Restaurant Croonenborgh

Kronenbergweg 19 5976 NV Kronenberg Nederland Kaart

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Croonenborgh

• : Wij beschikken over een eigen parkeerplaats.

Maandag: gesloten
Dinsdag: gesloten
Woensdag vanaf 11:00 uur tot sluit
Donderdag vanaf 11:00 uur tot sluit
Vrijdag vanaf 11:00 uur tot sluit
Zaterdag vanaf 11:00 uur tot sluit
Zondag vanaf 11:00 uur tot sluit

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Gratis parkeren , Huisdieren welkom , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4
9,5

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Croonenborgh

Miep V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Eten was heerlijk, leuke bediening echt een aanrader.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Prima restaurant Lekker/smakelijke gerechten Goede bediening
Arjen B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Verrassend menu, heerlijk gegeten, gastvrij onthaal.
Lia C.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt lieve mensen voor de voortreffelijke service.
Jochem S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Gisteren in Horst wezen MTB-en en op het terras neergestreken. Wat hebben wij lekker gegeten. Echt een pareltje. Komen zeker terug.
Martijn H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Wij hadden in de buurt gewandeled en via via gehoord over dit restaurant. Heerlijk gegeten! De gnocchi was zelfgemaakt en navraag was eigenlijk alles uit eigen keuken...
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Een aanrader! Een smaakexplosie! Gekookt met passie! Bediening top! Genoten, bedankt
M1988 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Wat een toprestaurant! We dineerden hier met een groep van 12 man. En alles was piekfijn in orde.

Toen ik merkte dat het eenvoudige voorgerecht van meloen met ham al zo speciaal, smaakvol en mooi was, wist ik dat het goed zou worden... Er volgde een zalige truffel-risotto (truffel wordt vers voor je neus geraspt, heel leuk!) en een geweldige entrecote als hoofdgerecht met asperges van de BBQ, wauw! Ik bestel nooit vlees, want ik ben niet zo'n carnivoor, maar ik ben blij dat ik dat hier wel heb gedaan! Elke hap van de entrecote was mooi. Zelfs het vanille-ijsje van mijn vriend was een feest, toch wel heel knap om zoiets simpels toch nog zoveel smaak te geven!

De service is hartelijk, warm en gezellig. Echte Limburgse gastvrijheid. En dat op zo'n groene, mooie locatie tussen de mysterieuze landschappen van het zuiden.

Het kaasplankje mocht wel iets specialer van mij. En het voorgerecht kwam wat laat. Maar dat is het enige minpuntje dat ik kon bedenken. Bezoek dit restaurant, je hebt een geweldige avond!
Eva H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten van het 4 gangen lente menu. Erg vriendelijke bediening en heerlijk eten. Heel erg genoten op het terras in de zon. Echt een aanrader.
Dorien S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heerlijk gegeten op een mooie locatie. Fijne service en heerlijke wijn.
foodwinelovers G.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Hartelijke en persoonlijke ontvangst , uitleg en toelichting op de gerechten waar je bij voorbaat al trek van krijgt.
menu van de Chef met bijpassende wijnen is een aanrader. kortom, we hebben genoten. Ton en Ilone.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
super leuk restaurant. toen wij er waren was het heel rustig, wellicht door de mei vakantie. super lekker gegeten.. veel is mogelijk. kei leuke gastheer!! zelfs mijn 10 jarige dochter wilde de wijn proeven zo mooi kon hij het vertellen (mocht natuurlijk niet). We gaan zeker nog een keer terug komen. echt een heel gezellig in heerlijke landelijke sferen leuk restaurant!
Margot P.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Ik heb genoten van deze avond. Het Lentekriebelmenu was verrassend. De service was gastvrij. Wij komen zeker weer een keer terug wanneer we in de buurt zijn. Top!
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Geweldig goede keuken. Echt een verrassing!!! Wij komen zeker terug.
Anja W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Leuke kaart, heerlijk gegeten (eend is een aanrader) en lekkere huiswijn. Meisjes in de bediening nog wat jong en onervaren maar zeer hartelijk.
Sjem M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Erg gezellig restaurant met heerlijk eten en goede service! Eigenaren Eline en Rik hebben ons erg in de watten gelegd. Je merkt echt dat ze ervan genieten om mensen een leuke avond te verzorgen. Het herfstmenu is een echte aanrader! De open haard zorgt voor gezellige sfeer tijdens de donkere maanden en de zelfgebrouwen limoncello maakte de avond goed af.
Pierre V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Kwamen langs tijdens een van onze wandelingen in de omgeving. Nieuwe uitbaters. Nieuw elan. De kok serveert zelfgemaakte specialiteiten met pure ingrediënten. Afgesloten met een huisgemaakte limoncello. Aangenaam verrast. Heerlijk gegeten!