Restaurant Chocolat

Torenstraat 9A 4811 XV Breda Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 42.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      ***
  • Nagerecht
    • Chocolat & Chocolat
      Blauwe bes | miso | pavlova | hangop | roomijs van zwarte peper
      Kaas | notenbrood | port siroop | uien marmelade (supplement € 5.00)

Over het restaurant Restaurant Chocolat

Exiting creations

It are not quite the dishes where the name Chocolate comes from, but the colour of the interior. Start your dinner well with a glass of champagne in the champagne bar. In the kitchen the chefs combine the French cuisine with oriental influences. The exciting creations that it yields are well received in the mouth!

Glas champagne

Zondag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Chocolat

Jan M.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Prima restaurant, erg goede kok en dito bedienend personeel; niets op aan te merken. Minpuntje was de koude tocht, die binnen kwam, als de deur open ging: de "tochtsluis" functioneert helaas niet als zodanig.
Sandra F.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Heerlijk gegeten, mooie zaak, vriendelijk personeel, komen zeker een keer terug !
Christ V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Prettige en vriendelijke ontvangst. We hebben tijdens de lunch gebruik gemaakt van de AH actie. Er is geen keuzemogelijkheid, maar de gast kan wel aangeven, als er een allergie is of als je niet houdt van bepaalde gerechten.
De borden waren mooi opgemaakt en voorverwarmd.
De gerechten waren erg lekker, met mooie combinaties van ingrediënten.
Als tip wil ik meegeven, om het voor- en hoofdgerecht te variëren I. p.v. 2x vis te serveren.
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Een aanrader. Is nog steeds mijn favoriete restaurant. Iedere keer is het weer een feestje. Heerlijk eten en mooi opgediend. Prettige bediening. Vooraf lekkere amuses. Ook een fijn restaurant voor vegetariërs. Een van de weinige restaurants waar ze nog ronde tafels hebben. Dit is vooral fijn als je uit wilt eten nadat je een dierbare verloren hebt. Die “lege stoel” is dan voor je gevoel minder in zicht. Reserveren is gewenst omdat alle tafels vaak bezet zijn.
Pieter-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Service was goed. Wijn combinatie was heerlijk. De presentatie ook. De sommelier wist echt waar hij over sprak. Het eten vond ik wat teleurstellend, aan de combinaties ontbrak geen originaliteit maar wel smaaksensatie. Dan is de prijs-kwaliteit wat minder want ik ken betere plekken met andere prijzen. De totaal ervaring was wel positief!
Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Prima eten, alleen jammer dat de friet na ons hoofdgerecht kwam. Op onze vraag om een glas kraanwater, werd ons een fles berekend van 4,50 euro. Ook jammer.
Kees D.
Heerlijk gegeten
Connie D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Voor de 2e maal een Lunch gedaan met de AH dinerbonnen.
Heerlijk gegeten met een super fijne bediening.
Ondanks dat we met 5 i.p.v. 6 waren werd er voor de 5e persoon toch bedrag in mindering gebracht.
Komen zeker terug!
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Vanaf de parkeergarage (€ 6,50) tot het restaurant is best wel een end lopen en koud.
De ontvangst is vriendelijk en attent, van binnen warm en netjes, tafeltjes zonder tafelkleed en te dicht op elkaar, de stoelen en bank zitten heerlijk.
Je wordt van voorgerecht tot nagerecht verwend met amuses, brood en tussengerechtjes.
Het AH-keuze menu is zeer beperkt. Op de site staan andere gerechten en de prijzen van de wijn kloppen niet, maar die smaakte geweldig (Tempranillo).
We hebben heerlijk gegeten in een stijlvol restaurant, er mankeerde verder niets aan.
Zonder de AH-actie vinden we het prijzig maar zeker de moeite waard.
G V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
De AH actie drie gangen wel erg weinig en zelfs bij het hoofdgerecht moet je ook nog eens 3,00 euro bij betalen als je er friet bij wil hebben. Dit hebben we uit principe niet gedaan wij vinden dat je van een hoofdgerecht toch minimaal ga verwachten dat het compleet is!
Christ V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Wij hebben tijdens een lunch gebruik gemaakt van de AH restaurantactie.
Ontvangst gaf niet echt gevoel van warm welkom. "t was maandag...??
Al vrij snel na binnenkomst hebben we gevraagd de geluidsinstallatie iets bij te stellen.
Aandacht en uitleg aan tafel, was duidelijk, maar kwam erg routinematig over.
Gratis karaf water, positief.
Lekker broodje vooraf.
Zowel bij voor- als hoofdgerecht werd vis geserveerd. Voor "minder" visliefhebbers is het beter een variatie te serveren.
Voorverwarmde bordjes, met mooi opgemaakte gerechten en smakelijke combinaties.
Nagerecht was prima en erg lekker.
Bij koffie, extra zoetigheidje.
Al met al wel een aan te bevelen restaurant.
Maarten W.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer. Kom zeker terug.
Fiamma V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Jammer, normaal eten wij hier geweldig. Helaas lunchen met AH valt tegen. Zeer klein porties. Geen brood of aardappels bij gerechten wat gezien porties wel nodig was. Erg jong niet geinteresseerd personeel.
Rosemarie F.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Heerlijk gegeten en fijne sfeer in het restaurant met goede bediening
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Hebben hier super lekker gegeten,
Komen zeker nog een keer terug !
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Is mijn favoriete restaurant. Zit graag meer dan 1 uur in de auto om naar Chocolat te gaan. Ook heerlijke gerechten voor vegetariërs. Gerechten zijn echte kunstwerken. Iedere maand een nieuwe menukaart. Een aanrader.
Wouter B.
Het eten was bijzonder lekker. Prijs/kwaliteit bijzonder goed!!!! MAAR:
Temperatuur in het restaurant was te laag evenals van het voorgerecht (sushi zalm, wel vers en goed gesneden, serveerster noemde het tonijn). Brood (lekker lauwwarm) met boter kwam na het voorgerecht i.p.v. voor en boter was hard, wel lekker gezouten). Het hoofdgerecht, kabeljauw, was heerlijk. Misschien iets te weinig van de heerlijke truffelsaus en paddenstoelenschuim. Het geheel werd a&gemaakt met een lekker passend dessert.
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Super avond gehad! Goede bediening en heerlijk gegeten!
Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Fantastische gerechten, heerlijke combinaties van smaken, goed op elkaar afgestemd. Kortom.... Zalig! Wij komen zeker nog eens vanuit Oss hier heen gereden hoor! Absoluut de moeite waard!
Marjolein R.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Zalig eten, mooie bijpassende wijnen en vriendelijk personeel.
In deze tijd moet je niet te dicht bij de deur zitten - de koude is de hele avond voelbaar geweest