Restaurant de Egelantier

Teteringsedijk 103 4817 MB Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Egelantier

Bourgondisch tafelen

Wat in de 16e en 17e eeuw het symbool voor de liefde was is vandaag een karakteristiek restaurant in Breda. De Egelantier bestaat al langer en hier kan je nu dan ook dineren of borrelen vooraf of nadien, in een nostalgisch interieur met een typerend café-uitstraling. Kies voor de ambachtelijke uitgebreide keuken of laat je verwennen door het verrassingsmenu. Altijd tafel je gezellig, romantisch en Bourgondisch, zowel binnen als buiten op het terras.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Egelantier

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Egelantier

Olaf-Judith E.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Fijne plek voor een avondje uit eten met vrienden, vriendelijke bediening en grote diversiteit aan gerechten voor een goede prijs kwaliteit verhouding. Mooi opgediende gerechten, soms wat vreemde combinaties, maar altijd smakelijk.
Wij begrijpen alleen de actie niet waarbij je het nagerecht gratis krijgt als je deze direct besteld bij aanvang van de avond????
Donald R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Interieur netjes verzorgd, leuke details, veel verwijzingen naar heerlijk eten. Gerechten zijn overzichtelijk en to-the-point. Alles op het bord is functioneel. Goed afgemeten porties. De frieten zijn geweldig ! De bediening is correct, zonder te overdrijven. De wijn die we bij het eten hadden (boomerang bay) was ook heerlijk.
tdegraaf1 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gekozen voor 4-gangen "Valentijns" menu en alles was uitstekend, ontvangst en bediening vriendelijk en correct. Wij komen zeker nog terug!
erna.keun .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Ik mis de alleen de verjaardag verrassing.
veder was het erg goed een aan rader voor een keer terug te komen.
Ook waren ze opletten dat ik een noten allergie had
Personeel erg vriendelijk
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het personeel is vriendelijk en houdt rekening met dieet wensen. Het eten is van constante kwaliteit en het menu gaat mee met de seizoenen,
fam-sanders .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
We moesten 1 uur wachten voordat ons voorgerecht kwam. Ook het hoofdgerecht liet lang op zich wachten. De friet was niet helemaal gaar. Er zat kaneel in de pepersaus. Kwestie van smaak, maar niet onze smaak. We zijn al veel bij de egelantier geweest. Maar deze keer was het een grote tegenvaller.
Loek W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Gevarieerde en geen standaard kaart.
Was wel een beetje fris in het restaurant.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een fijne sfeer. Professionele, vriendelijke en vrolijke bediening
Dit is de feedback die ik wil geven, helaas moet dit zinnetje erbij omdat het anders te weinig tekens zijn...
marian V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Een aanrader als je heerlijk wil eten, lekker wil zitten, vriendelijk wil worden geholpen en erg voordelig uit wilt zijn.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Goede bediening en alles netjes en strak
Jan Van G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Al diverse malen hier heerlijk gegeten.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Het wildmenu was in een woord voortreffelijk. Zonder dat er frites of andere dikmakers bij werden geserveerd hadden wij met vier gangen toch prima ons buikje vol.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Net een super lekker 6 gangen wildmenu gegeten. Nog t/m dit weekend dus straks nog een keer reserveren. Echt superlekker!
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Jammer van de kunstbloemetjes op de tafels; hou meer van het echte werk en een mooi boeket op de bar zou ook meer kleur geven.
Jolanda I.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij komen hier graag een zíjn er al meerdere keren geweest met de AH actie. Alleen jammer dat het menu daarvan niet wat meer afgewisseld wordt anders waren we er vast nog vaker geweest.
ceesreinieren .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het was goed toeven bij de Egelantier. Gezellig geroesemoes en lekker gegeten. Aanrader en zeker nog een keer terug. Echter een verplichting om 120 tekens te moeten gebruiken voor een recensie, bevalt me niet
jokevsteen .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
fijne locatie goede bediening en goede kwaliteit van het eten. goede parkeer gelegenheid .
Alles was naar wens een pluim voor de egelantier.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
De actie-gerechten waren niet naar onze smaak; we hebben dus a-la-carte besteld. Carpaccio uitstekend, frites en groente prima, maar het vlees was matig.
pdjongh .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Er kon slechts gekozen worden uit een speciaal AH-menu. Overigens geen bezwaar.
Vlotte, plezierige bediening in een rumoerig verblijf .
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
goede ambiance en bediening. Qua gerechten sterk uiteenlopend (van ruimschoots voldoende, de beenham, naar erg mager en weinig te weten de australische kangeroe-gerecht).
Verder nog verrassing bij afrekenen: het brood wordt alsnog in rekening gebracht zonder dat hierover van tevoren melding was gemaakt of dat ergens was te lezen stond (en ook nog 4,95 per persoon.
Kort samengevat: leuke eettent maar een volgende keer zal duidelijk meer open kaart gespeeld moeten worden wat er wel en niet bij het menu hoort