Restaurant D'n Aezel

Service6,3/10
Decor7,2/10
Thastealth . Fijnproever (9 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Twee keer in korte tijd bij D'n Aezel gegeten. Beide keren was op het eten helemaal niets aan te merken. Het eten is uitstekend en de frietjes komen van de frituur wat naast het restaurant ligt (=zelfde eigenaar) en zijn ook lekker. De bediening is nogal wisselvallig en inconsequent. Zo moesten wij bijvoorbeeld de eerste keer bijbetalen voor een portie frietjes, terwijl de 2e keer er een extra portie frietjes zelfs zonder vragen werd gebracht.
De prijs ligt wel erg hoog voor hetgene wat geboden word, buiten de speciale acties (social deal bijvoorbeeld) zou ik hier niet snel gaan eten.
Jeroen F. Gastronoom (26 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Het schrijven van een recensie is dit keer echt een dilemma. Het was afwisselend hoogstaand en afschuwelijk en dat maakt dus het dilemma. Was alles waardeloos dan zou het makkelijk zijn net zo als wanneer alles prima of op zijn minst goed zou zijn geweest. We hadden gereserveerd met twee koppels en gekozen voor het vier gangen menu. We waren er allemaal al eens eerder geweest en hadden daar (uiteraard) prettige herinneringen bij dus, dan verheug je je op een mooie culinair verantwoorde avond. Echter: Een grote fles spa blauw werd in een enorme koeler aan de tafel gebracht maar bij het openen merkte ik dat de dop los zat. Bij nadere beschouwing was ook duidelijk dat er beduidend meer water in zat dan in een fles die door spa wordt afgeleverd. De juffrouw gevraagd naar een gesloten fles om ook zeker te weten dat ik voor ruim zes euro geen kraanwater kreeg. Hierop antwoordde zij dat zij de fles reeds voor mij geopend had voor het serveren. Toen zij geconfronteerd was met het feit dat het afvullen slecht gedaan was omdat de fles tot de nok gevuld was, verexcuseerde zij zich en begreep mijn verontwaardiging. Er bleek ook geen nieuwe gesloten fles blauw in voorraad!!!! Toen de kaart: vijf voorgerechten waaronder twee soepen. Door mijn visallergie en hekel aan asperges bleef alleen een soepje over. De rest was of bijbetalen, of asperge of vis. Hier begint dus het volgende dilemma want ik wilde graag weten waarom ze een menu aanbieden als je voor het merendeel moet bijbetalen. Maak dan het menu gewoon duurder. Ik kon echter direct en zonder bijbetaling een voorgerecht van de kaart kiezen en dat werd een heerlijke carpaccio. De soep van mijn tafelgenoten (aspergesoep) was echter weer van erbarmelijke kwaliteit. Men had niet op een liter water gekeken (was misschien nog over van de fles spa blauw) en de asperges waren er waarschijnlijk langs of over heen gevlogen. Er zaten drie minieme stukjes in en de soep was overduidelijke aangelengd tot op een een zeer bedenkelijk niveau. Hierover gereclameerd en men zou het doorgeven aan de keuken. Dat is waarschijnlijk gebeurd? Keuze uit zeven hoofdgerechten waarvan er vier, ja meer dan de helft, tegen bijbetaling. Hier heb ik dus een hekel aan. Als ik een menu bestel wil ik daar ook van genieten voor de prijs van het menu en niet de "aezel" van het dorp zijn om met een veel hogere eindafrekening te worden opgezadeld. Waarschijnlijk werden we niet als meest inschikkelijk klanten gezien want inmiddels was het hele personeel, inclusief, de kok, al aan de tafel geweest en iedereen was even vriendelijk en voorkomend. Een jonge ober (in mijn ogen erg jong voor de horeca, maar daar kan een mens zich in vergissen) serveerde de gerechten uit vanaf het hoofd van de tafel dus over de eerste mensen heen met alle risico's van dien. Zeker met hete borden is dit niet handig. Omdat we toch al aan het klagen waren de tip toch maar gegeven om te serveren zoals het hoort van achter de gasten uit. Awel: Het hoofdgerecht: Hoewel we twee keer bijbetaald hebben was dit weer prima. Echt lekker eten in goede hoeveelheid en ook de prijs zeker waard. De vierde gang, het nagerecht, had wederom weinig keus tenzij men weer bereid was om extra geld neer te leggen. we hebben gesmuld maar nogmaals dat had ik liever voor het oorspronkelijke bedrag gedaan. Ook als die duurder zou zijn geweest. Het is een goed restaurant met lekker eten maar door de vooromschreven acties doen ze zichzelf ernstig tekort. van snel verdiend geld word je niet rijk. Het water is schandalig en strafbaar. de rest levert dus op dat mensen die ook bereid zijn om meer te betalen niet meer terugkomen.
Bonarvik . 1e beoordeling (1 recensie) 4 /10
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Het eten stond niet in verhouding tot de prijs. Ik had de pasta naturel, met knoflook, enz. Was nog net te eten, knoflook en de kaas waren niet te proeven.
Keuze van de muziek hoort meer thuis in een cafetaria.
Al met al een teleurstellende avond. NIET voor herhaling vatbaar.
Graziella R. 1e beoordeling (1 recensie) 4,5 /10
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Afgelopen weekend met twee personen hier gegeten via een WOW-deal en gekozen voor het tapasmenu. Hetgeen erg teleurstellend was. Tapas mogen de naam tapas in dit restaurant niet dragen, het had dan ook weinig tot niets van doen met de welbekende Spaanse hapjes. Zo kregen we onder meer sperziebonen met satesaus voorgezet en kapotgekookte mie met gesmolten kaas erover. Smakeloos. Enige pluspunt van de avond was dat het jonge meisje dat ons bediende haar werk goed deed en zeer vriendelijk was. De kok kan echter beter ergens in de leer gaan. De keukenbrigade heeft nog veel te leren!
Ellen D. Bourgondiër (3 recensies) 3 /10
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
In een woord amateuristisch! Zowel bediening als het eten. Prijs / kwaliteit zeer slecht. Koude soep, rauwe bloedworst, konijn amper te vinden op t bord, koude hertenbiefstuk. En als je dan om een verrassingstoetje vraagt dan krijg je n bord met ijs in n coupe en n soort van niet te eten chocolade mousse, verre van origineel en creatief. En daar mag je dan ook de hoofdprijs voor betalen. Eens maar nooit meer
An1972 . Gastronoom (48 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Met social deal hier gegeten. 20 euro voor 5 gangen. Sfeer was gezellig, eenvoudige inrichting maar leuk. Eenvoudige stoeltjes, maar ze zaten lekker. Erg lekker gegeten. Service was prima. Kwaliteit ook, zeker voor die prijs. Kindje mocht zijn eigen ijsje gaan maken in de keuken. Geweldig!! Hij was er helemaal verguld mee en kreeg er nog een plastic leeuw bij ook!! Hij was helemaal gelukkig. Wij gaan hier zeker terug. De verhalen over slecht eten en dergelijke herken ik zeker niet. We hebben hier een leuke avond gehad en dat gaan we zeker nog eens overdoen!!
ChefGourmet . Bourgondiër (4 recensies) 3,3 /10
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Ten eerste hebben wij inmiddels wel geleerd van die zogenaamde bekende "wow deals". Het is ons tot nu toe driemaal erg tegen gevallen. Het klinkt ook allemaal te mooi om waar te zijn.

Welnu de recensie. Ik voel me een beetje beschaamd dat ik voor dit "restaurant" een cijfer moet geven. De naam eetcafé zou hier beter staan. Dit laat niet alleen de inrichting en ambiance ervaren maar zeker ook de kwaliteit van waren. Het enige pluspuntje vonden wij wel de gastvrouw. Een erg vriendelijke mevrouw. De ambiance was goedkoop en zeker niet zoals de website doet vermoeden. Complimenten voor de sitebouwers. Aan de vooravond werd het redelijk gezellig ervaren. Maar naarmate de gangen verstreken begonnen we ons steeds benauwder te voelen. Niet alleen dat de muziek veel te hard stond maar ook de kwaliteit van het eten droeg hier aan bij. Dit leert ons als gezonde proevers ook weer zien dat foto's erg misleidend kunnen zijn. Een zwaar minpunt is de afwasmachine in de nabijheid van de bar. Zodat je af en toe een warm vochtige onfrisse geur tegemoet kwam. Vinden wij echt niet kunnen.

Waar het uiteindelijk om gaat; het eten.
Daarvoor ga je de deur uit tenslotte.
Dit is ons zwaar tegengevallen. Zeker niet culinair te noemen zoals omschreven wordt!
Té veel vet, Té veel leek uit pakjes en blikjes te komen en leek niet vers dus, Té zoet. Erg goedkoop gewoon. Prijs/kwaliteit is dan ook zeer slecht. Verander de naam in eetcafe/frituur, pas de kwaliteit aan en iets meer toewijding dán pas mag je voor een 3 gangen menu de prijs tellen die er vermeld staat! Voor ons in elk geval nooit meer! Geen aanrader.
Femke K. 1e beoordeling (1 recensie) 5,3 /10
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Vriendelijke bediening.. Eten was slecht! Voorgerecht,stokbrood met olijven... Stokbrood droog en taai! Leek wel stokbrood van 3 dgn oud! Hoofdgerecht: schnitzel Hawaï met frietjes en salade. Schnitzel niks bijzonders,gewoon gefrituurd met ananas erop gepleurd en beetje kaas.. Frietjes waren lauw en zompig en de salade verlept!! Nooit meer naar d'n aezel! Maar de bediening uiterst vriendelijk en attend!
Peterwillems61 . Bourgondiër (2 recensies) 1,5 /10
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Gegeten bij dit restaurant, op aanraden van onze dochter. Via social deal voor onze verjaardagen een eentje kunnen regelen. Dachten gezellig en fijn. Wat van een koude kermis thuisgekomen, het is meer een veredelte frituur. Voorgerecht carpaccio was taai, de soep was lauw, bord was warmer als de soep, en dan het hoofdgerecht, droge vis en taaie biefstuk. Klap op de vuurpijl was toen ik de drank ging afrekenen. 5,25 euri voor een bodem wijn. Wat een verschrikkelijke afzetters. Een keer maar nooit meer.
An1972 . Gastronoom (48 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Gisteren met social deal gegeten bij D'n Aezel. 't Was even zoeken; we waren er nog nooit geweest.... Met bijbetaling voor wat luxere gerechtjes gekozen. We hadden een 5-gangenmenu. Het eten was goed; op de kok was niets aan te merken. Wat we kregen was zonder meer lekker. Maar qua service kon het beter. Het blonde meisje dat aan de tafel kwam bedienen was erg aardig. Zij kon er ook niets aan doen. Maar het waren die kleine dingen. Als je binnenkomt je vijf minuten laten staan voor je aangesproken wordt en zonder goede dag te zeggen. Geen lepel bij de soep geven. Geen bestek bij het hoofdgerecht gekregen. Hebben we ook naar moeten vragen. De frietjes vergeten bij het hoofdgerecht. (1 portie frietjes was inbegrepen.) Mijn man heeft er naar moeten gaan vragen en bovendien werden beide porties in rekening gebracht (maar ook uiteindelijk weer 1 ervan af getrokken). Waardoor de frietjes kwamen toen de rest van het eten al op was. Goed bedoeld allemaal, maar niet zo professioneel. Het eten was heel goed. Gaan we hier nog eens terug? Daar zijn we nog niet zeker van.
Marcolesil . Gastronoom (13 recensies) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
HIGH TEA bij d'n Aezel; in een woord; wat een teleurstelling; kennelijk weet men niet wat een high tea is; salades; koude pasteibakjes gevuld met een kipkerriesalade; koolsalade; gebakjes die uit de diepvries leken te komen, roerei dat een uur in een warmhoudbak geplaatst wordt; net als een vage massa met zalm en spinazie? nee; niet echt mijn 'cup of tea' erg teleurstellend geheel; niet voor herhaling vatbaar; en zal zeker niet aanbevelen hier een high tea te nuttigen.
Jbt13 . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2013
Wij hadden met 5 personen een 5 gangen diner van social deal. Heerlijk gegeten vooral de slapies en nijlbaarsfilet waren erg lekker. Bediening van Annet super goed en heel gezellig. Wij gaan er zeker nog eens eten.
Angela F. Gastronoom (36 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Met 7 personen waarvan 3 kinderen hier wezen eten. Voor de kids lag er al een kleurplaat met potloden klaar. (Chapeau!) Als voorgerecht de salade geitenkaas met spekjes en salades met vis besteld. Deze waren goed. Diverse hoofdgerechten waaronder de mix-grill (goed), de entrecote (goed), de varkenshaas met op verzoek een aangepaste saus (goed) en een salade geitenkaas als hoofdmaaltijd. (goed) De kinderen werden voorzien van de netjes opgemaakte kindermenu's. De bediening was vriendelijk, vroeg diverse keren of we nog wat wilden drinken en of het eten smaakte. De kinderen werden geattendeerd op de speelhoek met tv. We waren erg tevreden!
Antoinettas . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2013
Wij hadden het 3 gangen menu,het was voldoende,goed klaargemaakt,presentatie goed en lekker,alleen maakte de bediening een foutje met het dessert en zagen thuis dat we daar 1,95 voor bijbetaalt hadden,terwijl het niet onze schud was.
J85 . Gastronoom (10 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Ben hier een keer wezen eten. Eten is goed, varkenshaas was lekker mals en goed gedoseerd er omheen. alleen bediening mag ietsjes nauwkeuriger en oplettender en wil ik niet mee zeggen dat ze onvriendelijk waren, want waren gewoon aardig tegen klanten.
Raylus9 . 1e beoordeling (1 recensie) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
High Tea: 24,- euro p.p..
Aspergesoep, zonder een stukje asperge, erin te vinden!!
De totale high tea voldeed bij lange niet aan de verwachtingen van een HIGH TEA!.
Na afloop nog vier consumpties besteld en bij het afrekenen hiervan, euro 25 moeten betalen: de geweldige aspergesoep moest ook nog worden betaald: deze zat nog niet eens het bedrag van Euro 24!
Ons zien ze er nooit meer terug. Dan zou je een echte EZEL zijn!
Klumpke . 1e beoordeling (1 recensie) 1 /10
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Ook wij waren in D’n Aezel voor een High Tea, De 25.00 euro per persoon voor een high tea heeft zijn verwachtingen niet waar gemaakt. Uitleg zeer matig de bediening was niet vrolijk en geen oog voor de gast en geen mooi gedekte tafel wat je wel verwacht van een High Tea. De High Tea was echt niet lekker brood beetje uitgedroogd veel worst soorten en dat wat wel lekker was werd niet meer bijgevuld. Wij komen dan ook niet meer terug.
Goris122 . 1e beoordeling (1 recensie) 4,8 /10
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2013
Met een wow-deal een 3 gangen-diner.
Met het reserveren voor vier personen konden we alleen nog maar om half zeven terecht, om zeven uur kon niet alles zat vol?
Om half zeven waren wij er, we kregen een aangepaste menu-kaart met diverse keuzes. Om kwart voor zeven kregen wij het voorgerecht, na diverse drankjes te hebben genuttigd kregen we het hoofdgerecht om half negen (terwijl mensen die later binnen zijn gekoemen, verschillende tafeltjes het toetje als geserveerd kregen), toen we er iets van zeiden werd het lachend en met verbaasde blik gezegd echt waar dat wist ik niet, na het toetje hebben we nog koffie besteld daar lagen vier bonbons bij, we zeiden die bonbons zijn wel erg lekker daar zouden we nog wel een paar van willen hebben, de bediening keek je aan en liep weer snel weg. Gezien de lange wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht en de nodige consumpties die wij hebben verteerd hadden we toch wat meer service verwacht. Jammer, voor ons zeker reden om niet meer te gaan.
Notwithiens . Bourgondiër (2 recensies) 4 /10
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2013
Via een kortingssite een High Tea geboekt, 11 euro pp ipv 25 pp. Pas een uur na afgesproken tijd konden we aan tafel, gelukkig kregen we na een half uurtje wachten wel een drankje van het huis (betaald door het huis) aangeboden.

Ik kan over de high tea erg kort zijn: De kwaliteit was zeer middelmatig en er werd niet bijgevuld. We kregen kliekjes die over waren gebleven van de groep voor ons: de tafel waarop het eten werd gepresenteerd was rommelig, er lagen overal etensresten en de meeste bakken waren leeg. Rouwe bloedworst werd na verzoek toch wel gebakken, maar er werden slechts 3 schijfjes gebracht. Sommige personeelsleden deden ondanks weinig ervaring hun best om alles goed te laten lopen, maar afstemming met keuken personeel is ronduit slecht.
"Sorry we kunnen geen salade meer bijgeven want dan hebben we nix meer voor vanavond" is geen acceptabel antwoord...
De oplossing om dan een grote bak (herbakken) friet op tafel zetten is wat mij betreft ook een hele slechte...

Positief puntje: De goulashsoep was zeker niet verkeerd en goed gevuld, en sommige gerechten smaakten best redelijk, toch was het totaalplaatje erg zwak.

Al met al zéker niet het originele bedrag (25 euro) waard, voor 11 euro was het net op het randje.

Wat mij betreft heel veel ruimte tot verbetering, in de huidige vorm wat mij betreft een misser.

Copke . 1e beoordeling (1 recensie) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2013
Ik ben al meerdere keren geweest (high tea, 5-gangen diner) en het eten was lekker, op wat minpunten na: garnalen vergeten bij het hoofdgerecht. De geserveerde rosbief was te dik gesneden, waardoor je zeer taai vlees had, waar je heel lang op moest kauwen. De spoom was verrukkelijk. Bediening is absoluut niet klantvriendelijk. Bezoekers hadden de kaart verkeerd begrepen en ober lachte hen ter plekke uit. Daarna maakt hij hen nog eens belachelijk tegenover collega's achter de bar. Het laatste bezoek was een gepland 3-gangen-menu via Social Deal, medewerkster bood aan om de bon via D'n Aezel te kopen en niet via Social Deal, omdat dit voor hen voordeliger was, ze hadden al genoeg aan hun verdient. Dit hebben we dan ook gedaan. Het was helemaal vol op de vrijdagavond en bij aankomst kregen we de vraag of we het huisaperitief wilden, er werd niet gevraagd of we iets anders wilde drinken en er werd geen kaart aangeboden. Hierop hebben we ja geantwoord. Bij afrekenen bleken we voor de 3 aperitiefjes 18 euro te moeten betalen en de fles water die we besteld hadden bleek achteraf 6 euro te kosten (nog steeds geen drankenkaart gezien). Na afloop hebben we hen hierop aangesproken dat het misleidend was om een huisaperitief aan te bieden, waarna je deze achteraf zelf moet betalen. Antwoord: ik heb niet gezegd dat het aperitief van het huis was, want dan was het wel gratis geweest. Klant is dus niet koning, minjs inziens, hij had minimaal zijn excuses kunnen aanbieden hiervoor. Bij de vraag of andere mensen daar nog niet over geklaagd hadden was het antwoord nee. Na het voorbeeld hebben gegeven over het aanbieden van ouzo's bij de Griek (waar je ook niet voor hoeft te betalen), bleef het stil. Hier kom ik dus niet meer terug.