Restaurant Classico

Willemsparkweg 87 1071 GT Amsterdam Nederland Kaart
31-206760700

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Aubergine uit de oven
      Ossenhaascarpaccio
      Gemengde salade
  • Hoofdgerechten
    • Pasta met witvis
      Zelfgemaakte tagliatelle met funghi en truffelsaus
      Orecchiette met Italiaanse worst en crèmesaus
  • Nagerecht
    • Panna cotta
      Tiramisu
      Vanille-ijs

Over het restaurant Restaurant Classico

Mediterrane klassiekers

In het mooie Amsterdam Oud-Zuid, vlakbij het Vondelpark en het Rijksmuseum, vind je deze mediterrane topper. De ideale plek om neer te strijken voor een uitgebreide lunch of een waanzinnig diner. Je eet hier gerechten die de zon laten schijnen. De bediening ontvangt je als echte vriend. Wat wil je nog meer?

Vergeet niet te reserveren!

Meer informatie over restaurant Restaurant Classico

• Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Altijd top!
Dig I.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Prima Italiaans eten tegen schappelijke prijzen
Andre H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Alles was goed, maar niet heel veel fantasie.
Leon D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
AH-restaurantactie met slechts 2 opties qua gerechten per gang is wel heel erg pover. Gerechten waren overigens heerlijk. De sfeer/service viel ons echter voor een italiaans restaurant fors tegen: we zijn beter gastheerschap gewend. Wij hadden hogere verwachtingen van deze kennismaking: jammer/peccato!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Wij hadden het 3-gangenmenu AH Restaurantactie. Vooraf carpaccio, hoofdgerecht pasta met truffel en nagerecht Panna cotta en tiramisu. Top kwaliteit, hele aardige bediening en warme sfeer. Zeer aan te raden om te gaan eten. We komen zeker terug, geweldig!!
Jorik D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Aardige bediening, lekkere wijnen, goede menu kaart, alle ingrediënten voor een top Italiaan. Niet zo geweldig als de recensies doen geloven maar wel echt van topklasse
Dean V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Super! Heerlijke bruchettas, lekker brood met olie, coquiles, carpaccio, tonijn als voorgerechten. Tussengerecht de beroemde Fettuccine con funghi e tartuffi Flambé, dit is echt heel lekker (en sterk van smaak, wij deelden het). Linguine met kreeft, ongelofelijk lekker. Wij zijn super enthousiast! De gastheer spreekt geen Nederlands, maakt het enkel maar leuker. Het prijsniveau wordt volledig gerechtvaardigd door deze echte Italiaanse brigade. Grazie ragazzi, grande lavoro!
Sacha P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk, vers, echt Italiaans eten!! Kok is een echte Italiaan, fan van Napoli. Tafeltjes erg dicht tegen elkaar, maar akoestiek is redelijk dus je hebt er niet heel veel last van. Wil je echt Italiaans eten, ben je hier aan het juiste adres
De tafel van Loes T.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijke pasta
Hetty K.
heerlijk gegeten, verzorgd menu.
Alex B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
De gerechten worden vers gemaakt, dus bij wachttijd heb ik "redelijk" in gevuld. Je moet wat langer wachten, maar het is het wachten waard. De bediening is aardig en helpt je prima. Ik ga hier zeker nog een keertje heen.
Niels H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Geweldige sfeer die men echt doet denken dat die zich daadwerkelijk in Italië bevind. Een soortgelijke Italiaan kan ik niet noemen
Tania G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Het eten was snel klaar en de presentatie van de gerechten was netjes
Piet B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Klein restaurant gelegen aan de willemsparkweg in Amsterdam zuid, een leuke restaurant in een leuke buurt. Niets dan positief
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Heerlijk gegeten en heel aardige bediening.
Chayenne K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heel vriendelijke ontvangst, uitbaters zijn zeer fijne en spontane mensen. Ze geven je een thuis gevoel. Het eten was simpel, maar lekker. Na het eten een glaasje Limoncello van het huis gekregen. Wij komen zeker terug!
Gabrielle V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Goede keuken, vriendelijke bediening. Bij Classico weten ze wat gastvrijheid is.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Wij hadden hier een AH Menu. Op de kaart stonden de heerlijkste gerechten .
Ik vond het menu wat tegenvallen. Voorgerechten carpaccio ossenhaas en partner geroosterde obergine lekker.
Hoofdgerechten penne zeebaars en penne zalm magertjes. Veel penne weinig vis.
Pannacotta met halve aardbei voor mijn partner en voor voor mij tiramisu zonder drank erin niet bijzonder. Beetje jammer.
Helene D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Het voorgerecht. was carpaccio die duidelijk uit de diepvries kwam en eigenlijk nergens naar smaakte. Hoofdgerecht pasta met truffel was oke en toetje Tiramisu was heerlijk.
De bediening is goed. aardige mensen.
Lauré F.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heerlijk eten, mooi aangekleed restaurant.
Wel jammer dat de menukaarten geplastificeerde A4tjes zijn en dat de koffie/thee niet werden uitgeserveerd maar alleen op een dienblad op tafel werden gezet.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Vriendelijke ontvangst heerlijke coquilles vooraf , als hoofd eenvoudige gevulde pasta met ricotta en spinazie, hoe simpel kan het zijn. Disgenoot had de gebakken zeetong met groenten en wat aardappeltjes. Precies goed. Als dessert een vers gemaakte scroppino, espresso toe. Heerlijk gegeten perfecte porties. Lekkere witte wijn erbij. Mijn verjaardags diner was heel geslaagd.