Restaurant Chocolat

Torenstraat 9A 4811 XV Breda Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Chocolat

Maandag t/m Zaterdag
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
bokke002 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Janpiet1205 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
We hebben een 3 gangen menu genoten van de AH restaurant-actie. Er werd een gevarieerd menu aangeboden met vooraf amuses van het huis, tongstrelend. Kwaliteit van het vlees en de vis waren uitstekend
Gemmy.gruijthuijsen .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We werden alleraardigstontvangen. Het voorgerecht was heerlijk met verrassende smaakcombinaties. Het hoofdgerecht, de poon, subliem. Ook op het nagerecht was niets aan te merken. Leuk om met twee amuses verrast te worden. De friandises bij de koffie waren ook goed.
Enige minpuntje: de achtergrondmuziek. Wij de 60+-ers houden meer van easy listening.
Johnencarla .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten met de kinderen. Mooie ambiance, vriendelijk personeel en goede wijnen. Gin tonic was heerlijk op smaak. Waar we allemaal overeens waren was dat het curry ijs echt niet lekker was. Sommige experimenten zijn gewaagd en gedurfd maar dit is minder geslaagd.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
AH actie menu gehad. Was heerlijk. Porties zijn precies groot genoeg en er is een leuke variatie aan smaakbelevingen. Het wijn arrangement werd goed aangeboden door het personeel.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Wij waren er van ah-actie. Erg van genoten, gaan zeker nog een keer terug
Het was erg gezellig, gerechten en wijn erg goed
Willemijn T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Wij hebben erg lekker gegeten met de AH actie. Daardoor goede prijs/kwaliteitsverhouding, anders te duur. Heerlijke verfijnde gerechten (ook vegetarisch erg goed) en goede bijpassende wijnen in het wijnarrangement. Sommige meisjes van de bediening hebben te weinig ervaring, dat viel een beetje tegen. Ook was het restaurant erg rumoerig, waardoor wij elkaar soms moeilijk konden verstaan. Wat mij heel erg tegenviel is dat ik ganzenlever op de kaart zag staan, dat kan echt niet en vond ik dan ook erg jammer.
Daan B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Bij 1 van de hoofdgerechten waren er ingrediënten veranderd zonder dat dit was gecommuniceerd. Dit had men beter vooraf door kunnen geven.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Prima gegeten, mooie produkten, gastvrij onthaal, geweldige bediening en service, top restaurant onder bevlogen leiding van Mandy Vink met geweldig personeel, KLASSE
Mmgerrissen .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Het was koud en regenachtig op de avond dat we een bezoekje brachten aan dit restaurant. Het restaurant is warm en sfeervol ingericht en er was een plaatsje voor ons gereserveerd bij de open haard. We kregen een apart menuutje voor de AH-actie. Dit menu was erg goed, met een keuze per gerecht voor vlees of vis. De borden die we kregen waren mooi opgemaakt en het eten smaakte voortreffelijk. Klein puntje van kritiek: we hadden al meteen bij het bestellen van het eten 2 porties frites bijbesteld. Toen we onze borden kregen, hebben we nog even gewacht, maar de firtes bleken niet te komen. We hebben een serveerster gevraagd waar de frites bleven. Na een poos zijn we maar gewoon gaan eten en uiteindelijk hadden we de borden leeg. De serveerster keek verbaasd toen we hierna de bestelling frites annuleerden. Het lijkt me zeer logisch dat je niet 10 minuten na zo'n bord heerlijk eten nog een portie frites los gaat opeten. Los hiervan was het eten - ook zonder de frites- zeer smakelijk. Aan het einde hebben we nog een koffie/thee-rondje gedaan en dit werd aangekleed met wat lekkere huisgemaakte lekkernijtjes. Het was een ontzettend gezellige avond met goed eten. We hadden twee goede vrienden mee uit eten genomen, maar met de AH-actie bleef de avond zeer betaalbaar, een goede prijs-kwaliteitverhouding. Dit restaurant is een aanrader.
Eunice L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Ontvangst was vriendelijk. Voorgerecht was niet z'n succes de rest was lekker. Personeel vriendelijk, was een fijne avond.
Paulien M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Zeer goed gegeten via de AH-actie. Uitstekende bediening en prachtig opgemaakte gerechtjes. Zelfs zonder tussengerecht, zeer goed en ruim voldoende gegeten.
RWV .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Gegeten met AH restaurantactie. Gekozen voor 3 gangen-menu. Het was lekker, ambiance goed.
Enige minpunt is dat ze bij binnenkomst keurig je jas aannemen, en bij het weggaan je jas moeten zoeken in een donkere kast. Je verwacht dat ze hiervoor een 'systeem' hebben, maar helaas. Al met al lekker en goed gegeten.
Nog Anoniemer A.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Helaas werden er op onze avond wel wat fouten gemaakt. Als je je wilt profileren als één van de betere restaurants dan mag het niet voorkomen dat er een stukje van het wijnglas af is. Vervolgens een bord krijgt waar ook een stuk uit het keramiek is. Bij het hoofdgerecht kwamen de extra bestelde frietjes pas op het moment dat het gerecht al bijna op was. Heb een aantal keren de aandacht proberen te vragen maar het hoekje (met de hoge stoelen) vergeet men vaak te bedienen of aandacht te geven. De gerechten zagen er mooi uit maar de opmerking van iemand anders over het gerecht met hert dat smakeloos was kan ik beamen, peper en zout op de gerechten kent men niet. De coquille die we extra besteld hadden was vrij smaakloos, maar het stoofpotje wat erbij zat had dan weer wel een enorm goede smaak. Andere zaken waren wel op orde bij de gerechten en zo ook een goede huiswijn.
Bij de vraag of alles goed was, gaven we aan dat de frietjes wel erg te laat kwamen, vervolgens kregen we de opmerking 'het was maar een paar minuutjes'. Volgens mij als je iets opdient moet je er voor zorgen dat alles tegelijk komt en zeker niet op die manier nog even in discussie gaan.
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
De opmaak va de gerechten waren plaatjes. Maar de smaakverhoudingen vond ik niet echt lekker.
De bediening is snel en competent. De keuze tussen de rode wijn was moeilijk waarop wij beide wijnen mochten proeven en zo een keuze konden maken.
Cocky V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Gezellige lunch met vriendin. Eten voortreffelijk en bediening vriendelijk. Een goede reden om dit door te geven aan vrienden en nogmaals om zelf een keer terug te komen om te dineren.

Vriendelijke groet,
Willemijn T.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Heerlijke 3 gangen lunch genuttigd met mijn moeder. Fantastische gerechten, we hadden beiden vegetarisch besteld en de kok had erg zijn best gedaan om iets bijzonders voor ons te maken, het waar verrukkelijk en we hebben dan ook echt genoten! We waren met de AH actie, anders zouden we het helaas wel te duur vinden.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Gegeten met de AH restaurant actie, vandaar dat we voordelig uit waren. Nette ontvangst en zeer vriendelijke juffrouw die ons de rest van de avond heeft geserveerd. Heerlijke amuses, lekker brood, olijven en zoutje op tafel. Niks aan toe te voegen. Voorgerechten vielen in de smaak, alleen het zeer malse hert was wat flauw. Juffrouw zou het doorgeven aan de keuken. Zowel de vis als vlees hoofdgerechten waren smakelijk, lekkere frites met super heerlijke Belgische mayonaise erbij ( kleine extra toeslag) , zoete dessert en het kaasplankje (zonder extra toeslag) waren prima. Koffie en thee kwamen met kleine zoetigheden, heerlijke extra en dat hier dan een kopje koffie €3,30 is vonden wij helemaal niet te veel. Al met al goed gegeten en met deze actie zouden wij zeker terug gaan. Sfeervol, warm en gezellig restaurant met uiterst correcte bediening. Wat ons betreft een aanrader!
G H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Het is een sfeervol restaurant met een goede kwaliteit/prijs verhouding.
Het personeel is zeer vriendelijk.
Een aanrader voor een volgende keer.