Restaurant de Dolle Joncker

Koetsendijk 1 3861 AG Nijkerk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Dolle Joncker

De Dolle Joncker is gevestigd in een monumentaal pand op een unieke locatie aan de haven van Nijkerk, tegenover het monumentale stadhuis en op loopafstand van het centrum. Dit gezellige restaurant biedt jou de gelegenheid voor een lekker avondje uit met vrienden, bekenden en/of zakelijke contacten.

De kaart wisselt minimaal 5 maal per jaar en speelt in op de verkrijgbaarheid van seizoensprodukten, zoals bijvoorbeeld aperges, mosselen en wild.

Parkeerruimte is ruim voldoende beschikbaar (op 40 m. loopafstand) en is geheel gratis.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Dolle Joncker

Dinsdag t/m Zondag vanaf 15:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Dolle Joncker

Cor S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
De voorgerechten smaakten prima, maar de porties waren zeer minimaal. Wat betreft hoofdgerechten gold dit ook voor de chateau briand, die bovendien te ver was doorbakken, en de sliptongetjes. Voor deze prijs zouden er 3 geserveerd moeten worden ipv 2 (3 is ook te bestellen maar o.i. te duur). De andere gerechten waren prima. Het saladegarnituur vonden we niet erg smakelijk, frites kwam zonder mayo. De tiramisu van kersen (uit pot/blik) was ook klein uitgevallen. Al met al geen aanrader, de prijs/kwaliteitverhouding is naar onze mening niet in orde.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gezellig,informele sfeer, bruin cafe/restaurant achtig. Prima locatie. Gunstig gelegen wat parkeren betreft, dichtbij centrum. Goed te combineren met bezoek stad Nijkerk
mabekema .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Op een donderdagavond hier met zijn vieren gegeten, met vier personen. Maakten gebruik van de AH actie en ik denk dat meeste gasten dat deden. Was druk, maar niet rumoerig. Lekker gegeten, vriendelijke bediening die in de gaten hield dat 1 van ons geen gluten en melkproducten verdraagt. Sfeervolle inrichting. Wel kassabon goed controleren, men maakte bij ons en anderen een fout, die wel gelijk hersteld werd.
hiehmallie .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Prima! Heerlijk eten. Het was ook lekker warm. Alleen een schaaltje fritessaus gemist.Verder aan te bevelen.Gezellige locatie.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Als ik een 11 ipv een 10 had kunnen geven had ik het gedaan. Veel aandacht besteed aan mijn vegetarische groentespies en de spare ribs waren vlgs partner erg lekker. Hier gegeten met de AH zegels, een absolute aanrader!
Ook leuk was de info die ik kreeg over de 'vergeten groenten' die erin zaten en waarvan ik me afvroeg wat het was.
Willy E.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
gezellige, traditionele ambiance. Hartelijke ontvangst en prettige bediening prijs/kwaliteitverhouding goed. Borden mooi opgemaakt. Ietsje lange wachttijd, niet problematisch. Wijn goed, zeker gezien de prijs. Wij houden wat minder van het "wij rekenen af wat u uit de fles gedronken hebt"; liever per glas zonder fles of hele fles bestellen. Er werd niet gevraagd of we brood met (erg zoute) kruidenboter wilden hebben, we kregen het wel en het stond ook op de rekening. Kwaliteit van het eten was prima. Kortom een aanrader!
J P G.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
We werden hartelijk ontvangen en de sfeer was meteen erg leuk.
Ik heb alleen commentaar op het vlees.
Veel vette stukken in het stuk wat ik zelf had.
Het stuk vlees van mijn partner was iets beter.
Parkeergelegenheid uitmuntend
Lammert K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Zoals gebruikelijk een leuke bediening. De bestelde gerechten smaakten prima, aan alle wensen werd vlot voldaan. de prijs kwaliteit verhouding is goed te noemen.
thea.vanderlaak .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heb met partner zusje en zwager heeeerlijk gegeten. En de bediening was fantastisch .
Gaan er zeker nog een keer naar toe .
culinairrelaxen .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Vriendelijk, gastvrij personeel. Uitbreiding van 2 naar 3 personen en wijziging van tijdstip waren geen probleem. Heerlijk gegeten. Keuze uit de volledig kaart. Een aanrader.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Een restaurant al de Dolle Joncker is zeker aan te bevelen ,bediening , sfeer en bovenal het eten was van goede kwaliteit.
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening een leuk restaurant met een huiselijke sfeer gaan zeker nog erns terug. Leuke locatie
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Boerderij service.
Voorgerecht was ham met meloen meloen was erg hard dat was jammer.
De rest van het menu was prima. Goed glas wijn.
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Goed restaurant mooie liggen zo bij de haven ,heerlijk gegeten eten was goed warm en dus niets op aan te merken vriendelijk bediening...
Jeremaine O.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Erg leuk restaurant, sfeervol interieur, ruime keuze op de menu-kaart en erg vriendelijk personeel. De locatie is ook erg fijn, je kan op zeer korte loopafstand gratis parkeren op het grote parkeerterrein nabij het gemeentehuis. Zeker een aanrader.
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Prima restaurant met leuke gezellige inrichting. Genoeg keuzes op de kaart.
Attente bediening en genoeg tijd tussen de gerechten
Bernhard B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
het personeel was heel vriendelijk de gerechten waren goed behalve mijn vis die was niet te vr.... door al het citroensap dat er overheen hadden gedaan vermoedelijk oude vis ze hadden die citroen er beter los bij kunnen geven dan kun je zelf bepalen of je dat eroverheen doet
Menno B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Ondanks de vriendelijke bediening vonden we dat we tussen de gerechten heel lang ( veel te lang) moesten wachten. We waren er goed 18.30 en kregen pas tegen20.00 uur ons hoofdgerecht
h.bouw6 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten genoten van de gerechten die we besteld hadden en van de kaart dus keuze genoeg dat vonden we super komen hier zeker nog eens terug
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Erg lekker gegeten. De 3 gangen werden in juiste tempo geserveerd. Het 2e 3-gangen menu was gratis met de AH-kaart en je mocht alles kiezen vanaf de kaart. We hebben er gezellig gegeten en het personeel is erg vriendelijk