Restaurant Classico

Willemsparkweg 87 1071 GT Amsterdam Nederland Kaart
31-206760700

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Aubergine uit de oven
      Ossenhaascarpaccio
      Gemengde salade
  • Hoofdgerechten
    • Pasta met witvis
      Zelfgemaakte tagliatelle met funghi en truffelsaus
      Orecchiette met Italiaanse worst en crèmesaus
  • Nagerecht
    • Panna cotta
      Tiramisu
      Vanille-ijs

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Restaurant Classico

Mediterrane klassiekers

In het mooie Amsterdam Oud-Zuid, vlakbij het Vondelpark en het Rijksmuseum, vind je deze mediterrane topper. De ideale plek om neer te strijken voor een uitgebreide lunch of een waanzinnig diner. Je eet hier gerechten die de zon laten schijnen. De bediening ontvangt je als echte vriend. Wat wil je nog meer?

Vergeet niet te reserveren!

Meer informatie over restaurant Restaurant Classico

Maandag t/m Zondag

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Classico

Christel B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Heel aardig personeel, vrolijk, maar niet heel goed. Gewoon ok. De inrichting vond ik niets bijzonders. We gingen hier eten met een vriend die laaiend enthousiast was over een eerdere avond dat hij er was en het was deze avond een beetje gewoontjes helaas. Misschien had het ook iets te maken met het AH bon menu? Meest vervelend was de kou. We wilden niet bij de deur zitten, dus kregen een plek achterin bij het raam. Ondanks de dikke gordijnen die dicht zaten daar heb ik het toch koud gehad. Niet per de een aanrader voor mij helaas.
Gino K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Prima restaurant! Lekkere gerechten, goed verzorgd, goede sfeer. vriendelijke bediening een echte Italiaanse restaurant in zuid.
Sussane C.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Chique tent met echt heel goed italiaans eten. Onze kinderen hebben ook echt lekker gegeten. Geen goedkoop eten maar de prijs/kwaliteit was echt goed.
Samir D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Wauw hier gegeten met de AH actie en alles was super lekker de 3 gangen menu waren vers en snel o tafel, ook mooie show van de bediening met de pappardelle en de parmigiaanse kaas.
Alberto V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
vond het eten echt lekker je kon proeven en zien dat het eten vers is leuke avond gehad met mijn vrienden, we zijn gaan eten met de ah actie. en komen zeker een keer terug :)
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
ik en mijn man zijn komen eten met de Albert Heijn actie en we vonden het geweldig de 3 gangen menu waren uitstekend en de rode huis wijn was ook heel lekker.
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
leuke avond gehad met mijn vrouw, rustige sfeer in het restaurant en heerlijk gegeten met de albert heijn actie kom zeker een keer terug
Bob I.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Ik heb hier heerlijk gegeten. De service was uitstekend. Heel vriendelijk personeel ook. Ik zou iedereen aanraden om de pasta met truffel saus te nemen met een heerlijk itialiaans wijntje. Ik heb hier meer dan genoten en kom zeker een keer terug. ????????
Katerina D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
ik kwam hier eten met mijn oma met de ah actie en ik had niet verwacht dat het zo goed kon zijn, het eten was snel op tafel en nog eens super lekker allemaal en we werden erg goed goed bediend door het personeel.
Gijs D.
goed gegeten met de albert Heijn actie, lekker 3 gangen menu gehad
met hun specialiteit als hoofd gerecht de pasta pappardelle aanrader.
Samir D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
.lekker gegeten met mijn vrouw en kinderen, gezellige avond gehad aardige bediening en echte italiaanse keuken met vers producten.
Katie V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
een van de weinige echte italiaanse restaurant's in Amsterdam lekker eten vriendelijk bediening en een goeie sfeer leuke avond gehad met mijn man.
Sanne E.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Het eten was wel lekker maar de bediening erg chaotisch. Ze plempen het eten op tafel.
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Leuk, simpel restaurent, we vinden het eten buiten wat leuker dan binnen. De gerechten zijn mooi gemaakt, de wijnen die geschonken worden zijn top. Een aanrader dus....
Laurens B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Wat een geweldig restaurant is dit zeg, ik heb hier onovertroffen Italiaans gegeten, de obers waren zeer begaafd en heel aardig! Ik ga zeker terugkomen'
De tafel van Deborah V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Ontzettend vriendelijke bediening; zorgzaam en bekwaam, er werd zelfs in het Italiaans gezongen voor mijn 87-jarige oom! Het eten was ook heerlijk. We hebben een top-avond gehad!
Roos V.
We werden heel vriendelijk welkom geheten. Mooie plaats voor ons gereserveerd, het voelde prettig!.
Het eten was heel goed! De bediening heel vriendelijk en alert! Mijn broer die 87 jaar werd kreeg bij het dessert een gezang, in het Italiaans, wat heel leuk was, met een sterretje! Ik kan dit iedereen aan raden.
We komen beslist nog eens terug bij CLASSICO,
Louise F.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
we zijn komen eten met de Albert Heijn actie en alles was gewoon super lekker de voor gerecht een heerlijke aubergine en als hoofdgerecht heerlijke pasta zeevruchten met dan een lekkere tiramisu als Dessert.
Hanneke N.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Zeer eenvoudige gerechten, geen goede prijs/kwaliteit verhouding
Koen A.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Classico is misschien wel de beste Italiaanse restaurant van Amsterdam Zuid, lekker gegeten goeie huiswijn en aardige bediening.
Brenda S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
TOP TOP TOP Alles was lekker, sfeer in het restaurant was lekker rustig personeel goed bezig en de keuken uitstekend gegeten wauw.