Restaurant de Echoput

Lunch tafels vanaf 8 personen op aanvraag

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Echoput

Wouter M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Behoorlijk teleurstellende ervaring gegeven de prijs/ kwaliteit.
- ruim een uur wachten tussen de gerechten. Waarvoor meerdere keren excuses is aangeboden (netjes en professioneel) dat dit kwam vanwege de drukte. Wanneer vervolgens alles nog steeds op zich laat wachten is een excuus slechts een leeg woord.
- personeel vergat wijn/ water te serveren na bestelling

Kwaliteit van eten was OK maar zeker niet indrukwekkend gegeven de prijs die ervoor werd gevraagd.

Overall conclusie zou ik hier niet snel terugkomen.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Dit was ons tweede bezoek,eerste keer was verrassend.
Zoals uitleg over de menu-kaart.
Geen dus....geen verrassings menu....
Jammer,voor ons geen derde keer.
Sien T.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Zeer goed gegeten, verrassend goede smaakcombinaties, vriendelijke bediening.
See Wai T.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
zeer vriendelijk personeel, we hebben hier lekker gegeten.
de uitserveertijd kan wellicht iets sneller
verder geen klachten en alleen maar gnoten
Maarten H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Subliem. Kijk....als je partner na de ganzenlever (voorgerecht) al naar huis wil (wink wink) dan is het duidelijk dat haar voortdurende glimlach en de vrolijkheid van het personeel extra toetjes zijn nog voor de voortreffelijke soufflé ter tafel kwam. We waren overigens wel blij dat we toch werden toegelaten toen bleek dat de iens-reservering niet aan het restaurant was doorgegeven (maar aan mij wel....oeps).
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Nadat we er de avond ervoor hadden gegeten en overnacht. Besloten we nog een extra nacht te blijven slapen. Dus ook maar weer heerlijk hier gegeten. Wat een mooie omgeving om te wandelen, daar te overnachten en dan heerlijk in de watten gelegd met heerlijke gerechten.
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wat hebben wij hier een geweldige avond gehad. Gezellige ontvangst. Eten was er heerlijk. Zeker komen wij nog een keer terug.
Herman T.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten, zeer goede bediening. Eten was verrassend en de smaken goed afgestemd. Verlichting was niet optimaal.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Met echtgenote 3 gangen menu met wijn arrengement genomen. zeer verrassend menu met heerlijke en leuke amuses. Voorgerecht is smaakafhankelijk, makreelseviche viel niet goed in de smaak, maar was voor andere tafelpartner wel heerlijk. Wilarrangement voortreffelijk. wijnarrangement subliem. Moeite waard om naar toe te gaan.
Christianus W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Het eten is van grote klasse ik ben met Pasen voor het eerst daar geweest en had toen een lang weekend nu ging ik naar Elisabeth en had een overnachting maar ik wou toch even genieten van het heerlijke eten en drankjes en dat is gelukt verrukkelijk
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heel lekker, inventief, puur, interessant. Prachtige avond op het terras. We hebben onze beoogde vertrektijd doorgegeven en ons verder aan de goede zorgen van de echoput overgelaten. Voortreffelijk gegeten met mooie begeleidende wijnen. Helemaal af.
franssim .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk exclusief gegeten. Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat het erg warm was in het restaurant. Om een voor mij onduidelijke reden was op deze eerste tropisch warme avond van 2017 de airconditioning uit gezet.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Zaterdag 6 mei met z'n tweeën bij de Echoput gegeten. Aanvankelijk wat verwarrende indruk. De inrichting van het restaurant doet denken aan de eetzaal van een gemiddeld hotel. Enkele gezinnen met kinderen versterkten die indruk nog. Dat komt vastdoor het hotelconcept dat met de Echoput verbonden is. Heel goed dat een gezin met kinderen gewoon terecht kan bij een toprestaurant. Want dat is het wel. Nadat de bediening, na een wat moeizame start, eenmaal op gang was, liep het gesmeerd. Aanvankelijk leek het er even op dat het (door de drukte misschien) wel eens lang zou kunnen gaan duren. Maar die vrees was niet terecht. Het tempo was prima. We hadden o.a. een mooie amuse met ijs van bleekselderij. In zuur gegaarde harder met bereidingen van piccalilly en lam met een krachtige jus. Wijnarrangement werd door de bediening goed toegelicht en bestond uit minder bekende Franse wijnen. Nagerecht met zuring en yoghurtmousse en crunch, was een topper wat mij betreft. Prijs-kwaliteitverhouding prima in orde.
Anton F.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Over het eten zijn we tevreden. Het had (behalve het bloemkoolgerecht en de picallily ijs) iets spannender gemogen.
Bediening heeft nog veel te leren
Jolle D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Het eten was uitstekend, maar de bediening was slordig en traag. De toelichting op de gerechten en amuses was nauwelijks te verstaan. Nadat de koffie was besteld duurde het dertig minuten voordat de koffie werd geserveerd.
Yorick T.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
We zijn met en gezelschap wezen eten in de echoput, het eten was voortreffelijk, echter de bediening laat nog wel steken vallen. Je mist een echte gastheer hier, als er een gastheer zou lopen met bezieling voor gasten kunnen ze met gemak weer een ster krijgen.
René V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Weer prima gegeten.
Nu met vrienden.
Opnieuw verrassend.
Helaas geen/weinig invulling aan idee van multi sensorisch eten
Joop S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Niet alleen het hotel is aan te bevelen; dit geldt ook voor het restaurant. Alle minder goede recensies van het afgelopen jaar worden gelogenstraft. Het niveau van de keuken en de bediening is top, ook de keuze van de wijnkaart is zeer ruim. Al met al een aanrader om een avond heerlijk culinair te genieten en daarna weg te dromen in heerlijke sneeuwrijke ambiance
G W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Onze verwachtingen zijn niet helemaal uitgekomen. Wij hadden er meer van verwacht. In de details van bediening, accuratesse en algehele kwaliteit mag je van een restaurant in deze prijsklasse meer verwachten. Onze opmerkingen/vragen over gerechten en temperatuur van de wijn werden erg gemakkelijk afgedaan. Bij de koffie een suikerpot gevuld met een minimalistisch bodempje suiker op tafel zetten, roept vraagtekens op over de attentiewaarde.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
zeer goed restaurant met een vlotte en correcte service. de gerechten zijn van zeer goed niveau met aangepaste wijnen die verassend maar zeer goed zijn.