Restaurant de Dolle Joncker

Koetsendijk 1 3861 AG Nijkerk Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Restaurant de Dolle Joncker

Ons restaurant is gevestigd in een monumentaal pand op een unieke locatie aan de haven van Nijkerk, tegenover het stadhuis en op loopafstand van het centrum. Het restaurant biedt je de gelegenheid voor een lekker avondje uit met vrienden, bekenden en/of zakelijke contacten.

De kaart wisselt minimaal vijf maal per jaar en speelt in op de verkrijgbaarheid van seizoensproducten, zoals bijvoorbeeld asperges, mosselen en wild. Er is dan ook voor ieder wat wils.

Ben jij nieuwsgierig geworden? Reserveer dan direct en kom eens langs bij de Dolle Joncker!

Meer informatie over restaurant Restaurant de Dolle Joncker

• Kom je met de auto?
    volg bordjes stadhuis
  • : Gratis parkeren op 40 meter loopafstand

Donderdag t/m zondag geopend vanaf 15.00u
Op dinsdagen en woensdagen zijn we uitsluitend geopend voor groepen vanaf 20 personen.

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Dolle Joncker

Sigrid V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Wachttijd tussen de gerechten was prima: niet te snel, niet te langzaam. Je had precies genoeg tijd om na te genieten van het ene gerecht voordat het volgende kwam. Heerlijk eten, heerlijke wijn, vriendelijke en deskundige medewerkers. Kortom, voor ons één van onze favoriete restaurants!
Arend V.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Een gezellige avond gehad met heerlijk eten en goede bediening. En de ijstaart was een geweldige verrassing. Een avond om niet te vergeten!
M.A. A.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Een vast adres. Jammer dat er door personeelsgebrek in de keuken een extra sluitingsdag bij is gekomen. Aan de andere kant is het prima om geen concessie te doen aan de kwaliteit van uit de keuken.
De Dolle Joncker valt eigenlijk nooit tegen. Goede prijs /kwaliteit verhouding. Vriendelijke bediening.
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
De prijs van het voorgerecht vond ik niet in verhouding, te duur.
W.M. H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
met vier personen gegeten, kwaliteit producten kan beter, gegrilde groenten was op veel plekken heel erg zwart, gegrilde vlees spies was ook op veel plekken te zwart gegrild, biefstuk mindere kwaliteit, andere gerechten waren goed, door de AH actie erg druk met lange wacht tijden.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Meer dan genoeg voor ons. Restaurant ziet er leuk en gezellig uit. Het enige minpuntje vonden wij dat je best lang moest wachten wilde de bediening komen om je bestelling op te komen nemen. Verder is het een echte aanrader om daar te eten daar ze dit met zorg bereiden.
R H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten met de AH actie en vrije keus in het menu, vriendelijk personeel!!!
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
De kwaliteit van de gerechten voldeed absoluut niet aan de verwachtingen. Steak tartare was smakeloos, (balletje tartaar met niks). De kalfsbiefstuk was taai en het kokos-dessert was te hard om te kunnen eten. Geen succes. Eens maar niet meer. Jammer.
Irene P.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk gegeten ,netjes bediend .
Dawillemsen W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Prijs/kwaliteit was niet goed in verhouding
Carolien K.
Vond het net niet!
u vond het net niet wat? Dit is niet erg duidelijk.... Zou u dit wellicht kunnen toelichten, zodat wij hier wellicht nog ons voordeel mee kunnen doen. Met 'net niet'. kunnen we helaas niet zoveel
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Voorgerecht was koud ( was na mijn beleving verkeerd neergezet op de kaart)Viel erg tegen en nagerecht was nog keihard bevroren... hoofdgerecht was súper lekker!
Hester V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Wij zijn met de AH restaurantactie gegaan. Eten was echt heerlijk, je mag gewoon van de hele kaart kiezen. Zaten erg vol dat we geen dessert meer hoefden, maar mochten in plaats daarvan een lekker kopje koffie nemen.
Wij komen zeker nog een keertje terug!
Henderikus K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Heb lekker gegeten. Bediening was uitstekend. Sommige andere gasten waren nogal luid met hun gesprekken.
Gerda M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten! Is jammer dat we niet in de buurt wonen! Een aanrader!,
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Met 4 zussen heerlijk gegeten , leuke sfeer, goede bediening en dit al voor een redelijke prijs,!
Francine K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Zeer lekker gegeten, echt heerlijk, goede bediening en vriendelijk!
Tineke P.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Zeer vriendelijke en uiterst attente bediening. Het eten is van heel goede kwaliteit. We komen graag nog eens terug.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heerlijk gegeten met AH-actie met keuze uit de kaart. Gerechten waren smaakvol en werden entousiast en professioneel geserveerd. Eén opmerking dat voor vier personen suplement van één puntzakje friet apart werd berekend. Desondanks genoten en komen zeker terug.