Restaurant de Driesprong

Donderdag 10:00 - 22:00
Vrijdag 10:00 - 22:00
Zaterdag 10:00 - 22:00
Keuken open tot 21:00

• Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Gratis parkeren , Nederlands gesproken
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Driesprong

Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Voor een redelijk bedrag kun je hier uitstekend eten!
Volop keuze en erg lekker klaargemaakt. Een aanrader!!
Uilke V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Een aanrader voor familie en vrienden
Sjoerd Z.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Prima kwaliteit eten, persoonlijke service.
Enige min puntje: uitzicht op het water ontbreekt
Janny B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar.. vlotte en vriendelijke bediening!!
Michiel M.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Goedenavond,

Vanavond bij u wezen dineren met 7 personen ter ere van een verjaardag. Wat een leuke avond had moeten worden is voor mij uitgelopen op een teleurstelling.

Het hoofdgerecht gekregen, lamsrack. Zowel mijn vriendin als ik kregen een veelste gare lam. Gortdroog. Netjes verteld dat dit ons niet smaakte. Kregen we als reactie: “toch even een stukje doorgesneden en er kwam nog bloed uit dus zo doorbakken is het niet”

Ik werd dus eigenlijk aan tafel terechtgewezen hoe we erbij kwamen om de lam terug te sturen naar de keuken.

Mijn vriendin kreeg gratis een biefstuk die te rood werd geserveerd, wel heel mals.

Het gaat mij er helemaal niet om dat de lam verkeerd bereid was, dat kan gebeuren.
Het gaat om de reactie van de bediening die ik kreeg, die heeft mijn avond flink verpest.

Dit was de 3e keer dat wij hier gegeten hebben, 2x was mijn rib eye niet medium (waarvan ik niks gezegd heb) en nu dit.
Wij komen hier niet meer, net zoals nog 2 mensen van onze tafel.

Ik zag vacatures voor jullie bedrijf, misschien is een nieuwe chef-kok ook eens verstandig want van quison (garing vh vlees) heeft deze kok geen kaas gegeten.

Mvg,
H.Y. H.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Twee keer gegeten bij de ''Driesprong'' . Perfect en smakelijk gekookt en derhalve ook lekker gegeten Vriendelijke bediening door de eigenaar en zijn echtgenote Mevrouw Bos.Een aanrader.Wat kan een mens zich meer wensen.
Suze V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
wat een goed restaurant super gegeten voor een zeer redelijke prijs en wat een leuke bediening sfeervol en een vriendelijke bediening komen zeker terug
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Goed eten, voor ieder wat wils. Smaakte iedereen goed (vis, varkenshaas, etc.), lekker wijntje, heerlijk toetje met spekkoek. Lekker buiten gezeten op terras, gaan hier zeker vaker heen.
Pieny .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Afgelopen donderdag hier gegeten. De gastvrouw was zeer vriendelijk en heeft kennis van zaken. Het eten was verrukkelijk. Prima prijs kwaliteit verhouding. Kortom een aanwinst voor Fryslan en we komen zeker terug!
Sierd B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Voor het eerst bij de Driesprong gegeten. Was het eerste weekend dat ze open waren. Heerlijk gegeten. De gastvrouw komt uit een horeca familie en dat is te zien. Heerlijk gegeten. Zalm als voorgerecht is een aanrader. Goede porties en uitstekende kwaliteit. Ben je in de buurt, dan zou ik het zeker proberen!!!