Restaurant de Dennen

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 10:30 - 12:00

Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Wij hebben hier met een groep van negen personen gegeten. Mooie gelegenheid met prachtig servies! Vooral het "rondje keuken" zag er schitterend uit. De rest was ook dik in orde. Alleen de vegetarische spinaziequiche was wat aan de weinige kant. Het eten was verder erg lekker. Het toetje viel zeer in de smaak bij de jarige job! En bij de rest van de familie trouwens ook...
Wel had onze rolstoeler weer moeite met de enorme grindbak voor de deur.
Annerike K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2014
Lekker ouderwets gegeten, goede prijs kwaliteit verhouding alhoewel ze van ons de inrichting wel wat mogen oppimpen. Lekkere schaaltjes groente zoals vroeger. Prima schnitzels!
Sato82 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Wij hebben afgelopen zaterdag gegeten. Het restaurant ziet er mooi uit en we hadden wat te vieren dus gingen we er met zes volwassenen heen. We kregen een fijne plek aan een ronde tafel naast het raam.

Snel genoeg werd de bestelling voor het drinken en het diner opgenomen. We begonnen met een plankje met diverse voorgerechtjes. Dit was voldoende om met twee man van te eten. Het eten was prima.

Nadat deze borden werden afgeserveerd kwam er een grote gele bus voor het restaurant gereden en kwamen 35 carnavalsvierders in midden juni het restaurant binnen gelopen. Dat ze al genoeg op hadden was duidelijk en sommige gingen met flessen bier uit de bus aan de tafels zitten.

De groep werd aan een drietal tafels achter ons geplaatst en was zo rumoerig dat we elkaar niet meer konden verstaan. We hebben dit vervolgens aan de vrouwelijk 'manager' door gegeven dat we dit geen stijl vonden. We zaten immers heerlijk rustig te eten en hadden niet gerekend op een dronken groep carnavalsvierders in juni in Scherpenzeel. Als we dat geweten hadden, hadden we voor een ander restaurant kunnen kiezen.

Het was niet mogelijk om een andere plek in het restaurant te krijgen wat we erg jammer vonden. Dit vonden we geen blijk van waardering door de manager. We hebben snel onze gerechtjes opgegeten en zijn gaan betalen. De vrouwelijke manager durfde ons niet meer aan te kijken en deed alsof ze heel druk was. Al met al een erg teleurstellende ervaring. Los van de gerechten die we gegeten hebben want deze waren op zich prima.

Ik raad u dan ook van harte aan om een ander restaurant te kiezen want service is nog duidelijk een punt wat ze hier nog moeten leren.
LLeet .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
Dit restaurant heeft een hele tijd een oubollig imago gehad in de omgeving. Het oubollige is er echt af; leuke kaart met goede gerechten. Hier kun je prima gaan eten. Aan onze tafel kozen 3 mensen voor vis en 3 mensen voor vlees. De rode wijn was goed, evenals de tournedos. Bediening ook aardig en weet gewoon wie wat heeft besteld. Nagerecht goed, maar was niet zo handig uitgevoerd, waardoor de stellage op je bord eerst omviel, voordat je het op kon eten. Gezellige entourage. Parkeren voor de deur.
De_proeverij .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Het was matig eten voor een heel pittige prijs: de carpaccio was droog, en de pijnboom pitten waren ze vergeten. We betaalden 4 euro voor kraanwater die geserveerd werd als flessenwater. De cote du boeuf was enorm zout. We deden een verzoek om ivm allergie geen smaakversterker te gebruiken maar daar werd niets mee gedaan. Kortom, hier komen we niet meer terug.
Allereerst onze excuses, dit mag natuurlijk niet gebeuren!
Wij gaan dit uitzoeken en zullen hiervan leren.
Overigens hebben wij gratis kraanwater en de flessen die wij serveren is geen kraanwater maar echt ingekocht water.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2013
Mooi ouderwets pand met grind op de parkeerplaats. Binnen is het kleurenschema aangepast aan deze tijd, maar de menukaart is ook een beetje van de oude stempel. Smakelijk gegeten, proeverij van wild vooraf (waar ook carpaccio en gerookte zalm bij lagen, wist niet dat dat "wild" was). Bij de hazenpeper en wild zwijn kregen we een aantal bakjes met aardappeltjes en groenten. Ben ik zelf niet zo gecharmeerd van, maar het overwegend oudere publiek waarschijnlijk wel. Bij de koffie bakje met Chocotof, pindarotsjes, kersenbonbons etc. Bediening OK.
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2012
Daar zijn we dan op een vrijdagavond in Renswoude (prachtig plaatsje) en we nemen plaats in 'Dennen'. "Ehhhh", zegt de gastvrouw, "de keuken is tot 20.30 open en het is nu al 20.15, ik ga even informeren."

Blijkbaar gaan ze in Renswoude vroeg naar bed en zijn ze in de keuken ruimdenkend wat tijd betreft, want we kunnen plaatsnemen. Hier eten we oud-Hollands. Een kaart waar onze grootouders ook van genoten zouden hebben.

Geen verrassingen, maar rechttoe, rechtaan eten met schnitzel en heel veel schaaltjes groenten aardappelen en frites. De voortreffelijke snijbonen doe aan oma denken en die melancholie smaakt!

Bij de gastvrouw krijgen we ondertussen positieve 'moederassociaties'. Wat een aandacht en eerlijke hartelijkheid.

De zaak wordt onderhanden genomen qua decor, dus dat is nog even afwachten.