Restaurant De Deel

Heuvenseweg 6 6991 Rheden Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant De Deel

Dineren midden in het natuur

Van oorsprong een oude boerderij, nu een prachtig restaurant gelegen midden in het natuur. Ervaar de gastvrijheid en de creaties uit de keuken tijdens een lunch of diner. Het restaurant serveert diverse brochettes (spiesen), vlees- of visgerechten. Maak vooral bij mooi weer gebruik van het fijne terras!

Meer informatie over restaurant Restaurant De Deel

Vrijdag, Zaterdag en Zondag vanaf 17.00 uur
Dinsdag t/m vrijdag is De Deel geopend
voor (besloten) groepen vanaf 45 personen

Voordelig
Liselot-te .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We zijn dit weekend bij de ruif wezen eten. En het was weer heerlijk! super service, heerlijk eten en een goede ambiance. Tevens hond vriendelijk! Echt een aanrader!
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten met 9 personen.allemaal zeer tevreden.
de bediening ookheel goed we komen zeker terug.
het restaurant is heel sfeervol.
Patricia N.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Heel leuk en sfeervol restaurant ! We zijn er al een aantal keren geweest en blijven dat ook zeker doen ! Een hele goede salade buffet, heerlijke spiezen vlees, garnalen of vis van de kaart. Daarna een smaakvol dessert ! Ook erg fijn dat je hond welkom is ! Wij komen zeker weer terug !
Smuller78 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Top saladebuffet met een goed hoofdgerecht en een lekker dessert voor een prima prijs. Ook zonder haute cuisine kan je je onderscheiden en dat laten ze hier zien. Wij komen terug!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Met 3 personen wederom heerlijk ontspannen gegeten bij De Deel. Het is een feest als je buiten op het terras kunt zitten wanneer het klimaat dit toelaat. Salade buffet, hoofdgerecht en dessert waren weer zeer smakelijk. Bediening had iets attenter kunnen zijn wat betreft het aanbieden van drankjes. Goeie formule voor redelijke prijs.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Simpele kaart met zeer uitgebreid saladebuffet en 4 hoofdgerechten, alle vier spies! Vlees of groente. Eventueel een ovengegaarde zalm. Nagerecht oa een prachtsorbet. En dat alles voor een zeer scherpe prijs. Hier komen we vaker!
Natasja92 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Gisteravond met 9 personen gegeten bij De Deel. Kom hier, en bij De Ruif, al jaren. Maar gisteren was waarschijnlijk de laatste keer. Er was een jubileumactie maar omdat wij met 1 persoon teveel waren en het bij de reservering niet aangegeven was, ging die vlieger voor ons niet op. In plaats van € 11,25 moesten wij dus gewoon € 22,50 p.p. afrekenen. Maar kom op: is het niet een stukje klantvriendelijkheid en service om dat even te melden als mensen reserveren? En kom op, 8 of 9 personen?? Er zijn restaurants die daar niet zo moeilijk over doen! Erg jammer en zéker geen reclame..
Beste Proever,
Wat vervelend om te horen dat uw laatste bezoek niet naar wens is verlopen. Wij hebben inderdaad zes weken lang een jubileumactie lopen waarbij men het tweede 3-gangen menu gratis krijgt. Deze actie is geldig vanaf minimaal 4 personen en voor maximaal 8 personen. Als gasten via onze website reserveren en zij met een max. aantal van 8 personen zijn vragen wij altijd of zij geïnteresseerd zijn in onze jubileumactie. Bij uw reservering ging het in eerste instantie om 10 personen, vandaar dat wij u deze vraag niet gesteld hebben. Daarnaast vragen wij onze gasten om te reserveren voor de actievoorwaarden. Aangezien het om een jubileummenu gaat en wij met inkoop te maken hebben. Ik begrijp dat het heel vervelend overkomt, maar dat is absoluut niet onze bedoeling geweest. Wij hopen u graag alsnog te mogen ontvangen voor onze jubileumactie!
Vriendelijk groeten, Team Restaurant De Deel
Nvanreisen .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
We hebben er vaker gegeten en het is er altijd gezellig en goed van eten en drinken, en ook een vriendelijke bediening. Wij komen er graag en regelmatig , meer in de Ruif als er speciale thema avonden zijn.
Claudia W.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het voorgerecht (gebruik van saladebar tijdens de duur van het etentje) was perfect. Diverse rauwkost en pastasalades. Het hoofdgerecht, in ons geval varkenshaasspies was wat droog gebakken. Dit was jammer. Het nagerecht was simpel... glas met chocolade mousse.
Ans79 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Saladebuffet is zeer uitgebreid en erg goed, super.
Hoofdgerecht en nagerecht bitterkoekjes erg goed.
Bediening zeer vriendelijk en snel.
Enige nadeel was, het was erg koud binnen misschien omdat we al zo vroeg waren 18.30u!
Verder waren we zeer tevreden en hebben we heerlijk gegeten met een goed flesje rode wijn.
6955bs15 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Het was voortreffelijk bij restaurant De Deel in Rheden. De gerechten waren heerlijk en voldoende. Ook was het prettig om het nagerecht te wijzigen in één koffie met een likeurtje.
Al met al hebben we erg genoten. Ook de bediening was uitstekend en betrokken.
Joopmaria13ls .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Landelijke omgeving/boerenhoeve...gezellige ambiance...vooraf stokbrood met keuze uit het saladebuffet..ik koos spies met zalm en witte vis als hoofdgerecht, geserveerd met frites en sausjes....het dessert was een mousse met topping....alles ruim voldoende.
Goede prijs/ kwaliteit verhouding..en smaak ...zeker een aanrader....vriendelijke bediening.
Wkboehmer2 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
mij is bijgebleven. Dat ik geen kopje koffie,zonder een glaasje,niet kon krijgen I.p.v.een nagerecht. Een zeer slechte service.Valt me tegen van jullie.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Het eten was vortreffelijk. Het enige minpuntje van de avond was dat we de reservering ( via Iens geregeld en geconfirmeerd van De Deel) niet in het boek stond. Ze wisten niet dat we kwamen. Echter het werd meteen super opgepakt en een tafel werd voor ons geregeld.
Peijs-kwaliteit verhouding is prima.
G.verbeek12 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Prachtige locatie. Gezellige ambiance. Prima service. Uifstekende bediening. Prima kok, c.q. uitstekende kwaliteit. Prijs van het menue aan de hoge kant. Al met al genoten van een heerlijk etentje waarmee we de prijs op de koop toe hebben genomen.
Johannes41 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Hier voor de eerste keer gegeten. We kozen het AH menu met de varkenshaas met 3 sausjes en mayonaise voor de frites. Als voorgerecht een voortreffelijk salade buffet. We kozen niet voor het dessert van het AH menu maar betaalden extra bij voor een dessert naar keuze. Voortreffelijk hoor.
Ook de huiswijn was van een goede kwaliteit en een grote kan water maakte het geheel compleet. Vlotte en erg vriendelijke bediening. We komen hier zeker terug
Viooltje12 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Het gerecht dat wij hadden gekozen , met de AH actie was heerlijk.
Leuke AH actie, hopelijk komt deze dit jaar weer terug.
YVOBVO .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Met de AH restaurant bonnen konden we kiezen uit Varkenshaas- of zalm spiesen. Voorgerecht bestond uit een saladebar met veel verschillende voorgerechten waarbij je net zoveel kon eten als je wilde. Overigens alleen koude voorgerechten, maar wel lekker. De brochette (spies), met grote stukken varkenshaas, was mals en erg lekker. Ook de zalm was heerlijk. Daarbij patat en 4 verschillende sausjes. Nagerecht flinke bol ijs, met flensjes en slagroom. Aardige bediening en knus en gezellig ingericht restauarant. Voor herhaling vatbaar.
Edithvanveenendaal .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Het saladebuffet was prima. De varkenshaasbrochette die ik had, was veel te gaar.Het klapstuk komt nog. Het dessert was een bolletje vanilleijs met slagroom en twee flensjes. Mijn man wilde geen flensje. Er werd gekeken wat hij dan wel kreeg. Dat was een extra bolletje ijs ipv de flensjes. Maar daar moesten we toen wel 3 euro 50 extra voor betalen!
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Het was erg leuk. De Deel heeft een mooie en unike sfeer. Het eten was erg lekker. Helaas er waren te veel salades met kaas. En niet iedereen lust kaas.