Restaurant Concours

Biltstraat 23 3572 AB Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Concours

Welkom bij Restaurant Concours Utrecht. Een huiselijk familierestaurant aan de Biltstraat waar met een klein team dagelijks gewerkt wordt aan een bijzonder diner voor de avond. Pure producten, de vier seizoenen en smaaksensaties; dat is Concours. De nauwe band met leveranciers en biologische boerenbedrijven maken het diner iedere dag weer bijzonder. Eten bij Concours betekent delen en samenzijn.

Ook een avondje theater of bioscoop valt zeer goed te combineren met een etentje bij Concours. Het restaurant zit om de hoek van de bioscoop en de stadsschouwburg. Bovendien kun je eenvoudig voor de deur parkeren voor veel minder geld dan je in het centrum betaalt.

Iets te vieren? Voor groepen van 8 tot 12 personen is er een bijzondere tafel aan de keuken. Vraag bij reserveren naar de beschikbaarheid van de Chef's Table.

Meer informatie over restaurant Restaurant Concours

• : Parkeergarage Kruisstraat, of aan de Biltstraat. Vanaf 19.00 uur voordeliger om een avondkaart te kopen.

maandag t/m zaterdag van 17.30 - 23.00

Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Concours

Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Heerlijke gerechten ! Er wordt bijzonder gekookt! Het is een verrassing maar je kunt zeggen wat je wel en niet lust of wilt ! Daar werd goed rekening mee gehouden . Ga graag nog eens terug !
Karin J.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Wat fijn dat Utrecht nu echt een goed restaurant heeft! Super lekkere gerechten (alle vijf) en ook heerlijke wijnen erbij. Soms moesten we wat kang wachten op de gerechten. Heerlijke avond gehad!
Jaap N.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Wederom heb ik erg lekker gegeten, alle zes de gangen waren van een hoog culinair niveau. De bediening was ook uitstekend, kundig en enthousiast.
Van haarst T.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Heerlijk gegeten. Fijne aandacht van de eigenaresse. Mooie toelichting op wat we aten met professionele, maar vooral leuke ontspannen toelichting op het wijnarrangement. We komen zeker nog een keer.
Chris G.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Absoluut heerlijk gegeten, sfeervolle, moderne ambiance en zeer vriendelijke bediening.
Komen graag nog een keer terug. Christine
Guillaume C.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Na een ietwat trage start uitmuntend gegeten met super wijnen
Yvonnem V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Gewoonweg fantastisch eten!! Kan echt geen opmerking bedenken. Super eten, heerlijke wijnen en erg fijne bediening. Bedankt voor een mooie avond
Pauline D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Geweldige avond. Het eten mooi gebalanceerd en vol verrassingen
Prettige bediening met humor
Bolles .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Wij hebben een uitstekende en heerlijke avond gehad. Heerlijk eten, heerlijke wijnen en de bediening was zeer flexibel. Konden zelfs buiten zitten, wat voor ons een verrasing was. Kortom..
Beetje prijzig, dat wel, maar... zoals al gezegd. Het was heerlijk.
Komen zeker een keer terug.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Voor de tweede keer heerlijk gegeten. Verrassend
Selma O.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Wow wat een verrassing! Echte kunstwerken op je bord met bijpassende, smaakvolle wijnen erbij. Het kost wel wat, maar dan heb je ook wat! Wij houden persoonlijk niet zo van sjieke restaurants vol met stelletjes op leeftijd die elkaar niets meer te melden hebben, terwijl het eten en drinken wel goed is. Hier heb je biede: heerlijk eten en dito wijnen en een heerlijke informele, ontspannen sfeer. Absolute nieuwe favoriet!
Foka V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
We hebben genoten van het eten, alles was erg lekker en anders dan anders. De service was netjes en verzorgd zonder opgeprikt te zijn. Ook werd er perfect rekening gehouden met eetwensen in een toch flinke groep van 7 mensen, super!
Een ontzettende aanrader, ik kom zeker terug!
Marjon K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Geweldig restaurant zowel qua originaliteit, kwaliteit als qua sfeer. Je hoeft alleen te kiezen hoeveel gerechten je wil. De rest (inclusief goede bijpassende wijnen) gaat vanzelf. Enjoy!
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Echt een culinaire beleving! Heel gezellig en lekker eten bij chefkok Alex Zeelenberg en zijn team.
We zijn meerder keren geweest en altijd is het weer een feestje.
Allard K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Beste plek op de Biltstraat! Goede en smakelijke gerechten, perfecte wijnen in het arrangement en aardige bediening die weet hoe ze moeten aansluiten bij de sfeer van het gezelschap. Het was heerlijk Concours!
Tip: Reserveer rechtsreeks bij Concours!
Iris N.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Top avond gehad bij Restaurant Concours. Heerlijke gerechten en goede wijn. De bediening is erg vriendelijk.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Bij Concours weten ze een warme, informele ontvangst te combineren met een heerlijke keuken. Vakmanschap en plezier in koken spatten als het ware van je bord. Een veganistisch tweegangenmenu voor mijn tafelgenoot was geen enkel probleem. Lang verhaal kort: als ik weer eens in Utrecht ben, reserveer ik graag weer een tafel in dit aangename restaurant.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Super restaurant, we komen hier van ver steeds voor terug!
Robin K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijke, originele gerechten, mooie wijnen, leuke gastvrouw en -heer en een fijne sfeer. Wij komen graag nog eens terug!
Paul E.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten bij Concours. Alle 5 de gangen waren fantastisch qua smaak. Enige aanmerking op de avond was dat het wat langzaam ging (2 gangen in de eerste 2 uur). Na een opmerking daarover ging het veel beter. Een aanrader!