Restaurant De Arendshoeve

Molenlaan 14 2861 LB Bergambacht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Arendshoeve

Genieten in het Groene Hart

Middenin de Krimpenerwaard vind je De Arendshoeve. Een plek waar je de drukte van het dagelijks leven ontvlucht en helemaal tot rust komt. Overdag geniet je van een heerlijke lunch en 's avonds proef je fantastische gerechten uit de Franse keuken. Echte klassiekers! Terwijl je geniet van al dat lekkers zorgt de bediening dat het je aan niks ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Restaurant De Arendshoeve

Maandag t/m Zondag vanaf 07:00
- Ontbijt 07:00 - 11:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Adri V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Prima gegeten met ah restaurantbon, heerlijk voorgerecht, vlees van hoofdgerecht (ribeye) had wat malser gemogen, risotto erbij was heerlijk en een erg lekker dessert met mango ijs en mango mousse. Vlotte, aardige bediening.
imkoburema .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We hebben uitstekend gegeten in de Arendshoeve. Niet alleen hetv eten ook de ontvangst was goed en we konden er heerlijk buiten in de schaduw zitten.. Een echte aanrader
ellie.nobel .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Zeer gezellig prachtig restaurant! Vriendelijke bediening. Het eten is echt geweldig! Prachtige borden opgemaakt.
Kortom zeker een aanrader.
Kirsten M.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Het eten was goed. Gegeten met de AH actie. De keuze was uit het weekmenu telkens vlees of vis. Aangezien we een vegetariër bij ons hadden hebben we gevraagd of het mogelijk was het voorgerecht aan te passen. Dat bleek wel te kunnen, helaas werd dit niet teruggekoppeld door de bediening.
Den vis bij het hoofdgerecht was schelvis en was erg vissig van smaak en geur. Zelf at ik de varkenssteak, waarbij ik me bij het eerste stuk afvroeg of mijn mes bot was of het vlees taai. Het bleek gelukkig aan het mes te liggen. De bediening was erg vriendelijk maar duidelijk ongeschoold.
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Lekker gegeten met z'n 4'en via de AH restaurantactie. Zowel bij het voor- als hoofdgerecht keuze uit vlees en vis. Alle gerechten waren erg goed van smaak en mooi opgemaakt.
Wat wel een flinke tegenvaller was, was de service vanuit het bedienend personeel. Geen enkel gerecht is uitgelegd wat het precies was en toen we een vraag hadden over het desser kon deze ook niet beantwoord worden.
Gemiste kans, want goed eten op een prima locatie beoordelen we nu toch minder. Met goeie service waren we zeker teruggekomen, maar nu waarschijnlijk niet. Jammer!
Kunny B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Goed eten, mooi opgemaakt, vriendelijke bediening.
kwaliteit van vlees, vis en groente erg goed.
verse groentes . Een aanrader
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
T. V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Ontvangen door vriendelijke medewerkers. Goede uitleg van de gerechten en prima kwaliteit, leuk geserveerd. We zullen bij gelegenheid daar vaker komen.
vhet .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
De kwaliteit van de gerechten is erg goed. Daar hebben wij van genoten.Ook de bediening was zeer correct. Het werd netjes opgediend en met een keurig tempo.
jdschravesande .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Het was een drie gangen menu. Prettige bediening, Er werd uitleg gegeven en we werden goed geholpen bij de garderobe.Rustige sfeer.
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Mooie zaak met dit keer prettige bediening. Rijkelijke hoeveelheden en voorzien van een broodje met olijfolie, zeezout en boter. Geen amuse dit keer. De huiswijn is er in 5 soorten hetgeen bijzonder is. Onze keuze was de cabernet die is echter wat laf.
WiBra .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Nadat het restaurant onder een nieuwe eigenaar/beheerder is gekomen wordt ook een nieuwe formule gehanteerd. naar ons idee een goede keuze. Het restaurant heeft een klassieke uitstraling zonder oubollig te zijn. In de keuken weet de chef wat er verwacht wordt en hieraan is uitstekend voldaan. Bediening is correct en vriendelijk. We hebben een prima avond gehad met een uitstekende maaltijd en een goed glas wijn. Zeker voor herhaling vatbaar.
Haplo-Gouda .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Met AH actie keuze uit de weekkaart van de Arendshoeve. 1 persoon de vlees- en 1 persoon de visgerechten besteld en daarna het petit grand dessert. Prima, goed geprepareerde en mooi opgemaakte smakelijke gerechten met diverse groenten. Rustige, vriendelijke bediening. Alles goed verzorgd. Prima keuze!
M V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten, gezellig sfeer, vriendelijke bediening. Jammer dat er maar één vegetarisch voorgerecht en één vegetarisch hoofdgerecht is.
Het nagerecht, "Blondi" was echt geweldig!
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Heerlijk gegeten, mooie locatie, ongedwongen sfeer.
Aanraden waard!
marcel D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Prima gegeten met AH bon waar je gewoon het normale weekmenu voor krijgt (keuze uit 2 voor- en 2 hoofdgerechten). Dat geeft een goed beeld ter promotie en een goede zet dus om geen apart AH menuutje te serveren. Geen hoogdravende gerechten maar wel goed. Verder prima service en attente bediening en keuken. Het nagerecht had geen keuze, maar ik ben niet zo dol op mokka/noten/koffie ijstaart. Geen probleem, ik kreeg een ander dessert (chocolademousse met mangocoulis en pistache kletskop, heerlijk). Ook fijn dat je naast de wijn gewoon een karaf water kan krijgen.
Maarten R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Wederom bedankt voor deze samelijke ervaring, graag tot een volgende keer. Het was goed verzorgd en erg smakelijk. De goede service en vriendelijke mensen zijn een reden om nog eens langs te komen.
Familie B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Via AH Restaurantactie voor 6 personen gereserveerd. Hartelijk ontvangen. Het menu was van prima kwaliteit en de bediening, met hier en daar een kwinkslag, zorgde voor een fijne sfeer. Is zeker voor herhaling vatbaar.
Erikgen G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Op zaterdag 29 oktober met 6 personen bij De Arendshoeve in Bergambacht gegeten maar dit is ons slecht bevallen. Het 3 gangenmenu was niet slecht maar ook niet goed, het dessert ontlokte ons de uitspraak of er ijs bij de Lidl was ingekocht. De service was slecht en verkeerde fles wijn werd geopend door onbekwaam personeel. Al met al geen aanrader om hier te gaan eten
Gert D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Via AH Restaurantactie reservering gemaakt. Attente ontvangst en vriendelijke bediening door twee (jonge) gastheren. Van speciale bierkaart gekozen voor Affligem Blond, keurig in origineel glas. De Cabernet sauvignon van tafelgenote smaakte ook prima. Dat geldt ook voor de later bestelde Chardonnay. Van het wekelijks veranderende menu kon gekozen worden tussen twee voorgerechten, twee hoofdgerechten en een nagerecht. Eensgezind gekozen voor een tonijnrol als voorgerecht, een uitstekende keuze, smaakte heerlijk. Ons hoofdgerecht bestond uit kalfsvlees met zuurkool, een heerlijke combinatie. Het nagerecht met ijs was eveneens prima van smaak. Door de AH actie was de rekening zeer laag, ook zonder de actie zou het diner de normale prijs meer dan waard zijn.
Daphne T.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Met de AH bon afgelopen zaterdag hier zalig gegeten. Ontzettend mooi menu met verse seizoensproducten, prachtig opgemaakt en heerlijk van smaak. Heel goede service en bijzonder vriendelijk. Echt een aanrader om bijzonder lekker te eten!