Restaurant de Burg

Dorpsstraat 571 1723 HA Noord-Scharwoude Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant de Burg

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 00:00

• Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Wij hadden Nippen en Proeven 3 gerechtjes en 3 wijnen erg lekker Geweldige bediening Altijd erg gezellig Komen zeker weer eens terug
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
We hebben met zes personen gegeten, een ieder had een ander menu. We hebben vlees, vis en wild gegeten. Het eten was erg smaakvol en in een goede proportionering geserveerd. Geserveerd met een mooie bij passende wijn. De bediening is attent, en adequaat en heeft kennis van zaken. De sfeer is uitstekend in het restaurant. Prijs kwaliteit is goed.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Met een groep hebben we genoten van het shared dining concept, geen culinaire hoogstandjes maar lekker om steeds kleine hapjes te krijgen en zo veel verschillende gerechtjes te proeven. Het was meer dan genoeg. Een aanrader als je eens wat anders wilt! Bediening alert en attent!
Peter1007 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Leuk om een menu te krijgen wat een beetje wordt afgestemd op de hoeveelheid die de groep eet. Daarnaast waren er een aantal maal zeer leuke presentaties, welke ik nu niet zal verklappen.
Eigenlijk is alleen het soort van schuim deel van het toetje (even de naam kwijt), wat minder. Maar daar eet je dan gewoon om heen.
T.bozelie .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Gekozen voor menu "proeverij" . Uitstekende kwaliteit, leuk vlees/vis assortiment. Wijn goed betaalbaar en lekker!
Een gezellige avond gehad, waar de dames en heer zorgden voor een goede ongedwongen sfeer.
Ton Z.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
14-8-2015 het shared dining concept gedaan met een groupon. Wat een feest! Welkom hartelijk en warm, eten heerlijk, bediening geweldig. Mooi gedekte tafels, leuke zaal, wij voelden ons sinds lang weer een avondje uit. Top. Komen zeker terug.
PRotteveel .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Met vier personen hier zalig gegeten. Perfect bediening met altijd nog even een korte uitleg wat wij voorgeschoteld en besteld hadden. Zonder te noteren de bestelling aangenomen en zonder te vragen "voor wie is de...ook al weer?" neergezet. prima voor elkaar. De diverse gerechten zeer smakelijk en alles op de kaart in een goede prijs kwaliteit verhouding. voorgerecht paling met eier salada, nog nooit deze combinatie gehad maar was zalig. hoofdgerecht was prima en gelukkig geen frites maar zalige gebakken aardappeltjes. Mooie ruimte waar je ruim kon zitten. prima akoestiek en gelukkig geen muziek...prima tent dus.
P P.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Het Shared Dining concept. Vooraf verrassing wat je ging krijgen. Nou dat viel niet tegen. Stuk of 6 gangen met meerdere gerechten. Sommige tapas formaat, anderen groter. Al met al van alles gegeten en als afsluiter soort grand dessert. Leuk concept, mooie zaak en prettige bediening. Enige kleine minpunt het lawaai in de zaal vanwege de drukte en grootte van de groepen.
Ijsvogels .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Met een collega en zijn vrouw hebben we hier een Smikkelavond gehad.
Het is een gezellig restaurant. Geen overbodig harde muziek.\
Van alle gerechten waren n er twee waar ik mijn vraagtekens bij zet.
De frieten waren lauw. De varkenshaas was volgens mij bevroren geweest.
Als ex slager kun je dit goed proeven.
Verder is het de moeite waard om hier te eten.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Met een groot gezelschap in een hele mooie zaal gezeten. Hartelijke en attente bediening. Heerlijk gegeten en echt ruim voldoende. Met name de ossenhaas was heerlijk. Mag allemaal wat sneller maar een aanrader
Nanno B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Eigenlijk altijd puik in orde, decor is juist bijzonder met die schitterende spiegels en de Vlaamse gietijzeren trap naar boven. En ja Patrick, de gastheer, is zeer joviaal. Brengt reuring in de brouwerij, pardon De Burg.

Ook prima catering trouwens!
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Top restaurant, zeer goed eten voor een redelijke prijs. Bediening uitstekend en vriendelijk. Kortom een aanrader. Men komt hier zeker terug
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Vrijdagavond belandde ik bij restaurant De Burg in Noord-Scharwoude. Had er wel eens van gehoord, maar was er nooit eerder geweest. Statig ingericht pand, grote zaal rechts, chique trappen naar de prachtig ingerichte toiletten, ingang naar een soort (eet)cafe en om het hoekje het restaurant, vrij grote zaal, beetje oubollig ingericht. Gastvrij, misschien ietwat joviaal ontvangen door onze gastheer, we waren de eerste gasten. Prima huiswijn (zowel rood als wit) met korte uitleg, direct een mandje brood, 3 smeersels, het brood wat eenvoudig. Uitgebreide kaart, ook speciale menu's en vis van de dag. Ik koos vitello, mijn tafelgenote vegetarische loempia. Erg smakelijk. Hoofdgerecht mix grill aan een spies, eerst zonder sausje, die werd vrij snel alsnog gebracht en de hertenbiefstuk, royale porties, prima bereid, erbij een forse schaal frites met mayo, koolsalade en warme groente. Prima gegeten, meer dan genoeg, prijs/kwaliteit verhouding in orde. Toe een heerlijk kopje koffie, van Puro bonen! Kortom prima restaurant in de regio Langedijk.