Restaurant de Echoput

Lunch tafels vanaf 8 personen op aanvraag

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Echoput

Mariecke S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Dit is niet de moeite waard voor even gezellige avond uit. Saai ingericht, bediening is saai, muziek afwezig. Dit is notabene het restaurant van de smaak professor van Nederland. Daar merk je niks van. We vonden het sfeerloos, eten was saai, smaak was niets bijzonders (we koken zelf veel beter!!), obers doen als of dit eten op hoog niveau is. Kortom, geen aanrader!
Martis V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk eten, goee bediening, leuke sfeer. Wij hadden een 3 gangen menu genomen. Bij het nagerecht had wel iets verfrissend gekunt, want de gerechten hiervoor waren redelijk machtig. Het toetje kan daarom beter wat minder machtig gemaakt worden. Misschien wat meer ijs in plaats van eekhoorntjesbrood.
Gerrit T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
gewoon heel goed
Jan-Paul R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Bij ontvangst had er niemand interesse in onze komst. Afgesproken aan ronde tafel te zitten. Op zeer onprofessionele wijze werd uitgelegd dat er maar 1 ronde tafel was, iedereen een dergelijk verzoek kon doen, maar dat het dan maar de vraag was of dat voldaan werd.
Vervolgens de hele avond door een popi-jopie geholpen, die daadwerkelijk geen enkel moment de juiste toon wist te raken, en zelfs mee luisterde naar onze gesprekken en daar opmerkingen over maakte. (laten ze zelfs bij de plaatselijke snackbar uit hun hoofd)
Geen enkel spannend gerecht, fantasieloos. De koffie sloeg echt alles. Aantal mensen vroegen om een dubbele espresso, dat was het zeker niet, meer oploskoffie, ook niet warm, wel 8 euro 90, vanwege de ongevraagde friandaises.
Het was overigens ongelooflijk druk, dus er is ofwel weinig concurrentie in de buurt, ofwel iedereeen vindt alles prachtig in apeldoorn.
Tip: investeer in goed personeel
Jacqueline G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Tja, om nu drie uur lang te worden aangesproken met ‘beste mensen’ werkt al niet sfeerverhogend, als dan nog het zachtgekookte ei lauw is en de koffie koud moet je helaas concluderen dat het resultaat niet voldoet aan de verwachtingen
Simon M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Wij zijn een jong stel die onze vakantie kwamen afsluiten hier bij de Echoput. We wilde onszelf trakteren op een diner wat wij normaal niet snel zouden nuttigen aangezien wij 'gewone' studenten zijn.
De bediening was erg vriendelijk en zeer professioneel, dit omdat er een erg vervelende tafel een eindje van ons vandaan zat waar zij heel erg geduldig mee omgingen zonder dat dit ten koste ging van andere gasten. Sommigen van de bediening waren wat onervaren maar redde zich prima. Als zij een enkele keer een van onze vragen (we zijn vrij nieuws-en leergierig) niet gelijk konden beantwoorden dan werd dit na kort overleg netjes wel gedaan.
Het eten was erg goed en ik zou er zo nog een keer gaan eten. Kleine dingen die ons opvielen waren dat ook al is het een Franse keuken ze hier erg gesteld zijn op crèmes en room. Wij vonden deze ook erg lekker al waren de houtduif en de aardpeer naar onze smaak hierdoor een tik uit balans. De hoeveelheid zorgde ervoor dat vooral de ingelegde groentes er niet meer tegenop konden en wegvielen in een mond vol room. Het hertenkalf was verrukkelijk alleen had mijn vriendin een zeer taai stuk van de gestoofde bereiding, dit was jammer.
Aardpeer was naar onze mening een van de sterren van het menu en het dessert was erg verassend door gebruik van dennennaalden en eekhoorntjesbrood.

Ik zou er zo nog een keer eten maar daar is mijn stufi eigenlijk niet voor bedoeld.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Een zeer fijn avond gehad met een vriend. Keurig ontvangst, goed eten, en een vlotte en nette bediening. Zelfs je Tesla (en mogelijk ook andere Eeectra auto) kan je voor niks opladen.
Labeldop V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
30 en 31 december hier diner gebruikt.
Mensen die hier werken zijn meer dan vriendelijk en dat geeft een gastvrij gevoel.
Gerechten tijdens beide diners waren goed maar niet meer dan dat.
Geadviseerde wijnen sloten wel mooi aan.
Wanneer je bijvoorbeeld een whisky besteld moet je wel stevig in de schoenen staan want een klein maatje kost 15 euro en dat is veel te veel.
louise H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heel prima eten in een mooie entourage. Contact ervaarde wij als wat onpersoonlijk. Jammer dat er zoveel mensen aan je tafel komen met verschillende functies. Op het verzoek om aan een andere tafel te kunnen zitten werden geen mogelijkheden geboden. We hadden een leuke avond en zullen de Echoput vast nog eens bezoeken.
Ymke K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Attente ontvangst en uitstekende bediening. Heerlijk wildmenu met mooie tussengerechten besteld met bijpassend wijnarrangement . Alles zeer goed van kwaliteit en kundig en sympathiek begeleid in een luxe ambiance die heel ontspannend en feestelijk is. Echt een aanrader.
Carla J.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Tot drie keer toe dingen vergeten terwijl het niet druk was. Personeel was vriendelijk maar communicatie onderling kan beter. De fouten die er gemaakt werden verwacht je niet in een restaurant van dit niveau. Eten was prima.
GerardenHeleen V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Geweldige avond gehad!
Van begin tot eind heel gastvrij en attent benaderd. Wij hebben het 5 gangen wildmenu én het bijpassende wijnarrangement genomen. Top!! Beetje aparte wijnen, maar dat vonden we juist leuk en ze smaakten erg goed. Al het (jonge) personeel was vriendelijk. Berry sprong er voor ons uit, ook omdat hij het vaakst aan ons tafeltje stond, maar vooral omdat hij bijzonder aardig was en zeer proffesioneel!! Misschien als tip: naamkaartjes voor het personeel? Wij moesten nu om zijn naam vragen.
Wat ons betreft krijgt de Echoput weer een Michelin ster!!
Fons V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Van het weekend hier samen met mijn vriendin genoten van het gastronisch menu. Het was genieten! De houtduif: heerlijk. De aardpeer was heel verrassend en smaakvol. De eend, het hert, het is allemaal aan te raden!
Bediening verder heel vriendelijk, misschien iets stijf (behalve de sommelière, zij was een spontane meid met leuk gevoel voor humeur). Ambiance is ontspannen en niet te zakelijk. Met het decor hadden we ontzettend geluk, want er lag buiten een mooi pak sneeuw. Binnen is het prima, niet heel spannend.
Al met al toch een dikke aanrader!
Lisette H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Bij binnenkomt werden wij in een ongezellige hoek in het restaurant gezet, bij even zeuren mochten wij toch in het restaurant zitten , helaas was de open haart niet aan ( al 1 jaar niet ). Wij hebben div wild bereidingen gegeten ( allemaal even smakeloos ) Tip voor de keuken, bij elk gerecht worden biertjes geserveerd , spruitjes zijn ook lekker.
Josephine.buijs B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Mooie gerechten met bijpassende wijn en goede correcte service! Prachtige ligging in de bossen bij Apeldoorn en een moderne strakke inrichting. De gerechten waren verrassend van smaak en mooie seizoensprodukten waren er gebruik. Lekker Wild!
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk eten, vlotte bediening, mag wel iets sneller doorkomen met brood en wijn in het begin en de afrekening
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
De gerechten waren erg lekker en werden mooi gepresenteerd. Het personeel was vriendelijk en de sfeer heel aangenaam. Wij vonden de wachttijd tussen de gerechten erg lang. Wij waren er van 19:00 uur tot 23:10 uur en bestelden vier gangen. Het was druk op de parkeerplaats; nog een gezelschap?? Keuken overbelast??
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Lekker gegeten maar op eindpunten liet keuken het afweten. Kwam niet altijd warm op tafel, soms iets onevenwichtig gemaakt qua garing. Bediening schonk een geoxideerde fles uit, wat naderhand werd recht gezet toen wij daar over een opmerking maakte. Werd niet berekend.
sander B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Uitstekend gegeten en een zeer vriendelijke bediening. We zijn in het wildseizoen geweest en wat een heerlijke gerechten gekregen.
Wel aan de prijzige kant maar je krijgt absoluut waar voor je geld.
Aanrader!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
De hertenrug was niet mals; de messen bot en ik vind het eten uit diepe borden onhandig. Hdet desert en de wijnen waren zeer goed