Restaurant Classico

Willemsparkweg 87 1071 GT Amsterdam Nederland Kaart
31-206760700

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Aubergine uit de oven
      Ossenhaascarpaccio
      Gemengde salade
  • Hoofdgerechten
    • Pasta met witvis
      Zelfgemaakte tagliatelle met funghi en truffelsaus
      Orecchiette met Italiaanse worst en crèmesaus
  • Nagerecht
    • Panna cotta
      Tiramisu
      Vanille-ijs

Over het restaurant Restaurant Classico

Mediterrane klassiekers

In het mooie Amsterdam Oud-Zuid, vlakbij het Vondelpark en het Rijksmuseum, vind je deze mediterrane topper. De ideale plek om neer te strijken voor een uitgebreide lunch of een waanzinnig diner. Je eet hier gerechten die de zon laten schijnen. De bediening ontvangt je als echte vriend. Wat wil je nog meer?

Vergeet niet te reserveren!

Meer informatie over restaurant Restaurant Classico

Maandag t/m Zondag

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Classico

Jorrit M.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Met een 8.6 op Iens hadden wij hoge verwachtingen. Waarom de ene Italiaan veel lekkerder dan de andere is lastig uit te leggen. Het was allemaal wel ok, maar geen typisch Italiaanse smaaksensaties.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Vriendelijk en hardwerkend personeel die echt proberen je thuis te laten voelen.
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Prima gegeten. AH restaurant actie. Keuzemenu met 3 voor-hoofd en nagerechten. Vriendelijke ontvangst, gratis tafelwater en lekker warm broodje bij het voorgerecht. Goede locatie tov Concertgebouw.
Ric H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Dit is de ideale plek om voor een concert in het concertgebouw te eten. Wel ca 18uur beginnen. Je kunt buiten en binnen zitten.
Zeer vriendelijke bediening en vooral heel lekker eten. Snelheid van bediening redelijk, maar kan beter.
Joyce A.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
We zijn geholpen door een zeer vriendelijke medewerkster , de service was geweldig! Heerlijke avond gehad
Priscilla R.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Had meer van het eten verwacht.
Rollingrichard D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk buiten gegeten, mooie gerechten, echt Italiaans. Bediening super vriendelijk!
Puck H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Normaal schrijf ik uit principe geen recensies, maar dit kleine restaurantje te willemspark heeft mijn interesses zodanig bevredigt dat ik wel een goede recensie MOEST schrijven
Milan H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Goede pasta, heerlijke wijn, en een perfecte teramisu. De ingrediënten voor een leuke avond bij een lekkere Italiaan!!!!
Lexie C.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Wat een heerlijke avond heeft de staf van classico mij bezorgt! Echt een geweldige Italiaan, zonder overdrijven een van de betere in amsterdam
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijke lunch hier gehad! Ontvangen alsof we de enige waren in een druk restaurant. Ben niet gauw zo positief over eettenten, maar classico verdient het!
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
De perfecte balans tussen formeel en informeel.! Een uitgebreide wijnkaart met allemaal spraakmakende wijnen. Heb geen slecht woord te spreken over classico
Levy M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Bij binnenkomst werden we meteen ontvangen met een heerlijke bruscetta, direct drankjes ontvangen en echt verzorgd zoals je dat wenst in een reataurant
Rens V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Ik kwam eigenlijk langs voor alleen een biertje, maar toen ik de pasta’s voorbij zag komen ben ik toch overgehaald om de lekkernijen van dit restaurant te ervaren. geen greintje spijt!
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Lekker gegeten buiten op de stoep, prima service.
Naigel S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Wat een tent is dit zeg!! Normaal ben ik niet echt van de informele “familie” tentjes, maar de pasta heeft mij over de streek getrokken
Jason M.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Een van de beste Italiaanse restaurants in de omgeving. Keer op keer goede kwaliteit en goede bediening, een echte aanrader!
Mariska H.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
heerlijke relaxte sfeer met vriendelijk personeel en goede smaken van verse produkten.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Uitstekend restaurant met een uiterst vriendelijke bediening.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Voorafgaand aan concertbezoek voortreffelijk gegeten. Overzichtelijke kaart, met gerechten die stuk voor stuk uitstekend smaakten. Prettige bediening, leuke sfeer en qua tempo precies goed. Niet te lang wachten, en ook niet opgejaagd voelen. Een aanrader!