Restaurant Corhoen

Markt 18 9401 GT Assen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Corhoen

Ambachtelijk en met respect bereid

Cor Klevering, eigenaar van restaurant Corhoen, serveert alleen ambachtelijk bereide gerechten. Met biologische ingrediënten in zijn gerechten en opvallende kunstwerken aan de muur viert hij het leven. Jij bent van harte welkom op dit feestje. Nodig je familie, vrienden of collega’s uit en kom genieten van een eerlijke lunch of diner. Elke eerste zondag van de maand kun je er terecht voor een wijnproeverij met aansluitend een viergangendiner.

Meer informatie over restaurant Restaurant Corhoen

Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 - 21:30
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
martin Z.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Er stond een vervagende chef in de keuken (Cor was vrij) die ons een uitsteken 4 gangenmenu met een aantal niet direkt voor de hand liggende gerechten. We begonnen met een ceviche, daarna jacobsmosselen (uitstekend gegaard) met een schaalldiersaus en gnochi. als hoofd hadden we fazant (boutje en borst)met zuurkool.
Enkel de bediening liet het wat afweten het restaurant was vol met slechts een iemand in de bediening met 3 dagen ervaring, dan kun je ook niet anders verwachten dan dat er zaken worden vergeten zoals water op tafel en drankjes, ik zie dit meer als de verantwoordeljkheid van de eigenaar dan van de bediening zelf.
rcb.de.zeeuw .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Locatie en inrichting is dik voorelkaar, onderhoud laat te wensen over, nogal wat spinnenweb langs de muren en rond de verlichting. Keuze op de menukaart vind ik nogal matig en ook van de porties waren klein. Ben gewend dat een drie gangen diner compleet is, maar hier moeten de aardappels en groenten apart worden bij besteld terwijl de prijs (33 €) anders doet vermoeden.
Meindert K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Dit was ons derde bezoek aan restaurant Corhoen. Deze keer samen en de voorgaande keren met vrienden. Steeds gebruikmakend van de AH-actie. Wij zijn onder de indruk hoe de keuken in samenspel met de bediening drie keer een verschillend heerlijk driegangenmenu wist te bereiden. De sfeer is ontspannen. De bediening plezierig en attent. Kortom drie keer een feestje!!
Lidwien K.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Sfeervol, gezellig, kwaliteit eten goed en zag er goed uit, bediening gastvrij, alleen 1 persoon netjes gekleed zoals het hoort en ander persoon in z'n kloffie, zo leek het.
Ik kom zeker terug
PMG V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Perfecte gastheer/gastvrouw. Mooi puur eten.
Jammer van die beroerde akoestiek. We konden elkaar nauwelijks verstaan...
famvanhal .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Verrassend mooie smaakcombinaties, fantastisch lekker gegeten. Omlijst met heerlijke wijnen en vriendelijke bediening was het een echt feestje. Dus we komen zeker terug!
Lucy en Lex uit Dwingeloo,.
Jeanette J.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de Albert Heijn actie. Een driegangenkeuzemenu. Gevarieerd en smakelijk. Plezierige gastheer en dames! Alles mooi op tijd omdat we naar de schouwburg gingen.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
We hebben er heerlijk gegeten in een erg gezellige omgeving. De menukaart geeft voldoende keuze en de met name de fazant met zuurkool was voortreffelijk.
Chrisjen .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
We hebben met 4'personen gegeten, het AH menu. Het viel op dat er ruime keus was voor dit menu.
Ik voelde me niet anders behandeld dan wanneer ik er eet zonder deze actie. Prima dus.
Eten was lekker, mijn vis hoofd gerecht heerlijk , de fazant en puree viel bij een van de groep wat tegen.
Corhoen een mooie lekkere aanwinst voor Assen.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Chef kok Cor maakt heerlijke en eerlijke gerechten. Mooi op het bord, maar zonder overbodige opsmuk. Een gezellige ambiance en een overzichtelijke wijnkaart met goede, maar vriendelijk geprijsde wijnen, maken het geheel compleet. Kortom, bij de Corhoen is het genieten met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
arend C.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Super lekker gegeten met AH actie. Hoofdgerecht met schelvis was heerlijk. Toetjes ook!
Puntjes van aandacht: wachttijd is echt te lang. Verder zou ik sneller vragen of men een nieuw drankje wenst. Je wilt toch wat verdienen lijkt me?
Roderik R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Met de AH-actie naar de Corhoen geweest. We hadden om 19.30u gereserveerd en hadden pas om 20.45u ons voorgerecht. En de rest kwam er minder dan vlot achteraan. Wel heel jammer! Ook mogen voor mijn eetlust de porties echt royaler. Veel eten is iets maar met een te lege maag de deur uit is niet meer van deze tijd.
Gerjon D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
- duurde erg lang (elke gang)
- tafels staan dicht op elkaar
- bediening was slecht
- slechts twee rode wijnen die niet bij het eten pasten
- we kregen niet uitgelegd wat op ons bord lag
- voor deze prijs mag je echt meer verwachten
Mw. H. V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Druk bezocht wij hebben wild gegeten waar de logeltjes er nog in zaten maar dat hoort bij wild werd ons verteld. De bediening was goed en het eten ook. Tussen voorgerecht en hoofd maaltijd moest je wel erg lang wachten. Het is wel aan te bevelen.
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten, menu goed afgestemd op het seizoen met fazant en haas. Dessert ook lekker, met diverse proeverijen. Vlotte bediening.
mar.visscher .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hebben een heel gezellig diner gehad. Aardige bediening, plaats mochten we uitkiezen. Jammer dat het dames toilet niet op slot kon.
guido V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten, zeer persoonlijke bediening, leuk eigentijds restaurant, heerlijk eten en extra aandacht voor het dessert. Een zeer aan te bevelen plek om lekker en rustig te eten.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
We hebben met de AH actie gegeten en hadden dus een beperkte kaart. Ondanks dat super lekker gegeten. Gezellige zaak en erg prettige bediening. Heerlijk toetje!! We komen zeker terug!
Marieanne D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Wij hebben heerlijk genoten van ons etentje bij Corhoen in Assen waar wij via de AH actie mee in aanraking zijn gekomen. De sfeervolle inrichting met Franstalige muziek bracht mij in vakantiestemming en het eten voldeed aan de verwachtingen. Elke met zorg samengestelde gang hebben wij genoten en wij komen graag eens terug!
Nel N.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Omdat onze keuken verbouwd wordt gebruik gemaakt van de AH spaarkaarten. maar bij Corhoen heerlijk gegeten.
Het was boven verwachting. Heerlijke salade vooraf en visfilet als hoofd gerecht.