Restaurant De Duinrand

Duindamseweg 17 2204 AR Noordwijk Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant De Duinrand

Dining on the foothills

The wooden floor gives cafe restaurant Duinrand a proper diner feel. At the foot of the dunes of Noordwijk you can come in for some icecream during a day on the beach, but for a great meal at a very nice price this is an excellent choice. The menu has plenty of vegetarian, fish and meat dishes to please anyone!

Meer informatie over restaurant Restaurant De Duinrand

Hannekekromhout .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Wij hebben met 4 personen weer heerlijk gegeten. Prima kwaliteit en voor ieder wat wils op de kaart.
Als je het gerecht wilde aanpassen aan je eigen wensen was dat geen probleem.
Willievanvoorthuizen .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Vriendelijk behulpzaam eerlijk personeel. Het eten heerlijk. ruime keuze uit de hele kaart. voor herhaling vatbaar om weer te gaan. Een gezellig restaurant.
Tineke Z.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We zijn hier al vaker geweest ,met vrienden ,en familie.Maar het is een prima restaurant ,lieve meisjes in de bediening,die ook langs komen of alles naar wens is of er iets nog bij moet,
Eten is zeer aangenaam ,en erg goed.We komen zeker weer een keer terug!
Tineke Z.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Zijn hier al vaker geweest,dat zegt al genoeg,lieve meisjes die het je naar de zin maken,eten is voortreffelijk',kortom een aanrader.
Arievanrooijen .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Lekker en dankzij een actie betaalbaar. Wel waren er twee acties gelijk. November 2 menu,s voor de prijs van 1
Als we dat geweten hadden wij daar gebruik van gemaakt. Maar dat kon volgens de bediening niet meer ,want we hadden online via de AH actie gereserveerd. Met andere woorden we hadden de AH actie op een latere datum bij een ander restaurant kunnen gebruiken. Minpunt.
Yct2218 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
De gerechten waren van goede kwaliteit, maar niet onderscheidend. De prijs is aan de hooge kant. Ruim 10,- euro voor een voor- of nagerecht! Wel gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Op het hoofdgerecht moesten we net iets te lang wachten.
Auke H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Goed restaurant waar je goed en snel geholpen wordt. vriendelijk personeel .
Het eten is zorgvuldig bereidt en ziet er zeer smakelijk uit.
Youri D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Op vrijdag 28 oktober hebben wij genoten van een heerlijk 3-gangen menu bij restaurant De Duinrand in Noordwijkerhout. Dankzij de Albert Heijn actie mochten we iedere ronde in principe kiezen uit twee gerechten, maar, ondanks dat het restaurant bijna vol zat, mochten we uit de gehele kaart kiezen. De verlichting binnen vonden we iets te fel maar we hebben we heerlijk gegeten. Het voorgerecht was prima, bij het hoofdgerecht mochten we onbeperkt friet en groente bestellen (was niet nodig, we kregen de eerste portie nauwelijks op) en het dessert was ook heerlijk. Kortom, een echte aanrader als je eens een lekker hapje wilt eten in de buurt van het strand.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Met 8 personen lekker gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Friet en groente tussentijdse aanvulling mogelijk. Ondanks de AH-actie keuze uit de gehele kaart. Zeker een aanrader.
Mondanielle .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Wij hebben hier op 18 oktober jl. met de AH-actie gegeten. Wij konden kiezen uit de kaart en hebben genoten van het lekkere eten (3 gangen menu).
Alles werd met heel veel zorg opgediend. Ook de bediening (twee dames) vonden wij super vriendelijk en komen heel graag nog een keertje terug! Hartelijk dank voor het gezellige avondje in jullie restaurant en ga zo door!
Hannekekromhout .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Gezellige tafel bij het raam en heerlijk gegeten, verse ingredienten en smaakvol geserveerd! Bediening ook prima, gaan er zeker nog een keer eten! Prijs qua kwaliteit is prima.
Debbie H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We gingen eten via de ah restaurant actie. Voorgerechten vistrio en carpaccio waren prima.
Hoofdgerechten chefs pannetje en vispotje: beide de verhouding vis/vlees en groente uit balans. Veel te veel groente. Ossehaas droog. Smaken wel goed. Dessert dame blanche: lekker maar simpel.
Bediening vriendelijk en gastvrij maar duurde wel allemaal vrij lang.
Al met al niet ontevreden. Heb een gezellige avond gehad.
Tintoos .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
We waren met 17 personen en iedereen had tegelijk zijn diner. Dat is op zich aleen hele prestatie. Vriendelijk personeel wat ook nog de tijd had om te vragen of alles naar wens was.
Penjdejong .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Gisteren wezen eten met ouders en kinderen .....

Heerlijk gegeten ...prima sfeer ....goed personeel .....En de prijs is goed.
Enigste nadeel was de sorbet van mijn moeder ....de appel erin te hard en behoorlijk koud.
Ook was er kans om extra te vragen ...van groente en patat ....Aanrader.!!!!!!!!!!!!!!!
Riasmit8 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Heel vriendelijke bediening, de huisgerookte zalm en de gamba's waren heerlijk. Fijn dat de bijgerechten niet te overvloedig waren maar altijd bijbesteld konden worden. We komen zeker nog eens terug! !
Marjanvarkevisser .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Wij hadden heerlijk gegeten.... service ....prima van de kaart een 3 gangen gerecht genomen ,we waren met zn vieren en waren allen heel positief...... Dank jullie wel ....Personeel en Koks van Restaurant De Duin rand. Vr gr Marjan Varkevisser
Addie.rademakers .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
heerlijk gegeten op het terras. vriendelijke bediening ondanks drukte en hitte.
via ah-aktie, grote porties en keuze uir het de hele menukaart.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het was uitstekend! Menu naar eigen keus mogen kiezen! Was heerlijk. Vriendelijk personeel en mooie lokatie! Aan te bevelen.
Lyda O.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Lekker eten, leuke locatie. Met 3 personen AH-restaurantactie korting op de tekening. Goedkoopste menu gratis. Aanrader.
Famboom .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Te weinig personeel, eten erg simpel opgemaakt. Pittige spareribs waren verre van pittig en saté was gemaakt van ondefinieerbare kip.