Restaurant Classico

Willemsparkweg 87 1071 GT Amsterdam Nederland Kaart
31-206760700

Over het restaurant Restaurant Classico

Mediterrane klassiekers

In het mooie Amsterdam Oud-Zuid, vlakbij het Vondelpark en het Rijksmuseum, vind je deze mediterrane topper. De ideale plek om neer te strijken voor een uitgebreide lunch of een waanzinnig diner. Je eet hier gerechten die de zon laten schijnen. De bediening ontvangt je als echte vriend. Wat wil je nog meer?

Vergeet niet te reserveren!

Meer informatie over restaurant Restaurant Classico

Maandag t/m Zondag

Joke W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk gegeten voordat wij naar het concertgebouw gingen. Voorgerecht gedeeld, was geen enkel probleem. Komen er vast nog weleens terug
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
De kwaliteit van het eten was geweldig. Vooraf hadden we prosciutto, lekker. Als hoofdgerecht hadden we (buiten de kaart) rib eye, echt heerlijk klaargemaakt met lekker klaargemaakte groenten en een klein aardappeltje. Maar precies genoeg. Het vlees was zonder saus en daardoor proef je nog beter hoe goed het klaargemaakt is. We komen zeker terug hier temeer doordat de mensen van de bediening ook erg aardig waren.
Antoinette D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
We hadden van te voren aangegeven dat we naar een concert zouden gaan in het Concertgebouw en de bediening hield daar heel goed rekening mee. Ontspannen sfeer, prettige bediening en vooral veel klassiekers op de kaart, maar dat is te verwachten met zo'n naam. Maar die worden dan wel heel goed klaar gemaakt. En als ik burrata op de kaart zie staan (in een salade caprese) ben ik altijd al helemaal verkocht. Een aanrader!
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Uitstekende service en vriendelijke bediening: je voelt je erg welkom. Gratis brood met tapenade en een appetizer. Antipasti was wat mager, maar de pasta en wijn die we hadden scoren een ruime voldoende.
Machteld K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Gisteren heerlijk gegeten. De sfeer bij Classico is heel plezierig, de bediening attent en vriendelijk. Het eten was verrukkelijk en mooi geserveerd. Een echte aanrader.
ptiw .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Met de AH actie gegeten (wel duidelijk melden bij binnenkomst anders eet je a la carte). Aanrader! Beperkte keuze, maar verrassende gerechten. Lekkere eendenpate als voorgerecht, en ravioli met krab. Fijn rose wijntje voor 25 euro.
Op aangeven dat we naar het concertgebouw moesten, werd daar prima rekening mee gehouden. Niet gehaast, maar wel op tijd.
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Bediening een beetje rommelig maar vriendelijk en gemoedelijk. Heerlijk gegeten, lekkere pasta gerechten en super desserts.
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Gezellig, levendig restaurant voor iedereen aan de gezellige Willemsparkweg. Prima gegeten en een vriendelijke bediening.
ptiw .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
We hadden gereserveerd met de AH actie en dat bij binnenkomst ook gemeld. Toen de rekening kwam, bleek dat we a la carte gegeten hadden, dus dat viel wat duur uit. Toen we aangaven dat we toch echt de AH actie gemeld hadden, werd het, na even checken, keurig opgelost. De rekening werd aangepast zodat we beide tevreden waren.
Het eten was prima, de rose goed, en er werd keurig rekening mee gehouden dat we naar het Concertgebouw gingen, en dus op tijd klaar moesten zijn.
ron B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wij gingen naar het concertgebouw en combineerden dit met een etentje bij Classico, met de actie van Albert Heijn! Heerlijk eten en keuze uit 2 verschillende voor en hoofdgerechten. Aardige Italiaanse baas en heerlijke rode wijn.
Herman N.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Prima italiaans restaurant. Personeel zeer vriendelijk
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Kwaliteit van het eten was matig. Te vet en zwaar. Weinig verrassend. Wij kregen zomaar een toetje voorgeschoteld terwijl er niet om onze keuze was gevraagd.
Netta R.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening; lekker eten; we waren daar in het kader van de AH restaurantactie en dat verliep prima
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Eerlijke keuken met pure smaken. Heel (baby)vriendelijke service, zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!
Ali M.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten, werden vriendelijk ontvangen.
Omdat we buiten zaten vanwege het mooie weer kunnen we weinig zeggen over de sfeer in het restaurant.
Aanrader!
Bente V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Wij hebben hier gegeten met een grote groep (48 pers.) en werden ontzettend goed geholpen. Het personeel was heel vriendelijk en gastvrij en het eten lekker!
menno H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Heerlijke bruscetta vooraf, top coquilles, en de filetto met cognac saus was ook heel goed. En ook de espresso viel positief op
Hendrik B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Top
Helma A.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Leuk 'buurtrestaurantje' in de Vondelparkomgeving, terras op het trottoir langs een levendige straat met tram en inrichting die daarbij past. Echt Amsterdam in een goede buurt. Bediening was prima, snel en vriendelijk. Keuze alleen uit bepaald menu, maar kon goed gemaakt worden. Wij hadden de tijd, zij ook. Indien gewenst had het tempo hoger kunnen liggen, maar wij verzochten om 'rustig aan' en dat werd gerespecteerd.
Madeleen V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Laatst met een groep van 48 man gedineerd in Classici. Heerlijk gegeten en onwijs attente bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!