Restaurant de Egelantier

Teteringsedijk 103 4817 MB Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Egelantier

Bourgondisch tafelen

Wat in de 16e en 17e eeuw het symbool voor de liefde was is vandaag een karakteristiek restaurant in Breda. De Egelantier bestaat al langer en hier kan je nu dan ook dineren of borrelen vooraf of nadien, in een nostalgisch interieur met een typerend café-uitstraling. Kies voor de ambachtelijke uitgebreide keuken of laat je verwennen door het verrassingsmenu. Altijd tafel je gezellig, romantisch en Bourgondisch, zowel binnen als buiten op het terras.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Egelantier

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Op de valreep hebben we gereserveerd met de AH actie. We hebben genoten van het 3-gangen keuze menu. De hoeveelheden waren ruim, de opmaak speels, leuk. De smaak goed. Verrassende combinaties. De zaak zat afgeladen vol, wat een positief en gezellig beeld geeft. Wel een beetje rumoerig, wat logisch is. De bediening was vlot en zeer vriendelijk, het eten en drinken kwam snel door. Al met al een positieve ervaring en voor herhaling vatbaar!
jeanenkeesvanbree .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
jammer dat we op het hoofdgerecht wat lang hebben gewacht, terwijl ander die later besteld had het al hadden, geen excuus
Gerry V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
wij hebben gegeten wat wij echt lekker vonden, maar waren teleurgesteld over het brood, de frites en het beenhammetje dat dermate zout was, dat we thuis onze dorst hebben moeten lessen!
over de bediening en het interieur alleen maar lof.
John V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
voorgerecht had niets met een mousse te maken en had de consistentie van semi harde boter (kwam ook recht uit de koeling)
de lekkerbek van schelvis was meer beslag dan vis (niet helemaal opgegeten), het volgens de kaart "licht gepekelde" beenhammetje was zout, maar dan ook bremzout !! (niet opgegeten) verder fabriek frites, puree niet op smaak, suikerklont in het sorbet ijs kortom dus zeer teleurstellend en mag dan wel een AH actie zijn waar je niet heel veel van moet verwachten maar hier is overduidelijk een heel slecht visite kaartje afgegeven, jammer!
Marjolein W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekker eten, vriendelijke bediening, mooie inrichting! Een echte aanrader om samen met je partner, familie of collega's naartoe te gaan.
Gerda A.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk weer gegeten en je word nooit teleurgesteld want het is op zich al een feestje zoals je de gerechten gepresenteerd krijgt. Alle 3 de gangen waren heerlijk en lekker afgesloten met koffie en 3 verschillende likeurtjes.
Mindel S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Niet langer wachten gewoon doen
RINUS D.
Ja het was heerlijk
Alles een dikke 10
Ben hier vaak te vinden
Gezellig goed eten ,lekker vers top
Top personeel
Sfeer super
Marijn M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben vanavond heerlijk gegeten !De sfeer was uitstekend en het personeel heel attent. De borden waren mooi opgemaakt en de smaak van de gerechten was voortreffelijk. Het voorgerecht was prima, het hoofdgerecht ( beenham) echt geweldig en ook het toetje, wat een beetje aan de zoete kant was, toch nog een dikke voldoende.
We kijken tevreden terug naar deze avond, en komen zeker nog een keer terug om iets anders van de kaart te kunnen kiezen.
jcmdegraaf .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Ja .Heerlijk gegeten met m,n Zus voor onze verjaardag .
Super gegeten alles was heerlijk ,goede bediening .Super .
Voor herhaling ,zeker weten
Anne Marie V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Erg lekker gegeten en heel attend en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.zal zeker nog een keer terug komen.
RINUS D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Zoals altijd ,verschrikkelijk lekker goed verzorgd
Top personeel
Heerlijke verse producten top bereid
Dit is een 1 ste klas restaurant
Wisselende kaart heerlijk gezellig
Ga zo door top
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het eten was echt verrassend. Super lekkere smaak combinaties en een prachtige presentatie! Echt een aanrader voor iedereen en wij komen zeker nog een keer terug.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Leuk restaurant vaak langs gekomen, nu met de ah actie eens binnen geweest. Goed eten mooi verzorgd, leuke sfeer. Zeker een aanrader waar ik zo weer eens langs zou gaan.
pietvanhelden .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Ja, 10-20 jaar geleden heel vaak en toen was het erg goed. Nu geweest en het is zelfs nog beter. Een reden om nog vaak dit restaurant te bezoeken (ook zonder AH-actie).
pietvanhelden .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben een topavond gehad. Lekker en verzorgd eten, heel vriendelijke en attente bediening. Het restaurant was zeer goed bezet, maar geen overlast van lange wachttijden, luidruchtig, gehaast personeel. Perfect
QenQ .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Op woensdagavond zijn wij met de AH actie gaan eten. Heerlijk voorgerecht van mousse surimi, hoofdgerecht lekkerbek van schelvis en zalig nagerecht was proeverij van sinaasappel. De bediening was attent en we mochten zelf kiezen waar we wilden zitten, het was niet heel erg druk. Een aanrader al diverse malen hier gegeten. We komen zeker terug.
Henriette P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hadden last van wat tijdsdruk en dat had ik bij de reservering gezet. Er is heel goed en attent mee omgegaan. Het eten was prima. Verrassende gerechten met een groentetaartje erbij bv. Ook werd tussendoor een keer gevraagd of alles naar wens was. Verder was wel jammer dat er spek om de aardappelpuree zat, terwijl ik wel vis eet maar geen vlees. Al had ik dat niet vermeld, dat doe ik de volgende keer wel. Maar zeker een aanrader als we een eet adres in Breda zoeken. Wat trouwens ook fijn is dat je best dicht bij het centrum zit en geen parkeer kosten hoeft te betalen.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Gezellige en rustige bediening. Heerlijk onthaasten, gerechten worden niet te snel geserveerd. En het eten is erg lekker en niet te veel!
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Vriendelijk personeel, snelle bediening.
Het restaurant is een echte aanrader. Wij hadden gereserveerd met de actie van AH maar de benadering was niet anders dan bij ander klanten. Er is moeite genomen om een bijzonder menu neer te zetten. dat is zeker gelukt, het eten was voortreffelijk!

A.K.