Restaurant De Duinrand

Duindamseweg 17 2204 AR Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Duinrand

Dining on the foothills

The wooden floor gives cafe restaurant Duinrand a proper diner feel. At the foot of the dunes of Noordwijk you can come in for some icecream during a day on the beach, but for a great meal at a very nice price this is an excellent choice. The menu has plenty of vegetarian, fish and meat dishes to please anyone!

Meer informatie over restaurant Restaurant De Duinrand

Koos M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Lekker gegeten, vlotte bediening,konden ondanks AH actie gewoon van de kaart kiezen. Kregen voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht, duurste gerecht werd gerekend
Marretje6 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Goed lopend restaurant, reserveren is nodig. Lekker gegeten, voldoende keus, vlotte bediening. Na 3 gangenmenu helemaal verzadigd. Vooraf rivierkreeft, hoofdgerecht gamba's , was prima!
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie konden we van de kaart kiezen. Een prettige bediening. Met het mooie weer hebben we fijn op het terras kunnen eten. Goede kwaliteit en goed opgemaakte gerechten.Zeker aan te bevelen.
Dineke Z.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Bediening erg vriendelijk. Eten was mooi opgemaakt en smaakte prima. Hoefde niet lang te wachten tussen de gerechten. Behoorlijke porties zaten na afloop goed vol. Mochten van de kaart kiezen.
René H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Goed eten en een prettige bediening.
de locatie is goed en bij mooi weer een prettig terras.
Het eten is goed en de porties voldoende.
bjsmeltink .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Eten was heerlijk konden ondanks de AH actie gewoon van de kaart kiezen vriendelijke bediening. al met al voor herhaling vatbaar.
G. S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten, grote porties, seer smaakvol bereid. Vriendelijke bediening. Komen zeker nog eens terug. In de zomervakantie schatten we in dat het er erg druk Zou kunnen zijn doordat er zoveel vakantiewoningen in de Burt zijn.
G. V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Als Noordwijkers waren wij nog nooit in het restaurant "de Duinrand" geweest omdat het in het buitengebied met recreatievoorzieningen is gesitueerd. Het restaurant is ons goed bevallen. Het diner was voortreffelijk en een bezoek aan dit restaurant is zeker voor herhaling vatbaar.
r_c .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Een rustige maandagavond, met de AH-restaurantactie. Vrije keus uit een overzichtelijke kaart. Het vispalet was zelfs rijkelijk, alle andere gerechten waren prima van smaak en uiterlijk. Bediening vriendelijk en accuraat. De drank heel redelijk geprijsd.
Muziekolifant J.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
prima service
aardige mensen
lekker en goed vers eten.
in een woord geweldig.
wij gaan zeker terug om nog eens lekker te eten.
B H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Toen ze hoorden dat wij een ahbon hadden waren ze gelijk minder vriendelijk en moesten we langer wachten dan mensen die na ons kwamen. Dat was niet prettig. De rest was prima.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wij hebben hier al verschillende keren gegeten, een gezellig en goed restaurant met een prima keuze en vriendelijke en servicegerichte bediening.
Cdmkrap .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Een leuk, rustig restaurant, aan een doorgaande weg, leuk, paarden die langslopen met ruiters, veel divers publiek, fietsers, lopers, oude en jonge mensen, vriendinnen etc.
jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Vriendelijke ontvangst, prima eten, voor herhaling vatbaar
Roosmarijn D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Voor ieder wat wils. De gerechten zijn uitgebreider dan de kaart misschien laat blijken. Altijd heerlijk eten, goedgevulde borden en prettige service van vrolijk personeel.
Coby A.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Het was goed en gezellig
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Aardige bediening. Gezellig restaurent
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Vriendelijke ontvangst. Alleen men wist niet van onze komst af. Terwijl we toch geboekt hadden via Iens.nl maar bediening heeft dit goed opgelost en we waren welkom.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Goede en vriendelijke service. Jammer dat de reservering van iens niet was doorgekomen. Het werd direct opgelost.
Marjolein G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Smakelijke gerechten, zag er allemaal verzorgd uit. Het was druk, daardoor wel rumoerig, maar keuken kon drukte prima aan en personeel was vriendelijk.