Restaurant Classico

Willemsparkweg 87 1071 GT Amsterdam Nederland Kaart
31-206760700

Over het restaurant Restaurant Classico

Mediterrane klassiekers

In het mooie Amsterdam Oud-Zuid, vlakbij het Vondelpark en het Rijksmuseum, vind je deze mediterrane topper. De ideale plek om neer te strijken voor een uitgebreide lunch of een waanzinnig diner. Je eet hier gerechten die de zon laten schijnen. De bediening ontvangt je als echte vriend. Wat wil je nog meer?

Vergeet niet te reserveren!

Meer informatie over restaurant Restaurant Classico

Maandag t/m Zondag

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Classico

famke V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
mijn vriend heeft mij laatst meegenomen naar deze tent en ik moet zeggen dat mijn verwachtingen erg hoog waren. Classico heeft deze verwachting ruim weten te overtreffen. een leuke en lekkere plek voor een overheerlijk pasta
tycho D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
prima italiaan. persoonlijk houdt ik niet zo van pasta, maar voor de pasta van deze tent maak ik wel een paar uitzonderingen!
olivièr C.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
dit plek is de beste van heel holland wil ik bijna zeggen! echte herrineringen zoals italie ze bedoeld heeft. erg lekker eten en goede personeel
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Heerlijke osso bucco!
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk Italiaans family restaurant. Eerlijk en rechttoe Italiaans eten. Gezellige bediening. Dus echt elke Euro waard.
D Z.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Na een eerdere positieve ervaring weer eens terug bij Classico. Weinig verandering qua sfeer en kaart - dat kun je positief of negatief interpreteren.
Aan de plus-zijde: ongedwongen sfeer, prettige bediening en vooral smaakvollen gerechten. Antipasti beetje eenzijdig (veel vlees), maar hoofdgerechten voldeden zeker aan verwachtingen: mooi op smaak, goede portie. Nagerechten niet spannend maar smaakvol ook. Huiswijn ook prima.

Net als de vorige keer viel ons op dat het in de keuken niet altijd gesmeerd liep. In de service kwam men in mijn ogen ook iemand tekort.... Verder kan de inrichting wat warmer (letterlijk ook!) en gezelliger.

Dus nadenken over het model lijkt mij nuttig: hoeveel gasten wil je op een prettige manier kunnen ontvangen op een avond en wat is daarvoor nodig - in de keuken en elders? Kleine verbouwing ?
Helaas kregen we ook een wat mindere ervaring mee van een andere tafel, zodat een volgend bezoek vooralsnog niet gepland is.
Filip V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Simpelweg overheerlijk! Service van goede kwaliteit en pasta waar je u tegen zegt. Erg gelachen met en om de obers. Classico garandeert een leuke avobd
Ejoub M.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Naar mijn zeggen absoluut de beste Italiaan van heel Amsterdam zuid! Ik ben de laatste tijd echt fan geworden van deze plek
Tessa K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Een stukje Italië gelegen aan de Willemsparkweg. In tijden niet zulke lekkere pasta gegeten als hier, bediening erg aardig en wijnen goed van smaak!!
Jopie G.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Ik kwam eten op een hele drukke dag, maar toch werd ik heel vriendelijk ontvangen, een ober die tijd voor je heeft als het druk is is goud waard
Niece K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Echt een culinair hoogstandje, toen ik aangaf dat ik naar een concer moest kwam er ook echt vaard in, ik was erg tevreden en mijn man ook
Milan W.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Het familie achtige sfeertje dat hier hangt creëert een ambiance waar een Italiaan zich thuis voelt, het eten is daarnaast ook van echt hoge kwaliteit
Sherif S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Excellent restaurant, excellent food, excellent service
Harry O.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Verdeelde mening over dit restaurant. Heeft toch wat de sfeer van een touristenzaak. Misschien komt het door een aanbieding via zo'n eetsite. Carpaccio was ijskoud en bedolven onder tal van fratsen. Vis bij hoofdgerecht was te ver doorbakken. Wel lekker vleesgerecht. Groente en aardappelen ver onder de maat, zowel qua hoeveelheid (3 wortels en 3 boontjes en kwaliteit (snel opgebakken aardappelen). Perfecte tiramisu en prima wijnen. Vriendelijke bediening.
Milan P.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Alles wat je bij een goede Italiaan verwacht! Lekker eten, goede wijnen, leuke sfeer. Al met al een goed restaurant gelegen te Willemsparkweg
Will V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Erg leuke inrichting, er heerst een echt Italiaans sfeertje met leuke mensen in de bediening. Het eten is daarnaast ook echt niet te overtreffen!
Harmen V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Hele leuke sfeervolle plek! Lekker warm en 'cosy' zoals mijn zoon het noemde. Eten voldeed met uitstek aan de verwachtingen bij de goede recensies
Herry H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Vooraf de garpaccio, was ietjes rommelig maar de smaak compenseerde dat volledig! Het hoofdgerecht was daarentegen erg netjes en ook weer verrukkelijk. Ik ga hier zeker vaker komen
fenneke B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prima eten, niet zooo speciaal als de recensies doen denken, maar gewoon goed van kwaliteit en netjes gepresenteerd. Al met al prima
ilias E.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Obers wisten alle perfect te vertellen welke gerechten halal waren, daar ben ik erg blij om aangezien sommige restaurants dit nalaten in amsterdam