Restaurant de Dolle Joncker

Koetsendijk 1 3861 AG Nijkerk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Dolle Joncker

Ons restaurant is gevestigd in een monumentaal pand op een unieke locatie aan de haven van Nijkerk, tegenover het stadhuis en op loopafstand van het centrum. Het restaurant biedt je de gelegenheid voor een lekker avondje uit met vrienden, bekenden en/of zakelijke contacten.

De kaart wisselt minimaal vijf maal per jaar en speelt in op de verkrijgbaarheid van seizoensproducten, zoals bijvoorbeeld asperges, mosselen en wild. Er is dan ook voor ieder wat wils.

Ben jij nieuwsgierig geworden? Reserveer dan direct en kom eens langs bij de Dolle Joncker!

Meer informatie over restaurant Restaurant de Dolle Joncker

• Kom je met de auto?
    volg bordjes stadhuis
  • : Gratis parkeren op 40 meter loopafstand

Dinsdag t/m Zondag vanaf 15:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Dolle Joncker

Erno V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Bij binnenkomst duurde het vrij lang voordat we überhaupt iemand zagen. Vervolgens ziet toevallig een kok ons die constateert dat wij nog niet geholpen worden. Hij haalt de ober op die als eerste zin opmerkt: "Ja, het was gezellig in de keuken". Kwam niet echt empathisch over, want op zo'n antwoord zit je niet te wachten.
Wijn (Franse Chardonnay) was goed, kaart is prima (uitgebreid en toch overzichtelijk en met een menu keuze). Extra leaflet met daarin opgenomen asperges (kon nog net ivm een extra ontvangen kistje). Eten is gewoon goed! Wij vonden de ober niet echt enthousiast, waardoor je je bijna gaat afvragen of hij zijn werk wel leuk vindt. Allemaal wat stijfjes, komt wat geforceerd over en niet een type die enthousiast wat vertelt. Wa's enige puntje wat beter kan. De overige, jongere dames in de bediening waren een stuk vriendelijker en levendiger. Verderop kwam een groep binnen en dat hoor je wel, maar was niet echt super storend. Regel een goede ober (een echte gastheer) en deze eetgelegenheid kan niet meer stuk!
Anita .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
We waren nog onderweg toe het idee kwam daar te gaan eten, gebeld en het was als altijd, tuurlijk, kom maar als het nodig is houden we een plekje vrij.
L.K. S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Een voor ons vertrouwd adres; nu niet meer wonend in Nijkerk worden de bezoeken iets minder; niettemin als we ergens buitenshuis eten komt de dolle jonker in beeld
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met mijn vrouw naar aanleiding van ons 45 jaar verloofd zijn. Werd door het restaurant beloond met een vuurfontein bij het dessert. SUBLIEM.
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
De reactie van het geluids nivo is toen wij er waren er ook een groep van ong.40man was ,ja dan wordt er gepraat en is het gauw een rumoer daarom moesten we ook langer op ons eten wachten maar dat was heerlijk!
José B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Genoten!
Niek B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Voor het eerst in Nijkerk en op basis van zeer lovende recensies bij de Dolle Joncker gereserveerd en daar hebben we geen seconde spijt van gehad.

Het eten was voortreffelijk en de bediening was uiterst correct maar toch heel gemoedelijk. Leuke avond gehad en voortreffelijk gegeten.
waterput .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Wederom echt heerlijk gegeten !!! Bediening ontzettend aardig en netjes !! Fantastische sfeer kortom wij gaan hier hopelijk nog vele malen terugkomen !!
V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Goed restaurant een een uitstekend prijs-prestatie verhouding.
Brede kaart, niet te veel keuze maar wel van alles wat: wild, vis vlees
Dan M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Ongedwongen sfeer. Tafeltjes niet op elkaar gepropt waardoor je lekker kan zitten kletsen tijdens het eten.
Sjan M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Leuke locatie, Eten goed, alleen vergeten bestelling door te geven aan keuken, dus erg lang moeten wachten. Ongeveer 1 uur.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten, mooie gerechten van hoge kwaliteit. De bediening was super, er werd nadrukkelijk aandacht besteed om ook onze dochter van 4 zich prettig te laten voelen. Wij komen zeker terug!
M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Prime gegeten in een mooie ambiance. Sfeervol ingericht en blijkbaar op een prima tijd 17:00 zodat het restaurant nog heerlijk rustig was.
Hettyvanhilten .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wij hebben weer genoten van een goed verzorgd gezelig en heerlijk Kerstdiner in een mooie kerstambiance..
Voor ons was het de derde keer en hopelijk volgen er nog meerdere kerstdiners...
Bertina V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Gezellig restaurant, vriendelijk personeel, heerlijke gerechten, porties niet
te groot. Kortom een geslaagde avond! Zeker nog eens voor herhaling
vatbaar!
Helen B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Knus, gezellig en ongedwongen en met een vriendelijke service. Kwaliteit van het eten is hoogstaand en verfijnd van smaak. Ook de wijn was uitstekend gekozen en kwam de smaak van het eten ten goede.
fleur.009 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Eten was heerlijk .precies genoeg. Gezellige sfeer met de kinderen ,bediening was goed. Wel paar keer om drinken gevraagd.

Verder zeker weer keer naar toe.
freekmoes .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wij waren bij de Dolle Joncker voor het kerstdiner en waren aangenaam verrast door de bediening, de kwaliteit en de ambiance.
We hebben een fantastische avond gehad met heerlijke maar ook verrassende gerechten.
Roely M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Lange wachttijd tussen gerechten, en ondertussen wordt er niet afgeruimd. Bij voorgerecht nog geen wijn of andere drankkeuze aangeboden. Bij verandering van wijnkeuze de vorige wijnglazen laten staan. Bij het bestellen van extras het meerdere keren moeten herhalen.De gastheer zie je na welkom niet meer terug. De kwaliteit van de gerechten gaat per jaar achteruit, toetje slecht, de bombons bij de koffie slecht. Kunt niet aan tafel betalen met bankkaart. Geen begeleiding bij het weg gaan of hulp bij garderobe.
Robert en Rosa F.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Een sfeervolle omgeving voor o.a. het vieren van een trouwdag, vriendelijke gastvrouwen en heer. Wij hebben voor een warm en koud buffet gekozen. Het was heerlijk. Zo smaakvol en divers.

We hebben gevraagd om een taxi te bellen. Helaas geen taxi meer te krijgen. De kok/eigenaar was ontzettend attent om ons naar huis in Nijkerk te brengen. TOPservice!!

We komen graag terug.