Restaurant Corhoen

Markt 18 9401 GT Assen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Corhoen

Ambachtelijk en met respect bereid

Cor Klevering, eigenaar van restaurant Corhoen, serveert alleen ambachtelijk bereide gerechten. Met biologische ingrediënten in zijn gerechten en opvallende kunstwerken aan de muur viert hij het leven. Jij bent van harte welkom op dit feestje. Nodig je familie, vrienden of collega’s uit en kom genieten van een eerlijke lunch of diner. Elke eerste zondag van de maand kun je er terecht voor een wijnproeverij met aansluitend een viergangendiner.

Meer informatie over restaurant Restaurant Corhoen

Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 - 21:30
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jan1710 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Quinten V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
wij werden meteen met erg goede service ontvangen. Het eten was ontzettend lekker en de gastheer voelde onze wensen goed aan. Tot in de late uurtjes gezeten.

+10
Jeanette J.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Lekker gegeten en moii op tijd klaar voor de schouwburg. Vriendelijke bediening.
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Het was weer heerlijk eten vanavond. Goede maar ook huiselijk bediening. Gezellig en voor herhaling vatbaar.
Bianca N.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij restaurant Corhoen! Als voorgerecht hadden we allebei de visproeverij van zalm, heilbot en makreel. Als hoofdgerecht kozen we voor de ossehaas. Deze was heerlijk mals. Als nagerecht koos mijn man voor het kaasdessert. Ik nam zelf een kopje thee. Het was een goede sfeer.
Serana V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Vrijdag 03/02/2017 om 17 .20 gebeld , werd niet opgenomen. Na kwartier weer gebeld,weer niet. Toen via Iens geboekt en dat lukte. Bij binnen komst 10 min wachten tot er iemand aan tafel kwam, het beek dus dat deze meneer totaal alleen in de bediening stond.3/4 gangen menu werd heel snel verteld. Kon alleen per tafel besteld worden. Heel apart, restricties! 1 wilde wat anders dus dit ging niet door voor de 3 die dit wel wilde. Bediening 1 pers. had het zo druk dat we uiteindelijk 1 keer drankjes konden bestellen. Volle tafels van gasten die al weg waren. Hoofdgerecht was goed, maar als je luxe uiteten gaat voor 45 euro verwacht je geen bord met patat midden op tafel die je ook nog moet betalen. We hebben de fles water die al op tafel stond maar open gemaakt omdat de meneer in de bediening gewoon niet meer langs kwam. En redelijk Dorst hadden, ja hoor deze stond ook op de rekening.
Al met al een deceptie, je moet je als eigenaar schamen dat je zulke prijzen vraagt en totaal geen beleving geeft. Nooit meer!
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het eten was heerlijk, de wijn ook. De bediening was vriendelijk en had kennis van zaken. De sfeer vonden we erg gezellig, maar de tafels zouden iets verder uit elkaar mogen. Het was teleurstellend dat je een meergangenmenu niet vegetarisch kon bestellen. Dat past niet meer in deze tijd. Op de kaart kun je als voor- en hoofdgerecht kiezen uit één vegetarisch gerecht. Dat nodigt niet uit om vaker te komen eten. Maar dat wat ik kreeg, was erg lekker.
Roeffie .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Afgelopen zaterdag hebben we met z'n zessen prima gegeten. Voor de AH-actie was er een menukeuze waarbij we konden kiezen uit drie voor- en hoofdgerechten. Er was voor elk wat wils: vlees, vis en vegetarisch. We hadden uit elke categorie iets gekozen en alles smaakte heel goed. Leuke afsluiter was het dessertbuffet waarvan je zelf kon kiezen. Kortom, een prima keuze waar we zeker nog een keer naar toe zullen gaan!
53anneke53 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Bij Corhoen eten is altijd goed en gezellig. Prima kwaliteit en bediening. Zeker de moeite waard. Komen hier zeker terug.
Famassen .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Had een lauwwarme gevogelte salade vooraf die prima smaakte vond het wel erg weinig. Verder een ribeye met duxelles van paddestoelen en hollandaise saus deze sloeg de plank wat mis vond ik. De duxelles bestond uit veel groenten en bijna geen paddestoelen en was erg zout. Verder was de hollandaise saus geheel over het vlees gesmeerd?? en een beetje afgegrild. Resultaat een dikke plak totaal niet luchtige en friszure hollandaise. Vlees was wel mooi gegaard en mals.
franktenhave .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We waren hier voor de eerste keer, erg mooi restaurant.
Was lekker druk, werden netjes geholpen, ook met de ah actie.
Het eten was goed, precies naar verwachting.
Mijn man had zeebaars en ik runderstooflapje met knolselderij, heerlijk.
Vooral de toetjes trolly is een succes .
Ik zou zeggen ga zo door , wij komen zeker terug maar dan met onze kinderen.
riaengelskruize .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het eten was erg lekker, maar de porties waren niet erg royaal. De smaak was uitstekend.Toilet was boven, maar keurig netjes. Tafeltjes waren erg klein. De tafels waren ook erg dicht op elkaar geplaatst. Dessert was een proeverij.
Elk onderdeel was erg lekker behalve de honing taart. De porties waren te klein om goed te kunnen proeven behalve de chocolademousse. Die was verrukkelijk en qua portie precies goed. Bediening was goed en vlot. Uitleg duidelijk. Locaties was mooi in het centrum met uitzicht op de vaart.
lrc.smale .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het was fijn dat je een keuze had in de 3 gangen die geserveerd werden. Deze waren erg lekker klaar gemaakt. We zijn ook naar andere restaurants geweest met de Ah actie en wij vinden Corhoen zeker de beste qua prijs kwaliteit verhouding. De gerechten van Corhoen viel bij ons meer in de smaak. We waren met z'n vieren en hebben alle gerechten besteld, behalve de vegetarische gerechten. De vis en runder gerecht was erg goed, maar vooral de trolley dessert was geweldig!

Bedankt en we komen zeker terug!
henkprins1 P.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Zowel voorgerecht als hoofdgerecht waren zeer goed. Het vlees mals en om te zuigen. De vis heerlijk op de huid gebakken.
Corhoen is een intiem restaurant met een persoonlijke bediening.
Mera W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
In het verleden lang gewacht op een reservering in het restaurant.Voortreflijk gegeten,alleen jammer,dat de rode wijn erg koud was!Aardigebediening!
MWagenaar .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De 3-gangen menu was heerlijk en goed geproportioneerd. Een uitblinker was de desserttrolley en er waren 5 desserts gepresenteerd. We hebben van alles wat geproefd en het was heerlijk. De service moet beter, want de eigenaar en de ober hadden geen overzicht van de tafels en wie nog geserveerd moesten worden.
mworkel1 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Hartelijke ontvangst door eigenaar, sfeervolle inrichting, prachtige gerechten. Leuk dat men flexibel is door dessert van menu op verzoek te vervangen door kaasplankje. Op mooie locatie in Assen, naast P-garage.
Gert M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Beperkte keuze met de spaarkaart van Albert Heijn, maar wel heerlijk gegeten! Al was de verder fantastische schelvis een beetje te zout.
Diana L.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Met de AH actie kennis gemaakt met dit restaurant in het centrum van Assen. De gastheer was attent en had een goed gevoel voor humor. De gerechten waren met zorg bereid en de porties waren goed. Op een doordeweekse woensdagavond zat het restaurant helemaal vol al zal dat ongetwijfeld te maken hebben met de AH actie. Het smaakt naar meer en we zullen buiten de AH actie terugkeren om de kaart verder te leren kennen. Een aanrader!
martin Z.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Er stond een vervagende chef in de keuken (Cor was vrij) die ons een uitsteken 4 gangenmenu met een aantal niet direkt voor de hand liggende gerechten. We begonnen met een ceviche, daarna jacobsmosselen (uitstekend gegaard) met een schaalldiersaus en gnochi. als hoofd hadden we fazant (boutje en borst)met zuurkool.
Enkel de bediening liet het wat afweten het restaurant was vol met slechts een iemand in de bediening met 3 dagen ervaring, dan kun je ook niet anders verwachten dan dat er zaken worden vergeten zoals water op tafel en drankjes, ik zie dit meer als de verantwoordeljkheid van de eigenaar dan van de bediening zelf.