Restaurant Classico

Willemsparkweg 87 1071 GT Amsterdam Nederland Kaart
31-206760700

Over het restaurant Restaurant Classico

Mediterrane klassiekers

In het mooie Amsterdam Oud-Zuid, vlakbij het Vondelpark en het Rijksmuseum, vind je deze mediterrane topper. De ideale plek om neer te strijken voor een uitgebreide lunch of een waanzinnig diner. Je eet hier gerechten die de zon laten schijnen. De bediening ontvangt je als echte vriend. Wat wil je nog meer?

Vergeet niet te reserveren!

Meer informatie over restaurant Restaurant Classico

Maandag t/m Zondag

menno R.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Italiaanse kwaliteit in gastvrije omgeving.
Aanrader.
chris V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wat een goede service en fijne sfeer, ook prima eten!
Maaruscha C.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijke Italiaanse gerechten/dranken (wijn en limoncello), sfeervolle inrichting, attente bediening, vriendelijk !
Vegetarisch ook erg lekker, cafeinevrij prima.
Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
De aankleding is heel huiselijk wat het erg gezellig maakt en de gastheer en gastvrouw zijn enorm charismatisch en vrolijk. De borden waren mooi opgemaakt en goed warm. We hebben heerlijke coquilles in saffraansaus gegeten en de kabeljauw, waar wel helaas een aantal graten in achter waren gebleven. Erg genoten van de avond en ik zal zeker nog een keer terugkomen.
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Het is altijd een genot om te dineren bij Classico, Italiaanse keuken van topniveau.
Als voorgerecht namen we carpaccio van tonijn. Mmm, heerlijk.
Mijn hoofdgerecht was lamsfilet. Helemaal geserveerd zoals het hoort : roze vanbinnen. Mijn partner koos voor fegato, ook goed. We sloten af met een bordje van 4 kleine dessertjes. We lieten ons adviseren voor passende wijnen. Die waren van een goede kwaliteit, maar in vergelijking met onze vorige bezoeken werden onze glazen minder gevuld.
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk restaurant met Italiaanse staf die echt super gastvrij is. We waren met 2 kinderen (4 en 10 jaar) en nogal bezorgd dat dit niet echt gewaardeerd zou worden, maar men deed zeer zijn best het ook voor hen naar de zin te maken. Gerechten stuk voor stuk heerlijk, en al met al een prachtige avond.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk zorgeloos goed eten in prettige omgeving.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Fantastisch gegeten.
Goede bediening.
Lekkere pasta en tiramisu.
Zeker een aanrader.
Met vriendelijke groet

Dick en greet
Gustaaf B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Échte Italianen, met koks uit Napels en Sicilie. Doet zijn naam eer aan met klassiekers, maar ook mooie dagmenu"s.
Leuke gezellige sfeer en enthousiast personeel.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Geweldig!

Heerlijk gegeten bij restaurant Classico.
Goede service en kwaliteit.
Gastvrijheid staat voorop!

Zeker een aanrader.

Aardige bediening.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
top! super!
aardig bedienend personeel.
eten komt op tijd.
lekker gegeten van goede kwaliteit
en bovendien een warme gezellige sfeer.
kom graag weer terug.

met vriendelijke groet

david
E M.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Lekker gegeten in een gezellige Italiaanse sfeer. De service was goed; de bediening was erg vriendelijk. De locatie is leuk, vlakbij het museumplein. Zeker een aanrader.
Theo C.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Heerlijk eten en hele goede wijn en de bediening is heel vriendelijk en gast vrij kom er zeker nog veel vaker voor mij het beste van de stad
bruin V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
bij classico gegeten. het eten was lekker, ook een leuke sfeer.
voor de rest was alles keurig op tijd en werden we na 1,5 uur al met volle maag in het italiaans een goeie avond gewenst. restaurant classico is een aanrader.
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
We dachten dat ze aan de Albert Heijn meededen, maar wij hadden niet goed opgelet. Toen we dat melden kregen we diverse dingen extra; bijzonder klantvriendelijk. En toen het buiten regende bij ons vertrek gaven ze ons een paraplu mee, prima behandeling. Gezellig om nog een keer heen te gaan.
ole M.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Ik ben hier met mijn vriendin geweest, ik zal deze ervaring nooit vergeten. De obers in dit restaurant wisten precies de juiste verhouding te vinden tussen proffesionaliteit en betrokkenheid. De zalmtartaar als voorgerecht is echt voortreffelijk!
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Heerlijk gegeten en alleen daarom al een aanrader. Wel aan de prijs maar dat ligt vooral aan de locatie (museumkwartier/concertgebouwbuurt). We hadden niet zoveel tijd (5 kwartier) en hebben dat direct aangegeven. Het hoofdgerecht duurde wat lang, zeker omdat onze glazen al een tijdje leeg waren... Op het moment dat we dachten: wanneer komt het was het er; mjammie!! We zaten buiten maar de willemsparkweg is wel behoorlijk rumourig...
sonjaschoon .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk gegeten, zomers buiten gezeten. Huis rosé past prima bij ons zomerse avond gevoel.
Bediening was ook goed. Er werd erg hun best gedaan ons op tijd in het concertgebouw te krijgen zonder hun Italiaans tranquillo te verliezen.
Zeker een aanrader!
Sonja
Alastair .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Heerlijk klassiek Italiaans dineren. Wij houden het bij drie gangen. Het gehele gezelschap smult van onder andere de aubergines als voorgerecht en de pasta met kreeft met een paar mooie stukken kreeft erin! De Pinot Grigio reserva blijkt een prachtige bijpassende wijn. Het Grand dessert is een mooie combinatie van ijs fruit en gebak. Nog een espresso en wij wandelen tevreden terug door het Vondelpark!
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016

Top!! Goede service tijdens drukte.
Heerlijke pasta met truffel en de kaas wordt geflambeerd.
Goede chefs in de keuken.
Bediening super aardig en denkt aan de gast.
Luxe uitstraling.
Het dessert was heerlijk en grappa met koffie als afsluiter.
Wij komen zeker weer!!

Met vriendelijke groeten van Greet