Restaurant De Arendshoeve

Molenlaan 14 2861 LB Bergambacht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Arendshoeve

Genieten in het Groene Hart

Middenin de Krimpenerwaard vind je De Arendshoeve. Een plek waar je de drukte van het dagelijks leven ontvlucht en helemaal tot rust komt. Overdag geniet je van een heerlijke lunch en 's avonds proef je fantastische gerechten uit de Franse keuken. Echte klassiekers! Terwijl je geniet van al dat lekkers zorgt de bediening dat het je aan niks ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Restaurant De Arendshoeve

Maandag t/m Zondag vanaf 07:00
- Ontbijt 07:00 - 11:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Arendshoeve

Joke D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Geen grote porties, maar wel voldoende. Vriendelijke bediening. Voldoende parkeergelegenheid. Prima avondje.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het diner was uitstekend. Maar een groot gezelschap aan een tafel achter ons was heel erg rumoerig, er werd hard gepraat en hard gelachen zonder rekening te houden met de overige gasten
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
De koks, ook vorige week, waren uitstekend. De gerechten waren met liefde en fantasie klaargemaakt.
In één woord verrukkelijk! De moeite waard om om te rijden. DE bediening heel vriendelijk en correct.
Nico H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
heel goed diner, lekker en gevarieerd. servicegerichte bediening. restaurant is iets ruim qua afmeting maar daardoor tafels niet kort op elkaar en geen hinder vanuit omgeving.
Hennie K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wij zijn van de A H bon geweest en vonden het goed, De ontvangst was erg vriendelijk en behulpzaam .
Wij hadden keuze uit vlees en vis zowel voor als hoofd gerecht .Het toetje was erg lekker.
Voor herhaling vatbaar .
Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het driegangenmenu AH menu bestond uit het weekmenu, waarbij je per gang kunt kiezen uit twee gerechten, vis of hert. Dessert staat vast. We besloten het menu uit te breiden met een bisque, hetgeen een goede keuze bleek te zijn. Alle gerechten waren goed van smaak. Bediening is vriendelijk.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Deze mensen hebben het echt in hun vingers. Je voelt je zeer welkom. Je bent echt een avondje uit. Een warm bad. Goede sfeer. Aanrader!
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Wij hadden op 16 oktober gereserveerd voor een drie gangen menu.
Voor de maaltijd uit met een aperitief heerlijk op het terras in het zonnetje gezeten.
De gerechten waren heel smaakvol, wij hebben heerlijk in een relaxte sfeer en op ons gemak kunnen dineren.
De bediening was heel goed, correct, spontaan en aardig.
Een top restaurant op een top locatie.
henk1953 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Eten was goed, ambiance goed, maar de muziek vonden wij niet passend.
De bediening kon vriendelijke, was wat kortaf en erg zakelijk.
saskia H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
sfeervol restaurant , zeer vriendelijk personeel. Menu van hoog culinair niveau voor mooie prijs.
Smaakvol gegeten verse producten en ingredienten en verrassende combinaties.
L.C. V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het was een geslaagde avond bediening was prima en het personeel zag er goed verzorgt uit en was vriendelijk en kon tegen een gemaakte grap.
ook het eten was prima voor Herhaling vatbaar
Sjanneke V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het was een geweldige avond. Mijn jarige moeder hebben ze flink in het zonnetje gezet en het verrassingsmenu viel erg in de smaak. Elke gang was weer een feest om naar te kijken. Mooi opgemaakte borden...!!!
Aad S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Heerlijk gegeten.
Alleen het vooraf geserveerde broodje had wat ons betreft vergezeld mogen gaan van bijv kruidenboter.
Zijn al vaker daar wezen eten en altijd lekker en leuk opgemaakte gerechten.
Komen zeker nog eens terug.
h.beishuizen .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Prima diner voor herhaling vatbaar. Vriendelijk en correcte bediening en prachtig opgemaakt maaltijd.
Mooie inrichting.
Komen graag terug voor de volgende weekkaart.
Corrie R.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Fijne en mooie zaak, het goede eten was van uitstekende kwaliteit en de bediening zeer vriendelijk en oplettend.
Wij gaan zeker terug!
Corina W.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Ik vind het niet gezellig om daar zitten .ze hadden voorheen een ander restaurant gedeelte dat veel warmer en gezelliger. Het was ook erg stil vier tafeltjes op een zondagavond bezet.
Els S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. We konden kiezen uit 2 voorgerechten (vis of vlees) en 2 hoofdgerechten (vis of vlees). Het dessert kon niet worden gekozen, maar dat was geen probleem: het was zalig!
Het personeel was zeer vriendelijk en attent. Kortom: een zeer geslaagde avond!
d.krijtenburg1 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Er was in een andere zaal een feest, waardoor er veel geloop was naar de toiletten. Het personeel had het erg druk door de vele klanten en zalen.
europracticum .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Lekker en bijzonder eten. Voor mijn zonen waren de porties te klein (39 en 42). Gelukkig heb ik nog extra patat erbij besteld en deze vielen heel erg in de smaak. Vers en knapperig.
monicaderidder .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Gegeten met AH actie,keuze uit weekmenu. Eten goed van smaak en toetje erg lekker! Bediening ook alert en attent. Weer prima bevallen! Een van de weinige restaurants in Krimpenerwaard waar eten constant van goede kwaliteit is!