Over het restaurant Restaurant De Dyck

Proef Culinaire Passie Pure kwaliteit zonder concessies, met respect voor ingrediënten waarvan wij de herkomst kennen, dat is waar wij voor staan. De mooiste smaakcombinaties op ambachtelijke wijze voor u bereid. Laat u meenemen op een culinaire tocht door onze moestuin en ervaar de bevlogenheid waarmee wij ons vak uitoefenen. Fris, zoet, zuur, puur en aromatisch, geen smaakpapil zal onberoerd blijven. Ga de uitdaging aan en proef culinaire passie!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant De Dyck

bus Qliner 370 richting Alphen a/d Rijn of Schiphol, bushalte: Woudsedijk- Zuid, Rijnsaterwoude. Ook taxiservice beschikbaar.
  • Kom je met de auto?
    Op slechts een half uurtje rijden van Amsterdam en 10 minuten vanaf Alphen a/d Rijn. N207 afslag Rijnsaterwoude, vervolgens rechtsaf onder de tunnel door, na ca. 800 meter bevindt ons restaurant zich aan de rechterkant.

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag

Uitmuntend
9,4
9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Dyck

Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Het is bijzonder eten bij De Dijck. Verwacht geen enorme porties en een bak patat maar prachtig opgemaakte borden en lekkere gerechten. Kunstwerkjes, eigenlijk te mooi om op te eten. Alles was even lekker en goed verzorgd. Inclusief de amuses. Personeel is vriendelijk maar wel wat formeel. Wij zien liever een wat lossere benadering. Locatie is prachtig zo midden tussen de weilanden en aan de dijk. Interieur is ruim en rustig. Ruim voldoende parkeerplaatsen. De Dijck is een echte aanrader.
Ries P.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Top keuken en bediening!
Steven K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Bijzondere locatie, zo in een schuur waar je, achter het glas, delen van een boerderij ziet en zelfs honden ziet lopen.
De ontvangst was hartelijk, de bediening professioneel en vriendelijk.
Het eten was uitstekend en de wijnen pasten er uitstekend bij.
tomenjokedehaas D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Geweldig . Daarmee is echt alles gezegd. Bediening, opmaak van de borden schitterend. Heerlijke goede producten. Een aanrader.
Marli W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten,elk gerecht is een schilderij en een explosie aan verschillende smaken
Super !!!
Gerlanda V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk verrassingmenu gegeten. Heerlijke wijn. Ambiance is gezellig en niet formeel. Top avond!!!
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prachtige locatie, zeer authentiek en origineel. Knus en warm, heerlijk gegeten... telkens een verrassing van smaken en elk bord voorzien van een prachtige opmaak. Zeer vriendelijke gastvrouw en maitre.
Een ware ontdekking!
Pauline H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
fantastisch 5 gangenmenu gegeten met de Iens - actie (50% korting op de rekening). Iedere gang was een schilderijtje met zulke heerlijke smaken. We hebben genoten!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het tweede diner in korte tijd. De ontvangst en de service was op hoog niveau en de kok heeft zichzelf overtroffen. Deze kwaliteit en creativiteit in koken is wat mij betreft Michelin waardig!
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Jammer was dat we hier voor het eerst meemaakten dat we 's nachts niet op het parkeerterrein konden blijven staan (met de camper). Daarom bleef het bij twee drankjes. Het eten was overigens meer dan prima!
paula H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was vriendelijk en gaf een goede uitleg van de gerechten
Ruben L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk gegeten met eerlijke producten die voor een groot gedeelte uit eigen kas komen. Aanrader!
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Prettige, gastvrije bediening en op een prachtige, landelijke locatie.
Karen P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Zeer fijn apart eten, wel erge kleine porties , gelukkig was er een korting van 50% want ik had hier beslist geen volle prijs voor willen betalen
Karolien D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Echt een feestje door elk gerecht wordt je verrast. Echt een aanrader !!!!!!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
We hebben echt geweldig gegeten. Een verrassingsmenu dat zijn naam waarmaakt met geweldige smaken en bijzonder combinaties. Uitermate hartelijke én professionele bediening. Een toprestaurant!
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten en genoten, ons laten verrassen door 7 gangen menu, meer dan geslaagd, leuke recepten vaak gedeeltelijk uit eigen tuin, bediening top, wij gaan zeker nog een keer terug.
Juliette S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk 7 gangen gegeten, eerlijke ingrediënten, verassende smaken en vriendelijke bediening.
Bas T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Super leuke locatie, met ruim opgezette tafels waar je wel eventjes een stukje voor moet rijden omdat het midden in een weiland ligt. Wat mij betreft toch een absolute aanrader, omdat de combinatie van de gerecht, inrichting en service gewoon echt hartstikke goed zijn. Misschien dat de prijs aan de hoge kant is, voor mij persoonlijk in ieder geval wel, maar via Iens hadden we een prachtige aanbieding om hier lekker een keer te kunnen eten!