Restaurant De Duinrand

Duindamseweg 17 2204 AR Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Duinrand

Dining on the foothills

The wooden floor gives cafe restaurant Duinrand a proper diner feel. At the foot of the dunes of Noordwijk you can come in for some icecream during a day on the beach, but for a great meal at a very nice price this is an excellent choice. The menu has plenty of vegetarian, fish and meat dishes to please anyone!

Meer informatie over restaurant Restaurant De Duinrand

jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Vriendelijke ontvangst, prima eten, voor herhaling vatbaar
Roosmarijn D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Voor ieder wat wils. De gerechten zijn uitgebreider dan de kaart misschien laat blijken. Altijd heerlijk eten, goedgevulde borden en prettige service van vrolijk personeel.
Coby A.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Het was goed en gezellig
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Aardige bediening. Gezellig restaurent
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Vriendelijke ontvangst. Alleen men wist niet van onze komst af. Terwijl we toch geboekt hadden via Iens.nl maar bediening heeft dit goed opgelost en we waren welkom.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Goede en vriendelijke service. Jammer dat de reservering van iens niet was doorgekomen. Het werd direct opgelost.
Marjolein G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Smakelijke gerechten, zag er allemaal verzorgd uit. Het was druk, daardoor wel rumoerig, maar keuken kon drukte prima aan en personeel was vriendelijk.
j V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij waren hier voor de derde keer en hebben weer heerlijk gegeten,in een gezellig druk restaurant.vriendelijke bediening, ruime tafels en uitstekende gerechten!
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Dit bezoek was de tweede keer dat we het restaurant bezochten, dit vanwege de positieve ervaring van de eerste maal. Het was dit maal erg druk en volkomen uitverkocht hetgeen wel te merken was in de bediening. Het enige minpunt waar we het met alle vier de personen het mee eens waren is dat de kwaliteit/ smaak van het rundvlees (Biefstuk/ Rib-Eye) de eerste maal beter was. Maar niettemin een geslaagde avond.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gezellig restaurant en zeer vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs. Uitgebreide menukaart. Een echte aanrader en komen zeker terug in dit restaurant. Top!
theo1945 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Eden ruime parkeergelegenheid. Vriendelijk en behulpzaam werden we ontvangen. De drank-ens prijskaart werd bij de overhandiging goed uitgelegd. ook als AH-klanten telden we volledig mee en werd er geen verschil gemaakt. Een min puntje was, dat we dichtbij een wat rumoerig, voorzichtig uitgedrukt, gezelschap zaten. Hoe moet je dit aanpakken; huiswerk aangeleverd!

T.W. van Bennekom
jkor .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Gezellig en prima restaurant. Attente bediening, het was erg druk. Daardoor heel gezellig en levendig. Het eten was uitstekend.
arievanrooijen .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Was nieuwe kaart, jammer dat de tonijnsalade er niet meer bij stond. Daarvoor in de plaats nam mijn vrouw
crab diable. Was goed alternatief. De pittige spareribs waren om te smullen. En net genoeg ,
Dankzij de AH actie voor ons betaalbaar. We komen zeker terug maar dan wel weer door middel van een actie:}
liesbeth1231 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Was heel gezellig en de bediening is super.Wij komen zeker weer terug . Het is lekker dichtbij voor ons. Ik weet niet wat ik er nog meer moet bij zetten.
hannekekromhout .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Wij hebben met 4 personen weer heerlijk gegeten. Prima kwaliteit en voor ieder wat wils op de kaart.
Als je het gerecht wilde aanpassen aan je eigen wensen was dat geen probleem.
willievanvoorthuizen .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Vriendelijk behulpzaam eerlijk personeel. Het eten heerlijk. ruime keuze uit de hele kaart. voor herhaling vatbaar om weer te gaan. Een gezellig restaurant.
Tineke Z.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We zijn hier al vaker geweest ,met vrienden ,en familie.Maar het is een prima restaurant ,lieve meisjes in de bediening,die ook langs komen of alles naar wens is of er iets nog bij moet,
Eten is zeer aangenaam ,en erg goed.We komen zeker weer een keer terug!
Tineke Z.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Zijn hier al vaker geweest,dat zegt al genoeg,lieve meisjes die het je naar de zin maken,eten is voortreffelijk',kortom een aanrader.
arievanrooijen .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Lekker en dankzij een actie betaalbaar. Wel waren er twee acties gelijk. November 2 menu,s voor de prijs van 1
Als we dat geweten hadden wij daar gebruik van gemaakt. Maar dat kon volgens de bediening niet meer ,want we hadden online via de AH actie gereserveerd. Met andere woorden we hadden de AH actie op een latere datum bij een ander restaurant kunnen gebruiken. Minpunt.
yct2218 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
De gerechten waren van goede kwaliteit, maar niet onderscheidend. De prijs is aan de hooge kant. Ruim 10,- euro voor een voor- of nagerecht! Wel gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Op het hoofdgerecht moesten we net iets te lang wachten.