Restaurant Christian

Laan van Nieuw Oost-Indië 1F 2593 BH Den Haag Nederland Kaart

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Christian

vlak bij centraal station en station laan van Noi

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag 17:30 - 22:30
Zondag Gesloten

Nvt N.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Een van onze favoriete restaurants. Zowel buiten in de tuin als binnen super gezellig. Goede service, informele sfeer, echt een avond uit. Het eten is fantastisch, met veel biologische producten uit eigen tuin. Wij komen hier erg graag.
Marjolein A.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Een gezellig avond bij Restaurant Christian. Prachtige inrichting en stijlvol opgemaakte borden. Het 4-gangenmenu met vooraf de amuse met Pastinaak, tussendoor een perensapje uit eigen tuin, de Tarbot en de overige gasten genoten van de Patrijs was qua eten een super culinaire en fantastische avond. Helaas hebben ook wij hier weer ondervonden, dat als je geen wijn drinkt, je gewoonweg niet interessant bent. Er is geen één keer gevraagd, behoudens bij binnenkomst, of wij iets wilden drinken. Zelf om je drank moeten vragen in dit soort sterrenwaardige restaurants vinden wij niet netjes en eigenlijk niet kunnen. Heel jammer want ook al drink je geen wijn, wil je graag net als de wijndrinker, genieten van een frisdrankje (buiten het water) bij je diner.
Marteen .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
We hebben gekozen voor het 8 gangen verrassingsmenu,Ik vond het eten erg goed, hele fijne gerechtjes met niet te veel poespas en pure smaken. Veel vis (zalm en zwaardvis) en schelpdieren, maar ook bijvoorbeeld heerlijk krokant bereide zwezerik en langzaam op de houtgrill gegaard lamsvlees,Een deel van de groente komt uit eigen tuin en de haas die er geserveerd werd was heerlijk. Het dessert was helemaal af door de dessertwijn die erbij geschonken werd,maar had ook een zeer goede nacht, dankzij de ontspannen sfeer in het restaurant,Ik kijk nu al uit naar mijn volgende bezoek,wij komen graag nog een keer terug!
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Met de familie heerlijk gegeten bij restaurant Christian. We kozen het 4 gangen verrassingmenu en er werd goed rekening gehouden met hetgeen je aangaf liever niet te eten. Vooraf kregen we een heerlijke steak tartaar met mooie garnering. Daarna volgde een prachtig stukje vis, voor mij het hoogtepunt van de avond. De geserveerde wijn hierbij was ook echt heerlijk. Als hoofdgerecht eend met een mooi stamppotje, linzen en truffel. Het was echt heerlijk, maar ik vond het echt te weinig. 2 hele kleine stukjes eend en werkelijk nog geen eetlepel stamppot. Ik vind dat het hoofdgerecht ook echt een hoofdgerecht moet zijn. Ook qua hoeveelheid. Wel was het heerlijk met een hele mooie wijn erbij. Nagerecht was ook goed, maar pas toen had ik een voldaan gevoel, terwijl ik dat vaak na het hoofdgerecht heb. Vandaar misschien geen 9 voor het eten. Prijs/kwaliteit vind ik daarom ook een beetje uit balans. Ik kom zeker nog terug, want we hebben gewoon een heerlijke avond gehad.
Zomaaar .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Zaterdag in de heerlijke tuin plateau fruit de mer, geroosterde Oosterschelde kreeft en pistache manderijn gegeten werkelijk heerlijk! Het nieuwe interieur ( verzorgd door de vrouw van Christian Margot) en de stoelen zijn TOP!!! Christian loopt zelf erg enthousiast en attent voor wat de sfeer zeker ten goede komt! Werkelijk waar een fantastische avond gehad!!!
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Met zijn achten hebben wij hier het "all in verassingsmenu" (8 gangen) gegeten aan de "Cheftafel".
Alles was tot in de puntjes verzorgd, een prachtig feestelijk gedekte tafel, de gangen en wijnen allen uitgeserveerd en toegelicht door de chef, Christian. Ik vond het eten erg goed, hele fijne gerechtjes met niet te veel poespas en pure smaken. Veel vis (zalm en zwaardvis) en schelpdieren, maar ook bijvoorbeeld heerlijk krokant bereide zwezerik en langzaam op de houtgrill gegaard lamsvlees. Alles super vers en met liefde en aandacht bereid.

Christian schonk de lekkerste wijnen en bleef ook lekker bijschenken.

Wij hebben echt een topavond gehad!
Matthias B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Zaterdag avond bij Christian gegeten. Een uitstekend wijn uit de restanten afdeling gekozen, een verschrikkelijk lekker Montrachet. Een beetje ongewoon dat de chef zelf in de service meewerkt, maar zijn jonge collega ontbreekt toch nog de ervaring en de lef de service goed te draaien maar hij is wel bemoeid. Het eten is helemaal lekker ook kan het een beetje sneller gaan. Het rare is het dessert, het heeft niet echt een betrekking en laat ons met verwarring terug. De interieur is wel uitgezocht maar beklijft niet echt en geeft ook niet de sfeer die bij het eten bijhoort.
Bialetti .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Ben er vaak langsgereden met elke keer het voornemen om een keer bij Christian te gaan eten. Afgelopen weekend was het zover. Wat was dat lekker! Mooi opgemaakte borden, enthousiaste uitleg over de gerechten door the master himself en heerlijke wijn. Een deel van de groente komt uit eigen tuin en de haas die er geserveerd werd was heerlijk. Het dessert was helemaal af door de dessertwijn die erbij geschonken werd. Kortom: echt een aanrader!
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
In een klein, maar sfeervol restaurant, in Den Haag, waar maar een beperkt aantal tafels staan, zijn wij verwend met tongstrelende gerechten van Christian! Ik weet niet meer precies wat ik allemaal gegeten heb, zoveel smaken, kleuren, geuren.. echt genieten! Gerookte duif, eend, vis, verrassende venkel ;-) en toen het toetje, Oh my god..!! Prachtig om te zien, een witte 'bol' op je bord....en een explosie aan smaak van ananas, ijs, schuim.. echt wat een verwennerij! We hadden de keus van wijnen bij Christian neergelegd, die mooie combinaties heeft gemaakt.
Mijn voorkeur gaat echt wel uit naar de Sauvignon blanc en de dessertwijn...
Christian legt vol enthousiasme uit wat voor moois je gaat eten. Erg prettig contact, zeer persoonlijk, zo hoort het!
Vraag me af wanneer daar de eerste * gaat komen!!
(En lieve tafelgenoot; dankjewel dat je dit restaurant voor me hebt uitgekozen, het was absoluut genieten!)
Pauline Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Tot onze grote verassing is er een prachtige tuin die sfeervol is ingericht, waar we de avond begonnen. Later door de regenbui hebben we binnen gezeten. Een flexibele menukaart die zeer nieuwsgierig maakt en ook al doet vermoeden dat je terug moet komen om de rest te proeven.
Wij kozen een proeverij van 6 voorgerechtjes per persoon om te starten. Een kalfszwezerik en een Canadese kreeft op houtskool gegrild als hoofdgerecht. Alles was heerlijk, zeer creatief en vers & voortreffelijk gekookt. De chef kookt of sterren- niveau. Dee details en de versheid en de aandacht voor de presentatie, in een woord fantastisch.
We zijn gezwicht voor de Hollandse kazen als dessert. Buitengewoon! Volle krachtige kazen op kamertemperatuur!!, van geit, rood schimmel tot blauw! Geserveerd met desem krentenbrood en stroop. Het was verrukkelijk. Toen ben ik nog gegaan voor een zoet toetje waarin het lekkerste deeg verwerkt was dat ik ooit heb gegeten, er zat een citrusmousse in, maar ik weet de naam niet meer....Verder is de bediening heel relaxed en professioneel en er is veel ruimte tussen de tafels. Je hebt een gevoel van privacy, maar toch ook intimiteit. Het restaurant straalt zelfvertrouwen uit. Ze werken ook veel met biologische producten en telen groenten en kruiden in een eigen kwekerij.
De wijnkaart biedt keuze uit voldoende betaalbare wijnen maar ook de premium toppers, voor de liefhebbers. Gelukkig ook veel variatie in goede open wijnen.

Ik hoop er snel terug te keren!

PumMum .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Al ontelbare malen bezocht. Altijd de zelfde hoge standaard. Zo wordt waarschijnlijk in de hemel gekookt op een haalbare, aardse wijze. Een juweelom te koesteren
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Buitengewoon verrast met een restaurant van zo'n hoge kwaliteit vlak bij ons om de hoek. We hebben gekozen voor het 8 gangen verrassingsmenu. Alles was werkelijk goddelijk. Heerlijke visgerechten (o.a. zeebaars, kabeljauw met truffel), kokkeltjes en ook de fazant was voortreffelijk klaargemaakt. Het wijnarrangement was goed passend bij de gerechten. Christian zelf is een prettige gastheer met een goed gevoel voor humor. Aanrader.
Hansvana .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
prima, tegen of op sterrenniveau, wel heel duidelijk dat Christian jarenlang als directe rechterhand bij een sterrenkok heeft gewerkt. soms iets te veel smaken op het bord, maar alles van uitstekende kwaliteit en goed op smaak. vooral de steak tartaar vooraf en de zwezerik vinden wij al tijden top. een sterrenzaak voor een midcap prijs. absoluut prima. dat geldt ook voor de bediening, attent en geruisloos en de uitstekende bijpassende huiswijnen
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Na een warm welkom van de patron zelf. Begonnen wij na heerlijk brood met boer'n boter en creme van foie met een heerlijk entree van wilde eend ,gerookte biet salade van groente en citrus jus.Vervolgens tong ,risotto, prei en saus van fenegriek heerlijk in al zijn eenvoud!Als hoofd schotel fazant met zuurkool diverse groente en eigen jus.Alleen de wijn hierbij was wat aan de "stoere" kant, maar mag geen klacht zijn.En als dessert voor ons 2 tortelduifjes een leuke aftervalentijn suprise!!Waanzinnig veel aandacht voor ons en de gasten en de relaxedheid waarmee het team werkte, maakte het een super avond .
Xandra H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2014
Gisteren deze topper van 2014 geprobeerd. Service een 10 nadat ik vroeg in de ochtend geen contact had gekregen om te reserveren belde Christian mij zelf terug. Dat vind ik zeer prettig. We werden gastvrij ontvangen in een gezellig restaurant. Niet te groot wat de sfeer zeer ten goede kwam. Omdat wij allebei nog moesten rijden alleen de wijn van het huis genomen, verrukkelijk. Het drie gangen verrassingsmenu gaf de gelegenheid om geen moeilijke keuze te maken. Het voorrecht was (vis) was iets te droog maar smaakte heerlijk. Daarna fazant, welke gelukkig niet in onze buurt geschoten was. Deze was mals en in combinatie met de groente in mooie harmonie. Het dessert was een feestje van zoet en kruidig. Dat alles omlijst met heerlijke amuses maakte mijn avond helemaal goed. De bediening is attent en voorkomend. Een aanrader om te doen en een topper nominatie helemaal waardig.
R. V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Afgelopen Zaterdag alhier gegeten.
We namen een vier-gangen menu van de Chef.
Na een voortreffelijke amuse volgden vier mooie gerechten zoals salade met wilde eend, Snoekbaars en fazant met zuurkool.
Alles mooi op smaak en met uitstekende bijpassende wijnen.
De sfeer is ook fijn met de chef die af en toe uitserveert en de wijnen toelicht.
Kortom een goed adres waar we zeker terug komen en dat ik een ieder kan aanraden.
Dana V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2014
Wie eens heerlijk wil gaan lunchen of dineren in een rustig, sfeervol ingericht restaurant , kan ik Restaurant Christian van harte aanbevelen! Mijn man en ik waren er vorige week woensdag en we kwamen zeer voldaan thuis. De gerechten waren heel bijzonder en ook bijzonder lekker! Een heerlijk glaasje wijn erbij en een prima bediening: voor herhaling vatbaar!
Gfp .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Afgelopen zaterdag genoten van een 8-gangen verassingsmenu. Elke gang was heerlijk en werd vergezeld met een lekker wijn. Na elke gang was het vol spanning wachten op de volgende. Heerlijke smaken en we gaan zeker nog eens terug. Voordat we het door hadden waren de 4 uur voorbij gevlogen. Extra pluspunt vond ik de relaxte, doch zeer attente bediening.
Miste .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Afgelopen zaterdag hier met 4 vrienden gaan eten, en wat hebben we genoten! We hadden het verrassingsmenu, maar allemaal met andere wensen over wat we wel en niet lusten en overal werd rekening mee gehouden. Elke gang van de 4 was heerlijk, mooi opgemaakt en ook de bediening was super.
Het is een kwestie van tijd dat dit restaurant een ster krijgt, zorg dat je er voor die tijd al heengaat!
Wij komen, hoewel we niet in de buurt wonen, zeker terug!
Willem W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2013
Bijna traditie om hier één keer per jaar met mijn zus te eten na bezoek aan accountant, ook dit jaar weer een voortreffelijke lunch, met de altijd vriendelijke en ontspannen bediening door de chef/eigenaar. Mooi opgemaakte gerechten van uitstekende smaak, kijk nu al uit naar volgend jaar