Restaurant de Dennen

Utrechtseweg 34 3927 AW Renswoude Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Dennen

Super sfeervol ingericht restaurant in de Gelderse Vallei. Heerlijke plek om te onthaasten, te genieten van de natuur om daarna aan te schuiven in de Dennen. Een plek waar iedereen tot rust komt en helemaal in de watten wordt gelegd door het enthousiaste team. Zin in een drankje? Komt eraan! Zin in een hapje? Wordt voor je verzorgd! Top genieten van 2 tot 275 personen. Een restaurant waar je heerlijk kunt eten, brunchen of kunt genieten van een goed verzorgde high tea.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Dennen

bushalte voor de deur
  • : Parkeerplaats

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 10:30 - 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Dennen

Job V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heel gezellig, lekker eten en goed betaalbaar. Aanrader!
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
we hebben weer heerlijk en gezellig gegeten, erg vriendelijk personeel. echt een aanrader on daar te eten.
wij komen snel weer terug.
Hilly L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Bleek dat het voorgerecht op was tien mijn vriendin het al besteld had,bij verassingsmenu,glas wijn miste een stukje glas,bij het nagerecht waren ze het ijs vergeten,kwam later
Geen excuus aangeboden, ik zal hier niet zo gauw weer heen gaan
R R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Vriendelijke bediening en goed eten. Groente was iets te hard. Leuk voorgerecht met diverse verschillende hapjes.
Is voor een herhaling vatbaar.
AM H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
De Dennen heeft een mooi ligging tussen Renswoude en Scherpenzeel. De sfeer is warm en informeel met een mooi interieur. Een leuke menu kaart, maar die is niet al te spannend. De kwaliteit van het eten maakt weer een hoop goed wat dat betreft. De borden worden leuk opgemaakt. Bediening erg vriendelijk en attent.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Omdat het weer het toeliet hebben wij van het terras gebruik kunnen maken. Klein nadeel geluidsoverlast van het wegverkeer.
D. H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Zoals altijd: heerlijk!
jan E.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten, konden nog lekker buiten zitten onder de veranda. Als het te koud werd zou de terraskachel worden aangezet maar dat was helemaal nodig. De weg maakt lawaai maar eris ook wel steeds wat te zien en helemaal niet saai.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Buiten gegeten, gezellig. Hod de inrichting binnen is, kan ik niet beoordelen.
Jan.debijsterveld D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
wij komen reedsmeer dan 50 jaar in de dennen en altijd bijzonder goed te spreken
Jedidja P.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Prima plek voor een lunch, we konden lekker buiten zitten, al heb je dan wel wat meer last van het geluid van voorbij rijdende auto's. Maar verder goede lunch voor een kleine prijs.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Met gezin met 2 kinderen geweest. Zeer toegankelijk. Vriendelijk personeel en heerlijk eten. Met rauwkost, patat, krieltjes en veel verse groente. Ook de toetjes met vers fruit waren perfect!
Maartje B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Een overzichtelijke kaart , maar wel een goede. Prijs kwaliteit is prima in orde. De bediening was vrolijk , snel en professioneel. Zeker de moeite waard om na een fietstochtje daar te belanden of s'avonds voor een goed diner.
W.e. Van Der Grift V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Via de AH restaurantactie op IENS terecht gekomen. Met het idee gereserveerd te hebben voor
een ah driegangenmenu bleek dat De Dennen helemaal niet aan de ah actie deelnamen.
Het was daar al vaker voorgekomen. Ik vind het van IENS misleidend om dergelijke reserveringen
te doen alsof alle genoemde restaurants deelnemen aan de ah actie. Wellicht kan een wijziging
in de site van IENS een betere uitkomst bieden en hier erg duidelijk over is.
Dus het restaurant prima maar voor IENS een heel duidelijke onvoldoende!!!!!
Elly O.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Het was top daarom hoef ik er verder geen uitleg aan te geven voor herhaling vatbaar
Ook de bediening was heel vriendelijk..
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Het personeel was zeer vlot. Niets dan lof hierover. Ze waren ook erg aardig en hadden tijd, ook al was het druk, om op al onze vragen antwoord te geven. Ook het eten was heerlijk, Kortom, zeker reden om eens terug te gaan.
Dini H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
het is een gezellig restaurant het eten was heerlijk goed warm en de bediening ook vriendelijk zeker de moeite waard om nog eens naar toe tegaan
A. M.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Zeker voor herhaling vatbaar. Voor allerlei gelegenheden geschikt. Vriendelijke en deskundige bediening.
Door nogal rumoerig gezelschap naast ons niet echt rustig.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
wij hadden binnen gereserveerd maar was erg mooi weer konden we lekker buiten eten zonder dat het te veel moeite was voor personeel....was TOP !!!
W.v O.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Eten prima, bediening, ze deden hun best, tafels aan de kleine kant, bediening kon niet alles goed neerzetten, je moest soms wat beet houden zodat de bediening wat neer kon zetten, als ze hun handen leeg hadden konden ze het van je aanpakken. Dit zou ons inziens anders moeten.