Restaurant Chocolat

Meer informatie over restaurant Restaurant Chocolat

Maandag t/m Zaterdag
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
bbos5 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Restaurant Chocolat is echt een aanrader. Wij hebben heerlijk gegeten. Prachtig opgemaakte borden, mooie wijnen en perfecte bediening en uitleg. Complimenten! UITMUNTEND!
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Heerlijk gegeten met bijpassend wijn arrangement. Jammer dat het personeel niets heeft gedaan met mijn verzoek bij de reservering om iets feestelijks te doen omdat mijn vriend jarig was
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Prima gerechten, erg lekker. Mooie ambiance!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Perfecte plek, zalig eten, geweldige, professionele en zeer vriendelijke bediening. Alles TOP!
bokke002 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
De gerechten zien er uit als schilderijen en de bediening is zeer goed. Gezellig buiten terras en genieten van wat Breda ons biedt.
Kasia M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Een fantastisch diner gehad, vol van verrassende ingrediënten , smakelijk en kleurrijk samengesteld . Zeker een aanrader!
marjolijntjev V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
we hebben een heerlijke avond gehad met lekkere gerechten, die er prachtig uitzagen. Bediening heel vriendelijk. En met heel fijn buiten kunnen eten.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Gister heerlijk gegeten bij Chocolat: ieder gerecht was een feestje om te zien en te proeven. Met AH actie keuze uit 2 voor-, 2 hoofd- en 2 nagerechten. Eventueel nog (extra) tussengerecht. Alles even mooi opgemaakt en heerlijk van smaak. Bediening en omgeving prima. Absolute aanrader!
friebeltje .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
we hebben heerlijk gegeten en werden verrast met een paar lekkere tussendoortjes.
Een echte aanrader, we gaan beslist terug
Lindach .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijk gegeten, mannelijke bediening was bijzonder aardig en kundig. Kleine punten, de smaak van de asperge bij het hoofdgerecht viel weg door de sterkere smaak van de lamscurry en bij het tussengerecht viel de prachtige coquille ook een beetje in het niet met het, overigens ook verrukkelijke, stukje spek.
ropela .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Zeker de moeite waard. Prima locatie. Goed verzorgd. Ook voor een vegetariër verassende gerechten. Betaalbare passende wijnen.
Lotte D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Ookal hadden we gereserveerd, moesten alsnog wachten op een tafel. Daarnaast was er niks vermeld over afwijkend menu ivm een evenement. Spijtig.
Joelle B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Geweldige avond gehad bij Chocolat! Gegeten via de AH restaurantactie, waarbij je van te voren je toch afvraagt of je dezelde kwaliteit kan verwachten als wanneer je er "normaal" zou gaan eten. Maar het was echt geweldig! Alle gerechten hadden geweldige en verrassende smaken. Goede wijn, goede service. Al met al een super avond gehad.
Hans-Marion .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Blijft een prima en aan te bevelen restaurant in de subtop van het duurdere segment. Weinig op aan te merken: prettige ontvangst en bediending, gezellig interieur, niet te formeel, mooie kaart, smakelijke en mooi opgediende gerechten met passende wijnen. Niets mis mee. Nogmaals, de moeite waard.
cvangorp .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Fantastisch gegeten. Mooie bijzondere gerechten. Je krijgt echt waar voor je geld.Vriendelijke bediening. Kortom een aanrader.
Caren L.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We hebben buiten gegeten. Het was heerlijk !
Martijn G.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Heerlijk gegeten, en met het wijn arrangement was uitstekend! Mooie wijnen bij elke gang. We komen zeker terug.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
We hadden hier al eerder gegeten en ook nu werden we niet teleurgesteld. Integendeel, het was heerlijk. De bediening was attent en niet opdringerig. Prima!!
Amarone .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Ik heb op aanraden van vrienden geluncht bij restaurant Chocolat en ik was aangenaam verrast. Super nette bediening, leuke binnentuin en een heerlijk gerecht! Ik had pasta met kip in truffelsaus. Heel mooi opgemaakt en heerlijk van smaak. Goedkoop was het niet, maar dan heb je ook een heerlijke lunch!!! Ik kom zeker terug.
Patrick M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017