Restaurant Claar

Voor Clarenburg 7 3511 JE Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
      Crème brulée | vanilleijs
      Brownie | witte chocolademousse

Over het restaurant Restaurant Claar

Rustpunt in hectisch Utrecht

Midden in de gezellige drukte van de winkelende bezoekers in Utrecht ligt restaurant Claar. Claar is een ruim, licht restaurant met een grote bar middenin gelegen, wat de sfeer direct informeel maakt en geschikt om gezellig te lunchen of dineren met vrienden.

Als je wilt leren koken kun je ook bij Claar terecht, naast restaurant behuisd het ook een kookstudio!

Meer informatie over restaurant Restaurant Claar

Mirjam Z.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Geke F.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Het was prima. De AH proeverij was goed en lekker. Hoofdgerecht was niet heel veel.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Erg lekker gegeten, zeer vriendelijk personeel en leuke inrichting. Met AH actie een 3-gangen verrassingsmenu, dat was erg lekker!
Trudy Z.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Een klein restaurantje met een leuk AH menu. Wanneer alle tafels bezet zijn, is het erg vol omdat de tafeltjes nogal nauw op elkaar staan. Wij zaten bij de open keuken, waar veel geluiden vandaan kwamen. Het was leuk om te zien hoe er gewerkt werd aan de gerechtjes. Het eten was lekker.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten, gastheer en bediening was heel vriendelijk
Alida S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Zeer vriendelijk en professioneel Personeel Heerlijk gevarieerd en goed eten. Smakelijk opgediend. Een aanrader!!!
Julian M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Daar aankomend was onze tafel niet gereed. Lang moeten wachten tot bestelling werd opgenomen, welke uiteindelijk niet door kwam bij de keuken, dus konden we opnieuw bestellen. Eenmaal toen ons eten er was, was de zalm niet gaar en de frietjes waren nog gewoon rauw, een snackbar kan het beter. De service is ook niet langs geweest. Al en al een heel slechte ervaring. Welke voor de prijs erg tegen valt.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk gegeten in mooi restaurant met leuke sfeer. Het was wel erg vol en daardoor vrij rumoerig.
Roelf D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
vast kortingsmenu met diverse kleine onderdelen, alles lekker.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten en leuke, attente informele bediening. Mooie gerechten op het menu. We komen zeker nog eens terug.
Leonie L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Het was top! Super aardige en grappige gastheer, mooie zaak en heerlijke eten
Jeanne V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Het 3-gangen verrassingsmenu was heerlijk, origineel en goed klaargemaakt. Leuk om bij het hoofdgerecht vis (goed gebakken) en een heerlijke Iberico karbonade aan te treffen. De glutenvrijeportie was ook prima. €29,50 voor het menu is een zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Mary B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Verrassingsmenu met heerlijke hapjes. Het was echt lekker. De sfeer is ontspannen. Bediening was goed. Ik kom zeker terug.
N. W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Bediening zoals bediening hoort te zijn! Attent, gastvrij, oprecht geïnteresseerd, kortom, een echte aanvulling op onze avond. Daarnaast was het eten lekker en de bijpassende wijnen goed. We gaan hier sowieso terugkomen.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Hier gegeten met AH actie. 3-gangen verrassingsmenu. Erg leuke en vriendelijke bediening. Gaan hier zeker nog een keertje naar toe
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Voor het eerst bij Claar gegeten met de ah actie. Het personeel is vriendelijk en het restaurant is mooi ingericht. Vervelend was dat wij nogal op de tocht zaten doordat je van twee kanten het restaurant in kunt komen. Het eten is wat saai en veilig gekozen (stukje vlees en zalm) en bovendien kleine porties. Er was niet een gerecht wat er echt uitsprong voor ons. Zelfs met de ah actie vond ik de prijs/kwaliteit verhouding niet goed genoeg.
Muzaffer G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
We hadden het AH preset menu dus onze beoordeling van het eten kan misschien wat afwijken. Voorgerechten waren erg goed, biefstuk was te doorbakken. Inrichting is gezellig, prima als stel of grote groepen maar wel vrij luid. (het zat wel helemaal vol) Service was erg vriendelijk en ondanks dat het bomvol zat snel.
Bas O.
Wel gehorig, rest uitstekend
Celine S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Ik vond het teleurstellend. De inrichting is mooi, maar je moet echt schreeuwen om elkaar te verstaan als alle tafels bezet zijn. Het eten is matig, weinig lekkere smaken en aparte combinaties die ik niet snapte. Het hoofdgerecht was vis en vlees, witvis en vlees met een vleesjus. Brood had geen smaakt. Toetje was wel erg eenvoudig, proeverij, maar dat was niet echt zelfgemaakt. crème brûlée, macaron (gewoon gekocht) en een tiramisu van lange vingers met mangosaus en room, klinkt lekker, maar alles is gewoon in een glaasje gestopt, niet ondergedompeld in een mangosausje. Iets te eenvoudig allemaal. Niet voor herhaling vatbaar.
Laura H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Erg vriendelijke en ervaren bediening. Volgens mij liep ook de manager of eigenaar rond en is ook nog even bij ons aan tafel geweest om te vragen of alles naar wens was. Altijd fijn!
Eten was heerlijk en leuk dat je een open keuken kan inkijken.

Een tip, het was niet zo druk waardoor er 3 of 4 verschillende jongens van de bediening hebben gevraagd of alles naar wens was. Ik wil graag meegeven om dit te beperken tot een tafelheer en eventueel de manager/eigenaar.

Verder enorm genoten en ik kom zeker vaker!