Restaurant de Egelantier

Teteringsedijk 103 4817 MB Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Egelantier

Bourgondisch tafelen

Wat in de 16e en 17e eeuw het symbool voor de liefde was is vandaag een karakteristiek restaurant in Breda. De Egelantier bestaat al langer en hier kan je nu dan ook dineren of borrelen vooraf of nadien, in een nostalgisch interieur met een typerend café-uitstraling. Kies voor de ambachtelijke uitgebreide keuken of laat je verwennen door het verrassingsmenu. Altijd tafel je gezellig, romantisch en Bourgondisch, zowel binnen als buiten op het terras.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Egelantier

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Egelantier

Annemiek D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Lekker gegeten, voldoende tijd tussen de 3 gangen en vriendelijke bediening. We hebben hier al meerdere keren gegeten en komen weer terug!
Wies T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten
Goede bediening
Vanessa S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Lekker eten veel keuze. Zeer vriendelijk personeel. Alleen een beetje rumoerig. En leuke actie zomaar. We kregen de toetjes gratis!
Jolanda I.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Het eten was heel lekker maar de prijzen best duur. Tournedos al helemaal. Ook de frisdrank is prijzig. 2.65 voor klein flesje van 25ml is veel.
Dus dat mag allemaal best wat lager.
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Wij hebben een super avond gehad. De sfeer was heel gemoedelijk, de dames en heren van de bediening waren vriendelijk en enthousiast. Het eten was zalig. Wij gaan zeker een keer terug!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
We hebben erg lekker gegeten. Het feit dat we gelijk dessert moesten bestellen (dan is het gratis) komt vreemd over. We moesten wel wat lang wachten voordat we voorgerecht kregen. Misschien wat brood serveren zodat we al iets hebben. Het afruimen duurde ook wel lang. We zaten zeker 15 minuten met lege borden voordat de tafel werd afgeruimd terwijl er zeker 5 of 6 keer bediening langs liep en ook nog keek, maar geen actie. Dat was wel jammer, maar kwaliteit van het eten was prima.
E. D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Het eten was goed. Hier en daar zelfs orgineel. Bediening uitermate plezierig en ontspannen. Prijs-kwaliteit in orde. We hebben een plezierige avond beleefd.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Erg leuke en gevarieerde kaart. Goede kwaliteit eten voor een prettige kaart. Vaker hier gaan eten en iedere keer zeer goed bevallen. Aanrader!!!!
Wimenantoinette .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
We hadden gereserveerd voor sharing dinner. 4 gangen met diverse gerechtjes, leuk opgediend op langwerpige schalen. Voor ons klopte het allemaal, de uitleg en gesprekjes met het vriendelijke personeel, de verrassende combinaties in de verschillende gangen. Heerlijk. 3 uur lang gezellig getafeld voor een goede prijs. Aanrader.
Janneke S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We waren verrast door de mooie menukaart en de kwaliteit van het eten. Sympathieke bediening. Helemaal prima!
Natasja D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, goede service en ambiance. Erg fijn hoe wordt meegedacht om lekker te eten ondanks de allergieën . Top
Bert J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Afgelopen weekend weer heerlijke gegeten bij de Egelantier. Deze keer hadden we gekozen voor het share dining proeverij diner. Verrassende presentatie van zowel smaken als de wijze van serveren! Vooral de bijpassende bierproeverij (voor mijn vrouw de wijnen) was erg lekker. Een echte aanrader en we komen snel weer terug!
frank K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
eten was goed, de bediening minder goed. we zaten in het hoekje van het restaurant wat niet overzichtelijk is voor de bediening. meer controle en aandacht zou hier op zijn plaats zijn. tevens moesten we bij iedere gang om bestek vragen. het heeft natuurlijk niet onze avond verpest maar wil het wel benoemen als verbeterpunt.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
De bediening was vriendelijk en goed, het menu was origineel en we hebben lekker gegeten.
Is zeker voor herhaling vatbaar.
Michel R.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
ik ben gekomen n.a.v. een mailing voor Shared Dining met de bierproeverij. Het was perfect, super heerlijk gegeten. Een heel kleine minpuntje zou zijn dat de bediening niet perfect op de hoogte was van wat er geserveerd werd; maar het doet niets minder op de kwaliteit van het geheel. Ik heb een zeer fijne avond gehad. Na ruim 25 jaar bezoek aan de Egelantier, nog altijd zeer tevreden over dit restaurant.
J.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
De Peking eens was vet en niet warm. Jammer het eerste gerecht, de mosselen, waren heerlijk. De meisjes oftewel de bediening was uitstekend. We komen zeker terug. Dank.
Connie M.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
De Egelantier is een gezellig restaurant met vlotte bediening en prima eten. Er is een goede prijs-kwaliteit verhouding.
Natasja H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Goede bediening. Fijne sfeer! Fam. Helmhout
Olaf-Judith E.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Fijne plek voor een avondje uit eten met vrienden, vriendelijke bediening en grote diversiteit aan gerechten voor een goede prijs kwaliteit verhouding. Mooi opgediende gerechten, soms wat vreemde combinaties, maar altijd smakelijk.
Wij begrijpen alleen de actie niet waarbij je het nagerecht gratis krijgt als je deze direct besteld bij aanvang van de avond????
D. R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Interieur netjes verzorgd, leuke details, veel verwijzingen naar heerlijk eten. Gerechten zijn overzichtelijk en to-the-point. Alles op het bord is functioneel. Goed afgemeten porties. De frieten zijn geweldig ! De bediening is correct, zonder te overdrijven. De wijn die we bij het eten hadden (boomerang bay) was ook heerlijk.