Restaurant de Dolle Joncker

Koetsendijk 1 3861 AG Nijkerk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Dolle Joncker

De Dolle Joncker is gevestigd in een monumentaal pand op een unieke locatie aan de haven van Nijkerk, tegenover het monumentale stadhuis en op loopafstand van het centrum. Dit gezellige restaurant biedt jou de gelegenheid voor een lekker avondje uit met vrienden, bekenden en/of zakelijke contacten.

De kaart wisselt minimaal 5 maal per jaar en speelt in op de verkrijgbaarheid van seizoensprodukten, zoals bijvoorbeeld aperges, mosselen en wild.

Parkeerruimte is ruim voldoende beschikbaar (op 40 m. loopafstand) en is geheel gratis.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Dolle Joncker

Dinsdag t/m Zondag vanaf 15:00

Frits57 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Dddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
Greta V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Letterlijk en figuurlijk een heerlijk avondje uit! Voor de AH-actie keuze uit volledige menukaart! Vriendelijke gastvrije bediening, kortom echt genoten!
Jeanne K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Goede ontvangst. We zijn beide vegetarisch en namen de kampernoelie waar de bestelling fout verliep. Is niet goed geluisterd of doorgegeven in de keuken. Jammer, hierdoor misten wij een ingrediënt en om 2 opgemaakte borden terug te geven vonden wij wat te ver gaan.
Hoofdgerecht gevulde paprika voldeed niet. Zaadlijsten zaten nog in de paprika. Zou gevuld zijn met champignons, dit ontbrak in één en daarvoor grove stukken ui erin. In de andere paprika zaten uitsluitend de steeltjes van de champignon. Alsof het restjes waren. Toen we dit melden werd een bord meegenomen en de zaadjes verwijderd. En een los bakje champignons kregen we als oplossing. De smaak ontbrak ons om nog verder te eten.
Jammer dat dit restaurant voor vegetariërs niet de moeite neemt om er een smakelijk gerecht van te maken.
Nagerecht hebben we niet genomen uit angst om nog een keer teleurgesteld te worden.
Een afknapper als je een uur rijdt en afgaat op de hoge beoordeling.
Myrthe V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Gegeten met de AH restaurantactie. Alles van de kaart mocht gekozen worden, geweldig! Goede service en zeer vriendelijk. Lekker gegeten en mooi opgemaakte borden. Koffie met de vier desserts na is zeker een aanrader. Fijne ambiance. Als we dichterbij zouden wonen, komen we zeker nog een keer.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Wat een prettige verrassing om hier weer terug te komen na 7 jaar. Vriendelijke bediening, waanzinnig lekkere mosselen en een uitstekend dessert. Wijnadvies was top. Prima prijs kwaliteit. Gewoon genieten.
corine1955 V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten, alles met liefde klaargemaakt en prachtig opgediend.
Er wordt aandacht besteed aan het eten.
Plezierige bediening. Nergens iets op aan te merken.
B B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Grote voordeel was, dat ook bij reservering op grond van AH-actie je gewoon kon kiezen van de kaart. Personeel is uiterst vriendelijk en deskundig.
Henny T.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
De biefstuk was klein en niet helemaal mals. Wij vonden de prijs/kwaliteit hiervan teleurstellend.
Verder was het eten prima.
Henna V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Via AH-actie gekozen voor de Dolle Joncker; voorgerechten waren minimaal van portie. Het hoofdgerecht, ribeye en steak Dolle Joncker, waren erg smakeloos.
Geen dessert genomen, afgesloten met een koffie. Bij melding aan de bediening over kwaliteit eten kwam er geen reactie; ook niet vanuit keuken of chef-restaurant. Teleurstellend. Voor eens maar niet weer. Volledige prijs afgerekend, bediening fooi gegeven want zij kunnen er niets aan doen.
aberghouwer .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten met ah bon kon alles bestellen van de kaart soep vooraf en vleesgerechten bediening super vriendelijk als we in de buurt zouden wonen zouden we er zeker vaker eten een dikke 10
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heerlijk gegeten in ontspannen sfeer, de spareribs zijn overheerlijk (staan niet op de kaart), maar zeer zeker aan te bevelen. Kortom goede kaart en goede wijnen om een avondje heerlijk te genieten met elkaar.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Leuke locatie, zeer gastvrij. vriendelijke bediening, lekker gegeten. enig minpunt: lange wachttijden tussen de gerechten.
ingridzohlandt .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Wij kwamen dineren met de AH Aktie: het 2de 3-gangen gratis. Voorgerecht goed. Hoofdgerecht slecht! Derde gang hebben we niet meer genomen. Tijdens de betaling onze misnoegen kenbaar gemaakt. Meneer had er geen oor voor. Viel ook niet over te praten. Hebben de volle rekening voldaan met tegenzin. Wij komen hier niet meer terug.
carla167 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het was een prachtige avond waardoor het zowel binnen als buiten erg druk was. We hebben heerlijk gegeten met de AH bon. Tussen de gangen door wel wat lang wachten maar daarvoor werd verontschuldigd en we begrepen het ook. Gastvrije bediening en heerlijk gegeten. Leuke locatie nabij het water. Ook goed beschut (buiten) met later op de avond terrasverwarming.
Michelle C.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Voor het eerst een bezoek gebracht aan de Dolle Joncker en ik ben positief verrast. De porties zijn precies goed, de soep wordt leuk uitgeschonken en bediening is erg vriendelijk. Bijzonder ook dat de fles wijn op tafel blijft staan bij het bestellen van een glas. Heb wel mijn twijfels bij de kwaliteit van de wijn wanneer de fles niet op gaat: deze staat dan geopend op hoge temperatuur. zal wat verzuren.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Wij hebben hier gisteren 04/06/17 gegeten met z'n tweeën, geboekt via Iens met de AH actie. Op de bediening en het eten was niets op aan te merken, gerechten waren prima en goed van smaak alleen hebben bijna 3 uur binnen gezeten en meteen na het nagerecht afgerekend. Voor een 3-gangen menu is mij te iets lang. Ik heb dit ook aangegeven bij het afrekenen.
Voor ons een reden om hier niet meer naartoe te gaan.
IvLeeuwen .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Wij hebben met z'n tweetjes heerlijk gegeten. De borden waren mooi opgemaakt. Alles smaakte heerlijk en de bediening was erg netjes en zorgvuldig. Een echte aanrader!
LindaVS .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Alles was ronduit top! Erg goede gevarieerde kaart, goede prijs/kwaliteit. Er werd een prima tijd aangehouden tussen de gangen en zeer vriendelijke bediening. Een aanrader!
Kris T.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wederom via de AH restaurantactie bij de Dolle Joncker terecht gekomen.
De Dolle Joncker is een gezellig restaurant met een uitgebreide kaart.
Met de AH restaurantactie kan van de volledige kaart gekozen worden, erg fijn.

Vooraf: Carpaccio en Kampernoelies
Hoofdgerecht: Chateaubriand voor 2
Dessert: Boerenroomijs

De Carpaccio was enigszins 'gewoontjes', maar de Kampernoelies (Gevulde champignons met ui, peterselie, champignons en knoflook, gegratineerd met kaas) waren buitengewoon smakelijk!
De Chateaubriand was mooi van portie en uitstekend bereid. De mee geserveerde bijgerechten ook prima.
Het Boerenroomijs dessert was ook erg lekker.
Al met al een uitstekende ervaring voor een prima prijs.
Hier rijden wij nog wel een keer voor om!
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Lekker gegeten in dit restaurant. Persoonl;ijk vind ik het wat jammer dat we alle bediening gedurende de 3 gerechten aan tafel hebben gehad. Schept niet echt een band. Er had iets actiever naar het drinken gevraagd mogen worden. Het eten was goed, maar er mist nog wat sfeer in het restaurant.