Restaurant De Beren Barendrecht

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Beren Barendrecht

Ed R.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Kwaliteit is sterk achteruit gegaan tov eerdere bezoeken
Kleinere porties, hogere prijzen.
Geen salade bij het hoofdgerecht meer.
Tweemaal moeten vragen om mayonaise en drankjes.
Temperatuur gerechten maar net aan toelaatbare.
Twijfelen hier nog terug te gaan, ondanks goede ervaringen eerder bezoeken.
Rinus V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Vandaag met familie wezen eten, in een woord slecht, lange wachttijd voor werkelijk alles, slibtong was of te weinig gebakken of half verbrand met een dikke laag zout erover. Bestelde drankjes kwamen niet, tong, kwam niet, slecht slecht slecht, laatste keer geweest, slecht!!
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Onbeschoft en bedelen om iets te mogen bestellen.
2x naar bediening moeten lopen om te vragen waar het drinken blijft. Vervolgens na 20 minuten wachten neemt nog steeds niemand onze bestelling op. Uiteindelijk een ober aangesproken die aangeeft zijn collega te sturen; zegt tegen collega wat duidelijk te horen was, die mensen zijn aan het zeiken. Daarna komt collega bestelling opnemen met de vraag: wat willen jullie? Zeer ongastvrije bediening, eet hier nooit meer.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Grote porties, jonge bediening, snelle service. Absoluut een aanrader voor een hapje buiten de deur, maar kwalitatief een redelijk eetcafe
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Helaasvwas t onze dag niet vandaag bij de Beeren. Eer dat t stokbrood er was waren we al 20 minuten verder. De 2 kommen tomatensoep waren eerst lauw. Na opwarming in de magnetron wel heet maar smaakte nergens naar.
Het hoofdgerecht werd geserveerd masr we hadden nog geen sausjes of bestek , ging ook weer tijd overheen.
De dikke pattat , normaal heerlijk , waren te veel gebakjen , was alleen een buitenkantje , zat geen aardappel meer in. Sate was lauw , hebben we masr zo gelaten. Toetje was oke. Kortom niet t niveau wat we gewend zijn bij jullie. Helaas.
Rifka O.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wij zijn vandaag voor het eerst hier wezen eten.
De bediening was slecht, zoals bv geen mayonaise bij de patat daar dan meerdere malen om vragen en het dan krijgen als de patat koud is, en dan zo’n dus danige hoeveelheid dat het niet genoeg is voor 5 personen.
Het was vandaag onbeperkt sliptong eten, de eerste sliptongen waren smakeloos , de saus die er bij beloofd was kwam niet, ook na 3 x vragen bleef het weg.
We waren een paar weken geldeden bij de beren in Gorinchem wezen eten en dat was daar zo fantastisch dat we er eigenlijk vanuit gingen dat , dat bij elk beren restaurant zo zou zijn.
De teleurstelling was daarom erg groot.
Giulia B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Het eten was lekker, lekker mals vlees en lekkere patatjes. Werden goed geholpen door het personeel. Het ontvangst was iets minder, hebben best een tijdje moeten wachten tot er iemand kwam om ons te helpen. De nieuwe look vind ik ook erg leuk! En was lekker druk
Brenda K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
op 24-9-2017 zijn we met 8 personen geweest. De ontvangst was prima en we werden netjes naar onze tafel gebracht. Daarna kwamen onze vrienden en het duurde even voor we de menukaart kregen. Als je iets wilde vragen of bestellen duurde het erg lang. of ze zagen het niet, keken niet dus dat was niet prettig. 2 van ons hadden pittige kip besteld en beide zijn hier niet lekker van geweest. De rest heeft wel lekker gegeten. Maar met het brengen van de gerechten wist degene die het serveerde totaal niet waar hij het over had. Dit is niet handig. Ook met het dessert kreeg 1 persoon zijn koffie terwijl de rest van ons zeker nog een kwartier heeft moeten wachten op het dessert of koffie/thee. Ik zou er niet snel weer gaan eten.
Renate B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
3-6-2017 daar met 10 pers geweest. Eten was er prima niks op aan te merken maar wat was die ober die wij aan tafel hadden vreselijk, man versta zn vak niet. Iedere 5 minuten vragen ofcer nog nieuw drinken besteld moest worden en of we de lege flesjes wilde aangeven. Op deze manier kon je niet rustig eten en werd je constant gestoord in je gesprekken. Ook de tafel afruimen terwijl er nog mensen eten is Not Done! En dan nog personeel dat onderling aan het klagen is over hun 10 uurige werkdag is toch raar, doe dat in de keuken oid maar niet in bijzijn van klanten. Erg jammer want we hebben lekker geten maar komen niet meer terug.
J M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Ik had bij mijn reservering aangegeven graag een tafel te willen hebben met zo weinig mogelijk loop. Met als argument dat we onze hond mee zouden nemen. Bij teveel prikkels gaat onze hond reageren door te blaffen. Echter, de bedrijfsleider gaf ons een tafel voor de ingang van de serre. Je begrijpt juist heel veel loop. Dus ik vind dat er niet écht wordt geluisterd naar klanten. Beetje geforceerd klantgerichtheid kwam bij mij over.
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Weer lekkeren snel gegeten al duurde dessert ( 1 ijsje) wel erg lang ondanks dat t niet druk was. Super dat de hondjes ook gelijk drinken kregen ! Vriendelijke bediening ????????????????
heico D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Wow, dit was werkelijk het slechtste wat ik ooit heb meegemaakt. Onbeschoft personeel, lange wachttijden, halfgaar eten, rauwe groenten. Het enige pluspuntje was dat het na 3,5 uur eindelijk afgelopen was.
Myrthe V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Het eten was er eerder als de drankjes, dit was ook zo met het dessert. De dame blanche was er eerder als dat de koffie er was. Sterker nog, deze was al op voordat de rest er was. Eten was lauw, varkenshaas nog gedeeltelijk lauw. Porties zijn wat karig, weinig friet en heel weinig saus waar je wel extra voor betaald. Kortom we hebben hier niet lekker gegeten.
Marvin R.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Vandaag ging er van alles mis in het restaurant het eten was koud het tochten verschrikkelijk in het restaurant vervolgens vergaten ze ook nog bestellingen, en verwarren bestellingen met iets anders.
Of het nog niet genoeg was kwam ik terug bij de gardarobbe en mijn grijze Jack & Jones jas van 80 Euro was verdwenen vervolgens kreeg ik te horen dat er een mogelijkheid bestond dat de jas terug zou komen en zo niet dat het restaurant daar niet verzekerd voor zou zijn en dat het op mijn eigen risico was op mijn jas daar neer te hangen, zonder dat er een bordje hing met "jas ophangen op eigen risico".
Ik zelf ga niet meer naar het restaurant toe.
Siem K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Afgelopen zondag met kinderen en kleinkinderen ons weekend afgesloten met etentje in Berenrest. Barendrecht . Dame die order opnam prima kracht. Vriendelijk en behulpzaam. Duurde alleen extreem lang. Ruim 2,5 uur gezeten en dat met jonge kinderen.
Toen de borden van het hoofdgerecht werden afgeruimd, vroeg een van de dames of het gesmaakt had. Mijn vrouw gaf antwoord dat de groente niet smaakte en dat gold voor allen die dit menu hadden. Geen enkele reactie en weg was deze dame. Even later aan " vaste" dame bediening gemeld. Niet om echt te klagen, maar een vraag stellen en als het antwoord je niet bevalt gewoon weglopen, ging net iets te ver. Zij verteld het aan haar chef, dat zien we. Deze doet verder niets. Na 15 minuten de chef gevraagd te komen. We zaten toch nog steeds op ons nagerecht te wachten! Deze kwam al duidelijk geërgerd naar de tafel en zei dat hij dacht dat het geregeld was. Hij liegt nooit zei er nog bij. Hij werd zienderogen bozer en bozer. Zeer geïrriteerd liep hij weg om na 10 minuten terug te komen met een schaaltje groente en 2 lepels. We moesten proeven of dit gelijk was aan wat op ons bord lag. Zo iets nog nooit mee gemaakt en we zijn echt frequente buiten de deur eters.
We hebben het er maar bij gelaten, maar duidelijk is wel dat je niet aan een boom hoeft te hangen om een eikel te zijn. Je kan ook chef in de serre van het Berenrestaurant in Barendrecht zijn en je cliënten door je optreden NOOIT meer te laten terugkomen !!
Priscilla D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Al meerdere keren ben ik bij dit eetcafé/restaurant geweest,
Het eten is over het algemeen erg lekker, maar de service niet erg snel, ook heb ik al een aantal keer een gerecht gekregen wat ik niet besteld had.
Het is leuk om casual met een vriend/vriendin iets te gaan eten.
M A.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
vanavond gegeten bij de beren in Barendrecht. Nadat we ons drinken hadden besteld en ontvangen duurde het heel lang voordat we ons hoofdgerecht konden bestellen (lees 20 min.) nadat we onze bestelling hadden geplaatst duurde het ook nog erg lang voordat het eten werd geserveerd. we zaten om 7 uur aan tafel en hadden uiteindelijk om 19:50 ons eten. tussendoor is er niet gevraagd of we nog wat wilde drinken. Het eten was redelijk goed, helaas miste er een aantal zaken zoals de saus bij de varkenshaas en de salade bij 1 van de spareribs. na het eten hoefde wij geen dessert. nadat het servies (plankjes) was opgehaald moesten wij zelf na wederom 20 minuten wachten zelf naar de bar lopen om af te rekenen. al met al een hele slechte ervaring bij het voorheen zo gezellige berencafe. helaas is hier niks meer van te merken.
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Vanavond voor de tweede maal wezen eten bij Barend Beer. Deze keer hadden we onze dochter meegenomen die overtuigd vegetariër is.
Zij bestelde een champignonburger waar op de kaart Vega achter stond. Toen de bestelling arriveerde bleek het een burger te zijn bestaande uit vlees ! Toen we aangaven dat deze niet besteld was, werd er gezegd : "oh, foutje. Dacht dat het de seizoensburger moest zijn..."
Er zat op of bij de " foute" burger zelfs geen snippertje champignon.
Uiteindelijk -toen de andere twee eters al klaar waren - kwam de juiste vegetarische burger op tafel. Deze smaakte overigens prima net als onze spareribs en zalm.
Het kan volgens ons geen toeval meer zijn dat alletwee de keren dat we daar gegeten hebben, er allebei de keren iets fout ging. De vorige keer was de reactie van het personeel accurater dan deze keer.
Jammer van de slordigheidsfoutjes, maar het is een prima restaurant.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Vaarwel oude beer. De beren barendrecht is een nieuwe weg ingeslagen, men wil meer een restaurant worden inplaats van een eet cafe, helaas is deze transformatie geflopt. Ik ging voor mijn laatste bezoek graag naar de beren, mijn zoon van 4 kon lekker spelen in de speel hoek, als we rond 18.30 binnen waren, konden we ook weer optijd weg zodat mijn zoontje optijd naar bed kon. Het was altijd gezellig en de bediening vriendelijk en je kon met ze lachen. Helaas is hiervan niets meer over. Speel hoek is weg. Bediening was zakelijk, er kon geen lachje vanaf. Duurde lang voordat wij het voorgerecht kregen. Zalm met scampi's waarvan het broodje onder de zalm oudbakken en taai was. We moesten zelf aangeven dat we nog iets te drinken wilden. Toen we ons afvroegen waar het hoofdgerecht bleef, werd ons verteld dat het alemaal langer duurde omdat het druk was. Ik kon zo al 10 lege tafels zien en bij de oude beren was het ook druk en kregen we wel snel eten. spare ribs die we toen kregen zaten veel drogen stukken in. Onze zoon heeft zijn kinder-menu niet opgegeten omdat het ondertussen zo laat was dat hij zat te knikkenbollen aan tafel. "Gelukkig" kregen we het stokbrood met kruidenboter van de zaak voor het ongemak. Maar geen desert meer genomen wat daar was het telaat voor. De beren was een fantastisch eetcafe, en nu een zeer matig restaurant. Voor mij de laatste keer hier, en nu maar hopen dat de andere beren restaurants dit concept niet volgen, anders moet ik opzoek naar een nieuw eetcafe
Willy B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Afgelopen dinsdag hier gegeten. Het was al enige tijd geleden en de verbouwing en nieuwe inrichting viel meteen op. Ziet er netjes uit. We waren met 2 personen en kozen allebei voor de tomatensoep en daarna de surf en turf. De soep was prima (al had ik maar 1 balletje in de soep en mijn man 5 of 6 :-) ). De surf en turf viel wat tegen. Weinig smaak aan en de garnalen te ver doorgebakken. Toen de borden werden afgehaald dit toch maar doorgegeven. Was geen ramp, we hebben alles op, maar smakelijk was het niet. Daarna kwam er een alleraardigeste dame om eea te bespreken en we kregen daarna korting op een rondje drinken. Prima opgelost! Maar denk niet dat we heel snel weer gaan ondanks de vriendelijke bediening!