Restaurant de Egelantier

Teteringsedijk 103 4817 MB Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Egelantier

Bourgondisch tafelen

Wat in de 16e en 17e eeuw het symbool voor de liefde was is vandaag een karakteristiek restaurant in Breda. De Egelantier bestaat al langer en hier kan je nu dan ook dineren of borrelen vooraf of nadien, in een nostalgisch interieur met een typerend café-uitstraling. Kies voor de ambachtelijke uitgebreide keuken of laat je verwennen door het verrassingsmenu. Altijd tafel je gezellig, romantisch en Bourgondisch, zowel binnen als buiten op het terras.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Egelantier

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Egelantier

Ger D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Het wildmenu was in een woord voortreffelijk. Zonder dat er frites of andere dikmakers bij werden geserveerd hadden wij met vier gangen toch prima ons buikje vol.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Net een super lekker 6 gangen wildmenu gegeten. Nog t/m dit weekend dus straks nog een keer reserveren. Echt superlekker!
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Jammer van de kunstbloemetjes op de tafels; hou meer van het echte werk en een mooi boeket op de bar zou ook meer kleur geven.
Jolanda I.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij komen hier graag een zíjn er al meerdere keren geweest met de AH actie. Alleen jammer dat het menu daarvan niet wat meer afgewisseld wordt anders waren we er vast nog vaker geweest.
ceesreinieren .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het was goed toeven bij de Egelantier. Gezellig geroesemoes en lekker gegeten. Aanrader en zeker nog een keer terug. Echter een verplichting om 120 tekens te moeten gebruiken voor een recensie, bevalt me niet
jokevsteen .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
fijne locatie goede bediening en goede kwaliteit van het eten. goede parkeer gelegenheid .
Alles was naar wens een pluim voor de egelantier.
pdjongh .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Er kon slechts gekozen worden uit een speciaal AH-menu. Overigens geen bezwaar.
Vlotte, plezierige bediening in een rumoerig verblijf .
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
De actie-gerechten waren niet naar onze smaak; we hebben dus a-la-carte besteld. Carpaccio uitstekend, frites en groente prima, maar het vlees was matig.
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
goede ambiance en bediening. Qua gerechten sterk uiteenlopend (van ruimschoots voldoende, de beenham, naar erg mager en weinig te weten de australische kangeroe-gerecht).
Verder nog verrassing bij afrekenen: het brood wordt alsnog in rekening gebracht zonder dat hierover van tevoren melding was gemaakt of dat ergens was te lezen stond (en ook nog 4,95 per persoon.
Kort samengevat: leuke eettent maar een volgende keer zal duidelijk meer open kaart gespeeld moeten worden wat er wel en niet bij het menu hoort
Jeffrey A.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Leuke ingerichtte zaak met vriendelijk personeel.Minpunt prijs/kwaliteit niet in verhouding.
Kaart staan leuke gerechten op maar maak gebruik van verse producten.
hma.duijvelaar .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
wederom heeerlijk gegeten ,jammer dat de ah actie tot einde van deze maand is en mijn actiekaarten op zijn
voor het komend jaar beslist hier gaan eten als ze weer meedoen met de ah restaurantactie
F.J.M. S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Een sfeervolle, eenvoudige inrichting,waarbij de factor "menselijkheid" bij het personeel een grote rol speelt.
Voor herhaling vatbaar.
Johan N.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het samen-genieten menu was geen straf. Heerlijk gegeten aan een prettige tafel op een fijn plek.
Met de familie die allemaal zeer tevreden waren.
Edwin W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Met AH actie gegeten. Forel vooraf, gestoofde kangoeroe als hoofdgerecht en merengue voor t dessert. Smaakte prima en de borden waren leuk opgemaakt. Twee kleine minpuntjes, het licht achterin was te fel en je bord werd wel erg snel weggehaald. Komen zeker een keer terug.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Prima in het totaal, redelijk prijsniveau en heel lekker eten, vooral de opmaak en garnering valt op.
Aanrader dus. Attent en vriendelijk personeel
Sandra E.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Gisteravond samen met mijn partner hier gegeten. We werden vriendelijk ontvangen. Menu voor de AH actie is divers, gerechten worden met zorg klaar gemaakt, met oog voor details. Het eten is heerlijk, bediening is vriendelijk en komt regelmatig langs. De sfeer is gezellig.
Vooraf een brood mandje besteld, brood is gebakken in het restaurant zelf en is erg lekker!
Al met al heerlijk gegeten, op een rustig tempo.
Inge R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Goed, gezellig en nette service. We hadden dit keer gekozen voor het AH menu. Normaal eten wij hier a la carte. Was prima. Egelantier bestaat al jaren in Breda.
Natasja D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Altijd vriendelijk personeel! Het restaurant bij uitstek met onze allergieën. De kok stelt een speciaal menu samen voor mijn man en ook ik kan voldoende gerechten kiezen en ze worden eventueel glutenvrij gemaakt! Super!
dinyvangeel .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Reserveringsisteem prima
Gerecht viel tegen vis pot was erg droog!Jammer
Vorige keer was het veel beter.Zelfde gegeten wij zijn vis liefhebbers dus dit viel ons tege
vako .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Mooi opgemaakte borden ,maar de smaak van de gerechten was het telkens net niet.Vooral de salade veel te zuur .Ook was de hoeveelheid vlees (kangoeroe) heel weinig net zoals de friet wat ook heel weinig was voor 2 personen.En appelmoes bij een vispotje ..? Wel heel vriendelijke bediening en een nette inrichting.