Restaurant Crijns

Sniederslaan 121 5531 EK Bladel Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Crijns

Over sfeer valt niet te twisten

Liefhebbers van een warme en knusse ambiance zijn bij Restaurant Crijns aan het juiste adres. Authentieke houten balken sieren het restaurant en naast de sfeervolle open haard is het goed toeven met een kopje koffie of een borrel. Op mooie dagen schijnt het zonnetje door de geruite ramen naar binnen en de warme rode tegels op de vloer zorgen voor een extra stukje gezelligheid. En de kaart? Die laat niets te wensen over! Zeer de moeite waard om hier eens neer te strijken voor een heerlijk diner.

Meer informatie over restaurant Restaurant Crijns

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk gegeten en volledig verrast door de gezellige ambiance, goede bediening en niveau van de keuken. We hadden het 6 gangen surprise menu, wat we zeker kunnen aanbevelen. Heerlijke kazen uit de kaaskamer. Wijn/spijs adviezen konden nog wat beter, maar hier wordt volop aan gewerkt. Aanrader!
p.mierlo25 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Na een heerlijke cocktail met vlierbloesemsiroop en gin werd gestart met een bitterbal van fazant...overheerlijk. Het menu was een aaneenschakeling van heerlijke, subtiele smaaksensatie. Top gegeten. NB we waren in het bezit van 2 AH bonnen maar dit maakte niks uit, geen speciaal menu hiervoor, we mochten kiezen van de kaart. We hebben nog iets te vieren dit jaar en we komen dus zeker terug.
GeMatst .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Prima restaurant, leuke aankleding en het 4-gangen verrassingsmenu was zeer goed. Al met al een hele leuke avond gehad bij Crijns.
Hubert C.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Iedere keer weer enthousiast over de sfeer, variatie en heerlijke smaken. Gemoedelijk en sfeervol restaurant met een gastvrij team.
De persoonlijke benadering en enthousiasme van chef kok dragen bjj aan een fantastisch avondje uit. Met recht een totaal beleving. Staat in onze favorieten lijst
Hubert C.
Eveline B.
Aanrader!
Heerlijk gegeten in een prachtig restaurant! Vooral van de kazen genoten.
Ik kom zeker nog een keertje terug.
Egi .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk 6-gangen verrassingsmenu gegeten. Had liever extra tussengerecht gehad, dan twee nagerechten. Kies daarom waarschijnlijk volgende keer voor 5 gangen. Vriendelijke bediening, goede sfeer en ambiance en prima prijs.
Lia D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijke culinaire avond beleefd, verzorgd door gepassioneerde vakmensen met kennis over wijnen, kazen en gerechten, in een prachtige authentieke boerderij. Een echte aanrader!
Jeanne R.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We zijn de hele avond verwend. Vriendelijk personeel. En dat alles met de restaurantactie van AH in de week vóór kerst. Voor iedereen aan te bevelen.
gerryb .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
heerlijk gegeten! kaasplankje is fantastisch, de eigenaar vertelt zeer gepassioneerd over alle nederlandse kazen. met een bijbehorende nederlandse port erbij was het helemaal compleet. Echt een aanrader
Daphne M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Gegeten met de Albert Heijn bonnen. Gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu a 42,- (2e nu gratis). Goede, lekkere gerechten (eend, heilbot, fazant, chocola). Bijpassend BOB wijnarrangement was ook goed. Mooie zaak ook om te zien. Helaas voor ons iets uit de richting anders kwamen we vaker.
Jeannette S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten en verwend. Zeker een aanrader! Het voorgerecht met coquille was het beste gerecht dat we in lange tijd hebben gegeten.
wimarg .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Uitstekend gedineerd in dit restaurant. Was een hernieuwd bezoek na onze vorige positieve ervaring. Jammer was de soms wat lange wachttijd, met name tussen tussengerecht en hoofdgerecht. Werd echter in ruime mate gecompenseerd door het zelf samenstellen van de kaasplank welke we als nagerecht hadden gekozen, voorafgegaan door een heldere uitleg van het ruime assortiment Nederlandse kazen waar je (onbeperkt) uit kunt kiezen! Compliment aan het personeel: vakkundig en beleefd.
MarinaBrabant .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Crijns is een avondje uit, hier eet jet (h)eerlijk en puur, goede uitleg van de gangen, vriendelijk personeel en een fijne ambiance.
Met stip mijn favoriete restaurant, dat kun je wel stellen al je zoals ik inmiddels 6 keer ben geweest en de zevende keer volgende maand weer in de planning staat. Crijns is voor mij een topper!
M.A.J S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Met vrienden afgelopen zaterdag gedineerd. Voortreffelijk. We hadden het 4 gangen diner, met een zeer aparte carpaccio, voortreffelijke risotto met heilbot, mooie runderfilet en de nederlandse kazen als dessert. Het wijnarragement was zeer goed afgestemd op de gerechten. Hierdoor ervaar je zeer mooie wijnen die je zelf niet zo snel zou pakken. Ook de bediening scoort hier zeer goed, van oberkelner tot chef, zeer symphatiek en met passie voor het vak en de gasten.
harryschraven .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Leuk restaurant in mooie inrichting, redelijk knus. De bediening was goed, vriendelijk en attent. Leuke amuses en eten was goed en mooi opgediend. De kaart is niet overdreven uitgebreid dus indien niet alles je smaak is heb je een beperkte keuze. Ook in prijs is er weinig verschil, redelijk duur maar goede kwaliteit.
Nollie V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Super lekker gegeten. Vooraf ook nog amuse, broodje met lekkers. Heel mooi opgemaakte borden. En ook niet onbelangrijk heel vriendelijk en aardig personeel. Echt een aanrader.
tbeerens .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We hebben erg lekker gegeten bij crijns. Gastvrije ontvangst, heel nette inrichting, zelfs keuze van tafel. Goede kwaliteit eten, als hoofdgerecht de runderlende gehad. Naderhand nog een uurtje koffiegedronken in de lounge-hoek bij de open haard, helemaal toppie. De volgende gelegenheid weer hier naartoe
spronck .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Eten was prima, ontvangst goed. Wij vonden het erg rumoerig en wij vonden het erg koud, dat was niet prettig.
De bediening kon aardig uitleggen wat er aangeboden werd.
jayjaydvl .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Etem wederom geweldig. Er werd rekening gehouden met onze wensen. Kaaskamer weer, voor ons het hoogtepunt met weer andere heerlijke Hollandse kazen. Jammer dat de tafel naast ons zo luidruchtig was. Wij hadden daardoor moeite om elkaar te verstaan terwijl we van de andere tafel geen last hebben gehad, maar Ja daar kan de restaurateur niets aan doen