Restaurant D-Thais

Havenstraat 38 1211 KM Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant D-Thais

From sticks to duck

From small satay sticks to a whole duck, 4 pieces of shrimps or spicy soups. Here you can eat the most delicious Thai food! D-Thais is situated in a cozy area of Hilversum, a great spot for the real Thai fan!

Meer informatie over restaurant Restaurant D-Thais

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 17.00 t/m zondag 22.00 uur

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant D-Thais

Diana M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Heerlijk gegeten bij D-Thais! Prima service!
Heleen B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Verse producten en goed gekruid, precies goed. Voor herhaling vatbaar.
philip W.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Prima! Mooie gerechten. Kruidig, pittig, smaakvol. Niet heel verrassend maar gewoon lekker!!
jet W.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Simpele eetgelegenheid met goed thais eten. Ik had geen WoW moment, maar het was gewoon lekker. De kinderen vonden het heerlijk.
Pierre H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Lekker Thais eten. Net zoals in Thailand de smaken die je krijgt, doen denken aan ons bezoek aan Thailand. Lekkere pittige curry en erg aardige bediening. Alleen van de decor waren we niet zo te spreken.
j.boeschoten .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Goed restaurant, lekker Thais eten en gezellige sfeer. Alleen beetje vreemd dat er een opzichter zit aan de bar.. Goed restaurant, lekker Thais eten en gezellige sfeer. Alleen beetje vreemd dat er een opzichter zit aan de bar.. (staat dubbel omdat iens vind dat ik 120 tekens moet plaatsen)
Suja C.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Klein en knus restaurantje in Thaise sfeer ingericht. Van het huis kroepoek met sambal, waarvan de sambal erg goed smaakte. Vooraf pittige garnalensoep, heerlijk! Mijn tafelgenoot had een eendenloempia, was ook lekker. Daarna een gele kipcurry met ei, aardappel en ui. Ernaast een rode curry met rundvlees en groenten. Erg goed! Ik eet vaker bij Thaise restaurants en het smaakte precies zoals het hoorde. Porties wel iets aan de kleine kant. Bediening was snel en correct.
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Ik heb laatst thuis mijn verjaardag gevierd met afhaal van D-Thais en het was fantastisch! Het eten was heerlijk, goed warm en royaal. Echt een aanrader voor zowel thuis als in het restaurant.
cgve .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Heerlijk gegeten en vlotte vriendelijke bediening. Restaurant ziet er echt Thais uit. We komen hier beslist nog eens terug. Top!
Ewoud S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
We hebben met de AH-Restaurantactie dit Thais restaurant geprobeerd en waren verrast door de heerlijke geuren en smaken.
We hadden - tevergeefs - gehoopt uit het gehele aanbod een voor-, hoofd- en nagerecht te mogen kiezen, maar ook het beperkte actie-menu beloofde een heerlijke maaltijd. Omzetten naar vegetarisch voor een van de tafelgenoten was geen probleem.
Er worden eenvoudige, maar welsmakende huiswijnen geschonken door een uiterst vriendelijke bediening.
Een blik op de kaart naar wat er zoal te bestellen is, maakt ons voldoende nieuwsgierig om hier zeker binnenkort terug te komen.
virginiapintomasis .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Gevarieerd en smakkelijke gerechten; goede porties mooi gepresenteerd. De service was uitstkend: vriendelijk en attent op allerlei details om gasten een fijne avond te verzorgen.
Marjolein Z.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Zeer vriendelijke bediening, heerlijk eten. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Geen ellenlange wachttijden, zodat je geen trek meer hebt. Zeker een bezoek waard!
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Lekker eten. Vooraf mix van Thaise hapjes, hoofgerecht een lekker curry en nagerecht ijs met vruchten (niet bijzonder maar neem normaal bij de Thai ook geen nagerecht).
Goede vriendelijke bediening en een gezellige inrichting. Goede concurrent voor Chiang Mai.
Voor herhaling vatbaar!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Fijn Thais restaurant waar we voor de eerste keer kwamen. We gingen voor de AH restaurant actie. Dit bestond uit een drie gangen menu met 2 keuzes per voor-, hoofd en nagerecht. Het ijs met fruit veel tegen. De overige gerechten waren heerlijk.
Het restaurant loopt goed, om 19.00 uur was het vol. Ondanks de drukte was de bediening zeer vriendelijk en kwamen de gerechten vlot op tafel.
Erika C.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Heerlijk gegeten! Een van de betere Thais waar ik ooit gegeten heb (en dat zijn er meer dan 15). Kouseband, thaise basilicum en aubergines, gebruik van de oorspronkelijke ingredïenten, zoals het hoort. Personeel heel vriendelijk en inrichting passend. Van half 7 tot half 11 heerlijk zitten tafelen.
mmsp .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Wij hebben er gegeten met een AH actie. Menu 23 euro. Partner had een soep helemaal naar zijn wens. Ik had de Thaise hapjes vooraf. Smakelijk. Het hoofdgerecht hetzelfde, een mildecurry. Misschien hadden we iets pittigers moeten kiezen. Dit was wat flauw. Dessert ijs met verse vruchten en banaan in kokos. Partner vond de banaan lekker. Mij beviel het ijs met de vruchten ook goed als afsluiting. Vriendelijke en hulpvaardige bediening.
Carolanijland C.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
De biediening was erg vriendelijk en goed,het eten was zeer lekke..wij hadden de warme toetje..kokosmelk banaan soep die vond ik persoonlijk iets er zoet(vandaar een 9) De inrichting is naruur
Ijk smaak...ik vind het wel leuk maar de kleur bruin is niet zo mijn smaak.
Het is wel gemoedelijk en de sfeer is erg leuk...door de bediening!
Zeker aan te bevelen!
Wouter T.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Heerlijk gegeten van een 3 gangen menu. We waren met zijn 6. 2 kregen een zalig aangepast vegetarisch menu. Het decor was sfeervol en huiselijk.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Leuk klein restaurantje met paar tafeltjes. Het AH menu was niet heel erg uitgebreid slechts enkele keuzes maar goed van smaak en voldoende. Het bedienend personeel was uiterst vriendelijk. Dessert was lekker. Warme kokosmelk met banaan. Klein minpuntje was dat we voor een kannetje water van slechts halve liter, kraanwater, € 1,50 moesten betalen. Verder heerlijk gegeten en relaxed genoten.