Restaurant Chocolat

m M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
guigne D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
we hadden het verrassings menu, wat heerlijk was, veel groente, afwisselende wijnen erbij die goed pasten. Enige teleurstelling was dat we in een restaurant wat CHocolat heet niet een keer iets van / met echte chocolade kregen. Het dessert had wel iets wat op witte chocola leek, maar smaakte naar candy melt, en ook de friandise ontbrak het aan iets chocoladerigs. Verder was het allemaal helemaal goed!
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We hebben een geweldige avond gehad. Culinair hoogstandje! Zeer aan te raden.
Wij waren met een vriendinnengroepje een dagje in Breda en hebben genoten.
Marjolein J.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Aardig en correcte bediening. Gangen volgde elkaar (iets te snel) op. Vooral het voorgerecht was geweldig smaakvol. Overige gerechten en amuses waren zeker ook lekker. Aparte combinaties van smaken maakte het een spannende smaaksensatie. Met AH Actie goed te betalen, anders zouden we het te prijzig vinden. De muziek stond zacht en hiervan was alleen de bas te horen boven het geroezemoes uit. Maar over het algemeen heerlijk gegeten en gedronken en een prima avond gehad.
mcc E.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Het was wederom een smaakvol festijn! Vooraf zeer lekkere amuses, heerlijk brood en fijne bediening.
We gaan zeker weer terug om te genieten van dit culinaire feestje!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Gisteren hier met de AH actie gegeten. We zijn al vaker geweest, maar zijn de laatste tijd alweer een tijdje niet meer geweest. Ontvangst was erg vriendelijk en we kregen een speciale kaart voor de actie. De keuze was erg leuk. Er kon telkens tussen vlees en vis gekozen worden. Ook kon er voor 10 euro een extra gerecht bijbesteld worden. Daarbij is er een leuke aperitief kaart om de avond lekker te beginnen. Ook worden er een aantal lekkere en originele amuses geserveerd. Een verassend goed begin van de avond. Van het menu kozen wij de vis als voorgerecht. Dat was roodbaars en king crab. Het tussengerecht was coquille op een soort stoofvlees. Het hoofdgerecht kozen wij de vlees en dat was lam. Als dessert kozen wij eenmaal zoet en eenmaal kaas. Er is een mogelijkheid om een wijnarrangement te nemen, maar wij namen maar 1 glas wijn naast het aperitief.
De kwaliteit van het eten was super goed. Voor mij heeft dit restaurant het beste uitgepakt met de AH actie. Op geen enkel moment heb je het gevoel dat je een tweederangs menu krijgt voorgeschoteld. Alle gerechten waren heerlijk en zagen er prachtig uit. De combinaties waren zeer goed en ook best verassend. De bediening was erg vriendelijk. ook hierin kreeg je nergens het gevoel dat je met aan actie kwam eten. Wij gingen zeer tevreden en voldaan weg en ik zal dit zeker aanraden bij anderen en wij komen zeker terug buiten de AH actie. Ik raad dit restaurant van harte aan!!
ellis A.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Het eten was van goede kwaliteit, alleen was de kwantiteit erg teleurstellend. We zijn met trek de zaak verlaten terwijl je voor een viergangen menu van 45 euro per persoon toch mag verwachten meer eten op je bord te krijgen. De kosten van een fles gewoon water is bij Chocolat € 4,- . Dat vinden wij veel te veel. Een karaf met water op iedere tafel zou regel moeten zijn, net als in zuid-Europese landen, Service van de zaak. Dat geeft een klant een goed gevoel. Niet als je naderhand op de rekening ziet dat je 3 glaasjes water 4 euro hebben gekost.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het was heerlijk weer dus lekker op het terras genoten van een drie gangen lunch.
Start met een cava en bij het eten goede wijn.
Als je in het centrum aan het winkelen bent is het zeker de moeite waard om hier te gaan eten of drinken.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Eten was prima. Het menu had iets uitgebreider mogen zijn. Maken regelmatig gebruik van de AH Restaurantactie, maar andere restaurants laten van de kaart kiezen of hebben een uitgebreider menu.

Verder was de smaak goed en de ambiance ook.
Mandy H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
We kwamen hier voor het eerst en hadden na alle goede verhalen over Chocolat een hoge verwachting. Wij gebruikten de AH restaurantbon en werden met een surprisemenu verrast. Wat een feestje op ons bord en in ons mond. Erg lekker en mooi gepresenteerd. Ook de bediening was prettig dus een heerlijke middag gehad.
Manon M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
We hebben overheerlijk gegeten bij Chocolat met de AH actie. We voelden ons enorm welkom in het redelijk gevulde restaurant (het was immers een dinsdagavond). Het eten was puur en prima op smaak gebracht (ik ben zelf blij met de aardse tonen die in het meerendeel van de gerechten zaten, nazouten was naar mijn mening niet nodig). Enige twee puntjes van kritiek: zodra je de trap naar beneden liep richting de toiletten rook ik al een urine geur. Deze was in het restaurant overigens niet op te merken, ook waren de toiletten tip top schoon! Wellicht dat de 'lucht' blijft hangen in deze 'kelderruimte'? Tweede puntje van kritiek heeft betrekking op het wijnarrangement van de AH actie. Men betaalt zoals het sociale AH menukaartje aangeeft 21€ voor drie gangen wijn of 28€ voor vier gangen wijn. Kies je de menu's van de reguliere Chocolat kaart betaald men 16€ voor drie gangen bijpassende wijnen of 21€ voor vier, of zelfs 26€ voor vijf. De prijzen van de AH actie lijken dus buiten proportie.
Marijcke N.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Bediening beetje traag.
Verder alles top!
kootje2805 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie! Leuke blonde jonge serveerster die erg enthousiast uitleg gaf over de gerechten die we geserveerd kregen. Ze deed erg haar best en was zeer vriendelijk en glimlachte de hele tijd, ze had er duidelijk plezier in. We komen zeker nog eens terug!
Hari2 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Het was in één woord: AF ! Eten was van hoge kwaliteit, lekker buiten op beschut terras, zeer attente en vriendelijke bediening, uitstekende bijpassende wijnen, aparte amuses en brood met olie en zeezout en een tomaatbonbon vooraf. Was met AH restaurantactie, maar geen inboeting op kwaliteit. Bedankt voor de gezellige avond Chocolat medewerkers!
Tarik V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Zeer goed, ook bij het AH keuzemenu laten ze het beste van de kaart zien inclusief amuses! Verrassend goed restaurant, midden in het centrum van Breda. Fijne algehele ambiance en sfeer.
lepassage .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
uitstekende lunch ! Prachtig opgemaakte borden alles goed in balans wat betreft de smaken en een verrukkelijk chocolade toetje!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Zeer prettige en smakelijke avond gehad, bediend was vriendelijk en correct, het eten was zeer goed en de prijs was goed voor de producten die aan geboden werden.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Voortreffelijk eten en bediening. Aan te bevelen voor eten met vrienden, partner, met familie, zakelijk en alleen.

Houden zeer goed rekening met bijzondere wensen zoals allergieën.
a.ijsbrandij .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Goede menukaart, goed wijnarrangement en erg vriendelijk personeel, een echte aanrader.
We gaan zeker nog eens terug. Hier gegeten met ah-restaurantactie.
Gerard F.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een fijne ambiance . De gerechten zien er uit als plaatjes en zijn bovendien erg lekker. Huiswijn is prima. Chocolat is niet goedkoop maar het is iedere euro waard.