Restaurant de Egelantier

Teteringsedijk 103 4817 MB Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Egelantier

Bourgondisch tafelen

Wat in de 16e en 17e eeuw het symbool voor de liefde was is vandaag een karakteristiek restaurant in Breda. De Egelantier bestaat al langer en hier kan je nu dan ook dineren of borrelen vooraf of nadien, in een nostalgisch interieur met een typerend café-uitstraling. Kies voor de ambachtelijke uitgebreide keuken of laat je verwennen door het verrassingsmenu. Altijd tafel je gezellig, romantisch en Bourgondisch, zowel binnen als buiten op het terras.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Egelantier

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Egelantier

vako .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Pinkie V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
We zijn vriendelijk ontvangen, hebben heerlijk gegeten en met zorg bediend. Zeker een herhaling waard.
De gerechten zijn mooi opgemaakt en smaakvol. De hoeveelheid is ruim voldoende. De kwaliteit is prima. Gelukkig geen te harde achtergrondmuziek.
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heer;lijk gegeten, prima menu keuze voor de AH actie, goede bediening.Zeker voor herhaling vatbaar.Mooi opgediende gerechten zeer smaakvol ook voor t oog!
E. R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Leuke lokatie, vriendelijke personeel, wachttijd kort, eten heerlijk, prijs prima voor de kwaliteit.
Een minpuntje, in deze tijd met al het fruit, hadden we liever geen perzik uit blik.
Beslist komen we hier terug.
Hans-Marion .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Weer eens terug geweest naar de Egelantier. Zoals altijd goed en gezellig. Bediening niet te formeel vriendelijk en attent, gezellig interieur, mooie kaart tegen een prima prijs. Prijs-kwaliteit dan ook zeer goed. Kortom, heerlijk gegeten gedurende een gezellige avond. Blijven met enige regelmaat terugkomen.
j K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Wat minder enthousiast. Ik besteld een vegetarisch gerecht (Tahin met geroosterde groenten) en dit viel zwaar tegen. je verwacht dat het 'gemis' van vlees of vis gecompenseerd wordt met extra groenten of eiwitten/noten. Teleurgesteld kreeg ik alleen wat couscous. Jammer, zal niet snel weer terugkomen.
Helen H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Als jarenlange trouwe gasten sinds tijden weer eens gegeten bij de Egelantier. Het was een onvergetelijke ervaring maar niet in positieve zin. Alles duurde lang. Iedereen kreeg drankjes, brood en voorgerechten al die na ons besteld hadden. De prijzen zijn met de tijd goed gestegen de kwaliteit is flink gedaald. Na twee pogingen om een naar wens gebakken tournedos te krijgen, was het helaas niet gelukt. Ik had medium done besteld en ik kreeg een grijze en droog doorbakken schoenzool op m'n bord. Een tweede poging werd gedaan, maar toen kreeg ik een half rauw stuk vlees en half afgebakken patatjes. Mijn man bestelde medium en kreeg eerst medium. Doordat mijn vlees opnieuw gemaakt zou worden, werd ook zijn vlees opnieuw bereid. Dat was netjes! Hij kreeg alleen vervolgens een heel rauw stuk vlees. De kok deed nog een poging om uit te leggen dat het vlees wel goed was en heeft de gerechten uiteindelijk van de rekening gehaald. Met 2 kleine kinderen waren wij blij om weer een avondje samen uit eten te gaan. Deze avond is verpest en daar balen wij van. Wat een avond met lekker eten moest zijn, eindigt met thee en koekjes op de bank.
jcmdegraaf .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Ja hier geweest en gezellig met m,n Zus gegeten van AH Restaurant bon .
Goede bediening voorgerecht forel heerlijk mooi opgemaakt .Hoofdgerecht kangaroe nooit op maar heerlijk enfriet ensalade prima en nagerecht heerlijk merenque met mango .Alles vonden we Super komen zeker nog een keer terug
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Leuke vlotte bediening. Seer klantgericht en serviceverlenend. Heerlijke gerechten. Het beenhammetje was n bejesus droog. Verder was allies lekker en ruin voldoende. .
Lorene D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heb zalig gegeten met de bonnen van de AH restaurant deal. Geen constructieve feedback, service, bediening, wachttijd, gerechten alles was goed.
Mieke F.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Het was een gezellige avond, we hebben ons verwend gevoeld met heerlijk eten en een goeie service
stan P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
prima eten. grote maaltijden, dus een goed vol gevoel na eten..alle borden zien er erg goed uit ..vriendelijk personeel. leuk restaurant
hma.duijvelaar .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
wederom lekker gegeten als vonden we de soep deze keer n beetje aan de zoute kant maar ondanks dat is het nog steeds een aanrader hier te eten
Kitty V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Prijs kwaliteit is goed. Geen standaardgerechten op de menu-kaart en dat is uitstekend bevallen. WIj hebben heerlijk gegeten.
Corry B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het is een fijn restaurant gezellig en vriendelijk personeel
Het as een heerlijk menu
Een aanrader
Wij zullen hier zeker nog eens gaan eten
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Dit was ons derde bezoek aan de Egelantier. En dat van harte! Complimenten voor de ontvangst en service! En natuurlijk het heerlijke eten! Tot de volgende keer!
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Met Ah actie gegeten, super heerlijk. Ontzettend leuke bediening. Jammer dat we zo ver weg wonen.
Echt een grote aanrader.
gerja41 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
lekker gegeten met AH menu.
goede keus te maken uit vooraf samengesteld keuzemenu.
leuke ambiance en gezellig muziekje op de achtergrond .
Tini D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Het was weer perfect !!
dank
hma.duijvelaar .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
wederom heerlijk gegeten en verheug me op 16 augustus dan gaan we met 6 personen
als ze de kaart niet veranderen weet ik wat ik dan eet omdat het weer lekker was