Restaurant Concon

Raadhuisstraat 56 6181 HB Elsloo Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Concon

In 2007 heeft Marie-José Ummels besloten om van haar hobby haar werk te maken. Begonnen als koffiezaak en inmiddels uitgegroeid tot restaurant. Anno 2018 met ondersteuning van Maître Mark van Hoepen en Chef-kok Bart Kusters is het restaurant uitgegroeid tot een waar begrip in Elsloo en omgeving. Na alle veranderingen blijft Marie-José dezelfde filosofie houden: Gasten laten genieten in een "huiselijke sfeer"

Meer informatie over restaurant Restaurant Concon

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 23.00
Keuken is geopend van 11.30 tot 21.00

• Af te huren , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Concon

Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk gegeten in restaurant Concon!

We zijn door de gastheer helemaal in de watten gelegd.
Het begon al met een leuke introductie op de bierkaart. Nadat wij onze voorkeur voor biertype hadden gegeven kregen we een mooi glas afgestemd op onze smaak. Vervolgens leuke amuses gekregen om de avond mee te starten.
Heerlijke soep gegeten en als hoofd een lamsschenkel. Ook hierbij weer een top advies wat betreft bijpassend bier!

Concon is een restaurant waar het eten zeer goed is, de kaart afgestemd op het seizoen en de bier en wijnkaart je echt kan verrassen.
Tel er het vriendelijke personeel bij op en je bent gegarandeerd van een leuke avond,

We zijn er al meerdere avonden geweest en er zullen vele volgen!
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Vanavond 2 gangen menu gegeten bij ConCon. Alles even lekker, gold ook voor amuse en knoflookbrood volgens eigen recept. Voorgerecht betrof lasagna van filodeeg met carpaccio gevolgd door een hoofdgerecht van Dorade met puree en spruitjes. Een aanrader en zeker een reden om terug te komen!
A. D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Even een tosti halen tijdens 'de koers'. 1 minuut nadat de tosti was gebracht kwam de koers langs. Ik sprintte naar buiten. Bij terugkomst had de gastvrouw de tosti inmiddels onder de warmhoud plaat gezet ("want het is toch zonde als het koud wordt"). Top service. De tosti durf ik zelf 'de beste van Nederland' te noemen! Hoe kun je een eenvoudig broodje kaas en ham zo lekker maken. Geweldig.
Alleen al voor dit gerecht moet je omrijden op weg naar Maastricht.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Afgelopen zaterdag zijn we met vrienden gaan dineren bij Con Con. Dit was een fantastische ervaring. We zijn voor het 4 gangen menu gegaan. Amuse was heerlijk. Voorgerecht kleine hapjes ook heerlijk. Hoofdgerecht heerlijke vis op een bedje van groenten. Nagerecht was hemels. Bediening perfect. Kortom een geslaagde avond.
Harold B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Wij hebben afgelopen week bij Restaurant Concon gegeten en zijn erg onder de indruk. Het is een leuk restaurant waar je heerlijk kunt eten in "huiselijke sfeer", zoals zij dat zelf omschrijven. Wij hebben gekozen voor het menu van de chef. De amuse die onze smaak papillen moest wakker schudden zorgden voor een goed begin van de avond. De 4 gangen die wij daarna hebben genoten waren smaakvol en mooi gepresenteerd. Wat fijn dat de porties worden aangepast aan de hand van het aantal gangen, het klopte precies. Als speciaal bier liefhebber was ik erg onder de indruk van het bier arrangement. De keuzes waren verrassend en paste perfect bij de gerechten. De koffie met huisgemaakte friandises aan het einde was de kers op de taart. De bediening was zeer vriendelijk en vakbekwaam. Je voelt je echt gewaardeerd en welkom als gast.
Wij hebben erg genoten deze avond en zullen zeker terug komen. Als iemand nog twijfelt...hier moet je geweest zijn!
JohanKaspers .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Laatst wezen eten bij Restaurant Concon. Een gezellige zaak met attent personeel. Leuke menukaart met bij ieder gerecht een bieradvies (leuk dat hier aan gedacht wordt)
Gerechten zijn perfect qua portie en zijn erg smaakvol, je proeft dat er met liefde wordt gekookt.
Leuk om in een klein dorpje als Elsloo een restaurant te vinden met een huiskamergevoel, bediening met kennis van zaken en gerechten met een goede pijs-kwaliteit verhouding.
Wij komen zeker terug. (We zijn heel benieuwd naar de nieuwe wijnkaart
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Gisteren gaan eten bij Caffe ConCon. Inrichting is veranderd . Het ziet er erg knus en warm uit. We hadden gehoord dat ze een nieuwe kok hadden en dachten we gaan er eten. Dat is ons erg goed bevallen. De pompoensoep was heerlijk en de biefstuk op een bedje van groenten ook wat mijn man had. Ik had de luxe hamburger wat ook erg lekker van smaak was. Kortom wederom een geslaagde avond. Prijs kwaliteit is erg goed.
HansWo .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
ConCon na de verbouwing is er qua inrichting mooier op geworden. Het eten is ok. Bediening is zakelijk met een vleugje vriendelijkheid.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Heb zaterdagavond heerlijk gegeten bij Caffe Con con. Als voorgerecht een heerlijke zalmcarpaccio. Hoofdgerecht kabeljouw met venkel. Alles zag goed verzorgd uit en personeel was erg vriendelijk. Een aanrader.
Criston S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2013
eten prima, maar wat de eigenaresse/eigenaar voor elkaar speelt? We zaten als (goddank) onbekende op het terras. Iedere (en dan bedoelen we ook iedereen) kreeg een ongepast commentaar (de letterlijke commentaren laat ik gaarne voor me) wanneer ze voor de zaak verschenen. Gasten en passanten, eenieder werd besproken met een plaatselijke gast, goed hoorbaar aan onze tafel. Het eten was voortreffelijk, maar de klantbenadering was belachelijk. Bij navraag aan het bedienend personeel bleek dat dit vaker voorkwam, waarna excuses werden aangeboden door hun. Respect als je voor deze roddel show kan werken, maar als horeca uitbater/eigenaar dien je wel het verstand te hebben dat je je eigen mening kunt beperken. Werkelijk schandalig, hopend op beter.