Restaurant Crijns

Sniederslaan 121 5531 EK Bladel Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Crijns

Over sfeer valt niet te twisten

Liefhebbers van een warme en knusse ambiance zijn bij Restaurant Crijns aan het juiste adres. Authentieke houten balken sieren het restaurant en naast de sfeervolle open haard is het goed toeven met een kopje koffie of een borrel. Op mooie dagen schijnt het zonnetje door de geruite ramen naar binnen en de warme rode tegels op de vloer zorgen voor een extra stukje gezelligheid. En de kaart? Die laat niets te wensen over! Zeer de moeite waard om hier eens neer te strijken voor een heerlijk diner.

Meer informatie over restaurant Restaurant Crijns

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jeannette S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wimarg .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Uitstekend gedineerd in dit restaurant. Was een hernieuwd bezoek na onze vorige positieve ervaring. Jammer was de soms wat lange wachttijd, met name tussen tussengerecht en hoofdgerecht. Werd echter in ruime mate gecompenseerd door het zelf samenstellen van de kaasplank welke we als nagerecht hadden gekozen, voorafgegaan door een heldere uitleg van het ruime assortiment Nederlandse kazen waar je (onbeperkt) uit kunt kiezen! Compliment aan het personeel: vakkundig en beleefd.
MarinaBrabant .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Crijns is een avondje uit, hier eet jet (h)eerlijk en puur, goede uitleg van de gangen, vriendelijk personeel en een fijne ambiance.
Met stip mijn favoriete restaurant, dat kun je wel stellen al je zoals ik inmiddels 6 keer ben geweest en de zevende keer volgende maand weer in de planning staat. Crijns is voor mij een topper!
M.A.J S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Met vrienden afgelopen zaterdag gedineerd. Voortreffelijk. We hadden het 4 gangen diner, met een zeer aparte carpaccio, voortreffelijke risotto met heilbot, mooie runderfilet en de nederlandse kazen als dessert. Het wijnarragement was zeer goed afgestemd op de gerechten. Hierdoor ervaar je zeer mooie wijnen die je zelf niet zo snel zou pakken. Ook de bediening scoort hier zeer goed, van oberkelner tot chef, zeer symphatiek en met passie voor het vak en de gasten.
Harryschraven .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Leuk restaurant in mooie inrichting, redelijk knus. De bediening was goed, vriendelijk en attent. Leuke amuses en eten was goed en mooi opgediend. De kaart is niet overdreven uitgebreid dus indien niet alles je smaak is heb je een beperkte keuze. Ook in prijs is er weinig verschil, redelijk duur maar goede kwaliteit.
Nollie V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Super lekker gegeten. Vooraf ook nog amuse, broodje met lekkers. Heel mooi opgemaakte borden. En ook niet onbelangrijk heel vriendelijk en aardig personeel. Echt een aanrader.
Tbeerens .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We hebben erg lekker gegeten bij crijns. Gastvrije ontvangst, heel nette inrichting, zelfs keuze van tafel. Goede kwaliteit eten, als hoofdgerecht de runderlende gehad. Naderhand nog een uurtje koffiegedronken in de lounge-hoek bij de open haard, helemaal toppie. De volgende gelegenheid weer hier naartoe
Spronck .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Eten was prima, ontvangst goed. Wij vonden het erg rumoerig en wij vonden het erg koud, dat was niet prettig.
De bediening kon aardig uitleggen wat er aangeboden werd.
Jayjaydvl .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Etem wederom geweldig. Er werd rekening gehouden met onze wensen. Kaaskamer weer, voor ons het hoogtepunt met weer andere heerlijke Hollandse kazen. Jammer dat de tafel naast ons zo luidruchtig was. Wij hadden daardoor moeite om elkaar te verstaan terwijl we van de andere tafel geen last hebben gehad, maar Ja daar kan de restaurateur niets aan doen
Smetsol .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Gegeten met de AH actie. Bij binnenkomst werd ons verteld dat we konden bestellen wat we wilden. Gewoon a la carte of evt 3 gangen menu. Het wekte bij ons de indruk dat dit mogelijk was met de actie. 3 Gangen menu a la carte besteld, (2x hetzelfde) bleek bij het afrekenen dat alles volledig gerekend werd en aan het einde het 3 gangenmenu in mindering gebracht. Het zou fijn geweest zijn als van tevoren duidelijk verteld werd dat met de AH actie niet a la carte besteld kan worden. Nu waren we nog ver over de 100 euro uit met zijn tweeen kwijt. Het eten was wel heerlijk, alleen jammer dat je op het verkeerde been gezet wordt. Dat is toch een domper.
T D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
We bestelden het 3 gangen verrassingsmenu. Buiten de 3 gangen kregen we 3x een extra hapje geserveerd.
We hebben heerlijk gegeten met lekkere wijn, zeker voor herhaling vatbaar !
Schantie .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Je voelt je meteen thuis bij Crijns. Echt een hele leuke avond gehad met goede service en top eten echt alles was heerlijk. Echt een aanrader.
Johnkort .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Bij Crijns gaan eten met de AH actie, zeer tevreden. Zowel t eten als de bediening waren top. We hadden keus uit de gehele kaart, de enige voorwaarde was dat we kozen voor 3 gangen.
Bediening had ook verstand van zaken, alles werd duidelijk uitgelegd, rekening met wensen gehouden en netjes geserveerd.
Abdijtuinen .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Eten in de tuin, plezieriger kan niet. In alle opzichten een aanwinst voor De Kempen. Iedereen besteedt aandacht aan je, tot de baas toe! Een eenvoudige 3-gangen maaltijd is al een sensatie. Aanrader!
Irenede .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijke uitgebreide lunch ( mooi opgemaakte borden) gehad met deskundige uitleg bij wijnen en gerechten. De maigret canard was precies goed en de koffie met eigengemaakte bonbons maakte het etentje af. Crijns is zeker een aanrader en we zullen er vast vaker komen eten.
Will S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We hebben genoten van het heerlijke 3 gangen verrassingsmenu.
Ook de vegetarische variant was erg lekker. Alles in combinatie met een aangepast wijnarrangement. Bij elke gang kregen we uitleg over het gerecht en de bijpassende wijn van de vriendelijke bediening.
We zaten in de sfeervolle tuin met voor iedere tafel voldoende privacy.
Toen het wat frisser werd kregen we een dekentje aangeboden.
Al met al een fijne ontspannen avond met een meer dan prima prijs kwaliteitverhouding.
Wij komen zeker terug
Henkenmonique .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten in de prachtige tuin van Crijns. We hadden gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu met een bijpassend (bob) wijnarrangement. Zeer vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar!
Tante-Babs .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Nou, we hebben zoveel van die volle spaarkaarten van AH, dat we veel restaurants bezoeken die wij nog niet kennen, waaronder Crijns in Bladel.
Een verrassende plek, zo'n oude boerderij nu midden in een woonwijk. Maar toch zit je heel rustig en 'afgesloten' in de heerlijke, ruime tuin. Geen tafeltjes dicht op elkaar, maar alle privacy voor een goed gesprek met elkaar
Jonge mensen in de bediening, heel netjes en attent. Met ook 'verstand' van het eten en dat komt nog zelden voor. Een leuk, enthousiast team. Bij ons was alles op tijd, goede timing, correcte manieren van de bediening.
Het eten was echt heel goed. Mooie smaken, leuke combinaties en met zorg opgediend. Wel weer de ´ouderwetse´ nouvelle cuisine porties, hou daar dus rekening mee en lunch gerust eerst goed.
Ook de eigenaresse liep mee in de bediening. Zij heeft overdag gewoon een volledige baan en helpt in het restaurant als het druk is. Haar man Mark staat in de keuken en als je hem spreekt merk je direct aan hem dat hij dit vak, dit bedrijf met veel passie runt. Binnen een intiem restaurant, met een aparte ruimte voor een vergadering of andere bijeenkomst, een open kaaskamer en een leuke ´wijnkamer. De sfeer is rustig en ontspannen maar wel op niveau. Jammer dat er weer een ´korte broek met slippers´ aan een tafeltje zat. Ga dan naar de snackbar, maar zo niet naar een goed restaurant als Crijns.

Kortom, prima restaurant voor een goed en verzorgd diner met aardige mensen......
PS Tante Babs is zeker geen ´proever in spé....'
St.rensma .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Een pré is dat de eigenaar even een praatje kwam maken . Hij is enthousiast over zijn bedrijf en weet dit ook over te brengen ..
Het duurde even voor we ons eerste drankje konden bestellen . Het eten was zeer smakelijk , verrassend van structuur ..een genot de verschillende smaken op één bord..
Zeer aan te bevelen voor een avond vullend etentje ..
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het eten was werkelijk culinair. TOP. De bediening was uitermate vriendelijk en had tijd voor een praatje. Het was mooi weer en zaten in de gezellige tuin. Ook binnen zag het er sfeervol uit. Zeker een uitnodiging voor onze vrienden.