Restaurant De Duinrand

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant De Duinrand

Dining on the foothills

The wooden floor gives cafe restaurant Duinrand a proper diner feel. At the foot of the dunes of Noordwijk you can come in for some icecream during a day on the beach, but for a great meal at a very nice price this is an excellent choice. The menu has plenty of vegetarian, fish and meat dishes to please anyone!

Meer informatie over restaurant Restaurant De Duinrand

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Duinrand

Hans T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten na vrije keuze van de menukaart. De bediening was vlot alleen jammer dat de serveerster die ons heeft geholpen waarschijnlijk haar dag niet had. Zijn weer naar de Duinrand gegaan vanwege het goede eten en de gezellige bediening. Helaas was de het deze keer even anders. Hopelijk dat het een aandachtspuntje want het is wel een kleine tegenvaller. De bediening kan een diner maken en breken.
Marinka P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
José M B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Lekker gegeten, het was er een beetje koud, broodje en voorgerecht kwamen tegelijk, jammer,volgens mij was de ene dame er pas en de ander iemand die er al veel langer werkt, dat was een toppertje, zag alles en was erg attent, de complimenten, een aanrader, welke we zeker nog een keer bezoeken.
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
A la carte, keuze genoeg.
Heerlijk gegeten, meer dan voldoende, vriendelijke bediening.
Een echte aanrader!
Ik zal zeker nog eens terug komen.
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Leuk gelegen restaurant. Waren zeer vriendelijk. Konden ala carte ons menu kiezen!
Alle 3 de gangen waren voortreffelijk. echt een aanrader.
gijsplug .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Eenvoudig restaurant met een basic kaart, maar wat er geserveerd wordt is van prima kwaliteit en veelal ook ruime porties. Vriendelijkheid van het personeel kan wel wat beter. We hebben hier gegeten met de AH restaurant actie, maar zonder deze actie zijn de prijzen aan de hoge kant, ondanks dat de relatief grote porties. Verwacht hier geen culinaire hoogstandjes, maar verder kan je hier redelijk goed terecht voor een standaard diner.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten en het was een prettige bediening. We hadden de AH actie er was niets op aan te merken. Het was super
O D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Kwaliteit van hoofdgerecht dorado viel ook gezien vroegere ervaringen tegen,teveel graten en teleurstellende salade,mosselen wel goed.Ambiance en bediening verder prima.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Voorgaande moet toch al genoeg zeggen.Parkeren was goed .Ontvangst prima en aantrekkelijk.We behoefden nergens lang op te wachten.En het eten in het geheel was prima.
R.H. H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Leuk restaurant met gezellige bediening en heerlijk eten. Borden zijn mooi opgemaakt. Ligging erg mooi en praktisch. Goede plaats om te lunchen of te dineren.
arievanrooijen .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Woensdag 20 september Lekker gegeten, leuk en vlot personeel.
Voorgerecht Salade beef aanrader. Ook spareribs redelijk goed vlees. Van de pittige marinade heerlijk gesmuld.
Nagerecht ijs met advocaat en slagroom was met zorg gemaakt , op een langwerpig schoteltje Niet zoals je vaak ziet in restaurants .Hup 3 bolletjes in coupe en een beetje advocaat en slagroom uit een bus Leuke betaalbare AH actie. Super.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lekker gegeten en vriendelijke sevice!
Anda D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten .|Eten was goed.
Was alleen 1 serveerster dus die had het druk met alle mensen.
Maar werden goed bediend
Patrick O.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Prima restaurant! Porties zijn precies goed! We gaan hier zeker vaker eten! Erg fijn dat je niet je bord leeg hebt voor je nieuwe drankje arriveert! :)
joseachten .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Met de AH spaarkaart kun je gewoon van de kaart kiezen en het goedkoopste gerecht krijg je gratis.
Het eten was lekker en mooi opgediend.
Anita C.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Wij zijn met de AH restaurantactie gaan eten bij de Duinrand en hebben hier goed gegeten.
Je kunt gewoon kiezen vd kaart en de porties zijn exact hetzelfde als de mensen die er eten zonder deze actie.
drheenen .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Wat een fijne avond hebben wij gehad in Restaurant De Duinrand.
De bediening was uiterst vriendelijk en zeer correct.
Het eten was super lekker.
Heerlijke grote frieten daar houden wij van.
jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
geen kritiek, heerlijk gegeten ,leuke bediening.korte feedback gegeven weer niet goed ,even tellen hoeveel tekens ik nu heb gebruikt.
H. B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Op de eerste plaats hebben wij heerlijk gegeten. Wat ontzettend kwalijk en jammer was dat de serveerster zo ontzettend onvriendelijk, zwaar gestresst en onhebbelijk was. Niet alleen tegen ons maar tegen iedereen op het terras. Niemand kreeg een vriendelijk woord en er kon geen lach vanaf. Het bestek werd op tafel gesmeten en op de vraag of ze ajb de tafel wilde schoonmaken reageerde ze zwaar overspannen. Wij gaan hier nooit meer heen. De uitspraak de klant is koning, daar heeft deze jongedame echt nog NOOIT van gehoord. En gezien de reacties om ons heen waren wij niet de enige die er zo over dachten...
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Wij vonden het een goede sfeer en heerlijk gegeten