Restaurant Chocolat

Torenstraat 9A 4811 XV Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Chocolat

Exiting creations

It are not quite the dishes where the name Chocolate comes from, but the colour of the interior. Start your dinner well with a glass of champagne in the champagne bar. In the kitchen the chefs combine the French cuisine with oriental influences. The exciting creations that it yields are well received in the mouth!

Meer informatie over restaurant Restaurant Chocolat

Maandag t/m zaterdag
- Lunch 12:00 - 16:00 uur
- Diner 17:00 - 22:00 uur
Zondag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Chocolat

G.J. R.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Opmerkelijk goed gepresenteerde smaakvolle gerechten.
Complimenten chef!
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk gegeten snelle en zeer vriendelijke bediening
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Voor een lunch neergestreken bij restaurant Chocolat. Bij binnenkomst viel ons een onaangename geur op. Deze verdween naarmate we wat langer aan tafel zaten. Vriendelijk ontvangen op een ietwat krappe plek, bij de ingang van het restaurant en de doorgang naar het toilet. Was even buik inhouden zodat mensen er langs konden. Personeel ook goed en vriendelijk. Gekozen voor het 3-gangen lunch menu. Er werd netjes gevraagd of waar ze rekening mee moesten houden. Vooraf kregen we zwaardvis shashimi stijl, als hoodgerecht Bavette en nagerecht steranijs ijs met braam. De gerechten waren erg lekker. De hoeveelheid prima. We hebben een heerlijke middag gehad en gaan Chocolat ook zeker nog eens proberen voor een diner.
Mechteld P.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Na 1,5 uur en enig aandringen kwam het voorgerecht. Was oké . Daarna 3x kreeft met tarbot en 1x lam. Vis was droog en smakeloos. Lam was prima. 1x kaasplank nooit gekomen maar stond wel op rekening. Aperitief champagne stond niet koud! Wel mooie fles wijn!
Kortom: 2 gangen en 328,- euro lichter maar niet geweldig gegeten .
Herman P.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
De banken zijn aan vervanging toe, en zitten heel oncomfortabel
Martin W.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Lang niet meer bin chocolat gewest en een mooie avond me colleagues gehad.
Daphne M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
We waten hier voor de lunch. Het eten is echt een feestje. Lekker vers, goed van smaak en mooi opgediend. Tafeltjes staan vrij dicht op elkaar maar dat was dan ook het enige minpuntje. Personeel is vriendelijk en professioneel. Alle respect want niet alle klanten de zaak waren even gemakkelijk.
Lieve B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
We hebben vanavond genoten van het lekkere eten. En het personeel was zeer vriendelijk. We komen zeker terug!
Rian G.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Vrij donkere inrichting wat het een beetje somber maakt, maar gerechten waren prima.
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Mooi lunchmenu! Bereiding van tonijn, entrecote en sukade van entrecote. Chardonnay en Primitivo ok! Koffie met friandises incl. bediening goed!
Inger V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Eten was heel mooi opgediend. Smaak beetje te vlak. Miste echte smaakbeleving.
Had een driegangen verrassingsmenu bij restaurant chocolat... maar kreeg geen een gerecht met chocolade. Dat vond ik jammer!
Ambiance erg fijn!
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Bediening was zeer vriendelijk en eten was heel speciaal. We waren alleen verbaasd over een aparte opmerking die gemaakt werd.
Jard A.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Prima restaurant om avondje te gaan uit eten. Goede gerechten, heerlijke wijnen. De semi-erotische foto's op de wand hadden wat ons betreft niet gehoeven. Verder ging het bij 3 gangen mis met de borden, we kregen óf niet het juiste gerecht óf het bord van de buren. Overigens compenseerde de smaak veel! Je moet wel je portemonnee meenemen ;-)
David R.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Een 4-gangen menu genomen met wijnarrangement. Amuses en voorgerecht (zalm) waren over het algemeen goed op smaak. Het hoofdgerecht (hert) was erg lekker. Het dessert (obv mandarijn) vond ik minder gelukt. De porties waren goed (zeker niet te weinig). De sfeer en locatie zijn goed. De bediening kan nog wat professioneler: we moesten lang wachten op een eerste hapje (wij kregen een amuse niet die naast ons wel werd gegeven), de wijnkaart kwam niet, wijnvlekken op tafel werden niet weggehaald, etc. Het zijn details maar om echt helemaal top te zijn wel nodig mijns inziens.
Marlies M.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Hele slechte service. Vrienden meegenomen en restaurant aanbevolen. Manager die niet open staat voor feedback en allen bezig is met eigen vertrek. En say terwijl we andere tafel krijgen dan beloofd, verkeerde gerechten tot twee keer toe geserveerd krijgen en glas met wijn wordt weggehaald. Nul excuses en 360 euro armer met kater op straat.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Vriendelijke bediening, mooie bordjes, verrassende ingredientencombinaties, gezellig interieur, goede kwaliteit prijs verhouding.
Bea D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
De kwaliteit van de gerechten was goed, maar de koude temperatuur in het restaurant beïnvloedde de sfeer en ook de beleving in negatieve zin. Met de melding aan het personeel over de kou werd m.i. weinig gedaan. Althans er werd aangegeven dat de thermostaat op 22 graden stond en dat ze zouden kijken wat er verder nog gedaan kon worden. Er werd niet teruggemeld welke acties waren ingezet. Mijn advies zou zijn iets met de tochtige ingang te doen.
agcvaneijk .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
eten perfect, lang wachten op drank en hoofdmaaltijd, zeer lawaaiig in ruimte tegenover grote tafels. bediening vriendelijk.
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
wij konden hem moelijk vinden, vanaf straat valt hij niet op en wij moesten merdere mensen vragen om ons te helpen. voor hun was het ook “zoeken” . Het eten was smaaklos, hebben vis besteld, geen smaak, taai en ook 200 ml bruine sause wordt ingeschenkt op de vis als bord op tafel staat. de sause is heel vies. bovendien hebben wij aangehe en dat wij op bepalde tijd weg moesten, zaten te wachten precies op de afgesprokene tijd op de rekening. personaal was bezig met andere gasten en keek niet eens naar ons. toen hebben wij aan bar afgerekend en erwaren jassen allen maar aangeegeven, niet geholpen met aankleden. het wordt gedaan alsof het een schikke restaurant is, personeel is onprofessionel met valse glimlach. er zijn in Breda merdere restaurants zijn die 100 keer beter zijn.
bruno V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Werden prettig ontvangen en prettig bediend.
Het eten was heel mooi opgediend en de uitleg vriendelijk en niet te lang.

Kortom prima lunch gehad!!