Restaurant De Beren Gorinchem

Meer informatie over restaurant Restaurant De Beren Gorinchem

Maandag t/m zondag vanaf 11:00

huub.oudshoorn O.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
De roodbaars was niet gaar, zonder probleem terug naar de keuken maar ook daarna nog steeds glazig. Er werd mij wel een nieuwe aangeboden maar mijn partner was al halverwege zijn lekkere sate dus dan hoeft het niet meer. Ik heb toen een gratis kopje koffie gekregen.
Anita N.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Eten was oke en lekker. We vonden het jammer dat de bediening zo zakelijk snel was, alsof ze ons gehaast weg wilden hebben. Hadden bijvoorbeeld niet de gelegenheid te genieten van ons stokbroodje vooraf, omdat het hoofdgerecht al geserveerd werd. Cafemisu was 'koffie verkeerd'.... konden er geen tiramisu smaak in ontdekken.
Chris N.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Lekker gegeten. Voorgerecht was lekker en hadden allebei Saté, was ook erg lekker. Pindasaus kreeg ik los. We wilden vanaf het terras naar binnen, dit mocht ook, erg goede service dus. Ik zou hier zo weer gaan eten. Alleen Jammer dat het 'broodje vooraf' een beetje duur was, dit viel mij tegen. Dit word je soort van aangesmeerd. Ook moest ik helaas vragen om het toetje te bestellen, maar dit vond ik niet erg.
Lia G.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Onze kipsate was nog rauw, na dit aangegeven te hebben werd er direct gehandeld door schoon bestek en nieuw gerecht aan te bieden, ook meerdere keren excuses aangeboden en drankje van het huis gehad. Hier waren wij zeer tevreden over. Ook vriendelijk en attent personeel!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
De keuze binnen het aanbiedingsmenu is beperkt. De temperatuur van de gerechten liet te wensen over. De bediening was niet van veel op de hoogte. Regelmatig werden drankjes aan geboden die wij niet besteld hadden, maar andere tafels. Zonder goed gevoel maar weer weg gegaan.
Rindert E.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
eenvoudig, goedkoop eten. 3 gangen menuutje voor 19,50 hoef je niet veel van te verwachten, maar prijs/kwaliteit is echt prima. We (2 personen) waren met AH actie en namen vooraf broodje met ham en gamba's met mangochutney. Hoofdgerecht beiden saté en dame blanche na. Gamba's met chutney vielen bijzonder in de smaak.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Leuke prijs voor een 3 gangen menu met een paar keuzes. Voor ons prima! Is geen avondvullend programma maar meer een snelle hap na het winkelen. Was ook onze verwachting. Kwaliteit van het eten en bediening goed!!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
We waren hier al eerder en hadden niets dan lof voor service en keuken. Iedereen is erg aardig en je wordt er snel bediend. We wijten het aan de hitte (32 graden) dat de kok deze keer kennelijk zijn dag niet had. Onze klacht over de kabeljauw die naar niets smaakte werd serieus genomen. De satéschotel die we ter vervanging kozen maakte ons ook niet echt blij. De saus was tamelijk dik / ingekookt wat hem véel te zout maakte. We zijn geen klagers. Waren er al verlegen genoeg mee toen we iets over de kabeljauw zeiden. Hebben het verder maar zo gelaten. Met voor- en hoofdgerechten was overigens niets mis. We hebben zelfs nog een fooitje gegeven. Maar hópelijk volgende keer beter.
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
De Beren Gorinchem: ons favoriete plekje om te lunchen of te dineren. Wij komen hier regelmatig.
We hebben gisteren heerlijk gegeten op het terras. De service en kwaliteit waren zoals gewoonlijk weer prima! En dat voor weinig want we hebben gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. We komen hier binnenkort zeker terug :)
Quiltje .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
We hadden ons op basis van de website een andere voorstelling gemaakt van dit restaurant. De kwaliteit / prijs verhouding is niet goed (te duur).
Antoinette K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Het eten was goed, alleen was het Affligem bier, (donker) helaas na 1 bestelling, al uitverkocht. Palm stond wel op de kaart maar hadden ze niet meer, poging 3 , brugse zot, gelukkig die was er. We hadden afgesproken dat
3 pers. het 3 gangen ah menu namen, en de vierde persoon nam vlees van de kaart, wel het voor en na gerecht, van het 3 gangenmenu, de prijs zou geregeld worden. Maar helaas toen de rekening kwam, bleek dat er tweepersonen Van de ah hadden gegeten, en de andere 2 voor de volle prijs. Werd de rekening toch 50 Euro hoger als verwacht... beetje jammer
Ad S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Het was echt een verrassing voor ons, om bij een eetcafé aan te schuiven en daar dan onverwacht, zo'n verrukkelijke driegangen maaltijd voorgeschoteld te krijgen. Het hoogtepunt: een perfect gebakken moot kabeljauw. Hulde!
Ad S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Echt heel lekker gegeten, verrassend voor deze prijs! De kabeljauw van het hoofdgerecht bleek perfect gebakken, knapperig van buiten ( zacht en niet droog) van binnen!!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Voldoende, vriendelijk en attent personeel. Tijd tussen de gerechten prima. We kozen voor het menu. Leuke en verrassend lekkere gerechtjes. Heerlijk gegeten voor een mooie prijs. Voor herhaling vatbaar.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Geheel onverwacht gaan eten hier. We hadden geen spaarkaart, wel zegeltjes. Terplekke gereserveerd via AHrestaurantactie en ook de spaarkaart gedownload en uitgeprint (bedankt Marcel voor alle moeite!) Het eten was heerlijk! Ook nog gebruik gemaakt van het Heineken biertegoed. Dus goedkoop en top! Door het pinnen vergeten een fooi te geven, maar dat maken we de volgende keer goed! Want een volgende keer komt er zeker!
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Met een grote groep zijn we hier wezen eten. We werden erg vriendelijk ontvangen door een medewerker. We kregen onze tafel aangereikt en de menukaart. Hij heeft hier kort uitleg gegeven over de kaart. Het eten vond iedereen prima. De salade die erbij werd geserveerd was niet heel bijzonder en niet van toegevoegde waarde. Enkele mensen aan onze tafel hebben onbeperkt spareribs gegeten, waarbij er ook erg snel werd nagevuld. De drankjes werden goed koud geserveerd. Het dessert was goed. De mensen die de Grand Dessert hebben genomen waren erg tevreden. De geserveerde taartjes waren wel prima. Al met al een prima restaurant met een lage prijs.
uiteteniseenfeest B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Vreindelijk onrvangen in keurig restaurant. Hoofdgerecht besteld, gekozen voor mixed grill van vis. De voor 2 euro bijbesteld remouladesaus viel tegen. Veel zuur en weinig fris van smaak. Gepofte aardappel met zure room. De aardappel was erg "glazig' en niet echt geschikt voor dit doel. De rustieke frites was weinig rustiek, hooguit vreemde fabrieks vorm. De groente onder de visjes Was lekker. De visjes prima gebakken. De kleine salade bij het hooftgerecht heeft weinig toegevoegde waarde. Een mengeling in mini brunoie gesneden groentes in een te groot klein schaaltje. Als laatste een dessert gekozen. Een noten chocolade taartje. Dit taartje Was echt niet lekker, te stevige hap en zonder zichtbare en proefvaren noten. Geen aanrader in ieder geval. De rekening Is wellicht niet hoog maar ook voor dit bedrag kun je betere restaurants in deze klasse vinden.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
afgelopen donderdag wezen eten in dit mooie restaurant aan de grote markt, zeer vriendelijke bediening en echt heel lekker gegeten!
vooraf de gerookte zalm met gemarineerde scampi's op en als hoofdgerecht de tournedos. ( erg fijn dat je zelf kan kiezen hoe groot je de tournedos wilt hebben ).
graag had ik nog een dessert gewild want ook daarvan stonden er een paar interessante van op de dessertkaart maar helaas zat ik vol.
goede reden om nogmaals terug te gaan!
zeker een aanrader als je lekker wilt eten, in een sfeervolle ambiance en niet de hoofdprijs wilt betalen.
Huibert U.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Eten zeer matig, bediening en gastvrijheid echt slecht. Totaal niet het gevoel gehad dat er met het gezin een avondje uit hadden.
Tasoula V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Voor het eerst de spare ribs op. Heerlijk! En dat voor die prijs! Fijn dat je meerdere smaken hebt ook. Het is dat ik het lekkere toetje had anders had ik nog wel een derde rib gelusten ;) Het toetje was de aardbeien romanoff nieuw op de kaart. Ook heel lekker! Dat is trouwens ook goed: dat ze wisselen bij voor- en nagerecht en dat niet standaard hetzelfde is.

De bediening is niet "nep" aardig maar gewoon echt vriendelijk. Niet lang hoeven wachten ook terwijl de ribs eruit vlogen dus het vast erg druk was in de keuken. Maar wij waren vrij vroeg vijf uur wat op zich ideale tijd is.

De sfeer altijd goed. Bij het raam zitten leukst. Enige "nadeel" is dat de tafeltjes daar erg dicht op elkaar zitten.

Erg vooruitgegaan t.o.v. de opstart. Enige tip: Er mag misschien wat meer gebak voor overdag.

Verder zeer aan te bevelen!