Restaurant de Egelantier

Teteringsedijk 103 4817 MB Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Egelantier

Bourgondisch tafelen

Wat in de 16e en 17e eeuw het symbool voor de liefde was is vandaag een karakteristiek restaurant in Breda. De Egelantier bestaat al langer en hier kan je nu dan ook dineren of borrelen vooraf of nadien, in een nostalgisch interieur met een typerend café-uitstraling. Kies voor de ambachtelijke uitgebreide keuken of laat je verwennen door het verrassingsmenu. Altijd tafel je gezellig, romantisch en Bourgondisch, zowel binnen als buiten op het terras.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Egelantier

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het eten was echt verrassend. Super lekkere smaak combinaties en een prachtige presentatie! Echt een aanrader voor iedereen en wij komen zeker nog een keer terug.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Leuk restaurant vaak langs gekomen, nu met de ah actie eens binnen geweest. Goed eten mooi verzorgd, leuke sfeer. Zeker een aanrader waar ik zo weer eens langs zou gaan.
pietvanhelden .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Ja, 10-20 jaar geleden heel vaak en toen was het erg goed. Nu geweest en het is zelfs nog beter. Een reden om nog vaak dit restaurant te bezoeken (ook zonder AH-actie).
pietvanhelden .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben een topavond gehad. Lekker en verzorgd eten, heel vriendelijke en attente bediening. Het restaurant was zeer goed bezet, maar geen overlast van lange wachttijden, luidruchtig, gehaast personeel. Perfect
QenQ .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Op woensdagavond zijn wij met de AH actie gaan eten. Heerlijk voorgerecht van mousse surimi, hoofdgerecht lekkerbek van schelvis en zalig nagerecht was proeverij van sinaasappel. De bediening was attent en we mochten zelf kiezen waar we wilden zitten, het was niet heel erg druk. Een aanrader al diverse malen hier gegeten. We komen zeker terug.
Henriette P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hadden last van wat tijdsdruk en dat had ik bij de reservering gezet. Er is heel goed en attent mee omgegaan. Het eten was prima. Verrassende gerechten met een groentetaartje erbij bv. Ook werd tussendoor een keer gevraagd of alles naar wens was. Verder was wel jammer dat er spek om de aardappelpuree zat, terwijl ik wel vis eet maar geen vlees. Al had ik dat niet vermeld, dat doe ik de volgende keer wel. Maar zeker een aanrader als we een eet adres in Breda zoeken. Wat trouwens ook fijn is dat je best dicht bij het centrum zit en geen parkeer kosten hoeft te betalen.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Gezellige en rustige bediening. Heerlijk onthaasten, gerechten worden niet te snel geserveerd. En het eten is erg lekker en niet te veel!
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Vriendelijk personeel, snelle bediening.
Het restaurant is een echte aanrader. Wij hadden gereserveerd met de actie van AH maar de benadering was niet anders dan bij ander klanten. Er is moeite genomen om een bijzonder menu neer te zetten. dat is zeker gelukt, het eten was voortreffelijk!

A.K.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening en gezellige inrichting in het restaurant.
Wij voelden ons prima op ons gemak en werden absoluut niet minder gastvrij behandeld ook al betaalden wij minder omdat we meededen aan de AH-restaurantactie.
Mieke F.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
het was super wij allen zijn vol lof over dit restaurant.
Lieve en leuke bediening niet opdringerig nee leuk gezellig.
Het eten was uitstekend goed van smaak niet te weinig niet te veel en voor het oog ook een plaatje .Zo mooi opgediend.
Dit restaurant krijgt van ons een pluim.
Susanne M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ze hebben veel fantasie bij de omschrijving van de gerechten.
Bij het nagerecht was niet te proeven dat het van verse sinasappel gemak is.
RINUS D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wij hebben weer genoten
Onze somalische buurvrouw mee
Deze vond het ook heerlijk ,en gezellig
Gezellig dingen op die zij nog niet kon ,geweldige ervaring
En wij zijn zoiezo tevreden
dick9 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Er wordt zorg besteed aan de gerechten. Heerlijk. Een aanrader. Prechtige bediening. Alles prima, ook het restaurant ziet er prima uit door een recente verbouwing. Fijne sfeer.
hma.duijvelaar .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
voor de derde keer gegeten met de korting van de ah actie het is weer lekker geweest
ik heb nog kaarten en ga zeker nog vaker naar dit restaurant
benvdongen .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Bij binnenkomst werden we vriendelijk welkom geheten maar de jassen moesten we zelf maar in de garderobe hangen ik denk dat daarom er erg veel jassen op de stoelen werden gehangen.
Het aanbieden van de menukaart en het noteren van een eerste drankje duurde wel lang(het was mijns inziens best wel druk voor een doordeweekse avond.(veel Albert Heijntjes net als wij)
Daarna liep alles gesmeerd.
De gerechten waren leuk opgemaakt en alles smaakte verrukkelijk, evenals de er bij geserveerde Huiswijn.
Hoewel de normale menukaart niet de goedkoopste gerechten laat zien is het beslist de moeite waard om er nog eens binnen te wippen voor een smakelijkl avondje.
aholt .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heel lekker gegeten, prachtige inrichting en prettige bediening. Gegeten op basis van de AH actie 2e 3-gangen menu gratis. Een ietwat beperkte keuze uit drie mogelijkheden per gang. Maar het heeft echt prima gesmaakt. Een echte aanrader!
Korsmit .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Niet voor herhaling vatbaar.
Weinig keus tijdens de Albert Heijn actie.
Kwaliteit was tegenvallend
Onze verwachting van de Albert Heijn actie is , lijkt ons, kennis maken met de kwaliteit
, zodat we terugkomen.
Tevens was er geen kindermenu op de kaart ??
Annetje P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst, werden vlot geholpen en het eten werd leuk aangekleed geserveerd. Daarnaast smaakte het erg lekker
anjabielars .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De zaak was verbouwd en dat was goed te zien. Leuk opgeknapt. Eten was lekker geen hoogstandje. Ruim voldoende gegeten.
Yasmine V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het eten was prima. Wel wat ingewikkelde onbeduidende termen worden gebruikt voor de gerechten waardoor ik meerdere keren om uitleg moest vragen wat het precies inhield.