Restaurant Chocolat

Torenstraat 9A 4811 XV Breda Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Chocolat

Maandag t/m Zaterdag
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Christiaan L.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Het hoofdgerecht was fijn. Het dessert was wat veel chocolade, maar naar mijn smaak iets zoet (hou zelf van bitter), maar de moeilleux was heel lekker. Aangename service.
bokke002 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Geweldige ambiance en verrassende gerechten, goede wijntips, het was af. Bediening allerhartelijkst en op donderdagmiddag was het tijdens de lunch vol, dat geeft de kwaliteit al aan.
Karin J.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Lunch bij Chocolat was, in tegenstelling tot eerdere bezoeken, teleurstellend. Eten was goed van kwaliteit maar het waren minimale porties. Het leek er op of één portie over twee borden was verdeeld, zowel bij voor-, hoofd- en nagerecht. Hoofdgerecht een vreemde combinatie van gebakken Schrei (vis) op een bedje van suddervlees. Bij thuiskomst onmiddellijk een broodje gesmeerd. Jammer want wij waren altijd zeer enthousiast over dit restaurant.
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wij waren hier met de AH restaurant week actie. (dus 2e menu gratis).
Op de AH/Iens website stond het keuzemenu, maar het bleek dat er (sinds een paar weken) geen keuze was maar 1 vast menu (wel keuze uit 2 gerechten voor het nagerecht).
Hier en daar ging het wel een beetje mis (mbt iets vergeten bij het gerecht te doen, verkeerd nagerecht...), maar gerechten waren heerlijk en mooi aangekleed.
Wel beetje rumoerig.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het interieur van het restaurant is heel mooi en sfeervol. Gegeten met de AH-bon en we kregen een verrassingsmenu. Het eten was lekker, relatief kleine porties hetgeen wel gebruikelijk is in dit type restaurants. Warm brood werd extra geserveerd.
Door de drukte had de bediening te weinig aandacht voor het uitleggen van het eten en werden we gevraagd het tweede kopje koffie aan de bar te drinken omdat ze de tafel nodig hadden voor andere gasten.
hanniebax .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Bij Chocolat gelunchd met de AH aktie, het was een 3 gangen verrassingsmenu..
Ik vond het een beetje tegenvallen, het zag er prachtig uit maar er waren zoveel verschillende smaken ook van ondefineerbare ingredienten dat het een beetje te veel smaken waren. En dat 3 x de hoeveelheid bij elkaar was voor mij lang niet genoeg, ik had echt nog trek na deze lunch van €32 . Nu hoefde ik maar 1 lunch te betalen vanwege de AH aktie maar toch, ik heb wel eens beter gegeten voor €45 totaal ! Voor mij niet voor herhali g vatbaar.
Plemmers .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Zoals altijd zijn de resultaten op je bord een plaatje, net als de smaaksensaties. Je proeft opmerkelijke combinaties van smaken, heel verrassend. Altijd een feestje om bij Chocolat te eten!
Eén puntje: hoewel de verwarming op 29 graden stond te loeien was dit aan de tafel waar wij zaten (bij binnenkomst aan de linkerkant) niet te merken. Het was er erg koud door een trek/tocht langs de benen.
Dit doet uiteraard niets af aan de sfeer en kwaliteit van het eten, we komen graag terug.
pietellyrietveld .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wederom een prima lunch. Goed eten en erg vriendelijke bediening. De locatie midden in Breda vlak bij de grote kerk is erg leuk.
Manon D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Mooi ingericht, sfeervol restaurant. Erg bekwaam, vriendelijk en prettig personeel. We maakten gebruik van de AH actie. De bites op tafel bij ontvangst, de amuse en het voorgerecht (zwaardvis) waren echt superlekker. Het tussengerecht en hoofdgerecht vonden wij allebei wat mat/vlak van smaak. En wel wat veel 'gedoe' met alle liflafjes op het bord, terwijl in onze beleving de smaaksensaties een beetje uitbleven. Kleine porties zijn prima, als de smaak dat 'goedmaakt'. We vonden dat deze twee gerechten hierin iets tekort schoten. De borden waren wel prachtig en met zorg opgemaakt en het nagerecht was weer erg lekker.
RL S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Dit was de 2e keer dat we hier aten met de AH actie. De ontvangst liep niet helemaal vlekkeloos, maar dat werd redelijk snel opgelost.
De pré-amuses waren behoorlijk smakelijk, maar de amuse zelf (verschillende bereidingen van maïs met vanille-mayo) was wat vlak. Het voorgerecht (kalf, met verschillende bereidingen van rode biet) was lekker, maar werd eigenlijk wel wat overstemd door de sterkere 'intacte' rode biet. De mousse van rode biet was wel heel mooi zacht en complimenteus. We kozen allebei ook voor de runder entrecôte op mousse van pastinaak. Dit gerecht was zeker beter in balans, hooguit een tikje flauw gekruid.
Afsluitend een kaasplankje. Lekker, maar wederom veilige/voorzichtige(re) keuzes.
De service was verder prima, het interieur is erg mooi, maar qua akoestiek toch nog best rumoerig en de wat pikante groot-formaat foto's aan de muur doen toch wat afbreuk aan de algehele klasse.
De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat we hier vorige keer beter gegeten hebben en de prijs-kwaliteitsverhouding (indien zonder AH actie) beter kan.
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hadden meer smaaksensatie verwacht
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Deze keer "Chocolat" was een mindere ervaring. We gingen voor het AH menu, wat een prima samengesteld keuzemenu was. Jammer dat het hert zondermeer werd vervangen door entrecote om een niet nader genoemde reden. Bereiding was zoals altijd erg goed! De bediening was echter minder, want ondanks vragen om een wijnkaart, die we uiteindelijk kregen, nam niemand de moeite om te vragen wat we wilden drinken. En zo gingen we deze avond met elk slechts 1 drankje en een kop koffie de deur uit. Een gemiste (omzet) kans!
John D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Hartelijke ontvangst in een mooi ingericht restaurant. Hele attente en vakkundige bediening. Lekkere gratis voorgerechtjes op tafel waar we niet vanaf konden blijven. De wijnen waren heerlijk en mooi geschonken door de vrouwelijke (bij ons bekende) mooie dame. Gekozen voor fijne vlees en visgerechten die mooi waren bereid. Uiteindelijk een dessert om je vingers bij af te likken. Mijn vrouw bestelde er zelfs nog 1. Toptent in ons eigen Breda !
CxxxM .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Heerlijk gegeten met AH menu. Extra tussengerecht genomen, dat was fantastisch. We hebben genoten van alle gerechten, echt een aanrader. De huiswijn is prima.
Nicole A.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Na een geslaagd dinertje in september nu op een druilerige maandagmiddag genoten van een 3 gangen verrassingslunch. Heerlijke smaken, de sauzen en schuimpjes super! Maakt een gerechtje echt af. Gebrande zalm, heek met zuurkool (verrassend) en een dessert van diverse bereidingen van abrikoos. Rode huiswijn drinkt heerlijk weg. In tegenstelling tot de vorige keer toffe gastvrouw! Gaf net dat beetje extra aan een fijne middag. Tessa bedankt!
Lesley P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Afgelopen weekend dit restaurant bezocht. Inrichting begint wat gedateerd te raken, maar het eten is goed. Over het algemeen kwalitatief goede gerechten. Prijs is op het randje. Het kan net maar het moet zeker niet duurder worden. Gebeurt dat wel, dan zijn er betere restaurants in Breda te vinden. Bediening is goed, akoestiek is zeer matig.
Sylvia_ .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de AH actie: een driegangen menu voor €38,00
Tongstrelende gerechten met een verrukkelijk bijpassend wijnarrangement.
De bediening was professioneel en prettig.Het restaurant heeft een hele mooie uitstraling.
Helaas akoestisch slecht, zeker voor slechthorenden met gehoorapparatuur.
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten op een prachtige locatie. Wij vonden het alleen vrij koud in het restaurant doordat de deur bij binnenkomst van nieuwe gasten steeds bleef openstaan.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Eten prima . Houd rekening met wensen. In omgeving deur in de winter erg koud. Bediening vriendelijk. Afscheid nemen na de betaling en garderobe teleurstellend oftewel helemaal niet.
ccqwestie .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Nouveau-cuisine. Twee spruitjes werden aangeprezen als diverse groenten. De gerechten zijn wel mooie kunstwerkjes, die goed smaken. Maar verwacht geen volle borden. Voor de AH-actie hadden ze een leuk menu gemaakt. Als je naderhand stilstond bij de prijs (zonder de korting) en vaststelde wat je daarvoor had gegeten, dan is het een vrij duur restaurantje. Het is een aanrader wat betreft sfeer en smaakvolle, opgemaakte gerechten. Heerlijke lekkernij bij de koffie. Maar zoals gezegd, wat prijzig, zo'n AH-actie is dan wel een bijzonder prettige manier om het voor een leuke prijs uit te proberen.