Restaurant De Deel

Heuvenseweg 6 6991 JE Rheden Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Deel

Dineren midden in het natuur

Van oorsprong een oude boerderij, nu een prachtig restaurant gelegen midden in het natuur. Ervaar de gastvrijheid en de creaties uit de keuken tijdens een lunch of diner. Het restaurant serveert diverse brochettes (spiesen), vlees- of visgerechten. Maak vooral bij mooi weer gebruik van het fijne terras!

Meer informatie over restaurant Restaurant De Deel

Vrijdag, Zaterdag en Zondag vanaf 17.00 uur
Dinsdag t/m vrijdag is De Deel geopend
voor (besloten) groepen vanaf 45 personen

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Philip112 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben, net als vaker voorheen, weer prima gegeten bij De Deel. Een vertrouwd concept, maar met voldoende keuze voor een steeds weer andere samenstelling van je maaltijd. Ook de saladebar biedt een ruime keuze met steeds weer nieuwe gerechten. Al met al een fijn restaurant met prima bediening, alhoewel we net als de vorige keer de gerechten van de buurtafel kregen, die echter snel weer werden weggehaald. Over het algemeen kunnen we een dikke pluim geven aan de De Deel!
Die dikke pluim is er ook voor het personeelslid die een geëmotioneerde vaste klant (partner pas overleden) met respect en een uitstekend invoelingsvermogen aandacht gaf en bemoedigde!!
Ireen Brederode I.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Zoals altijd was het weer een feestje om te eten bij de ruif. De sfeer is super, het diner gewoon heerlijk en het voelt als thuis. Ons favoriete plekje als we iets willen vieren of gewoon even gezellig willen eten zonder zorgen.
ErnaB .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Heerlijk gegeten a la carte en het asperge menu bij restaurant De Ruif. Een verbeterpuntje. Onze kleindochter is te groot voor een kindermenu en haar smaak is nog niet verfijnd. De keuze voor haar was lastig. Een hamburger of schnitzel op het menu zou geweldig zijn. We komen graag weer.
Ireen Brederode I.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Zoals altijd weer heel gezellig en lekker gegeten. We krijgen altijd een hartelijk welkom en we genieten van de gemoedelijke sfeer.
Onze favoriete plek om gezellig te eten.
T.A.C L.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten , een fijn restaurant met goede bediening en gezelligheid.
Zeker voor herhaling vatbaar.
keuze mag wat ruimer zijn,maar het consept vind ik leuk.
John A.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
We hebben hier gegeten met een groep van 10 personen.
De saladebar blijft altijd hetzelfde. Dit geldt ook voor de spiezen en de nagerechten.
Het eten is smakelijk maar de verrassing blijft achterwege.
De bediening is vriendelijk en accuraat.
Het zou voor mij wel een keer mogen veranderen en dan komen we zeker weer een keer terug. Blijft het aanbod hetzelfde dan zoeken we de volgende keer een ander restaurant voor ons jaarlijkse etentje.
Beste Meesterproever,

Als eerste de beste wensen voor 2017 en dank voor uw eerlijke recensie. Uit uw verhaal maken wij op dat u over het algemeen tevreden bent over De Deel. Ons concept met vooraf een uitgebreide salade bar, als hoofdgerecht een spies en als nagerecht een dessert is inderdaad hetzelfde gebleven. Naar ons idee een concept wat goed loopt, daar willen we dus niet al teveel aan wijzigen. Binnen ons concept wisselen wij regelmatig van gerechten, vaak gebaseerd op het seizoen. Zo wordt de saladebar elke week uitgebreid met nieuwe salades en is er een wisselende 'spies van de maand'. Misschien is het een idee om een keer in een ander seizoen langs te komen, bv. het voorjaar of de zomer. Dan staan er veel frisse en heerlijke salades op onze saladebar. Of breng een bezoek aan ons à la carte restaurant De Ruif, op onze website vindt u de menukaart. Wij hopen u alsnog eens te mogen ontvangen bij Restaurant De Ruif of De Deel.

Met vriendelijke groet,
Team Restaurant De Ruif & De Deel
liselot-te .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We zijn dit weekend bij de ruif wezen eten. En het was weer heerlijk! super service, heerlijk eten en een goede ambiance. Tevens hond vriendelijk! Echt een aanrader!
ad V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten met 9 personen.allemaal zeer tevreden.
de bediening ookheel goed we komen zeker terug.
het restaurant is heel sfeervol.
Patricia N.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Heel leuk en sfeervol restaurant ! We zijn er al een aantal keren geweest en blijven dat ook zeker doen ! Een hele goede salade buffet, heerlijke spiezen vlees, garnalen of vis van de kaart. Daarna een smaakvol dessert ! Ook erg fijn dat je hond welkom is ! Wij komen zeker weer terug !
P K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Top saladebuffet met een goed hoofdgerecht en een lekker dessert voor een prima prijs. Ook zonder haute cuisine kan je je onderscheiden en dat laten ze hier zien. Wij komen terug!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Met 3 personen wederom heerlijk ontspannen gegeten bij De Deel. Het is een feest als je buiten op het terras kunt zitten wanneer het klimaat dit toelaat. Salade buffet, hoofdgerecht en dessert waren weer zeer smakelijk. Bediening had iets attenter kunnen zijn wat betreft het aanbieden van drankjes. Goeie formule voor redelijke prijs.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Simpele kaart met zeer uitgebreid saladebuffet en 4 hoofdgerechten, alle vier spies! Vlees of groente. Eventueel een ovengegaarde zalm. Nagerecht oa een prachtsorbet. En dat alles voor een zeer scherpe prijs. Hier komen we vaker!
natasja92 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Gisteravond met 9 personen gegeten bij De Deel. Kom hier, en bij De Ruif, al jaren. Maar gisteren was waarschijnlijk de laatste keer. Er was een jubileumactie maar omdat wij met 1 persoon teveel waren en het bij de reservering niet aangegeven was, ging die vlieger voor ons niet op. In plaats van € 11,25 moesten wij dus gewoon € 22,50 p.p. afrekenen. Maar kom op: is het niet een stukje klantvriendelijkheid en service om dat even te melden als mensen reserveren? En kom op, 8 of 9 personen?? Er zijn restaurants die daar niet zo moeilijk over doen! Erg jammer en zéker geen reclame..
Beste Proever,
Wat vervelend om te horen dat uw laatste bezoek niet naar wens is verlopen. Wij hebben inderdaad zes weken lang een jubileumactie lopen waarbij men het tweede 3-gangen menu gratis krijgt. Deze actie is geldig vanaf minimaal 4 personen en voor maximaal 8 personen. Als gasten via onze website reserveren en zij met een max. aantal van 8 personen zijn vragen wij altijd of zij geïnteresseerd zijn in onze jubileumactie. Bij uw reservering ging het in eerste instantie om 10 personen, vandaar dat wij u deze vraag niet gesteld hebben. Daarnaast vragen wij onze gasten om te reserveren voor de actievoorwaarden. Aangezien het om een jubileummenu gaat en wij met inkoop te maken hebben. Ik begrijp dat het heel vervelend overkomt, maar dat is absoluut niet onze bedoeling geweest. Wij hopen u graag alsnog te mogen ontvangen voor onze jubileumactie!
Vriendelijk groeten, Team Restaurant De Deel
nvanreisen .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
We hebben er vaker gegeten en het is er altijd gezellig en goed van eten en drinken, en ook een vriendelijke bediening. Wij komen er graag en regelmatig , meer in de Ruif als er speciale thema avonden zijn.
Claudia W.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het voorgerecht (gebruik van saladebar tijdens de duur van het etentje) was perfect. Diverse rauwkost en pastasalades. Het hoofdgerecht, in ons geval varkenshaasspies was wat droog gebakken. Dit was jammer. Het nagerecht was simpel... glas met chocolade mousse.
ans79 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Saladebuffet is zeer uitgebreid en erg goed, super.
Hoofdgerecht en nagerecht bitterkoekjes erg goed.
Bediening zeer vriendelijk en snel.
Enige nadeel was, het was erg koud binnen misschien omdat we al zo vroeg waren 18.30u!
Verder waren we zeer tevreden en hebben we heerlijk gegeten met een goed flesje rode wijn.
6955bs15 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Het was voortreffelijk bij restaurant De Deel in Rheden. De gerechten waren heerlijk en voldoende. Ook was het prettig om het nagerecht te wijzigen in één koffie met een likeurtje.
Al met al hebben we erg genoten. Ook de bediening was uitstekend en betrokken.
joopmaria13ls .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Landelijke omgeving/boerenhoeve...gezellige ambiance...vooraf stokbrood met keuze uit het saladebuffet..ik koos spies met zalm en witte vis als hoofdgerecht, geserveerd met frites en sausjes....het dessert was een mousse met topping....alles ruim voldoende.
Goede prijs/ kwaliteit verhouding..en smaak ...zeker een aanrader....vriendelijke bediening.
wkboehmer2 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
mij is bijgebleven. Dat ik geen kopje koffie,zonder een glaasje,niet kon krijgen I.p.v.een nagerecht. Een zeer slechte service.Valt me tegen van jullie.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Het eten was vortreffelijk. Het enige minpuntje van de avond was dat we de reservering ( via Iens geregeld en geconfirmeerd van De Deel) niet in het boek stond. Ze wisten niet dat we kwamen. Echter het werd meteen super opgepakt en een tafel werd voor ons geregeld.
Peijs-kwaliteit verhouding is prima.