Restaurant de Echoput

Lunch tafels vanaf 8 personen op aanvraag

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Echoput

LOUIS V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Geweldig lekkere en fijne gerechtjes, niet te veel maar zeker voldoende met heel lekkere en speciale huisgemaakte toetsen. Enkel het hoofdgerecht miste voor ons een speciale vorm van aardappel (vb. een speciaal huisgemaakt kroketje, een speciaal bereidt patatje of pureetje zodat we niet bij alles een broodje zouden moeten eten). Wij zaten met een heerlijk zomers weertje op het leuke terras,( soms wat lawaai voorbij rijdende auto's) en in januari was het ook geweldig om binnen te zitten.Wachttijd heb ik lang aangeduid omdat onze keuze "precies goed" er niet tussenstond. WIJ GAAN ZEKER NOG TERUG als we in de buurt zijn! EEN AANRADER !
V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Fantastisch gegeten en genoten, erg vriendelijk personeel en heerlijke authentieke gerechten. De locatie is uitmuntend en de wijnen waren ook top! 10/10!!!
Eric P.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Met ruim voldoende parkeergelegenheid en aperitief op het verzorgt terras verloopt het ontvangst als een relationeel welkom. Onderwijl wordt voorgesorteerd op het dinner dmv aanbevelingen en mogelijkheden. Ten tijde van de pré-amuse en amuse is de tafel (binnen) gereed en gaat de met oog voor detail ober ons voor. De gerechten zijn kwalitatief, verfijnd en met zorg bereid. Bijpassende wijnen worden geadviseerd en zonodig voorzien van achtergrond informatie, altijd doen, altijd goed. In een culinair vriendelijk ambiance met respect voor de gast op ster niveau genoten van de lamsnek met een chateau Tour Léognan 2013, een voortreffelijke combinatie alsmede locatie.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Vriendelijke ontvangst en bediening.
Prijs/kwaliteit van gerechten uitstekend.
Harry L.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Perfecte lunch met heerlijke , mooie en uitgebalanceerde gerechten. Stevig in prijs maar het gebodene is dit ruimschoots waard
S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Vlees waaronder wild op de kaart Visspecialiteiten zouden wat uitgebreider kunnen. verder prima ambiance .
We komen zeker terug
Leendert V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Wat een toptrstsurant. De keujen was rop! Mooie getechten, goede opboiw, juisye porties en top smaken! Daarbiij de perfecte maitre/sommelier: ook nog de juiste biertjes erbij. Topavond!!!! 10!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Wij zijn echt met een soort 'high' van het terrein van de Echoput afgereden. Amuses van gefermenteerde groenten erg origineel. Gerechten divers; als vleesliefhebber zelfs genoten van het vegetarische gerecht 'lentekriebels' met o.a. gefrituurde brandnetelblaadjes. Wijnen + de kennis van de wijnen dik in orde. Bediening legt je echt in de watten.
Zeker een van onze beste dinner ervaringen ooit!!
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Smaakvol ingericht. Zeer vriendelijk en kundig personeel, gerechten prachtig opgemaakt en verrassende smaakcombinaties. Er werd goed geluisterd naar onze wijnwensen.
Mariecke S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Dit is niet de moeite waard voor even gezellige avond uit. Saai ingericht, bediening is saai, muziek afwezig. Dit is notabene het restaurant van de smaak professor van Nederland. Daar merk je niks van. We vonden het sfeerloos, eten was saai, smaak was niets bijzonders (we koken zelf veel beter!!), obers doen als of dit eten op hoog niveau is. Kortom, geen aanrader!
Martis V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk eten, goee bediening, leuke sfeer. Wij hadden een 3 gangen menu genomen. Bij het nagerecht had wel iets verfrissend gekunt, want de gerechten hiervoor waren redelijk machtig. Het toetje kan daarom beter wat minder machtig gemaakt worden. Misschien wat meer ijs in plaats van eekhoorntjesbrood.
Gerrit T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
gewoon heel goed
Jan-Paul R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Bij ontvangst had er niemand interesse in onze komst. Afgesproken aan ronde tafel te zitten. Op zeer onprofessionele wijze werd uitgelegd dat er maar 1 ronde tafel was, iedereen een dergelijk verzoek kon doen, maar dat het dan maar de vraag was of dat voldaan werd.
Vervolgens de hele avond door een popi-jopie geholpen, die daadwerkelijk geen enkel moment de juiste toon wist te raken, en zelfs mee luisterde naar onze gesprekken en daar opmerkingen over maakte. (laten ze zelfs bij de plaatselijke snackbar uit hun hoofd)
Geen enkel spannend gerecht, fantasieloos. De koffie sloeg echt alles. Aantal mensen vroegen om een dubbele espresso, dat was het zeker niet, meer oploskoffie, ook niet warm, wel 8 euro 90, vanwege de ongevraagde friandaises.
Het was overigens ongelooflijk druk, dus er is ofwel weinig concurrentie in de buurt, ofwel iedereeen vindt alles prachtig in apeldoorn.
Tip: investeer in goed personeel
Jacqueline G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Tja, om nu drie uur lang te worden aangesproken met ‘beste mensen’ werkt al niet sfeerverhogend, als dan nog het zachtgekookte ei lauw is en de koffie koud moet je helaas concluderen dat het resultaat niet voldoet aan de verwachtingen
Simon M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Wij zijn een jong stel die onze vakantie kwamen afsluiten hier bij de Echoput. We wilde onszelf trakteren op een diner wat wij normaal niet snel zouden nuttigen aangezien wij 'gewone' studenten zijn.
De bediening was erg vriendelijk en zeer professioneel, dit omdat er een erg vervelende tafel een eindje van ons vandaan zat waar zij heel erg geduldig mee omgingen zonder dat dit ten koste ging van andere gasten. Sommigen van de bediening waren wat onervaren maar redde zich prima. Als zij een enkele keer een van onze vragen (we zijn vrij nieuws-en leergierig) niet gelijk konden beantwoorden dan werd dit na kort overleg netjes wel gedaan.
Het eten was erg goed en ik zou er zo nog een keer gaan eten. Kleine dingen die ons opvielen waren dat ook al is het een Franse keuken ze hier erg gesteld zijn op crèmes en room. Wij vonden deze ook erg lekker al waren de houtduif en de aardpeer naar onze smaak hierdoor een tik uit balans. De hoeveelheid zorgde ervoor dat vooral de ingelegde groentes er niet meer tegenop konden en wegvielen in een mond vol room. Het hertenkalf was verrukkelijk alleen had mijn vriendin een zeer taai stuk van de gestoofde bereiding, dit was jammer.
Aardpeer was naar onze mening een van de sterren van het menu en het dessert was erg verassend door gebruik van dennennaalden en eekhoorntjesbrood.

Ik zou er zo nog een keer eten maar daar is mijn stufi eigenlijk niet voor bedoeld.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Een zeer fijn avond gehad met een vriend. Keurig ontvangst, goed eten, en een vlotte en nette bediening. Zelfs je Tesla (en mogelijk ook andere Eeectra auto) kan je voor niks opladen.
Labeldop V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
30 en 31 december hier diner gebruikt.
Mensen die hier werken zijn meer dan vriendelijk en dat geeft een gastvrij gevoel.
Gerechten tijdens beide diners waren goed maar niet meer dan dat.
Geadviseerde wijnen sloten wel mooi aan.
Wanneer je bijvoorbeeld een whisky besteld moet je wel stevig in de schoenen staan want een klein maatje kost 15 euro en dat is veel te veel.
louise H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heel prima eten in een mooie entourage. Contact ervaarde wij als wat onpersoonlijk. Jammer dat er zoveel mensen aan je tafel komen met verschillende functies. Op het verzoek om aan een andere tafel te kunnen zitten werden geen mogelijkheden geboden. We hadden een leuke avond en zullen de Echoput vast nog eens bezoeken.
Ymke K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Attente ontvangst en uitstekende bediening. Heerlijk wildmenu met mooie tussengerechten besteld met bijpassend wijnarrangement . Alles zeer goed van kwaliteit en kundig en sympathiek begeleid in een luxe ambiance die heel ontspannend en feestelijk is. Echt een aanrader.
Carla J.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Tot drie keer toe dingen vergeten terwijl het niet druk was. Personeel was vriendelijk maar communicatie onderling kan beter. De fouten die er gemaakt werden verwacht je niet in een restaurant van dit niveau. Eten was prima.