heerlijk ,en gezellig
Gezellig dingen op die zij nog niet kon ,geweldige ervaring
En wij zijn zoiezo tevreden
Dick9 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Er wordt zorg besteed aan de gerechten. Heerlijk. Een aanrader. Prechtige bediening. Alles prima, ook het restaurant ziet er prima uit door een recente verbouwing. Fijne sfeer.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
voor de derde keer gegeten met de korting van de ah actie het is weer lekker geweest
ik heb nog kaarten en ga zeker nog vaker naar dit restaurant
Benvdongen .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Bij binnenkomst werden we vriendelijk welkom geheten maar de jassen moesten we zelf maar in de garderobe hangen ik denk dat daarom er erg veel jassen op de stoelen werden gehangen.
Het aanbieden van de menukaart en het noteren van een eerste drankje duurde wel lang(het was mijns inziens best wel druk voor een doordeweekse avond.(veel Albert Heijntjes net als wij)
Daarna liep alles gesmeerd.
De gerechten waren leuk opgemaakt en alles smaakte verrukkelijk, evenals de er bij geserveerde Huiswijn.
Hoewel de normale menukaart niet de goedkoopste gerechten laat zien is het beslist de moeite waard om er nog eens binnen te wippen voor een smakelijkl avondje.
Aholt .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heel lekker gegeten, prachtige inrichting en prettige bediening. Gegeten op basis van de AH actie 2e 3-gangen menu gratis. Een ietwat beperkte keuze uit drie mogelijkheden per gang. Maar het heeft echt prima gesmaakt. Een echte aanrader!
Korsmit .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Niet voor herhaling vatbaar.
Weinig keus tijdens de Albert Heijn actie.
Kwaliteit was tegenvallend
Onze verwachting van de Albert Heijn actie is , lijkt ons, kennis maken met de kwaliteit
, zodat we terugkomen.
Tevens was er geen kindermenu op de kaart ??
Annetje P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst, werden vlot geholpen en het eten werd leuk aangekleed geserveerd. Daarnaast smaakte het erg lekker
Anjabielars .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De zaak was verbouwd en dat was goed te zien. Leuk opgeknapt. Eten was lekker geen hoogstandje. Ruim voldoende gegeten.
Yasmine V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het eten was prima. Wel wat ingewikkelde onbeduidende termen worden gebruikt voor de gerechten waardoor ik meerdere keren om uitleg moest vragen wat het precies inhield.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
wederom heerlijk gegeten van een nieuwe keuze alles zag er fantastisch uit en smaakte weer prima
zeker nog meerdere bezoekjes waard heb nog ah actiekaarten dus dat komt wel goed

leny
QenQ .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Op zondag 9 oktober heerlijk gegeten met AH 3 gangen keuzemenu. Vriendelijke ontvangst, we konden een 2 pers. tafeltje uitzoeken. Zaten boven op podium bij het raam, prima plaats. Zowel voorgerecht van frisse salade als de mousse van gerookte forel smaakte prima. Ook hoofgerecht Spaans vispannetje en duo van Hollands speenvarken viel in de smaak. Het nagerecht proeverij van framboos was een heerlijke zoete afsluiter. Wij waren zeer tevreden over de vlotte attente bediening. Wij komen zeker terug!
Tineke7756 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Goede bediening met goede gerechten die lekker van smaak zijn.
We zijn hier al meerdere malen geweest enhet steeds een goed restaurant, zeker aan te bevelen
Anne-Marie A.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Gezellig restaurant, alle ruimte en rustige bediening, geen gehaast. Er was voldoende ruimte tussen de gangen.
Fantasierijke gerechten mooi geserveerd en de porties waren goed.. Italiaanse kaastaart was verrukkelijk ,heerlijke frietjes. Ook als je vegetarisch eet wordt je verwend. Ik vond het genieten. En een fijne sfeer. Kom hier vast nog eens terug!
Hans-Marion .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Erg mooi heringericht restaurant. Was nodig, maar ziet er nu erg mooi, warm en gezellig uit. We voelden ons echt "thuis". De bediening was netjes, gezellig, ongedwongen en zeker niet te formeel. We kwamen met een AH-IENS-kaart. Hiervoor had men een mooi menu samengesteld tegen een goede prijs. We kozen voor enkele glazen huiswijn welke Zuid-Afrikaan het prima deed. Kortom, prima avond, prima gegeten. Gaan vaker terug komen. De vaste menukaart is wel een tikkeltje prijzig.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
evenals voorgaande keren heerlijk gegeten met de korting van de ah restautantactie
gerechten zijn zeer verrassend van presentatie en smaak

bediening vlot en vriendelijk

een echte aanrader om nogmaals te gaan

L Duijvelaar
RINUS D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
wij zijn geweest met de ah restaurant bon
het was super gezellig
heerlijk eten
en als afsluiter koffietrio heerlijk
goed personeel heel attent ,komen snel terug
Patenpap .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Een grote teleurstelling! Hadden met onze AH-kaart maar een zéér beperkte keuze. Als voorgerecht een forel mousse die in een onhandig diep bakje zat en bovendien tè koud was. Hoofdgerecht konden wij kiezen uit varkensvlees, een Spaans vispotje of een vegetarisch taartje. Wij kozen voor het Spaans vispotje, wat absoluut niet Spaans was! Het bestond alleen maar uit goedkope witvis soorten en stukken Serumisticks (!?) in een wit-waterige saus. Het Meringue dessert was om de tanden op stuk te bijten, met te weinig fruit. Advies: Als je als restaurant geen zin hebt om goede, smakelijke gerechten te maken voor gasten met een kortingsbon, moet je gewoon niet meedoen aan deze actie, want dit was een anti-reclame voor de zaak!
Nicoline K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Afgelopen woensdagavond hebben mijn vriendin en ik hier gegeten. We hadden gebruik gemaakt van de AH actie. Het was een heerlijke kennismaking. We hebben genoten van alle gerechten. Behalve dat het heerlijk was, zagen de gerechten er ook nog mooi en aantrekkelijk uit. De bediening was ook erg vriendelijk. Wat een heerlijkheid om hier te eten! We komen zeker nog eens terug.
Cvn100 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten, alles was goed en lekker klaargemaakt en het werd mooi gepresenteerd. De bediening was heel vriendelijk. Wij hebben genoten en komen zeker nog een keertje terug. Alleen jammer dat ze niets met de opmerking , die we van te voren bij de reservering doorgaven (dat het om een verjaardag ging) gedaan hebben...we misten het 'vuurwerk'...