Restaurant Classico

Willemsparkweg 87 1071 GT Amsterdam Nederland Kaart
31-206760700

Over het restaurant Restaurant Classico

Mediterrane klassiekers

In het mooie Amsterdam Oud-Zuid, vlakbij het Vondelpark en het Rijksmuseum, vind je deze mediterrane topper. De ideale plek om neer te strijken voor een uitgebreide lunch of een waanzinnig diner. Je eet hier gerechten die de zon laten schijnen. De bediening ontvangt je als echte vriend. Wat wil je nog meer?

Vergeet niet te reserveren!

Meer informatie over restaurant Restaurant Classico

Maandag t/m Zondag

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Classico

Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
De perfecte balans tussen formeel en informeel.! Een uitgebreide wijnkaart met allemaal spraakmakende wijnen. Heb geen slecht woord te spreken over classico
Levy M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Bij binnenkomst werden we meteen ontvangen met een heerlijke bruscetta, direct drankjes ontvangen en echt verzorgd zoals je dat wenst in een reataurant
Rens V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Ik kwam eigenlijk langs voor alleen een biertje, maar toen ik de pasta’s voorbij zag komen ben ik toch overgehaald om de lekkernijen van dit restaurant te ervaren. geen greintje spijt!
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Lekker gegeten buiten op de stoep, prima service.
Naigel S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Wat een tent is dit zeg!! Normaal ben ik niet echt van de informele “familie” tentjes, maar de pasta heeft mij over de streek getrokken
Jason M.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Een van de beste Italiaanse restaurants in de omgeving. Keer op keer goede kwaliteit en goede bediening, een echte aanrader!
Mariska H.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
heerlijke relaxte sfeer met vriendelijk personeel en goede smaken van verse produkten.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Uitstekend restaurant met een uiterst vriendelijke bediening.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Voorafgaand aan concertbezoek voortreffelijk gegeten. Overzichtelijke kaart, met gerechten die stuk voor stuk uitstekend smaakten. Prettige bediening, leuke sfeer en qua tempo precies goed. Niet te lang wachten, en ook niet opgejaagd voelen. Een aanrader!
Ard Z.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wat een hartelijke en vriendelijke bediening! Het plezier spat ervan af. Heerlijk gegeten, voldoende vegetarische keus en ruim gevulde (wijn)glazen. En men houdt uitstekend rekening met de bezoeker van het Concertgebouw. Dank voor de fijne avond!
famke V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
mijn vriend heeft mij laatst meegenomen naar deze tent en ik moet zeggen dat mijn verwachtingen erg hoog waren. Classico heeft deze verwachting ruim weten te overtreffen. een leuke en lekkere plek voor een overheerlijk pasta
tycho D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
prima italiaan. persoonlijk houdt ik niet zo van pasta, maar voor de pasta van deze tent maak ik wel een paar uitzonderingen!
olivièr C.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
dit plek is de beste van heel holland wil ik bijna zeggen! echte herrineringen zoals italie ze bedoeld heeft. erg lekker eten en goede personeel
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Heerlijke osso bucco!
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk Italiaans family restaurant. Eerlijk en rechttoe Italiaans eten. Gezellige bediening. Dus echt elke Euro waard.
DP Z.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Na een eerdere positieve ervaring weer eens terug bij Classico. Weinig verandering qua sfeer en kaart - dat kun je positief of negatief interpreteren.
Aan de plus-zijde: ongedwongen sfeer, prettige bediening en vooral smaakvollen gerechten. Antipasti beetje eenzijdig (veel vlees), maar hoofdgerechten voldeden zeker aan verwachtingen: mooi op smaak, goede portie. Nagerechten niet spannend maar smaakvol ook. Huiswijn ook prima.

Net als de vorige keer viel ons op dat het in de keuken niet altijd gesmeerd liep. In de service kwam men in mijn ogen ook iemand tekort.... Verder kan de inrichting wat warmer (letterlijk ook!) en gezelliger.

Dus nadenken over het model lijkt mij nuttig: hoeveel gasten wil je op een prettige manier kunnen ontvangen op een avond en wat is daarvoor nodig - in de keuken en elders? Kleine verbouwing ?
Helaas kregen we ook een wat mindere ervaring mee van een andere tafel, zodat een volgend bezoek vooralsnog niet gepland is.
Tessa K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Een stukje Italië gelegen aan de Willemsparkweg. In tijden niet zulke lekkere pasta gegeten als hier, bediening erg aardig en wijnen goed van smaak!!
Filip V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Simpelweg overheerlijk! Service van goede kwaliteit en pasta waar je u tegen zegt. Erg gelachen met en om de obers. Classico garandeert een leuke avobd
Ejoub M.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Naar mijn zeggen absoluut de beste Italiaan van heel Amsterdam zuid! Ik ben de laatste tijd echt fan geworden van deze plek
Jopie G.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Ik kwam eten op een hele drukke dag, maar toch werd ik heel vriendelijk ontvangen, een ober die tijd voor je heeft als het druk is is goud waard