Restaurant De Arendshoeve

Molenlaan 14 2861 LB Bergambacht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Arendshoeve

Genieten in het Groene Hart

Middenin de Krimpenerwaard vind je De Arendshoeve. Een plek waar je de drukte van het dagelijks leven ontvlucht en helemaal tot rust komt. Overdag geniet je van een heerlijke lunch en 's avonds proef je fantastische gerechten uit de Franse keuken. Echte klassiekers! Terwijl je geniet van al dat lekkers zorgt de bediening dat het je aan niks ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Restaurant De Arendshoeve

Maandag t/m Zondag vanaf 07:00
- Ontbijt 07:00 - 11:00

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
T. V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Ontvangen door vriendelijke medewerkers. Goede uitleg van de gerechten en prima kwaliteit, leuk geserveerd. We zullen bij gelegenheid daar vaker komen.
vhet .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
De kwaliteit van de gerechten is erg goed. Daar hebben wij van genoten.Ook de bediening was zeer correct. Het werd netjes opgediend en met een keurig tempo.
jdschravesande .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Het was een drie gangen menu. Prettige bediening, Er werd uitleg gegeven en we werden goed geholpen bij de garderobe.Rustige sfeer.
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Mooie zaak met dit keer prettige bediening. Rijkelijke hoeveelheden en voorzien van een broodje met olijfolie, zeezout en boter. Geen amuse dit keer. De huiswijn is er in 5 soorten hetgeen bijzonder is. Onze keuze was de cabernet die is echter wat laf.
WiBra .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Nadat het restaurant onder een nieuwe eigenaar/beheerder is gekomen wordt ook een nieuwe formule gehanteerd. naar ons idee een goede keuze. Het restaurant heeft een klassieke uitstraling zonder oubollig te zijn. In de keuken weet de chef wat er verwacht wordt en hieraan is uitstekend voldaan. Bediening is correct en vriendelijk. We hebben een prima avond gehad met een uitstekende maaltijd en een goed glas wijn. Zeker voor herhaling vatbaar.
Haplo-Gouda .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Met AH actie keuze uit de weekkaart van de Arendshoeve. 1 persoon de vlees- en 1 persoon de visgerechten besteld en daarna het petit grand dessert. Prima, goed geprepareerde en mooi opgemaakte smakelijke gerechten met diverse groenten. Rustige, vriendelijke bediening. Alles goed verzorgd. Prima keuze!
M V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten, gezellig sfeer, vriendelijke bediening. Jammer dat er maar één vegetarisch voorgerecht en één vegetarisch hoofdgerecht is.
Het nagerecht, "Blondi" was echt geweldig!
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Heerlijk gegeten, mooie locatie, ongedwongen sfeer.
Aanraden waard!
marcel D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Prima gegeten met AH bon waar je gewoon het normale weekmenu voor krijgt (keuze uit 2 voor- en 2 hoofdgerechten). Dat geeft een goed beeld ter promotie en een goede zet dus om geen apart AH menuutje te serveren. Geen hoogdravende gerechten maar wel goed. Verder prima service en attente bediening en keuken. Het nagerecht had geen keuze, maar ik ben niet zo dol op mokka/noten/koffie ijstaart. Geen probleem, ik kreeg een ander dessert (chocolademousse met mangocoulis en pistache kletskop, heerlijk). Ook fijn dat je naast de wijn gewoon een karaf water kan krijgen.
Maarten R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Wederom bedankt voor deze samelijke ervaring, graag tot een volgende keer. Het was goed verzorgd en erg smakelijk. De goede service en vriendelijke mensen zijn een reden om nog eens langs te komen.
Familie B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Via AH Restaurantactie voor 6 personen gereserveerd. Hartelijk ontvangen. Het menu was van prima kwaliteit en de bediening, met hier en daar een kwinkslag, zorgde voor een fijne sfeer. Is zeker voor herhaling vatbaar.
Erikgen G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Op zaterdag 29 oktober met 6 personen bij De Arendshoeve in Bergambacht gegeten maar dit is ons slecht bevallen. Het 3 gangenmenu was niet slecht maar ook niet goed, het dessert ontlokte ons de uitspraak of er ijs bij de Lidl was ingekocht. De service was slecht en verkeerde fles wijn werd geopend door onbekwaam personeel. Al met al geen aanrader om hier te gaan eten
Gert D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Via AH Restaurantactie reservering gemaakt. Attente ontvangst en vriendelijke bediening door twee (jonge) gastheren. Van speciale bierkaart gekozen voor Affligem Blond, keurig in origineel glas. De Cabernet sauvignon van tafelgenote smaakte ook prima. Dat geldt ook voor de later bestelde Chardonnay. Van het wekelijks veranderende menu kon gekozen worden tussen twee voorgerechten, twee hoofdgerechten en een nagerecht. Eensgezind gekozen voor een tonijnrol als voorgerecht, een uitstekende keuze, smaakte heerlijk. Ons hoofdgerecht bestond uit kalfsvlees met zuurkool, een heerlijke combinatie. Het nagerecht met ijs was eveneens prima van smaak. Door de AH actie was de rekening zeer laag, ook zonder de actie zou het diner de normale prijs meer dan waard zijn.
Daphne T.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Met de AH bon afgelopen zaterdag hier zalig gegeten. Ontzettend mooi menu met verse seizoensproducten, prachtig opgemaakt en heerlijk van smaak. Heel goede service en bijzonder vriendelijk. Echt een aanrader om bijzonder lekker te eten!
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten. Ik ben vegetariër en ze hebben hun best gedaan mij blij te verrassen! We komen zeker een keer terug!
nleenders .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hebben hier al vaker gegeten, en ook nu was het weer geweldig. Het eten is super, en zeker voldoende.
Je wordt met even veel aandacht en respect behandeld als alle andere gasten, er wordt geen onderscheid gemaakt tussen een AH klant of een normaal betaalde gast.
Chapeau voor het voltallige team van restaurant de Arendshoeve!
Cootje B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk gegeten,de gerechten waren ondanks dat het een aangepast menu was,vanwege de AH actie,van zeer goede kwaliteit en met zorg bereid! Leuke,vriendelijke bediening en een hele aangename sfeer! Zeker voor herhaling vatbaar! Een restaurant met allure! We hebben voor de kerst weer geboekt!
Pywell .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Teleurstellend. Omdat mijn het eten wat op het AH-Menu stond niet lekker vond, wilde hij van de kaart eten en ik het AH-Menu. Dat ging dus niet. Was niet mogelijk. Onbegrijpelijk want bij een ander restaurant gaf men gewoon de prijs van het menu als korting. Dan kon je wel van de kaart eten. Bij Arendshoeve zijn ze niet zo creatief. Jammer want de ober was best aardig.
Haplo-Gouda .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Met dank aan AH het 3 gangen weekmenu gehad (1x vis en 1x vlees): prima kwaliteit en mooi gepresenteerd.
Landelijke en rustige ligging, correcte bediening, alles goed verzorgd.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Het was heerlijk vertoeven bij de Arendshoeve. Het eten was prima en de service perfect.
We kunnen het iedereen aanraden.