Restaurant Crijns

Sniederslaan 121 5531 EK Bladel Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Crijns

Over sfeer valt niet te twisten

Liefhebbers van een warme en knusse ambiance zijn bij Restaurant Crijns aan het juiste adres. Authentieke houten balken sieren het restaurant en naast de sfeervolle open haard is het goed toeven met een kopje koffie of een borrel. Op mooie dagen schijnt het zonnetje door de geruite ramen naar binnen en de warme rode tegels op de vloer zorgen voor een extra stukje gezelligheid. En de kaart? Die laat niets te wensen over! Zeer de moeite waard om hier eens neer te strijken voor een heerlijk diner.

Meer informatie over restaurant Restaurant Crijns

9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Crijns

Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We hebben een fijne gezellige avond gehad. We kozen allemaal voor het 5 gangen verassingsmenu en vonden het allemaal erg lekker. Als ik dan toch een puntje van kritiek mag geven is het dat het voor ons iets te lang duurde tussen de gangen in. We zijn in totaal 4 uur binnen geweest wat we wat lang vonden. Verder was het een prima ervaring.
Riet D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Heerlijk 6 gangen verrassing menu in een super leuke locatie met tuin terras. De kaasplank meer dan 30 stuks met bijna alle mooie Nederlandse producten is zeker een aanrader met uitleg van Marc Crijns en natuurlijk een glaasje Crijns port erbij. Vriendelijke bediening goede sfeer en ambiance. Wat hebben we genoten Fam Damen Budel.
Gerri W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Genoten in de prachtige tuin van een 4 gangen verrassingsmenu menu met bijpassend wijnarragement. Vriendelijke ontvangst, attente bediening en super gastvrouw. We sloten af met een bezoek aan de kaaskamer waar we met hulp van Marc Crijns een voortreffelijk kaasplankje samenstelden. Waarbij we natuurlijk een glaasje Crijns port dronken.
Dit restaurant is de moeite waard on een stukje voor om te rijden!
Simonne D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Voor de eerste maal gegeten bij Crijns in Bladel. Lekkere gerechten, leuk terras, gezellige sfeer. Heerlijke wijnen gedronken die perfect pasten bij de verschillende gangen. Klein verbeterpuntje : iets serveren bij de koffie (koekje én wat zeker niet mag ontbreken, een chocolaatje).
Margreet H.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Heerlijk geluncht in de tuin, voortreffelijk 2 gangen menu, lekker wijntje erbij.
Bediening zeer correct en vriendelijk, erg leuk dat de eigenaar/ kok zelf ook even aan tafel komt om een praatje te maken.
Top tent
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Schitterend ingericht restaurant, leuke kaasafdeling/inrichting, prima ontvangst door de gastvrouw en tijdens eten werden de gerechten en wijnen kort, bondig en met veel enthousiasme uitgelegd door maître/sommelier.
Jenne C.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Voor de eerste keer hier gaan eten na aanraden van kennissen en zeker geen teleurstelling, van begin tot het einde goed bediend en ze stonden steeds klaar. Van het leuke aperitief tot het dessert goed genoten en we gaan hier zeker vaker komen eten.
Tonnie S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Het was een heerlijk,nieuw voorjaarsmenu . Zeer goed en smaakvol bereid.
Harald V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk a la carte gegeten
Mooie inrichting
Leuke gastvrouw
Wij hebben een topavond gehad
Ineke F.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Met vrienden in Crijns gegeten op 10 maart. Prima ontvangst, 'rustige'plek, zoals we vooraf hadden gevraagd. Fijn: geen muziek! Prettige ambiance.
Smaak van de gerechten (gamba's, coquilles, ossenhaas, kalfszwezerik) en de wijze van opdienen heel goed!
Tip: er standaard wat garnituur bij geven? Gebakken aardappeltjes, frietjes, groente.
Het geserveerde brood was overigens voortreffelijk!
De bediening was prima. Geen poespas.

Kortom, een restaurant dat we iedereen kunnen aanbevelen!
Niels S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Eten wordt weer echt een beleving bij Crijns. Met name de kaas en de verhalen achter de kazen zijn verbluffend. Bijzonder vriendelijk personeel dat weet wat ze serveren.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
koffie erg duur zeker als je een paar bonbons erbij wilt en geen frites inbegrepen bij menu.
dat noem een tekortkoming de gerechten waren verder wel lekker.
Carin D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
wij komen regelmatig bij Crijns en worden nooit teleurgesteld. Ook deze avond was weer fenomenaal. Heerlijke gerechten en wijnen die er perfect bij aansloten.
Het kaasplankje is altijd weer een genot. Ontzettend veel keus!
Absoluut de moeite waard om naartoe te gaan.
Pieter P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Erg genoten van een 5-gangen surprisemenu waarbij het totaalplaatje kloppend was. Hoog niveau van het eten, en daarbij een vriendelijke bediening met verstand van zaken. Overal is over nagedacht. Complimenten.
Frans A.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
vriendelijke bediening. Diner gangen waren wat tijd betreft goed op elkaar afgestemd. Heerlijk gegeten.
Felizs S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Fantastisch gegeten.
Top bediening. Erg vriendelijk.
Goede sommelier.
Geweldige kok.
Mooie entourage.
Geweldige plek om naar terug te gaan.
Het " totaalplaatje " klopt.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Super enthousiaste chefkok!
Ema N.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Mijn vriend en ik komen uit Alkmaar en waren met kind en moeder (van mij) naar Centre Parcs. Wij mochten er even uit, oma bleef met kind. We hadden er zin in! Crijns viel op vanwege sfeerfoto's, menuprijs en kaart. We konden gelukkig terecht. Super, want we hebben echt een goede avond gehad. Vijf gangen gegeten (hij, ik had er zes). Minpuntje was dat het tussen een van de gangen ineens heel lang duurde, maar de vriendelijke bediening (Ellen!) maakte van dat probleem geen probleem. Pluspunten: Eigen parkeerplaats, mooie plek, mooi interieur, goede prijs kwaliteit verhouding, heerlijk eten en fijne bediening. Aanrader dus!
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Deze week is het bij Crijns de Kreeften 5-daagse en daar hebben wij heerlijk van genoten! Alle gerechten waren zoals altijd weer top en de bijpassende wijntjes maakten het helemaal compleet zodat we weer hebben zitten genieten en met een voldaan gevoel naar huis zijn gegaan. Marc en zijn team hebben hun best weer gedaan!
A.G K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Op 27 augustus hebben wij onze gouden bruiloft gevierd bij Crijns. Het eten de bediening en de ambiance waren in een woord voortreffelijk.
Het verrassingsmenu was prima en niet teveel, zodat we voldaan van tafel gingen. De bijpassende wijnen waren met zorg uitgekozen. Het bedienend personeel was zeer gastvrij en voorkomend en werden door onze kleinkinderen "zo vriendelijk" gevonden.
Het heeft ons een onvergetelijke dag bezorgd en op onze gasten een onuitwisbare indruk achtergelaten.
We hadden het ons niet beter kunnen wensen. Een echte aanrader!