Restaurant Classico

Willemsparkweg 87 1071 GT Amsterdam Nederland Kaart
31-206760700

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Classico

Mediterrane klassiekers

In het mooie Amsterdam Oud-Zuid, vlakbij het Vondelpark en het Rijksmuseum, vind je deze mediterrane topper. De ideale plek om neer te strijken voor een uitgebreide lunch of een waanzinnig diner. Je eet hier gerechten die de zon laten schijnen. De bediening ontvangt je als echte vriend. Wat wil je nog meer?

Vergeet niet te reserveren!

Meer informatie over restaurant Restaurant Classico

Maandag t/m Zondag

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Wi-Fi
r B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Echt lekker Italiaans eten. Mooi restaurant op top locatie. De bediening was vriendelijk en de kaart bood ruime variatie aan keuze
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, erg gezellig gezeten. We waren met de AH actie. Eenvoudig menu, maar van zeer goede kwaliteit. We komen zeker nog een keer terug.
John V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Zeer moeizame akoestiek als er een luidruchtig gezelschap aanwezig is.
Bediening onervaren en gehaast, maar het was ook erg druk
Kwaliteit eten goed
Rene F.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
bediening was vriendelijk,we zijn voor het dessert vertrokken omdat we geen aandacht meer kregen nadat ik gewenkt had naar de bediening voor een toetje..........
Biefstuk was lekker maar de versiering en groente eromheen waren matig....
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Hier gegeten voorafgaand aan een concert. Bediening was zakelijk, niet vreselijk attent. Eten kwam snel genoeg op tafel. Kleine porties; de scaloppina was tussen de paneer een flinterdun stukje vlees, vrij droog. Fettuccine was heerlijk, en de bereiding met geflambeerde gesmolten kaas ronduit spectaculair. Kaasplankje werd zonder enige uitleg op tafel gezet, drie piepkleine stukjes getoast stokbrood erbij ipv het walnootbrood dat op het menu werd vermeld. De rode wijn was véél te warm, de glazen werden bepaald niet krenterig gevuld maar > 5 euro per glas is toch fors aan de prijs voor een huiswijn. Na drie gangen plus koffie (cappuccino was voor een Italiaan behoorlijk teleurstellend) hebben we elders nog een flinke appelpunt gegeten om het hongergevoel te beperken. Prijs-kwaliteit-verhouding is ver zoek.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We hebben met veel plezier bij Classico gegeten. Vriendelijkheid, bereid om klanten een plezierige moment te bieden met lekker eten en entourage. Dank jullie wel.
chris B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Vlotte reservering online zelfs op vrijdagavond. Zeer vriendelijke en hartelijke ontvangst. Lekkere Italiaanse keuken met originele toets. Als voorgerecht kozen we voor de suggestie van paté met venkel. Heerlijk. Malse ossenhaas met variatie van gegrilde groenten.
Muck T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Vergeleken met februari dit jaar: wat slordige bediening en niet direct.
Al teveel hool op hun vork genomen?
Eten en het wijnadvies was (nog) goed.
t.deerenberg .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
vriendelijke , gastvrije bediening. hebben buiten aan de straat gezeten ivm mooie weer. alles wat aan de dure kant, maar dat wisten we wel vantevoren.
Marja O.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Héérlijk gegeten vanavond!
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Prima restaurant, maar had graag groente(n) bij het hoofdgerecht gehad.
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk gegeten voordat wij naar het concertgebouw gingen. Voorgerecht gedeeld, was geen enkel probleem. Komen er vast nog weleens terug
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
De kwaliteit van het eten was geweldig. Vooraf hadden we prosciutto, lekker. Als hoofdgerecht hadden we (buiten de kaart) rib eye, echt heerlijk klaargemaakt met lekker klaargemaakte groenten en een klein aardappeltje. Maar precies genoeg. Het vlees was zonder saus en daardoor proef je nog beter hoe goed het klaargemaakt is. We komen zeker terug hier temeer doordat de mensen van de bediening ook erg aardig waren.
Antoinette D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
We hadden van te voren aangegeven dat we naar een concert zouden gaan in het Concertgebouw en de bediening hield daar heel goed rekening mee. Ontspannen sfeer, prettige bediening en vooral veel klassiekers op de kaart, maar dat is te verwachten met zo'n naam. Maar die worden dan wel heel goed klaar gemaakt. En als ik burrata op de kaart zie staan (in een salade caprese) ben ik altijd al helemaal verkocht. Een aanrader!
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Uitstekende service en vriendelijke bediening: je voelt je erg welkom. Gratis brood met tapenade en een appetizer. Antipasti was wat mager, maar de pasta en wijn die we hadden scoren een ruime voldoende.
Machteld K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Gisteren heerlijk gegeten. De sfeer bij Classico is heel plezierig, de bediening attent en vriendelijk. Het eten was verrukkelijk en mooi geserveerd. Een echte aanrader.
ptiw .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Met de AH actie gegeten (wel duidelijk melden bij binnenkomst anders eet je a la carte). Aanrader! Beperkte keuze, maar verrassende gerechten. Lekkere eendenpate als voorgerecht, en ravioli met krab. Fijn rose wijntje voor 25 euro.
Op aangeven dat we naar het concertgebouw moesten, werd daar prima rekening mee gehouden. Niet gehaast, maar wel op tijd.
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Gezellig, levendig restaurant voor iedereen aan de gezellige Willemsparkweg. Prima gegeten en een vriendelijke bediening.
ptiw .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
We hadden gereserveerd met de AH actie en dat bij binnenkomst ook gemeld. Toen de rekening kwam, bleek dat we a la carte gegeten hadden, dus dat viel wat duur uit. Toen we aangaven dat we toch echt de AH actie gemeld hadden, werd het, na even checken, keurig opgelost. De rekening werd aangepast zodat we beide tevreden waren.
Het eten was prima, de rose goed, en er werd keurig rekening mee gehouden dat we naar het Concertgebouw gingen, en dus op tijd klaar moesten zijn.
ron B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wij gingen naar het concertgebouw en combineerden dit met een etentje bij Classico, met de actie van Albert Heijn! Heerlijk eten en keuze uit 2 verschillende voor en hoofdgerechten. Aardige Italiaanse baas en heerlijke rode wijn.