Restaurant De Beren Maassluis

Lange Boonestraat 12 3142 CC Maassluis Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant De Beren Maassluis

RayHolland .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Onlangs een bezoek aan De Beren in Maassluis gebracht en daar kom ik met gemengde gevoelens vandaan. Het voorgerecht pulled pork was in orde maar niet bijzonder. Dat gold eveneens voor het brood met de diverse smeersels zoals dat daar heet. Als hoofdgerecht namen wij de Beren Burgers in de varianten BBQ en Classic. Die vielen ons bepaald niet mee. De BBQ variant was zo ongeveer verdronken in de rode saus en voor beide burgers gold dat ze een wat weeïge rundervet smaak hadden. We hebben niet alles opgegeten . Wat overigens goed gedaan was , was dat de garing conform de bestelling was ( respectievelijk medium en goed doorbakken) . Voorts is er de keuze uit drie soorten friet die in ruime mate werd geserveerd en ook een wat vettige textuur had. Het is in elk geval geen " zelf gebakken" van verse aardappelen gemaakte friet. Het bijgeleverde schaaltje rauwkost was in orde. Een compliment verdient het aardbeienijs dat 1 van ons als nagerecht bestelde. Dat was van goede kwaliteit met daarin flinke stukken aardbei. Absoluut heel goed was de bediening. Die wordt verzorgd door jonge mensen die snel, vriendelijk en accuraat werken. Ze doen hun best en dat merk je. Ook de ambiance is in orde. Ik vergat haast te vermelden dat de Rioja die los geschonken wordt zeer de moeite is. Vol, zacht en rijk van smaak.Nu de hamvraag, raad ik dit restaurant aan en kom ik er terug? Het antwoord is afhankelijk van wat je ervan verlangt. Als je redelijk vlot een redelijke hap wilt en het je meer voor de gezelligheid of gemak dan om culinair genoegen te doen is, dan kan je er gerust heen gaan. Ik zal er nog wel eens heen gaan als we willen eten en geen zin hebben om te koken. We hebben er a la carte besteld, en de prijs was alles bij elkaar billijk. Je kunt belangrijk goedkoper eten als je een menu kiest, maar ook zonder dat is het goed te doen.
Pluis P.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Gezellige sfeer en de bediening ontzettend vriendelijk. Jammer dan ook dat je hier met eventuele allergieën niet terecht kan. Duidelijk aan gegeven waar tafelgenoot allergisch voor is maar tot twee keer toe toch deze ingrediënten in haar eten serveren. uiteindelijk wat anders besteld maar de lol was er wel vanaf. Zeker wanneer er op geen enkele manier even een excuus wordt gemaakt. Gemiste kans dus. Komt nog bij dat je er voor het eten ook niet echt naar toe hoeft te gaan. Saus uit pakjes, zalm flauw, hamburgers niet smaakvol. Wij zijn hierdoor genoodzaakt volgende keer ergens anders te gaan eten.
hts .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Aan het einde van een zondagmiddag liepen met een paar bevriende stellen door Maassluis en besloten om "ergens" te gaan eten. We liepen vlak bij De Beren en besloten om het daar eens te proberen. We hadden niet gereserveerd, maar met creativiteit werd er toch een zes persoons tafel georganiseerd. Van dat proberen hebben we geen spijt gekregen. Voortreffelijk gegeten. Daar waren we het allemaal over eens. Personeel is vriendelijk en service gericht. Er is een dag menu, een kleine á carte kaart en een goede wijnkaart. Dat alles voor een betaalbare prijs. DB in Maassluis is ons prima bevallen en komen zeker terug. Derhalve een aanrader.
Helma S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Vandaag met z'n tweeën bij "De beren" Maassluis gegeten. Mosselen waren prima, precies goed gekookt en kruidig van smaak, waardoor de sausjes, die erbij geserveerd werden, niet echt nodig waren. Bediening is vriendelijk en efficiënt. Hoewel het behoorlijk druk was (en dat voor de maandagavond) hoefden we niet lang te wachten voordat we geholpen werden. Prima sfeer. Voor de kinderen een apart speelhoekje. We gaan er zeker binnenkort weer een keer eten!
Edwin B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Gezellig druk ondanks de drukte snelle en zeer vriendelijke service.
Eten zoals je verwacht heerlijke spareribs met garnituur en lekker dagmenu.
Leuke entourage gaan we zeker meer eten.
Meike T.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Een gezellig restaurant waar we heerlijk met vrienden hebben gegeten. Het personeel was erg vriendelijk en we werden snel geholpen ondanks de drukte. Het eten was goed, de spareribs waren goed gegaard en de crème brûlée weer erg lekker!