Restaurant De Arendshoeve

Molenlaan 14 2861 LB Bergambacht Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant De Arendshoeve

Genieten in het Groene Hart

Middenin de Krimpenerwaard vind je De Arendshoeve. Een plek waar je de drukte van het dagelijks leven ontvlucht en helemaal tot rust komt. Overdag geniet je van een heerlijke lunch en 's avonds proef je fantastische gerechten uit de Franse keuken. Echte klassiekers! Terwijl je geniet van al dat lekkers zorgt de bediening dat het je aan niks ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Restaurant De Arendshoeve

Maandag t/m Zondag vanaf 07:00
- Ontbijt 07:00 - 11:00

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Maarten R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Familie B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Via AH Restaurantactie voor 6 personen gereserveerd. Hartelijk ontvangen. Het menu was van prima kwaliteit en de bediening, met hier en daar een kwinkslag, zorgde voor een fijne sfeer. Is zeker voor herhaling vatbaar.
Erikgen G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Op zaterdag 29 oktober met 6 personen bij De Arendshoeve in Bergambacht gegeten maar dit is ons slecht bevallen. Het 3 gangenmenu was niet slecht maar ook niet goed, het dessert ontlokte ons de uitspraak of er ijs bij de Lidl was ingekocht. De service was slecht en verkeerde fles wijn werd geopend door onbekwaam personeel. Al met al geen aanrader om hier te gaan eten
Gert D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Via AH Restaurantactie reservering gemaakt. Attente ontvangst en vriendelijke bediening door twee (jonge) gastheren. Van speciale bierkaart gekozen voor Affligem Blond, keurig in origineel glas. De Cabernet sauvignon van tafelgenote smaakte ook prima. Dat geldt ook voor de later bestelde Chardonnay. Van het wekelijks veranderende menu kon gekozen worden tussen twee voorgerechten, twee hoofdgerechten en een nagerecht. Eensgezind gekozen voor een tonijnrol als voorgerecht, een uitstekende keuze, smaakte heerlijk. Ons hoofdgerecht bestond uit kalfsvlees met zuurkool, een heerlijke combinatie. Het nagerecht met ijs was eveneens prima van smaak. Door de AH actie was de rekening zeer laag, ook zonder de actie zou het diner de normale prijs meer dan waard zijn.
Daphne T.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Met de AH bon afgelopen zaterdag hier zalig gegeten. Ontzettend mooi menu met verse seizoensproducten, prachtig opgemaakt en heerlijk van smaak. Heel goede service en bijzonder vriendelijk. Echt een aanrader om bijzonder lekker te eten!
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten. Ik ben vegetariër en ze hebben hun best gedaan mij blij te verrassen! We komen zeker een keer terug!
Nleenders .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hebben hier al vaker gegeten, en ook nu was het weer geweldig. Het eten is super, en zeker voldoende.
Je wordt met even veel aandacht en respect behandeld als alle andere gasten, er wordt geen onderscheid gemaakt tussen een AH klant of een normaal betaalde gast.
Chapeau voor het voltallige team van restaurant de Arendshoeve!
Cootje B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk gegeten,de gerechten waren ondanks dat het een aangepast menu was,vanwege de AH actie,van zeer goede kwaliteit en met zorg bereid! Leuke,vriendelijke bediening en een hele aangename sfeer! Zeker voor herhaling vatbaar! Een restaurant met allure! We hebben voor de kerst weer geboekt!
Pywell .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Teleurstellend. Omdat mijn het eten wat op het AH-Menu stond niet lekker vond, wilde hij van de kaart eten en ik het AH-Menu. Dat ging dus niet. Was niet mogelijk. Onbegrijpelijk want bij een ander restaurant gaf men gewoon de prijs van het menu als korting. Dan kon je wel van de kaart eten. Bij Arendshoeve zijn ze niet zo creatief. Jammer want de ober was best aardig.
Haplo-Gouda .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Met dank aan AH het 3 gangen weekmenu gehad (1x vis en 1x vlees): prima kwaliteit en mooi gepresenteerd.
Landelijke en rustige ligging, correcte bediening, alles goed verzorgd.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Het was heerlijk vertoeven bij de Arendshoeve. Het eten was prima en de service perfect.
We kunnen het iedereen aanraden.
Jdschravesande .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
we konden kiezen tussen vlees of vis. Hebben allebei iets anders genomen en van elkaar geproefd. Alles was lekker. Iets teveel vet aan het vlees alleen.
Annaliesspruit .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Wij waren met vier mensen uit eten bij de Arendshoeve. Het eten was erg lekker de bediening vriendelijk, kortom, niets dan lof!
Suzanne_B .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Het menu bestond uit de keuze voor vlees of vis. Zowel het voor- als hoofdgerecht waren erg smaakvol en de borden mooi opgemaakt. Bediening erg vriendelijk en attent.
Boudewijn B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
het keuzemenu was vrij bepekt aangezien 1 van de twee hoofdgerechten niet beschikbaar was. voor de rest was de kwaliteit uitstekend en het vlees was heerlijk maar je moest dus wel vlees willen & kunnen eten.
Agathespijker .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
We hebben erg lekker gegeten, het was genoeg en het werd mooi geserveerd. De bediening was heel enthousiast en serveerde een mooie wijn bij ons eten.
Kortom: een fijne avond uit in een gezellig restaurant.

Haplo-Gouda .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Prachtige locatie met wijds uitzicht op het groen. Ontspannen sfeer met prettige vriendelijke bediening. En uitstekend klaar gemaakte gerechten, met het mooie vis voorgerecht (met zalm, kreeftjes en garnalen) als onze favoriet.
Met dank aan de Shell actie, keuze uit een vlees of vis voor- en hoofdgerecht en een prima petit grand dessert na. Plezierige kennismaking die om herhaling vraagt.
Wmdejongoskam .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
We zijn gastvrij ontvangen in een prachtige omgeving. Het vis en vlees menu was smaakvol en ruim voldoende. En tot slot een heerlijk dessert.
Maris13 D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Erg lekker gegeten. Met de Shell-actie konden we kiezen uit het weekmenu. Goede service, eten was erg goed en leuke inrichting. We zaten aan het raam met uitzicht op het terras en de tuin.
D_meerdink .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Restaurant de Arendshoeve was een aangename verrassing en zeker voor herhaling vatbaar. De sfeer en bediening was klasse. Alle gerechten verdienen waren voortreffelijk.