Restaurant De Beren Gorinchem

Grote Markt 12 4201 EA Gorinchem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant Restaurant De Beren Gorinchem

Maandag t/m zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Beren Gorinchem

Nellie W.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Leuke locatie met een vriendelijke bediening en lekker eten.
Daisy S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Gastvrijheid was ver te zoeken
Willy B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Gezellig en niet te duur eten.
Marnix S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Prima eten goede bediening
Wj W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
gezellig gegeten. prima prijs-kwaliteitverhouding.
Lida K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heel gezellige inrichting, goed eten en aardige bediening. Gaan zeker nog eens terug.
SR K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Eten is prima, alleen koud..
Prijs verhouding goed.
Alleen super vervelend dat borden enzo al worden opgehaald als je nog niet eens klaar bent. ( is nu de 3e keer weer)
WACHTEN, en geef je gasten de tijd op te eten aub.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We hebben lekker gegeten en werden door de bediening vriendelijk geholpen, op zijn tijd een grapje. Gewoon goed!
ninette V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Vriendelijk personeel de manager weet hoe ie met zn gasten en personeel om moet gaan. Lekkere keuzes uit de menu*s de kipsate en hertenbiefstuk is zeker een aanrader.
Bedankt dat jullie in gorkum dit jaar mee deden.
We komen zeker terug...
Mvg...ninette
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Erg goed gegeten met de kaarten van de AH-actie. Werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Bediening was vriendelijk, snel en inventief. Heerlijk gegeten, goede sfeer in restaurant. Komen zeker nog een keer terug.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Zoals altijd !!! Geweldig gegeten,perfecte bediening,eten voortreffelijk
Dus snel weer naar de Beren !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
J.M. K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heel vriendelijke bediening. Eten redelijk, warm garnituur met wel heel veel bijna rauwe uien. Heel lange tafel naast ons met, ik denk, een zeer rumoerig voetbalelftal. Prijzen te duur voor het geleverde.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Voor de 3e keer met AH restaurantactie hier gegeten. Het was weer prima. 1 persoon heeft lactose allergie en daar is prime rekening mee gehouden. Laatste keer nieuwe menukaart. Hadden nu last van gasten aan andere tafel, waren erg luidruchtig. Komen hier zeker terug!
Jannette D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
was de eerste keer bij de beren in Gorinchem hebben er goed gegeten het personeel was vriendelijk het was er gezellig komen zeker nog een keer terug
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Deze keer met een AH-bon in de tas naar de Beren gegaan. We konden van het 'normale' 3-gangen menu kiezen. Door de kortingsbon was het prettig geprijsd.
John R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Vriendelijk personeel, gezellige gelegenheid en goed eten! Gelegen op een mooie locatie in het centrum van Gorinchem. Zal het een ieder aanraden.
padvries .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Ondanks de drukte om 18.00 uur was het geen moeite voor de medewerkster die ons ontving, om een rustig plaatsje voor mijn vrouw uit te zoeken. Van wege een Burn Out is het voor haar moeilijk om vel mensen om zich heen te hebben. Prima plek en voldoende rust.
Behoorlijke keuze uit het 3-gangen menu, niet hoogdravend maar wel erg lekker voor hetgeen er geboden werd.
Voor ons was het hoogte punt de overheerlijke Hertenbiefstuk (precies rare zoals gevraagd). De kleine meerprijs van € 5,--pp. zeker waard. Verhoudingsgewijs is de prijs van de wijn wat aan de hoge kant, maar we nemen het ze zeker niet kwalijk om op deze wijze iets terug te verdienen.Eigenaar prima gastheer ! We komen met enige regelmaat vanuit Valkenburg zh in Gorinchem dus hebben we beloofd de volgende keer zeker weer te komen om van het 3-gangenkeuze menu gebruik te maken.
Best begrijpelijk, dat veel mensen daar op vrijdagavond kwamen eten (sommige moesten echter enige tijd aan de bar wachten) maar de sfeer, vriendelijke en snelle bediening en niet te vergeten de prijs-kwaliteit verhouding makt dit tot een aanbevelenswaardig restaurant Gewoon doen en uitproberen.
annet S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het was gezellig in gericht. De bediening was goed.
Heerlijk eten voor gerech cappatcho hoofd gerecht vis met rode ui en paprika tomaatjes met dikken friet nagerecht koffie met cupcake aardbeien smaak. Mijn moeder had voor geregd tomatensoep hoofd gerecht kipsaté met dunnen friet nagerecht damelans. ma en ik waren te freesden.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben lekker gegeten, moesten alleen wel ruim een half uur wachten.
Het was druk, helemaal vol. En de mensen bleven maar komen, zelfs om 9 uur toen wij alweer weggingen.
De tafeltjes staan wel te dicht op elkaar zodat je privacy niet optimaal is. Dit kan dus beter!
Astrid I.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten en dat voor een 3-gangen menu van Euro 19,50 (was wel vanwege de AH actie).
Gezellige sfeer en een heel vlotte bediening.