Over het restaurant Restaurant Concours

Welkom bij Restaurant Concours Utrecht. Een huiselijk familierestaurant aan de Biltstraat waar met een klein team dagelijks gewerkt wordt aan een bijzonder diner voor de avond. Pure producten, de vier seizoenen en smaaksensaties; dat is Concours. De nauwe band met leveranciers en biologische boerenbedrijven maken het diner iedere dag weer bijzonder. Eten bij Concours betekent delen en samenzijn.

Ook een avondje theater of bioscoop valt zeer goed te combineren met een etentje bij Concours. Het restaurant zit om de hoek van de bioscoop en de stadsschouwburg. Bovendien kun je eenvoudig voor de deur parkeren voor veel minder geld dan je in het centrum betaalt.

Iets te vieren? Voor groepen van 8 tot 12 personen is er een bijzondere tafel aan de keuken. Vraag bij reserveren naar de beschikbaarheid van de Chef's Table.

Meer informatie over restaurant Restaurant Concours

• : Parkeergarage Kruisstraat, of aan de Biltstraat. Vanaf 19.00 uur voordeliger om een avondkaart te kopen.

maandag t/m zaterdag van 17.30 - 23.00

9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Concours

Menno V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het eten was heel erg goed en het personeel is vriendelijk en bekwaam. Er wordt goed uitgelegd wat er geserveerd wordt en met elke dieetwens kan rekening gehouden worden!
Joost F.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
heerlijk gegeten; hele spontane bediening. Was wel erg rumoerig. We komen zeker nog een keer terug!
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, hoge kwaliteit, ook de vegagerechten zijn verfrissend creatief! Ik kom hier zeker, na deze eerste keer, terug!
Niek W.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Heerlijk gegeten, erg bijzonder en smakelijk! Goede prijs kwaliteit, leuke vlotte bediening. Snel weer terug om te genieten :-)
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Verrassende, elegante smaakcombinaties. Met bijpassende wijnen. Vriendelijk enthousiast team. Zowel in de keuken als ook de bediening.
marloes B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk eten, met lekkere wijnen. De wijn-spijscombinatie maakt de gerechten helemaal af. Het dessert was goddelijk. Bij ontvangst duurde het even (+/- 15 min) voordat we geholpen werden. Daarna verliep de service naar tevredenheid.
Otto S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
We gingen voor het 6-gangen diner, waarbij je wensen/allergieën kunt aangeven, maar voor de rest volledig verrast wordt door de keuken. We besloten dit ook te doen met de wijn. We zijn niet teleurgesteld. Het eten was werkelijk fantastisch, en de wijnen knap gematched met de gerechten. Er zat vrij veel ruimte tussen de gangen, wat ons prima uit kwam, aangezien we graag de tijd wilden nemen.

Charmante locatie met ditto personeel. Echt een aanrader.
Jeroen F.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Gezellig tentje met heerlijk eten en bijpassende wijntjes.
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Goed gegeten. Eten hoog op smaak en mooie combinaties. Prettige sommelier in opleiding met veel passie voor wijn en spijs. Echter zaak te vol en uur wachten per gerecht veel te lang. Dit deed helaas afbreuk aan beleving want de kok kan echt wel koken...
Odilie V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
het was verrukkelijk eten maar we moesten tussendoor wel erg lang wachten op de drankjes. dit kan volgende keer misschien sneller. ook voor jullie beter zodat je meer omzet kan maken.
jeanet V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
alles was perfect, heerlijke gerechten, gezellige sfeer, vriendelijke en vakbekwame bediening, heerlijke wijn en goede cappuchino!
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Wat een heerlijke smaaksensaties. Verrassende combinaties van ingredienten. Om je vingers bij af te likken. Elk gerecht is een kleurrijk plaatje.
Mel .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Een aanrader.
Erg jammer dat ik hier minimaal 120 tekens zinkwit moet omdat ik anders de recensie niet kan doen..........pff 120 tekens gehaald
H.R. M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Tot vier keer toe had ik aangegeven wat de vertrektijd was maar daar hielt het restaurant zich niet aan. Hierdoor konden ik en mijn vriendin het laatste gerecht niet eten.
Dat was een groot minpunt.
Voor de rest verrassend goed en ga ik ga zeker een keer terug maar dan zeker zonder een vertrektijd.
Edit J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het zou fijn zijn als er meerdere roséwijnen op de kaart stonden. We moesten het met een halve fles doen.
Annelou3 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Lekker hoor! Heerlijk gegeten en lekkere wijntjes bij de gerechten we hebben een gezellige avond gehad en het is zeker een aanrader
Andy H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Erg goed restaurant wachttijd tussen gerechten iets te lang (maar het was helemaal vol) wel erg rumoerig.
Misschien iets met geluiddemping aan het plafond en aan de wanden.
Judith O.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Houden goed rekening met mijn glutenvrije eten en zijn zeer vriendelijk en oplettend.
Wietske H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Het eten was heerlijk en prachtig gepresenteerd. Het wijnarrangement past voortreffelijk bij de gerechten. En de bediening deed echt hun best om je een geweldige avond te bezorgen zonder het gemaakt te laten lijken.
corinne V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
eten was super goed ,bediening super vriendelijk, drie gangen en een tussengerecht , wel aan de prijs met het wijn arrangement erbij
€ 80,00 per persoon

niet iets om zomaar even te doen