Restaurant De Deel

Heuvenseweg 6 6991 JE Rheden Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Deel

Dineren midden in het natuur

Van oorsprong een oude boerderij, nu een prachtig restaurant gelegen midden in het natuur. Ervaar de gastvrijheid en de creaties uit de keuken tijdens een lunch of diner. Het restaurant serveert diverse brochettes (spiesen), vlees- of visgerechten. Maak vooral bij mooi weer gebruik van het fijne terras!

Meer informatie over restaurant Restaurant De Deel

Vrijdag, Zaterdag en Zondag vanaf 17.00 uur
Dinsdag t/m vrijdag is De Deel geopend
voor (besloten) groepen vanaf 45 personen

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Deel

Dick K.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Heerlijk gegeten met 4 personen op een heel mooie plek voor een prima prijs.
Opvallend was de zeer uitgebreide saladebar.
Komen zeker nog eens terug.
Yuppie27 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Prachtige locatie, prima eten en geweldige bediening. Helemaal top! De kwaliteit is zeer consistent en valt dus nooit tegen!
Lidyan J.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
het eten was heerlijk de bediening een 10 wat zijn wij leuk geholpen. er was een prettige gezellige sfeer. we hebben op het terras gezeten wat mooi omheind is.
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten, bediening is zeer vriendelijk, locatie is gezellig.
Salade bar is uitgebreid en smaakvol. Een locatie om terug te komen
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
De Deel heeft het goed voor elkaar: een mooie locatie, prima bediening en vooral voor een uitstekende prijs lekker eten met een uitgebreide saladebar om voor terug te komen. Dat doen we dus ook. Enige tip: een beetje extra aandacht voor de desserts.
dirtdigger .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Lekker eten! Een rare steak is ook rare en niet medium zoals zo vaak. Van Porsche tot Opel Kadett, iedereen is welkom. Misverstandje met een bestelling? Geen probleem de kok is al bezig voordat uitgezocht is waar het probleem zit. Voor plebeps en Jan met de pet. Ik ga nog wel een keer.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Hier gegeten met een grote groep en die reageerde enthousiast. De saladebar is goed en biedt voor ieder wat wils, en ook de rest is lekker. Prima sfeer en bediening. Tip: het vegetarische gerecht kon beter en dat geldt ook voor de website; die is niet handig op je mobiel te bekijken en niet helemaal compleet (er is een beter kindermenu dan online staat). Maar al met al heel goed.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten en een prettige bediening. Na vele jaren weer eens langs geweest en de slakken waren nog net zo lekker als toen. mmmmm heerlijk
Philip112 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben, net als vaker voorheen, weer prima gegeten bij De Deel. Een vertrouwd concept, maar met voldoende keuze voor een steeds weer andere samenstelling van je maaltijd. Ook de saladebar biedt een ruime keuze met steeds weer nieuwe gerechten. Al met al een fijn restaurant met prima bediening, alhoewel we net als de vorige keer de gerechten van de buurtafel kregen, die echter snel weer werden weggehaald. Over het algemeen kunnen we een dikke pluim geven aan de De Deel!
Die dikke pluim is er ook voor het personeelslid die een geëmotioneerde vaste klant (partner pas overleden) met respect en een uitstekend invoelingsvermogen aandacht gaf en bemoedigde!!
Ireen Brederode I.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Zoals altijd was het weer een feestje om te eten bij de ruif. De sfeer is super, het diner gewoon heerlijk en het voelt als thuis. Ons favoriete plekje als we iets willen vieren of gewoon even gezellig willen eten zonder zorgen.
ErnaB .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Heerlijk gegeten a la carte en het asperge menu bij restaurant De Ruif. Een verbeterpuntje. Onze kleindochter is te groot voor een kindermenu en haar smaak is nog niet verfijnd. De keuze voor haar was lastig. Een hamburger of schnitzel op het menu zou geweldig zijn. We komen graag weer.
Ireen Brederode I.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Zoals altijd weer heel gezellig en lekker gegeten. We krijgen altijd een hartelijk welkom en we genieten van de gemoedelijke sfeer.
Onze favoriete plek om gezellig te eten.
T.A.C L.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten , een fijn restaurant met goede bediening en gezelligheid.
Zeker voor herhaling vatbaar.
keuze mag wat ruimer zijn,maar het consept vind ik leuk.
John A.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
We hebben hier gegeten met een groep van 10 personen.
De saladebar blijft altijd hetzelfde. Dit geldt ook voor de spiezen en de nagerechten.
Het eten is smakelijk maar de verrassing blijft achterwege.
De bediening is vriendelijk en accuraat.
Het zou voor mij wel een keer mogen veranderen en dan komen we zeker weer een keer terug. Blijft het aanbod hetzelfde dan zoeken we de volgende keer een ander restaurant voor ons jaarlijkse etentje.
Beste Meesterproever,

Als eerste de beste wensen voor 2017 en dank voor uw eerlijke recensie. Uit uw verhaal maken wij op dat u over het algemeen tevreden bent over De Deel. Ons concept met vooraf een uitgebreide salade bar, als hoofdgerecht een spies en als nagerecht een dessert is inderdaad hetzelfde gebleven. Naar ons idee een concept wat goed loopt, daar willen we dus niet al teveel aan wijzigen. Binnen ons concept wisselen wij regelmatig van gerechten, vaak gebaseerd op het seizoen. Zo wordt de saladebar elke week uitgebreid met nieuwe salades en is er een wisselende 'spies van de maand'. Misschien is het een idee om een keer in een ander seizoen langs te komen, bv. het voorjaar of de zomer. Dan staan er veel frisse en heerlijke salades op onze saladebar. Of breng een bezoek aan ons à la carte restaurant De Ruif, op onze website vindt u de menukaart. Wij hopen u alsnog eens te mogen ontvangen bij Restaurant De Ruif of De Deel.

Met vriendelijke groet,
Team Restaurant De Ruif & De Deel
liselot-te .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We zijn dit weekend bij de ruif wezen eten. En het was weer heerlijk! super service, heerlijk eten en een goede ambiance. Tevens hond vriendelijk! Echt een aanrader!
ad V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten met 9 personen.allemaal zeer tevreden.
de bediening ookheel goed we komen zeker terug.
het restaurant is heel sfeervol.
Patricia N.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Heel leuk en sfeervol restaurant ! We zijn er al een aantal keren geweest en blijven dat ook zeker doen ! Een hele goede salade buffet, heerlijke spiezen vlees, garnalen of vis van de kaart. Daarna een smaakvol dessert ! Ook erg fijn dat je hond welkom is ! Wij komen zeker weer terug !
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Top saladebuffet met een goed hoofdgerecht en een lekker dessert voor een prima prijs. Ook zonder haute cuisine kan je je onderscheiden en dat laten ze hier zien. Wij komen terug!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Met 3 personen wederom heerlijk ontspannen gegeten bij De Deel. Het is een feest als je buiten op het terras kunt zitten wanneer het klimaat dit toelaat. Salade buffet, hoofdgerecht en dessert waren weer zeer smakelijk. Bediening had iets attenter kunnen zijn wat betreft het aanbieden van drankjes. Goeie formule voor redelijke prijs.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Simpele kaart met zeer uitgebreid saladebuffet en 4 hoofdgerechten, alle vier spies! Vlees of groente. Eventueel een ovengegaarde zalm. Nagerecht oa een prachtsorbet. En dat alles voor een zeer scherpe prijs. Hier komen we vaker!