Restaurant De Beren Roosendaal

Maandag t/m Zondag

Erg voordelig
Jessica W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Al meerdere keren hier gegeten, steeds weer is het goed! Vriendelijk en attent personeel!
Enige minpunt is de cola, dit is aangelengd met water uit zo'n apparaat waardoor het niet lekker smaakt zoals een "echte Coca Cola" moet smaken!
Hdekoning14 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Weer heerlijk gegeten bij de beertjes. De zaak is nu helemaal leuk aangekleed voor de kerst; ze hebben weer uitgepakt! Service was zoals gewoonlijk weer beregoed! Vriendelijk personeel en altijd erg attent. Onze kleine was jarig, ook hier pakte ze weer flink bij uit met vuurwerk! Ga zo door!!!
Stropielekker .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Het eten sluit op zich wel aan bij mijn verwachtingen, het is goed en in verhouding met de prijs. Verwacht geen bijzondere dingen, maar het is snel en degelijk. Een snelle aardige hap, voor een redelijk prijs
Wiandadefrel .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Wij hebben al meerdere malen bij de Beeren gegeten. Altijd druk dus reserveren in het weekend is handig als je zeker wil zijn van een tafeltje. Wij eten er met de kids altijd prima. Met verjaardagen wordt je leuk in het zonnetje gezet met sterretjes op je ijs en een liedje wat door het hele restaurant afspeelt. Weet dus wanneer je een verjaardag door geeft. Wij vinden dit grappig mijn man vond het minder om zo in het zonnetje te staan. Hierdoor was het voor ons nog leuker hahaha. Het is veel eten voor een leuk prijsje. Alle keren vond ik de bediening prima.
Edo K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Belabberd zeg, ga je met je dochter van 6 uit eten, in dit (zo pretenderen ze) kindvriendelijke restaurant.

Dus niet, na de eerste teleurstelling dat de chocomel niet in een flesje zit kwam de volgende.
Bij een volle bestelling waaronder voorgerecht met 2 drankjes en hoofdgerecht met wederom 2 drankjes vroeg m'n dochter om een glas water aan de bediening.
Een glaasje kraanwater kan dus niet...
Enkel wanneer je een fles wijn bestelt kun je normaal drinkwater erbij krijgen.

Uiteraard ontzeg je je kind geen glas water bij het eten maar deze tent kom ik dus niet meer terug.

Personeel dat direct erna op de vraag of er ook ketchup is antwoord met "dit is onze enige rode saus" helpt ook niet.
Teleurstelling nummer 3, achteraf bleek er wel ketchup te zijn.

De kip nuggets die geserveerd werden leken meer op vette spons dan op iets dat ooit kip was, de krokante laag die er om had moeten zitten leek meer op een beige soort korstmos.

Gelukkig hebben we het desert laten zitten en was de kleine wel helemaal blij met een slush puppy van de snackbar!

Kortom: ordinaire vreetschuur met een prijs die beter suggereert.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2014
Onlangs gegeten bij De Beren. Maandagavond is het onbeperkt spareribs eten voor slechts € 11,50, een hele lage prijs. De spareribs die ik kreeg waren redelijk van smaak. Niet zo lekker gegaard dat ze van het bot afvielen, er moest geknaagd worden. Ik heb er na 1 portie van afgezien om er nog meer te nemen. De frietjes, volgens mij uit de diepvries, waren goed gebakken. De erbij geserveerde salade was echter minimaal. Een bolletje huzarensalade, 1 partje tomaat en een minuscuul stukje sla met een klein beetje rauwkostgarnering. Dat was het dan wel ongeveer. De biefstuk van mijn tafelgenoot was goed gebakken, mooi rosé van binnen en goed van smaak. Ook geserveerd met frietjes en een beetje sla.
Alles bij elkaar hebben we voor een leuke prijs redelijk gegeten. Verwacht niet al te veel, dan valt dit niet tegen.
RobinRr .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Samen met mijn gezin gaan eten bij dit eetcafé. we hadden er al wel van gehoord van familieleden maar nog nooit zelf geweest dus hebben we een gokje gewaagd! Zelf had ik de berenbout met honing. Deze was heerlijk, ons bord was rijk gevuld met groentes, rauwkost, vlees en frieten. Ook bij de kindergerechten was er niets te klagen. Personeel is enorm sociaal, en als je iets vraagt word het ook gelijk voor je gedaan, ook bij binnenkomt heel vriendelijk naar een tafel gebracht. dik voldoende dus! ook de sfeer binnen bij dit eetcafé is gezellig en knus.
Ons kun je zeker terug verwachten binnenkort!
Hanneman .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Tjah, een eetschuur. Vriendelijke mensen, veel vlees, snelle hap. Dus prima zou je zeggen. Maar we hebben enkel een hoofdgerecht besteld, want we hadden haast. Echter, voor datzelfde geld ( €22,50 per persoon, incl 1 drankje) heb je een menuutje in een goed eetcafé/restaurant.
Tafeltjes erg op elkaar gepropt. Verder was de zaak erg druk, veel kinderen/jongeren en tjokvol beren overal (wat dan zeker weer wel wat heeft).
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Het bereneetcafe. Kwaliteit en snelheid wisselt erg. Voor de prijs krijg je wel waar voor je geld. Met name voor de saté en de spareribs. Service tja....kan beter. Locatie is langs een drukke weg ondanks dat toch goed bezocht. Voor een snelle hap prima, dineren nee.
Hdekoning14 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Wij zijn inmiddels al 4 keer geweest bij de beer in Roosendaal en blijven hier gezellig terugkomen. Ze zijn sinds de opening heel erg vooruit gegaan! Op een erg drukke zaterdag (dit was onze meest recente keer) niet gereserveerd en toch een leuk plekje voor ons vinden vind ik erg knap! Ondanks de drukte geen moment last gehad van de drukte. Personeel is altijd erg vriendelijk en behulpzaam, het eten is altijd goed (voor een leuke prijs!) en wij kunnen enorm genieten van de sfeer en de muziek. Blijf zo doorgaan beertjes in Roosendaal!!
Ronaldeetgraag .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Lekker betaalbaar in een gezellige en kindvriendelijke sfeer gegeten in het weekend met mijn gezin. vriendelijk en beleefd personeel, behulpzaam met de kinderstoel die op de stoel geplaatst moest worden..
Na de vele positieve aanraders toch maar eens zelf gaan proberen!
Ook leuk voor de kinderen met een film hoekje en oh ja een "echte Beer" die in het Eetcafé nog even kwam voor de kinderen..
Wij komen zeker terug!
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Paar jaar geleden voor het eerst in een restaurant van deze keten geweest en toen was het nog wel aardig, gezien de prijs. Maar dit restaurant is gewoon slecht! Natuurlijk is het decor nog wel aardig, zeker voor kinderen, maar veel stelt het niet voor. Na binnenkomst loop je een beetje verloren. Niemand van de bediening die naar je toe komt of je welkom heet. We zoeken een tafeltje uit dat nog enigszins schoon is, al valt dat niet mee. Ze zijn wel uitgeruimd, maar niet schoongemaakt. Uiteindelijk komt er iemand die met een doekje de tafels zo wild afveegt, dat alles wat er op lag, daarna op de grond en op de stoelen ligt. Nee, dat helpt! Vervolgens zie je een hele tijd niemand, totdat iemand komt om te vragen of we al willen bestellen. Misschien handig om dan eerst de kaart effe te brengen. Met een diepe zucht vertrekt men weer (wat kunnen klanten toch lastig zijn... Nou moeten ze ook al een menu hebben!) en even later kunnen we onze gerechten uitzoeken. Keus is er genoeg, daar ligt het niet aan. We kijken eens om ons heen wat er op andere tafels staat. Alles ziet er nogal standaard uit. Als we de bestelling doorgegeven hebben begint het wachten. Bij de eerste ronde drankjes kunnen we al meteen een glas wijn terugsturen: de lipstick van de voorgangster zit er nog in volle glorie op. Bij de bar wordt er geen nieuw glas wijn ingeschonken, maar de wijn uit het vuile glas wordt zo in een ander glas gegoten. Na bijna 3 kwartier komen eindelijk de voorgerechten op tafel. Het brood is niet zo vers als men op de kaart doet geloven en de smeersels die erbij horen zijn niet lekker. De garnalenkroketten zijn smakeloos: veel roux en weinig tot geen garnalen. De rest is normaal, niet slecht maar ook zeker niets bijzonders. Bij de hoofdgerechten later is het niet veel beter. Bij spareribs hoort het vlees moeiteloos van het bot te vallen, maar dat geldt voor deze ribs niet. Niet gaar dus, maar wel veel vet eraan. Dat hoort niet voor de prijs die je hier betaalt voor een paar halve matjes! De varkenshaassate bevat stukken vlees die taai zijn. Dit kan geen varkenshaas zijn volgens mij. De bijbehorende friet is niet lekker. Erg hard, alsof die een paar keer opnieuw gebakken is. En de sla gaat het diner van vanavond ook niet redden. Als we er iets over zeggen tegen de bediening dan wordt gezegd dat het wel varkenshaas is en dat men de klachten door zal geven aan de keuken. Vervolgens hoor je er niets meer van... cursus 'omgaan met klachten' zou hier niet misstaan. We besluiten het toetje niet meer te nemen, bang voor nog meer tegenvallers. Ruim 8 tientjes lichter staan we weer buiten. Berenslecht gegeten!
CorneW .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
We hadden tijdig gereserveerd voor een specifieke tijd en waren ook keurig op tijd aanwezig.
Tot grote ergernis konden we dik 2 uur later dan de gereserveerde tijd plaats nemen aan tafel en was er ook alleen een knullig kinderstoeltje waar je kind zo uit zou vallen.
Vervolgens duurde het ook nog bijna een uur voordat we het voorgerecht kregen en dit was ook niet echt om over naar huis te schrijven. Uiensoep had een zeer onaangename smaak en er zat wat brood in dat oud leek te zijn met een zielig hoopje kaas.
Vlees van het hoofdgerecht was erg vet leek wel gebakken in verbrande boter, verder kregen we alleen wat friet, een zielig hoopje rauwkost en een bol huzarensalade die vrij smakeloos was.
Al met al een teleurstelling en zeker NIET voor herhaling vatbaar.
P.M. V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Via vakantieveilingen een bon om voor een mooie prijs te eten. Uit een 3 gangen menu kunnen kiezen. De bediening is snel en efficient. Je weet van te voren wat je hier krijgt. Het is geen culinair hoogstandje maar simpel en snel. Dit keer een uiensoep genomen met de sate en toe de dame blanche. Lekker en snel gegeten. Niets op aan te merken voor deze prijs. Wat wel jammer was voor ons. Buiten mag gerookt worden dus zijn we maar binnen gaan zitten om lekker te kunnen eten.
Cici2011 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2013
Mooie tent met lekkere eten. Maar wat een verschrikkelijke service. Op een doordeweekse dag gekomen en ze hebben totaal geen oog voor de klant. Staan ze bij elkaar te kletsen, zo onprofessioneel. Die dag was het rustig, maar vergeten toch de menu kaart aan je te geven. Vervolgens zelf maar om gevraagd. Daarna bij het bestellen gevraagd of je mayo bij de frietjes krijgt ja is het antwoord. En ja hoor die vergeten ze later te geven bij de frietjes! Vraag je er alsnog om krijg je het maar zonder lepel... uhhh hoe moet ik dit dan opscheppen? Tevens vergeten ze de bestelde stokbrood met kruidenboter te geven( was ons voorgerecht!!). Nou en dat op doordeweekse dag terwijl het er zo rustig was. Hou me hart vast als het drukker is en je hier in het weekend hier komt! Wij komen hier niet meer terug, zo jammer omdat het eten wel top is!!
Uitbuiken_graag .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Eerste keer is direct de laatste keer geworden. Chagarijnige ontvangst bij binnenkomst. Uiteindelijk bij onze tafel aangekomen ons eten besteld. Bij een beresteak verwacht ik een steak, rundvlees dus. Ik had echter de kleine letters niet gelezen dat dit een varkensteak was, zeg maar een grote karbonade. Dat begon al lekker, mayonaise had een vreemde smaak, vreemd merk of zo. Cappuccino achteraf was zo sterk dat ze het beter een espresso hadden kunnen noemen. Overigens zie ik hier berichten dat men de prijs vind meevallen maar als ik nuchter kijk naar 3 plankjes friet, een hamburger, een grote karbonade en een frikandel met 5 consumpties voor %u20AC60,- dan kan ik niet zeggen dat dit goedkoop is. Als ik in Essen eet betaal ik minder, krijg ik kwaliteit en een zeer vriendelijke service. Vond het een hoog randstadgehalte hebben, zo ook het personeel niet echt vriendelijk. Kortom, eenmaal maar nooit meer, had beter bij een fastfoodrestaurant ernaast kunnen gaan eten.
C H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
Gisteravond gegeten met de kids bij de Beren. Het eten was heerlijk en niet duur! De bediening was erg vriendelijk en de kinderen vermaakte zich prima. Ze kregen een leuke kleurplaat en als dessert hadden ze een leuke berenbeker genomen die ze mee mochten nemen naar huis. Wij komen zeker nog eens terug!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2013
Ik ging eerlijk gezegd wat handenwrijvend naar binnen met de instelling, nou zal ik weleens een lekker negatief stukje schrijven op IENS naar zeer slechte personele ervaringen in twee Beren vestigingen in Rotterdam.

Maar dat viel dus mee (tegen?) hier bij in de vestiging in Roosendaal.

De zaak zat met Pasen stampvol maar toch werden we rustig en vriendelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid. De inrichting is een beetje 'Wilde Westen meets teddyberen', een heel aangename sfeer, wel wat rumoerig maar dan kan hier wel.

De placemat is gelijk ook de menukaart en aan deze prijzen kun je je geen buil vallen.

Voor deze prijzen goede kwaliteit gerechten, goed van smaak en van hoeveelheid.

Vriendelijke en attente bediening.

Gewoon leuk om een keer langs te gaan, als het allemaal niet zo officieel hoeft, en de kids die kicken natuurlijk op al die beren.
Kayra .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
Met groep van 10 personen gegeten. Om 17.15 uur gestart. Duurde vrij lang voordat drankjes kwamen. Langzamerhand werd het drukker. Duurde lang voordat de gerechten kwamen. Bediening rommelig. Mixed grill deels medium, maar ook deels doorbakken, Sate's waren goed. Grote porties. Weer lange wachttijd op de koffie. Bediening loopt door elkaar heen, weinig structuur en overzicht.
Inrichting vergelijkbaar met andere Berenrestaurants. Echt eetcafe.
P.M. V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2013
Vandaag hier voor het eerst gegeten via een veilingbon. 2 volwassenen en 2 kinderen. Leuk kindermenu. Wij hadden een 3 gangen menu. Voldoende keus voor iedereen. Het werd steeds een beetje drukker maar het uitserveren van ons eten duurde niet te lang. Wel hadden we beter aan kunnen geven dat onze kleintjes graag wilde eten zodra wij ons hoofd gerecht kregen. Er is een kleine speelhoek maar dat is meer gericht op de allerkleinste. Lekker gegeten voor een leuke prijs