Restaurant de Echoput

Lunch tafels vanaf 8 personen op aanvraag

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Echoput

Robert Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Service, bediening en eten waren goed maar voor een sterren restaurant ook niet meer dan dat, geserveerde wijnen en gerechten waren kwalitatief goed maar veilig, niet uitdagend
J.P. W.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Mooi verrassingsmenu, fijne gerechten met verrassende smaken en aparte bijpassende Franse wijnen. Aangename bediening. Aanbevolen.
Dirry H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Het was prettig en goed, heeft onze verwachting weer waargemaakt (waren er een aantal jaren, zonder specifieke reden, niet geweest)
Coen W.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Hier onverwacht op doorreis gegeten. Het eten in de bar/bistro was verrassend goed, bv eendeboutjes vooraf en daarna een mooie ribeye en een prima zalmsalade. De service was goed maar de sfeer vonden wij kil en zakelijk. We hadden daar meer van verwacht, ook gezien de fraaie ligging midden in het bos.
Dennis T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Uitstekend ontvangst, mooi restaurant met perfect eten in rustige sfeer. We zijn na het welkomst gerecht naar de bar gegaan hebben een heerlijke schotel met wild gegeten. Je eet vanalles wat je niet in de supermarkt tegenkomt dus je ervaart hele nieuwe smaken en texturen wat ook nog uistekend gemaakt is.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
De Echoput staat 86e in Lekker. Dat is onterecht. Er zijn betere restaurants die niet in de top 100 staan. Bijvoorbeeld Allemansgeest in Voorschoten en Hofstede Meerzigt in Zoetermeer. De bediening was rommelig en slordig en het verrassingsmenu van de chef was teleurstellend. Makeel in bietensap, klein stukje eend dat was het wel. De rest was groente. Kortom prijs-kwaliteit verhouding (€ 65 per couvert) klopte niet. Erg jammer.
Andre K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk eten en prima service. Uitstraling van een hotel eetzaal. Met wat verrijdbare schermen of planten en bloemenbakken lijkt dat eenvoudig aan te passen
LOUIS V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Geweldig lekkere en fijne gerechtjes, niet te veel maar zeker voldoende met heel lekkere en speciale huisgemaakte toetsen. Enkel het hoofdgerecht miste voor ons een speciale vorm van aardappel (vb. een speciaal huisgemaakt kroketje, een speciaal bereidt patatje of pureetje zodat we niet bij alles een broodje zouden moeten eten). Wij zaten met een heerlijk zomers weertje op het leuke terras,( soms wat lawaai voorbij rijdende auto's) en in januari was het ook geweldig om binnen te zitten.Wachttijd heb ik lang aangeduid omdat onze keuze "precies goed" er niet tussenstond. WIJ GAAN ZEKER NOG TERUG als we in de buurt zijn! EEN AANRADER !
V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Fantastisch gegeten en genoten, erg vriendelijk personeel en heerlijke authentieke gerechten. De locatie is uitmuntend en de wijnen waren ook top! 10/10!!!
Eric P.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Met ruim voldoende parkeergelegenheid en aperitief op het verzorgt terras verloopt het ontvangst als een relationeel welkom. Onderwijl wordt voorgesorteerd op het dinner dmv aanbevelingen en mogelijkheden. Ten tijde van de pré-amuse en amuse is de tafel (binnen) gereed en gaat de met oog voor detail ober ons voor. De gerechten zijn kwalitatief, verfijnd en met zorg bereid. Bijpassende wijnen worden geadviseerd en zonodig voorzien van achtergrond informatie, altijd doen, altijd goed. In een culinair vriendelijk ambiance met respect voor de gast op ster niveau genoten van de lamsnek met een chateau Tour Léognan 2013, een voortreffelijke combinatie alsmede locatie.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Vriendelijke ontvangst en bediening.
Prijs/kwaliteit van gerechten uitstekend.
Harry L.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Perfecte lunch met heerlijke , mooie en uitgebalanceerde gerechten. Stevig in prijs maar het gebodene is dit ruimschoots waard
S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Vlees waaronder wild op de kaart Visspecialiteiten zouden wat uitgebreider kunnen. verder prima ambiance .
We komen zeker terug
Leendert V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Wat een toptrstsurant. De keujen was rop! Mooie getechten, goede opboiw, juisye porties en top smaken! Daarbiij de perfecte maitre/sommelier: ook nog de juiste biertjes erbij. Topavond!!!! 10!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Wij zijn echt met een soort 'high' van het terrein van de Echoput afgereden. Amuses van gefermenteerde groenten erg origineel. Gerechten divers; als vleesliefhebber zelfs genoten van het vegetarische gerecht 'lentekriebels' met o.a. gefrituurde brandnetelblaadjes. Wijnen + de kennis van de wijnen dik in orde. Bediening legt je echt in de watten.
Zeker een van onze beste dinner ervaringen ooit!!
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Smaakvol ingericht. Zeer vriendelijk en kundig personeel, gerechten prachtig opgemaakt en verrassende smaakcombinaties. Er werd goed geluisterd naar onze wijnwensen.
Mariecke S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Dit is niet de moeite waard voor even gezellige avond uit. Saai ingericht, bediening is saai, muziek afwezig. Dit is notabene het restaurant van de smaak professor van Nederland. Daar merk je niks van. We vonden het sfeerloos, eten was saai, smaak was niets bijzonders (we koken zelf veel beter!!), obers doen als of dit eten op hoog niveau is. Kortom, geen aanrader!
Martis V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk eten, goee bediening, leuke sfeer. Wij hadden een 3 gangen menu genomen. Bij het nagerecht had wel iets verfrissend gekunt, want de gerechten hiervoor waren redelijk machtig. Het toetje kan daarom beter wat minder machtig gemaakt worden. Misschien wat meer ijs in plaats van eekhoorntjesbrood.
Gerrit T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
gewoon heel goed
Jan-Paul R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Bij ontvangst had er niemand interesse in onze komst. Afgesproken aan ronde tafel te zitten. Op zeer onprofessionele wijze werd uitgelegd dat er maar 1 ronde tafel was, iedereen een dergelijk verzoek kon doen, maar dat het dan maar de vraag was of dat voldaan werd.
Vervolgens de hele avond door een popi-jopie geholpen, die daadwerkelijk geen enkel moment de juiste toon wist te raken, en zelfs mee luisterde naar onze gesprekken en daar opmerkingen over maakte. (laten ze zelfs bij de plaatselijke snackbar uit hun hoofd)
Geen enkel spannend gerecht, fantasieloos. De koffie sloeg echt alles. Aantal mensen vroegen om een dubbele espresso, dat was het zeker niet, meer oploskoffie, ook niet warm, wel 8 euro 90, vanwege de ongevraagde friandaises.
Het was overigens ongelooflijk druk, dus er is ofwel weinig concurrentie in de buurt, ofwel iedereeen vindt alles prachtig in apeldoorn.
Tip: investeer in goed personeel