Restaurant Darya

9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Darya

Heleen M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Een mooie mengeling van mild Indiaas en Oosters eten. Genoten van een 3 gangen vegetarisch verrassingsmenu. Hopelijk komen er nog meer vegetarische gerechten bij.
mgm B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Leuk niet al te groot restaurant. Het komt boven het gemiddelde uit door de smaakvolle gerechten, en door de vriendelijke bediening. Verbeterpunten liggen in het feit dat de kaart wat klein is, en dat je de kans loopt dat een bestelling vergeten wordt.
alatariel .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Met een actie bij Darya gegeten en het is ons erg goed bevallen! Eindelijk lekker eten waar ook op lekkere wijze groente bij aanwezig is. Vlees was goed op smaak, ook de rijst was heerlijk. Verder zag het er erg gezellig uit en was de bediening vriendelijk. We hebben een erg leuke avond gehad en raden dit restaurant zeker aan!
Harald P.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Voor de eerste keer Afghaans gegeten..,, Een hele lekkere verassing! We hebben het verrassingsmenu gekozen, heel compleet en heerlijk. Beetje Indiaas maar subtieler. De rijst en de heerlijke bijgerechten zijn top. Vriendelijke bediening, en he voelt je er meteen thuis!!! Gaan we zeker nog een keer doen !
Anouchka9 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Op 1 oktober besloten we toch een keer te proberen. Wel altijd langs gelopen, maar nooit binnen geweest. Heel gastvrij ontvangen, mooi restaurant van binnen. Goede sfeer. En het eten gewoonweg heerlijk. Allemaal verschillende schaaltjes met lekker dingetjes. Het leek wel op een rijsttafel, maar dan Afghaans. En de voorgerechtjes met de pastabuideltjes erg lekker!! Alle smaken klopten. Van ons voor de gastvrijheid en het heerlijke eten een dikke tien!
Marleen R.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
wat een geweldig restaurant wat veel meer bezoekers verdient! we namen voor de 2e keer het verrassingsmenu. de serveerster herinnerde zich ons bezoek van 1 jaar geleden, en veranderde daarom het voorgerecht in heerlijke linzensoep. Klasse!

kwaliteit uitstekend, bediening zeer attent. prijs-kwaliteit verhouding prima. GAAN! de gerechten echt bijzonder. Dus wil je eens wat anders eten: een absolute aanrader.
fiep_k .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Was nog onbekend met de Afghaanse keuken. Fijne kennismaking met het (vega) verrassingsmenu. Erg lekker gegeten, verfijnde smaken. Hooguit jammer dat de ongetwijfeld heerlijke linzensoep niet in het menu zat.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij Darya, verrassende gerechten die vol van smaak zijn. De service is echt hartstikke goed, hele lieve eigenaren waar je ook nog gezellig mee kan praten!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Vanavond voor de eerste keer Afghaans gegeten..,, Een openbaring ! We hebben het verrassingsmenu gekozen, heel compleet en heerlijk. Beetje Indiaas maar veel subtieler en complexer.... De rijst en de heerlijke bijgerechten zijn top en voeren de boventoon... Vriendelijke bediening, misschien niet zo handig maar heel lief !!! Gaan we zeker nog een keer doen !
Spareribje .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Onlangs bij Darya geweest. Wat een lieve ontvangst en wat een heerlijke smaken en gerechten. Het was een ware verrassing. We wisten niet wat we ervan moesten verwachten, maar het echt heerlijk. Daarbij de hartelijke bediening en adviezen maakten het plaatje compleet. We gaan gauw weer terug. Een ware aanvulling in het (volle) Hilversumse restaurantgebeuren!!
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Heel erg lekker gegeten, en prima service. Het verrassingsmenu viel alleen een klein beetje tegen qua hoeveelheden (alles ging schoon op) en variatie. Vooral het dessert was heel klein. Als je met meerdere personen bent kun je volgens mij beter allemaal wat anders bestellen en de gerechten delen, dan ben je uiteindelijk goedkoper uit.
Leunenserik L.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
de goede recensies maakte ons wat argwanend. maar we kunnen niet anders stellen dan dat dit echt een goed restaurant is. De Afgaanse keuken is ook voor kinderen werkelijk verrukkelijk. Darya is een gezellige plek met een vriendelijke en verzorgde bediening waar men zelfs nog kraanwater wil schenken. de kwaliteit is echt goed. kortom een aanrader!!!
harmen H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Weer fantastisch gegeten in mijn favoriete restaurant. Normaal gesproken komen wij hier alleen om een bijzonder moment te vieren, maar dit keer werden we toch getrokken door het bord dat buiten stond met het verrassingsmenu. Allemaal heerlijke gerechten die aan tafel werden gebracht. Het personeel ontvangt je zeer hartelijk en persoonlijk. Goede bediening en goed advies over welke wijn het beste bij het hoofdgerecht zou passen. Perfect.
mia P.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij dit bijzonder sfeervolle restaurant. Er zijn genoeg verschillende gerechten zowel vlees als vegetarisch. Als voorgerecht de Dahl soep en Belani kateljoe en wat was dit heeerlijk zeg. Het hoofdgerecht bestond uit een mix van kebab(heerlijk gekruide stukjes vlees) en bruine rijst met rozijntjes en worteltjes. Mijn vriendin had dezelfde rijst, maar dan met dahl erbij. Wat ik geweldig vond is dat bij alle hoofdgerechten ook nog eens spinazie en aubergine wordt geserveerd(jummie) . Ik vind spinazie normaal gesproken niet lekker, maar dit vond ik erg smakelijk. Ik heb zelfs om het recept gevraagd!:) Wij hebben extra Nanbrood besteld. Heerlijk bij het eten. De bediening vonden wij erg vriendelijk en behulpzaam. Darya is voor ons een toppertje!
sabine S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ontzettend heerlijk gegeten! Een leuk familiebedrijf met heel vriendelijke dochters papa staat in de keuken. Vergelijkbaar met Indiaas eten en toch anders heerlijk mals vlees en lekkere kruiden. Leuke aankleding van het restaurant kortom genoten!
Abdal K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker eten, echt top! Ik wilde mijn schoonfamillie eens laten zien wat lekker Afghaans eten is! Goed gelukt, Trots op mijn vaderland!
Sergio V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Afgelopen weekend hebben ik en mijn vriendin besloten om naar een Afghaans restaurant te gaan. Op advies van kennissen zijn wij naar restaurant Darya gegaan. We werden warm ontvangen en het eten is heerlijk!! We konden de warmte tussen het personeel aardig voelen. Een geweldige ervaring! Ik zeg doen!
Bart M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Mijn vrouw.. je kent het wel.. (zeuren) ongelofelijke dame. Ik eet niks anders dan wat ik ken! Eindelijk had ze de slag gewonnen, ben ik met mes en vork op die kip birjani afgegaan.. Ik keek mijn vrouw aan en het licht ging branden. Mijn vrouw kan niet koken.. natuurlijk vertelde ik haar dat haar eten beter is. (Echt niet te pruimen in globale mannen taal) haha, zij blij ik blij. Elke keer als ze met haar prakje stampot komt zeg ik tegen mijzelf. 'Bart denk kip birjani' en dan begin ik spontaan te huilen. Ze kan echt niet koken...
Arjan P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Deze Afghaanse keuken is zeer de moeite waard. Geurig, kruidig, divers. Niet scherp. De gerechten lijken aan de dure kant, maar de kwaliteit, verscheidenheid en hoeveelheid zijn prima in orde. Na drie gangen en verschillende drankjes kwam een zeer prettige rekening. De bediening is ronduit fantastisch. Doen! En vergeet niet ook Afghaanse thee te bestellen
Diana W.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
We waren al eens in Bussum geweest te eten en dit keer kwamen we met vrienden eten bij Darya. Onze vrienden vonden het net als ons het eten heerlijk. Alles lekker mals gekruid niet te veel niet te weinig, heerlijke groenten/vlees gerechten. Lekker mals kebab. De sfeer in het restaurant was ook zeer aangenaam. De bediening was zeer vriendelijk. Een echte aanrader! Wij komen snel weer terug!