Restaurant de Echoput

Lunch tafels vanaf 8 personen op aanvraag

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Echoput

Fons V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Van het weekend hier samen met mijn vriendin genoten van het gastronisch menu. Het was genieten! De houtduif: heerlijk. De aardpeer was heel verrassend en smaakvol. De eend, het hert, het is allemaal aan te raden!
Bediening verder heel vriendelijk, misschien iets stijf (behalve de sommelière, zij was een spontane meid met leuk gevoel voor humeur). Ambiance is ontspannen en niet te zakelijk. Met het decor hadden we ontzettend geluk, want er lag buiten een mooi pak sneeuw. Binnen is het prima, niet heel spannend.
Al met al toch een dikke aanrader!
Lisette H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Bij binnenkomt werden wij in een ongezellige hoek in het restaurant gezet, bij even zeuren mochten wij toch in het restaurant zitten , helaas was de open haart niet aan ( al 1 jaar niet ). Wij hebben div wild bereidingen gegeten ( allemaal even smakeloos ) Tip voor de keuken, bij elk gerecht worden biertjes geserveerd , spruitjes zijn ook lekker.
Josephine.buijs B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Mooie gerechten met bijpassende wijn en goede correcte service! Prachtige ligging in de bossen bij Apeldoorn en een moderne strakke inrichting. De gerechten waren verrassend van smaak en mooie seizoensprodukten waren er gebruik. Lekker Wild!
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk eten, vlotte bediening, mag wel iets sneller doorkomen met brood en wijn in het begin en de afrekening
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
De gerechten waren erg lekker en werden mooi gepresenteerd. Het personeel was vriendelijk en de sfeer heel aangenaam. Wij vonden de wachttijd tussen de gerechten erg lang. Wij waren er van 19:00 uur tot 23:10 uur en bestelden vier gangen. Het was druk op de parkeerplaats; nog een gezelschap?? Keuken overbelast??
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Lekker gegeten maar op eindpunten liet keuken het afweten. Kwam niet altijd warm op tafel, soms iets onevenwichtig gemaakt qua garing. Bediening schonk een geoxideerde fles uit, wat naderhand werd recht gezet toen wij daar over een opmerking maakte. Werd niet berekend.
sander B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Uitstekend gegeten en een zeer vriendelijke bediening. We zijn in het wildseizoen geweest en wat een heerlijke gerechten gekregen.
Wel aan de prijzige kant maar je krijgt absoluut waar voor je geld.
Aanrader!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
De hertenrug was niet mals; de messen bot en ik vind het eten uit diepe borden onhandig. Hdet desert en de wijnen waren zeer goed
martin D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Werkelijk geweldige beleving bij de Echoput. Alles klopt hier. De gerechten zijn voortreffelijk. Het wild menu werkelijk niet te versmaden. Top wijnen en alles tegen zeer schappelijke prijzen. Zeer aanbevelenswaardig.
Rein P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Waarom hebben ze geen ster? De gerechten zijn voortreffelijk, niet zo'n overdaad aan gangen, prima sfeer. Mijn zoon is geen viseter, dus het thema wild sprak hem prima aan.
Ton F.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Aangezien ik geen alcohol drink, werd heel verrassend thee aangeboden bij het tussengerecht en het hoofdgerecht. Heel geslaagd!
Frederik_de_Baspod .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De Echoput blijft een voornaam restaurant op de Nederlandse restaurant kaart.
De locatie is een sensatie, en zo ook de wild gerechten die geserveerd worden. Vriendelijke bediening, wat jong ook, maar prima. De sommelier (?) bracht ons een interessante keuze aan mooie wijnen, wijnen die goed aansluiten bij de gerechten. Bij het gerecht van mijn partner was er teveel zeen, dat werd direct teruggenomen. Een paar minuten later kwamen er nieuwe borden, zodat we toch tegelijk van het eten konden genieten.
Algehele sfeer is bijzonder, al valt de muziek soms op, en dat zal wellicht niet de bedoeling zijn?
Oh, het dessert was meesterlijk.
Kortom, een feest daar in Hoog Soeren!
Wouter M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Behoorlijk teleurstellende ervaring gegeven de prijs/ kwaliteit.
- ruim een uur wachten tussen de gerechten. Waarvoor meerdere keren excuses is aangeboden (netjes en professioneel) dat dit kwam vanwege de drukte. Wanneer vervolgens alles nog steeds op zich laat wachten is een excuus slechts een leeg woord.
- personeel vergat wijn/ water te serveren na bestelling

Kwaliteit van eten was OK maar zeker niet indrukwekkend gegeven de prijs die ervoor werd gevraagd.

Overall conclusie zou ik hier niet snel terugkomen.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Dit was ons tweede bezoek,eerste keer was verrassend.
Zoals uitleg over de menu-kaart.
Geen dus....geen verrassings menu....
Jammer,voor ons geen derde keer.
Sien T.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Zeer goed gegeten, verrassend goede smaakcombinaties, vriendelijke bediening.
See Wai T.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
zeer vriendelijk personeel, we hebben hier lekker gegeten.
de uitserveertijd kan wellicht iets sneller
verder geen klachten en alleen maar gnoten
Maarten H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Subliem. Kijk....als je partner na de ganzenlever (voorgerecht) al naar huis wil (wink wink) dan is het duidelijk dat haar voortdurende glimlach en de vrolijkheid van het personeel extra toetjes zijn nog voor de voortreffelijke soufflé ter tafel kwam. We waren overigens wel blij dat we toch werden toegelaten toen bleek dat de iens-reservering niet aan het restaurant was doorgegeven (maar aan mij wel....oeps).
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Nadat we er de avond ervoor hadden gegeten en overnacht. Besloten we nog een extra nacht te blijven slapen. Dus ook maar weer heerlijk hier gegeten. Wat een mooie omgeving om te wandelen, daar te overnachten en dan heerlijk in de watten gelegd met heerlijke gerechten.
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wat hebben wij hier een geweldige avond gehad. Gezellige ontvangst. Eten was er heerlijk. Zeker komen wij nog een keer terug.
Herman T.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten, zeer goede bediening. Eten was verrassend en de smaken goed afgestemd. Verlichting was niet optimaal.