Restaurant de Dolle Joncker

Koetsendijk 1 3861 AG Nijkerk Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Restaurant de Dolle Joncker

Ons restaurant is gevestigd in een monumentaal pand op een unieke locatie aan de haven van Nijkerk, tegenover het stadhuis en op loopafstand van het centrum. Het restaurant biedt je de gelegenheid voor een lekker avondje uit met vrienden, bekenden en/of zakelijke contacten.

De kaart wisselt minimaal vijf maal per jaar en speelt in op de verkrijgbaarheid van seizoensproducten, zoals bijvoorbeeld asperges, mosselen en wild. Er is dan ook voor ieder wat wils.

Ben jij nieuwsgierig geworden? Reserveer dan direct en kom eens langs bij de Dolle Joncker!

Meer informatie over restaurant Restaurant de Dolle Joncker

• Kom je met de auto?
    volg bordjes stadhuis
  • : Gratis parkeren op 40 meter loopafstand

Dinsdag t/m Zondag vanaf 15:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Dolle Joncker

Alie P.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Fantastisch gegeten en een fijne en goede bediening gehad.
Daniëla W.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk gegeten en heel redelijk geprijsd. Heel fijn dat we mochten kiezen uit de hele kaart. Met het broodmandje ging het mis, maar het werd goed opgelost. De wachttijden kunnen beter. Het personeel is zeer vriendelijk en attent en het eten heerlijk en dat maakt een hoop goed. Met glutenvrij eten wordt desgevraagd rekening gehouden.
Wij komen hier graag nog eens eten! Aanrader!
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Uitstekende gerechten!
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten op het terras. Helaas hebben we lang op het hoofdgerecht moeten wachten.
Keuken was het vergeten door te geven. Dat was jammer.... Maar verder prima !!
Harma V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten, keuze uit de hele kaart. Aanrader
Aga H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Goede maaltijd , verse producten, goed gegaarde groenten, veel vlees. Super toetje!
Renate K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
We hebben echt lekker gegeten. Het was met zorg, vers en goed klaargemaakt. De bediening was vriendelijk, attent en snel en er werd super rekening gehouden met onze gluten-vrij wensen. We komen graag een keer terug.
Reni H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Met 24 personen genoten van een voortreffelijk verzorgde High Tea.
Gastvrije ontvangst, aandacht voor de gasten, kortom, aan te bevelen!
Margreet N.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
heerlijk gegeten in een prima sfeer!
gerrit P.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
de vis smaakte verbrand netjes dat dat jammer was op de rekening werd de wijn niet berekend als compensatie heel netjes mijn complimenten daarvoor
Erno V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Bij binnenkomst duurde het vrij lang voordat we überhaupt iemand zagen. Vervolgens ziet toevallig een kok ons die constateert dat wij nog niet geholpen worden. Hij haalt de ober op die als eerste zin opmerkt: "Ja, het was gezellig in de keuken". Kwam niet echt empathisch over, want op zo'n antwoord zit je niet te wachten.
Wijn (Franse Chardonnay) was goed, kaart is prima (uitgebreid en toch overzichtelijk en met een menu keuze). Extra leaflet met daarin opgenomen asperges (kon nog net ivm een extra ontvangen kistje). Eten is gewoon goed! Wij vonden de ober niet echt enthousiast, waardoor je je bijna gaat afvragen of hij zijn werk wel leuk vindt. Allemaal wat stijfjes, komt wat geforceerd over en niet een type die enthousiast wat vertelt. Wa's enige puntje wat beter kan. De overige, jongere dames in de bediening waren een stuk vriendelijker en levendiger. Verderop kwam een groep binnen en dat hoor je wel, maar was niet echt super storend. Regel een goede ober (een echte gastheer) en deze eetgelegenheid kan niet meer stuk!
Anita .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
We waren nog onderweg toe het idee kwam daar te gaan eten, gebeld en het was als altijd, tuurlijk, kom maar als het nodig is houden we een plekje vrij.
L.K. S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Een voor ons vertrouwd adres; nu niet meer wonend in Nijkerk worden de bezoeken iets minder; niettemin als we ergens buitenshuis eten komt de dolle jonker in beeld
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met mijn vrouw naar aanleiding van ons 45 jaar verloofd zijn. Werd door het restaurant beloond met een vuurfontein bij het dessert. SUBLIEM.
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
De reactie van het geluids nivo is toen wij er waren er ook een groep van ong.40man was ,ja dan wordt er gepraat en is het gauw een rumoer daarom moesten we ook langer op ons eten wachten maar dat was heerlijk!
José B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Genoten!
Niek B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Voor het eerst in Nijkerk en op basis van zeer lovende recensies bij de Dolle Joncker gereserveerd en daar hebben we geen seconde spijt van gehad.

Het eten was voortreffelijk en de bediening was uiterst correct maar toch heel gemoedelijk. Leuke avond gehad en voortreffelijk gegeten.
waterput .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Wederom echt heerlijk gegeten !!! Bediening ontzettend aardig en netjes !! Fantastische sfeer kortom wij gaan hier hopelijk nog vele malen terugkomen !!