Restaurant De Arendshoeve

Molenlaan 14 2861 LB Bergambacht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Arendshoeve

Genieten in het Groene Hart

Middenin de Krimpenerwaard vind je De Arendshoeve. Een plek waar je de drukte van het dagelijks leven ontvlucht en helemaal tot rust komt. Overdag geniet je van een heerlijke lunch en 's avonds proef je fantastische gerechten uit de Franse keuken. Echte klassiekers! Terwijl je geniet van al dat lekkers zorgt de bediening dat het je aan niks ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Restaurant De Arendshoeve

Maandag t/m Zondag vanaf 07:00
- Ontbijt 07:00 - 11:00

ellie.nobel .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Ontzettend vriendelijk ontvangen. Hadden de keus om binnen of buiten te zitten. Krijg gelijk brood met geserveerd zonder er om te hoeven vragen. Eten was precies goed qua hoeveelheid. Je denkt, het is niet zo veel, maar gaat absoluut niet met nog een hongergevoel naar huis toe.
Er worden geen patatjes of aardappeltjes bij geserveerd, maar dat mis je absoluut niet. Kortom zeker een aanrader! Wij zijn al diverse keren geweest en altijd weer goed.
Theodoor B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Eten prima van kwaliteit en hoeveelheid (voor wat oudere), jeugd zal het wat te weinig vinden, dat is misschien iets om over na te denken om dit aan te vullen.
marionfrans .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Wij waren met familie en genoten van de sfeer en super goede bediening, hier begrijpen ze het, dit zie je niet overal meer heden ten dage. Voorgerecht capaccio botervis voortreffelijk, hoofdgerecht kabeljauw eveneens lekker, toetje kon je niet kiezen, maar er waren meerdere smaken ijs sommige verwerkt met een koek zeer smakelijk. Dit is nou werkelijk een adres waar alles klopt, ook voor de AH klanten!
Greet R.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We hadden een topavond in de Arendshoeve. Niet alleen door de perfecte maaltijd, maar ook door de professionele, gezellige bediening en heerlijke wijnen, die ons door de enthousiaste sommelier werden aanbevolen.
G. B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Prima bediening en erg vriendelijk ook. Smaakvol ingericht. Alleen jammer dat er geen zonnescherm was, daardoor was het veel te warm.
Haplo-Gouda .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Al met al hadden we het naar onze zin met het AH arrangement (voor- en hoofdgerecht keuze vlees/vis en lekker nagerecht). Aandachtspunten: 1 personeelslid moest alles doen: daardoor duurde het bijna een kwartier voor we een startdrankje hadden. Bediening was verder prima. Verder toch spek bij de kabeljauw, hoewel van tevoren was aangegeven dat 1 persoon helemaal geen vleesproducten wilde. Koude Voorgerecht was te koud (zo uit de koeling).
avdsteen .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
voorgerecht capaccio botervis voortreffelijk, hoofdgerecht kabeljauw eveneens lekker, klein puntje : de slak die erbij was was taai, beter deze weg te laten, deed afbreuk aan verdere kwaliteit. Dessert chocoladetaart met bolletje ijs is machtig. Maar verder heerlijk gegeten, bovenstaande is geen kritiek !!!
s.g.vandenbergh .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Restaurant De Arendshoeve is prijzig, maar maakt dat wel waar.
Het vriendelijke personeel en de gezellige ambiance dragen bij aan de prettige sfeer.
Aan het eten is veel aandacht besteed en het smaakt voortreffelijk. Een prachtig stuk fijnbereide tonijn is een aanrader. Sommige aspecten van de presentatie verhoogden de gezelligheid. Zo werd een heerlijke courgettesoep (van courgettes uit eigen tuin) aan tafel geschonken uit een koffiekan.
famboot .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Fijn dat er ook de tijd genomen werd om te vertellen over de gerechten al begrijpen we dat dit moeilijk gaat worden als het heel druk is in het restaurant.
Gerrit J.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Mooie locatie alleen jammer dat we in een aparte zaal werden gezet i.v.m met een trouwerij konden we niet in het restaurant eten .
Maar het eten was goed .
Behulpzaam en vriendelijk personeel.
Gretha A.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Was gezellig en lekker. Ook het mooie weer speelde mee. Lekker buiten gezeten. Verder geen bijzonderheden (dit om aan de 120 tekens te komen!)
w R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
een kopje cappuccino waar je 3,25 voor betaald vind ik erg veel omdat het allemaal uit dezelfde machine komt.l locatie prima maar het diner kan beter.
H B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Mooi serviesgoed en het eten werd mooi gepresenteerd. Ook de koffie werd lekker heet en sterk geserveerd. Het was wel storend dat het keukenpersoneel met de vuile vaat van een barbecue feest van de naastgelegen vestiging telkens langs je liep ipv buitenom of andere route bv achter de bar langs. Alles zag er keurig en verzorgd uit. Helaas wel veel vliegen binnen.
Adri V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Prima gegeten met ah restaurantbon, heerlijk voorgerecht, vlees van hoofdgerecht (ribeye) had wat malser gemogen, risotto erbij was heerlijk en een erg lekker dessert met mango ijs en mango mousse. Vlotte, aardige bediening.
imkoburema .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We hebben uitstekend gegeten in de Arendshoeve. Niet alleen hetv eten ook de ontvangst was goed en we konden er heerlijk buiten in de schaduw zitten.. Een echte aanrader
ellie.nobel .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Zeer gezellig prachtig restaurant! Vriendelijke bediening. Het eten is echt geweldig! Prachtige borden opgemaakt.
Kortom zeker een aanrader.
Kirsten M.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Het eten was goed. Gegeten met de AH actie. De keuze was uit het weekmenu telkens vlees of vis. Aangezien we een vegetariër bij ons hadden hebben we gevraagd of het mogelijk was het voorgerecht aan te passen. Dat bleek wel te kunnen, helaas werd dit niet teruggekoppeld door de bediening.
Den vis bij het hoofdgerecht was schelvis en was erg vissig van smaak en geur. Zelf at ik de varkenssteak, waarbij ik me bij het eerste stuk afvroeg of mijn mes bot was of het vlees taai. Het bleek gelukkig aan het mes te liggen. De bediening was erg vriendelijk maar duidelijk ongeschoold.
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Lekker gegeten met z'n 4'en via de AH restaurantactie. Zowel bij het voor- als hoofdgerecht keuze uit vlees en vis. Alle gerechten waren erg goed van smaak en mooi opgemaakt.
Wat wel een flinke tegenvaller was, was de service vanuit het bedienend personeel. Geen enkel gerecht is uitgelegd wat het precies was en toen we een vraag hadden over het desser kon deze ook niet beantwoord worden.
Gemiste kans, want goed eten op een prima locatie beoordelen we nu toch minder. Met goeie service waren we zeker teruggekomen, maar nu waarschijnlijk niet. Jammer!
Kunny B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Goed eten, mooi opgemaakt, vriendelijke bediening.
kwaliteit van vlees, vis en groente erg goed.
verse groentes . Een aanrader
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
T. V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Ontvangen door vriendelijke medewerkers. Goede uitleg van de gerechten en prima kwaliteit, leuk geserveerd. We zullen bij gelegenheid daar vaker komen.