Restaurant Classico

Willemsparkweg 87 1071 GT Amsterdam Nederland Kaart
31-206760700

Over het restaurant Restaurant Classico

Mediterrane klassiekers

In het mooie Amsterdam Oud-Zuid, vlakbij het Vondelpark en het Rijksmuseum, vind je deze mediterrane topper. De ideale plek om neer te strijken voor een uitgebreide lunch of een waanzinnig diner. Je eet hier gerechten die de zon laten schijnen. De bediening ontvangt je als echte vriend. Wat wil je nog meer?

Vergeet niet te reserveren!

Meer informatie over restaurant Restaurant Classico

Maandag t/m Zondag

Bruino O.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Ik woon in Osdorp, dus ben niet bekend met de museumpleinbuurt, ik stuitte toevallig op dit restaurant met goede trek, en my God wat heb ik lekker gegeten. De hele avond met een lach daar gezeten. Wat een gezellige en leuke plek
Philippe V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wat een geweldig restaurant is dit zeg, de pasta's zijn echt voortreffelijk, ik ben hier ook een keer "gewoon" wat gaan drinken en ook dit vonden de obers erg gezellig . Ik ga hier zeker vaker komen
Philippe V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten met mijn familie, erg gelachen met de ober en mensen in de keuken. Een echt gezellig restaurant dat met heerlijk eten echt een aanrader is
Tijn V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Super lekker en leuk restaurant net gegeten. Lekker eten, bediening was top! Ook lag het leuk gelegen op een gezellige plek! Wat wil je nog meer?
beau T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Dit is de ideale plek om een biertje te doen voordat je uitgaat! maar ook om avond te eten hoor! er galmt een rustig jazzdeuntje door de zaak terwijl de geuren de smaakpapillen al opwarmen voor een heerlijk maaltje!
M V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het Menu van de AH restaurantactie was wat beperkt. Jammer dat er geen keuze uit de kaart was, want dan die was aantrekkelijker.
Mina M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Erg goed eye de menses waren erg aardig de plek is erg leukaemia het publick oik erg gezelligge sfeer heerste er erg fijn
Timon M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Dit top restaurant op de Willemsparkweg in Amsterdam zinde me enorm. Het eten was heerlijk en het personeel zeer vriendelijk. De rustgevende jazz muziek op de achtergrond was ook erg rustgevend
jason R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
ik heb altijd moeite gehad met het uitpikken van restaurants om te eten met mijn vriendin, dus ik zocht op recensies naar een goed restaurant in de buurt. Ik stuitte op dit kleine restaurant gelegen aan de willemsparkweg in amsterdam. Wat een leuke plek is dit zeg, obers die met je lachen maar wel formeel blijven, enorm lekker eten. Echt een top plaats
Muck T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Ook bij deze derde keer zijn de gerechten van prima kwaliteit en de ontvangst echt op zijn Italiaans:warm en hartelijk. Misschien wel iets aan de acoustiek doen!
Jesse K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Voor zowel zakelijk als privé is dit t ideale restaurant, t eten is niet alleen erg lekker maar ook kijken de ober op welk contact je gediend bent, wil je slechts dat de ober je bestelling opneemt zal hij dit merken en iets meer afstand houden, terwijl hij bij sociale mensen erg goed gesprekken aan kan knopen, dit viel me op. Ook was het eten echt heel erg lekker
Justin M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Ik heb hier met familie gegeten en ik heb erg genoten van het eten. Al de gezinsleden waren erg blij met dese plek. Nog een leuk gehad met de ober
cherry P.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Mijn vriendin zei laatst dat ik zo weinig met haar deed, ik voelde de de hitte al komen, dus ik stap in me auto haal bloemen voor haar en neem er mee naar het eerste restaurant wat ik zie, dat was toevallig classico. Wat heb ik geboeft met jullie! we werden opgevangen alsof we gereseveerd hadden en we kregen gelijk heerlijk brood. De ober was ook nog erg geestig
gr Cherry
marco T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
voor het eerst dat ik naar een Italiaans restaurant ben gegaan en ook zeker niet de laatste keer. vooral niet bij Restaurant Classico. de bediening was lief en zo snel. props. verder lieve mensen en lekker eten. goeie zweer echt een goed restaurant.
Francesheijmans .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en werden uitstekend bediend. Vriendelijke ontvangst. We gaan zeker terug. Ik zou Classico van harte aan anderen aanbevelen.
matthijs W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Vanwege de vele goede recensies ben ik hier ook wezen dineren met mijn vrouw en schoonmoeder, en het was echt een hele geslaagde avond. Ik geef niet snel een perfecte 10/10 maar voor dit restaurant maak ik een uitzondering
Alleman J.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Afgelopen vrijdag ben ik hierbgaan eten met vrouw en kind (17), mijn zoon liet iets vallen en hier werd zo goed op gereageerd, de mensen toonden geen greintje verwijt, alleenmaar de kan gebreuren attitude, en het eten was ook echt heel erg lekker
reva B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
mijn echtgenoot nam mij laatst mee voor een wijntje en een tiramisu, heerlijk!!! zelfs zo lekker dat ik hier vaker ben komen eten, ondertussen is classico nu een van mijn favo restaurants in amsterdam
tessel V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Ik kwam laatst om een drankje te doen voordat ik zou vertrekken naar ADE, maar het eten zag er zo goed uit dat ik besloot toch hier avond te gaan eten. Het was echt een top ervaring
sander D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
recent heb ik hier gegeten en het was excellent dit restaurant is gewoon het totale pakket alles was perfect we hebben enorm genoten