Restaurant Classico

Willemsparkweg 87 1071 GT Amsterdam Nederland Kaart
31-206760700

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Aubergine uit de oven
      Ossenhaascarpaccio
      Gemengde salade
  • Hoofdgerechten
    • Pasta met witvis
      Zelfgemaakte tagliatelle met funghi en truffelsaus
      Orecchiette met Italiaanse worst en crèmesaus
  • Nagerecht
    • Panna cotta
      Tiramisu
      Vanille-ijs

Over het restaurant Restaurant Classico

Mediterrane klassiekers

In het mooie Amsterdam Oud-Zuid, vlakbij het Vondelpark en het Rijksmuseum, vind je deze mediterrane topper. De ideale plek om neer te strijken voor een uitgebreide lunch of een waanzinnig diner. Je eet hier gerechten die de zon laten schijnen. De bediening ontvangt je als echte vriend. Wat wil je nog meer?

Vergeet niet te reserveren!

Meer informatie over restaurant Restaurant Classico

Maandag t/m Zondag

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
fenneke B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prima eten, niet zooo speciaal als de recensies doen denken, maar gewoon goed van kwaliteit en netjes gepresenteerd. Al met al prima
Roger E.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Underbar italiensk mat.
cathy B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
lekkere eten en het was super gezellig en de bediening was goed ik was jarig en ze hebben een feest daar gemaakt en dat was super leuk
martin M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
CLassico doet zijn naam niet tengoede, maar de recensies wel! erg moderne en leuke tent, verukkelijk eten! heb erg kunnen lachen om de ''familia'' sfeer die in dit restaurant hang
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Mijn familie en ik hadden nooit in een Italiaans restaurant gegeten. En we wilden altijd al in een Italiaans restaurant eten, dus we keken even op internet en we stemden massaal op dit restaurant. We belden naar dit restaurant en er waren paar tafels vrij. Toen we binnen kwamen was de sfeer al perfect. Het eten was perfect, kortom alles was perfect. We komen hier zeker terug. Zeker een aanrader.
Maas ronan M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Prima gegeten, ik geef de 9 vooral voor het personeel, want wat zijn dat een leuke mensen zeg! Heel gezellig en ontvangstelijk
annabelle G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
mijn vriendje nam me laatst mee naar dit restaurant, eerst was ik een beetje overdonderd door de plek, ik had verwacht dat dit een hele dure en commerciele tent zou zijn, maar niets was minder waar! erg hartelijk en open ontvangen
naigel P.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Eten was echt heel goed van smaak en kwaliteit, de sfeer was erg gezellig en ontvangstelijk! licht mocht wel ietjes veller, maar voorderest geen opmerkingen die positief zouden bijdrage aan dit restaurant
Wong chi W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Erg lekkere tent! Ruim assortiment met puur kwaliteit! Echt een goede plek om even bij te komen na een lange dag. En de bediening is zo aardig
adel A.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
ik heb lekker gegeten in de restaurant classico. ik heb een pasta besteld. en je proeft dat het net vers wordt gemaakt. daarna heb ik een teramisu en die was ook zelf gemaakt. de bediening was echt heel aardig.
max H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Zo moet het zijn. Bescheiden maar buitengewoon effectief. Goede raad bij de selectie van de gerechten en de wijnen. Het leidt tot een perfect diner. Wat mij al door vrienden was verteld omtrent kwaliteit van de gerechten werd geheel bevestigd.
priscilla G.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
ik was daar maar gewoon gaan zitten om wat te drinken maar de sfeer was zo goed dat ik er ook heb gegeten ik heb genoten klasse restaurant
henk K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Lekker relaxrestaurant met vriendelijke Italiaanse bediening. Gerechten waren prima bereidt en smakelijk.
Een aanrader voor een gezellige avond.
frans W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Heel fijne sfeer en persoonlijke bediening. Het eten is bijzonder goed en bijzonder. Smaken die goed gecombineerd worden en verse producten. Een uitgebreide wijn kaart met wijn (!). Als je goed uit eten wilt of voor een speciale gelegenheid is dit een goede plek.
piet O.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Wat een leuke plek is dit zeg, ik heb enorm gelachen op de familie-achtige sfeer die er in de keuken hing. Het eten was daarnaast ook erg lekker
olle V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Het restaurant vond ik er een beetje rommelig uitzien van buiten, maar toen ik eenmaal binnen was werd ik toch wel gecharmeerd door het lekkere eten en de gezelligheid
rachelle V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Super fijn en lekkere ervaring, mijn partner was jarig en hij kreeg een geweldig mooi vuurwerk op het bord van zijn toetje....;-) Het eten was verrukkelijk, de bediening zo gastvrij, echt een goede herinnering met de wens er weer terug te keren!
timon W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
heerlijk gegeten en het was ook goed geprijsd ik en mijn gezin hebben niks te klagen we werden goed ontvangen door de obers en de keuken bracht ons heerlijke gerechten.
Philippe V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Misschien val ik wel in herhaling maar ik wilde nog even zegggen dat ik vond dat de obers erg goed waren in het maken van contact met klanten. Het eten was trouwens grandioos
Shakira S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Mijn vriendje nam me laats hiermee naar toe en ondanks het feit dat het nu uit is kom ik hier nog erg vaak, wat een lekker eten zeg. De obers zijn altijd erg aardig en sociaal vaardig