Restaurant Classico

Willemsparkweg 87 1071 GT Amsterdam Nederland Kaart
31-206760700

Over het restaurant Restaurant Classico

Mediterrane klassiekers

In het mooie Amsterdam Oud-Zuid, vlakbij het Vondelpark en het Rijksmuseum, vind je deze mediterrane topper. De ideale plek om neer te strijken voor een uitgebreide lunch of een waanzinnig diner. Je eet hier gerechten die de zon laten schijnen. De bediening ontvangt je als echte vriend. Wat wil je nog meer?

Vergeet niet te reserveren!

Meer informatie over restaurant Restaurant Classico

Maandag t/m Zondag

Maas ronan M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Prima gegeten, ik geef de 9 vooral voor het personeel, want wat zijn dat een leuke mensen zeg! Heel gezellig en ontvangstelijk
annabelle G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
mijn vriendje nam me laatst mee naar dit restaurant, eerst was ik een beetje overdonderd door de plek, ik had verwacht dat dit een hele dure en commerciele tent zou zijn, maar niets was minder waar! erg hartelijk en open ontvangen
naigel P.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Eten was echt heel goed van smaak en kwaliteit, de sfeer was erg gezellig en ontvangstelijk! licht mocht wel ietjes veller, maar voorderest geen opmerkingen die positief zouden bijdrage aan dit restaurant
Wong chi W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Erg lekkere tent! Ruim assortiment met puur kwaliteit! Echt een goede plek om even bij te komen na een lange dag. En de bediening is zo aardig
adel A.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
ik heb lekker gegeten in de restaurant classico. ik heb een pasta besteld. en je proeft dat het net vers wordt gemaakt. daarna heb ik een teramisu en die was ook zelf gemaakt. de bediening was echt heel aardig.
Letty S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Fijne ontvangst en heerlijke bites vooraf. Ondanks aangeven dat we naar een concert moesten heeft het opdienen wel lang geduurd, waardoor we in korte tijd een (zeer smakelijk) 3-gangen menu moesten eten en nog 4 min. hadden voor een heerlijke tiramisu. Jammer. Eén persoon in de bediening bij een beste drukke bezetting (met meerdere die naar het concertgebouw gaan) is te weinig.
max H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Zo moet het zijn. Bescheiden maar buitengewoon effectief. Goede raad bij de selectie van de gerechten en de wijnen. Het leidt tot een perfect diner. Wat mij al door vrienden was verteld omtrent kwaliteit van de gerechten werd geheel bevestigd.
frans W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Heel fijne sfeer en persoonlijke bediening. Het eten is bijzonder goed en bijzonder. Smaken die goed gecombineerd worden en verse producten. Een uitgebreide wijn kaart met wijn (!). Als je goed uit eten wilt of voor een speciale gelegenheid is dit een goede plek.
rachelle V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Super fijn en lekkere ervaring, mijn partner was jarig en hij kreeg een geweldig mooi vuurwerk op het bord van zijn toetje....;-) Het eten was verrukkelijk, de bediening zo gastvrij, echt een goede herinnering met de wens er weer terug te keren!
olle V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Het restaurant vond ik er een beetje rommelig uitzien van buiten, maar toen ik eenmaal binnen was werd ik toch wel gecharmeerd door het lekkere eten en de gezelligheid
priscilla G.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
ik was daar maar gewoon gaan zitten om wat te drinken maar de sfeer was zo goed dat ik er ook heb gegeten ik heb genoten klasse restaurant
piet O.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Wat een leuke plek is dit zeg, ik heb enorm gelachen op de familie-achtige sfeer die er in de keuken hing. Het eten was daarnaast ook erg lekker
henk K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Lekker relaxrestaurant met vriendelijke Italiaanse bediening. Gerechten waren prima bereidt en smakelijk.
Een aanrader voor een gezellige avond.
timon W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
heerlijk gegeten en het was ook goed geprijsd ik en mijn gezin hebben niks te klagen we werden goed ontvangen door de obers en de keuken bracht ons heerlijke gerechten.
Philippe V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Misschien val ik wel in herhaling maar ik wilde nog even zegggen dat ik vond dat de obers erg goed waren in het maken van contact met klanten. Het eten was trouwens grandioos
Mootje K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wat een plek is dit zeg, goede akoestiek, adequate medewerkers, heerlijk eten. Kreeg hier echt het gevoel alsnof ik verwend werd. Echt heel lekker eten en een echte aanrader
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wat een geweldig restaurant is dit zeg, ik heb hier onovertroffen Italiaans gegeten, de obers waren zeer begaafd en heel aardig! Ik ga zeker terugkomen'
Puck S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Dit restaurant zier erg van de buitenkant erg knus uit, het eten is daarnaast nog zo lekker dat ik gewoon geen slecht woord over deze zaak kan zeggen, echt kwaliteit en gewoon een 10/10
Shakira S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Mijn vriendje nam me laats hiermee naar toe en ondanks het feit dat het nu uit is kom ik hier nog erg vaak, wat een lekker eten zeg. De obers zijn altijd erg aardig en sociaal vaardig
Valentijn V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Ik ben laatst toevallig bij dit restaurant uitgekomen en daar ben ik de heer erg dankbaar voor, het eten was voortreffelijk en de mensen waren super aardig. Echt een aanrader