Restaurant de Driesprong

Lemsterweg 22 8484 KK Langelille Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant de Driesprong

Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Goed eten, voor ieder wat wils. Smaakte iedereen goed (vis, varkenshaas, etc.), lekker wijntje, heerlijk toetje met spekkoek. Lekker buiten gezeten op terras, gaan hier zeker vaker heen.
Pieny .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Afgelopen donderdag hier gegeten. De gastvrouw was zeer vriendelijk en heeft kennis van zaken. Het eten was verrukkelijk. Prima prijs kwaliteit verhouding. Kortom een aanwinst voor Fryslan en we komen zeker terug!
Sierd B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Voor het eerst bij de Driesprong gegeten. Was het eerste weekend dat ze open waren. Heerlijk gegeten. De gastvrouw komt uit een horeca familie en dat is te zien. Heerlijk gegeten. Zalm als voorgerecht is een aanrader. Goede porties en uitstekende kwaliteit. Ben je in de buurt, dan zou ik het zeker proberen!!!