Restaurant de Dennen

Utrechtseweg 34 3927 AW Renswoude Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Dennen

Super sfeervol ingericht restaurant in de Gelderse Vallei. Heerlijke plek om te onthaasten, te genieten van de natuur om daarna aan te schuiven in de Dennen. Een plek waar iedereen tot rust komt en helemaal in de watten wordt gelegd door het enthousiaste team. Zin in een drankje? Komt eraan! Zin in een hapje? Wordt voor je verzorgd! Top genieten van 2 tot 275 personen. Een restaurant waar je heerlijk kunt eten, brunchen of kunt genieten van een goed verzorgde high tea.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Dennen

• : Parkeerplaats

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 10:30 - 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Dennen

Wim V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Fijn restaurant waar je lekker kunt eten in een gemoedelijke sfeer.
C. V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Zeer gezellig restaurant met fijne bediening. En lekker eten.
C. V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
We hebben genoten van een high wine. Heerlijke wijntjes met heerlijke gerechtjes. Aardige gastvrouw. We hebben van de avond genoten.
E H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Maandelijkse drie gangen menu genomen. Heerlijk gegeten. Een echte aanrader!!!!!
A.j. V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het eten was heel lekker en hele vriendelijke bediening.
Nelleke D.
Heel goede prijs-kwaliteit verhouding
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Gekozen voor drie gangen van de kaart. Alle gerechten waren goed op smaak. Broodbol vooraf erg laat, maar dit werd netjes opgelost. Al met al voor herhaling vatbaar.
Lianne B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Goede ontvangst en zeer klantvriendelijke bediening. Goede prijs-/kwaliteitverhouding. Zeker voor herhaling vatbaar.
m G.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
ik vond de sfeer erg gezellig.vriendelijke bediening.Eten was ook lekker,en mooi opgediend,alleen waren de
borden niet voorverwarmd,dus koelt het eten sneller af.Jammer.
Ik let hier altijd op als ik ergens ga eten.
Freek O.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We weten gewoon dat het altijd goed is bij jullie.
Janny S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten, prima bediening, zeker een aanrader????
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving met vriendelijk personeel.
Krijnie S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Prima gerechten, de Heek was geweldig!
Alleen wat lang moeten wachten voor het dessert. Excuses werden aangeboden.
Lout O.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Samen met familie wederom heerlijk gegeten. Zo ook de prima, gastvrije, bediening.
Het AD artikel over dit restaurant klopt van geen kant.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Dh V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Lekker gegeten en vriendelijk personeel
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Een originele high tea met een goede mix van warme en koude hapjes die op een vlotte en plezierige manier werden uitgeserveerd. De zeer uitgebreide selectie aan theesoorten nodigt uit tot proberen.
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Wij hebben hier met een groep van negen personen gegeten. Mooie gelegenheid met prachtig servies! Vooral het "rondje keuken" zag er schitterend uit. De rest was ook dik in orde. Alleen de vegetarische spinaziequiche was wat aan de weinige kant. Het eten was verder erg lekker. Het toetje viel zeer in de smaak bij de jarige job! En bij de rest van de familie trouwens ook...
Wel had onze rolstoeler weer moeite met de enorme grindbak voor de deur.
Annerike K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2014
Lekker ouderwets gegeten, goede prijs kwaliteit verhouding alhoewel ze van ons de inrichting wel wat mogen oppimpen. Lekkere schaaltjes groente zoals vroeger. Prima schnitzels!
Sato82 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Wij hebben afgelopen zaterdag gegeten. Het restaurant ziet er mooi uit en we hadden wat te vieren dus gingen we er met zes volwassenen heen. We kregen een fijne plek aan een ronde tafel naast het raam.

Snel genoeg werd de bestelling voor het drinken en het diner opgenomen. We begonnen met een plankje met diverse voorgerechtjes. Dit was voldoende om met twee man van te eten. Het eten was prima.

Nadat deze borden werden afgeserveerd kwam er een grote gele bus voor het restaurant gereden en kwamen 35 carnavalsvierders in midden juni het restaurant binnen gelopen. Dat ze al genoeg op hadden was duidelijk en sommige gingen met flessen bier uit de bus aan de tafels zitten.

De groep werd aan een drietal tafels achter ons geplaatst en was zo rumoerig dat we elkaar niet meer konden verstaan. We hebben dit vervolgens aan de vrouwelijk 'manager' door gegeven dat we dit geen stijl vonden. We zaten immers heerlijk rustig te eten en hadden niet gerekend op een dronken groep carnavalsvierders in juni in Scherpenzeel. Als we dat geweten hadden, hadden we voor een ander restaurant kunnen kiezen.

Het was niet mogelijk om een andere plek in het restaurant te krijgen wat we erg jammer vonden. Dit vonden we geen blijk van waardering door de manager. We hebben snel onze gerechtjes opgegeten en zijn gaan betalen. De vrouwelijke manager durfde ons niet meer aan te kijken en deed alsof ze heel druk was. Al met al een erg teleurstellende ervaring. Los van de gerechten die we gegeten hebben want deze waren op zich prima.

Ik raad u dan ook van harte aan om een ander restaurant te kiezen want service is nog duidelijk een punt wat ze hier nog moeten leren.