Restaurant Chocolat

Torenstraat 9A 4811 XV Breda Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Chocolat

Maandag t/m Zaterdag
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Joelle B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Geweldige avond gehad bij Chocolat! Gegeten via de AH restaurantactie, waarbij je van te voren je toch afvraagt of je dezelde kwaliteit kan verwachten als wanneer je er "normaal" zou gaan eten. Maar het was echt geweldig! Alle gerechten hadden geweldige en verrassende smaken. Goede wijn, goede service. Al met al een super avond gehad.
Hans-Marion .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Blijft een prima en aan te bevelen restaurant in de subtop van het duurdere segment. Weinig op aan te merken: prettige ontvangst en bediending, gezellig interieur, niet te formeel, mooie kaart, smakelijke en mooi opgediende gerechten met passende wijnen. Niets mis mee. Nogmaals, de moeite waard.
cvangorp .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Fantastisch gegeten. Mooie bijzondere gerechten. Je krijgt echt waar voor je geld.Vriendelijke bediening. Kortom een aanrader.
Caren L.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We hebben buiten gegeten. Het was heerlijk !
Martijn G.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Heerlijk gegeten, en met het wijn arrangement was uitstekend! Mooie wijnen bij elke gang. We komen zeker terug.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
We hadden hier al eerder gegeten en ook nu werden we niet teleurgesteld. Integendeel, het was heerlijk. De bediening was attent en niet opdringerig. Prima!!
Amarone .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Ik heb op aanraden van vrienden geluncht bij restaurant Chocolat en ik was aangenaam verrast. Super nette bediening, leuke binnentuin en een heerlijk gerecht! Ik had pasta met kip in truffelsaus. Heel mooi opgemaakt en heerlijk van smaak. Goedkoop was het niet, maar dan heb je ook een heerlijke lunch!!! Ik kom zeker terug.
Patrick M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
het was goddel
Roel L.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Super avondje met goede vrienden, mooie gerechten, top wijnen en de bediening begrijpt het tempo waarin we willen praten en genieten van de mooie dingen, top!
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Reservering was niet door Chocolat geaccepteerd. Wel door Iens.
Hierdoor 1 uur moeten wachten.
Prima gegeten.
Sacha V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Super mooi restaurant op top locatie.
Verhouding van gerechten zou beter kunnen. (sashimi = veel, kip = weinig)
Goede service en verder erg genoten van een gezellige avond.
Christiaan L.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Het hoofdgerecht was fijn. Het dessert was wat veel chocolade, maar naar mijn smaak iets zoet (hou zelf van bitter), maar de moeilleux was heel lekker. Aangename service.
Angele H.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Hartelijk ontvangst en attente bediening. Keuzemenu was prima en met zorg bereid. Wij komen hier zeker terug.
bokke002 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Geweldige ambiance en verrassende gerechten, goede wijntips, het was af. Bediening allerhartelijkst en op donderdagmiddag was het tijdens de lunch vol, dat geeft de kwaliteit al aan.
Karin J.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Lunch bij Chocolat was, in tegenstelling tot eerdere bezoeken, teleurstellend. Eten was goed van kwaliteit maar het waren minimale porties. Het leek er op of één portie over twee borden was verdeeld, zowel bij voor-, hoofd- en nagerecht. Hoofdgerecht een vreemde combinatie van gebakken Schrei (vis) op een bedje van suddervlees. Bij thuiskomst onmiddellijk een broodje gesmeerd. Jammer want wij waren altijd zeer enthousiast over dit restaurant.
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wij waren hier met de AH restaurant week actie. (dus 2e menu gratis).
Op de AH/Iens website stond het keuzemenu, maar het bleek dat er (sinds een paar weken) geen keuze was maar 1 vast menu (wel keuze uit 2 gerechten voor het nagerecht).
Hier en daar ging het wel een beetje mis (mbt iets vergeten bij het gerecht te doen, verkeerd nagerecht...), maar gerechten waren heerlijk en mooi aangekleed.
Wel beetje rumoerig.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het interieur van het restaurant is heel mooi en sfeervol. Gegeten met de AH-bon en we kregen een verrassingsmenu. Het eten was lekker, relatief kleine porties hetgeen wel gebruikelijk is in dit type restaurants. Warm brood werd extra geserveerd.
Door de drukte had de bediening te weinig aandacht voor het uitleggen van het eten en werden we gevraagd het tweede kopje koffie aan de bar te drinken omdat ze de tafel nodig hadden voor andere gasten.
hanniebax .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Bij Chocolat gelunchd met de AH aktie, het was een 3 gangen verrassingsmenu..
Ik vond het een beetje tegenvallen, het zag er prachtig uit maar er waren zoveel verschillende smaken ook van ondefineerbare ingredienten dat het een beetje te veel smaken waren. En dat 3 x de hoeveelheid bij elkaar was voor mij lang niet genoeg, ik had echt nog trek na deze lunch van €32 . Nu hoefde ik maar 1 lunch te betalen vanwege de AH aktie maar toch, ik heb wel eens beter gegeten voor €45 totaal ! Voor mij niet voor herhali g vatbaar.
Plemmers .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Zoals altijd zijn de resultaten op je bord een plaatje, net als de smaaksensaties. Je proeft opmerkelijke combinaties van smaken, heel verrassend. Altijd een feestje om bij Chocolat te eten!
Eén puntje: hoewel de verwarming op 29 graden stond te loeien was dit aan de tafel waar wij zaten (bij binnenkomst aan de linkerkant) niet te merken. Het was er erg koud door een trek/tocht langs de benen.
Dit doet uiteraard niets af aan de sfeer en kwaliteit van het eten, we komen graag terug.
pietellyrietveld .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wederom een prima lunch. Goed eten en erg vriendelijke bediening. De locatie midden in Breda vlak bij de grote kerk is erg leuk.