Restaurant Corhoen

Markt 18 9401 GT Assen Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Corhoen

Ambachtelijk en met respect bereid

Cor Klevering, eigenaar van restaurant Corhoen, serveert alleen ambachtelijk bereide gerechten. Met biologische ingrediënten in zijn gerechten en opvallende kunstwerken aan de muur viert hij het leven. Jij bent van harte welkom op dit feestje. Nodig je familie, vrienden of collega’s uit en kom genieten van een eerlijke lunch of diner. Elke eerste zondag van de maand kun je er terecht voor een wijnproeverij met aansluitend een viergangendiner.

Meer informatie over restaurant Restaurant Corhoen

Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 - 21:30
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Chef kok Cor maakt heerlijke en eerlijke gerechten. Mooi op het bord, maar zonder overbodige opsmuk. Een gezellige ambiance en een overzichtelijke wijnkaart met goede, maar vriendelijk geprijsde wijnen, maken het geheel compleet. Kortom, bij de Corhoen is het genieten met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Arend C.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Super lekker gegeten met AH actie. Hoofdgerecht met schelvis was heerlijk. Toetjes ook!
Puntjes van aandacht: wachttijd is echt te lang. Verder zou ik sneller vragen of men een nieuw drankje wenst. Je wilt toch wat verdienen lijkt me?
Roderik R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Met de AH-actie naar de Corhoen geweest. We hadden om 19.30u gereserveerd en hadden pas om 20.45u ons voorgerecht. En de rest kwam er minder dan vlot achteraan. Wel heel jammer! Ook mogen voor mijn eetlust de porties echt royaler. Veel eten is iets maar met een te lege maag de deur uit is niet meer van deze tijd.
Gerjon D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
- duurde erg lang (elke gang)
- tafels staan dicht op elkaar
- bediening was slecht
- slechts twee rode wijnen die niet bij het eten pasten
- we kregen niet uitgelegd wat op ons bord lag
- voor deze prijs mag je echt meer verwachten
Mw. H. V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Druk bezocht wij hebben wild gegeten waar de logeltjes er nog in zaten maar dat hoort bij wild werd ons verteld. De bediening was goed en het eten ook. Tussen voorgerecht en hoofd maaltijd moest je wel erg lang wachten. Het is wel aan te bevelen.
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten, menu goed afgestemd op het seizoen met fazant en haas. Dessert ook lekker, met diverse proeverijen. Vlotte bediening.
Mar.visscher .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hebben een heel gezellig diner gehad. Aardige bediening, plaats mochten we uitkiezen. Jammer dat het dames toilet niet op slot kon.
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten, zeer persoonlijke bediening, leuk eigentijds restaurant, heerlijk eten en extra aandacht voor het dessert. Een zeer aan te bevelen plek om lekker en rustig te eten.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
We hebben met de AH actie gegeten en hadden dus een beperkte kaart. Ondanks dat super lekker gegeten. Gezellige zaak en erg prettige bediening. Heerlijk toetje!! We komen zeker terug!
Marieanne D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Wij hebben heerlijk genoten van ons etentje bij Corhoen in Assen waar wij via de AH actie mee in aanraking zijn gekomen. De sfeervolle inrichting met Franstalige muziek bracht mij in vakantiestemming en het eten voldeed aan de verwachtingen. Elke met zorg samengestelde gang hebben wij genoten en wij komen graag eens terug!
Nel N.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Omdat onze keuken verbouwd wordt gebruik gemaakt van de AH spaarkaarten. maar bij Corhoen heerlijk gegeten.
Het was boven verwachting. Heerlijke salade vooraf en visfilet als hoofd gerecht.
Hansdukker .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Met vrienden gezellig aan ronde tafel gegeten met eerlijk en gevarieerd menu. Ondanks dat door ziekte slechts een bediende was.
Hetty C.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
We hebben gezellig en echt heerlijk gegeten bij restaurant Corhoen. Vlees (eend), vis, alles was goed. Tafeltje voor vier in de hoek. Ongestoord kunnen praten. Bediening was vriendelijk. De wijnkaart biedt genoeg keuze. Fijnplekje in Assen. Aanwinst.
Het enige minpuntje was de lange wachttijd voordat het voorgerecht werd geserveerd. Daarna liep alles vlot door.
We komen terug CORhoen.
LaCocque .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Eindelijk weer eens een echt mooie eetervaring. Heerlijk eten en prachtig opgediend. Dit is waarvoor ik naar een restaurant ga: net even meer bijzonder qua smaak en vooral qua uiterlijk dan ik thuis voor elkaar krijg. De waard & kok zelf maakte het met zijn persoonlijke aandacht helemaal af. Klasse!
Ps AH menu op niveau uitgevoerd!
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wat een leuk originele gastvrije restuarant. Heerlijk gegeten, leuke sfeer. Ruime menu keuze,
Toetjes super lekker! Inrichting sfeervol en geef je dat huiselijke gevoel. Echt TOP!
Vheek .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Weer heerlijk en gezellig gegeten!
De huiswijnen van prima kwaliteit en zeer betaalbaar, mooie gerechten.
Ook het vegetarische aanbod is heerlijk
G.A.M. K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Een knus restaurant met prettige bediening en prima gerechten. Het nagerecht spande de kroon en was heerlijk en erg uitgebreid!!
JohannaMariaCornelia .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We hadden het "AH" menu. Daarbij hoorden geen groenten of frites, deze konden tegen extra betaling besteld worden. Dat vonden we ongepast en ook jammer omdat alles werkelijk prima was. We hebben heerlijk gegeten, ook de witte wijn was bijzonder lekker. Bediening was correct en vriendelijk.
Gerron .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Lekker gegeten met de AH actie. Mooie gerechten en goed van smaak.
Door de AH kaart was het menu ietwat beperkt maar de gerechten en de bereiding ervan gaven een goed beeld van het restaurant.
Zeer attente bediening komen hier zeker terug.
Eddy K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Heerlijk gegeten met als klap op de vuurpeil een heerlijke dessert variatie. Prettige bediening en sfeer.