Restaurant de Egelantier

Teteringsedijk 103 4817 MB Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Egelantier

Bourgondisch tafelen

Wat in de 16e en 17e eeuw het symbool voor de liefde was is vandaag een karakteristiek restaurant in Breda. De Egelantier bestaat al langer en hier kan je nu dan ook dineren of borrelen vooraf of nadien, in een nostalgisch interieur met een typerend café-uitstraling. Kies voor de ambachtelijke uitgebreide keuken of laat je verwennen door het verrassingsmenu. Altijd tafel je gezellig, romantisch en Bourgondisch, zowel binnen als buiten op het terras.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Egelantier

Ivan D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Zeer hoge kwaliteit voor een passende prijs
jomataks .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Met de AH actie een goede keuze uit de 3 gangen voor ieder apart. De gerechten sfeervol geserveerd. De bediening speelde leuk in op de opmerkingen van ons.
sonja H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
prijzen lijken met het AH menu wat omhoog geschroefd te zijn. Beenhammetje is voor mijn gevoel vooraf bereid en later opgewarmd. verder lekker gegeten in een fijne entourage.
Nel E.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Wij hebben afgelopen vrijdag genoten van een ah diner,het was goed en erg gezellig.De gerechten die we hadden besteld waren prima.Het personeel was vriendelijk,we zaten erg goed op ons gemak ze gaven ons alle tijd om de drankjes te nuttigen,er was totaal geen haast bij .We hadden echt alle tijd,we zaten niet op een schopstoel als je dat gezegde kent.Dat vonden wij erg fijn.Buiten is ook een mooi terras en gezellig ingericht,daar gaan we zeker nog een keer terug.
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
We komen geregeld in de Egelantier. Wat we jammer vinden is dat de keuzemogelijkheden voor het AH menu zeer beperkt is. Wat er op deze AH menu kaart stond was niet wat we echt lekker vinden en het bedrag van 35 euro dekte zeker niet de lading van dit menu. Ook al krijg je de helft gratis, we vinden dit te duur voor hetgeen aangeboden wordt. Voor ons een reden om geen gebruik meer te maken van het AH menu bij de Egelantier Dan betaal je misschien wat minder, maar wanneer je verplicht uit een zeer beperkte kaart moet kiezen, dan doe je dit niet meer.
Een welgemeende suggestie voor de Egelantier: Laat gasten kiezen uit de uitgebreide menukaart en reken daar dan de helft voor. Dit gebeurt ook bij restaurant de Saeck in Breda.
De bediening was overigens uitstekend!
Dana D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We hadden de AHkorting. We waren niet tevreden over met name de hoofdgerechten. We hadden wat vaker in dit restaurant gegeten, tot tevredenheid. Maar dit keer viel het zwaar tegen.
Annelies E.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Wij hebben hier gegeten met de AH restaurantbonnen. Heerlijk gegeten. Prachtig opgemaakte borden. De vitello was zalig en het aardbeientriotoetje heerlijk. Vriendelijke bediening.
Melissa M.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
het is voor mij de tweede keer dat ik hier eet en alles was lekker en gezellig. Ik moet wel zeggen dat de hoofdmenu iets minder was, maar het voorgerecht en nagerecht waren heel goed. service was warm en vriendelijk. ik kom hier zeker nog een keer langs.
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Prima tent! Prijs/kwaliteit is goed. We hebben lekker gegeten voor een leuk bedrag. Restaurant de Eglanier is zeker een locatie waar je naartoe moet gaan!
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
In een prettige ambiance heerlijk gegeten! Wat vooral opvalt is het keuzemenu in de AH restaurant actie. Geen standaard menu, heerlijke voorgerechten (o.a. forel), verrassende hoofdgerechten (kangoeroe, Marokkaans) en desserts die er mogen zijn (o.a. merengue). Kortom een zeer geslaagd avondje uit (eten).
pjmvdmeeren .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Vriendelijk personeel relaxexte sfeer heerlijk gegeten heb hier nog oude bekende ontmoet helemaal Top.
Mvg Peter en Trees.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
wij hebben bij de Egelantier (weer) heel lekker gegeten. Door de drukte en wellicht de akoestiek en onze plek midden in de zaak konden wij elkaar helaas maar met moeite verstaan. Dat was best vermoeiend. Verder alleen maar positief over de keuken en de bediening.
benvdongen .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
In tegenstelling tot een vorige keer (het was toen erg druk) Was het gisteren rustig
Maar we hebben lekker gegeten (buiten op het Leuk ingerichte terras)
Komen er beslist nog een keertje terug Om de kaart eens uit te pluizen(zonder AH actie)
B. van Dongen
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij hebben met de restaurantactie een heerlijk driegangenmenu op. Wel jammer dat de keuze niet zo groot was.
Maar het was wel ontzettend lekker!
henrivangool .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We zaten in de tuin met heerlijke muziek, vakantiegevoel. Eten was prima. Alleen de rekening snapten we achteraf niet, er stond nergens vermeld dat we een menu hadden van 35 euro. Op de kaart stonden per gerecht de prijzen, maar op de rekening stond alleen die 35 euro vermeld.
Verder zeker voor herhaling vatbaar.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
AH Aktie was omzeild door een apart inlegblad bij het menu te voegen. Hierop stond niets van onze gading. Toen hebben we gekozen voor het asperge menu. We waren veel te veel geld nu kwijt. Er zaten nog twee andere mensen in het restaurant. Veel te rustig en daardoor sfeerloos. De verjaardag van mijn vrouw hadden we wat positiever willen afsluiten.
marijkewag .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Via ah actie weer eens bij de Egelantier terecht gekomen.
Voorgerechten zijn prima. Hoofdgerechten : kangoeroebereidingen was een prima gerecht het is een soort ragout met een lekkere rode wijnsaus, de vegetarische tagine viel tegen, weinig smaak. . De nagerecht en zijn prima. Ah menu kost 35 euro.
De bediening was vriendelijk. Plus punt is dat er een ruime parkeerplaats achter dit restaurant ligt.