Restaurant Crijns

Sniederslaan 121 5531 EK Bladel Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Crijns

Over sfeer valt niet te twisten

Liefhebbers van een warme en knusse ambiance zijn bij Restaurant Crijns aan het juiste adres. Authentieke houten balken sieren het restaurant en naast de sfeervolle open haard is het goed toeven met een kopje koffie of een borrel. Op mooie dagen schijnt het zonnetje door de geruite ramen naar binnen en de warme rode tegels op de vloer zorgen voor een extra stukje gezelligheid. En de kaart? Die laat niets te wensen over! Zeer de moeite waard om hier eens neer te strijken voor een heerlijk diner.

Meer informatie over restaurant Restaurant Crijns

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
Laurens V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Zeer verrast bij Restaurant Crijns. Alles klopt van a tot z. Begonnen met een drankje in het bargedeelte bij de openhaard met wat kleine lekkernijen en een verrassende amuse. Vervolgens aan tafel gegaan en genoten van een heerlijk 5-gangenmenu met wijnarrangement. Gerechten zijn mooi opgemaakt en de wijn spijs combinaties zijn helemaal kloppend! De chef en eigenaar spreekt met veel passie over de gerechten en over zijn restaurant. Nogmaals zeer verrast en komen zeker terug.
MMo M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Super uitleg over wijnkeuze bij gerechten. Heerlijke Chardonnay gedronken. Chappeau.hebben a la catre gegeten, hoofdgerecht ossenhaas. Lekker. Bij verlaten was er een persoonlijk afscheid met chefkok / eigenaar - leuk!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Een lange tijd geleden dat ik zo lekker heb gegeten! Prijs/ kwaliteit en het gastvrije ontvangst zijn perfect in balans. En de bediening zeer hartelijk, voor mij zeker een belangrijk puntje! Gerechten zijn mooi gepresenteerd en precies de goede hoeveelheid. Marc en Imke, jullie hebben een geweldig restaurant ( en team) en zeker een aanrader!! We komen gauw weer!
Cees_van_de_Ven .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten, mooie en speciale gerechten, waaronder ganzenlever en oesters. Echt super.
1 opmerking, het was nogal frisjes in het restaurant.
hovensbax .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gewoon geweldig alleen jammer van de geweldige uitleg en dan vindt je ergens wat groente verstopt die mogen voor mij wat meer aanwezig zijn. De kaas als afsluiter is ook gewoon super. De sfeer in het restaurant de bediening echt een dikke pluim. Alleen de wijn was de ene keer n bodem en de volgende een gewoon goed gevuld glas, neem een vaste maat, in duitsland en oostenrijk is dat gewoon aangegeven en duidelijk.
Dessingp .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het eten is van uitstekende kwaliteit, het prijspeil ligt wat aan de hoge kant.
Menukeuze is beperkt, maar beslist niet onvoldoende
Bediening is vriendelijk
Kaas assortiment als nagerecht is en blijft een tractatie
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk gegeten en volledig verrast door de gezellige ambiance, goede bediening en niveau van de keuken. We hadden het 6 gangen surprise menu, wat we zeker kunnen aanbevelen. Heerlijke kazen uit de kaaskamer. Wijn/spijs adviezen konden nog wat beter, maar hier wordt volop aan gewerkt. Aanrader!
p.mierlo25 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Na een heerlijke cocktail met vlierbloesemsiroop en gin werd gestart met een bitterbal van fazant...overheerlijk. Het menu was een aaneenschakeling van heerlijke, subtiele smaaksensatie. Top gegeten. NB we waren in het bezit van 2 AH bonnen maar dit maakte niks uit, geen speciaal menu hiervoor, we mochten kiezen van de kaart. We hebben nog iets te vieren dit jaar en we komen dus zeker terug.
GeMatst .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Prima restaurant, leuke aankleding en het 4-gangen verrassingsmenu was zeer goed. Al met al een hele leuke avond gehad bij Crijns.
Hubert C.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Iedere keer weer enthousiast over de sfeer, variatie en heerlijke smaken. Gemoedelijk en sfeervol restaurant met een gastvrij team.
De persoonlijke benadering en enthousiasme van chef kok dragen bjj aan een fantastisch avondje uit. Met recht een totaal beleving. Staat in onze favorieten lijst
Hubert C.
Eveline B.
Aanrader!
Heerlijk gegeten in een prachtig restaurant! Vooral van de kazen genoten.
Ik kom zeker nog een keertje terug.
Egi .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk 6-gangen verrassingsmenu gegeten. Had liever extra tussengerecht gehad, dan twee nagerechten. Kies daarom waarschijnlijk volgende keer voor 5 gangen. Vriendelijke bediening, goede sfeer en ambiance en prima prijs.
Lia D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijke culinaire avond beleefd, verzorgd door gepassioneerde vakmensen met kennis over wijnen, kazen en gerechten, in een prachtige authentieke boerderij. Een echte aanrader!
Jeanne R.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We zijn de hele avond verwend. Vriendelijk personeel. En dat alles met de restaurantactie van AH in de week vóór kerst. Voor iedereen aan te bevelen.
gerryb .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
heerlijk gegeten! kaasplankje is fantastisch, de eigenaar vertelt zeer gepassioneerd over alle nederlandse kazen. met een bijbehorende nederlandse port erbij was het helemaal compleet. Echt een aanrader
Daphne M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Gegeten met de Albert Heijn bonnen. Gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu a 42,- (2e nu gratis). Goede, lekkere gerechten (eend, heilbot, fazant, chocola). Bijpassend BOB wijnarrangement was ook goed. Mooie zaak ook om te zien. Helaas voor ons iets uit de richting anders kwamen we vaker.
Jeannette S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten en verwend. Zeker een aanrader! Het voorgerecht met coquille was het beste gerecht dat we in lange tijd hebben gegeten.
wimarg .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Uitstekend gedineerd in dit restaurant. Was een hernieuwd bezoek na onze vorige positieve ervaring. Jammer was de soms wat lange wachttijd, met name tussen tussengerecht en hoofdgerecht. Werd echter in ruime mate gecompenseerd door het zelf samenstellen van de kaasplank welke we als nagerecht hadden gekozen, voorafgegaan door een heldere uitleg van het ruime assortiment Nederlandse kazen waar je (onbeperkt) uit kunt kiezen! Compliment aan het personeel: vakkundig en beleefd.
MarinaBrabant .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Crijns is een avondje uit, hier eet jet (h)eerlijk en puur, goede uitleg van de gangen, vriendelijk personeel en een fijne ambiance.
Met stip mijn favoriete restaurant, dat kun je wel stellen al je zoals ik inmiddels 6 keer ben geweest en de zevende keer volgende maand weer in de planning staat. Crijns is voor mij een topper!