Restaurant De Cockpit

Pastoor van Breugelstraat 93a 4744 RC Bosschenhoofd Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 25
|
31-165313129
7,8 /10
7 recensies

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 25
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 2 gangen, exclusief drank)
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Restaurant De Cockpit

Hoe kom je er?

  • : Gratis parkeren in de buurt

Openingstijden

Maandag t/m Zondag 10:30 - 20:30

Services

  • Amex , Mastercard , Pin , Visa card
  • Restaurant is af te huren (60 maximum aantal personen.)
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,8 /10
  • 10
    0
  • 9
    0
  • 8
    2
  • 7
    1
  • < 7
    4
Eten
7,8
Service
8
Decor
7,7
Prijs-kwaliteit
Voordelig
Geluidsniveau
Gemiddeld
Wachttijd
Erg lang
7/7 recensies
Eefje K.
Proever
(1 recensie)
Average Rating
5 /10
Eten
6
Service
4
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Vandaag even langs De Cockpit gereden voor een snelle lunch onderweg. De bestelling werd redelijk snel opgenomen. Het drinken werd binnen korte tijd geserveerd. Helaas duurde het meer dan een uur voordat we onze lunch kregen. Daar kwam dan nog bij dat de uitsmijter zwart was aan de onderkant en de gehaktbal zo hard aan de bovenkant dat er geen mes doorheen kwam. Nadat we dit hebben gemeld over de gehaktbal, probeerde de serveerster ook dit stuk gehaktbal te snijden, zonder resultaat. Vervolgens geen excuses, compensatie of wat dan ook. Nee, wat wel volgde was dat dit kon gebeuren...
Juf Ilona B.
Fijnproever
(3 recensies)
Average Rating
8,8 /10
Eten
8
Service
10
Decor
9
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Met onze groep 8 waren we hier vlakbij op kamp , we mochten met de kinderen een patatje eten met een snack. Dat kon bij de cockpit wel geregeld worden. Toen we daar aankwamen hadden ze de tafels helemaal gezellig klaargezet. De kinderen kregen een mooi opgemaakt bord met naast patat en snack ook mayo , appelmoes en rauwkost en een vrolijk prikkertje in de snack.We hadden aangegeven dat we geen budget hadden voor een drankje. Tot onze verbazing kreeg ieder kind een glas en kregen we karaffen met water. Wat een ongelooflijk goede en vriendelijke service ! Groot compliment!
Bart V.
Meesterproever
(79 recensies)
Average Rating
5 /10
Eten
5
Service
3
Decor
7
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Bij de Cockpit een koffie met iets erbij genomen. We waren met 4 (en later met 5 ) personen. We bestelden de koffie en thee, dit ging vlot. Daarna bestelden we een strudel, appelgebak, wafel en progress. Bij beide appelgerechten ontbrak de slagroom (was besteld!). Helaas was er door de bediening weining aandacht nadat de gerechten waren gebracht. Nadat de 5de aanschoof nog een tweede ronde koffie en een appelgebak besteld. Hierbij kwam wel de gevraagde slagroom. Echter was de theemok plakkerig aan de bovenkant. Het omwisselen ervan was niet van harte...maar gebeurde wel. Qua prijs en kwaliteit niks mis mee, alleen de bediening, service en uitstraling van personeel kan veel beter. Het is decor is dan leuk met de vliegtuigen die landen/stijgen.
Enricoboz .
Meesterproever
(16 recensies)
Average Rating
7 /10
Eten
7
Service
7
Decor
7
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Met het gezin de lunch bij restaurant Cockpit naast vliegveld Seppe genuttigd. Een snelle en vriendelijke bediening. De gerechten op de menukaart zijn niet spectaculair, maar het opgediende eten is simpelweg in orde. De prijs/kwaliteit zijn goed in verhouding. Een aardige eetgelegenheid om zo nu en dan eens een tussenstop voor het middageten te maken.
Theo D.
Meesterproever
(18 recensies)
Average Rating
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2014
Bij De Cockpit een lunch genuttigd. Ruime keuze, goede kwaliteit en een aangename prijsstelling. Het personeel was erg vriendelijk en attent. Leuke locatie bij vliegveld Seppe.
Amy N.
Expertproever
(5 recensies)
Average Rating
6 /10
Eten
6
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Jammer maar helaas. Vroeger een erg leuke plek met heel goed personeel, rap, bekommering, vriendelijk enz.
Helaas is dat nu wel anders.
Aan de bar hangen, geen attentie, niet vragen of het naar wens was, het vergeten van bestellingen (oftewel, chaos).

We werden bij binnenkomst begeleid naar onze tafel, waar al schreeuwend kinderen stonden. (bij de speelhoek, niet echt een lekkere plek om te zitten)

Eten is goed, normale biefstuk met saus onbeperkt frietjes, aardappeltjes en saus. Helaas was dan weer de groente op het bord erg hard. een minpunt, voor de rest voldoende.

Decor niets op aan te merken, schone tafels en leuke decoratie.

Hopelijk in de toekomst meer innovatie in de bediening, erg jammer. Want vroeger had ik hier wel een prettige ervaring.
Karin V.
Meesterproever
(39 recensies)
Average Rating
6,5 /10
Eten
7
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
Onverwachts hier gegeten. Bij binnenkomst moesten we zelf naar iemand toelopen om een tafel te vragen, terwijl er toch zeker 4 mensen niks stonden te doen. Bestelling gedaan, waaronder een mandje stokbrood vooraf. Duurde erg lang en toen kwam opeens het eten al, stokbrood waren ze vergeten. Dame vroeg aan haar collega of hij de friet nog wilde brengen. Hij zei ja, maar vergat het blijkbaar meteen. Daarna nogmaals aan een ander gevraagd, met de opmerking dat het wel prettig zou zijn als we de friet tijdens het eten zouden krijgen. Ook deze jongen vergat het meteen weer, zodat 1 van ons maar naar binnen is gegaan om het nogmaals te vragen. Ook de zout moesten we zelf gaan halen.

Het eten op zich was prima, maar veel was het niet. Met 4 man een klein schaaltje rauwkost, friet en gebakken aardappeltjes. Meteen maar een schaaltje friet erbij besteld. Deze kwam vrij snel. Verder werd er weer eens niet gevraagd of alles naar wens was.

Na het eten wilden we de rekening, maar omdat het enige meisje wat er buiten rondliep niet naar ons keek, zijn we maar naar binnen gelopen. Alwaar een man of 4 niks stond te doen.

Ook hier meer: de horeca klaagt over weinig klandizie. Zorg dan ieder geval dat de klanten die je wel hebt, goede service krijgen! Misschien dat er dan uiteindelijk meer mensen komen.
We gebruiken cookies om je te voorzien van de best mogelijke gebruikservaring. Hiernaast is het ook zo dat je gegevens beheerd en verwerkt worden door La Fourchette SAS. Wil je meer weten , lees dan onze cookie policy en onze privacy statement. Door op deze website te surfen ga je akkoord met deze voorwaarden en aanvaard je het gebruik van deze cookies.