Restaurant Classico

Willemsparkweg 87 1071 GT Amsterdam Nederland Kaart
31-206760700

Over het restaurant Restaurant Classico

Mediterrane klassiekers

In het mooie Amsterdam Oud-Zuid, vlakbij het Vondelpark en het Rijksmuseum, vind je deze mediterrane topper. De ideale plek om neer te strijken voor een uitgebreide lunch of een waanzinnig diner. Je eet hier gerechten die de zon laten schijnen. De bediening ontvangt je als echte vriend. Wat wil je nog meer?

Vergeet niet te reserveren!

Meer informatie over restaurant Restaurant Classico

Maandag t/m Zondag

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
freekandriesse .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2012
Geen poespas. Geen Oud Zuid opsmuk. Goede smaken, herkenbare, verse ingrediënten in de Linguini-kreeft. Uitgebalanceerd gerecht in één diep bord. Italiaans in Oud Zuid zoals je Italiaans eet in ieder zichzelf respecterend restaurant in Italië. De bediening is snel en sympathiek.
bobduynstee .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2012
Ruime menukeuze. Klassieke bereiding. Uitstekende porties. Verse ingrediënten. En vegetarisch hoef je er niet op een houtje te bijten. Prijs/kwaliteit eigenlijk on-oud-Zuids, dus prima. Zal wel de mediterrane invloed zijn. Hoop alleen wel dat ze de volgende keer het vat Brandbier wel hebben aangeslagen. Dat is wel zo lekker bij +30 graden. Maar de bediening maakt dan weer alles goed. Heel sympathiek.
hdgroot .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
We hebben heerlijk gegeten bij Classico, hele aardige en professionele bediening.
De Cioccolatissimo is outstandig! Complimenten voor de kok..
Fijn dat we een goede italiaan hebben in de buurt.
We komen zeker terug!