Restaurant De Bonte Os

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

• Airconditioning
RitaGodfried .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Wat is dat verschrikkelijk. Denk je een lekker gebakken visje te krijgen, ligt er een smakeloze gepaneerde schol op je bord. De kip-cordonbleu van mijn echtgenoot leek in dezelfde olie te zijn gefrituurd. Smakeloze hap. De bediening was slecht. Er werd niet eens gevraagd waarom de borden, grotendeels vol, retour gingen. Hier komen we nooit meer terug.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Leuk stukje historie terug in Delft. Waar vroeger Cafe Royal vooral lokaal publiek trok, is de nieuwe eigenaar er in geslaagd een mix te maken voor een biertje, een praatje, een dagschotel. En dat alles in een soort bruin cafe achtig interieur met leuke details die verwijzen naar de historisch herberg van dezelfde naam. Verwacht geen wonderen van het eten, maar deze wordt wel met veel zorg en aandacht bereid door de nieuwe eigenaar, die ook graag een praatje komt maken. Alleen de broodjes van de hamburger graag vervangen door echt brood, bijvoorbeeld van de Diamanten Ring, om de link met de geschiedenis compleet te maken!
P D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
naar binnen gelokt door de aanbieding diverse goedkope daghappen. Gekozen voor de satehschotel en de schnitzel. De schnitzel had meer van een spons vol gezogen met vet, sateh was aangebrand. De groente (keuze uit doperwtjes of doperwtjes met wortel) was koud en de gebakken aardappels halfgaar.
De ober vond het jammer om te horen, maar verder ook niks.
ChantalBruijn .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
We hebben hier meer dan voortreffelijk gegeten. Alles klopte gewoon. De ontvangst, het menu, de wijnen. Gewoon alles. Wil je even iets anders qua smaken, gastheerschap, ambiance? Dan is dit het perfecte restaurant
Amooij .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2012
Gisteren een gezellig avondje gehad bij restaurant de Bonte Os, heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Restaurant ziet er netjes uit en de prijzen zijn ook prima.