Restaurant De Duinrand

Duindamseweg 17 2204 AR Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Duinrand

Dining on the foothills

The wooden floor gives cafe restaurant Duinrand a proper diner feel. At the foot of the dunes of Noordwijk you can come in for some icecream during a day on the beach, but for a great meal at a very nice price this is an excellent choice. The menu has plenty of vegetarian, fish and meat dishes to please anyone!

Meer informatie over restaurant Restaurant De Duinrand

H. B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Op de eerste plaats hebben wij heerlijk gegeten. Wat ontzettend kwalijk en jammer was dat de serveerster zo ontzettend onvriendelijk, zwaar gestresst en onhebbelijk was. Niet alleen tegen ons maar tegen iedereen op het terras. Niemand kreeg een vriendelijk woord en er kon geen lach vanaf. Het bestek werd op tafel gesmeten en op de vraag of ze ajb de tafel wilde schoonmaken reageerde ze zwaar overspannen. Wij gaan hier nooit meer heen. De uitspraak de klant is koning, daar heeft deze jongedame echt nog NOOIT van gehoord. En gezien de reacties om ons heen waren wij niet de enige die er zo over dachten...
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Wij vonden het een goede sfeer en heerlijk gegeten
Han T.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij De Duinrand. Niets aan te merken op service, kwaliteit gerechten en atmosfeer. Zeker voor herhaling vatbaar!
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke, vrolijke bediening. We hebben genoten.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Goede ontvangst door vrolijke en goede bediening. Lekker op het terras genoten van uitstekend eten en een goed glaasje wijn. Ook bij de AH-actie gewoon van de kaart bestellen en geen verschil gemerkt met andere keren. Voor herhaling vatbaar!
Hanny R.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Een gezellige ongedwongen sfeer. Bedienend personeel heel vriendelijk voor de kinderen.. De kipsate was heerlijk, kabeljauw was verrukkelijk, maar ook de beef salade als voorgerecht is een aanrader evenals het vispalet. We komen zeker nog een keer terug.
mlahoekstra .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
het is zeer aan te raden om bij de restaurant DE Duinrand te gaan eten vriendelijk ontvangst wordt goed geholpen niet duur en reserveren ook geen probleem ik zal zeggen ga er na toe en onder vindt het zelf mvg fam hoekstra
Koos M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Lekker gegeten, vlotte bediening,konden ondanks AH actie gewoon van de kaart kiezen. Kregen voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht, duurste gerecht werd gerekend
Marretje6 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Goed lopend restaurant, reserveren is nodig. Lekker gegeten, voldoende keus, vlotte bediening. Na 3 gangenmenu helemaal verzadigd. Vooraf rivierkreeft, hoofdgerecht gamba's , was prima!
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie konden we van de kaart kiezen. Een prettige bediening. Met het mooie weer hebben we fijn op het terras kunnen eten. Goede kwaliteit en goed opgemaakte gerechten.Zeker aan te bevelen.
Dineke Z.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Bediening erg vriendelijk. Eten was mooi opgemaakt en smaakte prima. Hoefde niet lang te wachten tussen de gerechten. Behoorlijke porties zaten na afloop goed vol. Mochten van de kaart kiezen.
René H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Goed eten en een prettige bediening.
de locatie is goed en bij mooi weer een prettig terras.
Het eten is goed en de porties voldoende.
bjsmeltink .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Eten was heerlijk konden ondanks de AH actie gewoon van de kaart kiezen vriendelijke bediening. al met al voor herhaling vatbaar.
G. S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten, grote porties, seer smaakvol bereid. Vriendelijke bediening. Komen zeker nog eens terug. In de zomervakantie schatten we in dat het er erg druk Zou kunnen zijn doordat er zoveel vakantiewoningen in de Burt zijn.
G. V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Als Noordwijkers waren wij nog nooit in het restaurant "de Duinrand" geweest omdat het in het buitengebied met recreatievoorzieningen is gesitueerd. Het restaurant is ons goed bevallen. Het diner was voortreffelijk en een bezoek aan dit restaurant is zeker voor herhaling vatbaar.
r_c .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Een rustige maandagavond, met de AH-restaurantactie. Vrije keus uit een overzichtelijke kaart. Het vispalet was zelfs rijkelijk, alle andere gerechten waren prima van smaak en uiterlijk. Bediening vriendelijk en accuraat. De drank heel redelijk geprijsd.
Muziekolifant J.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
prima service
aardige mensen
lekker en goed vers eten.
in een woord geweldig.
wij gaan zeker terug om nog eens lekker te eten.
B H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Toen ze hoorden dat wij een ahbon hadden waren ze gelijk minder vriendelijk en moesten we langer wachten dan mensen die na ons kwamen. Dat was niet prettig. De rest was prima.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wij hebben hier al verschillende keren gegeten, een gezellig en goed restaurant met een prima keuze en vriendelijke en servicegerichte bediening.
Cdmkrap .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Een leuk, rustig restaurant, aan een doorgaande weg, leuk, paarden die langslopen met ruiters, veel divers publiek, fietsers, lopers, oude en jonge mensen, vriendinnen etc.