Restaurant Darya

9,1
9,2
Spareribje .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Onlangs bij Darya geweest. Wat een lieve ontvangst en wat een heerlijke smaken en gerechten. Het was een ware verrassing. We wisten niet wat we ervan moesten verwachten, maar het echt heerlijk. Daarbij de hartelijke bediening en adviezen maakten het plaatje compleet. We gaan gauw weer terug. Een ware aanvulling in het (volle) Hilversumse restaurantgebeuren!!
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Heel erg lekker gegeten, en prima service. Het verrassingsmenu viel alleen een klein beetje tegen qua hoeveelheden (alles ging schoon op) en variatie. Vooral het dessert was heel klein. Als je met meerdere personen bent kun je volgens mij beter allemaal wat anders bestellen en de gerechten delen, dan ben je uiteindelijk goedkoper uit.
Leunenserik L.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
de goede recensies maakte ons wat argwanend. maar we kunnen niet anders stellen dan dat dit echt een goed restaurant is. De Afgaanse keuken is ook voor kinderen werkelijk verrukkelijk. Darya is een gezellige plek met een vriendelijke en verzorgde bediening waar men zelfs nog kraanwater wil schenken. de kwaliteit is echt goed. kortom een aanrader!!!
harmen H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Weer fantastisch gegeten in mijn favoriete restaurant. Normaal gesproken komen wij hier alleen om een bijzonder moment te vieren, maar dit keer werden we toch getrokken door het bord dat buiten stond met het verrassingsmenu. Allemaal heerlijke gerechten die aan tafel werden gebracht. Het personeel ontvangt je zeer hartelijk en persoonlijk. Goede bediening en goed advies over welke wijn het beste bij het hoofdgerecht zou passen. Perfect.
mia P.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij dit bijzonder sfeervolle restaurant. Er zijn genoeg verschillende gerechten zowel vlees als vegetarisch. Als voorgerecht de Dahl soep en Belani kateljoe en wat was dit heeerlijk zeg. Het hoofdgerecht bestond uit een mix van kebab(heerlijk gekruide stukjes vlees) en bruine rijst met rozijntjes en worteltjes. Mijn vriendin had dezelfde rijst, maar dan met dahl erbij. Wat ik geweldig vond is dat bij alle hoofdgerechten ook nog eens spinazie en aubergine wordt geserveerd(jummie) . Ik vind spinazie normaal gesproken niet lekker, maar dit vond ik erg smakelijk. Ik heb zelfs om het recept gevraagd!:) Wij hebben extra Nanbrood besteld. Heerlijk bij het eten. De bediening vonden wij erg vriendelijk en behulpzaam. Darya is voor ons een toppertje!
sabine S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ontzettend heerlijk gegeten! Een leuk familiebedrijf met heel vriendelijke dochters papa staat in de keuken. Vergelijkbaar met Indiaas eten en toch anders heerlijk mals vlees en lekkere kruiden. Leuke aankleding van het restaurant kortom genoten!
Abdal K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker eten, echt top! Ik wilde mijn schoonfamillie eens laten zien wat lekker Afghaans eten is! Goed gelukt, Trots op mijn vaderland!
Sergio V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Afgelopen weekend hebben ik en mijn vriendin besloten om naar een Afghaans restaurant te gaan. Op advies van kennissen zijn wij naar restaurant Darya gegaan. We werden warm ontvangen en het eten is heerlijk!! We konden de warmte tussen het personeel aardig voelen. Een geweldige ervaring! Ik zeg doen!
Bart M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Mijn vrouw.. je kent het wel.. (zeuren) ongelofelijke dame. Ik eet niks anders dan wat ik ken! Eindelijk had ze de slag gewonnen, ben ik met mes en vork op die kip birjani afgegaan.. Ik keek mijn vrouw aan en het licht ging branden. Mijn vrouw kan niet koken.. natuurlijk vertelde ik haar dat haar eten beter is. (Echt niet te pruimen in globale mannen taal) haha, zij blij ik blij. Elke keer als ze met haar prakje stampot komt zeg ik tegen mijzelf. 'Bart denk kip birjani' en dan begin ik spontaan te huilen. Ze kan echt niet koken...
Arjan P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Deze Afghaanse keuken is zeer de moeite waard. Geurig, kruidig, divers. Niet scherp. De gerechten lijken aan de dure kant, maar de kwaliteit, verscheidenheid en hoeveelheid zijn prima in orde. Na drie gangen en verschillende drankjes kwam een zeer prettige rekening. De bediening is ronduit fantastisch. Doen! En vergeet niet ook Afghaanse thee te bestellen
Nadine B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Wij hadden beloofd een recensie te schrijven en daar is die dan... Wij zijn hier met vrienden geweest die al eens eerder zijn geweest. Het restaurant was erg sfeervol ingericht. De bediening was ook vriendelijk en behulpzaam. Zij hadden ons aangeraden om de thee met gember te proberen en die was ook echt verrukkelijk. Het eten was heeeeerlijk! We kregen verschillende soorten hapjes op tafel en ik vond ze allemaal lekker. Zeker voor herhaling vatbaar!
Diana W.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
We waren al eens in Bussum geweest te eten en dit keer kwamen we met vrienden eten bij Darya. Onze vrienden vonden het net als ons het eten heerlijk. Alles lekker mals gekruid niet te veel niet te weinig, heerlijke groenten/vlees gerechten. Lekker mals kebab. De sfeer in het restaurant was ook zeer aangenaam. De bediening was zeer vriendelijk. Een echte aanrader! Wij komen snel weer terug!
ML L.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We zijn hier voor de tweede keer geweest en hebben weer heerlijk gegeten. Vorige keer het verrassingsmenu (erg lekker), deze keer hebben we gewoon van de kaart gekozen en viel ook alles weer in de smaak. De Afghaanse keuken is in Nederland niet erg bekend. Ons advies: probeer het een keer uit en ontdek de heerlijke smaken.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Echt heerlijk gegeten! Ik kende de Afghaanse keuken niet. Zoveel onbekende maar heerlijke smaken. Veel kruiden en met liefde klaargemaakt. De bediening is erg aardig en enthousiast. Ik kom er zeker nog eens terug. En ook nog eens heel betaalbaar.
Hass S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Ik zet normaal nooit een recensie maar dit keer kon ik het niet laten. Super gegeten, heerlijke Afghaanse gerechten, mantoe echt een aanrader! Lieve serveersters kortom zeker voor herhaling vatbaar!!!!
Mirnavandriel .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Wij zijn afgelopen vrijdag met twee goede vrienden bij Darya geweest. De vrienden waren aanvankelijk sceptisch omdat er niet veel tafels bezet waren terwijl andere naburige restaurant uitpuilden.
Wát een goede keuze hebben we gemaakt! De bediening is helemaal geweldig. Leuke, spontane meiden.
En dan het eten! Dit is echt een top restaurant!. Eén groot avontuur, die geuren, die smaak! Wij zijn voor het verrassingsmenu gegaan.
Ik wil iedereen aanraden hierheen te gaan. Een dikke tien!
Fiona H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Super lekker gegeten bij Darya! Prachtig ingericht restaurant, subtiel verlicht, bijzonder vriendelijke staff (prachtige dames ook!) en heerlijk eten. Kregen lekker meteen vooraf Afghaans brood met lekkere yoghurtdip. Verschillende smaken van mild tot pittig en heel verrassende combinaties. Porties zijn echt heel groot! Maar vooral; echt lekker eten, drinken en genieten. Absoluut een aanrader!
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Ontzettend leuke avond gehad bij Darya! Het verrassingsmenu is een aanrader, elk gerechtje wat op tafel kwam was verrukkelijk! We waren totaal nog niet bekend met de Afghaanse keuken, maar dit is zeker niet de laatste keer dat we hier heen gaan. De bediening was super vriendelijk en goed! Ik heb al veel restaurants in Hilversum uitgeprobeerd, maar deze komt zeker in de top 5 van lievelings restaurants!
ML L.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Super lekker gegeten bij Darya. We hebben het verrassingsmenu genomen, wat een prima keuze was. We hebben eerder Afghaans gegeten bij andere restaurants (er zijn er maar een handje vol in NL) en ook deze keer was het heerlijk. Het is in NL een onbekende keuken en waarschijnlijk maakt onbekend (nog) onbemind. Zoek je een leuke plek om lekker te eten in Hilversum of omgeving, doe Darya een maak kennis met de Afghaanse keuken!
Pisces82 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijk gegeten en super lieve en goede bediening! Wij waren hier met een groep van 10 mensen voor een verjaardag. Vanaf het reserveren waren ze heel vriendelijk en goed wat betreft contact. Iedereen heeft heerlijk gegeten. Ik zou dit restaurant zeker aanraden.