Restaurant De Beren Barendrecht

6,7
Kan beter
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Weer lekkeren snel gegeten al duurde dessert ( 1 ijsje) wel erg lang ondanks dat t niet druk was. Super dat de hondjes ook gelijk drinken kregen ! Vriendelijke bediening ????????????????
heico D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Wow, dit was werkelijk het slechtste wat ik ooit heb meegemaakt. Onbeschoft personeel, lange wachttijden, halfgaar eten, rauwe groenten. Het enige pluspuntje was dat het na 3,5 uur eindelijk afgelopen was.
Mir82 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Het eten was er eerder als de drankjes, dit was ook zo met het dessert. De dame blanche was er eerder als dat de koffie er was. Sterker nog, deze was al op voordat de rest er was. Eten was lauw, varkenshaas nog gedeeltelijk lauw. Porties zijn wat karig, weinig friet en heel weinig saus waar je wel extra voor betaald. Kortom we hebben hier niet lekker gegeten.
Marvin R.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Vandaag ging er van alles mis in het restaurant het eten was koud het tochten verschrikkelijk in het restaurant vervolgens vergaten ze ook nog bestellingen, en verwarren bestellingen met iets anders.
Of het nog niet genoeg was kwam ik terug bij de gardarobbe en mijn grijze Jack & Jones jas van 80 Euro was verdwenen vervolgens kreeg ik te horen dat er een mogelijkheid bestond dat de jas terug zou komen en zo niet dat het restaurant daar niet verzekerd voor zou zijn en dat het op mijn eigen risico was op mijn jas daar neer te hangen, zonder dat er een bordje hing met "jas ophangen op eigen risico".
Ik zelf ga niet meer naar het restaurant toe.
Siem K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Afgelopen zondag met kinderen en kleinkinderen ons weekend afgesloten met etentje in Berenrest. Barendrecht . Dame die order opnam prima kracht. Vriendelijk en behulpzaam. Duurde alleen extreem lang. Ruim 2,5 uur gezeten en dat met jonge kinderen.
Toen de borden van het hoofdgerecht werden afgeruimd, vroeg een van de dames of het gesmaakt had. Mijn vrouw gaf antwoord dat de groente niet smaakte en dat gold voor allen die dit menu hadden. Geen enkele reactie en weg was deze dame. Even later aan " vaste" dame bediening gemeld. Niet om echt te klagen, maar een vraag stellen en als het antwoord je niet bevalt gewoon weglopen, ging net iets te ver. Zij verteld het aan haar chef, dat zien we. Deze doet verder niets. Na 15 minuten de chef gevraagd te komen. We zaten toch nog steeds op ons nagerecht te wachten! Deze kwam al duidelijk geërgerd naar de tafel en zei dat hij dacht dat het geregeld was. Hij liegt nooit zei er nog bij. Hij werd zienderogen bozer en bozer. Zeer geïrriteerd liep hij weg om na 10 minuten terug te komen met een schaaltje groente en 2 lepels. We moesten proeven of dit gelijk was aan wat op ons bord lag. Zo iets nog nooit mee gemaakt en we zijn echt frequente buiten de deur eters.
We hebben het er maar bij gelaten, maar duidelijk is wel dat je niet aan een boom hoeft te hangen om een eikel te zijn. Je kan ook chef in de serre van het Berenrestaurant in Barendrecht zijn en je cliënten door je optreden NOOIT meer te laten terugkomen !!
Priscilla D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Al meerdere keren ben ik bij dit eetcafé/restaurant geweest,
Het eten is over het algemeen erg lekker, maar de service niet erg snel, ook heb ik al een aantal keer een gerecht gekregen wat ik niet besteld had.
Het is leuk om casual met een vriend/vriendin iets te gaan eten.
M A.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
vanavond gegeten bij de beren in Barendrecht. Nadat we ons drinken hadden besteld en ontvangen duurde het heel lang voordat we ons hoofdgerecht konden bestellen (lees 20 min.) nadat we onze bestelling hadden geplaatst duurde het ook nog erg lang voordat het eten werd geserveerd. we zaten om 7 uur aan tafel en hadden uiteindelijk om 19:50 ons eten. tussendoor is er niet gevraagd of we nog wat wilde drinken. Het eten was redelijk goed, helaas miste er een aantal zaken zoals de saus bij de varkenshaas en de salade bij 1 van de spareribs. na het eten hoefde wij geen dessert. nadat het servies (plankjes) was opgehaald moesten wij zelf na wederom 20 minuten wachten zelf naar de bar lopen om af te rekenen. al met al een hele slechte ervaring bij het voorheen zo gezellige berencafe. helaas is hier niks meer van te merken.
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Vanavond voor de tweede maal wezen eten bij Barend Beer. Deze keer hadden we onze dochter meegenomen die overtuigd vegetariër is.
Zij bestelde een champignonburger waar op de kaart Vega achter stond. Toen de bestelling arriveerde bleek het een burger te zijn bestaande uit vlees ! Toen we aangaven dat deze niet besteld was, werd er gezegd : "oh, foutje. Dacht dat het de seizoensburger moest zijn..."
Er zat op of bij de " foute" burger zelfs geen snippertje champignon.
Uiteindelijk -toen de andere twee eters al klaar waren - kwam de juiste vegetarische burger op tafel. Deze smaakte overigens prima net als onze spareribs en zalm.
Het kan volgens ons geen toeval meer zijn dat alletwee de keren dat we daar gegeten hebben, er allebei de keren iets fout ging. De vorige keer was de reactie van het personeel accurater dan deze keer.
Jammer van de slordigheidsfoutjes, maar het is een prima restaurant.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Vaarwel oude beer. De beren barendrecht is een nieuwe weg ingeslagen, men wil meer een restaurant worden inplaats van een eet cafe, helaas is deze transformatie geflopt. Ik ging voor mijn laatste bezoek graag naar de beren, mijn zoon van 4 kon lekker spelen in de speel hoek, als we rond 18.30 binnen waren, konden we ook weer optijd weg zodat mijn zoontje optijd naar bed kon. Het was altijd gezellig en de bediening vriendelijk en je kon met ze lachen. Helaas is hiervan niets meer over. Speel hoek is weg. Bediening was zakelijk, er kon geen lachje vanaf. Duurde lang voordat wij het voorgerecht kregen. Zalm met scampi's waarvan het broodje onder de zalm oudbakken en taai was. We moesten zelf aangeven dat we nog iets te drinken wilden. Toen we ons afvroegen waar het hoofdgerecht bleef, werd ons verteld dat het alemaal langer duurde omdat het druk was. Ik kon zo al 10 lege tafels zien en bij de oude beren was het ook druk en kregen we wel snel eten. spare ribs die we toen kregen zaten veel drogen stukken in. Onze zoon heeft zijn kinder-menu niet opgegeten omdat het ondertussen zo laat was dat hij zat te knikkenbollen aan tafel. "Gelukkig" kregen we het stokbrood met kruidenboter van de zaak voor het ongemak. Maar geen desert meer genomen wat daar was het telaat voor. De beren was een fantastisch eetcafe, en nu een zeer matig restaurant. Voor mij de laatste keer hier, en nu maar hopen dat de andere beren restaurants dit concept niet volgen, anders moet ik opzoek naar een nieuw eetcafe
Willy B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Afgelopen dinsdag hier gegeten. Het was al enige tijd geleden en de verbouwing en nieuwe inrichting viel meteen op. Ziet er netjes uit. We waren met 2 personen en kozen allebei voor de tomatensoep en daarna de surf en turf. De soep was prima (al had ik maar 1 balletje in de soep en mijn man 5 of 6 :-) ). De surf en turf viel wat tegen. Weinig smaak aan en de garnalen te ver doorgebakken. Toen de borden werden afgehaald dit toch maar doorgegeven. Was geen ramp, we hebben alles op, maar smakelijk was het niet. Daarna kwam er een alleraardigeste dame om eea te bespreken en we kregen daarna korting op een rondje drinken. Prima opgelost! Maar denk niet dat we heel snel weer gaan ondanks de vriendelijke bediening!
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We kwamen rond zessen aan bij een -bijna- stampvol restaurant. We vroegen of er nog een tafel voor twee vrij was. Die was er, alleen niet op het overdekte terras. We werden daarna naar onze tafel begeleid.
Mijn man ging voor de spare-ribs en mij leek de zalm wel lekker. Alles werd ondanks de drukte binnen acceptabele tijd aan onze tafel geleverd. Mijn man smulde van de ribs en ik smulde van de zalm die een lekker krokant vel had.
Daarna was het tijd voor een dessert. De keuze van manlief viel op de Dame Blanche en ik koos voor de apple-crumble. Na enige tijd werden de toetjes gebracht en begon de afsluiter. Het ijsje was heel lekker, maar toen ik aan mijn warme crumble begon, viel me op dat deze redelijk smakeloos was. Net alsof er helemaal geen suiker in zat. Mijn man laten proeven en die kwam tot dezelfde conclusie.
We riepen iemand van de bediening er bij en vertelden onze klacht. Deze stelde meteen voor om òf een nieuwe te laten komen òf dat ik een ander dessert mocht uitkiezen. Ik koos voor de laatste optie en bestelde een sorbet. Deze was heerlijk. Tegelijkertijd kwam er een andere dame van de bediening die zich nogmaals verontschuldigde. Ook deelde ze mee dat de crumble natuurlijk niet op de rekening zou komen èn dat de sorbet óók van het huis was ! Hulde voor deze goeie actie !
willemrook1 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Ben op 24-04-2016 wezen eten bij dit eetcafe.Mijn god wat viel dat tegen zeg chagrijnig personeel .....heel weinig patat en een varkenshaasje die zo groot was dat je goed moest zoeken op het bord waar precies hij lag.Ben met 5 personen geweest en allemaal dezelfde klacht nee het eten bij de beren is niet meer wat het geweest is.
Adri S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Op mijn moeders 91 ste verjaardag wezen eten met 4 personen bij Barend Beer in Barendrecht. Het eten was heel lekker en had een redelijke prijs. Zelf ben ik helemaal gevallen voor de saté met pindasaus. Heerlijk! De zaak zelf is eenvoudig ingericht, geen "chique" , persoonlijk vind ik dat prettig. Het personeel is vriendelijk en netjes. Bij het dessert klonk er opeens uit de speakers "congratulations", drie personeelsleden kwamen zingend en springend met vuurwerkfonteinen naar mijn moeder! Zo leuk! Ik ben dus heel tevreden over dit restaurant.
Pietjepb .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het restaurant een metamorfose gehad, echt heerlijk eten en een hele gezellige club met mensen. Zelfs zijn ze ingespeeld op de intoleranties van tegenwoordig en glutenvrije producten. Het enige nadeel was dat het zo lekker weer was dat het buiten op het terras eigenlijk iets te warm was omdat het eigenlijk een serre is die ze hebben gebouwd dus wind kon er niet doorheen. Toen de zon weg was ging het dakterras open en toen was het echt heerlijk. Echt een aanrader in Barendrecht!
margriet.bijkerk .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Bediening was top en snel !
Alleen het vlees ( lamsrack ) was niet echt warm > kan beter ! Tzazikisaus zat veel te veel groen in kon je geen saus meer noemen > Jammer
Champignontruffelsaus daar in tegen uitstekend !
Ook de andere personen waar ik mee was vonden wat zij kregen veel te weinig op bord hadden > 1 sliptong met wat scampi's en 3 rotistukjes > Dit mag wel wat meer zijn > zeker voor iemand die heel de dag hard gewerkt heeft > zij hadden na afloop nog aardig trek !
jos_drimmel .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Na 2 jaar weer eens gegeten bij de Beren-keten in Barendrecht. Het restaurant is recent verbouwd. De aanpassing is zeer geslaagd, binnen ruime opzet en buiten een mooi terras welke overkapt kan worden bij slecht weer. De kwaliteit en met name de ervaring van de bediening is wisselend, maar wel vriendelijk.
Gekozen voor het sparerib-menu met de verschillende marinades, echter er was weinig verschil te proeven.
Thomas E.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
De recente verbouwing heeft het restaurant op alle facetten goed gedaan.
Het is mooi geworden, heeft een warme gezellige en niet zo'n massale uitstraling en heeft nu een schitterend groot overdekt terras met verwarming en open dak.
Ook complimenten voor de mooie schone vernieuwde toiletten.
De bediening is super vriendelijk, mooi, netjes en rap van tempo.
Het eten is geweldig en dat was het altijd al in deze Beren.
Het mag ietsje meer zijn, maar voor ons, niet grote eters was het voldoende.
De kwaliteit was dus prima.
Wij hadden natuurlijk de Saté en de varkenshaas en toe hadden we Spaanse koffie en Sorbet en het smaakte perfect.
Wij komen hier regelmatig ook voor de lunch ( aanrader ).
En we komen nu nog vaker en gaan nu nog minder thuis koken !!.

EdKteS .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Voor zomaar tussendoor een prima gelegenheid om te eten. Zeker na de recente verbouwing waarbij er een prachtig terras is gerealiseerd. Eten is geen culinair hoogstandje maar gewoon goed en lekker. Zeker als je de prijs kwaliteit verhouding hierin mee neemt. Bediening is zeer vriendelijk en attent.
attila01 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
leuke zaak, alleen het eten is heel matig,
slechte friet, olie is ook wel eens aan vervanging toe.
jammer als je met 16 man gaat eten en iedereen vind het eten best tegenvallen
Beste Attila,
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te lezen dat het diner tegenviel!
Op dit moment is De Beren Barendrecht gesloten voor een verbouwing en zijn we hard aan de slag om de kaart, het interieur als de professionaliteit te verbeteren.
We hopen u na de opening te kunnen verrassen met deze veranderingen.
Graag zouden we in contact met u komen om de klacht verder op te lossen.
Zou u een mail willen sturen met de recensie naar gastenbeleving@beren.nl?
Wij zien uw bericht graag tegemoet.
Met vriendelijke groet, Cindy van De Beren.
Dudley T.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Eten was niet goed
Scholfilet en spareribs waren niet te eten
Medewerkers waren over het algemeen vriendelijk!!!!!!!!!!!!!!
Beste Dudley,
Wat vervelend om te lezen dat u niet lekker heeft gegeten.
De vestiging heeft hier helaas geen weet van gehad, we hadden het graag direct voor u willen oplossen. Gelukkig had u ons ook een mail gestuurd waar we reeds op gereageerd hebben.
We hopen u na onze verbouwing nogmaals te mogen verwelkomen!
Met vriendelijke groet,
Cindy van De Beren