Restaurant De Duinrand

Duindamseweg 17 2204 AR Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Duinrand

Dining on the foothills

The wooden floor gives cafe restaurant Duinrand a proper diner feel. At the foot of the dunes of Noordwijk you can come in for some icecream during a day on the beach, but for a great meal at a very nice price this is an excellent choice. The menu has plenty of vegetarian, fish and meat dishes to please anyone!

Meer informatie over restaurant Restaurant De Duinrand

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Duinrand

Alexandra D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Op zich goed gegeten. Ik had garnalen als hoofdgerecht die n beetje op "Oosterse" wijze waren klaargemaakt. Ik vond t vreemd dat ik daar n stoofpeertje en n rode kool puree bij geserveerd kreeg. Maar dat lag bij iedereen op t bord. Restaurant is niet écht up to date ingericht. Maar dat is persoonlijk...
Hubertus V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Op de site van Iens staat 50% van de rekening, maar in de praktijk betaal je het duurste 3-gangen menu. De rekening is dus geen 50%. Als de tweede persoon goedkoper eet is het gratis, maar niet de helft van de rekening.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Zeer teleurstellend. Aankleding is zeer oubollig en de prijzen veel te hoog voor wat je krijgt. Bediening kan ook vriendelijker.

Geen idee waarom de reviews zo positief zijn...
M van R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Het was een goed en gezellig avond
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Zeer prijzig voor hetgeen wat je krijgt. Kaart en aankleding zeer oubollig. Heeft een grondige update nodig en de prijzen zijn veel te hoog voor wat je krijgt. Zeer teleurstellend.
Heleen G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Zoals altijd weer verrukkelijk gegeten.
Nieuwe kaart ook top!!
Prijs/kwaliteit een 10!!!
Reinard D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Dit restaurant via Iens gevonden en een schot in de roos, goede en aardige bediening in een mooie frisse strand/beachclub sfeer. Ruimte v persoonlijke wensen en een uitstekende kok met heerlijke zelfgemaakte soep maar ook de lekkere bavette en vistrio - verrukkelijk!
En voor die prijs een terugkom locatie!
Dustin G.
Very good
evanvliet B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Het is een prima restaurant. Lekker gegeten
Wil P.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Het was geweldig. We waren aan de late kant, maar iedereen was behulpzaam en wij konden op tijd bij de voorstelling " Soldaat van oranje"zijn.
Eten was heerlijk !
Anda D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk. We zijn hier al vaker geweest en komen zeker nog een keer terug.
aad.kortekaas .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Met de AH actie zijn we wat verder van huis gegaan om ook eens bij anderen te proeven. Het voordeel van deze locatie dat je alles van de kaart kon kiezen. Het eten was zeer goed en smaakvol opgediend. De uiensoep was lekker. De bediening is zeer vriendelijk en goed. De drankjes werden op tijd aangevuld. Een pluspunt in deze tijd is het bockbier dat van de tap kwam. Kortom een aanrader voor mensen die ook wel eens een restaurant willen proberen wat misschien wat verder uit de route licht.
E. V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Einde van het ah tijdperk! Heerlijk gegeten! Door de actie voor een redelijke prijs.....
De Duinrand lijft voor ons: Chocolaatje.
arievanrooijen .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Ook deze keer goed gegeten. De Spareribs en de biefstuk van mn vrouw waren lekker.
Personeel ook vriendelijk en vakbekwaam.
Beter dan al die studentjes en huppel ku.jes die je tegenkomt in al die strandpaviljoenen.
Jennes D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gezellige sfeer, vriendelijke en vlote bediening van kwalitatief zeer goed en smakelijk eten. Aan te bevelen!

Deze gelegenheid verdient een zeer goede recensie.
Jeanne V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Voorgerecht was heerlijk. Gamba goed van smaak maar de heilbot smaakte niet, vis van de dag maar geen smaak.
Sorbet is aan te bevelen!
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten na vrije keuze van de menukaart. De bediening was vlot alleen jammer dat de serveerster die ons heeft geholpen waarschijnlijk haar dag niet had. Zijn weer naar de Duinrand gegaan vanwege het goede eten en de gezellige bediening. Helaas was de het deze keer even anders. Hopelijk dat het een aandachtspuntje want het is wel een kleine tegenvaller. De bediening kan een diner maken en breken.
Marinka P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten via de AH-actie. We mochten gewoon van de kaart uitkiezen. Het eten smaakte voortreffelijk, de bediening is vriendelijk. Dit was de 2e keer dat ik hier heb gegeten en beide keren was het top.
José M B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Lekker gegeten, het was er een beetje koud, broodje en voorgerecht kwamen tegelijk, jammer,volgens mij was de ene dame er pas en de ander iemand die er al veel langer werkt, dat was een toppertje, zag alles en was erg attent, de complimenten, een aanrader, welke we zeker nog een keer bezoeken.
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
A la carte, keuze genoeg.
Heerlijk gegeten, meer dan voldoende, vriendelijke bediening.
Een echte aanrader!
Ik zal zeker nog eens terug komen.