Over het restaurant Restaurant De Dyck

Proef Culinaire Passie Pure kwaliteit zonder concessies, met respect voor ingrediënten waarvan wij de herkomst kennen, dat is waar wij voor staan. De mooiste smaakcombinaties op ambachtelijke wijze voor u bereid. Laat u meenemen op een culinaire tocht door onze moestuin en ervaar de bevlogenheid waarmee wij ons vak uitoefenen. Fris, zoet, zuur, puur en aromatisch, geen smaakpapil zal onberoerd blijven. Ga de uitdaging aan en proef culinaire passie!

Meer informatie over restaurant Restaurant De Dyck

bus Qliner 470 richting Alphen a/d Rijn of Schiphol, bushalte: Woudsedijk- Zuid, Rijnsaterwoude. Ook taxiservice beschikbaar.
  • Kom je met de auto?
    Op slechts een half uurtje rijden van Amsterdam en 10 minuten vanaf Alphen a/d Rijn. N207 afslag Rijnsaterwoude, vervolgens rechtsaf onder de tunnel door, na ca. 800 meter bevindt ons restaurant zich aan de rechterkant.

Maandag t/m Woensdag Gesloten

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Dyck

Bas D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Afgelopen zondag in het kader van de restaurantweek gegeten. Het eten was goed, de wijn super. Maar na afloop blij dat de MacD langs de N11 open was. Een BigMac menu was nodig om mijn honger te stillen.

Misschien is het de bedoeling niet veel te geven zodat je extra gangen en kaas besteld. Niet een hele handige strategie omdat ik nu met een slecht gevoel weg ga en niet snel terug zal komen.

Al met al een gemiste kan voor de Dyck.
Piet R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Zaterdag 27-10-2018
Heerlijk gegeten! Het uitgelezen 4 gangen diner met het bijpassend wijnarrangement waren zoals we verwachten uitstekend. Uitgebalanceerde combinatie van smaken. Het uitserveren van de gerechten is alleen al indrukwekkend. De duidelijke uitleg over de gerechten en wijnen. Een prettige en aangename sfeer om te dineren. Bedankt voor de fijne avond. Een top restaurant.
Mirjam R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Tijdens de restaurant week hebben wij een bezoek gebracht aan restaurant De Dyck en dat was een goede beslissing. In het restaurant was het heel sfeervol, tafels mooi opgedekt en zeer vriendelijke bediening.

We konden het diner uitbreiden naar een vier-gangenmenu en namen ook een kaasplankje erbij.
We kregen bij ieder gerecht een uitleg over de ingredienten en ook over de herkomst.
Alle gerechten waren een ware smaaksensatie, prachtig opgemaakte borden. De bediening was erg goed. De borden werden voor iedereen aan tafel precies op het zelfde moment geserveerd en de kruimels werden tussen de gerechten door met een klein apparaatje op geveegd, zodat de tafel er weer mooi uit zag voor het volgende gerecht.

Wij hebben een zeer geslaagde avond gehad en komen zeker terug.
Wouter H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Matig..

Tijdens de restaurantweek toch maar eens de Dyck geprobeerd na lovende recensies op Iens.

Algemeen:
Leuke lokatie, wel wat rumoerig (akoestiek) en verlichting niet optimaal..

Service:
Dit moet wel de slechtste service zijn die wij in jaren hebben meegemaakt. Aan tafel gezet, werd meteen gevraagd wat te drinken en dan 30min gezeten zonder verdere info/aandacht. Kostte aardig wat moeite aandacht te trekken. Erg onpersoonlijk en chaotisch. Voorgerecht pas na >1 uur op tafel!!!! Geen uitleg waarom alles zo lang duurde, ook geen pro-actieve benadering om nog wat te drinken.

Hoofdgerecht ook pas 50 min na voorgerecht op was.. ook hier weer erg reactief mbt service. Daarna toch maar gevraagd het dessert sneller neer te zetten, wat ook gedaan is.

Kwaliteit:
Voorgerecht: dit was vegetarisch.mooi opgemaakt maar geen passende smaken, overheersende zure overtoon, vreemde (nare) nasmaak. Niet geheel opgegeten.

Hoofdgerecht: Tja, ook hier weer mooi opgemaakt en de kip was smakelijk maar zeer zeer weinig. Bijbehorende pompoenhapjes paste niet bij de rest. Alleen het vlees opgegeten.

Nagerecht: misschien omdat we nog honger hadden maar dit was wel het beste van allen.

Over het algemeen was het zeer weinig eten, achteraf maar thuis een boterham..

Deze 3 gangen menu is verre van voldoende en ook de tijd tussen (en tot voorgerecht) is te lang. Opvallend is dat ze wel pro actief waren met brood uit te delen. Misschien dat ze op deze manier toch mensen vol wilden laten zijn.

Tip voor restaurant:
1: als je dan al mee doet aan de restaurantweek en je komt qua prijs niet weg vraag dan een toeslag. Veel lovende recensies maar waarschijnlijk is het eten normaal anders (beter??)
2: zorg dat het personeel pro actief naar de klant is en geef uitleg dat het uitserveren lang duurt

In ieder geval voor ons nooit meer De Dyck.. in dit geval heeft hun de restaurant week geen goed gedaan.
Sebastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Mooie plek en lekker gegeten
Nini S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Het verrassingsmenu van 7 gangen was heerlijk.
Elk gerecht was een schilderijtje en het smaakte voortreffelijk.
De bediening en sommelier Informeerde ons gezellig over de gerechten en de wijnen. Daar namen ze echt de tijd voor. Kortom, het was een avondje genieten.
Flor D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlekker eten en een onwijs goed en vriendelijk personeel!
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Het was in één woord Geweldig!!!
Echt niets aan toe te voegen!
Carola B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Eten was geweldig! Origineel , prachtig opgemaakt en heel goed van smaak! Meerdere amuses . Het was genieten!
De smaak van de wijnen per glas vind ik aan de matige kant dat is jammer. De mousserende wijn per glas was heerlijk!
Ina O.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
De maaltijd was voortreffelijk, kleine hapjes, ook leuk dat er geen menukaart is, maar dat je zeg maar met de pot mee-eet. Je kunt wel van te voren doorgeven of er beperkingen zijn in een dieet of dat je iets niet graag lust, daar wordt zeker rekening mee gehouden. De ontvangst en het eten is geweldig. Gewone groenten maar op een verrassende manier klaargemaakt. Ondanks dat de gerechten in kleine porties werden opgediend, hadden we na een twee gangen lunch genoeg gegeten.
Het is een ervaring die je niet snel vergeet maar ook omdat de rekening aan het eind toch wat hoog is, je verwacht van te voren dat het niet goedkoop is , maar deze was toch nóg hoger dan verwacht
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
afgelopen zaterdag hier gegeten bij het aanrijden dacht ik O , maar eenmaal binnen de ene verrassing na de andere , van begin tot eind helemaal TOP van amuses tot de koffie altijd verrassend , smaak of zoals het gepresenteerd werd. klasse in de polder zou ik zeggen. kom zeker terug om vrienden deze verrassing mee te laten maken. Corry en Jan Pels.
Doke V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Op een prachtige zomeravond hebben we volop genoten van het weidse polderuitzicht en werden we met de meest heerlijke, verrassende en creatieve gerechtjes verwend. Heel vriendelijke deskundige bediening en ook de kok legde soms uit wat hij gemaakt had. We kregen ook nog een rondleiding door de prachtige moestuin. Een avond om nooit meer te vergeten.
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
lif lafjes eten te veel smaken in een gerecht
Joanne O.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Zoal altijd heerlijk gegeten en gedronken!
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Ster waardig ????
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Heerlijk gegeten, prachtig opgemaakte borden! Flinke domper was de rekening met het Bob arrangement, 4 euro voor amper 2 slokjes wijn per gang is echt over de top, schenk dan iets meer in voor 4 euro. Geen begrip voor ons standpunt. Wijnen worden zeer karig ingeschonken.
Loek D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Top restaurant. Voor herhaling vatbaar. Heerlijke gerechten en ontzettend aardige bediening.
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Gezellige sfeer rustige goede bediening , heerlijk gegeten kortom een geslaagde avond.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Wat een beleving! Het eten, de omgeving, het personeel. Kunst en smaak ontmoeten elkaar. Hulde!
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
bekwaam personeel ,een rondleiding gehad door de tuin,heel interessant!.
mooie borden allemaal schilderstukjes met heerlijke combinaties.
In een woord geweldig!!!