Restaurant Chocolat

Torenstraat 9A 4811 XV Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Chocolat

Exiting creations

It are not quite the dishes where the name Chocolate comes from, but the colour of the interior. Start your dinner well with a glass of champagne in the champagne bar. In the kitchen the chefs combine the French cuisine with oriental influences. The exciting creations that it yields are well received in the mouth!

Meer informatie over restaurant Restaurant Chocolat

Maandag t/m zaterdag
- Lunch 12:00 - 16:00 uur
- Diner 17:00 - 22:00 uur
Zondag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Chocolat

Rian G.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Vrij donkere inrichting wat het een beetje somber maakt, maar gerechten waren prima.
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Mooi lunchmenu! Bereiding van tonijn, entrecote en sukade van entrecote. Chardonnay en Primitivo ok! Koffie met friandises incl. bediening goed!
Inger V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Eten was heel mooi opgediend. Smaak beetje te vlak. Miste echte smaakbeleving.
Had een driegangen verrassingsmenu bij restaurant chocolat... maar kreeg geen een gerecht met chocolade. Dat vond ik jammer!
Ambiance erg fijn!
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Bediening was zeer vriendelijk en eten was heel speciaal. We waren alleen verbaasd over een aparte opmerking die gemaakt werd.
Jard A.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Prima restaurant om avondje te gaan uit eten. Goede gerechten, heerlijke wijnen. De semi-erotische foto's op de wand hadden wat ons betreft niet gehoeven. Verder ging het bij 3 gangen mis met de borden, we kregen óf niet het juiste gerecht óf het bord van de buren. Overigens compenseerde de smaak veel! Je moet wel je portemonnee meenemen ;-)
David R.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Een 4-gangen menu genomen met wijnarrangement. Amuses en voorgerecht (zalm) waren over het algemeen goed op smaak. Het hoofdgerecht (hert) was erg lekker. Het dessert (obv mandarijn) vond ik minder gelukt. De porties waren goed (zeker niet te weinig). De sfeer en locatie zijn goed. De bediening kan nog wat professioneler: we moesten lang wachten op een eerste hapje (wij kregen een amuse niet die naast ons wel werd gegeven), de wijnkaart kwam niet, wijnvlekken op tafel werden niet weggehaald, etc. Het zijn details maar om echt helemaal top te zijn wel nodig mijns inziens.
Marlies M.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Hele slechte service. Vrienden meegenomen en restaurant aanbevolen. Manager die niet open staat voor feedback en allen bezig is met eigen vertrek. En say terwijl we andere tafel krijgen dan beloofd, verkeerde gerechten tot twee keer toe geserveerd krijgen en glas met wijn wordt weggehaald. Nul excuses en 360 euro armer met kater op straat.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Vriendelijke bediening, mooie bordjes, verrassende ingredientencombinaties, gezellig interieur, goede kwaliteit prijs verhouding.
Bea D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
De kwaliteit van de gerechten was goed, maar de koude temperatuur in het restaurant beïnvloedde de sfeer en ook de beleving in negatieve zin. Met de melding aan het personeel over de kou werd m.i. weinig gedaan. Althans er werd aangegeven dat de thermostaat op 22 graden stond en dat ze zouden kijken wat er verder nog gedaan kon worden. Er werd niet teruggemeld welke acties waren ingezet. Mijn advies zou zijn iets met de tochtige ingang te doen.
agcvaneijk .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
eten perfect, lang wachten op drank en hoofdmaaltijd, zeer lawaaiig in ruimte tegenover grote tafels. bediening vriendelijk.
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
wij konden hem moelijk vinden, vanaf straat valt hij niet op en wij moesten merdere mensen vragen om ons te helpen. voor hun was het ook “zoeken” . Het eten was smaaklos, hebben vis besteld, geen smaak, taai en ook 200 ml bruine sause wordt ingeschenkt op de vis als bord op tafel staat. de sause is heel vies. bovendien hebben wij aangehe en dat wij op bepalde tijd weg moesten, zaten te wachten precies op de afgesprokene tijd op de rekening. personaal was bezig met andere gasten en keek niet eens naar ons. toen hebben wij aan bar afgerekend en erwaren jassen allen maar aangeegeven, niet geholpen met aankleden. het wordt gedaan alsof het een schikke restaurant is, personeel is onprofessionel met valse glimlach. er zijn in Breda merdere restaurants zijn die 100 keer beter zijn.
bruno V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Werden prettig ontvangen en prettig bediend.
Het eten was heel mooi opgediend en de uitleg vriendelijk en niet te lang.

Kortom prima lunch gehad!!
Levina S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Er zijn heerlijke gerechten geserveerd en wij hebben een gezellige avond gehad. Wij gaan hier zeker nog een keer langs en raden dit aan anderen.
lisannelisanne .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Heerlijk gegeten met mijn moeder bij Chocolat. Naast erg lekker, was de presentatie v/d gerechten ook erg mooi en creatief. Bediening is erg vriendelijk en netjes, we werden zeer goed behandeld. Zeker een aanrader voor als je net wat luxer uit eten wil.
natasja Z.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Heerlijk geluncht! Goede service en mooi restaurant. Vooral het toetje met véél chocolade was geweldig! Vraag wel om een tafeltje wat verder van het raam. Het kan wat tochten.. Maar dat is dan ook het enige negatieve puntje..;)
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Een aantal zeer goede en zeer lekkere ervaringen gehad sinds het veranderd is van eigenaar. Nu vrienden meegenomen (die nog niet geweest waren) voor een gezellige avond met lekker eten. We hadden 19:30 gereserveerd. De sfeer van het restaurant was zoals we kennen erg gezellig en ontvangst was prima. We hadden een leuke ronde tafel in de hoek van het restaurant. Er werd een bestelling voor een aperitief opgenomen en deze werd ook snel geserveerd. Vervolgens hebben we anderhalf uur gewacht totdat er iets gebeurde. 21:15 kregen we een amuse en wat brood en onze eerste gang kwam om 21:30. We hadden in de twee uur die voorbij gegaan waren al een keer aangegeven dat het wat lang duurde en we het idee kregen dat we wat vergeten waren. Dit zou veranderen, maar vervolgens is er niet echt actie op ondernomen. De kwaliteit van het eten was heerlijk en ook de bijpassende wijnen waren erg goed en passend bij de gerechten. Maar de wachttijd was echt veel te lang. Om kwart voor twaalf waren we klaar en wilden afrekenen. Tijdens het afrekenen/pinnen werd het pinapparaat weggehaald en naar een andere klant gebracht. Dit was opnieuw een zeer vreemde actie en weinig klantvriendelijk. Helaas, we waren zo tevreden de eerdere bezoeken aan dit restaurant en nu toch wel erg teleurgesteld in deze avond. Het eten is zeker goed van kwaliteit, maar de service en klantvriendelijkheid moet verbeteren om uiteindelijk op hetzelfde niveau als het eten te komen.
fvgessel .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wij komen vaker bij Chocolat. Iedere keer weer genieten. Het is wat duurder, maar het is het zeker waard. Je kunt er rustig zitten en je wordt prima geholpen. Het eten is echt uitstekend. Niet heel veel maar wel heerlijk en met zorg klaar gemaakt. Het restaurant heeft een warme aankleding met momenteel wat spannende wand aankleding.
inez V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Lekker gegeten en mooie ambiance, wachttijd was tussen de 1e en 2e gang wel wat lang.
Maar verder heel tevreden.
nelleke52 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We hebben heerlijk geluncht! Prachtig opgemaakte borden en zalig eten.de tijd tussen de gangen had korter gekund.
Dit restaurant is echt een aanrader.
chris H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Was zoals steeds zeer goed. Ook aan te bevelen voor personen die glutenvrij moeten eten.
Het jonge personeel weet duidelijk zijn gasten perfect te ontvangen.