Restaurant Classico

Willemsparkweg 87 1071 GT Amsterdam Nederland Kaart
31-206760700

Over het restaurant Restaurant Classico

Mediterrane klassiekers

In het mooie Amsterdam Oud-Zuid, vlakbij het Vondelpark en het Rijksmuseum, vind je deze mediterrane topper. De ideale plek om neer te strijken voor een uitgebreide lunch of een waanzinnig diner. Je eet hier gerechten die de zon laten schijnen. De bediening ontvangt je als echte vriend. Wat wil je nog meer?

Vergeet niet te reserveren!

Meer informatie over restaurant Restaurant Classico

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Classico

Milan P.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Alles wat je bij een goede Italiaan verwacht! Lekker eten, goede wijnen, leuke sfeer. Al met al een goed restaurant gelegen te Willemsparkweg
Will V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Erg leuke inrichting, er heerst een echt Italiaans sfeertje met leuke mensen in de bediening. Het eten is daarnaast ook echt niet te overtreffen!
Harmen V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Hele leuke sfeervolle plek! Lekker warm en 'cosy' zoals mijn zoon het noemde. Eten voldeed met uitstek aan de verwachtingen bij de goede recensies
Herry H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Vooraf de garpaccio, was ietjes rommelig maar de smaak compenseerde dat volledig! Het hoofdgerecht was daarentegen erg netjes en ook weer verrukkelijk. Ik ga hier zeker vaker komen
fenneke B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prima eten, niet zooo speciaal als de recensies doen denken, maar gewoon goed van kwaliteit en netjes gepresenteerd. Al met al prima
ilias E.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Obers wisten alle perfect te vertellen welke gerechten halal waren, daar ben ik erg blij om aangezien sommige restaurants dit nalaten in amsterdam
clicqot .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We zijn met zijn vieren. De inrichting is goedkoop. De antipasto misto bevat veel groene sla, maar is verder zeer karig. Een paar plakjes ham en worst, geen vis, geen olijven, geen lekkere dressing, één kerstomaatje, en dat voor 17,50. De linguini met kreeft kunnen ermee door, die met herten-ragù is minder te pruimen. Dan de hoofdgerechten (tegen de 25 euro). De kalfslever is slecht bereid, bij de eenvoudig gepocheerde heilbot zit niets van saus, in de saus bij de scaloppina is gorgonzola verwerkt en geen taleggio zoals op de kaart staat. Het garnituur bij de hoofdgerechten is heel pover en smakeloos. Alleen de gamberi scoren een voldoende. Als drank prosecco vooraf, twee flessen wijn bij het eten, en koffie en likeur na. Dan is een rekening van bijna 300 euro echt buiten proportie, zeker als mijn vrouw die nacht beroerd wakker wordt, waarschijnlijk van de vis. Een afrader.
clicqot .
Roger E.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Underbar italiensk mat.
cathy B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
lekkere eten en het was super gezellig en de bediening was goed ik was jarig en ze hebben een feest daar gemaakt en dat was super leuk
martin M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
CLassico doet zijn naam niet tengoede, maar de recensies wel! erg moderne en leuke tent, verukkelijk eten! heb erg kunnen lachen om de ''familia'' sfeer die in dit restaurant hang
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Mijn familie en ik hadden nooit in een Italiaans restaurant gegeten. En we wilden altijd al in een Italiaans restaurant eten, dus we keken even op internet en we stemden massaal op dit restaurant. We belden naar dit restaurant en er waren paar tafels vrij. Toen we binnen kwamen was de sfeer al perfect. Het eten was perfect, kortom alles was perfect. We komen hier zeker terug. Zeker een aanrader.
Maas ronan M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Prima gegeten, ik geef de 9 vooral voor het personeel, want wat zijn dat een leuke mensen zeg! Heel gezellig en ontvangstelijk
annabelle G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
mijn vriendje nam me laatst mee naar dit restaurant, eerst was ik een beetje overdonderd door de plek, ik had verwacht dat dit een hele dure en commerciele tent zou zijn, maar niets was minder waar! erg hartelijk en open ontvangen
naigel P.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Eten was echt heel goed van smaak en kwaliteit, de sfeer was erg gezellig en ontvangstelijk! licht mocht wel ietjes veller, maar voorderest geen opmerkingen die positief zouden bijdrage aan dit restaurant
Wong chi W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Erg lekkere tent! Ruim assortiment met puur kwaliteit! Echt een goede plek om even bij te komen na een lange dag. En de bediening is zo aardig
adel A.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
ik heb lekker gegeten in de restaurant classico. ik heb een pasta besteld. en je proeft dat het net vers wordt gemaakt. daarna heb ik een teramisu en die was ook zelf gemaakt. de bediening was echt heel aardig.
Letty S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Fijne ontvangst en heerlijke bites vooraf. Ondanks aangeven dat we naar een concert moesten heeft het opdienen wel lang geduurd, waardoor we in korte tijd een (zeer smakelijk) 3-gangen menu moesten eten en nog 4 min. hadden voor een heerlijke tiramisu. Jammer. Eén persoon in de bediening bij een beste drukke bezetting (met meerdere die naar het concertgebouw gaan) is te weinig.
max H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Zo moet het zijn. Bescheiden maar buitengewoon effectief. Goede raad bij de selectie van de gerechten en de wijnen. Het leidt tot een perfect diner. Wat mij al door vrienden was verteld omtrent kwaliteit van de gerechten werd geheel bevestigd.
frans W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Heel fijne sfeer en persoonlijke bediening. Het eten is bijzonder goed en bijzonder. Smaken die goed gecombineerd worden en verse producten. Een uitgebreide wijn kaart met wijn (!). Als je goed uit eten wilt of voor een speciale gelegenheid is dit een goede plek.