Restaurant Crijns

Sniederslaan 121 5531 EK Bladel Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Crijns

Over sfeer valt niet te twisten

Liefhebbers van een warme en knusse ambiance zijn bij Restaurant Crijns aan het juiste adres. Authentieke houten balken sieren het restaurant en naast de sfeervolle open haard is het goed toeven met een kopje koffie of een borrel. Op mooie dagen schijnt het zonnetje door de geruite ramen naar binnen en de warme rode tegels op de vloer zorgen voor een extra stukje gezelligheid. En de kaart? Die laat niets te wensen over! Zeer de moeite waard om hier eens neer te strijken voor een heerlijk diner.

Meer informatie over restaurant Restaurant Crijns

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Crijns

Pieter P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Erg genoten van een 5-gangen surprisemenu waarbij het totaalplaatje kloppend was. Hoog niveau van het eten, en daarbij een vriendelijke bediening met verstand van zaken. Overal is over nagedacht. Complimenten.
Frans A.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
vriendelijke bediening. Diner gangen waren wat tijd betreft goed op elkaar afgestemd. Heerlijk gegeten.
Felizs S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Fantastisch gegeten.
Top bediening. Erg vriendelijk.
Goede sommelier.
Geweldige kok.
Mooie entourage.
Geweldige plek om naar terug te gaan.
Het " totaalplaatje " klopt.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Super enthousiaste chefkok!
Ema N.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Mijn vriend en ik komen uit Alkmaar en waren met kind en moeder (van mij) naar Centre Parcs. Wij mochten er even uit, oma bleef met kind. We hadden er zin in! Crijns viel op vanwege sfeerfoto's, menuprijs en kaart. We konden gelukkig terecht. Super, want we hebben echt een goede avond gehad. Vijf gangen gegeten (hij, ik had er zes). Minpuntje was dat het tussen een van de gangen ineens heel lang duurde, maar de vriendelijke bediening (Ellen!) maakte van dat probleem geen probleem. Pluspunten: Eigen parkeerplaats, mooie plek, mooi interieur, goede prijs kwaliteit verhouding, heerlijk eten en fijne bediening. Aanrader dus!
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Deze week is het bij Crijns de Kreeften 5-daagse en daar hebben wij heerlijk van genoten! Alle gerechten waren zoals altijd weer top en de bijpassende wijntjes maakten het helemaal compleet zodat we weer hebben zitten genieten en met een voldaan gevoel naar huis zijn gegaan. Marc en zijn team hebben hun best weer gedaan!
Michèle T.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We hadden een vier-gangen menu genomen waar zeker veel moeite in is gestoken! Na het menu zit je niet te vol, maar heb je echt genoeg gegeten. Elk gerecht wordt met geduld uitgelegd en extra wensen worden altijd uitgevoerd. Met de persoon die in ons gezelschap geen vlees eet, hebben ze ook rekening gehouden. Haar menu was net zo lekker als de mijne! Van makreel tot macaron en van zwaardvis tot diamanthaas, elk gerecht had zijn eigen ster ingrediënt!

Een avondvullende ervaring waar je nog vaak aan terug denkt!
A.G K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Op 27 augustus hebben wij onze gouden bruiloft gevierd bij Crijns. Het eten de bediening en de ambiance waren in een woord voortreffelijk.
Het verrassingsmenu was prima en niet teveel, zodat we voldaan van tafel gingen. De bijpassende wijnen waren met zorg uitgekozen. Het bedienend personeel was zeer gastvrij en voorkomend en werden door onze kleinkinderen "zo vriendelijk" gevonden.
Het heeft ons een onvergetelijke dag bezorgd en op onze gasten een onuitwisbare indruk achtergelaten.
We hadden het ons niet beter kunnen wensen. Een echte aanrader!
peter462 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wederom heeft restaurant Crijns uit Bladel haar beste culinaire beentje voortgezet. Wij genoten tijdens een zwoele zomeravond van een 4 gangen verrassingsmenu met aangepaste wijnen. Verse tonijn, perfect gegaarde makreel, super malse diamanthaas en een exclusieve kaasplank vormden de sleutel tot weer een perfecte avond. Het prima afgestemde wijnarrangement zorgde voor de finishing touch. En de sublieme keukenbrigade, de enthousiaste bediening en de deskundige sommelier mogen ook zeker vermeld worden. Chapeau. Groeten Petra en Peter Smetsers uit Bladel
Michèle T.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017

Een avondvullende ervaring waar je nog vaak aan terug denkt!
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wat een heerlijke avond gehad bij Crijns! Verassingsmenu was top, wijn pairing idem. Zeer attente en kundige bediening, vergeet aan het eind niet je persoonlijke kaasplank samen te stellen met de chef! Aanrader als je in de buurt bent, vergeet niet te reserveren....
Hugo M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Zeer gastvrij en enthousiast verwelkomt! Heerlijk gegeten in een fijne ambiance, voor herhaling vatbaar én een aanrader!
peter462 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Zaterdag 29 juli vierden wij met 65 familieleden en vrienden ons zilveren huwelijksfeest bij restaurant Crijns uit Bladel. We hadden het hele restaurant tot onze beschikking. In overleg met de gepassioneerde uitbater en top chefkok Marc Crijns hadden we voor een 7 gangen walking dinner gekozen. Het waren stuk voor stuk oogstrelende kleine gerechten die veel smaak hadden en perfect waren bereid. Koudgerookte gevulde zalmcannelloni, lamspastrami, scampi's, tongrolletjes, diamanthaas, exclusieve kazen met een glaasje eigen blend port en als dessert aardbeien Romanoff passeerden de revue. Wat een smaaksensaties. Voor de vegetarische gasten werden ook mooie smaakvolle gerechten uitgeserveerd. Omdat het een prachtige zomeravond was, konden we gebruik maken van de schitterende tuin. Het restaurant heeft qua inrichting ook een ware metamorfose ondergaan en ziet er prachtig uit met behoud van fraaie authentieke bouwelementen. Gastvrouw Imke Wind, de keukenbrigade en de bediening waren gemotiveerd, professioneel en klantvriendelijk. Je wordt bij Crijns als gast echt in de watten gelegd en je voelt je daar thuis. Kwaliteit en gastvrijheid gaan hand in hand bij dit voortreffelijke restaurant uit Bladel. Wij hebben een unieke avond beleefd, die 100 procent aan onze verwachtingen voldeed.
Fam. Smetsers uit Bladel
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Zeer verrast bij Restaurant Crijns. Alles klopt van a tot z. Begonnen met een drankje in het bargedeelte bij de openhaard met wat kleine lekkernijen en een verrassende amuse. Vervolgens aan tafel gegaan en genoten van een heerlijk 5-gangenmenu met wijnarrangement. Gerechten zijn mooi opgemaakt en de wijn spijs combinaties zijn helemaal kloppend! De chef en eigenaar spreekt met veel passie over de gerechten en over zijn restaurant. Nogmaals zeer verrast en komen zeker terug.
MMo M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Super uitleg over wijnkeuze bij gerechten. Heerlijke Chardonnay gedronken. Chappeau.hebben a la catre gegeten, hoofdgerecht ossenhaas. Lekker. Bij verlaten was er een persoonlijk afscheid met chefkok / eigenaar - leuk!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Een lange tijd geleden dat ik zo lekker heb gegeten! Prijs/ kwaliteit en het gastvrije ontvangst zijn perfect in balans. En de bediening zeer hartelijk, voor mij zeker een belangrijk puntje! Gerechten zijn mooi gepresenteerd en precies de goede hoeveelheid. Marc en Imke, jullie hebben een geweldig restaurant ( en team) en zeker een aanrader!! We komen gauw weer!
Cees_van_de_Ven .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten, mooie en speciale gerechten, waaronder ganzenlever en oesters. Echt super.
1 opmerking, het was nogal frisjes in het restaurant.
hovensbax H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gewoon geweldig alleen jammer van de geweldige uitleg en dan vindt je ergens wat groente verstopt die mogen voor mij wat meer aanwezig zijn. De kaas als afsluiter is ook gewoon super. De sfeer in het restaurant de bediening echt een dikke pluim. Alleen de wijn was de ene keer n bodem en de volgende een gewoon goed gevuld glas, neem een vaste maat, in duitsland en oostenrijk is dat gewoon aangegeven en duidelijk.
Dessingp .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het eten is van uitstekende kwaliteit, het prijspeil ligt wat aan de hoge kant.
Menukeuze is beperkt, maar beslist niet onvoldoende
Bediening is vriendelijk
Kaas assortiment als nagerecht is en blijft een tractatie
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk gegeten en volledig verrast door de gezellige ambiance, goede bediening en niveau van de keuken. We hadden het 6 gangen surprise menu, wat we zeker kunnen aanbevelen. Heerlijke kazen uit de kaaskamer. Wijn/spijs adviezen konden nog wat beter, maar hier wordt volop aan gewerkt. Aanrader!