Restaurant de Dolle Joncker

Koetsendijk 1 3861 AG Nijkerk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Dolle Joncker

De Dolle Joncker is gevestigd in een monumentaal pand op een unieke locatie aan de haven van Nijkerk, tegenover het monumentale stadhuis en op loopafstand van het centrum. Dit gezellige restaurant biedt jou de gelegenheid voor een lekker avondje uit met vrienden, bekenden en/of zakelijke contacten.

De kaart wisselt minimaal 5 maal per jaar en speelt in op de verkrijgbaarheid van seizoensprodukten, zoals bijvoorbeeld aperges, mosselen en wild.

Parkeerruimte is ruim voldoende beschikbaar (op 40 m. loopafstand) en is geheel gratis.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Dolle Joncker

• Kom je met de auto?
    volg bordjes stadhuis
  • : Gratis parkeren op 40 meter loopafstand

Dinsdag t/m Zondag vanaf 15:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Dolle Joncker

Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Inrichting is wat donker maar de sfeer
Is prima! 1 voorgerecht (gans) minder lekker en snippers wat aangebrand/ te ver door gebakken maar rest van het eten was prima!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Wij waren met zes personen en werden op een prettige wijze ontvangen in het sfeervol ingerichte restaurant.
Na het aperatief werd gekozen voor de twee aantrekkelijke maand-keuzemenu’s.
Alle gerechten waren goed van smaak en presenetatie geserveerd op professionele en gastvrije wijze.
Wij hebben allen genoten en kunnen de Dolle Joncker aanbevelen en zullen zeker terugkomen.
Roos G.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijk gegeten, zowel diner als high tea. Service uitstekend, mogelijkheden zoals een high tea met een iets grotere groep buiten openingstijden mogelijk.
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Lekker gegeten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Nieuwe menukaart met afwisselende gerechten.
Een aanrader voor iedereen.
Kootje V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Met de familie gegeten, gezellig restaurant en vlotte en vriendelijke bediening. De kwaliteit van het eten is prima en lekker maar 4 plakjes chateaubriand voor die prijs van 28,95 euro is erg karig en de bijgerechten 1 schaaltje sla, 1 klein pannetje gebakken aardappels en 1 schaaltje aardappels is voor 8 personen wel erg weinig . Als er met deze feedback wat wordt gedaan , is het helemaal top. Kootje
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Met 5 vrienden wezen eten, waren allemaal enthousiast. Prima qua service en eten. Gezellige avond gehad en voor herhaling vatbaar.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We zijn tevreden over het eten de bediening en de sfeer.
Meerdere keren geweest en nog altijd goed geweest.
Dus wat wil je nog meer alles oké
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het eten was perfect, er zat alleen een groep vlak naast ons die nogal luidruchtig was, waardoor we zelf lastig met elkaar konden praten. Dat was echt het enige minpunt.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Met 2 personen gegeten, kozen het maandmenu, voorgerecht hertenham met zuurkool, aparte maar smakelijke en frisse combinatie, hoofdgerecht kabeljauw met hete bliksem gemengde salade aparte gebakken aardappelen en frites, nagerecht Belgische wafel met warme kersen en boerenijs. De presentatie en smaak van alle gangen was zeer verrassend, verzorgd en smaakvol. Alles werd klantvriendelijk en professioneel geserveerd. Verrassend voor was ook de presentatie van de wijn in de fles en naar verbruik afrekenen. De prijs-kwaliteit verhouding was goed.
Kunnen de Dolle Joncker recomanderen en zullen dit zeker weer bezoeken.
Johan R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten met een attente bediening en aandacht voor de gasten
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We zijn gastvrij ontvangen. De menukaart was een feestje. We hebben heerlijk gegeten, zowel het voor-, hoofd- als nagerecht waren zeer smakelijk. Het was wel erg druk en daardoor was er veel omgevingsgeluid (levendig). We waren hier voor het eerst en vonden het een hele aangename ervaring.
RM van D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij hebben heerlijke gegeten, dit was de 2e keer dat we van de AHactie gebruik maakte. Het was 25€ duurder dan bij het vorig gebruik van de actie maar was het zeker waard. Het was heerlijk allemaal TOP!!! Voor het dessert vind ik een aanrader (Koffie met 4 kleine dessert's Super!!) We kennen het restaurant al langer maar gaan zeker nog een keer terug.
M.h. S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De kwaliteit van het eten was goed, de bediening was ook goed en niet opdringerig, de inrichting van de locatie was gezellig.
Dat er geen muziek was vond ik heerlijk !
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Uitstekend restaurant is aan te bevelen keuken is ook zeer goed een echte aanrader gunstige plek en parkeergelegenheid ruimschoots
J.J.C.M. J.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Prima restaurant en heerlijk gegeten tegen een prima prijs en aardige bediening kortom prima als we in de buurt zijn gaan we zeker weer hier eten.
karinbrouwer .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij hebben genoten. Eten goed bediening vlot, aardig en kundig. Er was 1 ding wat ons opviel er hing die avond een muffe lucht.
Diny V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Bij mijn voorgerecht (kippenlevertjes) zaten er er zwarte stukjes tussen. De mosseltjes waren erg vet.
Ene hoofdgerecht goed, maar andere was droog. Er zat niet zoveel ragout in.
We kregen gebakken aardappeltjes, friet en rauwkost erbij. We vroegen om maynaise maar die kwam mmar niet, dus nog een keer moeten vragen.
Het duurde erg lang voordat de borden weg gehaald werden en we het toetje kregen.De tafel naast ons kwamen later, maar werden de borden eerder weggehaald.
Het toetje was lekker.
hildadavina .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Bij het trio van vis vond ik het glas met rook op de makreel verrassend en het was ook heel lekker.
Blij dat we er na een tijdje weer eens waren. Komen binnenkort terug als er wild op de kaart staat ????
Rikje V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We hebben met 6 vrienden een geweldige avond gehad.
We kunnen geen minpuntje bedenken .
Zeer verzorgd en lekkere eten, vriendelijk personeel, lekkere wijn.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het eten was prima, alleen de patat was erg zacht.
Prijs en kwaliteit verhouding is goed.
En we hebben genoeg gehad.
De spareribs waren perfect.
En de borden waren mooi opgemaakt.