Over het restaurant Restaurant Concours

Restaurant Concours is een huiselijk restaurant aan de Biltstraat waar een klein team dagelijks werkt aan een bijzonder diner voor de avond. Pure producten, de vier seizoenen en smaaksensaties; dat is Concours. De nauwe band met leveranciers en biologische boerenbedrijven maken het diner iedere dag weer bijzonder. Eten bij Concours betekent delen en samenzijn.

Ook een avondje theater of bioscoop valt zeer goed te combineren met een etentje bij Concours. Het restaurant zit om de hoek van de bioscoop en de stadsschouwburg met parkeergelegenheid voor de deur.

Iets te vieren? Voor groepen van 8 tot 12 personen is er een bijzondere tafel aan de keuken. Vraag bij reserveren naar de beschikbaarheid van de Chef's Table.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Concours

• : Parkeergarage Kruisstraat, of aan de Biltstraat. Vanaf 19.00 uur voordeliger om een avondkaart te kopen.

maandag t/m zaterdag van 17.30 - 22.30

Uitmuntend
9,5

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Concours

camiel S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Fantastisch eten, passende wijnen, prettige service. Tempo was goed. Fijne inrichting, het restaurant was alleen erg rumoerig.
Isabelle K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Heerlijk eten met bijzonder smaakcombinaties. De gastheer zorgde voor een fantastische avond tot in de puntjes verzorgd en wist veel te vertellen over de wijnen, super bedankt voor de goede service. Enige minpuntje is dat de (wel echt over heerlijke) oesters en cava aan de prijs waren en dit niet vooraf wordt gemeld door middel van bijvoorbeeld een bites-kaart. Wij komen zeker weer terug!
Jenny G.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Heerlijk gegeten van verrassende gerechten en genoten van de mooie wijnen die erbij geserveerd werden. Prettige service, alleen moesten we na binnenkomst wat lang wachten, verder prima!
Barbara K.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Wederom heerlijk gegeten bij Concours. Kwalitatief erg goed, zonder twijfel een van de betere restaurants van Utrecht. Het vriendelijke personeel is ook een pluspunt.
Christian L.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Echt een geweldig restaurant. Aanrader!
Toine S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heel fijn om er te zijn en heerlijk om er te eten.
bdijkgraaf .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Ik kom hier graag. Ik heb hier al meerdere keren gegeten met familie of vrienden. Altijd uitstekende gerechten die mooi in balans zijn. De wijnarrangement staat garant voor prima bijpassende wijnen bij de gerechten.
Elske V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Zalige avond gehad! Verrassende smaken, goede wijnen en voortreffelijke bediening! Wij komen graag nog eens terug om van een heel goede avond uit te genieten!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
In het kort: goede techniek maar smaakbalans is nergens optimaal, behalve bij de forelbereiding. Teveel zuur in de amuse, de op zich goede eend veel te hoog op smaak, geen logisch nog oplopend smaakverband in de kazen
Robert F.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Een verborgen parel in Utrecht! Wat een verrassing! Heerlijk gegeten, mooie en smakelijke gerechten, prettige bediening, fijn interieur; wij komen zeker terug! Ga hier eten!
D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Op de maandag een prima diner met 4 vrienden gehad. Keurige bediening. Eten is echt voortreffelijk. Met name wordt aan de vegetarische maaltijden veel aandacht geschonken. Komen beslist terug
Marielle D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
We hadden een 4-gangenmenu met bijpassende wijnen. Alle gangen waren heerlijk; bereiding van producten perfect en heerlijke, verrassende smaken. De bijpassende wijnen waren goed gekozen, met uitgebreide uitleg. Het enige (kleine) minpuntje was dat we in het begin iets langer moesten wachten voordat we geholpen werden. Maar al met al een aanrader!
H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Echt heerlijk gegeten, ieder gerecht was raak, verrukkelijke wijnen erbij, zelfs de koffie was voortreffelijk. Wij waren een erg lastig gezelschap voor de keuken met veel allergien, daar wisten ze heel goed raad mee, we hebben stuk voor stuk een geweldige maaltijd gekregen! Echt een aanrader voor iedereen dus. We moesten nu naar een concert dus konden niet lang tafelen, volgende keer trekken we er de hele avond voor uit! Dank.
F.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Leuke hidden gem op de Biltstraat. Heel vriendelijk en fijn personeel en alle gerechtjes en bijpassende wijnen waren top!
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Buitengewoon goed gegeten en gedronken. Gerechten zijn verfijnd, goed doordacht en allemaal erg smakelijk. Wijnen passen geweldig en zijn top! Een hele fijne avond gehad... Komen zeker terug!
Rozemarijn S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Geweldige avond gehad bij Concours. Prachtige gerechten, lekkere wijnen en deskundige maar prettige informele bediening.
Duco R. K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Innovatieve keuken van hoge kwaliteit! Goede adviezen voor zowel wijn als spijs. Zeer enthousiaste medewerkers, prettige ambiance, goede sfeer.
En oh ja, die GSM Lirac is een heerlijk glas wijn! DRK
V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
mooie gerechten, sublieme smaken. lekkere wijnarrangement erbij. wel wat aan de prijzige kant. en om de 120 tekens vol te maken typ ik er nog wat bij.
Sascha J.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Gisteren wederom, voor de vijfde maal, bij Concours gegeten. En ook dit keer ben ik positief verrast door de kok en de keukenbrigade. Dit is hèt Utrechtse restaurant voor de liefhebber van verfijnd eten. De diverse gerechten zijn “hoog in de smaak” en worden begeleid met heerlijke wijnen. Niet alleen de gerechten worden met liefde voorbereid, ook de bediening is altijd zeer prettig en goed. Wat mij betreft de culinaire parel van Utrecht. Ik hoop hier nog heel vaak te mogen komen genieten.
Johannes V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Gezellig restaurant met een informele sfeer waar de kwaliteit van het eten erg hoog ligt. Verassingsmenu is een erg leuke manier om in aanraking te komen met nieuwe gerechten. Voordeel is dat het mogelijk is om 4 gerechten te nemen zonder toetje (voor tussen tussen hoofd). Aanrader.