Restaurant d'Ald Wal

Meer informatie over restaurant Restaurant d'Ald Wal

Voordelig
Buma .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Zeer vriendelijke en correcte medewerkers, bij mooi weer is het een top lokatie, je zit er schitterend aan het water.
De bediening was vlot en alle gerechten voor-, hoofd- en nagerecht waren heerlijk.
Voor ons echt voor herhaling vatbaar, echt een aanrader.
GV80 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Was mooi weer dus lekker op het terras gezeten, echt super plek zo aan het water. Eten was lekker, de kalfsoester is een aanrader! Ook de prijs is prima.
Auke V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
spontane ontvangst. Enthousiaste dames in de bediening. Producten goede kwaliteit. varkenshaas en biefstuk hadden iets meer rosé gemogen maar waren gelukkig niet droog. Als dessert proeverij voor 2 personen. Tip; ook voor 2 personen proportioneren. 1 macarone delen is nog al lastig. Ook 2 bordjes erbij eet wat prettiger.
Sefanja .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Helemaal geweldig!!! Het eten was niet alleen heerlijk, maar ook een feest om naar te kijken. Zo mooi gepresenteerd. Bediening was zeer vriendelijk, persoonlijk en attent! Complimenten voor zowel bediening als de kok. Bedankt voor geslaagde avond!!
Anna-Louisa .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Alles was zeer geweldig, het eten zeer verfijnd. Daar kunnen ze in West- Nederland nog veel van leren. Wie goed en verfijnd wil eten moet hier zijn. Bediening zeer gastvrij en in voor een grapje.
Sita L.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Weer eens gegeten bij dit restaurant in eigen dorp. We waren blij verrast! We hadden een geitenkaassalade en een snitzel. De salade was prima, lekker veel kaas, olijven, rode ui, walnoten, tomaat en honing. Geserveerd met brood en kruidenboter. partner had de snitzel, met lekker gebakken aardappeltjes, rode kool bereidt met de benodigde ingredienten, witlof met ham en kaas en sla. Alles was heerlijk van smaak. Jammer dat er wat mindere ervaringen zijn, maar zo als wij hebben gegeten, is dit restaurant van harte aanbevolen!
Barbara K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Vanwege het slechte weer was het rustig op het water maar in de d'Ald Wal was het gezellig druk. Wel jammer van die grote groep drinkende dove - en luide - mannen achter ons. De bediening deed keihard haar best om alle tafels snel en vriendelijk te bedienen. De hamburger was lekker maar de quiche viel wat tegen, qua smaak en qua afmeting. De worteltjes waren veel te zoet.
Johnny66 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Tjonge, wat een ramp! Een leuk restaurant aan het water en daar blijft het wat mij betreft ook bij. Ga er niet eten want de service is hopeloos en eten koud. Vegetarisch gerecht teruggeven om te laten opwarmen en daarna was het weer niet goed. Met veel moeite het geld teruggekregen, begrijpen er echt helemaal niets van. Inderdaad, beter naar de buren.
Roselien V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Prachtige ligging, aan het water in het mooiste stukje van Heeg!
D'aldwal staat bij mij bekend als uitgaansgelegenheid, disco, eten deed uk vandaag voor het eerst.
Soep kwam volgens mij uit blik, bier leek 6 maanden over tijd met zeepsop in glas, geen excuses van de bendiening hier over... Conclusie, kom hier als je al een biertje op hebt, dan heb je nergens last van. Anders beter naar de buren, zelfde prijzen en goed eten.
Carolien D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Hele mooie plek met een heerlijk terras. Helaas veel te weinig personeel, waardoor de service behoorlijk slecht was. We hebben lang gewacht en het was lastig om de aandacht van personeel te trekken omdat ze de hele tijd keihard heen en weer rennen. Personeel was overigens wel heel vriendelijk!
Eten was bij ons aan tafel heel verschillend. Sommige gerechten waren prima, maar eigenlijk was al het vlees nog rood en zelfs koud aan de binnenkant (medium besteld). Het was nog niet gaar. Meerdere keren teruggestuurd, maar werd niet beter. Echt jammer!
Gijs P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Op een rustte vrijdagavond (vaarseizoen is voorbij) aangelegd naast d'Ald Wal om te overnachten.
Omdat het maar 10 meter lopen was, zijn we gaan eten bij d'Ald Wal.
Niks mis mee maar ook niet echt bijzonder. Het eten was redelijk tot goed. De gebakken mosselen waren prima en een ruim portie; de paling in het groen was redelijk; de paling was niet helemaal gaar en daarom moeilijk los te krijgen van de graat. De smaak was goed.
Bediening was vriendelijk maar wat ' groen', wel vol goede wil.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Overnachting in Heeg, dus op zoek naar een gezellige tent om te eten. Dit restaurant is prachtig aan het water gelegen en best druk. Eten was gewoon dik in orde voor een goede prijs. Ik bestelde een drieluiksalade met gerookte zalm, carpaccio en gerookte kip: wat een enorme schotel! Mijn partner nam gevulde crepes: ook erg lekker! Tafeltjes zijn wel wat op elkaar gezet, waardoor het van tafel gaan wat lastig ging. Toiletten zijn trouwens boven: niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Al met al prima gegeten voor een redelijke prijs.
Hanny B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2013
We hebben hier prima gegeten. Als voorgerecht is de Proeverij zeker aan te bevelen. Gerechten worden geserveerd met aardappeltjes, friet en saláde. Zeer vriendelijke en snelle bediening. Prima kwaliteit/prijs verhouding
Fiora B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2012
De bitterballen waren goed gefrituurd, maar de salade was met paar blaadjes groen gedecoreerd, en bestond vooral uit dressing. De nachos een kleffe bende. De ligging is fantastisch aan het water, maar ik zou een volgende keer uitsluitend drinken bestellen. Voor eten zoek ik een andere stek in Heeg.