Restaurant Chocolat

Torenstraat 9A 4811 XV Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Chocolat

Exiting creations

It are not quite the dishes where the name Chocolate comes from, but the colour of the interior. Start your dinner well with a glass of champagne in the champagne bar. In the kitchen the chefs combine the French cuisine with oriental influences. The exciting creations that it yields are well received in the mouth!

Meer informatie over restaurant Restaurant Chocolat

Maandag t/m zaterdag
- Lunch 12:00 - 16:00 uur
- Diner 17:00 - 22:00 uur
Zondag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Chocolat

Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Vriendelijke bediening, mooie bordjes, verrassende ingredientencombinaties, gezellig interieur, goede kwaliteit prijs verhouding.
Bea D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
De kwaliteit van de gerechten was goed, maar de koude temperatuur in het restaurant beïnvloedde de sfeer en ook de beleving in negatieve zin. Met de melding aan het personeel over de kou werd m.i. weinig gedaan. Althans er werd aangegeven dat de thermostaat op 22 graden stond en dat ze zouden kijken wat er verder nog gedaan kon worden. Er werd niet teruggemeld welke acties waren ingezet. Mijn advies zou zijn iets met de tochtige ingang te doen.
agcvaneijk .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
eten perfect, lang wachten op drank en hoofdmaaltijd, zeer lawaaiig in ruimte tegenover grote tafels. bediening vriendelijk.
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
wij konden hem moelijk vinden, vanaf straat valt hij niet op en wij moesten merdere mensen vragen om ons te helpen. voor hun was het ook “zoeken” . Het eten was smaaklos, hebben vis besteld, geen smaak, taai en ook 200 ml bruine sause wordt ingeschenkt op de vis als bord op tafel staat. de sause is heel vies. bovendien hebben wij aangehe en dat wij op bepalde tijd weg moesten, zaten te wachten precies op de afgesprokene tijd op de rekening. personaal was bezig met andere gasten en keek niet eens naar ons. toen hebben wij aan bar afgerekend en erwaren jassen allen maar aangeegeven, niet geholpen met aankleden. het wordt gedaan alsof het een schikke restaurant is, personeel is onprofessionel met valse glimlach. er zijn in Breda merdere restaurants zijn die 100 keer beter zijn.
bruno V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Werden prettig ontvangen en prettig bediend.
Het eten was heel mooi opgediend en de uitleg vriendelijk en niet te lang.

Kortom prima lunch gehad!!
Levina S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Er zijn heerlijke gerechten geserveerd en wij hebben een gezellige avond gehad. Wij gaan hier zeker nog een keer langs en raden dit aan anderen.
lisannelisanne .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Heerlijk gegeten met mijn moeder bij Chocolat. Naast erg lekker, was de presentatie v/d gerechten ook erg mooi en creatief. Bediening is erg vriendelijk en netjes, we werden zeer goed behandeld. Zeker een aanrader voor als je net wat luxer uit eten wil.
natasja Z.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Heerlijk geluncht! Goede service en mooi restaurant. Vooral het toetje met véél chocolade was geweldig! Vraag wel om een tafeltje wat verder van het raam. Het kan wat tochten.. Maar dat is dan ook het enige negatieve puntje..;)
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Een aantal zeer goede en zeer lekkere ervaringen gehad sinds het veranderd is van eigenaar. Nu vrienden meegenomen (die nog niet geweest waren) voor een gezellige avond met lekker eten. We hadden 19:30 gereserveerd. De sfeer van het restaurant was zoals we kennen erg gezellig en ontvangst was prima. We hadden een leuke ronde tafel in de hoek van het restaurant. Er werd een bestelling voor een aperitief opgenomen en deze werd ook snel geserveerd. Vervolgens hebben we anderhalf uur gewacht totdat er iets gebeurde. 21:15 kregen we een amuse en wat brood en onze eerste gang kwam om 21:30. We hadden in de twee uur die voorbij gegaan waren al een keer aangegeven dat het wat lang duurde en we het idee kregen dat we wat vergeten waren. Dit zou veranderen, maar vervolgens is er niet echt actie op ondernomen. De kwaliteit van het eten was heerlijk en ook de bijpassende wijnen waren erg goed en passend bij de gerechten. Maar de wachttijd was echt veel te lang. Om kwart voor twaalf waren we klaar en wilden afrekenen. Tijdens het afrekenen/pinnen werd het pinapparaat weggehaald en naar een andere klant gebracht. Dit was opnieuw een zeer vreemde actie en weinig klantvriendelijk. Helaas, we waren zo tevreden de eerdere bezoeken aan dit restaurant en nu toch wel erg teleurgesteld in deze avond. Het eten is zeker goed van kwaliteit, maar de service en klantvriendelijkheid moet verbeteren om uiteindelijk op hetzelfde niveau als het eten te komen.
fvgessel .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wij komen vaker bij Chocolat. Iedere keer weer genieten. Het is wat duurder, maar het is het zeker waard. Je kunt er rustig zitten en je wordt prima geholpen. Het eten is echt uitstekend. Niet heel veel maar wel heerlijk en met zorg klaar gemaakt. Het restaurant heeft een warme aankleding met momenteel wat spannende wand aankleding.
inez V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Lekker gegeten en mooie ambiance, wachttijd was tussen de 1e en 2e gang wel wat lang.
Maar verder heel tevreden.
nelleke52 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We hebben heerlijk geluncht! Prachtig opgemaakte borden en zalig eten.de tijd tussen de gangen had korter gekund.
Dit restaurant is echt een aanrader.
chris H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Was zoals steeds zeer goed. Ook aan te bevelen voor personen die glutenvrij moeten eten.
Het jonge personeel weet duidelijk zijn gasten perfect te ontvangen.
C.M. V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Zoals altijd zeer vriendelijke ontvangst en heerlijk gegeten. Goede atmosfeer en zeker geen tempo, zodat we rustig op ons eigen tempo gezellig konden genieten. Een aanrader!
Adje V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben genoten,zeer gastvrij en het eten heerlijk!!!
famvisser.2 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heel erg goed gegeten. Zeer vriendelijk personeel.
We vonden het alleen jammer dat de verschillende gangen elkaar zo snel opvolgde; ook nadat we hadden aangegeven rustiger te willen eten, kwam het hoofdgerecht erg snel door.
marlies V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
zeer vriendelijke bediening, mooie presentatie van de gerechten, mooie smaken, porties precies goed. wijnen per glas niet te zuinig ingeschonken.
pluspunt: gewoon gratis kraanwater!
Ruud O.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Een naburige tafel was erg rumoerig waar het personeel helaas niets aan scheen te doen.
Bediening was uitstekend !
Bij twee identieke bestellingen was het vlees van mijn dochter iets te taai; mijn portie was daarentegen prima.
Bij het bestelling opnemen werd niet gevraagd hoe het vlees bereid moest worden, hoewel ik daar mede aan schuldig ben, omdat ik er niet aan dacht het onder de aandacht te brengen. Vandaar kwaliteit van de gerechten "redelijk" anders had ik goed ingevuld.
De waarderingscijfers zijn naar mijn smaak niet correct. Als de kwaliteit zeer teleurstellend geweest zou zijn had ik het een vier hebben willen geven. Een zes voor zeer teleurstellend komt niet overeen.
Muziek rustgevend!
Adri M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Wij namen het viergangenmenu voor rond 45 euro en dat was zijn geld zeker waard. A la carte zou ik eerder prijzig vinden. Er staat geen huiswijn op de kaart en dat vind ik een min. Vervolgens bleek een van de meer betaalbare wijnen (de Medoc) niet in huis te zijn.
Janny R.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Het is een feestje om met een gezellige groep hier te gaan eten. De gerechten van de AH actie zagen er fantastisch mooi uit en waren bovendien heerlijk.
Er werd goed rekening gehouden met het dieet van een van de dames.