Restaurant de Echoput

Lunch tafels vanaf 8 personen op aanvraag

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Echoput

GE B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Heerlijk wild met bijpassende wijnen, prima bediening
Stefan D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Zeer fijne bediening. Nemen goed de tijd om alle lekkere gerechten en wijnen toe te lichten.
Het eten in combinatie met de wijnen was echt bijzonder lekker.
Sybren B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Het was een hele mooie. Avond met prachtige gerechten.Hoog op smaak en mooi opgemaakt. Heel vriendelijk en attent personeel. Aan de prijs maaar was het ook waard.
R E.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Uitstekend restaurant met keurige, deskundige en vriendelijke bediening. Het wildmenu was zeer goed en de aanbevolen wijn prima passend. Prijs/kwaliteit verhouding goed in balans. Kortom, een aanrader.
HJ V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Top avond gehad !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jan-willem V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
We miste dat de openhaard niet aanstond, gemiste kans. Zou je eenvoorstel kunnen doen daar nog een drankje te doen.
Teun D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Prima restaurant met dito bediening. Zou wat ons betreft wel een tandje goedkoper mogen! €170,00 voor 4 gangen met een BOB-arrangement is wat straf.
Frans F.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
De avond verliep niet helemaal zoals we verwachtten. Bij de ontvangst moesten we wat lang wachten voordat we geholpen werden. Het eten was van heerlijk. Leuke uitleg van de obers. Bij de betaling ging het echter niet helemaal goed. Er werd ons een vijfgangenmenu in rekening gebracht ipv het bestelde driegangen verrassingsmenu en er werden meer glazen wijn in rekening gebracht dan dat we gekregen hebben. Direct gereageerd op deze omissie per mail. Het restaurant reageerde hier adequaat op en we kregen het teveel betaalde geld teruggestort op onze bankrekening.
Ditta V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Een smaakbeleving, vriendelijke ontvangst, gedegen uitleg bij de gerechten, een fantastische ervaring. We komen zeker nog eens terug en blijven dan zeker logeren.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Hier kun je eten op hoog niveau! Zeer vriendelijke bediening, maar alle obers komen wel een keer langs. Dat is een keuze, maar niet helemaal de onze. De inrichting vonden we netjes, maar een beetje té strak, zakelijk.
Al met al een uitstekende avond gehad en zeker een aanrader!
S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijk diner met wildgerechten en op een verrassende manier gepresenteerd, afgemaakt met heerlijke bijpassende wijnen.
Eric R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Het culinaire alsmede de bediening en service zijn zonder twijfel top..
Over inrichting kun je van smaak verschillen , maar de verlichting in het restaurant is niet goed en het geheel doet ongezellig aan.
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Absolute aanrader! Het enthousiasme van het personeel werkt aanstekelijk. Gezellig, hoge kwaliteit en veel aandacht voor de klant.
Robert Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Service, bediening en eten waren goed maar voor een sterren restaurant ook niet meer dan dat, geserveerde wijnen en gerechten waren kwalitatief goed maar veilig, niet uitdagend
J.P. W.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Mooi verrassingsmenu, fijne gerechten met verrassende smaken en aparte bijpassende Franse wijnen. Aangename bediening. Aanbevolen.
Dirry H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Het was prettig en goed, heeft onze verwachting weer waargemaakt (waren er een aantal jaren, zonder specifieke reden, niet geweest)
Coen W.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Hier onverwacht op doorreis gegeten. Het eten in de bar/bistro was verrassend goed, bv eendeboutjes vooraf en daarna een mooie ribeye en een prima zalmsalade. De service was goed maar de sfeer vonden wij kil en zakelijk. We hadden daar meer van verwacht, ook gezien de fraaie ligging midden in het bos.
Dennis T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Uitstekend ontvangst, mooi restaurant met perfect eten in rustige sfeer. We zijn na het welkomst gerecht naar de bar gegaan hebben een heerlijke schotel met wild gegeten. Je eet vanalles wat je niet in de supermarkt tegenkomt dus je ervaart hele nieuwe smaken en texturen wat ook nog uistekend gemaakt is.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
De Echoput staat 86e in Lekker. Dat is onterecht. Er zijn betere restaurants die niet in de top 100 staan. Bijvoorbeeld Allemansgeest in Voorschoten en Hofstede Meerzigt in Zoetermeer. De bediening was rommelig en slordig en het verrassingsmenu van de chef was teleurstellend. Makeel in bietensap, klein stukje eend dat was het wel. De rest was groente. Kortom prijs-kwaliteit verhouding (€ 65 per couvert) klopte niet. Erg jammer.
Andre K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk eten en prima service. Uitstraling van een hotel eetzaal. Met wat verrijdbare schermen of planten en bloemenbakken lijkt dat eenvoudig aan te passen