Restaurant de Brouwerij ( voorheen Emelisse)

Nieuweweg 7 4493 PA Kamperland Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Brouwerij ( voorheen Emelisse)

Van Brouwerij naar Restaurant de Brouwerij

Tot 2016 werden in onze brouwerij alle bieren gebrouwen onder het mooie merk Emelisse. Nu brouwen we minder, maar de sfeer proef je nog steeds.

Onze gerechten passen bij de hedendaagse trend; we hebben de hele dag wel iets lekkers te bieden. Het restaurant en terras zijn uitermate geschikt voor een heerlijke lunch of diner. Ook de kinderen zijn happy want het springkussen en trampoline doen hun werk.

Reserveren is vaak niet nodig maar wel aan te raden. Zeker als u met meer dan 4 personen komt.

Wij heten u van harte welkom.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Brouwerij ( voorheen Emelisse)

Kom op de fiets of met de auto. De bus is een zeldzaam verschijnsel op Noord Beveland
  • Kom je met de auto?
    Sommige navigatiesystemen wijzen u richting Wissenkerke. Volg na de afslag Kamperland, de borden Kamperland. Vanuit Goes gaat u op het viaduct linksaf. Vanuit Middelburg/Schouwen duiveland, gaat u op het viaduct rechtsaf. Na 300 meter ziet u Restaurant
  • : Ruime eigen parkeerplaats ( gratis)

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 16:00 - 20:30

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Brouwerij ( voorheen Emelisse)

Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Ga zo door!
Lettie V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
De eerste keer aten we buiten , in het weekend toen was het erg druk ,en duurde de bediening wat langer .( zij liepen met 2 personen te bedienen ????????)
Vandaag was het rustiger en verliep alles beter,
Men was beleefd ,maakte een praatje en Mw. Herkende ons nog van de 1 ste keer eten ...
Eten was prima en genoeg .
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Hier op uitnodiging van dochter en schoonzoon met hun driejarig dochtertje ‘s avonds gegeten. Zij hadden dit vorig jaar tijdens een weekend in Roompot Beach Resort ontdekt. De zon scheen heerlijk en we zaten heerlijk buiten aan een tevoren gereserveerde tafel zo dicht mogelijk bij allerlei speeltoestellen voor de jongste jeugd. Een waar Eldorado! Bediening erg (kind)vriendelijk en snel, en de gerechten voldeden volledig aan de verwachtingen. De droge witte Chenin huiswijn super. Een restaurant om te onthouden.
Bianca B.
Erg kindvriendelijk
Echte aanrader
Saartje K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Degelijk eten in een aangenaam kader. Minder goede akoestiek waardoor veel rumoer.
Anja G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Wij waren zeer teleurgesteld omdat we niet de 2e diner gratis bonnenkaarten van AH konden gebruiken.
Volgens de site bij de reservering was dit wel mogelijk. Wie is voor deze verwarring verantwoordelijk, Iens toch?
Als we nog eens reserveren via Iens zullen we vooraf bij het restaurant informeren of zij met de actie meedoen!
Sonja G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Leuke locatie met ook veel ruimte om buiten te zitten. Vlot en vriendelijk personeel. Prima prijs- kwaliteit.
Marianne E.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
De bediening is zéér behulpzaam en vriendelijk. Aanrader met kinderen en zelfs de hond heeft een keuzemenu ;-)
F. V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Mooie lokatie. Prima eten. Groot veld voor de kinderen met trampoline en luchtkussen. Lekkere chardonnay en dito biertjes, en top bediening. We werden warm onthaalt door de gastvrouw. We hebben genoten.
Jan C.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Gezellige bediening. Leuke grapjes met bediening. Kom zeker terug.
Ronald L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heel hartelijke ontvangst en mooi entourage. Wel wat weinig personeel, waardoor wachttijd tussen maaltijden te lang werd.
Jannetjet N.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Wij komen daa r graag. Is voor de kinderen fantastisch, Ze worden daar ook prettig behandeld. Echt top, ondanks de warmte!
Ada G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Leuke locatie, helaas te weinig personeel. Bij contact zoeken met ober wordt tot 3x toe niet gereageerd.lege glazen, geen vraag of men nog iets wil drinken. Patat slap. Zijn zelf maar naar keuken gelopen om voor nieuwe patat te vragen. Deze werd bezorgd toen de vis al op was. Jammer!
Patrick J.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Erg leuk gegeten. De keuken is niet hoogdravend, maar wel goed. Ik had een super mooie cote lós. De anderen pittige mosselen. Voor de kinderen ook supervriendelijk. Hondemenukaart en springkussen maken de lokatie nog leuker
Tom G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Een mooie locatie met vriendelijk ontvangst. Helaas sloot het vervolg niet aan op het warme ontvangst. Eten was goed, maar over de bediening waren we aan tafel wel eensgezind. De patatjes die we kregen waren rauw en we moesten zelf naar de bar lopen om nieuwe te vragen omdat niemand oog meer had voor onze tafel. Met een dorstige mond meerdere malen gezwaaid en geroepen voor een nieuw drankje maar helaas konden we deze pas bestellen toen de nieuwe patatjes gebracht werden. Het was net of ze met te weinig personeel iedereen een leuke avond wilde bezorgen. Helaas sloot dit dan ook niet aan op het warme ontvangst aan het begin.
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Voor mij sls vleeseter wel erg veel vis op de kaart en weinig vlees. Brdiening erg vriendelijk. Speeltuin geweldig voor kleintjes
Rudolf S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Een leuke sfeer en zeer vriendelijke service. Het eten was erg goed en met veel fantasie. Bedankt voor de leuke avond. kom opnieuw
Laura Z.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Heerlijk eten, relaxte sfeer, kinderen vermaakten zich op het springkussen.
Thom V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Lekker gegeten, bediening duurde erg lang, wel vriendelijk. Voorgerecht werd vergeten te serveren.
Kathy A.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Indrukwekkend gebouw....Indrukwekkend entree....

Muziek was storend luid.
Kwaliteit eten niet goed...mijn bord terug nar de keuken, rauwe koude hamburger...niet gebakken, goor en GEVAARLIJK.

Service....geen glimlach....
Nog nooit van "vervelende wijn gehoord...wat de onze niet was....bizar