Restaurant De Cockpit

Pastoor van Breugelstraat 93-3 4744 RC Bosschenhoofd Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Cockpit

Vliegtuigen spotten vanaf het terras bij Café-Restaurant De Cockpit. Een leuke onderbreking van de dag. De Cockpit ligt vlakbij vliegveld Seppe, oftewel Breda International Airport, en is dus goed bereikbaar voor lunch, diner of een gezellig drankje. Of je nu romantisch uit eten wilt of een plek zoekt voor de hele familie, bij dit gastvrije restaurant kan het allemaal. Wat dacht je van een Fly-Tea? Een arrangement met al het heerlijks van een high tea en een spectaculaire rondvlucht.

Meer informatie over restaurant Restaurant De Cockpit

Niks aan toe te voegen
Gewoon goed
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Ten eerste stonden we niet genoteerd hadden via internet gereserveerd en we hadden het gevoel of we een beetje in de vergeet hoek zaten we waren niet echt tevreden het eten was wel heel lekker
Dimph M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Alles was prima in orde. zijn vandaag weer terug geweest en zullen er nog wel vaker komen. Bediening eten en service alles was goed.
JW F.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Een eenvoudig, maar prettig restaurant waar voor iedereen wel iets op de kaart te vinden is, of je nu een wat luxer gerecht zoekt of wat simpels. De inrichting is wellicht wat gedateerd, maar het feit dat je naar de opstijgende vliegtuigen kunt kijken is een plus.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke personeel! Mooie uitzicht
We hadden 4 gangen en daarna koffie/ thee voor een goede prijs via Social deal
brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten
Daniel H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Erg goed en gezellig restaurant. De tournedos was hoe hij moet zijn. De garnalensalade heerlijk en daarbij een goed wijn genuttigd. Het personeel jong maar erg beleefd. Een aanrader!
ManuelvdH .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Leuk restaurant! De vriendin die bij me was, was er eerder geweest en vertelde dat het restaurant helemaal was opgeknapt: "Vroeger was het nogal eh... eenvoudig". Nu is het gewoon een heel net restaurant met leuk uitzicht op het lokale vliegveld.
Het eten: niet onbelangrijk... Beide voorgerechten (met mandje brood) waren helemaal in orde, ik had geitenkaas met appelstroop en spekjes. Keurig opgemaakt en lekker. Geen grote hap, maar dat hoeft ook niet bij een voorgerecht. De vriendin had een visgerecht. Ze was er erg over te spreken en het zag er fantastisch uit. Als hoofdgerecht had ik kip met spek (ja, weer spek: ik ben Brabander). Ruim voldoende, lekker en netjes opgemaakt. De overkant at vegetarisch: een divers gerecht met couscous, balletjes en een omeletje. Alles prima. De bijgerechten (salade, aardappeltjes en frietjes) waren meer dan voldoende en goed. Enige puntje van kritiek is dat salade niet standaard dressing hoeft te hebben, dat zie ik er liever naast, maar dat is persoonlijk. Nagerecht: bolletje sinaasappelijs, stukje cake, cocosmousse en geel fruit. Mooi geserveerd op een lei. De cocos was mierzoet, het gele fruit leek daarna heel zuur (wat het niet was). Verder was het in orde.

De bediening was soms wat in de war (drie keer met iets aan de tafel wat niet voor ons was), maar ze waren vriendelijk en in de weer en dat vind ik het het belangrijkste. Al met al zeker voor herhaling vatbaar.

Tip voor het restaurant: je zit bij een vliegveld. Voor kinderen (met name jongens) moet dat toch wel soort van een feestlocatie zijn om te eten. Iets meer op kinderen richten zou misschien niet stom zijn.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Op basis van de Social Deal hier gegeten. Mijn vrouw heeft een lactose-allergie en dit van te voren aangegeven. Het was een keuzemenu, waarbij het voorgerecht met forel een uitstekende keuze is. Vooral de zelf gemaakte piccalilly viel op. De pomodori-soep was prima, maar voor mijn vrouw werd een kippensoep gebracht zonder dat gevraagd werd of dit alternatief haar paste. De kippensoep was goed met kip gevuld, dus haar hoorde je niet klagen.... De hoofdgerechten werden een trio van lam en de zeewolf. Prima gerechten, goed van smaak en leuke combinatie. Het nagerecht was een dessert van gele vruchten. Ai....even de lactose-allergie vergeten. Snel werd een alternatief gerechtje gebracht zonder alle room en crèmes. Tot slot een koffie. Al met al prima gegeten. Nette bediening, maar minpunt van deze avond is de traagheid van het serveren van de drankjes. een extra bestelde rode wijn duurde zolang, dat het hoofdgerecht al lang en breed op was voordat het glas arriveerde. Hetzelfde gold voor de door mijn vrouw bestelde witte wijn. Jammer...
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Goed eten leuk uitzicht
Rian B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Lekker gegeten, rustig sfeertje, vlotte bediening. Geen klachten.
marian K.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Via telefoon tafelreservering gedaan.
Bevestiging gehad via SMS.
Bij aankomst bleek ik in reserveringslijst niet te staan.
Dat was vreemd.
Gelukkig wel tafel gekregen
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Het was heel lekker en goed.De service was ook goed. We hadden een kleine bij van 15 maanden en die kreeg ook alle aandacht .
Eefje K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Vandaag even langs De Cockpit gereden voor een snelle lunch onderweg. De bestelling werd redelijk snel opgenomen. Het drinken werd binnen korte tijd geserveerd. Helaas duurde het meer dan een uur voordat we onze lunch kregen. Daar kwam dan nog bij dat de uitsmijter zwart was aan de onderkant en de gehaktbal zo hard aan de bovenkant dat er geen mes doorheen kwam. Nadat we dit hebben gemeld over de gehaktbal, probeerde de serveerster ook dit stuk gehaktbal te snijden, zonder resultaat. Vervolgens geen excuses, compensatie of wat dan ook. Nee, wat wel volgde was dat dit kon gebeuren...
Juf Ilona B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Met onze groep 8 waren we hier vlakbij op kamp , we mochten met de kinderen een patatje eten met een snack. Dat kon bij de cockpit wel geregeld worden. Toen we daar aankwamen hadden ze de tafels helemaal gezellig klaargezet. De kinderen kregen een mooi opgemaakt bord met naast patat en snack ook mayo , appelmoes en rauwkost en een vrolijk prikkertje in de snack.We hadden aangegeven dat we geen budget hadden voor een drankje. Tot onze verbazing kreeg ieder kind een glas en kregen we karaffen met water. Wat een ongelooflijk goede en vriendelijke service ! Groot compliment!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Bij de Cockpit een koffie met iets erbij genomen. We waren met 4 (en later met 5 ) personen. We bestelden de koffie en thee, dit ging vlot. Daarna bestelden we een strudel, appelgebak, wafel en progress. Bij beide appelgerechten ontbrak de slagroom (was besteld!). Helaas was er door de bediening weining aandacht nadat de gerechten waren gebracht. Nadat de 5de aanschoof nog een tweede ronde koffie en een appelgebak besteld. Hierbij kwam wel de gevraagde slagroom. Echter was de theemok plakkerig aan de bovenkant. Het omwisselen ervan was niet van harte...maar gebeurde wel. Qua prijs en kwaliteit niks mis mee, alleen de bediening, service en uitstraling van personeel kan veel beter. Het is decor is dan leuk met de vliegtuigen die landen/stijgen.
Enricoboz .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Met het gezin de lunch bij restaurant Cockpit naast vliegveld Seppe genuttigd. Een snelle en vriendelijke bediening. De gerechten op de menukaart zijn niet spectaculair, maar het opgediende eten is simpelweg in orde. De prijs/kwaliteit zijn goed in verhouding. Een aardige eetgelegenheid om zo nu en dan eens een tussenstop voor het middageten te maken.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2014
Bij De Cockpit een lunch genuttigd. Ruime keuze, goede kwaliteit en een aangename prijsstelling. Het personeel was erg vriendelijk en attent. Leuke locatie bij vliegveld Seppe.
Amy N.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Jammer maar helaas. Vroeger een erg leuke plek met heel goed personeel, rap, bekommering, vriendelijk enz.
Helaas is dat nu wel anders.
Aan de bar hangen, geen attentie, niet vragen of het naar wens was, het vergeten van bestellingen (oftewel, chaos).

We werden bij binnenkomst begeleid naar onze tafel, waar al schreeuwend kinderen stonden. (bij de speelhoek, niet echt een lekkere plek om te zitten)

Eten is goed, normale biefstuk met saus onbeperkt frietjes, aardappeltjes en saus. Helaas was dan weer de groente op het bord erg hard. een minpunt, voor de rest voldoende.

Decor niets op aan te merken, schone tafels en leuke decoratie.

Hopelijk in de toekomst meer innovatie in de bediening, erg jammer. Want vroeger had ik hier wel een prettige ervaring.