Restaurant De Arendshoeve

Molenlaan 14 2861 LB Bergambacht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Arendshoeve

Genieten in het Groene Hart

Middenin de Krimpenerwaard vind je De Arendshoeve. Een plek waar je de drukte van het dagelijks leven ontvlucht en helemaal tot rust komt. Overdag geniet je van een heerlijke lunch en 's avonds proef je fantastische gerechten uit de Franse keuken. Echte klassiekers! Terwijl je geniet van al dat lekkers zorgt de bediening dat het je aan niks ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Restaurant De Arendshoeve

Maandag t/m Zondag vanaf 07:00
- Ontbijt 07:00 - 11:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Arendshoeve

henk1953 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
saskia H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
sfeervol restaurant , zeer vriendelijk personeel. Menu van hoog culinair niveau voor mooie prijs.
Smaakvol gegeten verse producten en ingredienten en verrassende combinaties.
L.C. V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het was een geslaagde avond bediening was prima en het personeel zag er goed verzorgt uit en was vriendelijk en kon tegen een gemaakte grap.
ook het eten was prima voor Herhaling vatbaar
Sjanneke V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het was een geweldige avond. Mijn jarige moeder hebben ze flink in het zonnetje gezet en het verrassingsmenu viel erg in de smaak. Elke gang was weer een feest om naar te kijken. Mooi opgemaakte borden...!!!
Aad S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Heerlijk gegeten.
Alleen het vooraf geserveerde broodje had wat ons betreft vergezeld mogen gaan van bijv kruidenboter.
Zijn al vaker daar wezen eten en altijd lekker en leuk opgemaakte gerechten.
Komen zeker nog eens terug.
h.beishuizen .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Prima diner voor herhaling vatbaar. Vriendelijk en correcte bediening en prachtig opgemaakt maaltijd.
Mooie inrichting.
Komen graag terug voor de volgende weekkaart.
Corrie R.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Fijne en mooie zaak, het goede eten was van uitstekende kwaliteit en de bediening zeer vriendelijk en oplettend.
Wij gaan zeker terug!
Corina W.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Ik vind het niet gezellig om daar zitten .ze hadden voorheen een ander restaurant gedeelte dat veel warmer en gezelliger. Het was ook erg stil vier tafeltjes op een zondagavond bezet.
Els S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. We konden kiezen uit 2 voorgerechten (vis of vlees) en 2 hoofdgerechten (vis of vlees). Het dessert kon niet worden gekozen, maar dat was geen probleem: het was zalig!
Het personeel was zeer vriendelijk en attent. Kortom: een zeer geslaagde avond!
d.krijtenburg1 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Er was in een andere zaal een feest, waardoor er veel geloop was naar de toiletten. Het personeel had het erg druk door de vele klanten en zalen.
europracticum .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Lekker en bijzonder eten. Voor mijn zonen waren de porties te klein (39 en 42). Gelukkig heb ik nog extra patat erbij besteld en deze vielen heel erg in de smaak. Vers en knapperig.
monicaderidder .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Gegeten met AH actie,keuze uit weekmenu. Eten goed van smaak en toetje erg lekker! Bediening ook alert en attent. Weer prima bevallen! Een van de weinige restaurants in Krimpenerwaard waar eten constant van goede kwaliteit is!
liesbeth F.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
uitstekende maaltijd, goede kwaliteit, mooie servering op het bord, prima bediening, porties ruim voldoende en de gebruikelijke patat hebben wij absoluut niet gemist, lekkere chardonnay en cabernet, voor herhaling vatbaar.
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
uitstekende gelegenheid voor een sfeervol diner.
Mooi gelegen in rustige omgeving.
Voor ons voor herhaling vatbaar.
Bediening was vriendelijk en professioneel.
ellie.nobel .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Ontzettend vriendelijk ontvangen. Hadden de keus om binnen of buiten te zitten. Krijg gelijk brood met geserveerd zonder er om te hoeven vragen. Eten was precies goed qua hoeveelheid. Je denkt, het is niet zo veel, maar gaat absoluut niet met nog een hongergevoel naar huis toe.
Er worden geen patatjes of aardappeltjes bij geserveerd, maar dat mis je absoluut niet. Kortom zeker een aanrader! Wij zijn al diverse keren geweest en altijd weer goed.
Theodoor B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Eten prima van kwaliteit en hoeveelheid (voor wat oudere), jeugd zal het wat te weinig vinden, dat is misschien iets om over na te denken om dit aan te vullen.
marionfrans .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Wij waren met familie en genoten van de sfeer en super goede bediening, hier begrijpen ze het, dit zie je niet overal meer heden ten dage. Voorgerecht capaccio botervis voortreffelijk, hoofdgerecht kabeljauw eveneens lekker, toetje kon je niet kiezen, maar er waren meerdere smaken ijs sommige verwerkt met een koek zeer smakelijk. Dit is nou werkelijk een adres waar alles klopt, ook voor de AH klanten!
Greet R.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We hadden een topavond in de Arendshoeve. Niet alleen door de perfecte maaltijd, maar ook door de professionele, gezellige bediening en heerlijke wijnen, die ons door de enthousiaste sommelier werden aanbevolen.
G. B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Prima bediening en erg vriendelijk ook. Smaakvol ingericht. Alleen jammer dat er geen zonnescherm was, daardoor was het veel te warm.
Haplo-Gouda .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Al met al hadden we het naar onze zin met het AH arrangement (voor- en hoofdgerecht keuze vlees/vis en lekker nagerecht). Aandachtspunten: 1 personeelslid moest alles doen: daardoor duurde het bijna een kwartier voor we een startdrankje hadden. Bediening was verder prima. Verder toch spek bij de kabeljauw, hoewel van tevoren was aangegeven dat 1 persoon helemaal geen vleesproducten wilde. Koude Voorgerecht was te koud (zo uit de koeling).