Speciale deals

Over het restaurant Restaurant De Dyck

Proef Culinaire Passie Pure kwaliteit zonder concessies, met respect voor ingrediënten waarvan wij de herkomst kennen, dat is waar wij voor staan. De mooiste smaakcombinaties op ambachtelijke wijze voor u bereid. Laat u meenemen op een culinaire tocht door onze moestuin en ervaar de bevlogenheid waarmee wij ons vak uitoefenen. Fris, zoet, zuur, puur en aromatisch, geen smaakpapil zal onberoerd blijven. Ga de uitdaging aan en proef culinaire passie!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant De Dyck

bus Qliner 370 richting Alphen a/d Rijn of Schiphol, bushalte: Woudsedijk- Zuid, Rijnsaterwoude. Ook taxiservice beschikbaar.
  • Kom je met de auto?
    Op slechts een half uurtje rijden van Amsterdam en 10 minuten vanaf Alphen a/d Rijn. N207 afslag Rijnsaterwoude, vervolgens rechtsaf onder de tunnel door, na ca. 800 meter bevindt ons restaurant zich aan de rechterkant.

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag

Uitmuntend
9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Dyck

Aardamme R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
JahanBhahahananannasbhsjahahahahabababahahabababbabababababababababababababnanaja Bbahahhshahahsjsjjsjshsjsjsjsjsnsjzjkwbeiwoowlajznnshehsuislpkxcbjkgesscbnnsjzjnsbwjsixkdksks
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Jammer was dat we hier voor het eerst meemaakten dat we 's nachts niet op het parkeerterrein konden blijven staan (met de camper). Daarom bleef het bij twee drankjes. Het eten was overigens meer dan prima!
paula H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Ruben L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk gegeten met eerlijke producten die voor een groot gedeelte uit eigen kas komen. Aanrader!
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Prettige, gastvrije bediening en op een prachtige, landelijke locatie.
Karen P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Zeer fijn apart eten, wel erge kleine porties , gelukkig was er een korting van 50% want ik had hier beslist geen volle prijs voor willen betalen
Karolien D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Echt een feestje door elk gerecht wordt je verrast. Echt een aanrader !!!!!!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
We hebben echt geweldig gegeten. Een verrassingsmenu dat zijn naam waarmaakt met geweldige smaken en bijzonder combinaties. Uitermate hartelijke én professionele bediening. Een toprestaurant!
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten en genoten, ons laten verrassen door 7 gangen menu, meer dan geslaagd, leuke recepten vaak gedeeltelijk uit eigen tuin, bediening top, wij gaan zeker nog een keer terug.
Juliette S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk 7 gangen gegeten, eerlijke ingrediënten, verassende smaken en vriendelijke bediening.
Bas T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Super leuke locatie, met ruim opgezette tafels waar je wel eventjes een stukje voor moet rijden omdat het midden in een weiland ligt. Wat mij betreft toch een absolute aanrader, omdat de combinatie van de gerecht, inrichting en service gewoon echt hartstikke goed zijn. Misschien dat de prijs aan de hoge kant is, voor mij persoonlijk in ieder geval wel, maar via Iens hadden we een prachtige aanbieding om hier lekker een keer te kunnen eten!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijke gerechtjes in een 5-gangenmenu, de risotto met paddestoelen en gepocheerd ei was mijn favoriet. Vanwege actie Iens alleen huiswijnen, begrijpelijk, en bovendien een zeer smaakvolle huis-Puglia. Bijzondere locatie, sfeervol. Bediening uitstekend. Spotjes gericht op tafel zouden iets minder fel mogen. We komen zeker terug!
Gracia D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij zijn weer heerlijk verwend zoals altijd een ware smaak sensatie
Wij komen graag weer snel terug
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Leuk dat ze van eigen tuin koken. Over het algemeen ook heerlijk gegeten, van de 7 gerechten waren er. 2 minder lekker. Goede bediening en ambiance.
Nanda H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Erg leuke ervaring om op zo’n mooie plek midden in de weilanden te eten. Verrassend gerechten en heel plezierige bediening.
Friendsz .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten op een prachtige locatie met ruime parkeergelegenheid (gratis). Wat we wel jammer vonden is dat de tussenpauzes tussen de gerechten af en toe te lang duurden. Met name tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht. Vooral wanneer behoorlijke trek hebt is dit behoorlijk vervelend.. En dan helpt een drankje niet.

Daar de prijzen aan de te hoge kant zijn, is dit voor ons toch de reden om hier niet meer terug te keren (ondanks dat het eten heerlijk was).
Angelique W.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Sublieme bediening, uitstekend menu en perfecte wijnen. Wat een verwennerij! Bijna alle groenten komen uit eigen moestuin waar we nog even door heen konden lopen. De gangen waren perfect van smaak en er werd uitstekend rekening gehouden met de wensen van alle 8 de gasten. Daarnaast is het een ontspannen zit in een prachtige omgeving waarbij ik wel moet zeggen dat we boven zaten wat heerlijk rustig was. we
Gert W.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Mijn vrouw en ik hebben onze 1e trouwdag gevierd met een 3-gangen lunch bij De Dyck. Reden genoeg voor een culinair feestje dus. Dat hebben we ook gekregen, het was een 'dijk van een lunch'.

Wij werden hartelijk ontvangen en kregen een tafel aan het raam. Je kijkt daar uit op de moestuin en de akkers. Na enige tijd liep er zelfs een kip voor het raam langs, geinig! We kozen voor het 3-gangen verrassingsmenu. Mijn vrouw is nog geen 3 weken geleden bevallen en gaf aan dat ze nu juist weer alles mag eten en dat bijvoorbeeld steak tartaar heerlijk zou zijn.

De chef bleek flexibel te zijn en week af van het keuzemenu. Na twee heerlijke amuses die op meerdere manieren de zintuigen prikkelden, kregen wij steak tartaar als voorgerecht. Prachtig geserveerd met veel kleur, lekkere kwarteleitjes, mosterdzaadjes, etc. Heerlijke combinatie waarbij de witte Rioja goed smaakte.

Het hoofdgerecht en nagerecht haalden hetzelfde niveau. Service met een glimlach en mooie en bijpassende wijnen.

Bovendien kreeg mijn vrouw nog een bosje bloemen mee voor onze trouwdag, vers van het land. De spreekwoordelijke kers op de taart, wij komen hier zeker terug!
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Mooie omgeving, verrassende keuken!