Restaurant de Boekanier

Dam 20 1506 BE Zaandam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Carpaccio van ossenhaas, met balsamicodressing, pijnboompitjes, sud ‘n’sol tomaatjes, rucola en geschaafde Pecorino kaas
      Duo van zalm & gamba, tartaar van verse zalm en gerookte zalm, met groene kruidenmayonaise en een gebakken gamba
      Dagsoep, wij vertellen u graag welke huisgemaakte soep wij vandaag op de kaart hebben staan
  • Hoofdgerechten
    • Runder diamanthaas, prachtig rundvlees met een zachte structuur en veel smaak, geserveerd met pepersaus
      Vangst van de dag, wij vertellen u graag welke verse vis wij vandaag serveren
      Oosters gemarineerde eendenborstfilet, geserveerd met soja-sesamsaus
  • Nagerecht
    • Crème brûlée, fluweelzachte crème van vanille met een gekaramelliseerd suikerlaagje, geserveerd met stroopwafel ijs
      Banoffee trifle, weckpotje gevuld met laagjes banaan, toffeesaus, speculaas, creme van slagroom en mascarpone en pecannoten
      Dame blanche, een heerlijke klassieker: vanille ijs met huisgemaakte chocoladesaus en slagroom

Over het restaurant Restaurant de Boekanier

Genieten in het centrum van Zaandam Al sinds 1995 een goed bekend adres in de Zaanstreek! In het hartje van Zaandam vind je dit sfeervolle en gezellige restaurant, dat naar eigen zeggen onderscheidend is in smaak. En dat geloven we maar al te graag want de menukaart belooft veel goeds. De keukenbrigade is gespecialiseerd in het bereiden van verse visgerechten, variërend van tonijn tot Rosa Kinklip. Maar ook vleesliefhebbers en vegetariërs zijn hier aan het juiste adres. Tel daarbij de professionele bediening op en een goede prijs-kwaliteit verhouding en u hebt alle ingrediënten voor een geslaagde avond. Klaar voor een culinaire uitdaging?

Meer informatie over restaurant Restaurant de Boekanier

Station Zaandam is lopend in 7 minuten te bereiken.
  • : Parkeergarage Rozenhof of Zaantheatern liggen beide op 1 minuut loopafstand. Gratis openbaar parkeren op 5 minuten loopafstand (bijvoorbeeld op de Prins Hendrikkade).

Restaurant de Boekanier is dagelijks geopend voor diner (7 dagen per week).
Onze keuken is geopend van 17:00 tot 22:00.
Buiten deze tijden kunnen wij op aanvraag voor grotere gezelschappen onze deuren openen.

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Boekanier

Jan S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Marga K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Lekker gegeten en vriendelijke bediening
Rolf C.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Gezellig, sfeervol. perfecte bediening, aandacht voor de gast!
José V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Wij zijn er vaker geweest en tot nu is het prima bevallen.. Prijs en kwaliteit zeer goed in verhouding, de bediening zeer vriendelijk...
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Hoe de keus voor de AH actie. Mooi opgemaakte en smakelijke gerechten. Aardige en nette bediening. We komen zeker nog een keertje terug.
Steve M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Het eten was weer uitstekend de bediening uitmuntend heel vriendelijk en gastvrij Dus zeker voor herhaling.
Marta S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Heerlijk gegeten!!!!
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Heb al heel vaak hier gegeten en altijd perfect. Deze keer helaas een enorme tegenvaller. Bediening was slecht en ongeïnteresseerd (flesje drinken en leeg nat glas) werd pal voor je neus neer gezet. Drinken werd niet ingeschonken En als je je glas op normale afstand neerzette was je mouw nat. Patat was koud en er zat en zoveel patatkruiden op dat je
spontaan een hoge bloeddruk kreeg. Ik heb dit aan de bediening doorgegeven en het enige wat hij zei was ... Ik zal het melden in de keuken. Voor ons helaas even geen Boekenier meer.
Marlies M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Heerlijk gegeten op een maandagavond. Een apart, gevarieerd keuzemenu voor de AH restaurantactie. Het was gezellig druk. We komen vast nog wel eens.
Elly W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Gezellig restaurant met vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten en goede wijn erbij. Wat ook heel prettig is is dat je lang mag tafelen. Met andere woorden 'n absolute aanrader.
Geachte mevrouw Willemse, dank u wel voor uw mooie recensie! Fijn dat u uw diner als gezellig heeft ervaren en dat u bovenal genoten heeft van de kwaliteit van het eten en de wijn. Hier doen wij erg ons best voor en wij vinden het daarom ontzettend leuk om te horen als dit bij de gasten ook zo overkomt! Met vriendelijke groet, Christel de Vos
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Weer heerlijk gegeten. Aardig personeel. Top
Beste mevrouw Verweij, dank jullie wel! Een mooiere beoordeling kunnen wij niet wensen :-) Graag nog eens tot ziens! Met vriendelijke groet, Christel de Vos
Susan K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Mijn Moeder en ik heb echt heerlijk gegeten en de bediening was heel vriendenlijk en enthousiast.
Beste dames Kwantes, dank jullie wel! Fijn dat u en uw moeder lekker en gezellig gegeten hebben bij ons. Het zorgen voor goede, attente en oprechte bediening is erg belangrijk voor ons, fijn dat u dit ook zo ervaren heeft! Met vriendelijke groet, Christel de Vos
Ans P.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
rumoer van de gasten was erg hinderlijk.
Geachte mevrouw Reinsma, bedankt voor uw feedback. Fijn dat u genoten heeft van een lekker diner bij ons, u geeft ons voor alle cijfers 'een 8' en dit vinden wij een hele mooie score. Jammer dat u het rumoer van andere gasten als hinderlijk heeft ervaren. Wij proberen dit al te verminderen door het feit dat wij onder alle tafels speciaal geluiddempend materiaal hebben laten aanbrengen. Tijdens gezellige drukte in het restaurant (en dat heeft u op uw avond ook mogen ervaren) kan het soms nog wel wat rumoerig zijn. De één vindt dit juist reuze gezellig, de ander eet liever wat meer in stilte. U mag altijd vragen om een tafeltje 'beneden', dit is qua geluid vaak wat rustiger. Bedankt voor uw bezoek aan ons restaurant en graag nog eens tot ziens! Met vriendelijke groet, Christel de Vos
Ted B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Hartelijke ontvangst, keuze uit meerdere tafels, snelle service met begrip voor onze "pauzes ". Erg lekker gegeten : Carpaccio en Zalm waren prima . Schelvis hoofdgerecht en Eend waren nog beter en lekkerder .
Kaas en dessert ok. leuke wijn kaart met redelijke prijzen . We komen terug ! mede dankzij AH
Geachte heer Bunnik, dank u wel voor uw uitgebreide en positieve beoordeling. Het is fijn wanneer gasten hun ervaring met andere gasten willen delen en uiteraard worden wij er ontzettend blij van wanneer dit een positieve ervaring is! Wij doen erg ons best om onze gasten een fijne avond te bezorgen door smaakvolle gerechten te serveren, mooi opgemaakt, vriendelijke en attente bediening, sfeervolle omgeving en dit alles voor een nette prijs. Wij zijn pas blij als onze gasten blij zijn! Het feit dat u aangeeft nog eens terug te komen, geeft denk ik aan dat we ons doel bereikt hebben. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Christel de Vos
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Via de AH restaurant actie gegeten. Het aparte keuzemenu hiervoor was prima. Vriendelijke bediening en goede service!
Geachte mevrouw Sjouwerman, fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw bezoek aan ons restaurant! Voor de AH actie serveren wij een smaakvol menu met keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 nagerechten. Daarbij houden we uiteraard rekening met dieetwensen en allergieën. Een lekker menu met voor een ieder wat wils, en hopelijk gasten die nieuwsgierig zijn geworden naar al het andere lekkers dat onze keuken te bieden heeft! Met vriendelijke groet, Christel de Vos
Coby H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
We hebben heerlijk nog buiten kunnen zitten en hebben heerlijk gegeten.
Geachte mevrouw Hissink, fijn om te lezen dat u zo genoten heeft van uw diner op ons verwarmde terras! Het blijft ook heerlijk, lekker buiten zitten en zien wat er zich allemaal op het gezellige plein afspeelt! Met vriendelijke groet, Christel de Vos
Sandra O.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, prima bediening. AH menu was zalig
Tonny V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Goed restaurant, Pepijn, Cristel en het personeel zeer vriendelijk. Heerlijk gegeten,. Een aanrader.????
Gre K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Absoluut heerlijk gegeten . Ruim voldoende en bijzonder lekker. Heel erg leuk dit te ervaren middels de restaurant actie van Albert Heijn . Een aanrader!
Goedenavond mevrouw of meneer Kieft, wat een lieve, leuke en enthousiaste recensie van u! Hartelijk dank hiervoor. Wij zijn blij dat u een fijne avond bij ons heeft gehad. Met vriendelijke groet, Christel de Vos
Ko W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Wij vinden wel dat er verse jus Orange geperst mag worden maar dat doen ze nooit slechte zaak voor de rest perfect