Restaurant de Dennen

Utrechtseweg 34 3927 AW Renswoude Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Dennen

Super sfeervol ingericht restaurant in de Gelderse Vallei. Heerlijke plek om te onthaasten, te genieten van de natuur om daarna aan te schuiven in de Dennen. Een plek waar iedereen tot rust komt en helemaal in de watten wordt gelegd door het enthousiaste team. Zin in een drankje? Komt eraan! Zin in een hapje? Wordt voor je verzorgd! Top genieten van 2 tot 275 personen. Een restaurant waar je heerlijk kunt eten, brunchen of kunt genieten van een goed verzorgde high tea.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Dennen

bushalte voor de deur
  • : Parkeerplaats

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 10:30 - 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Dennen

Fedduh .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Heerlijke high tea gehad. Ruime keuze uit luxe thee en lekker eten. Het is sfeervol ingericht vanbinnen en de bediening was erg vriendelijk.
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Teleurstellende service. Te weinig communicatie betreft verloop van de high tea.

Hatige hapjes warrn te weinig en te lange tussenpauze
Beste Laura

Jammer dat u het zo ervaren heeft.

Maar de negatieve recensie verbaasde mij toch enigszins.
In uw reservering had u aangegeven dat er 1 bij was die een ernstige pinda-allergie heeft waar wij dan ook veel rekening mee gehouden hebben. U heeft de huisgemaakte lekkernijen nog meegenomen en ook voor de pinda-allergie hebben wij alles weer apart meegegeven en verpakt, vandaar dat ik de cijfers 2(service) en 4 (kwaliteit) niet helemaal begrijp.
Naast het soepje serveren wij nog 2 broodjes en 2x warm hapje de rest van de high tea is zoet.
We serveren dit vaak met tijd er tussen zodat u kunt bijkletsen onder het genot van onze verschillende verse theesoorten en huisgemaakte lekkernijen.
Uiteraard vinden wij het jammer dat het niet naar u zin was.

Wij zullen dit intern bespreken en kijken waar wij onze service en kwaliteit kunnen verbeteren.

Met vriendelijke groet
Henrie van de Wetering
Sonja E.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Serveerster sprak te luid waardoor we precies konden verstaan wat er aan andere tafeltjes gebeurde. Verder alles top. Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant.
Cathy J.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Het eten was erg lekker en het restaurant ziet er gezellig uit. Zeker de moeite waard om hier te gaan eten
G.R. P.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was prima maar iets minder snel met het volgende gerecht komen hadden we wel fijn gevonden. Kregen een beetje het idee dat t allemaal wat snel moest. Desondanks waren we tevreden.
George K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Ter aanvulling op mijn eerdere recensie van ons bezoek van 26 oktober aan De Dennen: het restaurant heeft in tweede instantie de dinerbon alsnog WEL geaccepteerd! Alles keurig opgelost dus, waarvoor dank management van De Dennen!
J V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Het was erg lekker alleen vonden we dat we weinig groente kregen er werd ook niet gevraagd of we van iets te weinig hadden of dat we meer van iets wilde.
Het ijs zou van ons ook wel iets meer mogen
George K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Het eten, bediening en prijs/kwaliteitverhouding waren prima. Het geluid geproduceerd door een belendend tafeltje was echter te uitbundig. Een domper bij afrekenen was dat De Dennen onze dinerkaart ( officiële kaart van Pluimers geluidsisolatie waar de Dennen aan meedoet!) NIET accepteerde.
Job V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heel gezellig, lekker eten en goed betaalbaar. Aanrader!
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
we hebben weer heerlijk en gezellig gegeten, erg vriendelijk personeel. echt een aanrader on daar te eten.
wij komen snel weer terug.
Hilly L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Bleek dat het voorgerecht op was tien mijn vriendin het al besteld had,bij verassingsmenu,glas wijn miste een stukje glas,bij het nagerecht waren ze het ijs vergeten,kwam later
Geen excuus aangeboden, ik zal hier niet zo gauw weer heen gaan
R R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Vriendelijke bediening en goed eten. Groente was iets te hard. Leuk voorgerecht met diverse verschillende hapjes.
Is voor een herhaling vatbaar.
AM H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
De Dennen heeft een mooi ligging tussen Renswoude en Scherpenzeel. De sfeer is warm en informeel met een mooi interieur. Een leuke menu kaart, maar die is niet al te spannend. De kwaliteit van het eten maakt weer een hoop goed wat dat betreft. De borden worden leuk opgemaakt. Bediening erg vriendelijk en attent.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Omdat het weer het toeliet hebben wij van het terras gebruik kunnen maken. Klein nadeel geluidsoverlast van het wegverkeer.
D. H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Zoals altijd: heerlijk!
jan E.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten, konden nog lekker buiten zitten onder de veranda. Als het te koud werd zou de terraskachel worden aangezet maar dat was helemaal nodig. De weg maakt lawaai maar eris ook wel steeds wat te zien en helemaal niet saai.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Buiten gegeten, gezellig. Hod de inrichting binnen is, kan ik niet beoordelen.
Jan.debijsterveld D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
wij komen reedsmeer dan 50 jaar in de dennen en altijd bijzonder goed te spreken
Jedidja P.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Prima plek voor een lunch, we konden lekker buiten zitten, al heb je dan wel wat meer last van het geluid van voorbij rijdende auto's. Maar verder goede lunch voor een kleine prijs.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Met gezin met 2 kinderen geweest. Zeer toegankelijk. Vriendelijk personeel en heerlijk eten. Met rauwkost, patat, krieltjes en veel verse groente. Ook de toetjes met vers fruit waren perfect!