Restaurant Chocolat

Torenstraat 9A 4811 XV Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Chocolat

Exiting creations

It are not quite the dishes where the name Chocolate comes from, but the colour of the interior. Start your dinner well with a glass of champagne in the champagne bar. In the kitchen the chefs combine the French cuisine with oriental influences. The exciting creations that it yields are well received in the mouth!

Meer informatie over restaurant Restaurant Chocolat

Maandag t/m zaterdag
- Lunch 12:00 - 16:00 uur
- Diner 17:00 - 22:00 uur
Zondag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Chocolat

Erik V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Een aantal zeer goede en zeer lekkere ervaringen gehad sinds het veranderd is van eigenaar. Nu vrienden meegenomen (die nog niet geweest waren) voor een gezellige avond met lekker eten. We hadden 19:30 gereserveerd. De sfeer van het restaurant was zoals we kennen erg gezellig en ontvangst was prima. We hadden een leuke ronde tafel in de hoek van het restaurant. Er werd een bestelling voor een aperitief opgenomen en deze werd ook snel geserveerd. Vervolgens hebben we anderhalf uur gewacht totdat er iets gebeurde. 21:15 kregen we een amuse en wat brood en onze eerste gang kwam om 21:30. We hadden in de twee uur die voorbij gegaan waren al een keer aangegeven dat het wat lang duurde en we het idee kregen dat we wat vergeten waren. Dit zou veranderen, maar vervolgens is er niet echt actie op ondernomen. De kwaliteit van het eten was heerlijk en ook de bijpassende wijnen waren erg goed en passend bij de gerechten. Maar de wachttijd was echt veel te lang. Om kwart voor twaalf waren we klaar en wilden afrekenen. Tijdens het afrekenen/pinnen werd het pinapparaat weggehaald en naar een andere klant gebracht. Dit was opnieuw een zeer vreemde actie en weinig klantvriendelijk. Helaas, we waren zo tevreden de eerdere bezoeken aan dit restaurant en nu toch wel erg teleurgesteld in deze avond. Het eten is zeker goed van kwaliteit, maar de service en klantvriendelijkheid moet verbeteren om uiteindelijk op hetzelfde niveau als het eten te komen.
inez V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Lekker gegeten en mooie ambiance, wachttijd was tussen de 1e en 2e gang wel wat lang.
Maar verder heel tevreden.
nelleke52 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We hebben heerlijk geluncht! Prachtig opgemaakte borden en zalig eten.de tijd tussen de gangen had korter gekund.
Dit restaurant is echt een aanrader.
chris H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Was zoals steeds zeer goed. Ook aan te bevelen voor personen die glutenvrij moeten eten.
Het jonge personeel weet duidelijk zijn gasten perfect te ontvangen.
C.M. V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Zoals altijd zeer vriendelijke ontvangst en heerlijk gegeten. Goede atmosfeer en zeker geen tempo, zodat we rustig op ons eigen tempo gezellig konden genieten. Een aanrader!
Adje V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben genoten,zeer gastvrij en het eten heerlijk!!!
famvisser.2 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heel erg goed gegeten. Zeer vriendelijk personeel.
We vonden het alleen jammer dat de verschillende gangen elkaar zo snel opvolgde; ook nadat we hadden aangegeven rustiger te willen eten, kwam het hoofdgerecht erg snel door.
marlies V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
zeer vriendelijke bediening, mooie presentatie van de gerechten, mooie smaken, porties precies goed. wijnen per glas niet te zuinig ingeschonken.
pluspunt: gewoon gratis kraanwater!
Ruud O.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Een naburige tafel was erg rumoerig waar het personeel helaas niets aan scheen te doen.
Bediening was uitstekend !
Bij twee identieke bestellingen was het vlees van mijn dochter iets te taai; mijn portie was daarentegen prima.
Bij het bestelling opnemen werd niet gevraagd hoe het vlees bereid moest worden, hoewel ik daar mede aan schuldig ben, omdat ik er niet aan dacht het onder de aandacht te brengen. Vandaar kwaliteit van de gerechten "redelijk" anders had ik goed ingevuld.
De waarderingscijfers zijn naar mijn smaak niet correct. Als de kwaliteit zeer teleurstellend geweest zou zijn had ik het een vier hebben willen geven. Een zes voor zeer teleurstellend komt niet overeen.
Muziek rustgevend!
Adri M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Wij namen het viergangenmenu voor rond 45 euro en dat was zijn geld zeker waard. A la carte zou ik eerder prijzig vinden. Er staat geen huiswijn op de kaart en dat vind ik een min. Vervolgens bleek een van de meer betaalbare wijnen (de Medoc) niet in huis te zijn.
Janny R.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Het is een feestje om met een gezellige groep hier te gaan eten. De gerechten van de AH actie zagen er fantastisch mooi uit en waren bovendien heerlijk.
Er werd goed rekening gehouden met het dieet van een van de dames.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
super fijne sfeer, heerlijk gegeten mooie gangen, verrassende gerechten en combinaties.
Heerlijke wijnen, geweldige bediening. Niet opdringerig, zeer kundig. Fijn ook het oog in oog contact bij uitleg van de gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ulrich P.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Geluncht, een drie gangen, met AH restaurantaktie bonnen. Prima verrassingsmenu in een wat donkere restaurant. Wat rumoerig, echter service was goed.
Corrie T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gezellig Restaurant met leuke bediening en lekker eten en drinken, exclusieve gerechtjes maar precies goed dit Restaurant is voor herhaling zeker vatbaar.
Trudy H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
We hebben genoten van een heerlijk en bijzonder 3-gangen menu met ook erg lekkere amuses.
De bediening was zeer prettig en accuraat.
psprengers .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Wij hebben het allen als een zeer geslaagde avond mogen ervaren. Bijzondere en zeer smaakvolle gerechten. Kortom, heerlijk gegeten! Meer woorden zijn niet nodig.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Alle gerechten zagen er prachtig uit en waren heel smaakvol. Vriendelijke bediening. Was voor ons de eerste keer, maar wij komen zeker nog een keer terug.
Lodewijk H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Zijn heel tevreden over de kwaliteit van de menu met de kado bon
Is voor herhaling vatbaar,en het personeel ook heel vriendelijk en behulpzaaam.
Groeten Lodewijk .
Rijn V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Echt verrukkelijk gegeten: heerlijk! Prima ontvangst, super kok en prima afwisseling in de gerechten! Heerlijk avondje uit, een echte aanrader voor wie van lekker eten houdt!
Brigitte S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
We eten regelmatig bij Chocolat. Deze keer met de AH restaurantactie. Ook nu aten we weer erg lekker, al mogen voor ons de porties van met name het nagerecht kleiner.