Restaurant De Dyck

Woudsedijk-Zuid 43 2481 NB Woubrugge Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Dyck

Proef Culinaire Passie Pure kwaliteit zonder concessies, met respect voor ingrediënten waarvan wij de herkomst kennen, dat is waar wij voor staan. De mooiste smaakcombinaties op ambachtelijke wijze voor u bereid. Laat u meenemen op een culinaire tocht door onze moestuin en ervaar de bevlogenheid waarmee wij ons vak uitoefenen. Fris, zoet, zuur, puur en aromatisch, geen smaakpapil zal onberoerd blijven. Ga de uitdaging aan en proef culinaire passie!

Meer informatie over restaurant Restaurant De Dyck

bus Qliner 470 richting Alphen a/d Rijn of Schiphol, bushalte: Woudsedijk- Zuid, Rijnsaterwoude. Ook taxiservice beschikbaar.
  • Kom je met de auto?
    Op slechts een half uurtje rijden van Amsterdam en 10 minuten vanaf Alphen a/d Rijn. N207 afslag Rijnsaterwoude, vervolgens rechtsaf onder de tunnel door, na ca. 800 meter bevindt ons restaurant zich aan de rechterkant.

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag

Uitmuntend
9,4
9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Dyck

Flor V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlekker eten en een onwijs goed en vriendelijk personeel!
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Het was in één woord Geweldig!!!
Echt niets aan toe te voegen!
Carola B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Eten was geweldig! Origineel , prachtig opgemaakt en heel goed van smaak! Meerdere amuses . Het was genieten!
De smaak van de wijnen per glas vind ik aan de matige kant dat is jammer. De mousserende wijn per glas was heerlijk!
Ina O.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
De maaltijd was voortreffelijk, kleine hapjes, ook leuk dat er geen menukaart is, maar dat je zeg maar met de pot mee-eet. Je kunt wel van te voren doorgeven of er beperkingen zijn in een dieet of dat je iets niet graag lust, daar wordt zeker rekening mee gehouden. De ontvangst en het eten is geweldig. Gewone groenten maar op een verrassende manier klaargemaakt. Ondanks dat de gerechten in kleine porties werden opgediend, hadden we na een twee gangen lunch genoeg gegeten.
Het is een ervaring die je niet snel vergeet maar ook omdat de rekening aan het eind toch wat hoog is, je verwacht van te voren dat het niet goedkoop is , maar deze was toch nóg hoger dan verwacht
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
afgelopen zaterdag hier gegeten bij het aanrijden dacht ik O , maar eenmaal binnen de ene verrassing na de andere , van begin tot eind helemaal TOP van amuses tot de koffie altijd verrassend , smaak of zoals het gepresenteerd werd. klasse in de polder zou ik zeggen. kom zeker terug om vrienden deze verrassing mee te laten maken. Corry en Jan Pels.
Doke V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Op een prachtige zomeravond hebben we volop genoten van het weidse polderuitzicht en werden we met de meest heerlijke, verrassende en creatieve gerechtjes verwend. Heel vriendelijke deskundige bediening en ook de kok legde soms uit wat hij gemaakt had. We kregen ook nog een rondleiding door de prachtige moestuin. Een avond om nooit meer te vergeten.
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
lif lafjes eten te veel smaken in een gerecht
Joanne O.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Zoal altijd heerlijk gegeten en gedronken!
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Ster waardig ????
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Heerlijk gegeten, prachtig opgemaakte borden! Flinke domper was de rekening met het Bob arrangement, 4 euro voor amper 2 slokjes wijn per gang is echt over de top, schenk dan iets meer in voor 4 euro. Geen begrip voor ons standpunt. Wijnen worden zeer karig ingeschonken.
Loek D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Top restaurant. Voor herhaling vatbaar. Heerlijke gerechten en ontzettend aardige bediening.
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Gezellige sfeer rustige goede bediening , heerlijk gegeten kortom een geslaagde avond.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Wat een beleving! Het eten, de omgeving, het personeel. Kunst en smaak ontmoeten elkaar. Hulde!
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
bekwaam personeel ,een rondleiding gehad door de tuin,heel interessant!.
mooie borden allemaal schilderstukjes met heerlijke combinaties.
In een woord geweldig!!!
Eline H.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Heerlijke ambiance, zorgvuldig verzorgd en attente bediening
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Een prima avond in een ontspannen sfeer. De gerechten hebben ons op een aagename manier verrast. Mooie bereiding, zorgvuldig opgemaakt
Ninni W.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Goede, leuke bediening.
Dirk K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Wij zijn gisteren op basis van de zeer hoge scores bij Iens uit nieuwsgierigheid bij De Dijck gaan eten. Maar we zijn helaas uiterst teleurgesteld thuis gekomen. Deze teleurstelling werd nog groter toen we de rekening nader bestudeerden:

1. Akoestiek van het restaurant is ondanks de extra baffels (2014) aan het plafond nog steeds slecht, geen wonder natuurlijk met zo veel enorme glazen wanden. Het lijkt als of inrichting belangrijker is dan comfort voor gasten en kwaliteit van de gerechten en bediening.
2. Bediening is stug, geeft Je geen welkom gevoel, geeft niet de informatie die je wel zou verwachten. Bij voorbeeld waarom werd geen wijnkaart aangeboden met prijzen van o.a. het wijn arrangement dat bij de verschillende gangen geserveerd werd.
2. Het duurde meer dan half uur voordat een amuse op tafel kwam. Andere gasten die na ons binnen kwamen werden eerder bediend. Bediening aan tafel was niet elegant.
3. De gerechtjes waren allen onder de maat: Combinaties van te veel smaken waren ongelukkig gekozen, de toegevoegde smaak essentie van het hoofdbestanddeel was te veel bij de garnaaltjes, en te weinig bij de bonk rauwe tartaar en de gele harde eierdooier er boven op: de smaken zaten in de garnituurtjes er omheen, maar die kon je niet afzonderlijk eten en dus niet proeven. Gelukkig maakte het dessert veel goed.
4. Na afloop bestelden we koffie. Maar kregen koffie met ongevraagde Friandises. Koffie kost volgens prijslijst op internet 2,50 en wij betaalden 6.00 euro.
5, Het wijn arrangement bleek meer te kosten dan het vier gangen menu. Op de web site van De Dijk lazen we een prijs van 4,50 per glas wijn, wij betaalden echter 6,90 voor de wijn en 9 euro voor het glas bubbels vooraf. Ook de fles met bronwater bleek duurder dan die op website.

Achteraf gezien hadden we bij iedere gang ‘nee’ moeten zeggen tegen de wijn en hadden de francides moeten laten staan. Maar dat doen we niet snel als we in goed gezelschap zijn en ondanks alles in een positieve stemming bleven.

We vragen ons echt af waarom de scores bij Iens zo hoog zijn. Want bij de Dijck valt er veel te verbeteren. Ik zou graag de mening van een echte recesent willen lezen, want we kunnen ons niet voorstellen dat er niet meer mensen als ons erg teleurgesteld zijn in dit restaurant en er niet meer gaan eten.
Beste Dirk K,

Wij vinden het spijtig om te horen dat u geen positieve ervaring bij ons heeft gehad. Betreffende de akoestiek; wij hebben hier zo veel mogelijk aan gedaan, maar met een vol restaurant is er nou eenmaal geluid in de zaak. Wat betreft de prijzen; Op onze website staan geen prijzen over wijn of andere dranken vermeld, op Iens staan wel alle prijzen up-to-date vermeld. Na een diner/lunch serveren wij standaard onze huisgemaakte friandises om de ervaring helemaal compleet te maken, het lijkt ons redelijk dat voor drie huisgemaakte friandises en een kop koffie €6,- wordt gerekend. Alle gerechten die wij serveren proeven we zelf en wij staan hier 100% achter, net zoals een groot deel van onze gasten zoals u zelf in de recensies heeft kunnen lezen. Jammer dat u deze recensies in twijfel trekt. Voor een professionele recensie verwijs ik u graag nog even door naar Mac van Dinther (Volkskrant) of Hans Pfauth (AD, De gouden pollepel).

Met vriendelijke groet,
Team de DYCK
Clary P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
De eerste keer naar dit restaurant maar zeker niet de laatste keer.
De combinatie van verfijnd eten, goede wijnen en een zeer attente bediening was perfect. Genoten van een heerlijke avond uit.